Ai Request network dat was toch mijn pareltje..
Weekendje duitsland zonder internet en ik was bijna 50% verloren
Weekendje duitsland zonder internet en ik was bijna 50% verloren
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwacht van wel als er nog meer aankondigingen komen.Remy!!!! schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:55:
CHZ is lekker gegaan vannacht, m'n inzet is bijna verdubbeld. Ben benieuwd of het nog verder blijft groeien.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
En daarna een retrace naar 50-52k tenzij we keihard door stomen.anti elppa schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:57:
LTC loopt lekker in sats. Was vroeger altijd teken dat btc ging uitbreken. BTC zit net zoals gisteren ochtend in een bull flag. Vanmiddag ATH dus
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Mijn gedachte hierbij is dat op dit moment door de NFT hype iedereen daar in zit, dat droogt straks wel op en gaat CAKE wel weer moonen.Raaafie schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:23:
Koersverloop van CAKE ziet er niet echt goed uit.. Gister nog hoop, maar kakt echt helemaal in elkaar. Volume ook zeer laag op Binance.
ik gok dat die retrace niet meer gaat komen, dan had dat vannacht al ingezet moeten worden. Ik maak me alleen nog wat zorgen om muren op GDAX. al worden die vaak gepulled.mjjveldt schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:00:
[...]
En daarna een retrace naar 50-52k tenzij we keihard door stomen.
Dat verwacht ik ook.anti elppa schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:06:
[...]
ik gok dat die retrace niet meer gaat komen, dan had dat vannacht al ingezet moeten worden. Ik maak me alleen nog wat zorgen om muren op GDAX. al worden die vaak gepulled.
als ie nu met volume boven de ath komt gaat ie echt vol gas naar 70 75k.
Zero.
39K wowjasper7878 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:57:
PHX (redpulse) was mn pareltje uit die tijd. investering van paar honderd euro naar 39K usd zien gaan, en weer terug naar 0......
[ Voor 10% gewijzigd door JustC op 12-03-2021 10:10 ]
Verwijderd
the greed is realjasper7878 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:57:
PHX (redpulse) was mn pareltje uit die tijd. investering van paar honderd euro naar 39K usd zien gaan, en weer terug naar 0......
Dus je hebt veel met het project maar eigenlijk toch helemaal niks? Wat een contradicties man.readytoflow schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:16:
Hoe denken jullie over Zillica.
Zat gisteren juist te denken dat ik die pool wil vergroten en toen ging ie ineens de lucht in.
Ik heb wel wat met dat project zo op afstand.
Ik kan het technisch niet beoordelen maar het is non-etherium. Qua project spreekt het me wel aan. Maar eerlijk: I’m NOT in it for the tech![]()
Heeft het toekomst? Is nu ~0,16. Zit er veel groeipotentieel denken jullie?
FOMOStevenzeN schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:17:
[...]
Dus je hebt veel met het project maar eigenlijk toch helemaal niks? Wat een contradicties man.
Verwijderd
Je hebt er een hoop mee maar helemaal niks en je weet niet wat het doet en je kan het technisch niet beoordelen maar...readytoflow schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:16:
Hoe denken jullie over Zillica.
Zat gisteren juist te denken dat ik die pool wil vergroten en toen ging ie ineens de lucht in.
Ik heb wel wat met dat project zo op afstand.
Ik kan het technisch niet beoordelen maar het is non-etherium. Qua project spreekt het me wel aan. Maar eerlijk: I’m NOT in it for the tech![]()
Heeft het toekomst? Is nu ~0,16. Zit er veel groeipotentieel denken jullie?
Inj 7% vandaag, ik zie hem nog wel leuke dingen doen.corneedebruin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:10:
[...]
39K wow![]()
Nu voor mezelf wel echt het doel gezet als het echt richting de 20K gaat 80% eruit te halen en waarschijnlijk eerder al afromen.
Enigste coin waar ik wel echt afscheid van heb genomen is INJ zit totaal geen volume meer in
Zero.
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:33:
AXS gaat ook lekker.
Remy!!!! schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:55:
CHZ is lekker gegaan vannacht, m'n inzet is bijna verdubbeld. Ben benieuwd of het nog verder blijft groeien.
<Insert Shitcoin> gaat ook lekker!anti elppa schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:57:
LTC loopt lekker in sats.
LTC een shitcoin?Woohooo schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:26:
[...]
[...]
[...]
<Insert Shitcoin> gaat ook lekker!
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Uiteraard, er is Bitcoin en Shitcoin hoor ik
LTC geen shitcoin?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Hoezo vind je dat GET protocol belachelijk klinkt?Wo Ve schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:37:
Ik ben opzoek naar obscure muntjes waar ik wat flufjes in kan stoppen, gewoon voor de leuk. Vanaf welk volume wordt het voor jullie interessant om verder te kijken>
GET protocol en Rocket Bunny klinkt allebei te belachelijk voor worden maar volume best ok, maar misschien ga ik de te diep in de krochten van Reddit, dat kan ook
Rocket Bunny?Wo Ve schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:37:
Ik ben opzoek naar obscure muntjes waar ik wat flufjes in kan stoppen, gewoon voor de leuk. Vanaf welk volume wordt het voor jullie interessant om verder te kijken>
GET protocol en Rocket Bunny klinkt allebei te belachelijk voor worden maar volume best ok, maar misschien ga ik de te diep in de krochten van Reddit, dat kan ook
Belachelijk is misschien een groot woord, maar het klinkt nogal uhm hebberig?Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:39:
[...]
Hoezo vind je dat GET protocol belachelijk klinkt?
Wel grappig, heb ook GET en die rocket bunny heb ik vanochtend ook aangekocht in de hoop van deze vanavond te verkopen met winst.
FSC_87 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:39:
[...]
Rocket Bunny?
Klinkt meer als iets wat bij de vrouw in het nachtkastje ligt.
Als die geen groene dildo's krijgt, dan weet ik het ook niet meer
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Verkeerd gelezen, ik bedoel gewoon *Bunny TokenFSC_87 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:39:
[...]
Rocket Bunny?
Guaranteed Entrance TokenWo Ve schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:40:
[...]
Belachelijk is misschien een groot woord, maar het klinkt nogal uhm hebberig?
Waar heb je dit gekocht?Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:39:
[...]
Hoezo vind je dat GET protocol belachelijk klinkt?
Wel grappig, heb ook GET en die rocket bunny heb ik vanochtend ook aangekocht in de hoop van deze vanavond te verkopen met winst.
Verwijderd
Je kan met mij meedoen met Donnie Finance. Laag volume, weinig coins in omloop, nog veel op de roadmap om live te gaan dit jaar EN Binance ondersteunde de airdrop die nog niet afgerond is.Wo Ve schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:37:
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2021 10:42 ]
ThanksVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:41:
[...]
Voordeel van ondersteunde airdrops op binance is dat de coins daar vaak gelist gaan worden (geen garantie). Dat zal een explosie in volume en hopelijk prijs zijn.
Bijna 10% nu. Hup INJ!Pelox schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:20:
[...]
Inj 7% vandaag, ik zie hem nog wel leuke dingen doen.
Zero.
Jij hebt ook weer een nieuwe coin gevonden om te shillen niet?
Verwijderd
De shill is real als iemand zichzelf begint te quotenStevenzeN schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:53:
[...]
Nee hoor, INJ is 0,5% van mijn pf, maar het zou wel leuk zijn om eens een ritje mee te pakken! Dikke INJ!StevenzeN schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:53:
[...]
Zero.
In ieder geval niet in DODO, FIS en GRT. Daar heb ik een gokje op gewaagd en die zijn allemaal leeggelopen. Goed teken dat wij dus nog niet in altseason zijn want er is meer dan genoeg bagger om je geld in te steken.DaWayne schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:54:
Eigenlijk op zoek naar de gouden tip om volgende week een deel van de eindejaarsbonus in te steken.
Heb 70%BTC, 5%ETH, 5% BNB, 10%ADA en de rest is chiliz en OGN op dit moment.
ENJ en INJ lijken mij nu beetje te laat voor of nie dan?
ZIL en VET heb ik al een ritje horizontaal mee gemaakt in januari, had beter blijven zitten. Iemand suggesties?
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
StevenzeN schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:17:
[...]
Dus je hebt veel met het project maar eigenlijk toch helemaal niks? Wat een contradicties man.
Wauw.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:19:
[...]
Je hebt er een hoop mee maar helemaal niks en je weet niet wat het doet en je kan het technisch niet beoordelen maar...
je wilt graag knaken.
Dat staat er. Zoek het effe lekker zelf uit we zijn de winst-politie niet.
ingekocht op 2, ik help je hopenroflexx schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:58:
Ada zit eindelijk weer beweging in. Mooooon.
readytoflow schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:00:
Maar schijnbaar triggert ‘I’m not in it for the tech’ wonderbaarlijk genoeg meer dan ik verwacht had.
In vergelijking met 2017 zijn er wel wat meer coins denk ik?Mighty schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:56:
[...]
In ieder geval niet in DODO, FIS en GRT. Daar heb ik een gokje op gewaagd en die zijn allemaal leeggelopen. Goed teken dat wij dus nog niet in altseason zijn want er is meer dan genoeg bagger om je geld in te steken.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
coins die zakken laat ik gewoon met rust. sell order op boven waar ik het voor heb gekocht, en als t morgen verkocht is is t mooi, als het over 2 weken of 2 maanden verkocht wordt, ook mooi.DutchCrownNL schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:02:
Inmiddels voor mij duidelijk geworden dat het actief day-traden en af en toe spelen met leverage niet zo goed werkt als hodlen. Nu een goede 6 - 8 weken bezig en het speelpotje wat ik daarvoor had gereserveerd (los van de hodl) is toch wel aardig aan het slinken (zal geen bedrag noemen maar was minder als een modaal maand salaris).
Ik blijf nu lekker DCA'en en Hodl toepassen, werkt een stuk beter en geeft ook veel meer rust.
Uiteraard lees ik nog steeds graag mee en wil ik heus de pareltjes er tussenuit pikken om de pf te vergroten
Dat is een beetje weggestopt.TalentedMrRiple schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:18:
Vraagje over de Binance app; voorheen kon ik bij de spaarproducten 'Vaste staking' offers vinden voor 30/60/90 dagen met mooie yields, die zijn er nu niet meer. Iemand een idee waarom die er niet zijn (of waarom ik ze niet zie)?
Hier heb ik ook aan gedacht om shitcoins die omlaag zijn gegaan zo in de PF te herstellen. Maar uiteindelijk niet gedaan omdat je dan ook geen upside pakt om het moment dat die coin eindelijk stijgt. Eigenlijk zou je een slimme stop-loss willen die als die boven het niveau komt waarvoor je het hebt gekocht pas afgaat als die coin weer op dat niveau komt.hexta schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:05:
[...]
coins die zakken laat ik gewoon met rust. sell order op boven waar ik het voor heb gekocht, en als t morgen verkocht is is t mooi, als het over 2 weken of 2 maanden verkocht wordt, ook mooi.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Was de Rocket Bunny geen DLC auto in Project Cars? Een Toyota GT86 als ik me niet vergisFSC_87 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:39:
[...]
Rocket Bunny?
Die les heb ik ook geleerd inmiddels. Te bang om een paar euro te verliezen dus dan maar in de verkoop en niet gewoon eventjes aankijken, wachten. Verlies gepakt en uiteraard niet lang daarna (flink) omhooghexta schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:05:
[...]
coins die zakken laat ik gewoon met rust. sell order op boven waar ik het voor heb gekocht, en als t morgen verkocht is is t mooi, als het over 2 weken of 2 maanden verkocht wordt, ook mooi.
Als je het op Uniswap wilt gebruiken moet je ERC20 selecteren. Vanwege de vaak hoge transactie kosten op Uniswap (en ETH network) zal ik je wel aanraden om de gas fees in de gaten te houden en te kijken of deze kosten in verhouding staan met het totale bedrag van je aankoop.nemesis2212 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:09:
weet iemand zo welke transfer networks uniswap gebruikt? ik wil vanaf binance wat ETH naar uniswap (metamask) wallet wat sturen. maar keuzes zijn BEP20 of ERC20 (dure versie)
Je mag altijd nieuwe tradities beginnen. Of je daarmee veel vrienden maakt in dit topic geen idee.Supershiva schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:19:
Zet maar vast een nieuwe babe klaar, BTC gaat bijna door de 56K![]()
of werkt dat niet zo?
zitten in een bullflag, is bullish, nog niets aan de hand dusSupershiva schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:19:
Zet maar vast een nieuwe babe klaar, BTC gaat bijna door de 56K![]()
of werkt dat niet zo?
Verwijderd
Als je op aankoop overgaat - ik zou niet inkopen boven de $3 of 67 IOST
Offtopic: Rocket Bunny is a style of aero kits for sports cars designed by Japan's Kei Miura. They're fabricated with a high degree of precision and built using digital laser scans of the cars that the kits adorn. They're built to accentuate features on the cars they match, the features including the fenders, lips, and spoilersMikeR87 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:14:
[...]
Was de Rocket Bunny geen DLC auto in Project Cars? Een Toyota GT86 als ik me niet vergis
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
tja TA werkt nou eenmaal prima. Doe er je voordeel mee. H&S werken vaak niet bij crypto. traingles en bull/bear flags/ pennants komen best vaak uit.St@m schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:25:
Ik moet wel lachten hoor, de ene keer is het een head and shoulders, dan weer een bullflag, dan weer een retest die even moet gebeuren, dan is het een cup and handle, geometische driehoek.. weet ik veel wat..
Gaat dat ding omhoog? Dat denk ik wel, maar al die mooie grafiekpraat.. haha.
Kom maar door
Verwijderd
Wacht ik hou mijn geodriehoek even tegen het scherm dan vertel ik je straks wat er gaat gebeuren.St@m schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:25:
Ik moet wel lachten hoor, de ene keer is het een head and shoulders, dan weer een bullflag, dan weer een retest die even moet gebeuren, dan is het een cup and handle, geometrische driehoek.. weet ik veel wat..
Kom maar door
Net even een Big.one accountje aangemaakt, ben benieuwdVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:23:
[...]
Als je op aankoop overgaat - ik zou niet inkopen boven de $3 of 67 IOST
Daar dipt hij elke dag a 2 dagen wel onderom daarna de 5 a 6 dollar weer aan te tikken.
Sommige mensen hebben een beetje houvast nodig, het gevoel dat je er grip op hebt. Anders is het mentaal lastig te trekken.St@m schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:25:
Ik moet wel lachten hoor, de ene keer is het een head and shoulders, dan weer een bullflag, dan weer een retest die even moet gebeuren, dan is het een cup and handle, geometrische driehoek.. weet ik veel wat..
Kom maar door
Ik zeg niet dat het niet werkt, ik zeg dat 'iedereen' wat anders ziet (en dan ook nog op 100 verschillende tijdlijnen), en in de bullmarkt zal iedereen vast wel gelijk hebben.anti elppa schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:27:
[...]
tja TA werkt nou eenmaal prima. Doe er je voordeel mee. H&S werken vaak niet bij crypto. traingles en bull/bear flags/ pennants komen best vaak uit.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Eerste dingetje waar ik daar tegenaan liep: Je deposit naar je FUND account, en van daaruit moet je dan op Transfer klikken om het naar je SPOT account te verplaatsen (is instant).Wo Ve schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:28:
[...]
Net even een Big.one accountje aangemaakt, ben benieuwd
ach het steelpanntje, steel - stok, vlaggenstok, vlag? staat ook op de maan. !MOON!Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:27:
[...]
Wacht ik hou mijn geodriehoek even tegen het scherm dan vertel ik je straks wat er gaat gebeuren.
Ik geloof dat ik de kleine beer zie.
De charts zijn vaak allemaal wel bullish terwijl een dubbele top op de daily ook nog steeds kanSt@m schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:25:
Kom maar door
Die miste ik nog, tnxMrFX schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:30:
[...]
De charts zijn vaak allemaal wel bullish terwijl een dubbele top op de daily ook nog steeds kan![]()
[Afbeelding]
Aha, thanks, beetje net zoals op Crypto.comVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:30:
[...]
Eerste dingetje waar ik daar tegenaan liep: Je deposit naar je FUND account, en van daaruit moet je dan op Transfer klikken om het naar je SPOT account te verplaatsen (is instant).
Da's even wennen en anders dan Binance bijvoorbeeld.
750 miljard (coins/tokens) en een lage handelsvolume. ik weet het niet.BigF25 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:23:
Heeft iemand zich hier verdiept in Ecomi?
DC comics is al onderdeel van portfolio. Toekomstige samenwerking met NFL staat ook op de planning meen ik.
die laatste zin is natuurlijk helemaal keiharde poep. Zijn genoeg mensen hier die zelfs in bullmarkt schijt trades maken en dik outperformed worden tov bijvoorbeeld hodl btc tactiek. Gok zelfs de meerderheid hier.St@m schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:29:
[...]
Ik zeg niet dat het niet werkt, ik zeg dat 'iedereen' wat anders ziet (en dan ook nog op 100 verschillende tijdlijnen), en in de bullmarkt zal iedereen vast wel gelijk hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door anti elppa op 12-03-2021 11:36 ]
Nog steeds niet bevestigd (de dag is nog niet voorbij)
Moet je hier ook een kopie paspoort/ID/rijbewijs achter laten of doen ze daar niet aan KYC ?Wo Ve schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:28:
[...]
Net even een Big.one accountje aangemaakt, ben benieuwd
Helaas wel ja, je kan wel handelen alleen niet withdrawen zonder kyc volgens mij.Supershiva schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:35:
[...]
Moet je hier ook een kopie paspoort/ID/rijbewijs achter laten of doen ze daar niet aan KYC ?
Op zich lijkt me een avontuurtje best leuk, maar niet leuk genoeg om m'n identiteitsgegevens op een of andere obscure aziatische exchange te plempen...
Is het zo? Ik kan je nu ook aan de tijdlijn op 3 jaar en aan de stand van de moon vertellen dat BTC binnenkort een nieuwe ATH gaat neerzetten.anti elppa schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:32:
[...]
die laatste zin is natuurlijk helemaal keiharde poep.
St@m schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:36:
[...]
Is het zo? Ik kan je nu ook aan de tijdlijn op 3 jaar en aan de stand van de moon vertellen dat BTC binnenkort een nieuwe ATH gaat neerzetten.
[ Voor 45% gewijzigd door anti elppa op 12-03-2021 11:38 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Je vat het veel te persoonlijk op..anti elppa schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:37:
[...]
![]()
Hier die bullflag op de 15min. werkt prima om mee te traden
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 12-03-2021 11:41 ]
nee hoor. Af en toe probeer ik iets meer info te geven aan beginners ipv alle bagger die hier langs komt (waar ik vaak ook enorm om kan lachen trouwens).
Als iets meer dan 50% retraced dan kun je toch niet meer spreken van een bullflag of wel?anti elppa schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:37:
[...]
![]()
Hier die bullflag op de 15min. werkt prima om mee te traden
[Afbeelding]
is op het randje maar BTC doet wel vaker apart. Gok dat we zo dat ding al aan de bovenkant verlatenMrFX schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:44:
[...]
Als iets meer dan 50% retraced dan kun je toch niet meer spreken van een bullflag of wel?
Verwijderd
Waar lees je die announcements ?Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:46:
Bah. Ik m'n Donnie.FInance verkocht met 150% winst, blijft ie verder stijgen en een announcement dat hij op 2 nieuwe exchanges komt
i want back in
[ Voor 8% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 12-03-2021 11:48 ]
Die donnies van jou zijn zelfs te shitty voor binance, ga geen account maken op een hele vage chinese site om die zooi te kunnen kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:46:
Bah. Ik m'n Donnie.FInance verkocht met 150% winst, blijft ie verder stijgen en een announcement dat hij op 2 nieuwe exchanges komt
i want back in
Niemand zit hier voor de tech. Vraag maar eens aan google.readytoflow schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:00:
[...]
Maar schijnbaar triggert ‘I’m not in it for the tech’ wonderbaarlijk genoeg meer dan ik verwacht had.
Als noob waardeer ik dat enorm, dus dank daarvoor!anti elppa schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:41:
[...]
nee hoor. Af en toe probeer ik iets meer info te geven aan beginners ipv alle bagger die hier langs komt (waar ik vaak ook enorm om kan lachen trouwens).
ATh komt ook echt wel
Ik durf hem even niet mee te pakken nu gisteren wel even gedaan binnen 2 minuten met 10% verkocht toen zakte die inderdaad flink.mannowlahn schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:56:
Wanneer gaat die CHZ chiliz raket eens dalen, leuk hoor dat. het nu zo stijgt maar dit gaat straks natuurlijk keihard weer neer pleuren. Gisteren zagen we dat ook met CHR, de 0,66 aangetikt om vevolgens richting 55 terug te gaan, wat overigens nog steeds erg hoog is. een dippie van nog geen dag.
TrueGlenn Hoddle schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:54:
[...]
Niemand zit hier voor de tech. Vraag maar eens aan google.
ik stuurde vanochtend nog naar een maat die ook in CHZ zit, 50 cent voor 12:00?, op tien minuten na kreeg ik de push notificatiefRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:48:
Het momentum in CHZ is er nog. Knalt hard omhoog nadat BTC weer tekenen van herstel liet zien. Nu boven de 0.50.
Je vergelijkt nu een coin die maar 1 doel had (staken voor Alice), met een coin die hard aan de weg timmert in voetbal-land en op het gebied van NFT.mannowlahn schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:56:
Wanneer gaat die CHZ chiliz raket eens dalen, leuk hoor dat. het nu zo stijgt maar dit gaat straks natuurlijk keihard weer neer pleuren. Gisteren zagen we dat ook met CHR, de 0,66 aangetikt om vevolgens richting 55 terug te gaan, wat overigens nog steeds erg hoog is. een dippie van nog geen dag.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq