Dankzij de giga liquidity pool zit er een correlatie.Twee Dee schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:15:
Ben ook blij dat CAKE weer opveert na daling gisteren. Gaat toevallig CAKE vaker mee met BNB?
Hij is weer weg. Lijkt er niet op dat hij de aankondiging daar gaat doen dus.Wernertnt506 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:05:
https://www.coindesk.com/tv
Livestream van Binance
Volgens CZ is het een aankondiging over iets qua regelgeving.
Ik dacht het wel te zien met de run onlangs van BNB naar 280dollar en Cake naar 14,5dollarTwee Dee schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:15:
Ben ook blij dat CAKE weer opveert na daling gisteren. Gaat toevallig CAKE vaker mee met BNB?
CZ is uit de live stream en bnb zakt gelijk weer wat. Prachtig toch.
Nvm. Ik zie dat btc iets zakt en bnb gewoon meeneemt.. was wel een mooie timing dat wel
Nvm. Ik zie dat btc iets zakt en bnb gewoon meeneemt.. was wel een mooie timing dat wel
[ Voor 41% gewijzigd door Pelox op 11-03-2021 15:19 ]
Zero.
Bedankt! Handig om te weten. Zit nu wat "speelgeld" in allebei maar is goed voor risicospreiding als het door succes wat serieuzer wordt - of ik toch het aandeel wil vergroten.knakworst schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:16:
[...]
Dankzij de giga liquidity pool zit er een correlatie.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Zeker prachtig, maar nu weer omhoog graagPelox schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:19:
CZ is uit de live stream en bnb zakt gelijk weer wat. Prachtig toch.

Ik ga de laatste minuten aardig REKT

[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 11-03-2021 15:25 ]
Fingers crossed that btc lekker gaat rangen
Gisteren na de correctie was al te zien dat BNB sterk was. Hetzelfde voor MATIC na de eerdere jump en correctie gisteren.Wo Ve schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:51:
[...]Beetje FOMO, toch maar een beetje BNB ingeslagen (veel te laat I guess), maar BNB is nooit verkeerd om te hebben.
Vanmorgen toch weer wat BNB bijgekocht ook al is eerdere deze week m'n sell order afgegaan. Met 274 verkopen en een paar dagen later op 272 weer bijkopen is niet echt aan het plan vasthouden...

Maargoed, na een trade (als de sell order is afgegaan) maak je weer plannen voor een nieuwe trade.
#BTC update:
— Ed_NL (@Crypto_Ed_NL) 11 maart 2021
I like what I see, bounced from green box, broke out in 5 legs, showing an impulsive structure.
Should see "some" correction soon.
When building a continuation pattern, you have a great entry for the upside I'm expecting pic.twitter.com/PjTDNv5Vky
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
https://twitter.com/cz_bi.../1370017490282029060?s=20
[ Voor 8% gewijzigd door Nickelodeon op 11-03-2021 15:29 ]
Ondertussen is een klein beetje extra inflatie niet echt een probleem meer voor de ECB:
This is how it starts.
#ECB's Lagarde says ECB will see through temporary #inflation spikes. pic.twitter.com/CiZmYYyHLE
— Holger Zschaepitz (@Schuldensuehner) 11 maart 2021
This is how it starts.
Richh schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:31:
Ondertussen is een klein beetje extra inflatie niet echt een probleem meer voor de ECB:
This is how it starts.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Waar blijven de "dikke BNB jonguh" memes? 🙃
Wel leuk toch? Bnb memes en bij elke +1k btc een mooi plaatje van een mooie dame 🙂
Mja what's next? Een Ada meme? 😁
Wel leuk toch? Bnb memes en bij elke +1k btc een mooi plaatje van een mooie dame 🙂
Mja what's next? Een Ada meme? 😁
[ Voor 58% gewijzigd door Kol Nedra op 11-03-2021 15:37 ]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:34:
Waar blijven de "dikke BNB jonguh" memes? 🙃
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XwsKjVT9zWScOiWJRhbrRSQZ.gif?f=user_large)
Zero.
Waarom stijgt die nou... BNB - Matic ok... maar CHZ?fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:32:
All aboard the CHZ train.
Tja, grote voetbal clubs sluiten zich aan, hele amerikaanse markt moet nog aangeboord worden. CHZ is de BND van socios platform, dus vandaar.Nickelodeon schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:37:
[...]
Waarom stijgt die nou... BNB - Matic ok... maar CHZ?
Mijn CHZ hou ik aan tot ik er minimaal 1 BTC voor krijg. Als het hetzelfde tempo als CHR aanhoudt, duurt dat niet lang meer
Ik denk serieus dat CHZ nog wel eens een hoge regionen kan verkeren eind dit jaar.
[ Voor 25% gewijzigd door mannowlahn op 11-03-2021 15:42 ]
En hij was zich na die megastijging al een tijdje goed op niveau aan het houden.mannowlahn schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:39:
[...]
Tja, grote voetbal clubs sluiten zich aan, hele amerikaanse markt moet nog aangeboord worden. CHZ is de BND van socios platform, dus vandaar.
Matic is nog niet bepaald aan het stijgenNickelodeon schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:37:
[...]
Waarom stijgt die nou... BNB - Matic ok... maar CHZ?
Ada de nieuwe stablecoin? 😌
Eind deze maand, dan nieuwe ATH!! 😬
nothing stops this train
Klopt, dat verbaasde mij enorm, ontzettende support op $0,25fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:40:
[...]
En hij was zich na die megastijging al een tijdje goed op niveau aan het houden.
Neem nou afscheid van ADA.Kol Nedra schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:42:
Ada de nieuwe stablecoin? 😌
Er is op andere plekken veel meer geld te verdienen op dit moment. Terugkopen kan altijd nog.
Waar? waar? zeg t ajb op tijd he? niet als t al op 150% staat.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:44:
[...]
Neem nou afscheid van ADA.![]()
Er is op andere plekken veel meer geld te verdienen op dit moment. Terugkopen kan altijd nog.
Je kan altijd een deel verkopen..readytoflow schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:45:
[...]
Waar? waar? zeg t ajb op tijd he? niet als t al op 150% staat.
Zero.
Helaas. Feest is voorbij, we gaan REKT. Tot over een kwartier hopelijk weer back in business.
Dat denk jij nu, wacht maar tot je de 58k weerstand ziet straks.jowi schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:48:
Hoop weerstand die 57K zeg...
Ik zit meer in met de weerstand op 99.999kveertje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:54:
[...]
Dat denk jij nu, wacht maar tot je de 58k weerstand ziet straks.
Zero.
Laat die announcement van CZ een dikke BNB zijn anders gaat iedereen en alles hier compleet REKT.
ja daar schreef ik vanmorgen al over. Als die niet gepulled worden gaat dat lang duren. Te lang gok ik voor een nieuwe ath. Dan krijgen we eerst weer dipjeveertje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:54:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
OK we gaan weer. 71k in een week.
Gok genomen.. vol in bnb.. kan best eens een hardfork worden.. hopelijk pakt het goed uit..
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 11-03-2021 15:59 ]
Zero.
Lastig wel, ik gok juist op een daling straks omdat het iets teveel hype was, maar dat is afhankelijk van wat de anouncement gaat zijn..Pelox schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:58:
Gok genomen.. vol in bnb.. kan best eens een hardfork worden.. hopelijk pakt het goed uit..
ja die kans is zeker aanwezig.. Pure gok is het van mijn kant.YES schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:59:
[...]
Lastig wel, ik gok juist op een daling straks omdat het iets teveel hype was, maar dat is afhankelijk van wat de anouncement gaat zijn..
Zero.
We gaan het nog een keer proberen.veertje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:54:
[...]
Beetje overbodige opmerking als je cryptos koopt...Pelox schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:00:
[...]
ja die kans is zeker aanwezig.. Pure gok is het van mijn kant.
Is het 1 april al in Binanceland?
Haha ja dat klopt ook.. ik geef het tenminste toe hieroNo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:02:
[...]
Beetje overbodige opmerking als je cryptos koopt...
Zero.
The dragons are coming.knakworst schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:03:
Is het 1 april al in Binanceland?
Misschien komt CZ wel gewoon uit de kast of zo.
BTC wel weer door 57k maar BNB zakt hard in. Buy the rumor sell the news at its finest.
En hij stijgt weer. Veel handel. Raad eens wie dan de winnaar is, Binance of Binance????
En hij stijgt weer. Veel handel. Raad eens wie dan de winnaar is, Binance of Binance????
[ Voor 34% gewijzigd door knakworst op 11-03-2021 16:07 ]
Welk news?knakworst schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:06:
BTC wel weer door 57k maar BNB zakt hard in. Buy the rumor sell the news at its finest.
Ja net als dat ik van mijn kant puur gok op een daling, haha. Ik heb gezien de grootte van Binance en alles waarvoor ze BNB gebruiken wel het idee dat BNB een blijvertje is. Als er weer een bearmarket komt denk ik dat veel alts waar Binance ook veel bij betrokken is, hard onderuit zullen gaan en dan verwacht ik ook dat BNB weer zal dalen, maar goed, je weet het nooit natuurlijk..Pelox schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:03:
[...]
Haha ja dat klopt ook.. ik geef het tenminste toe hier
Daarom zit ik ook met 80% in btc en eth, die alts zijn voor de lol. Ik schuif enkel wat met die alts heen en weer en zal nooit mijn btc omzetten voor een of andere alts.YES schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:06:
[...]
Ja net als dat ik van mijn kant puur gok op een daling, haha. Ik heb gezien de grootte van Binance en alles waarvoor ze BNB gebruiken wel het idee dat BNB een blijvertje is. Als er weer een bearmarket komt denk ik dat veel alts waar Binance ook veel bij betrokken is, hard onderuit zullen gaan en dan verwacht ik ook dat BNB weer zal dalen, maar goed, je weet het nooit natuurlijk..
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 11-03-2021 16:08 ]
Zero.
Is CZ net begonnen met typen of wat?
Dit wordt een heel lang uur zo.
Iemand nog een reserver refreshbutton?
Iemand nog een reserver refreshbutton?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Holy f*ck en net was het nog een factor 1000 lager!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
hahaha zeg er op de mobiel beter uit
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zo Eth stelt ook weer eens teleur, had allang op 2k moeten zitten..ipv een beetje lopen sukkelen dagen lang alweer
The first casualty in war is always the truth...
Tja het nieuws dat beloofd was maar niet voorbij gekomen is. Maar het triggert gewoon 'voor de zekerheid' verkopen exact om 16 uur.
Beeple heeft net een NFT verkocht voor 70M$. Ongelofelijk!
Als BTC de generaal van crypto is, is dit ETHJumpiefox schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:19:
Zo Eth stelt ook weer eens teleur, had allang op 2k moeten zitten..ipv een beetje lopen sukkelen dagen lang alweer
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/aRVhnkiCmTd7DrqxWQSY4Wna.gif?f=user_large)
gewoon een beetje traag
Nou nee... dit is de 3e test afgelopen 24h.
Er op is nog niet er over.
Zal denk ik exact hetzelfde traject als CHR volgen.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:20:
Ondertussen vertrekt CHZ weer.
Logisch. Scheelt maar één letter ten slotte. Geen idee verder wat de technologie erachter is maar dat boeit vandaag de dag niet.mannowlahn schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:22:
[...]
Zal denk ik exact hetzelfde traject als CHR volgen.
Nee die heeft geen Alice lunchpool.....mannowlahn schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:22:
[...]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Nee, maar wel een launchpool.jack zomer schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:23:
[...]
Nee die heeft geen Alice lunchpool.....
[ Voor 18% gewijzigd door StrongArmLance op 11-03-2021 16:25 ]
Voor acceptatie in de US kan dit wel een goeie zet zijn.. Niet direct dikke moon dan, maar als het hem lukt om Amerika weer aan boord te krijgen dan is dat toch een leuke bijkomstigheid
Zero.
Blijkbaar, logisch dat BNB dan weer terugzakt

ja sure maar de aanloop naar dit nieuws was mwah wat overrated to say the least haha. Back to business met mijn koffiebonen shitcoin BrewPelox schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:25:
[...]
Voor acceptatie in de US kan dit wel een goeie zet zijn.. Niet direct dikke moon dan, maar als het hem lukt om Amerika weer aan boord te krijgen dan is dat toch een leuke bijkomstigheid
[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 11-03-2021 16:27 ]
Dat is altijd zo.. heb het zelden anders gezien..keepitfrosty schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:26:
[...]
ja sure maar de aanloop naar dit nieuws was mwah wat overrated to say the least haha
Zero.
Wat gebeurt er nou met chz? Uit het niets?
Slaat nergens op, totaal verschillend.mannowlahn schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:22:
[...]
Maar ik teken ervoor
Heb nog even bijgekocht op 0,32.
[ Voor 6% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-03-2021 16:28 ]
nee maar wel een launchpool voor de token van clubsjack zomer schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:23:
[...]
Nee die heeft geen Alice lunchpool.....
dikke pump, im on itJumpiefox schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:27:
Wat gebeurt er nou met chz? Uit het niets?

In de zin van, de dips komen overeen, stonden ongeveer op zelfde hoogte qua centen deze week, dat bedoel ik meerfRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:27:
[...]
Slaat nergens op, totaal verschillend.
Maar ik teken ervoor
Heb nog even bijgekocht op 0,32.
Bensimpel
Positieve meneer
Mooie rit gehad, 1050 ingestapt en weer uit op 2110, was me te spannend.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik was in gedachten ergens anders... Lunch (beetje aan de late kant lunch)mannowlahn schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:27:
[...]
nee maar wel een launchpool voor de token van clubs
Maar als launchpool er is, dan zocht ik verkeerd. Wist dat hij er vorige maand was, alleen dacht dat die al afgelopen was.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Hoe hebben jullie die dikke pump weten te voorspellen dan? was er ergens nieuws ofzo?
ik zag hem toevallig gaan en was op tijd erin, en op tijd er weer uit.Jumpiefox schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:31:
Hoe hebben jullie die dikke pump weten te voorspellen dan? was er ergens nieuws ofzo?
Toch blij dat ik echt alles lekker hodl. Aan het begin besloten echt niet te traden en maar 2 keer gedaan (XLM en ADA eruit gegooid en niet meer naar omgekeken). Had een klein bedrag in CHZ gegooid en we zijn bijna x10, ik ben tevreden. Al meerdere van deze pumps gehad (ook op sxp), opgevolgd door retraces in verschillende ordes van grootte, maar ipv piek verkopen uitsluitend dips kopen en ik zit echt wel rustig.Khaelos schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:30:
[Afbeelding]
Zo die chilliz is inderdaad aardig leip
[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 11-03-2021 16:34 ]
Van CHZ? die is sinds vorige week al aan het beuken en de support op 0,25 cent was tekenend, Nog sterker was het feit dat BTC naar beneden ging en CHZ alleen maar omhoog.Jumpiefox schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:31:
Om eerlijk te bekennen verleden week pure die groene dildo nagejaagd toen die op 0,104 stond in de binance als top riser.
Maar goed, de boel kan zomaar ompleuren. Ik denk serieus dat CHZ dit jaar wel de $1 aantikt. Als die noodleidende sport clubs kunnen hier maar al te goed aan verdienen en in tijden van corona is alles welkom.
[ Voor 9% gewijzigd door mannowlahn op 11-03-2021 16:34 ]
Dat en het feit dat alle fan tokens al dagen in de top stijgers staan.mannowlahn schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:33:
[...]
Van CHZ? die is sinds vorige week al aan het beuken en de support op 0,25 cent was tekenend, Nog sterker was het feit dat BTC naar beneden ging en CHZ alleen maar omhoog.
Om eerlijk te bekennen verleden week pure die groene dildo nagejaagd toen die op 0,104 stond in de binance als top riser.
Maar goed, de boel kan zomaar ompleuren. Ik denk serieus dat CHZ dit jaar wel de $1 aantikt. Als die noodleidende sport clubs kunnen hier maar al te goed aan verdienen en in tijden van corona is alles welkom.
Buy the rumour sell the news bevestigd voor:
...
ADA
BNB
...
...
ADA
BNB
...
Verwijderd
Bitcoin is weer lekker volatiel.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JhpHzoEv6BEuh8x5RzM3wwUq.jpg?f=user_large)
Fuck fiat. Fuck the banks. Fuck the state. Fuck regulations. Fuck centralization. Fuck taxation. Fuck the law.
Bitcoin.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JhpHzoEv6BEuh8x5RzM3wwUq.jpg?f=user_large)
Fuck fiat. Fuck the banks. Fuck the state. Fuck regulations. Fuck centralization. Fuck taxation. Fuck the law.
Bitcoin.
Leip? Foto's maken van een digitaal beeld, dat is leipKhaelos schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:30:
[Afbeelding]
Zo die chilliz is inderdaad aardig leip
ENJ heeft de weg omhoog ook weer gevonden.
Verwijderd
Godzijdank.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:39:
ENJ heeft de weg omhoog ook weer gevonden.
Is het normaal dat Binance met een 'grote' announcement aankondigd en zelf niets laat weten? Op Website, twitter etc?
https://twitter.com/cz_binance/status/1370037946728910852
ja dus
ja dus

[ Voor 104% gewijzigd door Wo Ve op 11-03-2021 16:45 ]
EindelijkWo Ve schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:41:
Is het normaal dat Binance met een 'grote' announcement aankondigd en zelf niets laat weten? Op Website, twitter etc?
https://twitter.com/cz_binance
Dat is de verkeerde tweet. Je moet deze hebben. https://twitter.com/cz_binance/status/1370037946728910852Wo Ve schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:41:
Announcement stond op 16:00 op coindesk. (was overigens niet aangekondigd)
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Verwijderd
Geen idee. Vind jij dat normaal?Wo Ve schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:41:
Lastig te definiëren.
CZ vindt het blijkbaar normaal om bij een Binance hack een rollback op het Bitcoin netwerk als realistische optie te zien om funds te recoveren.

Dus misschien vindt hij dit ook wel normaal.
Ik ben wat netter opgevoed denk ik, dus ik vind het niet helemaal normaalVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:46:
[...]
Geen idee. Vind jij dat normaal?
Lastig te definiëren.
CZ vindt het blijkbaar normaal om bij een Binance hack een rollback op het Bitcoin netwerk als realistische optie te zien om funds te recoveren.![]()
Dus misschien vindt hij dit ook wel normaal.
Maargoed, ik zie nu net dat er nog een tweet bij komt wat de weer groene kaarsjes maakt..
Hoe gaat het met je bankschroef trouwens?
[ Voor 3% gewijzigd door Wo Ve op 11-03-2021 16:49 ]
eeeh.... toelichting?knakworst schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:37:
Buy the rumour sell the news bevestigd voor:
...
ADA
BNB
...
Verwijderd
Gaat best goed, ik heb er al 3 recovery seeds van Ledgers mee kunnen binnenhalen.Wo Ve schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:48:
[...]
Ik ben wat netter opgevoed denk ik, dus ik vind het niet helemaal normaal![]()
Maargoed, ik zie nu net dat er nog een tweet bij komt wat de weer groene kaarsjes maakt..
Hoe gaat het met je bankschroef trouwens?

Bizar wat zo'n bankschroef kan aanrichten trouwens... Vooral handen en knieën zien er echt raar uit achteraf haha.
ADA in aanloop naar nieuws: 1.48 nu 1.11
BNB in aanloop naar nieuws: 315 halfuur later 292.
Zonder gekheid, die Senator Baucus heeft best wat macht ook in Murica, dus opzich best positief nieuws voor de toekomst van Binance en Crypto maar wel een anti-climax.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:54:
[...]
Gaat best goed, ik heb er al 3 recovery seeds van Ledgers mee kunnen binnenhalen.![]()
Bizar wat zo'n bankschroef kan aanrichten trouwens... Vooral handen en knieën zien er echt raar uit achteraf haha.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!