[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.299 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Toerq schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:36:
Die ALICE ga ik toch beetje bij beetje hodlen straks als die gelist wordt, heb het spel bekeken en denk dat het een groots iets gaat worden. Is mijn soort spel wel.
Hmm, er bestaat al een tijdje een soort zelfde spel, decentraland, lijkt er wel een beetje op en dat komt ook niet echt van de grond.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Jean-Bob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:38:
YouTube: Collaboration with Bob Loukas: Bitcoin's Market Cycles

Hyped, de twee mvp’s van deze run in 1 video.
Ga ik na het voetbal even goed voor zitten.
Ik raad je ook aan zijn vorige twee collabs terug te kijken met Steve van Crypto Crew University.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Bananeman schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:36:
[...]

Is vrij vaak bij Binance. Je kunt een reminder instellen. Die overigens ook niet altijd goed lijkt te werken of te kloppen :P
Wachten dus. Wel vreemd dat ada > binance wel gewoon werkt, maar wil je het weer wegsluizen dan weer niet..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
BeyondThunder schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:22:
[...]

Ik zit al een tijdje in crypto. Lang de BTC laten staan en geen aandacht aan gegeven.
Met die winst ben ik nu in de altcoins gestapt en ik heb een paar dingen geleerd.

-Luister naar de pro's, en helaas is dat vaak niet gratis. Vaak betaal je EUR 1.000 (of veel meer) per maand voor goede "signs".
In de juiste groep heb je daar veel profijt van (10x 15x 100x). Ik denk niet dat ik links kan posten naar deze groepen. Als dat wel mag, laat maar weten.

-Zorg dat je niet je hele vermogen in 1 muntje stopt (Okay BTC en ETH daar gelaten). maar verdeel je geld over verschillende muntjes.

-Gebruik enkel geld wat je kan missen.

-Let op de trading fees. Sommige brokers rekenen 1% andere 0.1% (of zelfs minder)

-Stap niet uit als het even zakt.

-Laat je emoties niet de hoofdrol spelen
Ik ken vooralsnog alleen tweakers. Als je paar toegankelijke sites/groepen hebt, hou ik me aanbevolen. Zolang het geen spam of verdienmodel is, kan het geen kwaad toch? Worden genoeg YT links gedropt. Echt betalen ga ik er niet voor doen. Mss als ik m’n 3e Lambo heb kan t leuk zijn...oh wacht...dan mag men mij betalen natuurlijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Bensimpel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:40:
[...]

Hmm, er bestaat al een tijdje een soort zelfde spel, decentraland, lijkt er wel een beetje op en dat komt ook niet echt van de grond.
Ik zal wel oud worden, maar ik snap heel die nft hype niet.. vooral in deze vorm. Kijk echte digitale art, dat snap ik nog wel.. deels dan. Dit soort spellen zie ik niet echt succesvol worden, nu in de hype wellicht, maar op de lange termijn niet.

Zero.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Nou vooruit nog ééntje dan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hk6CGfXyOS_EuGgzYXO-PnA0giU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PMOCvkI80UeKCYBKtS9Shq9L.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2021 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
Iemand hier in Zilliqa? Ik wel, hij gaat mooi. Richting de 0.17$ nu. Benieuwd of 'ie doorbreekt of terugkaatst naar onder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 19:22
Speelt NFT ook niet een beetje in op de behoefte van mensen om zich te onderscheiden van de massa. Ik zou het ook niet tot vinden als ik straks de zelfde kleur lak op mijn Lambo heb als een medetweaker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:22

YES

Moderator General Chat
Het is leuk geweest met ADA. Gekocht voor omgerekend $ 0,70 dus ik ga maar winst pakken. Is er nog iets de aanbeveling waard om het godsvermogen wat ik er nu mee verdien in te steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 21:32
Als Ada nou nog een beetje zakt koop ik weer enorm veel bij😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
Over ADA gesproken. Mijn pool heeft sinds een uur terug meer dan 1M stake :D Had nooit gedacht dat het zo snel zo goed zou gaan. Hopelijk bliijft de delegator nog een tijdje hangen bij mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Bartje-bart schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:15:
Als Ada nou nog een beetje zakt koop ik weer enorm veel bij😅
Ja ik heb er nu al zo vaak over zitten dubben, houden of weg doen. Het kabbelt maar voort, maar meestal wel elke keer iets meer omlaag dan omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Raaafie schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:10:
Iemand hier in Zilliqa? Ik wel, hij gaat mooi. Richting de 0.17$ nu. Benieuwd of 'ie doorbreekt of terugkaatst naar onder.
Vanmorgen 25 procent van Zilliqa de deur uit gedaan omdat ik me altcoin PF met 50 procent wil laten slinken, helaas iets te vroeg winst genomen.
Echter nog 25 procent voor de verkoop op korte termijn :)

De overgebleven 75 % staat nog in de stakepool rente te vergaren d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
  • Laatst online: 06-07 12:28
YES schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:17:
[...]

Ja ik heb er nu al zo vaak over zitten dubben, houden of weg doen. Het kabbelt maar voort, maar meestal wel elke keer iets meer omlaag dan omhoog.
Er is nu toch ook geen reden voor ADA om flink omhoog of omlaag te gaan? Ik verwacht dat we eind deze maand of begin april flink zullen stijgen weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
readytoflow schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:41:
[...]

Ik ken vooralsnog alleen tweakers. Als je paar toegankelijke sites/groepen hebt, hou ik me aanbevolen. Zolang het geen spam of verdienmodel is, kan het geen kwaad toch? Worden genoeg YT links gedropt. Echt betalen ga ik er niet voor doen. Mss als ik m’n 3e Lambo heb kan t leuk zijn...oh wacht...dan mag men mij betalen natuurlijk :+
Op Reddit kijken. r/CryptoCurrency is een goede start. Worden weleens topics gepost over nieuwe, kansrijke projecten. r/Cryptomoonshots en r/Altstreetbets gaan specifiek over mogelijke "moonshots" - maar let op, hier wordt ook een groot aantal bagger coins en tokens geshilld. Het is aan jou om de echt kansrijke projecten te identificeren door middel van focus op tokenomics, dev teams opzoeken (non-anoniem is vaak een goed teken), tokensniffer.com gebruiken om kopieën van onderliggende code te ontdekken (is een slecht teken).
Vervolgens kan je in Telegram of Discord channels op zoek gaan naar nieuwe, kansrijke projecten maar ook hier zitten veel mensen die louter uitspreken dat het project waar zij in hebben geïnvesteerd, naar de maan gaat.
Je kan ook analisten volgen en zoals hierboven gezegd wordt betalen voor premium lists. Ik heb echter nog nooit van 1000$ per maand gehoord en dat zou ik ook niet vertrouwen.
YouTube kanaal Coin Bureau heeft vaak goede tips.

Maargoed, ik zou eerst maar de fundamentals en TA leren kennen door gerenommeerde YouTubers te volgen zoals Benjamin Cowen voordat je in de rabbit hole van shitcoins stapt :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
[...]

In januari stond 'ie nog op 17 cent dus dat voortkabbelen lijkt me iets overdreven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:49
merauder schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:10:
Speelt NFT ook niet een beetje in op de behoefte van mensen om zich te onderscheiden van de massa. Ik zou het ook niet tot vinden als ik straks de zelfde kleur lak op mijn Lambo heb als een medetweaker.
https://thenextweb.com/ha...eakers-cryptokick-patent/

Dit is m.i. waar de NFT markt heen gaat. Die coole unieke sneakers ook in de virtuele wereld aan kunnen doen waarmee je je, inderdaad, kan onderscheiden van de rest. Ik zal er denk ik nooit een cent aan uitgeven maar als de nieuwe generaties dat wel willen, go ahead fill my bags.

LUKSO heeft overigens de VP Digital van Nike in hun advisor board zitten (ik heb een leuke bag gekocht rond 90 cent).

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Oli4- schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:17:
[...]

Er is nu toch ook geen reden voor ADA om flink omhoog of omlaag te gaan? Ik verwacht dat we eind deze maand of begin april flink zullen stijgen weer.
Ja ik lees nu even snel wat dingen door en zie ook wat zaken voor eind maart staan. Ik heb alleen het gevoel dat het alt season is/aan het worden is en dan vind ik het wat zonde om met een voortkabbelende ADA te zitten. Ik heb ze nog niet weggedaan dus ik denk nog even na wat het nou gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sOid schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:18:
[...]

In januari stond 'ie nog op 17 cent dus dat voortkabbelen lijkt me iets overdreven ;)
Ja en in 2018 nog veel lager denk ik.
Ik bedoelde meer, sinds ik hem (weer) heb.

Is wel de enige coin die ik had destijds, in 2017/18. Dus ergens heb ik er nog wel een band mee :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 21:32
[...]

Mja... Laatste 2 weken niet veel soeps... Maar als je naar de laatste maand kijkt...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VCuyfGrmeQvL7dcPAgut72Ey8Rw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EL2vhMMs8t6VSFaaezh3Jk5k.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:35
sOid schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:18:
[...]

Het heeft 2 maanden geknald toen niemand erover sprak.
Daarna werd het gehyped. Nu staat het na 3 weken wachten op zowat dezelfde koers.
Zal wel komen omdat ik het toen heb aangekocht, alles wat ik koop gaat nooit 3x over de kop, laat staan 20x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Heb je dan toevallig ook GRT gekocht? Want die lijkt maar niet van de grond te komen de laatste weken. Ik zit niet zo dik in de alts maar had voor GRT en KSM een uitzondering gemaakt. KSM gaat als een tiet, maar GRT laat 't aardig afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:30:
Heb je dan toevallig ook GRT gekocht? Want die lijkt maar niet van de grond te komen de laatste weken. Ik zit niet zo dik in de alts maar had voor GRT en KSM een uitzondering gemaakt. KSM gaat als een tiet, maar GRT laat 't aardig afweten.
GRT heb ik gisteren ook de deur gewezen, die bleef inderdaad ook maar aanmodderen. ADA twijfel ik nu alsnog over door de genoemde veranderingen eind maart. Misschien toch maar even geduld hebben nog, misschien volgt er nog een sprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Jean-Bob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:38:
YouTube: Collaboration with Bob Loukas: Bitcoin's Market Cycles

Hyped, de twee mvp’s van deze run in 1 video.
Ga ik na het voetbal even goed voor zitten.
Positief vooruitzicht dat deze mannen geloven dat de volgende bear market pas ergens volgend jaar zal zijn . Tot die tijd dus BTC sparen en niet in paniek raken van de drops die er nog komen gaan. Tenzij je alleen maar in alts zit.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 00:22

WhySoSerious

Be the change.

KSM *O* _/-\o_

En dan te bedenken dat ik ze per ongeluk gekocht heb toen :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:44:
[...]

KSM *O* _/-\o_

En dan te bedenken dat ik ze per ongeluk gekocht heb toen :')
"Zeg, hoe heb jij deze villa en die lambo op de oprit kunnen financieren eigenlijk?"

"Ja, nou, dat is eigenlijk gewoon per ongeluk gegaan."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 18-09 12:58
GRT is veels te hard gestegen eigenlijk, die knalde van 80 cent naar 2,80 in een paar dagen. Mijn verwachting/hoop is dat die uiteindelijk wel weer wat gaat stijgen.

Ziet er op de daily prima uit, alleen wat weinig volume de afgelopen weken na die piek:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KSkapAUcrTalnhHeiPQglRYokxc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/anktjRxRhbpoNh6KauNtpKX4.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Raaafie op 11-03-2021 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
Wat had voor stijging had je verwacht dan :)? Matic doet het al maanden fantastisch, die had je gewoon moeten holden ipv hopen op een x 30 vanwege coinbase listing ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:13
Was hier niet iemand die een Die Hard BSV fan was? Ik ben zijn username even kwijt.
Maar hangt hij hier nog rond? Of hoe is het met hem afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 13:30

StrongArmLance

Endless flow

Raaafie schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:10:
Ik ook. Hij moet wel gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SonyEricsson schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:49:
Was hier niet iemand die een Die Hard BSV fan was? Ik ben zijn username even kwijt.
Maar hangt hij hier nog rond? Of hoe is het met hem afgelopen?
Dat was ik. Uiteindelijk toch voor Bitcoin gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
Willem Egel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:47:
[...]

Wat had voor stijging had je verwacht dan :)? Matic doet het al maanden fantastisch, die had je gewoon moeten holden ipv hopen op een x 30 vanwege coinbase listing ;).
Ja heb er een grote zak van dus deze hold ik ook

Heb deze al een tijdje

[ Voor 3% gewijzigd door JustC op 11-03-2021 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Bitvavo stopt met BTC trading paren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

zwembroek schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:59:
link? kan niks vinden

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 20:46
Bitvavo is door de ATH heen. :)

edit:
BTC/EUR van 21 feb doorbroken. 48250 aangetikt. ATH 21feb was daar 48072.
Maar wel erg twijfelachtig allemaal. Het zet nog niet erg door.

[ Voor 72% gewijzigd door Aardwolf op 12-03-2021 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Maar jij bent niet de rechthebbende van die kleur, dat is Lamborghini dan nog steeds. je hebt alleen bragging rights dat je een nft van die kleur hebt.

Ik snap die hype nog niet helemaal lol

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ik heb gewoon zin in dit te zeggen en die het dan ook gewoon;

MOOOOOOOOOOOOOOOOON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
corneedebruin schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:56:
[...]

Ja heb er een grote zak van dus deze hold ik ook

Heb deze al een tijdje
Ah ok, ik dacht dat je het had verkocht voor CHZ, maar je hebt het weer op tijd teruggekocht dus. Verwacht nog wel meer groei ook, harken het ene na het andere project binnen (veel NFT ook, oa Superfarm, misschien daar toch eerdaags wat van halen). Toekomst ziet er in ieder geval goed uit voor Matic :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Kreeg een mail van ze vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
welke ath?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickelodeon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 19:19
Matic vertrekt even....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Geertwa schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:39:
[...]

Kan het je net over 00:00 vertellen
Mischien wel eerder..

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
laat maar

[ Voor 95% gewijzigd door Aardwolf op 12-03-2021 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
.

[ Voor 97% gewijzigd door Aardwolf op 12-03-2021 01:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
zwembroek schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:59:
Graag bronnen vermelden bij dergelijke berichten. Op https://support.bitvavo.c.../kyfy3hryup-trading-pairs staat er gewoon nog Bitcoin bij.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Daar was de $58000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:09
zwembroek schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:07:
[...]

Hier idd ook die mail gehad. Per 19 maart om 13:00u CET cancelen ze alle geplaatste orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:14
zwembroek schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:07:
[...]

Vreemd, geen mail gezien in me inbox

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
toilet_paper schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:14:
[...]

Hier idd ook die mail gehad. Per 19 maart om 13:00u CET cancelen ze alle geplaatste orders.
Stoppen met handelen op door BTC genoteerde markten

Momenteel bieden we de handel aan van al onze ondersteunde assets tegen EUR en/of BTC. Ongeveer 99% van al het handelsvolume op Bitvavo vindt plaats op markten die in EUR worden genoteerd, en de liquiditeit op deze EUR-markten is beter dan op de BTC-markten. Om de ervaring voor onze klanten te verbeteren, hebben we besloten om de handel op alle BTC-markten stop te zetten op 19 maart om 13:00 CET.

Wat betekent dit voor mij?

Dit betekent dat u na 19 maart 13.00 uur geen assets kunt verhandelen op markten die in BTC zijn genoteerd. Alle openstaande orders op deze markten worden geannuleerd. U kunt nog steeds handelen op EUR-markten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:12:
[...]

Graag bronnen vermelden bij dergelijke berichten. Op https://support.bitvavo.c.../kyfy3hryup-trading-pairs staat er gewoon nog Bitcoin bij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5NoFQqxneRIupZIZejsWLfTk46k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RhsWDnhu0VBpMsrtoXZDWyxC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:14
ok, heb alles in euro daar dus vandaar dat ik die mail niet heb gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

MRDutchfreakNL schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:15:
[...]

Stoppen met handelen op door BTC genoteerde markten

Momenteel bieden we de handel aan van al onze ondersteunde assets tegen EUR en/of BTC. Ongeveer 99% van al het handelsvolume op Bitvavo vindt plaats op markten die in EUR worden genoteerd, en de liquiditeit op deze EUR-markten is beter dan op de BTC-markten. Om de ervaring voor onze klanten te verbeteren, hebben we besloten om de handel op alle BTC-markten stop te zetten op 19 maart om 13:00 CET.

Wat betekent dit voor mij?

Dit betekent dat u na 19 maart 13.00 uur geen assets kunt verhandelen op markten die in BTC zijn genoteerd. Alle openstaande orders op deze markten worden geannuleerd. U kunt nog steeds handelen op EUR-markten.
Opmerkelijk.
Ook de termijn van aankondiging vind ik wel erg kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickelodeon
  • Laatst online: 29-08 19:19
Uhhhh mensen, Matic Moooonnnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
Willem Egel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:06:
[...]

Ah ok, ik dacht dat je het had verkocht voor CHZ, maar je hebt het weer op tijd teruggekocht dus. Verwacht nog wel meer groei ook, harken het ene na het andere project binnen (veel NFT ook, oa Superfarm, misschien daar toch eerdaags wat van halen). Toekomst ziet er in ieder geval goed uit voor Matic :).
Ja absoluut , ik doe vaak wisselen maar Matic ging ik elke keer weer terug in met meer geld

CHZ heeft er ondere andere voor gezorgd dat ik er een leuke zak van heb nu.

Matic geloof ik gewoon echt in😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:49

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Kommop moon already!! :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5hBlvPfwzkisUb7jhTuW1-Dp6oc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QrtRss1RcvwdiKRtfyQ63ogd.jpg?f=fotoalbum_large

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
BTC iets hoger dan gisteren, maar ik verwacht geen nieuwe ATH vandaag, mijn daily trading zit weer in de busd --> Alice farm (lol) , morgen nieuwe dag.....slaap lekker allemaal d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 11-03-2021 22:46 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:45
Hij heeft het er wel moeilijk mee om de top voorbij te komen inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:03

oNo

Niet normaal ja. Ik schrok me rot toen ik net even keek.

Iemand die al lang dit muntje volgt weet vast nog wel die soort van exit scam oid in december 2019. Van 4 cent naar bijna 1 cent... Whaha...

Edit: BTC trekt even aan de rem en neemt MATIC mee.

[ Voor 7% gewijzigd door oNo op 11-03-2021 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Speelt NFT ook niet een beetje in op de behoefte van mensen om zich te onderscheiden van de massa.
Yup, je slaat de nagel op de kop. Een Veblen-goed van het zuiverste theewater. Complete onzin dus als je het mij vraagt, maar blijkbaar heeft een deel van de maatschappij veel over voor wat exclusiviteit...
marcel87 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:10:
Binance loopt nog wat achter, maar zit er nu ook tegenaan.
Zo, dus Binance loopt achter op Bitvavo, interessant om weten :')

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 19:21
Snap even niet goed wat het bericht van Bitvavo betekent voor mijn BTC die ik daar heb staan. Kan ik deze met een gerust hart laten staan en over een aantal maanden (na 19 maart) nog opnemen in euro's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
Yes matic 🥳

Ik blijf maar stug holden maar dit was de eerste keer dat mijn PF 2K naar beneden zie gaan naar de forste stijging.

Dat doet je toch iets😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08
MATIC klapt als een kaartenhuis weer in elkaar... mijn hemel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mr.DJ95 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:04:
Snap even niet goed wat het bericht van Bitvavo betekent voor mijn BTC die ik daar heb staan. Kan ik deze met een gerust hart laten staan en over een aantal maanden (na 19 maart) nog opnemen in euro's?
Jazeker. Het enige wat het betekent is dat je BTC bijv. niet meer direct om kunt wisselen in ADA, maar alleen in EUR en daarna die EUR weer om kunt wisselen in ADA.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Supershiva
maw.... 2x trading fee voor Bitvavo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Supershiva schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:07:
MATIC klapt als een kaartenhuis weer in elkaar... mijn hemel
De reden van de stijging was waarschijnlijk het starten van het handelen op Coinbase, zorgt altijd voor een korte spike.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 11-03-2021 23:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Nee se gooie Bitkoin eruit!!!1!1

Nee grapje. Het verwijderen van de Bitcoin paren betekent slechts dat jij je Bitcoin niet meer direct kun verkopen voor altcoins. Je zult dan eerst je Bitcoin moeten verkopen voor Euro's, en met die Euro's altcoins kopen.

Je Bitcoin blijft dus gewoon verhandelbaar voor euro.

Blijkbaar geeft het handelen in Bitcoin paren een slechte gebruikers ervaring.

Wat je vaak ziet op kleine exchanges is dat het volume op dergelijke pairs vrij laag is waardoor er grote spread (gaten) ontstaan in het orderboek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

blijven
XVG-EUR
XRP-EUR
XEM-EUR
WTC-EUR
VET-EUR
RVN-EUR
NULS-EUR
NPXS-EUR
MIOTA-EUR
LTC-EUR
LINK-EUR
ICX-EUR
HOT-EUR
GAS-EUR
ETH-EUR
ENJ-EUR
DGB-EUR
DCR-EUR
BTC-EUR
BCH-EUR
BAT-EUR
ADA-EUR
AION-EUR
NANO-EUR
ARK-EUR
VTHO-EUR
STMX-EUR
XLM-EUR
ONG-EUR
ONT-EUR
VTC-EUR
TRX-EUR
ZRX-EUR
ETC-EUR
REQ-EUR
POWR-EUR
NEO-EUR
EOS-EUR
IOST-EUR
ANT-EUR
LRC-EUR
BSV-EUR
WAVES-EUR
RDD-EUR
XTZ-EUR
ELF-EUR
CMT-EUR
OMG-EUR
NAS-EUR
QTUM-EUR
KMD-EUR
LSK-EUR
SNT-EUR
STEEM-EUR
STRAT-EUR
GNT-EUR
AE-EUR

gaan weg
ARK-BTC
ZIL-BTC
ADA-BTC
ETH-BTC
XEM-BTC
ENJ-BTC
XVG-BTC
GAS-BTC
LINK-BTC
VTC-BTC
RVN-BTC
MIOTA-BTC
NPXS-BTC
LTC-BTC
NANO-BTC
XRP-BTC
DGB-BTC
BCH-BTC
ETC-BTC
ELF-BTC
ONG-BTC
WTC-BTC
POWR-BTC
VET-BTC
REQ-BTC
ICX-BTC
ZRX-BTC
NULS-BTC
ONT-BTC
BAT-BTC
AION-BTC
HOT-BTC
BSV-BTC
ANT-BTC
XLM-BTC
WAVES-BTC
QTUM-BTC
NAS-BTC
STMX-BTC
OMG-BTC
NEO-BTC
XTZ-BTC
SNT-BTC
IOST-BTC
VTHO-BTC
EOS-BTC
LRC-BTC
KMD-BTC
RDD-BTC
LSK-BTC
STEEM-BTC
TRX-BTC
STRAT-BTC
GNT-BTC
CMT-BTC
AE-BTC

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Wat wordt het vannacht... allemaal in fiat of durven we in de BTC te blijven?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Supershiva schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:17:
Ik durf niet naar fiat te gaan

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik zit all-in en blijf all-in. Heb vorige week een behoorlijk gedeelte afgeroomd, daardoor voelt het weer prima om all-in te blijven zitten en evt. een dip mee te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supershiva
58.000 !!!! BABES... BABES...plz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Yes baby! *O*

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 20-09 15:05
Ik sluit mijn margin longs niet eens, als we het liquidatie niveau halen dan ben ik sowieso rekt xD

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik kon nog niet slapen dus keek nog een aflevering mee, toch de 58k gehaald ^^

maar geen nieuwe ATH :P
ene kant moet er een nieuwe ATH komen, dan komt BTC weer in het casual nieuws waarbij er nieuwe mensen in de crypto gaan --> meer geld in crypto --> profit voor iedereen :D

[ Voor 45% gewijzigd door Kol Nedra op 11-03-2021 23:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Niet online
Vanmorgen beetje verkocht, durf nu niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
hmmmm volgens coingecko 57,979
volgens binance 58,050

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:21:
[...]

Ik zit all-in en blijf all-in. Heb vorige week een behoorlijk gedeelte afgeroomd, daardoor voelt het weer prima om all-in te blijven zitten en evt. een dip mee te pakken.
Dan zit je toch niet all in? ;)
Of ga je niet in de dip kopen met wat je afgeroomd hebt?

[ Voor 8% gewijzigd door LosGieros op 11-03-2021 23:36 ]

Rapapa...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
LosGieros schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:35:
[...]

Dan zit je toch niet all in? ;)
Of ga je niet in de dip kopen met wat je afgeroomd hebt?
Nee, is afgeroomd naar de rekening. Ik ga er geen dips mee opkopen. Dat doe ik tijdens de volgende bearmarket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Kol Nedra schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:30:
hmmmm volgens coingecko 57,979
volgens binance 58,050
In euro's hebben we'm volgens mij wel geraakt toch? € 48.445 op binance vs € 48.390,48 op coingecko.. dan ben je er toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
waarom btc blijven? lekker in alts zitten is meer gain te halen :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alfa Novanta schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:41:
[...]

In euro's hebben we'm volgens mij wel geraakt toch? € 48.445 op binance vs € 48.390,48 op coingecko.. dan ben je er toch?
Het overgrote deel van het Bitcoin volume zit in USD(T), dus voor veel mensen telt dat. Wat mij betreft is er dus vandaag nog geen nieuwe ATH neergezet voor Bitcoin, maar dat kan maar zo binnen 20 minuten alsnog gebeuren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
nemesis2212 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:42:
[...]

waarom btc blijven? lekker in alts zitten is meer gain te halen :>
Niet als Bitcoin een grote move maakt, dan bloeden de alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Taro schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:43:
[...]

Niet als Bitcoin een grote move maakt, dan bloeden de alts.
ik verwacht weinig slechte dingen van oa tfuel, chz, chr en matic vanacht. maar ja niemand weet het zeker helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Vandaag echt goede zaken gedaan met CHR, Thetafuel en Matic. Bedankt jongens en meisjes!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Taro schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:42:
Het overgrote deel van het Bitcoin volume zit in USD(T), dus voor veel mensen telt dat. Wat mij betreft is er dus vandaag nog geen nieuwe ATH neergezet voor Bitcoin, maar dat kan maar zo binnen 20 minuten alsnog gebeuren :)
Ja okay, dus als je dan de ATH in euro's weten wil, de BTC/USDT koers nemen en met het handje omrekenen USD vs EUR. Jammer, vind het makkelijker gewoon naar de BTC/EUR te kijken :)

Eigenlijk zie je daar op Binance het omgekeerde verschijnsel als bij Bitvavo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Alfa Novanta schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:51:
Ja okay, dus als je dan de ATH in euro's weten wil
Waarom zou je dat willen? Of heb je exact 1 BTC? Of 0,1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

TomTorquay schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:53:
Waarom zou je dat willen? Of heb je exact 1 BTC? Of 0,1?
Nee hoezo, wij leven in Europa..? Wat boeit mij de dollar nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
mij ook niet zoveel maar de mengeling van $ en € kan soms voor onnodige opwinding zorgen haha.
scheelt toch best wat als hier een koers genoemd wordt en je denkt dat die in de andere valuta is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Alfa Novanta schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:55:
Nee hoezo, wij leven in Europa..? Wat boeit mij de dollar nou?
De exacte waarde van bitcoin boeit niet. Wel de prijstrends. Voor mijn part drukken ze het uir in schelpen of bananen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk altijd hoeveel Bitcoin ik nog kan kopen van mijn spaarrekening.

Lekker deprimerend.

Als, toen, dan, had.

Maar als ik dan nog een valiumpje wegspoel met een slok whiskey en de Trezor aai die op het kussentje op mijn schoot ligt voel ik me weer iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Laatst online: 19-09 12:09
GET Protocol gaat naar de maan.

Staat op de NFT lijst van Coinmarketcap.

Chico Crypto marketing (200k subs op YouTube): YouTube: YouTube

USD 4.45 vandaag aangetikt (x12 dit jaar) en de beer is amper los.

Great succes zoals Borat zou zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
58k weer! Kom op ff doorbijten!

Resistance is hoog 👊🏽

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 12-03-2021 00:03 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Let's go boys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:15
Spannende strijd gaande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Doel zou voor iedereen 50-100k deze bullrun moeten zijn met 5-10k inleg, en dan alles opzij zetten en de volgende bullrun Millionair worden :+

#foolproofplan

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik vind dit echt veel spannender dan bv een voetbalwedstrijd kijken 😅😋

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MOOOOOOOOOOOOOOOOON

En uit reactie op het verbreken van de ATH zakken we toch weer 2,5k ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Oh no! Was dit het? 😌😰

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Jammer dat BTC er niet even goed doorheen knalt. :)

Pagina: 1 ... 71 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!