Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Voor beide is nu wel ruimte geloof ik.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Van een voetbalwedstrijd weet ik de uitslag niet van te voren,Kol Nedra schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 00:07:
Ik vind dit echt veel spannender dan bv een voetbalwedstrijd kijken 😅😋
Wat gaat de uitslag worden dan?Glenn Hoddle schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 00:14:
[...]
Van een voetbalwedstrijd weet ik de uitslag niet van te voren,
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Moet ik de 58k posten zodat we er definief doorheen knallen?Richh schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 00:12:
@Verwijderd die 57k en 58k babe, waar zijn ze?
Voor beide is nu wel ruimte geloof ik.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
You can do it!Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 00:16:
[...]
Moet ik de 58k posten zodat we er definief doorheen knallen?
100k in April. 288k in Augustus. Zoiets. Uiteindelijk iedereen rijk. Behalve mensen die vergeten zijn crypto te kopen.
So far so goodVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 00:18:
[...]
Laten we kijken of het werkt.
[Afbeelding]

Marrehh... De 57k en 58k staan niet in je gallery mapje, is toch wel, euhm, handig als ze terug te vinden zijn op 1 plek, zegmaar...
gallery: Jaapio
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Viespeuk.Richh schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 00:29:
[...]
So far so good
Marrehh... De 57k en 58k staan niet in je gallery mapje, is toch wel, euhm, handig als ze terug te vinden zijn op 1 plek, zegmaar...
gallery: Jaapio
Maar komt goed, zet ze er even in.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Die 5/10K nu inleggen of 8 jaar terug?Jumpiefox schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 00:06:
Doel zou voor iedereen 50-100k deze bullrun moeten zijn met 5-10k inleg, en dan alles opzij zetten en de volgende bullrun Millionair worden
#foolproofplan
Hou nog wel even rekening met de benzine kostenIamthefish schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:15:
Ik wil jullie toch even bedanken. Door de tips hier heb ik ANKR, MATIC en CHZ ingeslagen. Het is nu nog een volkswagen maar wanneer het zo ver is zijn jullie allemaal uitgenodigd voor een ritje in m'n lambo
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Ook dankzij jullie heb ik voldoende FUEL!Katala schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:17:
[...]
Hou nog wel even rekening met de benzine kosten
Ik neem aan dat jullie tegen die tijd allemaal in 't Gooi wonen dus die benzinekosten zullen wel meevallen.
Toch wel heel fijn zo een topic. Ik doe wel aan DYOR maar zag door de bomen het bos niet meer.
[ Voor 14% gewijzigd door Iamthefish op 12-03-2021 07:25 ]

XEM was al een shitcoin maar nu wel extreem, weer een enorme rode candle terwijl vandaag de snapshot voor de airdrop is. Kunstmatig laag gehouden om dadelijk in één keer een enorme berg te kunnen kopen?!
Staat op $0,45 tochSupershiva schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:07:
MATIC klapt als een kaartenhuis weer in elkaar... mijn hemel
Dacht dat de snapshot al was geweest om 03:00AM UTCBananeman schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:38:
CHZ houdt het langer vol dan gedacht idd.
XEM was al een shitcoin maar nu wel extreem, weer een enorme rode candle terwijl vandaag de snapshot voor de airdrop is. Kunstmatig laag gehouden om dadelijk in één keer een enorme berg te kunnen kopen?!
Hij is inderdaad al geweestkeanu_ schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:41:
[...]
Dacht dat de snapshot al was geweest om 03:00AM UTC
Dan is dat waarschijnlijk de reden voor die rode candle: iedereen dumpt die rommel. Dumpen lijkt idd te starten rond 5:00 vannacht wat net na 3:00 am UTC is.keanu_ schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:41:
[...]
Dacht dat de snapshot al was geweest om 03:00AM UTC
edit: ik zie wel dit:
[Twitter: https://twitter.com/NEMofficial/status/1370133024298442765]
[ Voor 13% gewijzigd door Bananeman op 12-03-2021 07:45 ]
Hopelijk, zit er al een tijd op te wachtenPelox schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:42:
Zou Inj nog wat gaan doen ipv Enj?
Is iets anders aan de hand denk ik, heeft te maken met de stakepool maar kan de drop niet verklaren. Ik zet er iig een stop limit op want dit is wel een koopkans. Idem HNT.Bananeman schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:38:
[ Voor 100% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 12-03-2021 08:03 ]
Die CHZ die blijft maar doorbeuken, waar ligt het limiet hiervan joh? Haalt met dit tempo nog eens ADA in binnen 2 maanden.
Mocht je je afvragen waarom ze zo hard gaan.
Wellicht heeft het te maken met die jpeg van gisteren die geveild is waardoor NFT's nu hot zijn?fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:04:
https://coinmarketcap.com/nfts/
Mocht je je afvragen waarom ze zo hard gaan.
Jep.mannowlahn schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:06:
[...]
Wellicht heeft het te maken met die jpeg van gisteren die geveild is waardoor NFT's nu hot zijn?
Je zou zeggen dat klapt toch een keer in elkaar.FSC_87 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:08:
Iemand nog een gouden tip voor vandaag?
CHZ durf ik nu niet meer in te stappen
HNT in de gaten houden. Niet het vallende mes opvangen maar op gepaste hoogte stop limits. XEM idem.FSC_87 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:08:
Ik ben officieel bagholder nu. Ach, moest er eens van komen! Wel flink verlies gemaakt zegBananeman schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:38:

staat gewoon op het niveau van 2 weken geleden, no spang mangGlockner schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:11:
[...]
Ik ben officieel bagholder nu. Ach, moest er eens van komen! Wel flink verlies gemaakt zeg
Hmm, kijkend naar de market cap en circulatie kan er nog wel wat bij. Blijft voor de korte termijn een gok gezien de forse stijging van afgelopen periode.FSC_87 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:08:
Net wat extra Inj gekocht.. zou toch een keertje weet wat moeten gaan doen.
[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 12-03-2021 08:21 ]
Zero.
nothing stops this train
Ik zit er weer in op 0.45.YES schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:16:
Ik heb XEM, naar het nu lijkt, precies op tijd verkocht (09-03 rond 22:30 uur), wel wat verlies op gemaakt maar toch ook tevreden dat ik er niet stug aan vast ben blijven houden
Matic blijft vrij stabiel maar verwacht niet dat deze de komende week nog even x2 gaat nu.
Die begint in de buurt te komen van zijn ATH, die laatste 20% pakt die ook nog wel de komende wekenGeertwa schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:06:
VET zit overigens ook lekker in de lift
Ik blijf er nu gewoon vanaf. Misschien ga ik daarmee de mist in en schiet ie nog omhoog, maar ik heb er niet echt een goed gevoel bij.
Vraag me tegelijkertijd af hoe veel ANKR nog blijft door trekken, die is echt bezig met een goede stijging.
Biden maakt met historisch steunpakket Democratische droom waar - https://nos.nl/l/2372287
Ontvangen ze dat deze week ja?Wo Ve schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:41:
Die Amerikanen krijgen dit weekend weer 1400 dollar, ook iets om in de gaten te houden.
Biden maakt met historisch steunpakket Democratische droom waar - https://nos.nl/l/2372287
Vorige keer ging er toch flinke periode overheen tussen handtekening en op de bankrekening.
Unpopular opinion: MATIC is geen ritjes-coin maar juist een project met veel potentie en bewezen live functionaliteit. Polygon is één van de grootste layer-2 scaling projecten, zie ook de koersontwikkeling van de afgelopen 6 maanden. Dat MATIC op Coinbase gelist wordt en dat je dan zo'n spike ziet, kan het onderliggende project niets aan doencorneedebruin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:22:
Kijken waar we vandaag een ritje op mee kunnen pikken
Matic blijft vrij stabiel maar verwacht niet dat deze de komende week nog even x2 gaat nu.
Ik zou dus persoonlijk ook niet speculeren op een *zoveel op de korte termijn maar eerder investeren als je "gelooft" in het project.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Tja dat is wat in het artikel staat en hij belooft of het echt zo is, is nog maar de vraag natuurlijk.Aarebe1 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:42:
[...]
Ontvangen ze dat deze week ja?
Vorige keer ging er toch flinke periode overheen tussen handtekening en op de bankrekening.
Maar het kan zeker weer voor vuurwerk zorgen.
Toch mooi om te zien dat een coin van 'hype' naar 'rommel' gaat, heerlijk sentiment. Elke coin is in principe rommel maar zodra er een stijging is dan gelooft iedereen ineens dat het bestaansrecht heeft.Bananeman schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:21:
XEM gaat nu iig omhoog. Nog een klein beetje erbij en ik speel quitte. Ik dump die rommel wel z.s.m., wellicht met een klein plusje nog.
Jij snapt ‘m.Valar Morghulis schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:45:
[...]
Toch mooi om te zien dat een coin van 'hype' naar 'rommel' gaat, heerlijk sentiment. Elke coin is in principe rommel maar zodra er een stijging is dan gelooft iedereen ineens dat het bestaansrecht heeft.
Just go with the flow.
Verwijderd
In de wijze woorden van Jaapio, er zijn maar 2 coins:Valar Morghulis schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:45:
[...]
Toch mooi om te zien dat een coin van 'hype' naar 'rommel' gaat, heerlijk sentiment. Elke coin is in principe rommel maar zodra er een stijging is dan gelooft iedereen ineens dat het bestaansrecht heeft.
Bitcoin en shitcoin
Ja. Dat is het toch ook?Bananeman schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:49:
[...]
Noemde jij ADA gisteren niet een shitcoin?
Verwijderd
Hij staat op -3%. Shitcoin.Bananeman schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:49:
[...]
Noemde jij ADA gisteren niet een shitcoin?
Hij krijgt weer "Potentie" status bij 10%+
Mwah, het is nu even NFT tijd. Gaat ook wel weer over en dan gaan we weer voor DeFi (hoop ikfRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:51:
Als alle shitcoins omhoog gaan. Maar ADA niet. Dan is het een ubershitcoin.
Ben het volledig met je eens maar met die ritjes probeer ik juist meer Matic bij elkaar te krijgenJedi_Pimp schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:43:
[...]
Unpopular opinion: MATIC is geen ritjes-coin maar juist een project met veel potentie en bewezen live functionaliteit. Polygon is één van de grootste layer-2 scaling projecten, zie ook de koersontwikkeling van de afgelopen 6 maanden. Dat MATIC op Coinbase gelist wordt en dat je dan zo'n spike ziet, kan het onderliggende project niets aan doen![]()
Ik zou dus persoonlijk ook niet speculeren op een *zoveel op de korte termijn maar eerder investeren als je "gelooft" in het project.
Waaraan zie je dat?fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:56:
CHZ staat klaar om door de 0.50 te gaan.
[ Voor 82% gewijzigd door keinless op 12-03-2021 09:03 ]
Spam folder gecheckt? Daar kwamen ze bij mij ook ineens binnen.keinless schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:02:
Iemand ervaring met Binance, dat als je wil inloggen je geen verificatie mail binnenkrijgt en dus niet in je account komt...?
Zeker, maar als jij net die ene sjaak bent die op 0.52 all-in FOMO was gegaan dan sta je er nu anders inWillem Egel schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:40:
[...]
Staat op $0,45 toch. Stevig kaartenhuisje
Ik deze keer niet gelukkig.... ik was die kneus die op 0.33 z'n winst al pakte

Wel op de button "send code" geklikt? Die fout maakte ik namelijk ookkeinless schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:02:
Nvm, mag verwijderd worden.
De prijs bepaald de kwaliteit hier, niet de techValar Morghulis schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:45:
[...]
Maar ik verwacht dat XEM inderdaad rommel is, zeker nu hun nextlevel-blockchain3.0-DeFi-FeeLess-insert buzzwords> chain is gelanceerd dmv de snapshot van vanmorgen. Dat nieuwe muntje wil ik wel hebben, de oude XEM niet meer. Misschien iets voor de daytraders vandaag.
De tijd leert of het tij keert
Yes, en blijkbaar was die niet gesynchroniseerd dus zag het niet, thanksWo Ve schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:03:
[...]
Spam folder gecheckt? Daar kwamen ze bij mij ook ineens binnen.
Hahaha, hij kwam in spam maar blijkbaar synchroniseerde mijn mail die niet goed.Ryan_ schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:04:
[...]
Wel op de button "send code" geklikt? Die fout maakte ik namelijk ook
Elke fucking dag vergeet ik op het 'Send' knopje te drukken en denk, wanneer komt die code nou?Ryan_ schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:04:
[...]
Wel op de button "send code" geklikt? Die fout maakte ik namelijk ook
Ik voel je pijnWo Ve schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:07:
[...]
Elke fucking dag vergeet ik op het 'Send' knopje te drukken en denk, wanneer komt die code nou?
In die zin past het perfect bij crypto-handel. Elke fucking dag vergeet ik de juiste shitcoin te kopen en denk, wanneer komt lambo nou?Wo Ve schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:07:
[...]
Elke fucking dag vergeet ik op het 'Send' knopje te drukken en denk, wanneer komt die code nou?
Ada/bnb
Bnb/btc, deze 3 pairings trade ik nu in, om zo het aandeel van deze 3 te vergroten, en haalt ie de target niet ook niet erg, heb alle vertrouwen in dat deze 3 coins wel blijvertjes zijn 🙃
nothing stops this train
TFUEL ..FSC_87 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:08:
Slim.Kol Nedra schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:11:
Ada/btc
Ada/bnb
Bnb/btc, deze 3 pairings trade ik nu in, om zo het aandeel van deze 3 te vergroten, en haalt ie de target niet ook niet erg, heb alle vertrouwen in dat deze 3 coins wel blijvertjes zijn 🙃
Voor daytraden gebruik ik gewoon de top 5/7 van Coinmarket cap & heel soms stap ik wel eens in shitcoins. Maar ik maak geen ritjes, eerder een paar haltes
Nu is er een hele epoch voorbij de timer is opnieuw gestart op 5 dagen, echter heb ik 0 rewards gekregen..
Weet iemand hoe het zit met die reward verdeling?
Als het niet loont dan ga ik wel gewoon daytraden met m'n Ada..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Net mijn winst al gepakt, blijf er verder vanaffRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:18:
Toch maar weer in HNT gestapt.
Mag ik vragen waarom ? verwacht je daar vandaag iets van of long term ?fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:18:
Toch maar weer in HNT gestapt.
Matic gaat gewoon weer terug naar de .48 toch maar even blijven zitten
[ Voor 14% gewijzigd door JustC op 12-03-2021 09:20 ]
Beide. Heeft duidelijk een klap gehad waar ie nu van lijkt te herstellen. Maar sentiment was gewoon goed.corneedebruin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:19:
[...]
Mag ik vragen waarom ? verwacht je daar vandaag iets van of long term ?
Ik heb ze sinds augustus vorig jaar ergens in stake, toen voor 1,5 ct ofzo gekocht. Wat dat betreft is dit mijn eerste echte moonshot sinds m'n lucky ONT airdropSupershiva schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:03:
[...]
Zeker, maar als jij net die ene sjaak bent die op 0.52 all-in FOMO was gegaan dan sta je er nu anders in![]()
Ik deze keer niet gelukkig.... ik was die kneus die op 0.33 z'n winst al pakte
Overigens kun je misschien een lage buy order plaatsen (mja wat is laag). Ik verwacht nog wel wat groei hoor, echt een groot project aan het worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Willem Egel op 12-03-2021 09:23 ]
De eerste maal dat je staked duurt het 3 epochs voor je je eerste reward krijgt. Daarna iedere epoc, ik als je van Pool veranderd.Khaelos schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:18:
Even een vraagje.. ik heb mijn Ada via Yoroi wallet gestaked bij https://onyxstakepool.com/
Nu is er een hele epoch voorbij de timer is opnieuw gestart op 5 dagen, echter heb ik 0 rewards gekregen..![]()
Weet iemand hoe het zit met die reward verdeling?
Als het niet loont dan ga ik wel gewoon daytraden met m'n Ada..
Fixed.roflexx schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:53:
Iedereen is nu aan het daytraden op de shitcoints. Als dat weer voorbij is gaat Ada btcweer omhoog.
Volgens mij schommelt ie sinds 1 maart een beetje tussen de 10 en 14 dollar. Snap niet in hoeverre dat helemaal in elkaar kakken is. Of het zich op de lange(re) termijn houdt is wel de vraagRaaafie schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:23:
Koersverloop van CAKE ziet er niet echt goed uit.. Gister nog hoop, maar kakt echt helemaal in elkaar. Volume ook zeer laag op Binance.
Ik heb alles verkocht en in liquidity pools gestopt mer bnb pairs, waarbij je dan wel weer CAKE verdient. De apys zijn enorm en de impermanent loss valt hopelijk mee, dat is altijd afwachten. Maar CAKE zelf is inderdaad compleet uit de gratie.Raaafie schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:23:
Koersverloop van CAKE ziet er niet echt goed uit.. Gister nog hoop, maar kakt echt helemaal in elkaar. Volume ook zeer laag op Binance.
Oh vandaar! Daar heb ik overheen gelezen gok ikOvergeef Dave schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:28:
[...]
De eerste maal dat je staked duurt het 3 epochs voor je je eerste reward krijgt. Daarna iedere epoc, ik als je van Pool veranderd.
Dan maar rustig laten staan bedankt!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
ging af en aan, en met vlagen. zeker laatste 2 maanden bull run maakt het niet uit waar je je geld in stopte, alles ging omhoog, waarbij je nu nog "slim' moet kiezen of gokkenfRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:39:
Voor diegenen die er in 2017 ook bij waren. Hoelang duurde het shitcoin festival toen?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Grofweg: aanloop vanaf voorjaar / juni, grote interesse vanaf oktober, mania in december en vanaf januari stortte het in.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:39:
Voor diegenen die er in 2017 ook bij waren. Hoelang duurde het shitcoin festival toen?
Een paar coins uit de oude doos: BNTY, REQ, PRL. Check die maar eens op cmc

[ Voor 4% gewijzigd door vrrs op 12-03-2021 09:42 ]
USD 5 aangetikt vannacht, ruimschoots x14 gegaan dit jaarRookert25 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 00:01:
GET Protocol gaat naar de maan.
Staat op de NFT lijst van Coinmarketcap.
Chico Crypto marketing (200k subs op YouTube): YouTube: YouTube
USD 4.45 vandaag aangetikt (x12 dit jaar) en de beer is amper los.
Great succes zoals Borat zou zeggen
Yep. Februari en maart 2018 waren levensgevaarlijk omdat iedereen in ontkenning was dat het feest was afgelopen.vrrs schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:41:
[...]
Grofweg: aanloop vanaf voorjaar / juni, grote interesse vanaf oktober, mania in december en vanaf januari stortte het in.
Een paar coins uit de oude doos: BNTY, REQ, PRL. Check die maar eens op cmc
Mijn bag NLG is stille en pijnlijke getuige.Rookert25 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:44:
[...]
Yep. Februari en maart 2018 waren levensgevaarlijk omdat iedereen in ontkenning was dat het feest was afgelopen.
Of positief omdat het bijna weekend is: leergeld.
[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 12-03-2021 09:51 ]
Nu maar wachten op herstel.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!