Thanks,anti elppa schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:26:
[...]
zitten in bullflag op de 1h en lager. Mooi 3 raakpunten onder en boven. Zou nu niet uitstappen
Lijkt mee te vallen, alweer gefaseerd ingestapt op 54600, 54500 en 54400.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Thanks,anti elppa schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:26:
[...]
zitten in bullflag op de 1h en lager. Mooi 3 raakpunten onder en boven. Zou nu niet uitstappen
nothing stops this train
Mijn hopium zegt dat we er toch even doorheen schieten tot 53k en dan keihard een nieuwe ATH neerzetten.anti elppa schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:26:
[...]
Inderdaad een nieuwe announcement announcementStevenzeN schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:21:
[...]
Die is al geweest. Om 15:00 de announcement.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
kan prima, 53k is prima om ff naar terug te vallen. Maar dit proberen te traden is spelen met water en vuurknakworst schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:30:
[...]
Mijn hopium zegt dat we er toch even doorheen schieten tot 53k en dan keihard een nieuwe ATH neerzetten.
[ Voor 37% gewijzigd door anti elppa op 11-03-2021 09:36 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ah toch welmjjveldt schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:31:
[...]
Inderdaad een nieuwe announcement announcement
https://twitter.com/cz_binance/status/1369882061473869826
1 april: 74269
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
16 uur, gezien zijn typoStevenzeN schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:21:
[...]
Die is al geweest. Om 15:00 de announcement.
[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 11-03-2021 09:35 ]
Help me even, wat wordt er verwacht in de announcement?mjjveldt schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:31:
[...]
Inderdaad een nieuwe announcement announcement
https://twitter.com/cz_binance/status/1369882061473869826
funds are safufRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:41:
[...]
Help me even, wat wordt er verwacht in de announcement?
[ Voor 14% gewijzigd door mannowlahn op 11-03-2021 09:42 ]
Een announcement.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:41:
[...]
CZ zijn vader is SatoshifRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:41:
[...]
Ik houd niet zo van zo snel opgeven en eigenlijk wilde ik ANKR nog houden (gewoon een gevoel, totaal ongefundeerd). Heb daarom even een uurtje wat zitten lezen en aan de hand daarvan twee (hopelijk beter gefundeerde en ingelezen) vragen in het nieuws & koers topic gedeponeerdGelukszoekr schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:57:
[...]
Dan kan je het beter gewoon verkopen als je op winst staat. Als je namelijk geen idee hebt van wat je hebt dan mis je ook de mindset om een zware dip te overleven
Het is eenvoudiger.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Gezien de hoeveelheid tokens verwacht ik rond de 5 dollar per token, als we geluk hebben 10 dollar. Maar het is sterk natte-vingerwerk dus pin me er niet aan vastjack zomer schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:19:
[...]
Maandag komt Alice online. Stel Alice heeft een kut koers. Wat is dan het nut chr te staken.. stel je verdiend 1 % dan verwacht ik dat de pool leeg stroomt en zowel Alice als chr een dumpfest krijgen...
En einde staking is over 30 dagen, dan is het dumpfest al afgelopen.
Van een announcement, over misschien een announcement. SWELL all the way...goede tijden rektcity in 1 minut. Verkoop... En daarna naar 3 dollar ofzo.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Zero.
Die niet doge kant moet space x Elon musk tweeting afbeelding hebbenAli Baba 1001 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:55:
Zoals enkelen hier weten verzamel ik ook zilveren munten.
En deze MOET ik gewoon hebben
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gezien de tijd een paar keer is aangepast verwacht ik dat het een andere partij is die gaat aangeven Binance pay te ondersteunen of een multinational die BTC heeft ingeslagen met hulp van Binance. Als het het laatste is, heeft het de potentie voor BTC om een nieuwe ATH neer te zetten.jack zomer schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:08:
[...]
Van een announcement, over misschien een announcement. SWELL all the way...goede tijden rektcity in 1 minut. Verkoop... En daarna naar 3 dollar ofzo.
Ik heb in cz wel vertrouwen dat het serieus is. In tegenstelling tot het SWELL fest.
Sterker in alle jaren dat ik met een cz wapen het geschoten nog nooit failure to fire gehad.😁😁😄
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 11-03-2021 10:23 ]
Volgens mij is dat ook wat de halving cycle theorie/geschiedenis zegt: dat de schommelingen procentueel in elke cycle afnemen. Maar dat is dan wel een voorspelling puur op basis van de halving cycle/ervaring en de schaarste. Andere externe factoren kunnen hun invloed ook hebben natuurlijk.Pelox schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:21:
Off topic: wat een klote wind.
On topic:
Mijn idee.. De stijgingen in een bullmarket worden bij iedere 3 jaarlijkse run lager in percentage. Ik verwacht dan ook dat de dips minder diep zullen zijn. Dus een drop van 25% nu is hetzelfde als een drop van 40% in 2017 bijvoorbeeld. Omdat de bullmarket procentueel niet zo extreem als de vorige zal zijn zal de bearmarket daling ook minder zijn in percentages. -90% is de komende bear misschien -60%.
Wat denken jullie van deze theorie?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
[ Voor 7% gewijzigd door mjjveldt op 11-03-2021 10:28 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
https://decryptionary.com/dictionary/rekt/Khaelos schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:25:
Zo! Mogen we dan eindelijk een keer REKT roepen??
Het bloed loopt door de str.. mijn PF
Niet je PF-waarde op de woonkamermuur projecterenYES schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:36:
*checkt nog snel even zwetend zijn pf of niet alsnog alles verdampt is*
Komop man, van dit scenario hadden we begin vorige week alleen maar kunnen dromen. Sterker nog, als BTC nu als een bezetene naar de 65k omhoog raast, gaan we alleen maar eerder een local top zien en een stevige correctie voor onze kiezen krijgen. Prima om rond de 52k te consolideren.Khaelos schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:25:
Zo! Mogen we dan eindelijk een keer REKT roepen??
Het bloed loopt door de str.. mijn PF
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Als ik dat zou willen moet ik eerst een projector kopen van mijn crypto-gains. Maar.. als die.. *slik* nou.. allemaal.. verdampt ... *snik* zijn...WhySoSerious schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:38:
[...]
Niet je PF-waarde op de woonkamermuur projecteren
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Hallo, we komen net uit een correctie. Tijd genoeg gehad om te kopen zou ik zeggen. Of wil je zakken naar 20-30k?Ricardovv schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:40:
Graag even rekt.. dat is gewoon even weer een BTC aanbieding. :-)
Hedera heb ik ook een heel klein beetje van, al vanaf $0,10_NooT_ schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:33:
Het is hard gegaan met m'n PF afgelopen nacht.
Voordat ik ging slapen toch nog besloten ook nog wat CHR te kopen.
Tikje laat misschien, maar ook nog ruim op tijd, want het gaat als een speer.
Vanmorgen ook wat Hedera aangeschaft.
Ziet er veelbelovend uit op het moment en zitten grote namen achter.
Dat geeft toch wel wat vertrouwen.
Met 45 miljard munten moet je er op dit moment uitsluitend in zitten voor de techniek en het willen sponsoren van het team. Zeker niet voor de gains.Bensimpel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:45:
Ada ...![]()
volgens mij willen bepaalde mensen met veel geld dat die niet boven de 1 euro komt ofzo..
[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 11-03-2021 10:50 ]
Durf afscheid te nemen.Bensimpel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:45:
Ada ...![]()
volgens mij willen bepaalde mensen met veel geld dat die niet boven de 1 euro komt ofzo..
[ Voor 11% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-03-2021 10:49 ]
nothing stops this train
Ja, zeker wel weinig gains toen ik ze in 2019 kocht voor 6 cent. Echt een slechte investering!knakworst schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:47:
[...]
Met 45 miljard munten moet je er op dit moment uitsluitend in zitten voor de techniek en het willen sponsoren van het team. Zeker niet voor de gains.
*Op dit moment*Bartske schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:51:
[...]
Ja, zeker wel weinig gains toen ik ze in 2019 kocht voor 6 cent. Echt een slechte investering!
Verwijderd
+2500% is logisch, -6% is manipulatie? Gewoon keihard gegaan, nu even pas op de plaats.Bensimpel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:45:
Ada ...![]()
Bitcoin - A weapon of mass disruption
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Gelukszoekr schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:00:
En natuurlijk gaat SXP er vandoor nadat ik die shitcoin dump. Zo loop je weer 80% mis in anderhalve week tijd. klote crypto
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nog steeds in de waan dat de grote jongens naar EURO kijkenBensimpel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:45:
Ada ...![]()
[ Voor 10% gewijzigd door watercoolertje op 11-03-2021 11:10 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Was het maar zo'n feest. Ik kan kan blijkbaar prima een 3 jaar beer markt overleven met zware tassen. Als de stier los gaat ben ik weer veel te snel met verkopen.
Je zou juist nu wel mee moeten doenGelukszoekr schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:10:
[...]
Was het maar zo'n feest. Ik kan kan blijkbaar prima een 3 jaar beer markt overleven met zware tassen. Als de stier los gaat ben ik weer veel te snel met verkopen.
En omdat voor mijn gevoel er nu een hoop lucht in de altmarkt zit doe ik nu even niet mee. Dat zou dus een aardig buy signal moeten zijn
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Je kan zeggen wat je wil, maar als die voorzichtigheid je goed door de bearmarket helpt en je tijdens de bullrun weer gewoon steady mee stijgt, doe je het waarschijnlijk beter dan 90% van de mensen die hier nu zit de laatste maanden. Je pakt niet de hoogste pieken wellicht, maar daardoor ook niet de diepste dalen. Klinkt als een solide groeiGelukszoekr schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:10:
[...]
En omdat voor mijn gevoel er nu een hoop lucht in de altmarkt zit doe ik nu even niet mee. Dat zou dus een aardig buy signal moeten zijn
Ik ken het gevoel maar al te goedGelukszoekr schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:10:
[...]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Thanks manYES schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:13:
[...]
Je kan zeggen wat je wil, maar als die voorzichtigheid je goed door de bearmarket helpt en je tijdens de bullrun weer gewoon steady mee stijgt, doe je het waarschijnlijk beter dan 90% van de mensen die hier nu zit de laatste maanden. Je pakt niet de hoogste pieken wellicht, maar daardoor ook niet de diepste dalen. Klinkt als een solide groei
[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-03-2021 11:16 ]
https://lunarcrush.comWo Ve schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:18:
Ik zoek mij rot naar een soortgelijke website: https://bitscreener.com/screener
Een tijdje terug had ik er 1 gevonden die ook het sentiment aangaf op twitter, reddit en facebook(?), ik heb nu 30 soort gelijke website gezien maar ik kan het niet meer vinden. Iemand die mij kan helpen?
Dat vooruitzicht is daar wel geniaal:Wo Ve schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:18:
Ik zoek mij rot naar een soortgelijke website: https://bitscreener.com/screener
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Tijdens een bullrun is het denk ik een prestatie om geen winst te draaien. Volgens mij draait het juist om de timing: weten wanneer uit te stappen op bepaalde coins en goed inschatten wanneer de bullrun of juist bearmarket zijn einde nadert, en om (gefundeerd) zelfvertrouwen: weten wat je doet, welke coins de minste klappen krijgen in een bearmarket of zelfs helemaal uit crypto stappen als de bearmarket eraan zit te komen.Gelukszoekr schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:15:
[...]
Thanks man
Tja, winst is winst hè. Je hoort wel eens van die getallen dat 90% van de traders verliest. Ik vraag me af of dat in crypto ook het geval is. Het komt neer op geduld denk ik. De meeste coins staan op of rond een ath. En zo had iedereen hier dus winst mee gemaakt als je maar lang genoeg kan wachten
Houd het simpel voor jezelf, gebruik DCA. Koop elke maand voor een vast bedrag. Zo krijg je een gemiddelde inkoopprijs en kan je op toppen cashen.YES schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:22:
[...]
Tijdens een bullrun is het denk ik een prestatie om geen winst te draaien. Volgens mij draait het juist om de timing: weten wanneer uit te stappen op bepaalde coins en goed inschatten wanneer de bullrun of juist bearmarket zijn einde nadert, en om (gefundeerd) zelfvertrouwen: weten wat je doet, welke coins de minste klappen krijgen in een bearmarket of zelfs helemaal uit crypto stappen als de bearmarket eraan zit te komen.
Volgens mij is het niet te doen om alle facetten te beheersen zonder een aantal keer compleet de mist in te gaan dus ik zou best blij zijn met saaiheid/steady zijn![]()
De grap is wel dat ik er ook pas sinds eind januari weer in zit, dus hoeveel mijn redeneringen waard zijn..
Niet de website die ik zocht, maar beter! thanks
Haha dit is wel hilarisch ja, ik ga maar is wat trades in plannenwatercoolertje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:22:
[...]
Dat vooruitzicht is daar wel geniaal:
https://bitscreener.com/coins/bitcoin/prediction
Gewoon de grafiek van de afgelopen x maanden achter de huidige plakken en tada daar is je voorspelling, ineens maanden stabiel op 58k
Ik DCA sinds ik weer begonnen ben inderdaad. In eerste instantie heb ik een wat grotere bak geld erin gegooid en daarna 2 x een klein bedrag van mijn salaris erin. Zo blijf ik een tijdje doorgaan als het goed is. Ligt er ook wel even aan hoeveel geld de kleine nog gaat opslokken als zij er eenmaal is (de eerste en grootste aankopen zijn reeds gedaan), wellicht houd ik dan niet genoeg ruimte over in mijn salaris om DCA vol te houden. DCA is voor mij wel BTC-only trouwens. een deel van mijn initiële inleg gebruik ik om met alts te spelen.Gelukszoekr schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:26:
[...]
Houd het simpel voor jezelf, gebruik DCA. Koop elke maand voor een vast bedrag. Zo krijg je een gemiddelde inkoopprijs en kan je op toppen cashen.
Ik denk dat er nu veel mensen door fomo hier zijn. Die zijn ingestapt. Gaat het omhoog dan cashen ze winst, gaat het omlaag verkopen ze met verlies over vergeten ze crypto weer. Je kan het beste consequent blijven, wat de markt ook doet. Zolang er qua fundamentals niks veranderen bij je muntje
Heb je echt ALLES gedumpt, niet nog een bagje lopen HODL'en? Ik heb een voorraadje in de Binance card gezet, en als hij lekker hoog staat geef ik die als eerste uit. Die staat nu dus bovenaan, komend weekend bij de LIDL betaal ik met SXPGelukszoekr schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:00:
En natuurlijk gaat SXP er vandoor nadat ik die shitcoin dump. Zo loop je weer 80% mis in anderhalve week tijd. klote crypto
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 11-03-2021 11:43 ]
Ja, alles. zoals altijd. Ik kan dat niet. Een restje houden. Dan gaat het x3 win je een keer €100. Dat schiet niet op vind ik. Spreiden is goed, maar niet teveelknakworst schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:43:
[...]
Heb je echt ALLES gedumpt, niet nog een bagje lopen HODL'en? Ik heb een voorraadje in de Binance card gezet, en als hij lekker hoog staat geef ik die als eerste uit. Die staat nu dus bovenaan, komend weekend bij de LIDL betaal ik met SXP
En ETH blijft even onderaan hangen in mijn Binance Card![]()
![]()
Ik wou bij de AH betalen met de Binance card.. maar dat werkt mooi niet!knakworst schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:43:
[...]
Heb je echt ALLES gedumpt, niet nog een bagje lopen HODL'en? Ik heb een voorraadje in de Binance card gezet, en als hij lekker hoog staat geef ik die als eerste uit. Die staat nu dus bovenaan, komend weekend bij de LIDL betaal ik met SXP
En ETH blijft even onderaan hangen in mijn Binance Card![]()
![]()
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Zou toch wat zijn, als crypto je ook nog eens bij je fitheid gaat helpenKatala schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:49:
[...]
Ik wou bij de AH betalen met de Binance card.. maar dat werkt mooi niet!
Nou is hier ook een Plus in het dorp, maar dat is meteen 2x zover lopen ... en dat voor 30 cent cash back
AH doet niet aan VISA kaarten. Een heel aantal Jumbo's wel.Katala schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:49:
[...]
Nou is hier ook een Plus in het dorp, maar dat is meteen 2x zover lopen ... en dat voor 30 cent cash back
Mijn totale cashback bij Binance Card die ik sinds oktober heb:Katala schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:49:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 11-03-2021 11:54 ]
Toen was de binance coin veel minder waardknakworst schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:52:
[...]
Mijn totale cashback bij Binance Card die ik sinds oktober heb:
7.74731366 BNB = 1.822,74 EUR.
En dat in lockdown waarbij ik weinig uitgeef
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Heb je niet flink uitgepakt in het black-friday weekend?knakworst schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:52:
[...]
Mijn totale cashback bij Binance Card die ik sinds oktober heb:
7.74731366 BNB = 1.822,74 EUR.
En dat in lockdown waarbij ik weinig uitgeef
Ik zat op 8% ipv 4%. Dus dan maar voor wat geld aan Amazon bonnen gekocht. Maar de vertienvoudiging van BNB heeft ook geholpen. Daardoor is die cashback in feite een soort van 80% geworden ipv 8%. HODL.Gelukszoekr schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:53:
[...]
Heb je niet flink uitgepakt in het black-friday weekend?
Ik kreeg dat weekend 24% cashback. Ik heb de hele familie boodschappen laten doen voor 20% korting
anti elppa schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:57:
btc staat op punt uit die bull flag te breken
Vooral de reacties daarop zijn meesterlijk!jellybrah schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:50:
Iemand deze al voorbij zien komen?
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8086765_8d6e4a56
Bensimpel
Positieve meneer
Zodra de Alice staking over is gaat die ook naar de hel hoor.corneedebruin schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:21:
Kan toch nooit goed gaan met die CHR 😂
Verkocht gisteren op 551 blijft altijd pijnlijk
😆 - Denk ook eens om ;)
CHZ zitten we toch allemaal in voor de tech? niet om een ritje te maken......Biohazzard21 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:23:
Toch weer in CHZ gegaan... let's see of hij nog een ritje gaat maken komende dagen.
Ik opende dit topic om deze te delenjellybrah schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:50:
Iemand deze al voorbij zien komen?
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8086765_8d6e4a56
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mooi moment voor het DCA inkoopmomentjeknakworst schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:52:
BTC lijkt trouwnes uit de dalende trend uit te breken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 5% gewijzigd door Remy!!!! op 11-03-2021 13:00 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Je bent er bijna!Remy!!!! schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:42:
Hier ook maar weer wat in BTC gestopt. Nu afwachten of de announcement van vanmiddag nog wat gaat betekenen en of die baas van Oracle echt 70.000 BTC heeft gekocht.
Nu op naar de 0,1 BTCnog 0,08244978 te gaan
![]()
😆 - Denk ook eens om ;)
Die was al geweest toch?Remy!!!! schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:42:
Hier ook maar weer wat in BTC gestopt. Nu afwachten of de announcement van vanmiddag nog wat gaat betekenen en of die baas van Oracle echt 70.000 BTC heeft gekocht.
Nu op naar de 0,1 BTCnog 0,08244978 te gaan
![]()
Hoop wel een mooi ritje gemaakt? Ik zat er gisteren in vanmorgen met 850 erin gefomod. Nu net boven de 1000 verkochtcorneedebruin schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:21:
Kan toch nooit goed gaan met die CHR 😂
Verkocht gisteren op 551 blijft altijd pijnlijk
Ik zelfs net nog even 5% gepakt, nu blijf ik er vanaf. Veel te engwaztafel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:47:
[...]
Hoop wel een mooi ritje gemaakt? Ik zat er gisteren in vanmorgen met 850 erin gefomod. Nu net boven de 1000 verkocht. Lucky shot.
Bensimpel
Positieve meneer
De raket is nu echt onderweg naar Jupiter. 2300 nu.waztafel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:47:
[...]
Hoop wel een mooi ritje gemaakt? Ik zat er gisteren in vanmorgen met 850 erin gefomod. Nu net boven de 1000 verkocht. Lucky shot.
😆 - Denk ook eens om ;)
oke die is bevestigd. Target is net iets boven de ATH. Spannend. En daarna hebben we natuurlijk de 60k. heel benieuwd hoe dat gaat verlopen. Staan nu best nog wel wat dikke sell walls her en der. Wellicht worden die gepulled voor het zover isanti elppa schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:57:
btc staat op punt uit die bull flag te breken
Mooi ritje gemaakt (250 naar $1200). Maar moet mezelf echt bedwingen om er niet weer in te stappen.waztafel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:47:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq