[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.257 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:30

WhySoSerious

Be the change.

Kusama heerlijke kanarie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
TomTorquay schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 03:33:
De stijging naar 55.5k resulteerde in 3x zoveel short liquidaties als dat de drop naar 53.5k longs liquideerde. Althans volgens mijn informatiebron.

Maar een beetje whale eet natuurlijk van beide walletjes: eerst een fake out om tegen mooie prijzen hun eigen coins te kunnen verkopen aan nietsvermoedende kleine garnalen die op de top van de fake out blijken in te stappen, en dan een shake out om sommige van die net ingestapte retail traders tot een panic sell te verleiden, waarna de whales weer goedkoop kunnen inslaan. Dubbele pret!
Je zou bijna denken dat het wachten is op een soort 'Gamestop'-achtig scenario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
Glockner schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:28:
[...]

Met een beetje geluk wordt 12 maart de hype aangewakkerd. Heeft ie dan drie dagen voor. Ik heb in ieder geval een gok gewaagd. Al moet ik wel zeggen dat ie in mijn ogen wel hoog staat. Potentieel is natuurlijk niet in te schatten. Fingers crossed.

[...]
REKT 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nog geen 12 maart 8)7

Ik heb mn meeste shitcoins vandaag omgezet in BTC en in een Binance Dual Investment gestoken.

Heb alleen nog de 2 ultra-shitcoins JulSwap en Donnie Finance in de (valse) hoop dat Binance ze gaat listen op enig moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Munns
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-02 18:01
#metoo, lijkt erop dat niemand die extra coins wilt. Vooral de Aziatische markt valt me tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
Matic heeft het wederom wel lekker gedaan maar even vasthouden tot er getrade kan worden op Coinbase Pro.

Wat ik mezelf af vraag als de prijs op coinbase pro ineens stijgt stijgt die op binance dan ook of is dat per exchange verschillend ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 16:45

knakworst

Get more sats!

Ik heb al meer dan één Alice bij elkaar gefarmd. De whitepaper is 28 pagina's dus dan is Alice toch wel 28 dollar waard of werkt het zo niet bij shitcoins :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 21:32
knakworst schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:06:
Ik heb al meer dan één Alice bij elkaar gefarmd. De whitepaper is 28 pagina's dus dan is Alice toch wel 28 dollar waard of werkt het zo niet bij shitcoins :?
Dubbelzijdig? Dan 56 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Overigens de IFO van belt.fi op pancakeswap gaat om 10 uur live. Meedoen kan daarna tot 11 uur, met CAKE-BNB liquidity tokens. Tot 10 uur verwacht ik stijging Cake en BNB daarna daling tot 12 uur, daarna wellicht weer moon afhankelijk wanneer en wat CZ gaat aankondigen naar aanleiding van zijn announcement van een announcement gisteren.

Totnutoe klopt het aardig, maar geen garanties dat de dump om 10 uur ook echt komt in deze bull market :p

[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 10-03-2021 08:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:08
zag net een nieuwe op launchpad, Dego Finance. maar ff wat ingezet voor gratis coins. blijkbaar het nieuws gemist ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
Née, maar wat groene voortekenen zouden fijn zijn. Lastig HODL’en zo, met tal van andere coins die moonen. Maar ik hou vol!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Munns
Glockner schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:28:
[...]

Née, maar wat groene voortekenen zouden fijn zijn. Lastig HODL’en zo, met tal van andere coins die moonen. Maar ik hou vol!
Ik merk het ook aan mijn paper hands maar we HODl'ennn!!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T6gfzaeEB03SoNVV7h3Y-5C1vbA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zxcjiZomVDk3Wre9um2kGPns.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Toerq schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:27:
zag net een nieuwe op launchpad, Dego Finance. maar ff wat ingezet voor gratis coins. blijkbaar het nieuws gemist ergens.
HAHAHA zelfde tijdstip als de pancakeswap IFO. Geen dump dus, in ieder geval weer een onvoorspelbare factor erbij. Die CZ toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aantal dure woorden in de whitepaper die nergens op slaan, x aantal pagina's = dollar launch value

Als er nog een samenwerking met een onguur bedrijf waar je nog nooit van hebt gehoord in de whitepaper staat komt er nog een factor 300 bij voor obvious reasons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Zo weer even bijgelezen. Ik krijg bijna het idee dat we in de Disbelief fase zitten.
Omdat het dan nu toch Shitcoinpalooza is zal ik zo even kijken of mijn gister opgestelde $CAKE analyse nog binnen de houdbaarheidsdatum zit.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:13

YES

Moderator General Chat
Iemand wilde net heel graag CAKE kopen of maakte een tikfoutje? :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OdvCXzA52MaRIaXsWUHozNMdDwY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U2NaSdS7EBde1DjhMOTiL2sE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Nou nou, ik heb er nog maar 0,35. Terwijl ik er toch een aantal dikke BNB's tegen aan heb gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

YES schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:38:
Iemand wilde net heel graag CAKE kopen of maakte een tikfoutje? :+
[Afbeelding]
Er gebeuren altijd rare dingen in de fomo fase van een IFO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

DEGO staat op coinmarketcap voor 9 dollar en in de launchpad koop je de token voor 5 dollar. Dus als er niet een massale dump komt is het geen slechte prijs. Ik laat hem wel voorbij gaan, wil niet in een lockup zitten tijdens pancakeswap IFO.

[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 10-03-2021 09:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Zoals gezegd heb ik mijn $CAKEBUSD grafiekje er maar weer even bijgepakt en ik zie daar toch een SR flip op de 0.382 fib. Een hele kleine aanraking is er geweest richting de 0.5 fib dus die gaan we hopelijk vandaag zien sneuvelen. De volgende resistances zijn allemaal zwakker en zullen als sneeuw voor de zon kunnen verdwijnen, dan heb ik het over de levels rond 16 en 18,6 BUSD en uiteindelijk de 1 fib op 21,4 BUSD. Breek die met overtuiging en we mogen volgens fibonacci meteen door naar de 1.618 fib welke staat op ongeveer 29,7 BUSD. Ik slik nog even wat hopium!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OElMRO4aJMjHUPFQUI1Qt3rKfoE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vx8wNXRRB7Hemltz5VF9juEH.png?f=fotoalbum_large

GEEN FINANCIEEL ADVIES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
OzzieMann schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:47:
Zoals gezegd heb ik mijn $CAKEBUSD grafiekje er maar weer even bijgepakt en ik zie daar toch een SR flip op de 0.382 fib. Een hele kleine aanraking is er geweest richting de 0.5 fib dus die gaan we hopelijk vandaag zien sneuvelen. De volgende resistances zijn allemaal zwakker en zullen als sneeuw voor de zon kunnen verdwijnen, dan heb ik het over de levels rond 16 en 18,6 BUSD en uiteindelijk de 1 fib op 21,4 BUSD. Breek die met overtuiging en we mogen volgens fibonacci meteen door naar de 1.618 fib welke staat op ongeveer 29,7 BUSD. Ik slik nog even wat hopium!

[Afbeelding]

GEEN FINANCIEEL ADVIES!
Waar staat fib voor?

Wel interessant zulke analyses maar ik snap er weinig van meestal. Wordt er puur gekeken naar trends en hoe het lijntje in de grafiek loopt? Evt. (aanstaand) nieuws over een coin wordt hierbij nooit meegenomen of wel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]

GEEN FINANCIEEL ADVIES!
Heb je vanacht aan de verkeerde beademing gelegen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tr2gMAtVFfYsnSNzyFMTveAFHnQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/msJMo78T6geGzCy5NHTM8UmT.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 02:00
Zo goeiemorgen, even met andere dingen bezig zijn dan Crypto is altijd wel lekker. Maar nu zeg ik, allemaal lekker naar Wales!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uGfKcinmRUWBd-4ONGgHbYLQIpE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xXX4TzhhhFlYU5yDbgOaPcKa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

YES schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:51:
[...]

Waar staat fib voor?

Wel interessant zulke analyses maar ik snap er weinig van meestal. Wordt er puur gekeken naar trends en hoe het lijntje in de grafiek loopt? Evt. (aanstaand) nieuws over een coin wordt hierbij nooit meegenomen of wel?
fib= Fibonacci reeks: een wiskundige getallenreeks die de ontwikkeling van bepaalde natuurlijke elementen verklaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darkus schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:00:
Zo goeiemorgen, even met andere dingen bezig zijn dan Crypto is altijd wel lekker. Maar nu zeg ik, allemaal lekker naar Wales!
[Afbeelding]
Zeer goed genederlandst ook van degenen die dit schrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
OzzieMann schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:01:
[...]

fib= Fibonacci reeks: een wiskundige getallenreeks die de ontwikkeling van bepaalde natuurlijke elementen verklaard.
Ah ja. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Toerq schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:27:
Ik heb er ook nog wat BNB ingegooid, maar nu krijg ik deze melding op de pagina. Terwijl mijn BNB wel in de launchpool opgenomen is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xRZx2bfvpKfyP43q67ckthWh1GM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QaDP60JRrTj7mINcyWYfTaf5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wo Ve schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:07:
[...]

Ik heb er ook nog wat BNB ingegooid, maar nu krijg ik deze melding op de pagina. Terwijl mijn BNB wel in de launchpool opgenomen is.

[Afbeelding]
Funds are lost SAFU }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
[...]

[Afbeelding]
heb je ze in die alice zitten dan want denk dat er wel verschil is tussen launchpad en pool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

[...]

[Afbeelding]
Is die Launchpad gebeuren niet gebasseerd op je average holding van een week of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:21:
Overigens de IFO van belt.fi op pancakeswap gaat om 10 uur live. Meedoen kan daarna tot 11 uur, met CAKE-BNB liquidity tokens. Tot 10 uur verwacht ik stijging Cake en BNB daarna daling tot 12 uur, daarna wellicht weer moon afhankelijk wanneer en wat CZ gaat aankondigen naar aanleiding van zijn announcement van een announcement gisteren.

Totnutoe klopt het aardig, maar geen garanties dat de dump om 10 uur ook echt komt in deze bull market :p
CAKE wil nog niet echt doorknallen vanochtend, ben benieuwd of ie nog een sprongetje maakt voor 10 uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Sorry ADA, ik heb je verlaten.
We hebben leuke tijden gehad maar onze relatie werd wat saai. Ik ben gevallen voor een ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 10:50
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:20:
We hebben leuke tijden gehad maar onze relatie werd wat saai. Ik ben gevallen voor een ander.
Ah we gaan dus zo omhoog, thanks voor de update :P
Voor welke heb je ze ingewisseld als ik vragen mag?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
Wacht maar tot je getrouwd bent en kinderen hebt, dan is het HODL voor de rest van je leven

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
DutchCrownNL schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:21:
[...]
Ah we gaan dus zo omhoog, thanks voor de update :P
Voor welke heb je ze ingewisseld als ik vragen mag?
Theta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Jij wilt geen stabiele relatie maar er eentje met risico? Ada kan inderdaad wat saai overkomen maar heeft wel afentoe dat die een goede grap maakt, of je zomaar een knuffel geeft. Ada is wel een beetje verlegen maar hoe langer je haar kent, des te opener ze zal zijn naar je ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22

[Afbeelding]

GEEN FINANCIEEL ADVIES!
Haha het klinkt in elk geval heel wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toerq
Spijt dat ik niet meer MATIC heb aangeschaft vorige week, aardig gestegen zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Toerq schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:23:
Spijt dat ik niet meer MATIC heb aangeschaft vorige week, aardig gestegen zie ik.
Vanaf morgen op Coinbase tradeable. Misschien dat die nog wel omhoog kruipt.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

YES schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:19:
[...]

CAKE wil nog niet echt doorknallen vanochtend, ben benieuwd of ie nog een sprongetje maakt voor 10 uur.
Hij is bijna door de 14 maar hij heeft er moeite mee. 5 Uur geleden was het 12.80 dus op zich wel wat gestegen, maar nog niet zoveel als ik verwacht had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
OzzieMann schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:18:
[...]

Is die Launchpad gebeuren niet gebasseerd op je average holding van een week of iets dergelijks?
Geen idee, even afwachten maar. Het ziet er zo uit nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IsVkyxPlhHzZDT5VtG9BeSber2g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RxLI4Gj0W2QpkGfihV5qjZEW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Bensimpel schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:22:
[...]
Jij wilt geen stabiele relatie maar er eentje met risico? Ada kan inderdaad wat saai overkomen maar heeft wel afentoe dat die een goede grap maakt, of je zomaar een knuffel geeft. Ada is wel een beetje verlegen maar hoe langer je haar kent, des te opener ze zal zijn naar je ;)
Ik hou van spannende relaties. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:25:
[...]

Hij is bijna door de 14 maar hij heeft er moeite mee. 5 Uur geleden was het 12.80 dus op zich wel wat gestegen, maar nog niet zoveel als ik verwacht had.
Nee dat bedoel ik ook, ik zou denken dat richting de 10 uur het nog een sprong zou maken, juist ook omdat hij niet mega hard gestegen is. Of zouden mensen nu al moe worden van alle IFO's en Launchpad dingetjes op Binance? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Kol Nedra schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:21:
[...]

Wacht maar tot je getrouwd bent en kinderen hebt, dan is het HODL voor de rest van je leven
En dan duurt zo'n bear market best lang. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
CHR blijft goed liggen, had ik niet verwacht toen ik gisteravond uitstapte.
Wat denken jullie zit er nog een ritje in tot 14-03 of is het klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Lennardnl schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:27:
[...]

En dan duurt zo'n bear market best lang. :P
Gelukkig kan je dan nog staken in SHND

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Wat een heerlijk dag jongens.
Kids lekker aan de cito.
Met één oog de klas in de gaten houden met een ander oog het Tweaker forum..
Half dagje. Heerlijk.
Prachtige groene kaarsen overal.
Ik zei het 2 weken geleden al, maar we tikken deze lente sowieso de 69k nog aan.
*Iets met glazen bol*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aarebe1 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:30:
Wat een heerlijk dag jongens.
Kids lekker aan de cito.
Met één oog de klas in de gaten houden met een ander oog het Tweaker forum..
Half dagje. Heerlijk.
Prachtige groene kaarsen overal.
Ik zei het 2 weken geleden al, maar we tikken deze lente sowieso de 69k nog aan.
*Iets met glazen bol*
Gebaseerd op de 68k predictie van de nieuwe Binance Dual Investment Pool of zomaar een gokje? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:35:
[...]

Gebaseerd op de 68k predictie van de nieuwe Binance Dual Investment Pool of zomaar een gokje? :+
Vind 69k gewoon een mooi getal. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Toerq schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:23:
Same, ik heb een week of drie geleden MATIC overwogen. Eén van de grootste layer-2 partijen met als doel het Ethereum ecosysteem te verbeteren in termen van lagere gas fees en hogere snelheid. Zelf al een platform online met nagenoeg 0 transaction fees.

Helaas niet gedaan omdat ik teveel twijfelde over de concurrentie zoals Loopring. Ik zit overigens nog steeds wel in Rubic (RBC). Voor de lange termijn een prima hold. Rubic claimt een soort Amazon van alle DEXes te worden.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:25:
[...]

Ik ben op 13.8 uitgestapt, kijk rond lunchtijd wel weer even wat er gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:00
Als je voor korte termijn profit gaat is het wellicht verstandig, op wat langer termijn niet ben ik van mening.
Maar bedankt voor de stijging van morgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Wat denken jullie van Ripple? Gaat hij nog een keer terugzakken naar 0.26-0.28 ct. ?
Of gaan we door naar 0.75-0.80 resistance level?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aarebe1 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:42:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/564x/32/c6/db/32c6db68576a9535537cdc0ce82a3a1f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

YES schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:26:
[...]

Nee dat bedoel ik ook, ik zou denken dat richting de 10 uur het nog een sprong zou maken, juist ook omdat hij niet mega hard gestegen is. Of zouden mensen nu al moe worden van alle IFO's en Launchpad dingetjes op Binance? :+
Het lijkt erop, dit keer zakt het een kwartiertje eerder al als een pudding in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:00
Da_maniaC schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:45:
Wat denken jullie van Ripple? Gaat hij nog een keer terugzakken naar 0.26-0.28 ct. ?
27$ als ik YT mag geloven *O* _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Lets release the FIB on BTC!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eLeLs7E8Rge1LGpFwQ4c4aohpJQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JjdXHkj0LOQo9jXvX4X1H2Ul.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ja, when pigs fly :D

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Da_maniaC schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:45:
Jij was toch diegene die zich in minen ging verdiepen?
Prachtig initiatief om het onafhankelijke netwerk te versterken.

Jammer dat je dan ook in Ripple zit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Aarebe1 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:57:
[...]

Jij was toch diegene die zich in minen ging verdiepen?
Prachtig initiatief om het onafhankelijke netwerk te versterken.

Jammer dat je dan ook in Ripple zit... ;)
Want een persoon mag niet minen en investeren tegelijk?
Sorry, dat wist ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Da_maniaC schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:59:
[...]

Want een persoon mag niet minen en investeren tegelijk?
Sorry, dat wist ik niet.
Als dit je conclusie is heb ik de verkeerde persoon uitgekozen om mee te sparren.
Excuse me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aarebe1 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:42:
[...]

Ik wil graag een correctie doorvoeren op mn vorige respons. Edit reason: Better meme found

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/eclvnf1ekve31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Aarebe1 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:01:
[...]

Als dit je conclusie is heb ik de verkeerde persoon uitgekozen om mee te sparren.
Excuse me.
YouTube: Frank Boeijen- Zwart Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:01:
[...]

Ik wil graag een correctie doorvoeren op mn vorige respons. Edit reason: Better meme found

[Afbeelding]
Nice! Hier hoort een Pizza Rekteroni bij.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje-bart
Gaat Ada vandaag dan doorbreken? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eer heeft hier iemand in dit topic afscheid genomen dus ik verwacht van wel ja.

Ik heb alle CAKE en BNB verkocht, kijken of er wat gebeurt. Zul je net zien dat ze dit keer gewoon naar de maan doorschieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
knakworst schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:09:
[...]

Eer heeft hier iemand in dit topic afscheid genomen dus ik verwacht van wel ja.

Ik heb alle CAKE en BNB verkocht, kijken of er wat gebeurt. Zul je net zien dat ze dit keer gewoon naar de maan doorschieten.
Fijn, dankjewel! 8)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lol thx!! bnb bijgekocht ^^

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Schande :D :D :D

Behalve wat debacles zoals CHZ op 3 cent verkopen heb ik ook wel eens wat goed gedaan hoor, CAKE bijvoorbeeld op 50 cent kopen en boven 10 dollar verkopen om maar wat te noemen. Nu nog CAKE verkocht op 13.90 staat op 13.40 dus voorlopig gaat het volgens plan :z

Overigens staat BTC er zo sterk voor dat het effect wel mee zal vallen / nihil zal zijn / zelfs negatief gaat uitpakken. CAKE is wat gedaald maar BNB blijft in ieder geval al sterk liggen, dat was bij de vorige IFO wel anders.

[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 10-03-2021 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:15
Nog iemand die een cup & handle ziet onstaan voor BTC? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IfKCXVxW7g-g-ZHk9b0nKylMpGc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9IGKUtBIKhqBkjKaOKGZjhLQ.png?f=user_large
(dit is op de 30m)

[ Voor 3% gewijzigd door ScuL op 10-03-2021 10:31 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Niet te veel korte-termijn naar ADA kijken joh. Tenzij je er echt met bakken geld inzit leveren die paar procentjes je weinig op.
Om ADA (zonder mega hype) op $2,- te krijgen moet de marketcap x 1,75 (give or take) gaan. Dat wil zeggen; er moet zo'n $28.000.000.000 (28 billlion) ingepompt worden.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

ScuL schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:30:
Nog iemand die een cup & handle ziet onstaan voor BTC? :)

[Afbeelding]
(dit is op de 30m)
Ik zie tot nu toe alleen een U-shaped reversal. :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:55
Nnoitra schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:32:
[...]
Om ADA (zonder mega hype) op $2,- te krijgen moet de marketcap x 1,75 (give or take) gaan. Dat wil zeggen; er moet zo'n $28.000.000.000 (28 billlion) ingepompt worden.
Ik merk dat ik nog niet zo goed begrijp waarom dit zo is. Ik heb het vaker gelezen. Zou je mij eens uit kunnen leggen hoe dit zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

LTC weer boven de 200, toch wel een sleeping giant :)

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 10-03-2021 10:48 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
[...]

Niet te veel korte-termijn naar ADA kijken joh. Tenzij je er echt met bakken geld inzit leveren die paar procentjes je weinig op.
Nouja, dat is natuurlijk niet helemaal waar. Dat hangt ook af van hoe graag men ADA verkoopt. Als slechts één persoon één ADA zou verkopen, dan is een investering van $2 voldoende om ADA op $2 te krijgen.

De market cap moet inderdaad wel enorm stijgen, maar dat zijn geen reële geldbedragen die nodig zijn om een bepaalde koers te behalen. Al zal de waarheid wel ergens in het midden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
Mooi verhaal.
Misschien nog even geduld hebben.
Zo snel kunnen de ontwikkelingen ook niet gaan.
Tot eind deze maand rustig blijven zitten dus.
Wel opvallend zag ik net, de koers in € op de kaart: 0,99999.
Dat verzin je toch niet? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TcULIL3xEy-D36bxPH4IDI1Ut44=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MVuX8pxOpV1dnUZRNo5l4EoC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
goedemorgen en Damn!
zie net dat m'n buyorder van ETH op 2euro na niet gehit heeft vannacht.. ;(

zijn er mensen hier die toevallig BEAM minen?

[ Voor 20% gewijzigd door Khaelos op 10-03-2021 11:07 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wo Ve
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uUVsenB04uMBgfaKxxK-hfRkfBs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5cOdE99SwtJqa5OLBdcYPtC6.jpg?f=user_large

Nou ik heb ga een Lambo bestellen hoor, dit is wat ik toegewezen heb gekregen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Wo Ve schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:09:
[Afbeelding]

Nou ik heb ga een Lambo bestellen hoor, dit is wat ik toegewezen heb gekregen. 8)7
Dit soort acties zijn echt goud waard voor BnB.
Al dat dust wat weer geconvert wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Aarebe1 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:12:
[...]

Dit soort acties zijn echt goud waard voor BnB.
Al dat dust wat weer geconvert wordt..
De rest van mijn inleg heb ik nog niet terug in mijn Spot, iemand ook wel eens zoiets gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Wo Ve schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:12:
[...]

De rest van mijn inleg heb ik nog niet terug in mijn Spot, iemand ook wel eens zoiets gehad?
Ja bij DODO duurde het ook wel een even voordat ik mijn BNB weer terug had. Weet niet precies meer hoe lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59
Verwachten we hier nog wat van? Ik heb een voorraad ingeslagen. LTC is ook aardig stabiel dus ik verwacht geen snelle drops in prijs. https://accointing.com/the-hub/2021/litecoin-mimblewimble/

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wo Ve schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:12:
[...]

Eerst moeten de whales even alles inwisselen, daarna mag jij aansluiten terwijl BNB wat lager staat. Funds are SAFU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
[...]

hmm... ik zal even kijken of ik nog iets op de spaarrekening heb staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allie74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 13:48
Heb je die nu bijgekocht en op basis van welke gegevens ?
Zelf zit ik nu wat te klooien met Fib lijnen en zie hem door de lijnjtes heen zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

St@m

@ Your Service

Ik zit sinds een paar uur in fiat. Heb me even laten 'voorlichten' door 'alle' youtube experts. Verwachting is over het algemeen een kleine terugtest en dan m000000n. Dus ik wacht de terugtest even af.
BTC naar ~52500
ETH naar ~1750
BNB naar ~266

We gaan het zien. En zo niet, dan stap ik straks wel weer in de rijdende trein. M0000N!!

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 10-03-2021 12:02 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Zow. Dego gaat als een raket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Logisch, zelfde letters als DOGE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Naar beneden ja.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
St@m schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:59:
Ik zit sinds een paar uur in fiat. Heb me even laten 'voorlichten' door 'alle' youtube experts. Verwachting is over het algemeen een kleine terugtest en dan m000000n. Dus ik wacht de terugtest even af.
Dan ben ik benieuwd welke channels je volgt :) Mijns inziens komen we voorlopig niet onder de 53k

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:40
Goede keus, zit ik zelf ook nog steeds vol in.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Daacuso schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:13:
[...]

Goede keus, zit ik zelf ook nog steeds vol in.
Ik heb ze gehouden, heb er niet veel. Als het doorknalt naar de 10 of 15 euro is het een leuk winstje.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:59:
BTC naar ~52500
ETH naar ~1750
BNB naar ~266

We gaan het zien. En zo niet, dan stap ik straks wel weer in de rijdende trein. M0000N!!
Lol...Of ik ben in de wat met een andere user, maar jij weet ook niet wat je wil he. Hopt van HOT naar CHR zeg maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:02

StrongArmLance

Endless flow

Volume in BTC is wat laag, misschien eerst retrace voor een volgende stijging, maar het lage volume stond tbc eerder deze ook niet echt in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munns
Glockner schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:28:
[...]

Ik lees hier en daar dat mensen het een scam coin noemen. Begin hem nu langzaam te knijpen of de daling komt door dit of dat het een whale is die goedkoop xem wilt inkopen 😬😬

https://mobile.twitter.co...tatus/1369603990653177857

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Ayazis schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:42:
[...]

Ik merk dat ik nog niet zo goed begrijp waarom dit zo is. Ik heb het vaker gelezen. Zou je mij eens uit kunnen leggen hoe dit zit?
De marketcap is de huidige prijs x het aantal 'coins' in circulatie.
En ADA heeft héél veel in circulatie, dus er moet heel veel geld bij komen om de prijs te doen stijgen.
Zie ook; https://thecoinperspective.com/?c=ADA

Ze stijgen rustig of opeens heel snel als er een "buy the hype" komt en iedereen mee wil liften.
Lennardnl schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:48:
[...]

Nouja, dat is natuurlijk niet helemaal waar. Dat hangt ook af van hoe graag men ADA verkoopt. Als slechts één persoon één ADA zou verkopen, dan is een investering van $2 voldoende om ADA op $2 te krijgen.

De market cap moet inderdaad wel enorm stijgen, maar dat zijn geen reële geldbedragen die nodig zijn om een bepaalde koers te behalen. Al zal de waarheid wel ergens in het midden liggen.
Dan moet er wel voor $2 ook gekocht worden en dan zit je snel in die "buy the hype" fase. De marketcap zal dan automagisch meestijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door Nnoitra op 10-03-2021 12:25 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

ScuL schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:09:
[...]

Dan ben ik benieuwd welke channels je volgt :) Mijns inziens komen we voorlopig niet onder de 53k
Ik volg geen channels, dus weet niet meer precies wat ik vanmorgen allemaal heb gezien, wellicht was het ook yesterday's nieuws. Hou het allemaal niet zo bij. Maar ook als ik zelf als amateur lijntjes trek dan zie ik die terugtest nog wel komen. En of het dan 52,5 of 53 is maakt me niet zo heel veel uit.

Edit: Wellicht was het die van 0600 op 53k al, dat kan ook.
readytoflow schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:15:
[...]

Lol...Of ik ben in de wat met een andere user, maar jij weet ook niet wat je wil he. Hopt van HOT naar CHR zeg maar :+
Beide coins zeggen me niet zo veel, dus wellicht ben je in de war.

Neemt niet weg dat ik met mijn speelgeld geen HODL speel, dus ja, ik wissel wel eens wat.

Edit: en neem vooral geen adviezen, of iets waarvan je denkt dat het een advies is, van mij aan..

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 10-03-2021 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Die DEGO maakt wel indruk bij de launch. Zie het niet zo vaak dat een coin gelijk stijgt zonder eerst na de launchpiek een flinke dip te hebben gehad.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Als ik begin November m'n portfolio had gehouden zoals deze was dan had ik nu zo'n 400k kunnen cashen.

Ik zag vuistdiep in BNB, ADA, IOTA, en ENJ. Ondanks de mooie run kom ik hier nog niet bij in de buurt. Je mag natuurlijk nooit zo denken maar toch. Fuck zeg ;(

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Pagina: 1 ... 62 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!