Ja BNB heb ik de boot gemist toen ie explodeerde. Had hem niet op de radar dus ik heb ook niet het gevoel iets gemist te hebben maar dan blijf ik er nu ook gewoon vanaf. CAKE heeft me sinds ik weer wat actiever ben met crypto wel echt een leuk centje opgeleverd en ik hoop dat er nog wat meer in het vat zit, al is dat nergens op gebaseerd eigenlijk. Ja omdat het over de hele linie als een malle gaat deze week.
Ik heb nu weer wat meer alts in mijn PF maar dat wil ik na verloop van tijd ook weer richting BTC sturen. Eigenlijk hoop ik dat ik op een bepaald moment alleen nog BTC heb, het liefst natuurlijk vlak voor de boel crasht, als het dat doet, maar ik heb niet de illusie dat ik dat perfect ga timen.
Mooiste scenario is door hebben wanneer de bearmarket begint, dan een tijd even uitstappen om ergens gedurende de bearmarket weer in te stappen om zo mijn positie in BTC te vergroten alvorens we weer richting de volgende halving kruipen. Uiteindelijk is dat mijn doel, een zo groot mogelijk deel BTC verzamelen en als het even kan de grootste klap van de bearmarket skippen, om daarna lekker achterover te kunnen leunen.
En dan rondom de vierde halving maar eens kijken wat de boel waard is, of we er iets substantieels me kunnen doen mbt het huis/hypotheek of iets dergelijks. Lijkt me een heerlijk luxe gevoel als dat ook echt kan, ik heb al jaren het idee dat mijn hypotheek versneld aflossen me een zoveel relaxter leven gaat geven, dus als dat zo lukt zou het perfect zijn.
(Zo, ongevraagd een stukje toekomstplannen gedeeld)