readytoflow schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:41:
[...]
Ik ken vooralsnog alleen tweakers. Als je paar toegankelijke sites/groepen hebt, hou ik me aanbevolen. Zolang het geen spam of verdienmodel is, kan het geen kwaad toch? Worden genoeg YT links gedropt. Echt betalen ga ik er niet voor doen. Mss als ik m’n 3e Lambo heb kan t leuk zijn...oh wacht...dan mag men mij betalen natuurlijk

Op Reddit kijken. r/CryptoCurrency is een goede start. Worden weleens topics gepost over nieuwe, kansrijke projecten. r/Cryptomoonshots en r/Altstreetbets gaan specifiek over mogelijke "moonshots" - maar let op, hier wordt ook een groot aantal bagger coins en tokens
geshilld. Het is aan jou om de echt kansrijke projecten te identificeren door middel van focus op tokenomics, dev teams opzoeken (non-anoniem is vaak een goed teken), tokensniffer.com gebruiken om kopieën van onderliggende code te ontdekken (is een slecht teken).
Vervolgens kan je in Telegram of Discord channels op zoek gaan naar nieuwe, kansrijke projecten maar ook hier zitten veel mensen die louter uitspreken dat het project waar zij in hebben geïnvesteerd, naar de maan gaat.
Je kan ook analisten volgen en zoals hierboven gezegd wordt betalen voor premium lists. Ik heb echter nog nooit van 1000$ per maand gehoord en dat zou ik ook niet vertrouwen.
YouTube kanaal Coin Bureau heeft vaak goede tips.
Maargoed, ik zou eerst maar de fundamentals en TA leren kennen door gerenommeerde YouTubers te volgen zoals Benjamin Cowen voordat je in de rabbit hole van shitcoins stapt
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990