[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.579 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
YES schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:53:
Dit is toch goud. Degene(n) die dit samen op papier hebben gekregen, hebben het gewoon verdiend ook als ze hiermee geld binnenharken 8)7
Vind je dat? Er wordt in deze wereld al genoeg geld verdiend met gebakken lucht verkopen.

Enfin, over de bullmarkt, ik vraag me af hoelang die nog doorgaat, nu dit topic hier meer en meer ondergesneeuwd geraakt in complete bullshitcoins. Eind 2017 komt zo wel erg dichtbij...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:58

YES

Moderator General Chat
Vanmiddag op basis van een grafiekje AVAX gekocht. Leuke gok tot nu toe!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MaZ7KcMrI_ZuOnSavgZO8rzDmUw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WP1ZLYyRgoKM9rCnNbAXXjlj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 20:23

Woohooo

Smilie, James Smilie

TomTorquay schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:56:
[...]

Vind je dat? Er wordt in deze wereld al genoeg geld verdiend met gebakken lucht verkopen.

Enfin, over de bullmarkt, ik vraag me af hoelang die nog doorgaat, nu dit topic hier meer en meer ondergesneeuwd geraakt in complete bullshitcoins. Eind 2017 komt zo wel erg dichtbij...
Die laatste zin wordt al sinds btc op 30k verkondigd, op 35k weer, op 40k weer, etc.... Over 1 maand op 70k weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Punt 1: ja eigenlijk wel. Als je met droge ogen een cryptocurrency zo durft aan te prijzen en mensen kopen het, dan is het de fout van die mensen dat ze gebakken lucht kopen, maar dat is mijn mening.

Punt 2: eens, maar dat is dan wel vandaag ineens. Het was even wat aan het voortkabbelen waarbij hier zelfs mensen riepen dat we in een bearmarket waren beland, maar als je ziet waar men hier (ik zelf ook) nu winst mee haalt, dan gaat het inmiddels te makkelijk. Ben wel benieuwd hoe lang het aan houdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Woohooo schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:58:
Die laatste zin wordt al sinds btc op 30k verkondigd, op 35k weer, op 40k weer, etc.... Over 1 maand op 70k weer
Hmm, nee. Hierboven over AVAX. Twee minuten eerder over CHR. Daarvoor ging het over Alice. Who the fuck is Alice? Om nog te zwijgen over al die pannekoekencoins. Dit gaat helemaal nergens meer over. Dat was tot enkele weken geleden echt wel anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
YES schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:59:
Punt 1: ja eigenlijk wel. Als je met droge ogen een cryptocurrency zo durft aan te prijzen en mensen kopen het, dan is het de fout van die mensen dat ze gebakken lucht kopen, maar dat is mijn mening.
Ja, ik heb ook geen medelijden met de mensen die het kopen. Eerder een ongoocheling in de mensheid in z'n geheel, dat mensen in zo'n complete bullshit lopen en dat daar geld mee te verdien valt. Maar goed, dat is misschien een discussie die we hier niet moeten voeren. Uiteindelijk is BTC ook gebakken lucht, de huidige coins zijn echter het exponent van dit alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:48

St@m

@ Your Service

YES schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:59:
[...]
maar als je ziet waar men hier (ik zelf ook) nu winst mee haalt, dan gaat het inmiddels te makkelijk. Ben wel benieuwd hoe lang het aan houdt.
Ik hoop, in tegenstelling tot de mensen hier die denken dat ze erin zitten vanwege de goede tech, nog heel heel lang.
Ik heb liggend op de bank terwijl ik voetbal aan het kijken was 10 bankies 'verdiend' is alweer onderweg naar de rekening. Doe mij dat iedere dag maar hoor..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 17:32
Ik snap het probleem ook niet zo. Lekker mee liften op de hype. Je weet precies wanneer het eindigt. Top toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:05:
Je weet precies wanneer het eindigt. Top toch.
_O- _O- _O-
Excuseer?

(Dit topic lijkt trouwens overgenomen door leden waar ik tot voor kort nog nooit van had gehoord, ook niet bepaald een goed teken. Waar zijn de oude getrouwen? Aan't cruisen in hun lambo's?)

[ Voor 34% gewijzigd door TomTorquay op 09-03-2021 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
CHR: voor 0:00 UTC uitstappen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
TomTorquay schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:02:
[...]

Hmm, nee. Hierboven over AVAX. Twee minuten eerder over CHR. Daarvoor ging het over Alice. Who the fuck is Alice? Om nog te zwijgen over al die pannekoekencoins. Dit gaat helemaal nergens meer over. Dat was tot enkele weken geleden echt wel anders.
Jammer dat je het zo bagatelliseert, dit gaat natuurlijk wel écht ergens over: https://www.binance.com/e...6b14f40d1a14376bfe9f417b1

"Introducing My Neighbor Alice (ALICE) on Binance Launchpool! Farm ALICE By Staking BNB, BUSD & CHR Tokens" |:(

Daarom heb ik ook al een deel van de inzet gecashed, de vorige bullrun eindigde ook met een shitload aan shitcoins waar je iedere dag het gevoel had de boot te hebben gemist en er uiteindelijk een enorme rode candle volgde die de winst bij veel late instappers decimeerde tot ver beneden de inzet.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Waarom dan wel? Omdat je vanaf dan kan beginnen staken?

[ Voor 11% gewijzigd door TomTorquay op 09-03-2021 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ik zit nog te tobben, ga ik er mee slapen of dumpen voor oogjes dicht...
Moeilijk moeilijk

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
TomTorquay schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:04:
[...]
Ja, ik heb ook geen medelijden met de mensen die het kopen. Eerder een ongoocheling in de mensheid in z'n geheel, dat mensen in zo'n complete bullshit lopen en dat daar geld mee te verdien valt. Maar goed, dat is misschien een discussie die we hier niet moeten voeren. Uiteindelijk is BTC ook gebakken lucht, de huidige coins zijn echter het exponent van dit alles.
Helemaal mee eens. We zijn allemaal hebberig en vrij egoïstisch bezig. Aan de ene kant verderfelijk, aan de andere kant doe ik er zelf aan mee. Deze gekte is een gevolg van hebberigheid, ik doe er aan mee en hoop tot het deel van de mensen te behoren die profiteert van de mensen die er mee de boot in gaan. Mijn enige excuus is dat ik het 'verstandig' doe, met geld wat ik kan missen en nog enigszins met beleid. Maar zelfs dan is het speculatie.

Maar ja, ik wil gewoon een Lambo, kan ik wel lekker moralistisch gaan doen maar dan krijg ik m nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:19
lool BNB schiet weer omhoog

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 22:26
Die gaat straks gewoon weer over zijn ath heen

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
St@m schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:04:
[...]

Ik hoop, in tegenstelling tot de mensen hier die denken dat ze erin zitten vanwege de goede tech, nog heel heel lang.
Ik heb liggend op de bank terwijl ik voetbal aan het kijken was 10 bankies 'verdiend' is alweer onderweg naar de rekening. Doe mij dat iedere dag maar hoor..
Ik hoop het ook, nog heel lang en nog heel vaak over de kop. En dan net op tijd door hebben dat het omkeert en instort en je winst pakken. Snel een deel in je hypotheek pompen, de dingen die je uitgesteld hebt omdat het te duur was in/rondom huis aanpakken en je leven is gewoon de komende 10 tot 20 jaar comfortabeler geworden doordat je lekker naar grafiekjes hebt zitten turen en wat geklikt.

Maar zover zal het denk ik niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
[...]

Lol, dit riep men 3 weken terug ook al in dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Raaafie schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:50:
[...]

Gelukkig heb je GRT, dat is tenminste geen shitcoin maar een protocol met toekomst.
Vind ik ook niks. Ik wil een protocol uit de toekomst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
Raaafie schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:22:
Geen probleem, ik wacht wel met lollen tot wanneer jullie op -80% staan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:23:
[...]

Vind ik ook niks. Ik wil een protocol uit de toekomst.
Ik wil het protocol dat de toekomst bepaalt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:19
ik ga vandaag op safe slapen, BUSD/USDT trade op 0.9932 gezet :+
tot morgen!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-10 12:37
Hoe lang gaat dit goed? Deze explosiviteit gaat ergens een klap geven

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeR87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 17-10 07:06
Hallo! Behoorlijk nieuw in dit 'crypto-gebeuren' en ben al een week of 2 aan het lurken hier. Dank voor alle info etc, ook al is het voor mij als newbie soms nog lastig filteren welke posts/info waardevol zijn voor mij.

Ik probeer mij in te lezen over coins etc maar hebt het gevoel dat er geen einde komt aan alle info en dat veel van die gevonden info zo de prullenbak in kan. Dus besloten mij meer te richten op het leren lezen van graphs en dit te combineren met eventueel nieuws dat ik kan vinden. (Baal enorm van CHZ want daar had ik vorige week idd iets over gelezen maar de grafiek leer op dat moment meer op een stilleven en had de 'durf' niet gewoon te kopen)

Nu -op dit moment- lijkt het wel een kwestie van geld in een coin pleuren en 24 uur later eruit trekken -> winst. Denk ik nou te makkelijk en kan ik dat grafiekjes lezen etc maar achterwege laten, een blinddoek op doen en de punaise ergens op de kaart drukken?

Zo'n BNB bijvoorbeeld. Gisteravond twijfel om te kopen, niet gedaan. Balen natuurlijk en door FOMO vanmiddag alsnog ingestapt. Zo'n launchpool, in hoeverre is dat nou echt 'iets'. Kan door de oerwouden van shillers en sceptici niet veel wijzer worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-10 14:40
BNB bijna op 250Euro.. 8)7
leipe pump hoor.. nu hopen dat ie net zo hard weer naar beneden valt :D

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Raaafie schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:22:
[...]

En het was toen net zo waar als dat het nu is.

Wat denk je, dat 372 verschillende shticoins allemaal hun waarde blijven houden en niet weer -90% gaan doen zoals de vorige keer ? Iedere coin waar je in de praktijk niets mee kan is niets meer dan lucht. Misschien zitten er een aantal bij die wel wat worden op de langere termijn, maar het grootste deel sowieso niet. Niet gaan lopen zeuren als je over een een tijd op -90% komt te staan, of slim genoeg zijn om winst te pakken of iets verlies. Misschien gaan we nog 2 dagen zo door of 2 maanden of wie weet 2 jaar, maar het houdt ergens weer een keer heel hard op met dagen dat genoeg coins kiehard onderuit gaan en dat op een deadcat na blijven doen. Of een coin nou 2 cent per stuk is of 20 dollar, zolang het niet meer is dan speculatie zonder het echt te gebruiken op grote schaal door veel mensen is het pure lucht. Een manier om geld te verdienen voor de mensen die het slim doen en de bagholders daarna de rekening te laten betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@TomTorquay volgens mij is vrijwel iedereen zich er hier wel van bewust dat het te hard gaat en er nog wel een keer flinke correctie komt. Ook al is ook dat nooit zeker, alleen als je ziet, zoals je zelf al zegt, wat er aan shitcoins nu opkomt is een teken aan de wand. Maar waarom er hier een aantal laconiek op reageert is omdat het elke week wel een keer of wat voorbij komt dat dit ook een keer weer klaar is. Het is volgens mij niet zo dat we hier daadwerkelijk geloven dat het allemaal maar blijft groeien, alhoewel... :+
(Dit topic lijkt trouwens overgenomen door leden waar ik tot voor kort nog nooit van had gehoord, ook niet bepaald een goed teken. Waar zijn de oude getrouwen? Aan't cruisen in hun lambo's?)
Een aantal veteranen heeft, toen het storm begon te lopen met de reacties en de één na de andere obscure coin geshilled werd, gezegd het wat reageren betreft wat rustiger aan te gaan doen. Ik snap dat wel, als je hier al een tijd zit en ineens jan en allemaal mee komt roepen hier. Ik ben zelf ook een groentje wat dat betreft. Maar ik heb die veteranen hier al meermaals zien memoreren aan de jaren 2017 t/m 2019, dat moeten verbroederende tijden zijn geweest. Ik ben dan ook wel voornemens hier ook in de bearmarket te proberen blijven hangen. Lijkt me wel leuk als je op het juiste moment uit de obscure alts gestapt bent en je met je BTC pf hier gaat zitten overleven tot de volgende halving in zicht komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
MikeR87 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:31:
Nu -op dit moment- lijkt het wel een kwestie van geld in een coin pleuren en 24 uur later eruit trekken -> winst. Denk ik nou te makkelijk en kan ik dat grafiekjes lezen etc maar achterwege laten, een blinddoek op doen en de punaise ergens op de kaart drukken?
Dat is wel een aardige samenvatting inderdaad. Geniet dus even van deze gekte. Dat gaat niet eindeloos zo door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik durf CHZ niet aan, te pittig voor mij.

Vind Polkadot wel een goede kandidaat om daar eens wat geld in te stoppen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:38
[...]

Voor zover ik me kan herinneren had je door heel 2017 al talloze bullshitcoins :P niet per se aan het einde.
Maar ja, ik deel je zorg wel.
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:31:
Hoe lang gaat dit goed? Deze explosiviteit gaat ergens een klap geven
13% stijging in een week, waar we bovenal nog een stukje onder de ATH zitten... wat dat betreft zie ik weinig reden tot paniek.

Ja ja, we komen langzamerhand weer in de buurt bij deze knakker:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-PqRi7c9EZT_HaFiJ6nfwewlVUE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SPekOrNyOY4g0vEyzUA7fnoc.png?f=fotoalbum_large

Daar naar gekeken kan dit een goed moment zijn om winst te pakken. Aan de andere kant, als we nu de 58k gaan breken is het een kwestie van tijd tot we 70k+ gaan zien imho.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
jack zomer schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:08:
[...]

Ik zit nog te tobben, ga ik er mee slapen of dumpen voor oogjes dicht...
Moeilijk moeilijk
Verkocht op 0,24. Dat was me het ritje wel. Nu lekker slapen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
@Richh Qua Bitcoin ben ik totaal niet bang. En zolang dat goed gaat doen alts het historische gezien ook goed.

Toch heb ik zo'n gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeR87
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:36:
[...]

Dat is wel een aardige samenvatting inderdaad. Geniet dus even van deze gekte. Dat gaat niet eindeloos zo door
Dan moet ik dus ballen kweken en geld erin kwakken. Plus tijd vrijmaken om de boel in de gaten te kunnen houden..
Bensimpel schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:37:
Ik durf CHZ niet aan, te pittig voor mij.

Vind Polkadot wel een goede kandidaat om daar eens wat geld in te stoppen.
Kan je mij aangeven waarom, zou de rek er ook bij DOT niet een keer uit zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
ADA zit ineens weer óp de $1,20. Ben benieuwd of hij doorpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
Laatste issue testnet Neo 3 vandaag afgerond. Kom maar op met die maan!! Neo naar zijn ath zou leuk zijn :9B

Ik zou neo toch een beetje in de gaten houden als ik jullie was.

[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 09-03-2021 23:55 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-10 17:04

StrongArmLance

Endless flow

Markt is extreem bullish. BTC gaat eerst nog wel naar de 63k-65k.
Alts gaan ook helemaal los komende tijd.
Ik zie het nog niet knappen voordat we bizarre dingen hebben gezien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
MikeR87 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:45:
[...]

Dan moet ik dus ballen kweken en geld erin kwakken. Plus tijd vrijmaken om de boel in de gaten te kunnen houden.
Ik ben eigenlijk niet zo van de voorspellingen, maar zolang Bitcoin rustig z'n patroon blijft volgen zijn er goede kansen op winst in de hele markt

Disclaimer: zelf zit ik 100% in Bitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-10 09:30
Richh schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:09:
[...]

Als we die W van @toilet_paper willen tekenen moet het ook niet te hard gaan :P

Vorige correctie duurde 19 dagen tot retrace, veel sneller kan het niet :P
Nog meegelift?
Ik had 'm in eerste instantie gemist omdat ik verwachtte dat ie iets lager zou gaan nog, dus entry iets te laag staan (zie groene lijn + rode kruis), maar zag alsnog kans in te stappen op 47.2k-ish. Positie nog steeds open. 'n lekkere hoor... (Werd zoals gewoonlijk ook wel weer tijd na meerdere keren uitgestopt te zijn.)
Ik denk dattie nog 'n mooie push gaat geven (zie bovenste blauwe lijntje), want zo'n vormpje als ik in de afbeelding heb uitgelicht geeft vaak continuation aan.
Bovenaan is 't profits pakken en laat ik een klein stukkie openstaan, mocht 'ie dan verder doorschieten zit ik er iig bij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4U1Debx4b19xpktBFjevqI5O0FE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dvn75rfP3XMTC5S11GOrONxZ.jpg?f=fotoalbum_large
B.t.w. gemiddelde entry is wat omhoog gegaan vanwege paar add-ons.
En voor de naysayers: 't is niet dat ik alleen goeie trades laat zien, deze is omdat ik 'm voorspelde.
Ben gewoon just another lucky bastard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Richh schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:38:
Voor zover ik me kan herinneren had je door heel 2017 al talloze bullshitcoins :P niet per se aan het einde.
[kijkt onrustig om zich heen]
Ok, ik beken schuld. Het vlees was zwak, eerwaarde :+
(maar ik heb er hopelijk wel wat uit geleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 22:32

Chaes

#HODL

Twee Dee schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 21:25:
Vandaag heb ik wat assets verplaatst van Kraken naar Binance om eens met wat launchpools enzo mee te spelen. Wat ik me afvraag: als er een APY staat zoals bijvoorbeeld van deze: https://launchpad.binance.com/nl/launchpool/LIT_DOT

Je staket DOT en je krijgt er LIT voor terug. Is de APY die genoemd wordt (6,52%) omgerekend naar een geldwaarde, óf krijg je 6,52 aan LIT voor 100 gestakete DOT?
Je kan in dit geval beter DOT staken op Binance dmv locked staken (1 maand). Doe ik zelf nu ook en levert volgens mij 8-9% op, iets meer dus.

Maar goed, misschien gaat die LIT wel helemaal naar de moon. Om vervolgens weer als een kaartenhuis in te storten.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaes op 09-03-2021 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

MikeR87 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:45:
[...]

Dan moet ik dus ballen kweken en geld erin kwakken. Plus tijd vrijmaken om de boel in de gaten te kunnen houden..

[...]

Kan je mij aangeven waarom, zou de rek er ook bij DOT niet een keer uit zijn?
Ik zie DOT al een tijdje stabiel stijgen, op de 1 maand zie ik een mooie W formatie. Geen grote correcties.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Met de 'tradepot' een hele mooie winstgevende long geopend na je post enkele dagen geleden; normaal sluit ik die einde dag maar in dit geval staat hij hier al een tijdje open en die staat heel mooi in de plus idd :Y
Al twijfel ik hem wel vanavond te sluiten.

De hodlpot heb ik deze correctie en retrace ongemoeid gelaten, buiten wat DCA-inkoopmomentjes sub 45k.

Je voorspelling was in ieder geval spot on :D
Ik had 'm in eerste instantie gemist omdat ik verwachtte dat ie iets lager zou gaan nog, dus entry iets te laag staan (zie groene lijn + rode kruis), maar zag alsnog kans in te stappen op 47.2k-ish. Positie nog steeds open. 'n lekkere hoor... (Werd zoals gewoonlijk ook wel weer tijd na meerdere keren uitgestopt te zijn.)
Ik denk dattie nog 'n mooie push gaat geven (zie bovenste blauwe lijntje), want zo'n vormpje als ik in de afbeelding heb uitgelicht geeft vaak continuation aan.
Bovenaan is 't profits pakken en laat ik een klein stukkie openstaan, mocht 'ie dan verder doorschieten zit ik er iig bij.
[Afbeelding]
B.t.w. gemiddelde entry is wat omhoog gegaan vanwege paar add-ons.
En voor de naysayers: 't is niet dat ik alleen goeie trades laat zien, deze is omdat ik 'm voorspelde.
Ben gewoon just another lucky bastard.
Als we idd weer naar een nieuwe ATH gaan zou ik hem lekker open laten staan, want als we die breken lijkt het mij dat we vanzelf een nieuwe price discovery mode in gaan van een paar dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
PilatuS schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:34:
[...]

En het was toen net zo waar als dat het nu is.

Wat denk je, dat 372 verschillende shticoins allemaal hun waarde blijven houden en niet weer -90% gaan doen zoals de vorige keer ? Iedere coin waar je in de praktijk niets mee kan is niets meer dan lucht. Misschien zitten er een aantal bij die wel wat worden op de langere termijn, maar het grootste deel sowieso niet. Niet gaan lopen zeuren als je over een een tijd op -90% komt te staan, of slim genoeg zijn om winst te pakken of iets verlies. Misschien gaan we nog 2 dagen zo door of 2 maanden of wie weet 2 jaar, maar het houdt ergens weer een keer heel hard op met dagen dat genoeg coins kiehard onderuit gaan en dat op een deadcat na blijven doen. Of een coin nou 2 cent per stuk is of 20 dollar, zolang het niet meer is dan speculatie zonder het echt te gebruiken op grote schaal door veel mensen is het pure lucht. Een manier om geld te verdienen voor de mensen die het slim doen en de bagholders daarna de rekening te laten betalen.
Maak je maar geen zorgen, ik zit voor 90% in btc. Die paar alts die ik heb zijn puur voor de fun.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
StrongArmLance schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:49:
Markt is extreem bullish. BTC gaat eerst nog wel naar de 63k-65k.
Sorry, dat ik weer de party pooper moet spelen, maar zolang we niet voorbij het ATH van 58k stijgen is de markt niet extreem bullish. Het is juist de relatieve besluiteloosheid van BTC die er voor zorgt dat sommige altcoins nu stijgen. Maar een coin als ETH staat vandaag gewoon op -4% tov BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Vergeet niet, we hebben pas een paar dagen geleden een flinke correctie gehad. Portfolio ging -35%. Ik zit als fervent HODL’r nog niet op m’n oude ATH. Dus de rek is er nog niet uit wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

TomTorquay schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:00:
[...]

Sorry, dat ik weer de party pooper moet spelen, maar zolang we niet voorbij het ATH van 58k stijgen is de markt niet extreem bullish. Het is juist de relatieve besluiteloosheid van BTC die er voor zorgt dat sommige altcoins nu stijgen. Maar een coin als ETH staat vandaag gewoon op -4% tov BTC.
Haha, geen zorgen. Volgende resistance idd 58.3. Maar de korte retraces en de algehele tendens van de groeiende marketcap weer denk ik dat 63k een realistische target is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

TomTorquay schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:00:
[...]

ETH is in de afgelopen week echter wel bijna 2x zo hard gestegen als BTC. Dus het is maar hoe je het bekijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Efkes een beetje fomo, was het niet PlanB die het niet vreemd zou vinden als BTC de
70K. zou aantikken in maart? ;) O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:40
Intussen staat BCH nog -80% t.o.v. all time high :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
voor wie het net zei : bedankt voor de tip om DOT op binance te staken heb er even een paar bijgekocht zodat ik er nu totaal 10 heb om te staken :7
de APY is 15.79% op het moment voor 30 dagen vast.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Khaelos schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:08:
voor wie het net zei : bedankt voor de tip om DOT op binance te staken heb er even een paar bijgekocht zodat ik er nu totaal 10 heb om te staken :7
de APY is 15.79% op het moment voor 30 dagen vast.
No worries! 15.79% zelfs ja, niet slecht.

Er is trouwens weer even voor 6 miljard aan USDT uit de hoge goed getoverd in de laatste 30 dagen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

-

[ Voor 100% gewijzigd door StrongArmLance op 10-03-2021 00:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-10 09:30
The Redman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:06:
Intussen staat BCH nog -80% t.o.v. all time high :+
Nou, daar zeg je wat.
BCH is wat mij betreft vergangene Zeit, maar ik denk wel dattie nog zoiets gaat laten zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WvSjWiYUpTySHJPx6wBcr-uhBQE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aF0x5vodUxvxjxUhaKW5I1L6.jpg?f=fotoalbum_large
Dus ik heb voor de short term profits toch stiekempjes ff wat ingeslagen.
Maar dat zeg ik uiteraard niet hardop.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chaes schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:10:
[...]
Er is trouwens weer even voor 6 miljard aan USDT uit de hoge goed getoverd in de laatste 30 dagen 7(8)7
Uit de hoge hoed getoverd...

Er zijn dus dollars die zijn omgezet naar USDT's. De rechtzaak van Tether is net geweest en alles klopt gewoon netjes. Er wordt niets geprint of getoverd. Iemand heeft een zooi dollars die worden omgezet naar USDT's waarbij er USDT's worden aangemaakt tegenover dollars op een rekening.

Kunnen we een keer stoppen met dingen als toveren en printen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10 06:04

hmr

Heb ook maar weer even mijn dot bag gestaked!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

PilatuS schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:22:
[...]

Uit de hoge hoed getoverd...

Er zijn dus dollars die zijn omgezet naar USDT's. De rechtzaak van Tether is net geweest en alles klopt gewoon netjes. Er wordt niets geprint of getoverd. Iemand heeft een zooi dollars die worden omgezet naar USDT's waarbij er USDT's worden aangemaakt tegenover dollars op een rekening.

Kunnen we een keer stoppen met dingen als toveren en printen ?
De verwoording kon anders ja. Helemaal prima dat je vindt dat er geen duistere praktijkles plaatsvinden daar en dat ze alles netjes volgens de regels doen, daar hoeven we het niet over eens te zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chaes schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:34:
[...]

De verwoording kon anders ja. Helemaal prima dat je vindt dat er geen duistere praktijkles plaatsvinden daar en dat ze alles netjes volgens de regels doen, daar hoeven we het niet over eens te zijn.
Die hele Tether FUD is inmiddels zoveel jaren oud dat iedereen een beetje in herhaling valt zonder enige onderbouwing of er zelfs vanuit te gaan dat er miljarden uit het niets worden geprint. Vrijwel iedereen komt altijd met printen aan als het over USDT's gaat terwijl dat complete onzin is. Er worden geen USDT's geprint want voor iedere USDT is er een dollar aanwezig. Niet tegenover jouw persoonlijk, maar ik wordt een beetje moe van te veel mensen die denken dat USDT's uit het niets worden gemaakt terwijl daar niets van waar is.

We hebben er net nog een rechtzaak over gehad en er worden audits gedaan. Dan keer op keer met printen aankomen of toveren is gewoon onjuist. Waar wil je het over oneens zijn, dat er zojuist een rechtzaak is gevoerd die aantoont dat alle USDT's/Tethers netjes gebacked zijn door dollars ? Dat een rechter dat bepaald is niet genoeg iedereen blijft hier het woord printen of toveren gebruiken alsof het uit de lucht komt ?

[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 10-03-2021 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:42

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Chaes schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:53:
[...]

Je kan in dit geval beter DOT staken op Binance dmv locked staken (1 maand). Doe ik zelf nu ook en levert volgens mij 8-9% op, iets meer dus.

Maar goed, misschien gaat die LIT wel helemaal naar de moon. Om vervolgens weer als een kaartenhuis in te storten.
Ging my niet zozeer om deze muntjes maar vooral om de APY - gaat dat om waarde, of verhouding van muntjes die je krijgt met staken?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

PilatuS schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:37:
[...]

Die hele Tether FUD is inmiddels zoveel jaren oud dat iedereen een beetje in herhaling valt zonder enige onderbouwing of er zelfs vanuit te gaan dat er miljarden uit het niets worden geprint. Vrijwel iedereen komt altijd met printen aan als het over USDT's gaat terwijl dat complete onzin is. Er worden geen USDT's geprint want voor iedere USDT is er een dollar aanwezig. Niet tegenover jouw persoonlijk, maar ik wordt een beetje moe van te veel mensen die denken dat USDT's uit het niets worden gemaakt terwijl daar niets van waar is.

We hebben er net nog een rechtzaak over gehad en er worden audits gedaan. Dan keer op keer met printen aankomen of toveren is gewoon onjuist.
Ik mag hopen dat de audits in de toekomst dan beter worden uitgevoerd, want ze hebben juist een settlement van $18.5m afgesproken onder andere voor het feit dat ze niet voor elke USDT 1 USD als reserve hadden.

Maar ja, time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Twee Dee schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:41:
[...]

Ging my niet zozeer om deze muntjes maar vooral om de APY - gaat dat om waarde, of verhouding van muntjes die je krijgt met staken?
Voor zover ik weet om de initiële waarde die je vastzet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chaes schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:44:
[...]

Ik mag hopen dat de audits in de toekomst dan beter worden uitgevoerd, want ze hebben juist een settlement van $18.5m afgesproken onder andere voor het feit dat ze niet voor elke USDT 1 USD als reserve hadden.

Maar ja, time will tell.
Ze hebben in het verleden wat lopen kloten, onder andere met de lening aan Bitfinex. Maar het is niet zo dat er miljarden uit niets worden gemaakt of dat er maar 30% aan dollars aanwezig is. Dat is nu door de rechter bewezen door het volledig uit te zoeken. Ook hebben ze niet de prijs van BTC lopen pumpen, ook dat is bewezen. Misschien wordt het allemaal niet perfect gedaan en het is in het verleden ook zeker niet allemaal volledig netjes gedaan, maar zo goed als alle FUD van de afgelopen 4 jaar blijkt onzin te zijn geweest.

In die laatste jaren is het hier de standaard geworden dat iedereen denkt dat USDT's uit het niets worden gemaakt en er geen enkele controle of dollar backing is. Kunnen we daar een keer mee ophouden door in ieder geval te stoppen met iedere keer woorden als toveren of printen te gebruiken ? Misschien houdt het dan een keer op dat te veel mensen denken dat er geld uit het niets wordt gemaakt terwijl er gewoon netjes dollars aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

PilatuS schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:48:
[...]

In die laatste jaren is het hier de standaard geworden dat iedereen denkt dat USDT's uit het niets worden gemaakt en er geen enkele controle of dollar backing is. Kunnen we daar een keer mee ophouden door in ieder geval te stoppen met iedere keer woorden als toveren of printen te gebruiken ? Misschien houdt het dan een keer op dat te veel mensen denken dat er geld uit het niets wordt gemaakt terwijl er gewoon netjes dollars aanwezig zijn.
Je boodschap was na één keer wel duidelijk hoor ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chaes schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:51:
[...]

Je boodschap was na één keer wel duidelijk hoor ;).
Waarom reageerde je er dan op ? :P

Edit: Je zaait opnieuw twijfel in je reactie en daarom geef ik nog een reactie.

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 10-03-2021 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

PilatuS schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:52:
[...]

Waarom reageerde je er dan op ? :P
Een discussie is tweezijdig.

[ Voor 17% gewijzigd door Chaes op 10-03-2021 00:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chaes schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:53:
[...]

Een discussie is tweezijdig.
Klopt, maar ik wordt af en toe een beetje moe van iedere keer weer hetzelfde moeten lezen waarbij te veel mensen het overnemen. Als we dan net een rechtzaak hebben gehad, dan mag het tot het tegendeel wordt bewezen ook wel een keer klaar zijn toch ? Helemaal na het compleet uitzoeken voor een rechter met ook nieuwe audits tot gevolg. Geen enkel bedrijf is heilig, helemaal als er miljarden doorheen gaan, maar tot ik bewijs zie dat het niet klopt ga ik er nu eindelijk na de rechtzaak maar even vanuit dat het wel klopt, anders waren de nieuwsberichten na de rechtzaak, samen met de koers van USDT en crypto heel anders geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
zijn jullie klaar? :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Ja, ik ga nog even 100x mijn delta app refreshen en dan gaat het licht uit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Toch wel veel diepgang in dit slowchat topic inderdaad.

55k *O* *O* *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sorry. Ik zal in vervolg roepen dat munt X omhoog gaat en munt Y zakt terwijl iedereen dat zelf kan zien met de charts open. Verder nog een paar keer MOON roepen omdat munt Z met 3% stijgt. Dan natuurlijk nog een keer rekt roepen omdat we met 5% omlaag gaan na een 20% stijging in een week. Sorry voor de inhoudelijke discussie ipv de 80% nutteloze meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
zou hij 55k kunnen houden.. zou wel echt extreem bullish zijn als ie zomaar ineens doorstoot richting 60k 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Ja, je mag naar huis komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Moet vaker moon roepen, dat werkt ook echt nog. Verdomd zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
PilatuS schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 01:05:
[...]

Sorry. Ik zal in vervolg roepen dat munt X omhoog gaat en munt Y zakt terwijl iedereen dat zelf kan zien met de charts open. Verder nog een paar keer MOON roepen omdat munt Z met 3% stijgt. Dan natuurlijk nog een keer rekt roepen omdat we met 5% omlaag gaan na een 20% stijging in een week. Sorry voor de inhoudelijke discussie ipv de 80% nutteloze meuk.
voor inhoudelijke dingen verwijs ik je graag naar:
[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3

hier lullen we slap en roepen allemaal MOON REKT LAMBO WTFBBQ etc :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
graceful schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 01:06:
Moet vaker moon roepen, dat werkt ook echt nog. Verdomd zeg.
Dikke grijns, ik roep wel effe met je mee, moon! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Khaelos schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 01:07:
[...]

voor inhoudelijke dingen verwijs ik je graag naar:
[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3

hier lullen we slap en roepen allemaal MOON REKT LAMBO WTFBBQ etc :+ :+ :+
Wat dat beteft heb je gelijk dat ik dit topic normaal gesproken over sla. Het is compleet nutteloos om het bij te houden want het gaat toch nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Gekkenhuis, tijd om in te pakken.
Welke auto wordt het deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
snappen jullie het nog die BTC?!
meteen door naar 55.500 :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Khaelos schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 01:20:
snappen jullie het nog die BTC?!
meteen door naar 55.500 :o
Van 55k naar 55.5k ... +1% ... ik val van m'n stoel zeg, wat een raket :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
ik doelde er meer op dat ik had verwacht 55000 rond misschien wel een resistance zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-10 11:59

Jumpiefox

Hoi ?

Nog mensen hier die mee gaan proberen te doen met de Casper ico? Laatste ico die ik had meegepakt was Ziliqa en PPP, Zil gelukkig verkocht met flinke winst. PPP dkke bag holder van geworden. Minder waar dan mijn spuug atm :+

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Khaelos schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 01:30:
ik doelde er meer op dat ik had verwacht 55000 rond misschien wel een resistance zou zijn
Ah ok, verkeerd begrepen dan.
Ik denk dat de weg naar 58k wel eens zou kunnen ingezet zijn, maar blijf toch achterdochtig voor een fake out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Khaelos schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 01:30:
Dat was het ook wel hoor :)

Even een paar 1000 BTC volume op Binance rond die prijs tot dat ie er doorheen ging. Het hoogste volume van de afgelopen uren, dus best even een gevecht, maar redelijk makkelijk er doorheen in 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
het lijkt wel alsof iedereen collectief heeft besloten dat ADA op 1 euro hoort te staan trouwens.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 01:26:
[...]

Van 55k naar 55.5k ... +1% ... ik val van m'n stoel zeg, wat een raket :')
+1% in ruim 15 minuten is anders best flink, ik teken zelf wel voor consequent +1% per dag. Dan staan we voor het eind van het jaar op $1 miljoen per BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
sampoo schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 01:50:
+1% in ruim 15 minuten is anders best flink, ik teken zelf wel voor consequent +1% per dag. Dan staan we voor het eind van het jaar op $1 miljoen per BTC.
Uiteraard, maar wanneer ie net door een (kleine) resistance is gebroken vind ik +1% helemaal niet onbegrijpelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Seetee (en Aker) deze bedrijven gaan ook bitcoin holden. Mooi stuk om te lezen

https://lekkercryptisch.n...robleem-maar-de-oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-10 10:17
Mijns inziens zitten we nu tegen de volgende resistance box aan te hikken (
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AB_ymND5YY54ONRmDm8xfOqpgqk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i6R9cxxUZc4NvR58BJEIJ0q8.png?f=fotoalbum_large

55.8 / 56.6k

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeR87
En ineens, overal een dikke rode kaars. Bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Logisch gedrag als je tegen resistance aan hikt, het kunnen niet alleen maar groene kaarsen zijn.
Het is beter om over een langere periode langzaam te stijgen dan in een korte periode dikke groene dildo's te zien, dan is het namelijk waarschijnlijker dat de prijs het niveau vast blijft houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeR87
ScuL schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 02:54:
Logisch gedrag als je tegen resistance aan hikt, het kunnen niet alleen maar groene kaarsen zijn.
Het is beter om over een langere periode langzaam te stijgen dan in een korte periode dikke groene dildo's te zien, dan is het namelijk waarschijnlijker dat de prijs het niveau vast blijft houden.
Dat begrijp ik. Ik vond het als newbie simpelweg bijzonder om te zien dat o.a. CAKE - DOT - Link - BNB gelijk na BTC ook even een kleine dip lieten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
Daar kun je soms heel handig op inspelen. Als je bijv. de BTC koers volgt op een kort tijdsframe (1m/3m/5m) dan kun je soms actie van de alt-coins voor zijn en daarop inspelen door bijv. een long of short trade te openen.
(niet zonder risico want het kan altijd anders gaan dan verwacht) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
ArtPhil-Flower schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:58:
Een van de problemen waar ik tegenaanloop is dat sommige sites torenhoge winsten beloven. Zo ook deze: https://2cryptocalc.com/what-to-mine-with-1080ti
de meeste winst haal je uit je kaart als je er nu mee mined een maand, 300 euro, en het dan alsnog voor 500-650 euro verkoopt

maar je kan ook nu je kaart voor een goed bedrag verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeR87
ScuL schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 02:59:
Daar kun je soms heel handig op inspelen. Als je bijv. de BTC koers volgt op een kort tijdsframe (1m/3m/5m) dan kun je soms actie van de alt-coins voor zijn en daarop inspelen door bijv. een long of short trade te openen.
(niet zonder risico want het kan altijd anders gaan dan verwacht) :)
'Snel snel' waag ik mij nog even niet aan. Ben wel aan het bekijken welke alt flink gedipt is en of ik het aandurf daar nu een x bedrag in te gooien. Moet nog net lukken voordat m'n ogen dichtvallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
ScuL schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 02:54:
Een resistance op 55k èn op 55.5k is niet logisch. Dit heeft veel weg van de fake out waar ik daarnet nog voor waarschuwde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik denk niet dat we met een fake out te maken hebben maar er was zojuist wel een gigantische shake out, denk dat heel veel stop losses en liquidations hebben plaatsgevonden. Val van 55.8 naar 53.2 in een paar minuten tijd :o Whales harken de coins weer binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
De stijging naar 55.5k resulteerde in 3x zoveel short liquidaties als dat de drop naar 53.5k longs liquideerde. Althans volgens mijn informatiebron.

Maar een beetje whale eet natuurlijk van beide walletjes: eerst een fake out om tegen mooie prijzen hun eigen coins te kunnen verkopen aan nietsvermoedende kleine garnalen die op de top van de fake out blijken in te stappen, en dan een shake out om sommige van die net ingestapte retail traders tot een panic sell te verleiden, waarna de whales weer goedkoop kunnen inslaan. Dubbele pret!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:13

MazeWing

The plot thickens...

Khaelos schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 01:38:
het lijkt wel alsof iedereen collectief heeft besloten dat ADA op 1 euro hoort te staan trouwens.. |:(
Ada is toch de munt van de toekomst? Die zal dan ook gewoon een waarde hebben vergelijkbaar met verschillende valuta die nu de dienst uitmaken in de economie...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:48

St@m

@ Your Service

Rekt.. :(

Verbazingwekkend genoeg staat CHZ nog redelijk, ik verwacht dat die nog wel een keer gepumpt gaat worden, en AVAX ben ik gisteren op tijd uitgegaan, dus die probeer ik vandaag nog een keer, denk niet dat de stijging daar al uit is. En als het niet loopt zoals verwacht kijk ik wel naar wat anders :)

[ Voor 94% gewijzigd door St@m op 10-03-2021 07:18 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-10 16:02

knakworst

Get more sats!

mjjveldt schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:53:
Bnb vandaag is te verklaren door:
  1. Binance fixed staking
  2. ifo op pancakeswap
  3. launchpool van Alice
  4. announcement van een announcement
  5. Bull market
  6. All of the above
Neuh. Maar CZ heeft een tattoo van bnb logo op zijn arm gezet. Dat verklaart toch wel waarom we vandaag door de 300 gaan.
Pagina: 1 ... 61 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!