[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.286 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
Nee teveel geld verloren aan zulke coins en kom dan niet aan werken toe..

Gisteren van 4300 naar 4800 euro gegaan dus dat was wel nice maar kreeg er zware hartkloppingen van๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:48
Wo Ve schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:45:
[...]

Die was al geweest toch?
Bedoel je de announcement of de Oracle baas?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
ik had beter 2,2 btc beter niet verkocht in december :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
Eindelijk wat beweging omhoog bij Zilliqa.
0.15$ nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Man. Chr stijgt sneller dan ik alarm meldingen kan instellen in binance...
Jammer dat ik er maar maximaal 10 kan instellen.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Note to self:
Bij dikke winsten niet alles verkopen, maar een klein deel laten staan. Dat verzacht de pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superchanbe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:54:
Beter beter niet beter. Maar goed, wanneer is beter dan wel beter? Achteraf is 't altijd mooi wonen. Ik had ook geen 40 BTC moeten verkopen @250-700eu

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
Friendly reminder, ik zie de laatste dagen toch regelmatig posts met hoeveel BTC iemand bezit bij meerdere personen.
Remy!!!! schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:42:
Hier ook maar weer wat in BTC gestopt. Nu afwachten of de announcement van vanmiddag nog wat gaat betekenen en of die baas van Oracle echt 70.000 BTC heeft gekocht.

Nu op naar de xxxx BTC 8) nog xxxxxx te gaan :+
Zie ook TS: deel nooit hoeveel BTC je bezit.

Mocht Bitcoin ooit een miljoen waard worden, dan is de informatie dat iemand 0,01 BTC bezit, hoe klein dat bedrag ook zou zijn op dit moment, informatie die je wellicht liever niet op internet zet ;)

De informatie om zoiets 'ontraceerbaars' te stelen is voer voor criminelen.

โ˜€๏ธ 4500wp zuid | ๐Ÿ”‹MT Venus 5kW | ๐Ÿš— Tesla Model 3 SR+ 2020 | โ„๏ธ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35

YES

Moderator General Chat
superchanbe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:54:
Beter was je beter nooit aan crypto begonnen, dan had je nu niet de stress/teleurstelling gehad die je ervaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
Richh schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:59:
Friendly reminder, ik zie de laatste dagen toch regelmatig posts met hoeveel BTC iemand bezit bij meerdere personen.

[...]

Zie ook TS: deel nooit hoeveel BTC je bezit.

Mocht Bitcoin ooit een miljoen waard worden, dan is de informatie dat iemand 0,01 BTC bezit, hoe klein dat bedrag ook zou zijn op dit moment, informatie die je wellicht liever niet op internet zet ;)

De informatie om zoiets 'ontraceerbaars' te stelen is voer voor criminelen.
Goed punt, ik heb m'n post iets gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Ik lees hier vaker dat mensen de winsten die ze maken op ALT's, in BTC stoppen. Voor mij klinkt dat niet logisch.

Waarom niet gewoon goede stop limits onder je ALT's zetten? Als je ALT's gebruikt om BTC te kopen, dan zijn deze toch per definitie winstgevender? Anders zou je het geld meteen in BTC stoppen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:05:
Ik lees hier vaker dat mensen de winsten die ze maken op ALT's, in BTC stoppen. Voor mij klinkt dat niet logisch.

Waarom niet gewoon goede stop limits onder je ALT's zetten? Als je ALT's gebruikt om BTC te kopen, dan zijn deze toch per definitie winstgevender? Anders zou je het geld meteen in BTC stoppen? 8)7
Omdat van nagenoeg alle alts uit bijvoorbeeld 2017 niks meer over is. Je winsten kunnen wel groter zijn, maar het risico is ook fors groter. Van BTC is de adoptie veel groter en in ieder geval de gedachte dat die nog enigszins stabiel is.

[ Voor 7% gewijzigd door Lennardnl op 11-03-2021 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18-09 19:49
YES schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:59:
[...]

Beter was je beter nooit aan crypto begonnen, dan had je nu niet de stress/teleurstelling gehad die je ervaart.
Ik denk dat je deze teleurstelling ook kan ervaren als je niet aan crypto was begonnen. Als je 100 mensen (die een beetje kennis van bitcoin heben) zou vragen โ€œbaal je met de huidige kennis niet dat je geen bitcoins had gekocht toen ze slechts een paar honderd euro waard waren?โ€ Dat 98 mensen inderdaad daarvan flink baalt.

Ik namelijk wel ๐Ÿ˜‚

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

CHR even adempauze en dan weer verder naar Jupiter?

๐Ÿ˜† - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Lennardnl schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:06:
[...]

Omdat van nagenoeg alle alts uit bijvoorbeeld 2017 niks meer over is. Je winsten kunnen wel groter zijn, maar het risico is ook fors groter. Van BTC is de adoptie veel groter en in ieder geval de gedachte dat die nog enigszins stabiel is.
Daar heb je toch stop-limits voor?
En BTC initieerde die meltdown, so much voor stabiliteit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:54
Lennardnl schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:06:
[...]

precies dit. Sowieso is de kans dat je uberhaubt over 1 jaar nog iets over hebt van je shitcoin winsten minimaal. 90% van de mensen in de topic gaat nu roepen dat dat niet waar is, ik spreek jullie over een jaar wel weer. Tuurlijk pakken veel mensen nu best leuke trades. Is ook donders simpel in een bull markt. Dat gaat goed, tot het niet meer goed gaat. En daar gaat deze bull run echt 0,0 anders in zijn dan vorige runs.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Leg mij dan eens uit waarom je dit met een goede stop-limit niet op zou kunnen vangen.
(en dan bedoel ik niet een die een paar procent onder de huidige koers gaat zitten)

[ Voor 33% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-03-2021 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:29
THETA gaat hard! 2 dagen geleden nog op 5 en nu 7! Zucht helaas zit ik er niet meer in ๐Ÿ˜ฐ

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:12:
Leg mij dan eens uit waarom je dit met een goede stop-limit niet op zou kunnen vangen.
(en dan bedoel ik niet een die een paar procent onder de huidige koers gaat zitten)
En wat gaat die stop limit doen?

Je alts omzetten in BTC of USDT. Hetzelfde dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35

YES

Moderator General Chat
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:12:
Omdat alts enorm schommelen en je stop limits daardoor te vroeg getriggerd kunnen worden waarna de alt gewoon zijn weg naar boven vervolgt.

Ik zelf wil graag mijn aandeel BTC uitbreiden omdat ik dat als de meest solide investering zie. Nu in een bullrun kan ik proberen met alts dat proces te versnellen maar ik wil op gegeven moment stoppen met dagelijks koersen checken en handelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:43
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:05:

En zoals iemand hie al zei, ik kom bijna niet meer aan werken toe haha. Als ik met al die alts bezig ben hou ik continu de koersen in de gaten. BTC is toch wat rustiger gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:13:
THETA gaat hard! 2 dagen geleden nog op 5 en nu 7! Zucht helaas zit ik er niet meer in ๐Ÿ˜ฐ
Donnie Finance ook! Gekocht op 2,30 op dinsdag, vandaag de 5usdt aangetikt. Was wel maar een korte spike, maar nu op 3.8 ook geen klagen.

Kanniewachten tot ie op Binance tevoorschijn komt. De stilte rondom die airdrop is wel.... spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:14:
[...]

En wat gaat die stop limit doen?

Je alts omzetten in BTC of USDT. Hetzelfde dus.
USDT, maar dat is dus geen stablecoin in tijden van nood?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:49
Ik doe mijn schatjes pas weg na de vermoedelijke top van BTC. Ik zie m wel gestaag de top 10 binnen kruipen voordat dat gebeurt..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:15:
[...]

USDT, maar dat is dus geen stablecoin in tijden van nood?
Jawel. Hoewel ik het liever in EUR heb staan.

Maar als ik nu denk dat de rek er uit is voor een ALT, en ik wil het naar BTC omzetten, wat is het probleem dan?

BTC stoomt lekker door en als de drop komt heb je meer tijd om te reageren. Een shitcoin kan echt van 100 back to shitmania gaan in no-time

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2021 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:29
Stokstaart schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:15:
[...]

Ik doe mijn schatjes pas weg na de vermoedelijke top van BTC. Ik zie m wel gestaag de top 10 binnen kruipen voordat dat gebeurt..
Mja ik heb nog weinig ervaring in crypto, dit is me 4e week pas ...... Weet nu al wat beter hoe en wat etc ๐Ÿ™ƒ

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:49
Kol Nedra schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:18:
[...]

Mja ik heb nog weinig ervaring in crypto, dit is me 4e week pas ...... Weet nu al wat beter hoe en wat etc ๐Ÿ™ƒ
Het is je vergeven.. Wel knap dat je na 4 weken al een pareltje als THETA eruit had gepikt ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Remy!!!! schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:53:
[...]

Bedoel je de announcement of de Oracle baas?
Yes, dat was toch al bekend dat ze niets aangeschaft hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Wo Ve schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:25:
[...]

Yes, dat was toch al bekend dat ze niets aangeschaft hadden?
Ah dat zou kunnen, dan heb ik niet goed opgelet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Sluw schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:14:
[...]

En zoals iemand hie al zei, ik kom bijna niet meer aan werken toe haha. Als ik met al die alts bezig ben hou ik continu de koersen in de gaten.
Idd first world problem. Lijstjes. Telefoon laptop alles piept en trilt wanneer er weer een alarm afgaat.

Uitstap strategie bedenken. Op naar bnb of btc of usdt.
Of naar euro omdat gewoon even te laten staan en met de binance kaart te gebruiken... Ik vind het leuk... Niet goed voor mijn hart, maar wel leuk

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
mjjveldt schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:49:
Okรฉ, de youtubestream voor de presentatie.

[YouTube]

Maar het lijkt erop dat oracle geen Bitcoin gekocht heeft in q3 2020. (als ik de sec filing snap tenminste. https://www.sec.gov/Archi...21012058/orcl-ex991_6.htm <- de sec filing.
@Remy!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wilde hem vast houden tot er niks meer over was, maar ok...My Walk of shame begins...
Wat zal ik met m'n dodo's doen? die ga ik toch meer ergens anders instoppen. Gisteren dacht ik nog neh..niet meer in CHR. Die is al flink op weg. maar ja...

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/448/1*Ov6rUkahrSqFA95gNoXImw.jpeg

Grootste deel zit nu in ADA (30%), BTC (30%), ZIL (15%), BTT (15%).
>Hoe denken jullie over die verdeling? ZIL spreekt mij wel aan maar twijfel beetje over BTT eigenlijk.

De overige 10% wil ik beetje mee spelen en gokjes nemen. Kan leuk uitpakken zoals met CHZ van de week. Heb ik meer mee 'verdient' dan die andere 4 bij elkaar.

Zoek nog een leuke muntjes met potentie tot alles of niets. Is beetje m'n crypte roulette speelgeld zeg maar.
Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Daar gaat VITE weer. Vanochtend bijgekocht op 0.15c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:17:
[...]

Jawel. Hoewel ik het liever in EUR heb staan.

Maar als ik nu denk dat de rek er uit is voor een ALT, en ik wil het naar BTC omzetten, wat is het probleem dan?

BTC stoomt lekker door en als de drop komt heb je meer tijd om te reageren. Een shitcoin kan echt van 100 back to shitmania gaan in no-time
To each his own. Ik wil alleen aangeven dat BTC aanhouden in ALT-season misschien contraproductief is. Eens v.w.b. risico en bepalen wanneer ALT-season dan voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ik las gisteren ook nog iets (maar kan het zo snel even niet vinden) dat het de baas van Oracle betreft, en dus niet vanuit Oracle zelf. Dat zou ook betekenen waarom je het niet terug ziet in de rapportage van Oracle.
Maar goed, het feit dat ik die geruchten al niet meer terug kan vinden zegt misschien ook wel voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
readytoflow schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:33:
Wilde hem vast houden tot er niks meer over was, maar ok...My Walk of shame begins...
Wat zal ik met m'n dodo's doen? die ga ik toch meer ergens anders instoppen. Gisteren dacht ik nog neh..niet meer in CHR. Die is al flink op weg. maar ja...

[Afbeelding]

Grootste deel zit nu in ADA (30%), BTC (30%), ZIL (15%), BTT (15%).
>Hoe denken jullie over die verdeling? ZIL spreekt mij wel aan maar twijfel beetje over BTT eigenlijk.

De overige 10% wil ik beetje mee spelen en gokjes nemen. Kan leuk uitpakken zoals met CHZ van de week. Heb ik meer mee 'verdient' dan die andere 4 bij elkaar.

Zoek nog een leuke muntjes met potentie tot alles of niets. Is beetje m'n crypte roulette speelgeld zeg maar.
Tips?
veel te weinig BTC. Voor mij zou dit veeeeel teveel risico zijn. Maar hangt helemaal af van hoe groot je PF is. In 2013 vond ik dit waarschijnlijk een prima PF (maar dan met andere shitcoins die nu al lang gestorven en begraven zijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
jowi schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:39:
[...]

Het zou niet om oracle zelf gaan maar om de oprichter:
"Bitcoinโ€™s next big corporate buyer is American billionaire, business mogul, investor, and co-founder of Oracle, Larry Ellison"

https://bcoin.nl/index.ph...is-oracles-larry-ellison/
@Remy!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ja dat dus :+
*note to self, niet alleen op google zoeken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Same here, wel een winstje gepakt maar had intussen een stuk meer moeten zijn. Ga ook nu niet meer instappen, heb het geld alweer ergens anders in zitten.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Bananeman schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:42:
[...]

Same here, wel een winstje gepakt maar had intussen een stuk meer moeten zijn. Ga ook nu niet meer instappen, heb het geld alweer ergens anders in zitten.
Vanochtend een deel ETH verkocht en in THETA en HNT gestopt. Vooral die laatste gaat als een raket. *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

[ Voor 67% gewijzigd door A87 op 11-03-2021 13:50 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
Binance lijkt het ook allemaal niet echt aan te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

corneedebruin schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:48:
Binance lijkt het ook allemaal niet echt aan te kunnen
De koersen refreshen langzaam, de portefeuilles refreshen als dikke stroop. Maar goed het gaat allemaal weer omhoog dus we zeuren niet te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Kol Nedra schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:45:
[...]
+TFUEL, hier had ik gisteren zelfs +22% winst :)
Gaat de TFUEL prijs gelijk op met THETA of zit hier een limiet aan?
(m.a.w. is het slimmer om te wisselen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:46:
[...]

Vanochtend een deel ETH verkocht en in THETA en HNT gestopt. Vooral die laatste gaat als een raket. *O*
Wat was je motivatie om dat te doen vanmorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:37:
[...]

veel te weinig BTC. Voor mij zou dit veeeeel teveel risico zijn. Maar hangt helemaal af van hoe groot je PF is. In 2013 vond ik dit waarschijnlijk een prima PF (maar dan met andere shitcoins die nu al lang gestorven en begraven zijn)
Ja, is maar met wie je omgaat blijkt maar weer haha.
Vriend van me heeft goed geboerd. Maar ik besef ook wel door gewoon op tijd in te stappen. Als je de afgelopen 2 jaar zo slim was om iets met crypto te doen, is het volgens mij knap als je er niks aan over hebt gehouden.

Zo ook hij. en dan praat ik over PF nu van >100K. Hij heeft paar weken terug al z'n bitcoins verkocht en zit voor >60% in ADA (welke hij al eerder voor <0,10 gekocht heeft trouwens). Rest in wat losse muntjes.
doet het toch heel anders dan mij. Zo heeft ie bijv. bijna 15K staan op XRP. Ook zo'n alles of niets ding.

Heb 'm gevraagd of ie beseft dat ie gewoon veel geluk heeft gehad en dat we nu op (bijna) de piek van de bullmarket zitten. Maar hij kent alleen de term 'shut up and MOOOOOON!!!' :+

Overigens heeft ie er ook al ontzettend veel uitgehaald hoor. Autootje, investeren in zn bedrijf etc.
Hij liep er nooit zo mee te koop, hij had me eigenlijk jaar eerder over de streep moeten trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Wo Ve schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:52:
[...]
Het koersverloop van genoemden vs. ETH die weer terug aan het zakken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Gelukszoekr schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:00:
En natuurlijk gaat SXP er vandoor nadat ik die shitcoin dump. Zo loop je weer 80% mis in anderhalve week tijd. klote crypto :P
Je had ze toch weer terug moeten kopen... wie niet luisteren wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:43
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:53:
[...]

Het koersverloop van genoemden vs. ETH die weer terug aan het zakken was.
Hehe, zakkende Ethereum was voor mij de reden om bij te kopen. Ik verwacht wel wat van aankomende vernieuwingen en middellange termijn verloop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

En daar gaat Chromia weer.

๐Ÿ˜† - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:21
Ben blij dat ik vanochtend nog wat BNB in CHR heb omgezet. Had nog geen Alice in de pocket. Nu doe ik tenminste mee :)
En de CHR/BNB is inmiddels toch +40% gegaan :)
Denk dat ik het vanavond nog eens aankijk of ik het laat staan of toch terug ga naar BNB.

[ Voor 21% gewijzigd door DaWayne op 11-03-2021 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

jvp schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:57:
[...]

Je had ze toch weer terug moeten kopen... wie luisteren wil ;)
Voor slechts 305 309 duizend euro heb je al een slate card, koopje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
readytoflow schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:52:
[...]

Ja, is maar met wie je omgaat blijkt maar weer haha.
Vriend van me heeft goed geboerd. Maar ik besef ook wel door gewoon op tijd in te stappen. Als je de afgelopen 2 jaar zo slim was om iets met crypto te doen, is het volgens mij knap als je er niks aan over hebt gehouden.

Zo ook hij. en dan praat ik over PF nu van >100K. Hij heeft paar weken terug al z'n bitcoins verkocht en zit voor >60% in ADA (welke hij al eerder voor <0,10 gekocht heeft trouwens). Rest in wat losse muntjes.
doet het toch heel anders dan mij. Zo heeft ie bijv. bijna 15K staan op XRP. Ook zo'n alles of niets ding.

Heb 'm gevraagd of ie beseft dat ie gewoon veel geluk heeft gehad en dat we nu op (bijna) de piek van de bullmarket zitten. Maar hij kent alleen de term 'shut up and MOOOOOON!!!' :+

Overigens heeft ie er ook al ontzettend veel uitgehaald hoor. Autootje, investeren in zn bedrijf etc.
Hij liep er nooit zo mee te koop, hij had me eigenlijk jaar eerder over de streep moeten trekken.
tja heeft die vriend gewoon mazzel gehad. Met de grote van zijn PF zou ik iig niet zoveel risico nemen. Ik heb nu ook gewoon totaal geen zin meer in die stress. Ben al teveel met crypto bezig en als ik nu 200k in shitcoins zou steken.....man, dan zou ik rijp voor het gesticht zijn 8)7
Vandaar mijn opmerking dat ik het in 2013 wel anders deed. Zat op een gegeven moment voor 80% in LTC. Die ging van 9$ naar 52$. Moon lambo, je kent die onzin wel. Vervolgens veel te weinig winst gepakt (wel prachtige vakantie gehad), zou toch naar 100$ gaan??en de hele meuk gehold tot 5$ of nog lager, ik weet het ff niet meer (ga ook niet kijken want was toen toch wisselgeld). Gelukkig zat ik toen alweer terug op meer dan 50% btc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
jvp schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:57:
[...]

Je had ze toch weer terug moeten kopen... wie luisteren wil ;)
Tja, maar dan puur op de gamble?

Ik bedoel, wat is SXP nu? Het wil de concurrentiestrijd aangaan met Uniswap, maar dan multichan (ERC20 en BSC tokens).

De customer support is dramatisch. Vragen vanuit de community worden amper beantwoord. Ik heb nog support tickets open staan uit November. Daar gaat nooit (meer) een reactie op komen. Ze zullen het vast druk hebben. Maar om mensen die serieus geld investeren gewoon negeren, dan ben ik er snel klaar mee...

Dit was ook een mooie:
[YouTube: Swipe Broken/Delayed promises]
Dus, tof dat SXP nu lekker stijgt. Geniet van de gains. Voor mij is het nog steeds niet echt ergens op gebaseerd :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Laten we wel zijn. Minimaal 90% van de crypto investeerders zit erin voor de grote klapper. Niet om van 10k spaargeld 15k te maken. BTC is dan het schip dat al uitgevaren is. Leuk als je er al op zat, of de whale bent die hem kan inhalen.

Wie durft de voorspelling aan. ATH 58k slachten, when?

[ Voor 11% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-03-2021 14:15 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• anti elppa
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:12:
Laten we wel zijn. Minimaal 90% van de crypto investeerders zit erin voor de grote klapper. Niet om van 10k spaargeld 15k te maken.

BTC is dan het schip dat al uitgevaren is. Leuk als je er al op zat, of de whale bent die hem kan inhalen.
ja en daar sla je de plank dus volledig mis. BTC gaat die echte klapper nog maken in de laatste 4 maanden. Die shitcoins lijken leuk, maar je trade ermee met dikke gains, tot je op een dag wakker word met een zak shit die snachts ineens -50% gegaan is. Dan denk je, oh ja shit, ik verkoop niet, het gaat wel weer omhoog. week later zit je op -70%. 6 maanden later zit je op -90%. Welcome shitcoin bagholder. Langzaam word je shitcoin op elke exchange gedelist en kan je zelfs nergens meer heen met je troep. tot op een gegeven moment het netwerk van die shitcoin in stort en je zelfs geen transacties meer kan doen zonder zelf een mine te draaien of een mine farm geld te geven om je transacties er door te krijgen.....been there done that.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
readytoflow schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:52:
[...]

Heb 'm gevraagd of ie beseft dat ie gewoon veel geluk heeft gehad en dat we nu op (bijna) de piek van de bullmarket zitten.
En dat baseer je op?

Veel respect voor jouw vriend. Het is makkelijker om te verkopen met 10% winst (dat schijnt hier wel de mode te zijn), dan te holden tot x100.

Maar neen, mensen die holden en dikke poen pakken zijn luckers :+
Man, open je ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
anti elppa schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:17:
[...]
ja en daar sla je de plank dus volledig mis. BTC gaat die echte klapper nog maken in de laatste 4 maanden. Die shitcoins lijken leuk, maar je trade ermee met dikke gains, tot je op een dag wakker word met een zak shit die snachts ineens -50% gegaan is. Dan denk je, oh ja shit, ik verkoop niet, het gaat wel weer omhoog. week later zit je op -70%. 6 maanden later zit je op -90%. Welcome shitcoin bagholder. Langzaam word je shitcoin op elke exchange gedelist en kan je zelfs nergens meer heen met je troep. tot op een gegeven moment het netwerk van die shitcoin in stort en je zelfs geen transacties meer kan doen zonder zelf een mine te draaien of een mine farm geld te geven om je transacties er door te krijgen.....been there done that.
Je snapt niet wat ik probeer te zeggen.
Als je nu 50k hebt leuk, prop het in BTC en haal er straks 200k uit (of niet want ook BTC is een risico).
Als je nu 2k te investeren hebt leuk, heb je over een paar jaar 8k. Nou whoehoe, daar gaat je leven drastisch mee veranderen.

Niet iedereen zit erin voor de langzame profit. Sterker nog, de meesten niet, zie de FOMO die nu gaande is.

[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-03-2021 14:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:12:
Laten we wel zijn. Minimaal 90% van de crypto investeerders zit erin voor de grote klapper. Niet om van 10k spaargeld 15k te maken.
In dit slowchat topic wellicht :P

5k maken met weinig moeite tov het relatief (=tov shitcoin casino) lage risico is voor velen een interessante investering :)

Daarnaast heb je nog een categorie die er echt in vertrouwt, Bitcoin hodl voor de long long term. Ik denk echt dat dat aandeel groter is dan 10%.
BTC is dan het schip dat al uitgevaren is. Leuk als je er al op zat, of de whale bent die hem kan inhalen.
Als S2FX valide blijkt, gaan we dit jaar nog een 500% stijging zien. En S2F kent nog een 200% stijging.

Oke, het is geen speedboat, maar de olietanker is nog niet op zijn eindbestemming imho.

โ˜€๏ธ 4500wp zuid | ๐Ÿ”‹MT Venus 5kW | ๐Ÿš— Tesla Model 3 SR+ 2020 | โ„๏ธ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:21:
[...]

Als je nu 50k hebt leuk, prop het in BTC en haal er straks 200k uit (of niet want ook BTC is een risico).
Als je nu 2k te investeren hebt leuk, heb je over een paar jaar 8k. Nou whoehoe, daar gaat je leven drastisch mee veranderen.
ik snap je prima. Ik dacht in 2013 exact hetzelfde als wat jij nu schrijft. Ik kocht een aantal btc in de 400 euro regionen, maar flipte al snel naar veel alts want ik dacht ook dat BTC nooit veel hoger kon komen (net als dat mensen nu vinden dat hij hoog staat) Je raad vast al wat een betere investering geweest had geweest van toen tot nu. Gelukkig in 2017 en zeker in deze run van mijn fouten geleerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Gelukszoekr schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:10:
[...]

Ik bedoel, wat is SXP nu? Het wil de concurrentiestrijd aangaan met Uniswap, maar dan multichan (ERC20 en BSC tokens).

De customer support is dramatisch. Vragen vanuit de community worden amper beantwoord. Ik heb nog support tickets open staan uit November. Daar gaat nooit (meer) een reactie op komen. Ze zullen het vast druk hebben. Maar om mensen die serieus geld investeren gewoon negeren, dan ben ik er snel klaar mee...

Dit was ook een mooie:
[YouTube: Swipe Broken/Delayed promises]
Dus, tof dat SXP nu lekker stijgt. Geniet van de gains. Voor mij is het nog steeds niet echt ergens op gebaseerd :P
Het is geen coin waar je voor de tech in zit of voor de mooie oplossingen waar ze mee komen. Ik had deze stijging ook niet zien aankomen en begrijp eigenlijk ook nog steeds niet zo goed wat de reden is dat hij zo lekker gaat. Maar ik geniet er nog even van want ik had ooit met mezelf afgesproken dat ik ze zou verkopen zodra jij en @Tominatie eruit zouden stappen. Heb blijkbaar erg veel moeite om mij aan mijn eigen afspraken te houden :X

Ik hoop natuurlijk dat SXP snel op de $10,- staat of ver daar voorbij maar moet eerlijk bekennen dat ik nu eerder het gevoel heb dat we met een pump en naderende dump bezig zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JurriaanA
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-04-2021
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:21:
[...]

Je bent wel aan het gokken als je alles in alts stopt, met inderdaad alle risico's van dien. Ik heb geleerd van 2017 waarin achterbleef als bagholder van een paar shitcoins. In november vorig jaar weer begonnen met investeren in crypto, deze keer 50% in BTC en de andere 50% in alts voor de fun (en om meer BTC te vergaren natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Point taken. Maatregelen nemen zodat je niet als baghodler achterblijft. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Wo Ve schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:52:
[...]

ik heb zo'n sterk vermoeden dat het te maken heeft met Geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
mannowlahn schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:34:
[...]

ik heb zo'n sterk vermoeden dat het te maken heeft met Geld
Geld? wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Heb de helft van THETA maar omgeruild voor TFUEL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Een woord: Banano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:30

StrongArmLance

Endless flow

Poh, ja ik heb een flinke zak aan SXP al sinds eind vorig jaar. Wat nu? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnW1
  • Laatst online: 19-08-2021
BNB gaat lekker in aanloop van de announcement.
New ATH vandaag? :9~

[ Voor 19% gewijzigd door JohnW1 op 11-03-2021 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
JohnW1 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:41:
BNB gaat lekker in aanloop van de announcement
Hoe laat was dat ook alweer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnW1
1500uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Waar kan ik tekenen voor een nieuw ATH voor BNB?

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:53

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs120
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-08 12:17
Matic breekt opeens uit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Buy the rumor, sell the news? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Nubtrix schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:17:
[...]

En dat baseer je op?

Veel respect voor jouw vriend. Het is makkelijker om te verkopen met 10% winst (dat schijnt hier wel de mode te zijn), dan te holden tot x100.

Maar neen, mensen die holden en dikke poen pakken zijn luckers :+
Man, open je ogen.
Oh ja! Dat zeker ook. Vooral z'n ADA strategie. Zelfs vorige maand nog bak bijkopen terwijl het dan al x15 was gegaan. hij verwacht nog eens x10 nu.
Helemaal met je eens dat het zeker knap is dat hij niet alles verkocht heeft. Heeft echt behoorlijk wat afgeroomd ook elke keer hoor maar ook flink wat laten staan.
En ook ik baseer het op gevoel. Net als hij. Ik heb wel eens wat termen laten vallen die ik hier heb opgepakt vwb TA's, Maar dat zegt hem nog minder dan dat ze mij zeggen. Wel weet hij (tenminste zo komt het over) veel van de munten waar hij dik inzit. Techniek, stakeholders, plannen. Daar haalt hij vooral zijn geloof vandaan. Dus wat dat betreft respect.

En ja als zijn PF nu crasht met 80% zal hij balen. flink balen maar heeft zijn inleg er al lang uit.

Ik snap alleen niet goed waarom hij uit BTC is gestapt, want ook daarvan is hij ervan overtuigd dat die >250K waard gaat worden.

En waar baseer ik het op dat we bijna op de piek zitten? Beetje het niveau en de vaart van stijgingen van afgelopen jaren tov van de laatste maand denk ik. Mss ook cyclus die nodig is om e.e.a. draaiende te houden. Het ineens volwassener zijn van de markt? Maar is gewoon gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
Richh schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:50:
[...]

Buy the rumor, sell the news? :9
Beetje FOMO, toch maar een beetje BNB ingeslagen (veel te laat I guess), maar BNB is nooit verkeerd om te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JustC
Ik kijk vooral nu even naar wat coinbase om 18:00 gaat doen met de prijs van matic.

Verwachting is flinke stijging en dan drop dus moet er klaar voor zitten :)

Net wel een domme fomo trade gedaan met Vite maar goed :z

[ Voor 15% gewijzigd door JustC op 11-03-2021 14:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:10:
[...]

Die move begrijp ik ook totaal niet. Blijkbaar wordt het hele kaartgebeuren meer aan Binance overgedragen en moet Swipe een beetje concurreren intern met Pancakeswap, omdat je Uniswap en Sushiswap aan de ene kant hebt, moet je blijkbaar naast Pancakeswap nog maar een DEX oprichten 8)7

Overigens ik refresh mijn portefeuille en ik zie dat ik er weer een lambo bij heb dankzij CZ/BNB.

Waar zal ik die BNB tattoo zetten? :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
corneedebruin schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:55:
Ik kijk vooral nu even naar wat coinbase om 18:00 gaat doen met de prijs van matic.

Same, ik zit hier klaar met een flinke bak SUSHI.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nickelodeon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 19:19
corneedebruin schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:55:

Matic *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wernertnt506
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
https://www.coindesk.com/tv

Livestream van Binance

Volgens CZ is het een aankondiging over iets qua regelgeving.

[ Voor 38% gewijzigd door Wernertnt506 op 11-03-2021 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Rank #1

$57,058.82

Wie post er een Babe

โ€œbet your technical analysis didnโ€™t see this sh*t comingโ€

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54

WhySoSerious

Be the change.

We gaan zo weer een ATH'tje scoren, ik voel het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
readytoflow schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:50:
[...]

Wel weet hij (tenminste zo komt het over) veel van de munten waar hij dik inzit. Techniek, stakeholders, plannen. Daar haalt hij vooral zijn geloof vandaan. Dus wat dat betreft respect.
Als je onderzoek hebt gedaan naar je alts en je hebt er vertrouwen in voor de langere termijn, wordt het ook makkelijker om ze niet meteen verkopen zodra het een paar dagen zijwaarts gaat of als ie een paar % daalt.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Pelox schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:55:
Donderdag dipdag.. eigenlijk iedere week zo.
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/67830039/of-nee-toch-niet.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allie74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 13:48
WhySoSerious schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:07:
We gaan zo weer een ATH'tje scoren, ik voel het gewoon.
is er ook een mooie dame voor ATH van BNB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
readytoflow schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:50:
[...]

Oh ja! Dat zeker ook. Vooral z'n ADA strategie. Zelfs vorige maand nog bak bijkopen terwijl het dan al x15 was gegaan. hij verwacht nog eens x10 nu.
Helemaal met je eens dat het zeker knap is dat hij niet alles verkocht heeft. Heeft echt behoorlijk wat afgeroomd ook elke keer hoor maar ook flink wat laten staan.
En ook ik baseer het op gevoel. Net als hij. Ik heb wel eens wat termen laten vallen die ik hier heb opgepakt vwb TA's, Maar dat zegt hem nog minder dan dat ze mij zeggen. Wel weet hij (tenminste zo komt het over) veel van de munten waar hij dik inzit. Techniek, stakeholders, plannen. Daar haalt hij vooral zijn geloof vandaan. Dus wat dat betreft respect.

En ja als zijn PF nu crasht met 80% zal hij balen. flink balen maar heeft zijn inleg er al lang uit.

Ik snap alleen niet goed waarom hij uit BTC is gestapt, want ook daarvan is hij ervan overtuigd dat die >250K waard gaat worden.

En waar baseer ik het op dat we bijna op de piek zitten? Beetje het niveau en de vaart van stijgingen van afgelopen jaren tov van de laatste maand denk ik. Mss ook cyclus die nodig is om e.e.a. draaiende te houden. Het ineens volwassener zijn van de markt? Maar is gewoon gevoel.
Fair enough! Iedereen mag zijn mening hebben natuurlijk.

Velen denken dat alts hun piek gehad hebben. Ik denk dat de hele altsmarkt nog maar op het begin van uitbraak staat. In mijn hoofd is nu verkopen echt het domste dat je kan doen. Dat is ook puur gebaseerd op gevoel ;)

Ik ben er ook van overtuigd dat BTC naar 200k+ gaat, maar zit op dit moment ook voor 0% in BTC. Ik ben in december voor 100% naar alts gegaan en dat is tot nu toe mijn beste beslissing ooit geweest.

Ik volg gewoon ook mijn gevoel, maar ik vind gewoon dat in dit topic teveel wordt gepost alsof het de harde waarheid is, terwijl het slechts om meningen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeR87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15:01
Allie74 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:10:
[...]

Die zit op $ 348 geloof ik. Zal ik nog wat bijkopen? FOMO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickelodeon
[...]

Zitten we nog wel wat vanaf toch... โ‚ฌ 278,74 was ATH van BNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allie74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 13:48
Nickelodeon schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:11:
[...]

Zitten we nog wel wat vanaf toch... โ‚ฌ 278,74 was ATH van BNB
Gaat nu wel erg hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
[...]

Als BNB de 300โ‚ฌ aantikt ga ik eens aan de slag :7

Nu BNB bijkopen is als instappen op GME op 330$ 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Khaelos op 11-03-2021 15:13 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnW1
Khaelos schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:12:
[...]

Als BNB de 300โ‚ฌ aantikt ga ik eens aan de slag :7
Begin maar vast... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickelodeon
Ja inderdaad, ik heb ook niet gezegd dat die het niet gaat doen he... d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:52

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ben ook blij dat CAKE weer opveert na daling gisteren. Gaat toevallig CAKE vaker mee met BNB?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

* knakworst verkoopt bnb nooit meer.

Pfff.

[ Voor 28% gewijzigd door knakworst op 11-03-2021 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Twee Dee schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:15:
Ben ook blij dat CAKE weer opveert na daling gisteren. Gaat toevallig CAKE vaker mee met BNB?
Altijd

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Pagina: 1 ... 68 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiรซren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!