[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.263 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:46
Gelukszoekr schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:59:
Als ik begin November m'n portfolio had gehouden zoals deze was dan had ik nu zo'n 400k kunnen cashen.

Ik zag vuistdiep in BNB, ADA, IOTA, en ENJ. Ondanks de mooie run kom ik hier nog niet bij in de buurt. Je mag natuurlijk nooit zo denken maar toch. Fuck zeg ;(
tja kut ja. Ik probeer dat eigenlijk zo min mogelijk te doen, terug kijken op detail. Anders komt er enorm wat emotie en greed de hoek om, en ben ik verder van huis. ik geniet nu nog van die pizza's in 2014.........ik focus op de hoofdlijnen en hoge timeframe en probeer ik toe te passen in volgende cycles

[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 10-03-2021 13:15 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:40
Als ik begin November m'n portfolio had gehouden zoals deze was dan had ik nu zo'n 400k kunnen cashen.

Ik zag vuistdiep in BNB, ADA, IOTA, en ENJ. Ondanks de mooie run kom ik hier nog niet bij in de buurt. Je mag natuurlijk nooit zo denken maar toch. Fuck zeg ;(
Dat is wel serieus geld ja. Ik heb het ook, diverse ritjes gemaakt op coins die later x20 of nog meer deden.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
400K? 8)7

dan zit jij er niet met een paar honderd of zelfs paar duizend in lijkt me :9

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:25

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Hetzelfde hier... ik had een mooi huis kunnen kopen op dit moment, mocht ik mijn PF over de jaren heen aangehouden hebben. Maar zo mag je idd nooit denken :) Het heeft tot nu toe altijd opgebracht, dus mij zal je niet horen klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Khaelos schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:02:
400K? 8)7

Daac haalt zijn boor alvast uit de schuur })

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22

Tjah sucks. Een Delorean met een Flux Capacitor was de oplossing geweest. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:13

YES

Moderator General Chat

Maar dat is toch ook een waardevolle les. De verwachting is, volgens mij, dat de cycle zoals we hem nu zien, zich over een paar jaar weer herhaalt. Hoe het er dan voor staat wat betreft alts weet je natuurlijk niet, maar als er dan nog altijd zo'n wildgroei aan alts is en deze reageren nog altijd zo sterk op BTC, dan kan je richting de volgende halving de lessen uit deze cycle meenemen. Koop je dan op tijd de juiste alts in en met een beetje geluk gaan er een aantal net zo hard als anderen de afgelopen periode gegaan zijn.

Het is een dure en zure les wellicht, maar kan ook heel waardevol blijken in the long run!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Daacuso schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:05:
[...]

Daac haalt zijn boor alvast uit de schuur })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
YES schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:07:
[...]

Maar dat is toch ook een waardevolle les. De verwachting is, volgens mij, dat de cycle zoals we hem nu zien, zich over een paar jaar weer herhaalt. Hoe het er dan voor staat wat betreft alts weet je natuurlijk niet, maar als er dan nog altijd zo'n wildgroei aan alts is en deze reageren nog altijd zo sterk op BTC, dan kan je richting de volgende halving de lessen uit deze cycle meenemen. Koop je dan op tijd de juiste alts in en met een beetje geluk gaan er een aantal net zo hard als anderen de afgelopen periode gegaan zijn.

Het is een dure en zure les wellicht, maar kan ook heel waardevol blijken in the long run!
En daar ben ik het dus niet mee eens. Mijn keuze is geweest om niet als bagholder achter te blijven. Dat is een les die ik heb getrokken uit het verleden. En de cycle zal zich echt weer herhalen, maar het is bijna niet te voorspellen welke coins het goed gaan doen en welke er achter blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
DatraxZ schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:05:
[...]

Hetzelfde hier... ik had een mooi huis kunnen kopen op dit moment, mocht ik mijn PF over de jaren heen aangehouden hebben. Maar zo mag je idd nooit denken :) Het heeft tot nu toe altijd opgebracht, dus mij zal je niet horen klagen.
Door de jaren heen ja. Dat ik ik ook makkelijker naast me neer leggen. Naar nu is het slechts 5 maanden.

Voor de goede orde, ik heb in 2020, en nu ook in 2021 het maximale (10% boetevrij) afgelost op m'n hypotheek. En voor de rest een Swipe kaart gekocht. Die is ook x3 gegaan. Maar geen 400k :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:15
Daacuso schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:02:
[...]

Dat is wel serieus geld ja. Ik heb het ook, diverse ritjes gemaakt op coins die later x20 of nog meer deden.
Ik had GRT voor 25 cent :X

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daacuso
Gelukszoekr schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:19:
[...]

Door de jaren heen ja. Dat ik ik ook makkelijker naast me neer leggen. Naar nu is het slechts 5 maanden.

Voor de goede orde, ik heb in 2020, en nu ook in 2021 het maximale (10% boetevrij) afgelost op m'n hypotheek. En voor de rest een Swipe kaart gekocht. Die is ook x3 gegaan. Maar geen 400k :P
Hier zijn ze vandaag de vloer en spouwmuur aan het isoleren. En in juni wordt de badkamer gedaan. Crypto bedankt daarvoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Khaelos schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:02:
400K? 8)7

Tja, ik had vermogend kunnen zijn. In plaats hiervan heb ik braaf gecashed voor het goede doel.

Des te meer zou ik nu graag diamond hands willen kweken, en wat ik heb te hodlen tot de schijf ons dood!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:22:
[...]

Tja, ik had vermogend kunnen zijn. In plaats hiervan heb ik braaf gecashed voor het goede doel.

Des te meer zou ik nu graag diamond hands willen kweken, en wat ik heb te hodlen tot de schijt ons dood!
Heel prima album van Neuk! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:51
Zelfs CHZ gaat weer omhoog. Heb afgelopen week 2x de inleg al omgezet naar BTC en de rest laten staan, is nu alweer bijna mijn start inleg. Kan tegen verwachting in zomaar vandaag gebeuren.
XEM daarentegen doet juist bijna 20% verlies over afgelopen dagen. Heb ik daarin iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Nou eh...heb ook al een Apple
Watch verdient in nog geen maand tijd. Als in het zo bekijk is dat niet slecht eigenlijk. ‘T stond eerst te verpieteren op de bank.

Maar ja als...als...als ik een jaar eerder in was gestapt. Maar ja...traag schaap ben ik schijnbaar. }:O (ja, da’s geen schaap duh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
DaWayne schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:27:
Zelfs CHZ gaat weer omhoog. Heb afgelopen week 2x de inleg al omgezet naar BTC en de rest laten staan, is nu alweer bijna mijn start inleg. Kan tegen verwachting in zomaar vandaag gebeuren.
XEM daarentegen doet juist bijna 20% verlies over afgelopen dagen. Heb ik daarin iets gemist?
Volgens mij wordt op 12-3 screenshot genomen voor de Xym airdrop. Dus ik begrijp ook niet waarom Xem nu al dipt. Misschien toch iets te hard gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
[...]

Des te meer zou ik nu graag diamond hands willen kweken, en wat ik heb te hodlen tot de schijf ons dood!
En dan HODL'n en voor 'n halve lambo in het water belanden.
Ik zeg, goed gedaan. Hooguit hadden je buy-backs beter getimed kunnen zijn, verder toch helemaal niks mis mee?

Heb bijv. ook vannacht verkocht en een halve (tweedehands ofc :+) lambo winst gemist, maja. Zo kunnen we nog wel paar PKs in de kont kijken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
YES schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:10:
Wat een nummer, wat een clip.
:9~ :9~
Hoogtepunt van de westerse beschaving wat mij betreft.
't Is tijd voor mij om eens dat cryptotopic voor serieuze mensen te gaan bezoeken, zo te zien :')

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 20:17
Doet me beetje denken aan de Space Marines.

[ Voor 15% gewijzigd door Stokstaart op 10-03-2021 13:59 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hmm, to buy meer ada, or eens iets anders. Heb nu maar wat BNB gekocht en deze gestaked voor dat alice gedoe. Misschien levert dat wat mooie korte termijn winst op ofzo.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:25

Dat is serieus veel geld zeg. Als ik gewoon aan mijn eerste plan had vastgehouden had ik nu ook 3x zoveel gehad. Als we weer de kans krijgen in een bear market om alles echt zo cheap ass te kunnen kopen dan ga ik muntjes verzamelen en vasthouden tot aan de piek. Alleen als er echt aanleiding is om munten weg te doen ruil ik ze om.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Da's wel echt oud. Die kwamen nog eens bij mij op de middelbare school spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Bensimpel schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:01:
Hmm, to buy meer ada, or eens iets anders. Heb nu maar wat BNB gekocht en deze gestaked voor dat alice gedoe. Misschien levert dat wat mooie korte termijn winst op ofzo.
DOT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
Daacuso schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:33:
[...]

Volgens mij wordt op 12-3 screenshot genomen voor de Xym airdrop. Dus ik begrijp ook niet waarom Xem nu al dipt. Misschien toch iets te hard gegaan.
Zie ook:
Munns schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:19:
[...]

Ik lees hier en daar dat mensen het een scam coin noemen. Begin hem nu langzaam te knijpen of de daling komt door dit of dat het een whale is die goedkoop xem wilt inkopen 😬😬

https://mobile.twitter.co...tatus/1369603990653177857
Wat ik op Twitter lees, roepen veel mensen dat het een scam is maar ik lees niets over het hoe of waarom... alleen dat ze boos zijn over de flink gekelderde koers.

Hoe dan ook, dat geroep gaat XEM niet helpen |:( Begin zelf ook te twijfelen, zie dit niet zo 123 goed komen.

Edit: Op Twitter gooit NEM net dit online, meer hiervan de komende dagen aub, marketing, hype!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xO-sTnekTetHnpc7Qq2wKFE9bNY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oin27D0fwgkSTXFwOX93u2qk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Glockner op 10-03-2021 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:02:
[...]

Dat is serieus veel geld zeg. Als ik gewoon aan mijn eerste plan had vastgehouden had ik nu ook 3x zoveel gehad. Als we weer de kans krijgen in een bear market om alles echt zo cheap ass te kunnen kopen dan ga ik muntjes verzamelen en vasthouden tot aan de piek. Alleen als er echt aanleiding is om munten weg te doen ruil ik ze om.
Tot aan de piek :9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
[...]

ik ben wel benieuwd wat je dan wel aan winst hebt gehaald maar snap als je dat bedrag hier niet wilt noemen.

vanaf wanneer zat je "vuistdiep in BNB, ADA, IOTA, en ENJ."?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:00

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:19:
[...]

Als ik in 2017 verkocht had en in 2018/2019 slim ingekocht, dan had ik nu minimaal 10Btc gehad en een bergje Eth. Feit blijft helaas dat ik dat niet heb gedaan. Of dichter bij jouw voorbeeld: Als ik mijn spaargeld in november in Btc had gestoken...

Gisteren, 5 maanden of een paar jaar maakt niks uit. Terugkijken of -rekenen heeft geen zin, want je kunt niks meer anders doen... Sterker nog: Als ik je in November had gevraagd wat je zou gaan doen, dan had je nog steeds, op basis van de informatie toen, de beslissingen genomen die je hebt genomen. En als je toen wist wat je nu weet was je miljonair geweest.

En nu heb ik geen idee meer wat ik wilde vertellen, maar het snijdt vast hout.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Als ik in 2013 wist wat BTC ging doen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
StevenzeN schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:11:
Als ik gewoon m'n btc uit 2012 had gehouden... 8)7
#hindsightbias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
MicroWhale schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:10:
[...]

Als ik in 2017 verkocht had en in 2018/2019 slim ingekocht, dan had ik nu minimaal 10Btc gehad en een bergje Eth. Feit blijft helaas dat ik dat niet heb gedaan. Of dichter bij jouw voorbeeld: Als ik mijn spaargeld in november in Btc had gestoken...

Gisteren, 5 maanden of een paar jaar maakt niks uit. Terugkijken of -rekenen heeft geen zin, want je kunt niks meer anders doen... Sterker nog: Als ik je in November had gevraagd wat je zou gaan doen, dan had je nog steeds, op basis van de informatie toen, de beslissingen genomen die je hebt genomen. En als je toen wist wat je nu weet was je miljonair geweest.

En nu heb ik geen idee meer wat ik wilde vertellen, maar het snijdt vast hout.
ja idd, weinig aan toe te voegen. Als ik alles uit 2013 nog had, had ik er nu warmpjes bij gezeten. Is niet erg, door mijn plan en DCA 2019 en 2020 kom ik iig weer een heel end bij het aantal wat ik toen had.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-09 13:04
Als, als...

Als mijn tante kloten had, was het mijn oom geweest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
nemesis2212 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:09:
[...]

ik ben wel benieuwd wat je dan wel aan winst hebt gehaald maar snap als je dat bedrag hier niet wilt noemen.

Bedragen noemen is nooit handig. Maar aangezien het niet meer van toepassing is.
Ik had in begin november 1000 BNB, 35k ADA, 10k IOTA en 10k ENJ. In totaal was dat iets van €35k waard.

Wat voor mij opvallend is. Is dat ik een paar maanden geleden spot-on zat in mijn portfolio maar heb me laten verleiden door wat anders. Wat @MicroWhale Het heeft nooit zin terug te denken, dat maakt mijn post ook een domme cry-baby post. Voor mezelf kan ik een gemiste kans wel goed naar me neerleggen, maar de verhouding van mijn portfolio toe en de korte tijd geleden dat dit was geeft me toch een soort zure nasmaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
nemesis2212 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:09:
[...]

Even heel snel checken, BNB, ADA, IOTA en ENJ zijn sinds november gemiddeld, om en nabij de 8 keer over de kop gegaan. Dan zou het dus op zo'n 50k uitkomen, maar dan ga je wel uit van alles gemiddeld en dat zal het vast niet geweest zijn.

Ah ik zie @Gelukszoekr nu zelf ook reageren, dus laat mijn post maar zitten :+

[ Voor 7% gewijzigd door YES op 10-03-2021 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:50

Vis

Ach jongens.. en dan te bedenken dat over 10 jaar ongeveer 0.01 btc al meer dan voldoende is om als een eindbaas rond te lopen op deze aardkloot. HODL BTC

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Gelukszoekr schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:15:
[...]

Bedragen noemen is nooit handig. Maar aangezien het niet meer van toepassing is.
Ik had in begin november 1000 BNB, 35k ADA, 10k IOTA en 10k ENJ. In totaal was dat iets van €35k waard.

Wat voor mij opvallend is. Is dat ik een paar maanden geleden spot-on zat in mijn portfolio maar heb me laten verleiden door wat anders. Wat @MicroWhale Het heeft nooit zin terug te denken, dat maakt mijn post ook een domme cry-baby post. Voor mezelf kan ik een gemiste kans wel goed naar me neerleggen, maar de verhouding van mijn portfolio toe en de korte tijd geleden dat dit was geeft me toch een soort zure nasmaak :P
1000bnb lekker hoor! ja niemand had verwacht dat die zo hard zou stijgen de laatste 4 maanden.
maar van eind jan $40 en 2 weken later $340 is wel echt insane

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TuxDePinguïn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 16:29
Vis schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:18:
Ach jongens.. en dan te bedenken dat over 10 jaar ongeveer 0.01 btc al meer dan voldoende is om als een eindbaas rond te lopen op deze aardkloot. HODL BTC
Dromen kan altijd natuurlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Vis schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:18:
Ik heb net, nadat hier de clip van Benny Benassi - Satisfaction gepost werd, een spotify playlistje aangezet met hun radio algoritme. Net op het moment dat Scooter - How Much Is The Fish speelt reaheert een user met de username @Vis op dit topic met de voorspelling dat BTC over 10 jaar een godsvermogen waard is en met het advies BTC te HODL'en.

Coincidence? I think not!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:50

Vis

YES schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:22:
[...]

Ik heb net, nadat hier de clip van Benny Benassi - Satisfaction gepost werd, een spotify playlistje aangezet met hun radio algoritme. Net op het moment dat Scooter - How Much Is The Fish speelt reaheert een user met de username @Vis op dit topic met de voorspelling dat BTC over 10 jaar een godsvermogen waard is en met het advies BTC te HODL'en.

Ik ben van de toekomst, weet je.

Het moet zo zijn 😎

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:13:
[...]

ja idd, weinig aan toe te voegen. Als ik alles uit 2013 nog had, had ik er nu warmpjes bij gezeten. Is niet erg, door mijn plan en DCA 2019 en 2020 kom ik iig weer een heel end bij het aantal wat ik toen had.
Het belangrijkste dat ik er van geleerd heb is dat ik (nu goed) met geld om kan gaan. Daarnaast word ik niet meer jaloers op mensen die het gelukt is. Het is een soort rust of zelfvertrouwen waardoor ik me totaal geen zorgen meer maak om geld.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

YES schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:22:
[...]

Nou VISca. Dan rest jou nu alleen nog om volledig YOLO in BTC te gaan, huis verkopen, auto verkopen 10 jaar bij wat kennissen op de zolder slapen... :+

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Munns
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-02 18:01
Glockner schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:08:
[...]

Zie ook:

[...]

Wat ik op Twitter lees, roepen veel mensen dat het een scam is maar ik lees niets over het hoe of waarom... alleen dat ze boos zijn over de flink gekelderde koers.

Hoe dan ook, dat geroep gaat XEM niet helpen |:( Begin zelf ook te twijfelen, zie dit niet zo 123 goed komen.

Edit: Op Twitter gooit NEM net dit online, meer hiervan de komende dagen aub, marketing, hype!

[Afbeelding]
Na het volgende te hebben gelezen heb ik al wat meer hoop:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lOJ46KWE6viaQLiPSqcAapTatQg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oWn04EjMIESzgllcGt2ZdSQU.png?f=user_large

Iemand probeert de prijs laag te houden lijkt het wel. Misschien dat we morgen of overmorgen wel een snelle stijging kunnen zien but you never know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
CHZ ziet er goed uit. Wordt nog steeds hard gekocht op 0.25.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Laten we voorop stellen dat het gewoon kut is dat dit soort dingen je gebeuren. Het lijkt daardoor alsof je nooit de goede beslissing hebt genomen. Het is precies dezelfde psychologie als 'in de verkeerde kassarij gaan staan'.
Andersom heb je zowel qua (hoogte van je) portfolio als qua 'geldzorgen' nog steeds totaal niks te klagen en wellicht zelfs vandaag weer een nieuwe ATH te pakken.

1000 BNB godskolere zeg... :P

[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 10-03-2021 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Seetee

Miljardairs graviteren allemaal richting bitcoin.

Michael Saylor
Elon Musk
Kjell Inge Rokke
.........
.........
.........
.........
“First, we will use bitcoin as our trea­sury as­set and join the community,” the letter, penned by Røkke, reads. “In Bit­coin speak, we will be hodlers... Sec­ond, See­tee will es­tab­lish min­ing op­er­a­tions that trans­fer strand­ed or in­ter­mit­tent elec­tric­i­ty with­out sta­ble de­mand lo­cal­ly — wind, so­lar, hy­dro pow­er — to eco­nom­ic as­sets that can be used any­where. Bit­coin is, in our eyes, a load-bal­anc­ing eco­nom­ic bat­tery, and bat­ter­ies are es­sen­tial to the en­er­gy tran­si­tion re­quired to reach the tar­gets of the Paris Agreement...Third, we will build and in­vest in projects and companies in Bit­coin’s ecosystem. This is where our true pas­sion is!”
https://bitcoinmagazine.c...kes-bull-case-for-bitcoin

[ Voor 81% gewijzigd door Dark Matter op 10-03-2021 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
OzzieMann schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:24:
[...]

Nou VISca. Dan rest jou nu alleen nog om volledig YOLO in BTC te gaan, huis verkopen, auto verkopen 10 jaar bij wat kennissen op de zolder slapen... :+
Nee nee, ik heb al genoeg BTC om 10 x als een eindbaas rond te lopen over 10 jaar. Tenzij de boormachine-boeven me te grazen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 23:35
ETH verliest het vandaag van BTC, jammer. Had gehoopt dat deze zich eindelijk weer kon herpakken. Road to 0.149 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Even iets anders. (misschien @Mooody ?) Weet iemand waarom Kusuma zo uit zijn dak gaat vandaag?
Is er een parachain gelanceerd of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
ik ben trouwens benieuwd of CRO dezelfde kant ooit op gaat als BNB. platform eigen coins hebben wel potentie maar ik ken crypto.com niet goed genoeg om hier iets over te kunnen zeggen.
hetzelfde geldt voor HTB van hotbit

iemand daar ideeen over?

[ Voor 15% gewijzigd door nemesis2212 op 10-03-2021 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

nemesis2212 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:37:
ik ben trouwens benieuwd of CRO dezelfde kant ooit op gaat als BNB. platform eigen coins hebben wel potentie maar ik ken crypto.com niet goed genoeg om hier iets over te kunnen zeggen.
hetzelfde geldt voor HTB van hotbit

iemand daar ideeen over?
Als je CRO ergens mee wilt vergelijken, pak dan iets soortgelijks als NEXO. BNB is inmiddels meer te vergelijken met een platform als Eth dan met een staking/lending platform.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-09 13:04
56K!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@knakworst CAKE en BNB nog weer ingekocht of neem je sowieso een pauze van die twee? Ik heb CAKE toch weer gekocht, die IFO lijkt relatief weinig effect te hebben gehad achteraf? Ik heb er nu wel wat meer van voor hetzelfde bedrag dus toch een stukje winst. Nu weer bij beefy.finance parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
gaat lekker zo, nu extra alert blijven want verwacht straks de rode candles!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-09 12:06

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Kol Nedra schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:48:
gaat lekker zo, nu extra alert blijven want verwacht straks de rode candles!
Waarom verwacht je die?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 16:45

knakworst

Get more sats!

YES schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:46:
@knakworst CAKE en BNB nog weer ingekocht of neem je sowieso een pauze van die twee? Ik heb CAKE toch weer gekocht, die IFO lijkt relatief weinig effect te hebben gehad achteraf? Ik heb er nu wel wat meer van voor hetzelfde bedrag dus toch een stukje winst. Nu weer bij beefy.finance parkeren.
Ik ben weer ingestapt, CAKE een stuk lager BNB zelfde prijs. Minder effect dan verwacht, bull stemming was te sterk. Volgende IFO doe ik deze truc alleen met CAKE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
omdat het gisteren ook zo was rond ~56k :)
kan vast wel hoger hoor, maar zal wel alert blijven

trouwens iedereen zegt wel dat USDT de betere trading pair is, maar ik trade op binance maar daar is BUSD toch betere optie, ik zie namelijk dat ik geen fee hoef te betalen met traden, had ik eerder moeten weten ^^

[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 10-03-2021 14:57 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 00:02

StrongArmLance

Endless flow

Kol Nedra schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:54:
[...]

omdat het gisteren ook zo was rond ~56k :)
kan vast wel hoger hoor, maar zal wel alert blijven
Denk dat we dat pas gaan zien bij 58.3k. Maar wie weet, ik hou de target nog op 63k^

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:51:
[...]

Ik ben weer ingestapt, CAKE een stuk lager BNB zelfde prijs. Minder effect dan verwacht, bull stemming was te sterk. Volgende IFO doe ik deze truc alleen met CAKE.
Ja BNB heb ik de boot gemist toen ie explodeerde. Had hem niet op de radar dus ik heb ook niet het gevoel iets gemist te hebben maar dan blijf ik er nu ook gewoon vanaf. CAKE heeft me sinds ik weer wat actiever ben met crypto wel echt een leuk centje opgeleverd en ik hoop dat er nog wat meer in het vat zit, al is dat nergens op gebaseerd eigenlijk. Ja omdat het over de hele linie als een malle gaat deze week.

Ik heb nu weer wat meer alts in mijn PF maar dat wil ik na verloop van tijd ook weer richting BTC sturen. Eigenlijk hoop ik dat ik op een bepaald moment alleen nog BTC heb, het liefst natuurlijk vlak voor de boel crasht, als het dat doet, maar ik heb niet de illusie dat ik dat perfect ga timen.

Mooiste scenario is door hebben wanneer de bearmarket begint, dan een tijd even uitstappen om ergens gedurende de bearmarket weer in te stappen om zo mijn positie in BTC te vergroten alvorens we weer richting de volgende halving kruipen. Uiteindelijk is dat mijn doel, een zo groot mogelijk deel BTC verzamelen en als het even kan de grootste klap van de bearmarket skippen, om daarna lekker achterover te kunnen leunen.

En dan rondom de vierde halving maar eens kijken wat de boel waard is, of we er iets substantieels me kunnen doen mbt het huis/hypotheek of iets dergelijks. Lijkt me een heerlijk luxe gevoel als dat ook echt kan, ik heb al jaren het idee dat mijn hypotheek versneld aflossen me een zoveel relaxter leven gaat geven, dus als dat zo lukt zou het perfect zijn.

(Zo, ongevraagd een stukje toekomstplannen gedeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09 21:05
Inmiddels is Swipeswap v1 aangekondigd.
Nu kun je daar o.a. SXP in een LP stoppen om tegen bijv. BNB te farmen.

Ik heb weinig kennis van die LP pools, maar nog wel een aardige flufje SXP.
Echter lees ik veel over impermanent loss als de tokens in de LP volatiel zijn, alleen snap ik niet goed wanneer dit zich weer oplost. Anders lijkt het mij in een bull market niet rendabel om tokens in een LP te plaatsen?

Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:37:
Even iets anders. (misschien @Mooody ?) Weet iemand waarom Kusuma zo uit zijn dak gaat vandaag?
Wellicht ontdekken mensen dat het project enorm veel potentie heeft en op dit moment wellicht meer waard is dan Polkadot.

Kusama zal namelijk niet alleen als testnet fungeren van vrijwel elk project dat later op Polkadot verschijnt, het wordt ook een afzonderlijk netwerk dat naast Polkadot zal blijven bestaan. De grote (rijke) projecten kunnen een parachain op Polkadot kopen, de overgrote meerderheid gaat haar testnet maar ook haar mainnet op Kusama gooien.

Moet je nagaan; Er wordt meer gemaakt op het "Polkadot-testnet" Kusama dan op Cardano, terwijl Cardano al een marketcap van bijna 40 miljard heeft 8)7 Kusama (maar ook Polkadot) hebben nog veel groeipotentieel. Ik roep het al maanden B)

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 10-03-2021 15:22 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 11:48
Cake gaat straks nog hard omhoog denk ik, het vertrouwen komt helemaal terug en dan willen mensen hoge APYs gaan vangen. Cake naar de maan straks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:58

WhySoSerious

Be the change.

MicroWhale schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:37:
Logo gezien?

EEN FOKKING KANARIE 8)

Edit:

En:
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5d/Yayoi_Kusama_cropped_1_Yayoi_Kusama_201611.jpg/1200px-Yayoi_Kusama_cropped_1_Yayoi_Kusama_201611.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door WhySoSerious op 10-03-2021 15:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:33
StevenzeN schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:11:
It's interesting that the system can be configured to only allow a
certain maximum number of coins ever to be generated. I guess the
idea is that the amount of work needed to generate a new coin will
become more difficult as time goes on.

One immediate problem with any new currency is how to value it. Even
ignoring the practical problem that virtually no one will accept it
at first, there is still a difficulty in coming up with a reasonable
argument in favor of a particular non-zero value for the coins.

As an amusing thought experiment, imagine that Bitcoin is successful and
becomes the dominant payment system in use throughout the world. Then the
total value of the currency should be equal to the total value of all
the wealth in the world. Current estimates of total worldwide household
wealth that I have found range from $100 trillion to $300 trillion. With
20 million coins, that gives each coin a value of about $10 million.

So the possibility of generating coins today with a few cents of compute
time may be quite a good bet, with a payoff of something like 100 million
to 1! Even if the odds of Bitcoin succeeding to this degree are slim,
are they really 100 million to one against? Something to think about...

Hal
Datum: Sun Jan 11 13:22:01 2009

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

WhySoSerious schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:09:
[...]

Logo gezien?

EEN FOKKING KANARIE 8)

Edit:

En:
[Afbeelding]
Canary network.
In software testing, a canary is a push of programming code changes to a small group of end users who are unaware that they are receiving new code. Because the canary is only distributed to a small number of users, its impact is relatively small and changes can be reversed quickly should the new code prove to be buggy.

For incremental code changes, a canary approach to delivering functionality allows the development team to quickly evaluate whether or not the code release provides the desired outcome. Canary tests, which are often automated, are run after testing in a sandbox environment has been completed.

The word canary was selected to describe the code push to a subset of users because canaries were once used in coal mining to alert miners when toxic gases reached dangerous levels. Like the canary in a coal mine, the end user who is selected to receive new code in a canary test is unaware he or she is being used to provide an early warning.
En inderdaad, de Japanse kunstenares Kusama staat bekend om haar polkadots.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
YES schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:05:
[...]

En dan rondom de vierde halving maar eens kijken wat de boel waard is, of we er iets substantieels me kunnen doen mbt het huis/hypotheek of iets dergelijks. Lijkt me een heerlijk luxe gevoel als dat ook echt kan, ik heb al jaren het idee dat mijn hypotheek versneld aflossen me een zoveel relaxter leven gaat geven, dus als dat zo lukt zou het perfect zijn.

(Zo, ongevraagd een stukje toekomstplannen gedeeld)
Ik hoor vaak mensen die versneld hun huis willen aflossen als ze veel geld krijgen of verdienen. Toch begrijp ik de reden hier niet echt van naast dat je maandelijkse kosten minder of nihil worden voor je hypotheek. Als je dan toch veel geld verdiend met werken of geluk hebt gehad met crypto en leuke winst gemaakt hebt dan klinkt het voor mij meer als verschuiven van geld ipv dat je er echt iets mee opschiet of probeert van je geld meer te maken.

maar mogelijk zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

veertje schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:08:
Cake gaat straks nog hard omhoog denk ik, het vertrouwen komt helemaal terug en dan willen mensen hoge APYs gaan vangen. Cake naar de maan straks.
quoted voor de toekomst, net even cake ingekocht. Hoop dat je gelijk hebt :Y

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Mooody schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:08:
[...]

Wellicht ontdekken mensen dat het project enorm veel potentie heeft en op dit moment wellicht meer waard is dan Polkadot.

Kusama zal namelijk niet alleen als testnet fungeren van vrijwel elk project dat later op Polkadot verschijnt, het wordt ook een afzonderlijk netwerk dat naast Polkadot zal blijven bestaat. De grote (rijke) projecten krijgen een parachain op Polkadot, de overgrote meerderheid gaat haar testnet maar ook haar mainnet op Kusama gooien.

Moet je nagaan; Er wordt meer gemaakt op het "Polkadot-testnet" Kusama dan op Cardano, terwijl Cardano al een marketcap van bijna 40 miljard heeft 8)7 Kusama (maar ook Polkadot) hebben nog veel groeipotentieel. Ik roep het al maanden B)
Wat zou meer groei potentie hebben Kasuma of Etherium..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 11:48
Mooody schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:10:
[...]

Canary network.

[...]

En inderdaad, de Japanse kunstenares Kusama staat bekend om haar polkadots.
Bij een canary denk ik altijd meteen hier aan:
A warrant canary is a method by which a communications service provider aims to inform its users that the provider has been served with a government subpoena despite legal prohibitions on revealing the existence of the subpoena. The warrant canary typically informs users that there has not been a court-issued subpoena as of a particular date. If the canary is not updated for the period specified by the host or if the warning is removed, users are to assume that the host has been served with such a subpoena. The intention is for a provider to warn users of the existence of a subpoena passively while possibly "technically" not violating a court order not to do so.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
GME staat in de voorbeurs ook alweer een stukje in de plus _O-

Die 1900 miljard van Biden moet ergens heen. Bitcoin, stonks en vooral niet de reële economie in, zo blijkt wel.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:09:
[...]

Logo gezien?

EEN FOKKING KANARIE 8)

Edit:

En:
[Afbeelding]
Als die zo doorgroeit, dan bezorgt die kanarie mij een nieuwe auto. d:)b :w

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

zwembroek schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:15:
[...]

Ik ken ze beide niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Bensimpel schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:14:
[...]

quoted voor de toekomst, net even cake ingekocht. Hoop dat je gelijk hebt :Y
wil eigenlijk ook wel meedoen, maar niet verhandelbaar bij Coinbase

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
nemesis2212 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:12:
[...]

Ik hoor vaak mensen die versneld hun huis willen aflossen als ze veel geld krijgen of verdienen. Toch begrijp ik de reden hier niet echt van naast dat je maandelijkse kosten minder of nihil worden voor je hypotheek. Als je dan toch veel geld verdiend met werken of geluk hebt gehad met crypto en leuke winst gemaakt hebt dan klinkt het voor mij meer als verschuiven van geld ipv dat je er echt iets mee opschiet of probeert van je geld meer te maken.

Ik hoef niet per se meer geld, ik ben best tevreden met mijn leven en bezittingen tot nu toe. Wel wil ik de luxe om van het één op het andere moment te zeggen, ik ga minder werken of totaal iets anders doen, of in ieder geval keuzes maken met betrekking tot werk die gebaseerd zijn op plezier. Als ik dat nu zou doen vallen bepaalde inkomsten (deels) weg en kom je krap te zitten met de maandelijkse aflossing op je hypotheek.
Dus inderdaad, ik verschuif dan geld van mijn crypto-winst naar mijn openstaande lening. Direct gevolg daarvan is minder maandlasten en indirect betekent dat dat ik mijzelf meer vrijheid kan geven in mijn keuzes. Ik verwacht binnenkort papa te worden en ik wil daardoor sowieso al minder gaan werken, dat ga ik ook doen maar dat komt vooral doordat mijn werkgever goede voorwaarden heeft mbt ouderschapsverlof. Ik wil daarin minder afhankelijk zijn van mijn werkgever en ik wil het opgroeien van mijn kind(eren) zoveel mogelijk meemaken.

Volgens mij is het een kwestie van perspectief, hoe je tegen dit soort dingen aankijkt en wat je nastreeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Had je ook niet CAKE? Ik kan ook transacties laten zien waarbij je nu de tranen in de ogen springen, zoals BNB echt wel verkopen op 120 dollar omdat die zo snel gestegen is. Of CHZ voor 3 cent verkopen want wat kan dat verder nou wezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

MicroWhale schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:18:
[...]

Als die zo doorgroeit, dan bezorgt die kanarie mij een nieuwe auto. d:)b :w
Ik ben al tevreden met een mooie elektrische fiets, die zijn tegenwoordig ook al vrij duur.

Kwam deze trouwens tegen, Lamborghini maakt ook al yachten :D

Afbeeldingslocatie: https://image-cdn.hypb.st/https%3A%2F%2Fhypebeast.com%2Fimage%2F2020%2F07%2Flamborghini-the-italian-sea-group-tecnomar-63-super-yacht-1.jpg?quality=95&w=1170&cbr=1&q=90&fit=max

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 22:33

Chaes

#HODL

zwembroek schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:15:
[...]

Ik zou je er zelf gewoon even goed in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Darrell schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:20:
[...]

wil eigenlijk ook wel meedoen, maar niet verhandelbaar bij Coinbase
Gaat ook nooit gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Bensimpel schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:22:
[...]

Ik ben al tevreden met een mooie elektrische fiets, die zijn tegenwoordig ook al vrij duur.

Kwam deze trouwens tegen, Lamborghini maakt ook al yachten :D

[Afbeelding]
Haha, ik heb ook helemaal geen auto nodig.
... en als puntje bij paaltje komt, dan zou ik er denk ik nog steeds het geld niet aan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 00:08
[...]

Vorig jaar in Oktober aanzienlijk bedrag in Matic gestopt, begin Januari geheel uitgestapt. Moet ik me nu voor de kop slaan, hoort er gewoon bij... _/-\o_ :o ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:51
YES schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:20:
[...]

Ik hoef niet per se meer geld, ik ben best tevreden met mijn leven en bezittingen tot nu toe. Wel wil ik de luxe om van het één op het andere moment te zeggen, ik ga minder werken of totaal iets anders doen, of in ieder geval keuzes maken met betrekking tot werk die gebaseerd zijn op plezier. Als ik dat nu zou doen vallen bepaalde inkomsten (deels) weg en kom je krap te zitten met de maandelijkse aflossing op je hypotheek.
Dus inderdaad, ik verschuif dan geld van mijn crypto-winst naar mijn openstaande lening. Direct gevolg daarvan is minder maandlasten en indirect betekent dat dat ik mijzelf meer vrijheid kan geven in mijn keuzes. Ik verwacht binnenkort papa te worden en ik wil daardoor sowieso al minder gaan werken, dat ga ik ook doen maar dat komt vooral doordat mijn werkgever goede voorwaarden heeft mbt ouderschapsverlof. Ik wil daarin minder afhankelijk zijn van mijn werkgever en ik wil het opgroeien van mijn kind(eren) zoveel mogelijk meemaken.

Volgens mij is het een kwestie van perspectief, hoe je tegen dit soort dingen aankijkt en wat je nastreeft.
Het hangt ook af van de orde van grootte. Hier zit er nu 2 maandsalarissen in, en is dat ongeveer verdubbeld (Henk is laat ingestapt).
Zou mooi zijn als het nog x2 of meer gaat.
Elk jaar lossen we wat af op de hypotheek en volgend jaar willen we op safari met de kids.
Of we eventueel aandelen en/of crypto en/of spaargeld gebruiken voor de aflossing en/of de vakantie is broekzak/vestzak verhaal mijn inziens.
Maar afromen van winsten gaat wel gebeuren hoop ik. (Moet wel voor de beer zijn intreden doet gebeuren natuurlijk)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
knakworst schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:20:
[...]

Had je ook niet CAKE? Ik kan ook transacties laten zien waarbij je nu de tranen in de ogen springen, zoals BNB echt wel verkopen op 120 dollar omdat die zo snel gestegen is. Of CHZ voor 3 cent verkopen want wat kan dat verder nou wezen.
Ja haha, begin oktober had ik 15k cake for giggles. Bizarre run heeft die ook gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 00:02

StrongArmLance

Endless flow

Gaat er hier iemand op $EVX springen? Of iemand die er al in zit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb hier nog de pakkenkoekenfarm boerderij uitgelegd, ergens in de nazomer. Het kon niet op veel support rekenen. Het was (en is) ook gewoon een fun/meme token.

Wie had gedacht dat die dingen ooit de top100 binnen zouden komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
DaWayne schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:27:
[...]

Het hangt ook af van de orde van grootte. Hier zit er nu 2 maandsalarissen in, en is dat ongeveer verdubbeld (Henk is laat ingestapt).
Zou mooi zijn als het nog x2 of meer gaat.
Elk jaar lossen we wat af op de hypotheek en volgend jaar willen we op safari met de kids.
Of we eventueel aandelen en/of crypto en/of spaargeld gebruiken voor de aflossing en/of de vakantie is broekzak/vestzak verhaal mijn inziens.
Maar afromen van winsten gaat wel gebeuren hoop ik. (Moet wel voor de beer zijn intreden doet gebeuren natuurlijk)
Ja eens hoor, het is ook echt per persoon anders. Ik zit er met geld in wat ik op korte termijn absoluut niet nodig heb en ik hoop zo verantwoord met mijn geld om te gaan dat ik het nooit nodig ga hebben. Ik kan het daardoor lekker laten staan waar het staat.

Daardoor kan ik ook mijn strategie afstemmen op de volgende halving, die volgens mij pas in 2024 zal zijn. Ik vind het wel prettig om nu te kunnen 'spelen' om uiteindelijk zoveel mogelijk BTC te verzamelen, waarna ik hopelijk een paar jaar lekker van de zijlijn kan toekijken (als het spelen té leuk blijkt dan kan ik altijd nog wat bij storten of apart zetten als speelgeld) en hopelijk het bedrag gestaag zien groeien.
Ja ik kijk hier dan net ietsje anders tegenaan. Ik geloof erin dat crypto (BTC) gestaag zal groeien, zij het wellicht met enorme schommelingen, en dat mijn spaargeld alleen maar gelijk blijft of zelfs krimpt door inflatie. Dus ik put voor bepaalde uitgaven liever uit mijn spaargeld.
Maar het is natuurlijk wel zo dat ik altijd een buffer op mijn spaarrekening wil houden en niet afhankelijk wil zijn van een crypto pf die compleet kan verdampen, dus als het er echt om spant gaat die pf gewoon leeggetrokken worden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Gelukszoekr schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:30:
[...]

Ja haha, begin oktober had ik 15k cake for giggles. Bizarre run heeft die ook gehad
Had je op op bsc nu ongeveer 59 cake per dag opgeleverd...

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 08:58

WhySoSerious

Be the change.

Spreiden spreiden spreiden :) Afhankelijk van leeftijd, Saving-rate, sociale omstandigheden en financiële verplichtingen kan crypto zeker onderdeel zijn van een (gebalanceerd!) PF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

OzzieMann schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:36:
[...]

En compounden vanaf dat moment dan had je nu ruim 120 per dag :X
Niet te lang bij nadenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:36:
Spreiden spreiden spreiden :) Afhankelijk van leeftijd, Saving-rate, sociale omstandigheden en financiële verplichtingen kan crypto zeker onderdeel zijn van een (gebalanceerd!) PF.
wait what?! Ga je nu verstandige dingen zeggen? :P

Helemaal mee eens! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:36:
Absoluut, helemaal mee eens, spreiden is the way to go.

Ik heb dan ook 39 verschillende shitcoins waar ik allemaal even dik in zit gewoon op de gok aangeschaft. Of bedoelde je dat niet met spreiden? :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa

voor alle paniek zaaiers ff wat rust. Laatste 5 min is leuk. heb het al een paar x aangegeven, de pumps die we tot nu toe gehad hebben is nog helemaal niets. Laatste 4 weken van de bullrun, daar gaat het om. Hij geeft aan dat als je kijk naar de vorige run dat je bijvoorbeeld van 150k naar 300k gaat in 4 weken.......2013 was nog idioter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:28

watercoolertje

Untertitel

nemesis2212 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:12:
[...]

Ja dat het niet voor iedereen 'meer meer meer' hoeft te zijn, ik wil juist minder werken en dan inzetten op een verlaging van mijn vaste lasten ipv onzekerheid blijven behouden (want ga je het geld gebruiken om er meer van te maken heb je het niet tot je beschikking en je hebt helemaal geen zekerheid).

Nee ik heb wel doelen voor ogen en het zou leuk zijn als ik er voorbij schiet en wat over houd waar ik weer meer van kan (proberen te) maken. Maar ik ik wil juist geld veilig kunnen stellen, dat geeft mij meer rust in mijn kop en daar wordt ik dan weer gelukkig van :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Chaes schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:22:
[...]

Ik zou je er zelf gewoon even goed in verdiepen.
Ik ben ook niet van plan om mijn ETH zomaar in te ruilen. Wat dat betreft hou ik mijn huidige 3 gewoon vast. Maar er komen altijd projecten voorbij met veel potentie. Ik had ook graag wat XOR willen hebben, maar het is mij teveel gedoe om dit te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
OzzieMann schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:36:
[...]

Nu ja, met een schamele 133% APY. Dat was toen nog ruim 400%

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:41

St@m

@ Your Service

anti elppa schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:47:
[YouTube: Next Up - The Mania! - 4 Year Journey]

voor alle paniek zaaiers ff wat rust. Laatste 5 min is leuk. heb het al een paar x aangegeven, de pumps die we tot nu toe gehad hebben is nog helemaal niets. Laatste 4 weken van de bullrun, daar gaat het om. Hij geeft aan dat als je kijk naar de vorige run dat je bijvoorbeeld van 150k naar 300k gaat in 4 weken.......2013 was nog idioter.
Geef je wel een seintje bij de laatste 4 weken? Dan hou ik er rekening mee. Volgens het filmpje ergens in oktober?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 19:22
watercoolertje schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:51:
[...]

Ja dat het niet voor iedereen 'meer meer meer' hoeft te zijn, ik wil juist minder werken en dan inzetten op een verlaging van mijn vaste lasten ipv onzekerheid blijven behouden (want ga je het geld gebruiken om er meer van te maken heb je het niet tot je beschikking en je hebt helemaal geen zekerheid).

Nee ik heb wel doelen voor ogen en het zou leuk zijn als ik er voorbij schiet en wat over houd waar ik weer meer van kan (proberen te) maken. Maar ik ik wil juist geld veilig kunnen stellen, dat geeft mij meer rust in mijn kop en daar wordt ik dan weer gelukkig van :)
Zelf kies ik voor zoveel mogelijk de inleg terughalen, en winsten splits ik in PF uitbreiding en mijn doelen financieren.

Volgende doel is het aanschaffen van zonnepanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
merauder schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:04:
[...]

Zelf kies ik voor zoveel mogelijk de inleg terughalen, en winsten splits ik in PF uitbreiding en mijn doelen financieren.

Volgende doel is het aanschaffen van zonnepanelen.
slim zonnepanelen, waarna je die energie omzet in minen? 8)

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Kol Nedra schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:07:
[...]

slim zonnepanelen, waarna je die energie omzet in minen? 8)
Zoals deze meneer?

Dit is gewoon gratis geld. :D _/-\o_ (ok nadat je flink investeert)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bensimpel schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:10:
[...]

Zoals deze meneer?

[YouTube: The BIGGEST DIY Bitcoin & Cryptocurrency SOLAR MINING FARM Tour!! ☀]
Dit is gewoon gratis geld. :D _/-\o_ (ok nadat je flink investeert)
Had hij achteraf beter pannenkoeken in de boerderij kunnen staken, stuk simpeler _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Een ander mooi verhaal was zombie.finance. In het begin kreeg je hier met een yieldfarm ruim 5000% apy. Oftewel, in een nachtje x3 gaan. 2 dagen later was de site uit de lucht. Weg geld :P

Pagina: 1 ... 63 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!