anti elppa schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:37:
[...]
veel te weinig BTC. Voor mij zou dit veeeeel teveel risico zijn. Maar hangt helemaal af van hoe groot je PF is. In 2013 vond ik dit waarschijnlijk een prima PF (maar dan met andere shitcoins die nu al lang gestorven en begraven zijn)
Ja, is maar met wie je omgaat blijkt maar weer haha.
Vriend van me heeft goed geboerd. Maar ik besef ook wel door gewoon op tijd in te stappen. Als je de afgelopen 2 jaar zo slim was om iets met crypto te doen, is het volgens mij knap als je er niks aan over hebt gehouden.
Zo ook hij. en dan praat ik over PF nu van >100K. Hij heeft paar weken terug al z'n bitcoins verkocht en zit voor >60% in ADA (welke hij al eerder voor <0,10 gekocht heeft trouwens). Rest in wat losse muntjes.
doet het toch heel anders dan mij. Zo heeft ie bijv. bijna 15K staan op XRP. Ook zo'n alles of niets ding.
Heb 'm gevraagd of ie beseft dat ie gewoon veel geluk heeft gehad en dat we nu op (bijna) de piek van de bullmarket zitten. Maar hij kent alleen de term 'shut up and MOOOOOON!!!'
Overigens heeft ie er ook al ontzettend veel uitgehaald hoor. Autootje, investeren in zn bedrijf etc.
Hij liep er nooit zo mee te koop, hij had me eigenlijk jaar eerder over de streep moeten trekken.