[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.266 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:33

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:12:
Een ander mooi verhaal was zombie.finance. In het begin kreeg je hier met een yieldfarm ruim 5000% apy. Oftewel, in een nachtje x3 gaan. 2 dagen later was de site uit de lucht. Weg geld :P
De ware REKT verhalen. Ik dacht dat gebeurt met die koeien en die apen ook, maar ze zijn er nog steeds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Gelukszoekr Ja, dat zijn mindere dingen. Maar het heette dan ook Zombie. Ik ben ergens nog steeds verbaasd dat Thugs geen rugpull deed.

Overigens kun je nog steeds 300% krijgen op Cake.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:24
St@m schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:04:
[...]

Geef je wel een seintje bij de laatste 4 weken? Dan hou ik er rekening mee. Volgens het filmpje ergens in oktober?
als je dagen hebt van +15% moet je op gaan letten

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:13

YES

Moderator General Chat
Glenn Hoddle schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:13:
@Gelukszoekr Ja, dat zijn mindere dingen. Maar het heette dan ook Zombie. Ik ben ergens nog steeds verbaasd dat Thugs geen rugpull deed.

Mede door die APY op CAKE heb ik altijd nog een stemmetje in mijn hoofd die zegt, haal het weg, haal het weg. Maar ja, gratis geld hè.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Glenn Hoddle schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:13:

Ja, wel grappige verhalen. Ondanks dat mensen hier serieus geld mee verliezen. Ik doe ook graag mee aan dit soort uber gambles met wat kleingeld.

Maar yieldfaming is gevaarlijk. Je ziet namelijk niet dat je inleg rustig opgevroten is tot je besluit ermee te stoppen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Speel vooral met de BSC, gooi wat speelgeld in een pool, verplaats het. Zo krijg je goed een gevoel bij wat een blockchain is en hoe het werkt.

En dan weer op tijd terug in wat stabielere coins met een goed verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 11:48
YES schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:19:
[...]

Mede door die APY op CAKE heb ik altijd nog een stemmetje in mijn hoofd die zegt, haal het weg, haal het weg. Maar ja, gratis geld hè.. 8)7
Pancakeswap komt op mij heel betrouwbaar over hoor, autofarm ben ik minder zeker over maar gebruik het zelf ook wel via beefy.finance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 19-09 10:13

YES

Moderator General Chat
veertje schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:21:
[...]

Pancakeswap komt op mij heel betrouwbaar over hoor, autofarm ben ik minder zeker over maar gebruik het zelf wel via beefy.finance
Ja het komt op mij ook wel stabiel over hoor, en het zal vast ook goed zitten allemaal, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:41

St@m

@ Your Service

anti elppa schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:16:
[...]

Dan kunnen we vandaag aanmerken als niet het begin van het einde :Z

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Pancakeswap komt op mij heel betrouwbaar over hoor, autofarm ben ik minder zeker over maar gebruik het zelf ook wel via beefy.finance
DeFi is gewoon nog best wel nieuw. Een redelijk onbekende wereld die vooral veel risico met zich meebrengt. Gebruik vooral speeldgeld. Het is best wel highrisk. Hoe betrouwbaar de site ook oogt, het is een geldprinter die harder draait dan de FED :P 4mil CAKE per dan wat er bijkomt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 21:32
[...]

Hey Veertje, jij bent van de Pundix reactie O+
eind maart gaat de token reduction plaats vinden, :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:23
St@m schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:23:
[...]

Dan kunnen we vandaag aanmerken als niet het begin van het einde :Z
Altcoins uitgezonderd.... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:02

StrongArmLance

Endless flow

anti elppa schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:16:
[...]

Paper hands O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Volgens mij gaat btc een grote scheet omhoog doen en de rest gaat 'rekt'. Lees: volgt btc niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 11:48
Bartje-bart schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:26:
[...]

Hey Veertje, jij bent van de Pundix reactie O+
eind maart gaat de token reduction plaats vinden, :*)
Wat is pundix? ken ik niet en heb ik nooit gehad. Lijpe naam hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:26:
[...]

DeFi is gewoon nog best wel nieuw. Een redelijk onbekende wereld die vooral veel risico met zich meebrengt. Gebruik vooral speeldgeld. Het is best wel highrisk. Hoe betrouwbaar de site ook oogt, het is een geldprinter die harder draait dan de FED :P 4mil CAKE per dan wat er bijkomt toch?
Inderdaad net als de dollar gebaseerd op vertrouwen. Het kan zomaar instorten. Daarom houd ik sushi en uniswap ook in de gaten. Zodra er scheurrn optreden, alles weer in btc. Overigens is het speelgeld in CAKE en inleg is er al 10 keer uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Er was iemand die een vraag stelde aan BAUDET over bitcoin.
Zie 10:50 :
YouTube: FVD in Zwolle! De Vrijheidskaravaan trekt door!

[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 10-03-2021 16:33 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
veertje schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:29:
[...]

Wat is pundix? ken ik niet en heb ik nooit gehad. Lijpe naam hoor.
ban deze gast please zei je toen tegen me, nouwja... gelukkig ben ik nog niet gebanned ;)

Maar, even over PundiX, is een bedrijf wat een betaalsysteem heeft ontwikkeld waar je "zonder" fees crypto kan versturen en ontvangen.
er is gestemd, en eind deze maand zal er een token reduction plaats gaan vinden. wat dit voor de koers gaat doen is dan even de vraag.

[ Voor 32% gewijzigd door Bartje-bart op 10-03-2021 16:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:26:
[...]

Ik dacht dat het meer rond de1,2 miljoen lag. En elke maandag melden ze hoeveel verbrand is en dat waren er afgelopen maandag ook 4,7 miljoen. Dus inflationair is het wel, maar ze gingen in Q2 iets aan die rato's doen.

Qua risico lijkt iets als CAKE met vooral zitten in de koers. Die trustless contracten van Beefy zijn geaudit en... eh, dan kan je natuurlijk nog steeds exploits hebben, maar op zich zit het dan toch goed in elkaar, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent725
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13-03-2021

Agent725

Multi-ledger development API

Ben benieuwd wie nu hier allemaal uitsluitend non-custodial wallets gebruiken en wie custodial?

Founder @ hybrix.io

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Agent725 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:39:
Ben benieuwd wie nu hier allemaal uitsluitend non-custodial wallets gebruiken en wie custodial?
Voor Bitcoin non custodial, hardware. Voor ooit.

En voor mijn kratje met een aantal shitcoins alleen custodial, verschillende exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Zelfde hier als Jaapio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:48

raq

Gelukszoekr schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:32:
Ik heb hier nog de pakkenkoekenfarm boerderij uitgelegd, ergens in de nazomer. Het kon niet op veel support rekenen. Het was (en is) ook gewoon een fun/meme token.

Wie had gedacht dat die dingen ooit de top100 binnen zouden komen :P
Nog dank daarvoor :P
Aardig wat cake gefarmed en snel verkocht voor een 30cent (kan nooit lang goedgaan dacht ik) en snel weer met die 'onzin' gestopt 8)7

Met de kennis van nu...
Gelukkig wel de stack BNB's gehouden die ik toen voor dit verhaal had uitgebreid.

Gelukkig zit ik al een tijdje in XEM, maar lijkt een dump de hype en sell the news te worden. Voel sorry voor de mensen die recent zijn ingestapt, gaat door t putje vandaag en morgen al de snapshot. Zal me verbazen of dit nog 25% pompt vanaf hier voor de snapshot.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:45:
[...]

Voor Bitcoin non custodial, hardware. Voor ooit.

En voor mijn kratje met een aantal shitcoins alleen custodial, verschillende exchanges.
same here

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Mijn stackje is nog klein genoeg dat ik m'n exchange ermee vertrouw

Daarnaast is mijn eigen organisatie niet goed genoeg dat ik mezelf met cold storage vertrouw :p

Edit: hehehehe wat is er gepost geweest dat er expliciet een "groene dildo" regel is x'D

[ Voor 10% gewijzigd door Ducksy88 op 10-03-2021 16:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 21:33
Coldcard met Specter Desktop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:57
bij mij alles op exchange server nog, ik ben ook pas 3 weken begonnen en ''speel'' nog, heb wel winst, net genoeg winst om een Ledger te kopen :D :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs120
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-08 12:17
Vraagje: MATIC / SUSHI / SKL zijn al verkrijgbaar op Binance.
Coinbase kondigt een listing van deze coins aan en de prijzen sprongen 20%-40% omhoog.

Maar de daadwerkelijke trading van deze coins begint pas 11 maart (donderdag), 18:00.
Wat is - met de ervaring van andere coins - dan het meest voorkomende scenario dat zal plaatsvinden?

Ik heb alleen compleet nieuwe listings als DODO en zo meegemaakt...

Als Coinbase een coin al heeft en Binance deze toevoegt (of vice versa), zie je dan meestal alsnog een (korte) stijging in prijs? Of heeft die prijsstijging al volledig plaatsgevonden bij de aankondiging, en gebeurt er 18:00 - helemaal niet - of zelfs een dump.

Wat is de verwachting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patvs120 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:03:
Coinbase kondigt een listing van deze coins aan en de prijzen sprongen 20%-40% omhoog.

Maar de daadwerkelijke trading van deze coins begint pas 11 maart, 18:00.
Wat is - met de ervaring van andere coins - dan het meest voorkomende scenario dat zal plaatsvinden?

Als Coinbase een coin al heeft en Binance deze toevoegt (of vice versa), zie je dan meestal alsnog een (korte) stijging in prijs? Of heeft die prijsstijging al plaatsgevonden bij de aankondiging, en gebeurt er 18:00 - helemaal niet - of zelfs een dump.

Wat is de verwachting?
Zelfde als altijd. Buy the rumor, sell the news.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Mijn doel is om 1 BTC bij elkaar te handelen en ben al aardig op weg, voor nu vrij veel op exchanges.
Ik room elke kwartaal af naar Ledger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:36:
[...]

Qua risico lijkt iets als CAKE met vooral zitten in de koers. Die trustless contracten van Beefy zijn geaudit en... eh, dan kan je natuurlijk nog steeds exploits hebben, maar op zich zit het dan toch goed in elkaar, hoop ik.
Idd, risico zit in de koers ook al doet die het vooralsnog ok. Alhoewel, was ie een paar weken geleden niet rond de $30? Nu rond de $13.

Beefy kan dan wel ge-audit zijn, maar zij gebruiken ook o.a. Autofarm. Loop je dan dus niet alsnog een risico, omdat coins via Beefy op een andere plek staan?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs120
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:04:
[...]

Zelfde als altijd. Buy the rumor, sell the news.
Maar de stijging heeft al plaatsgevonden.
Je kan ook nu al dumpen. Waarom zou je wachten tot morgen?
Tenzij je nog een pump verwacht 18:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 17:13
Patvs120 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:08:
[...]

De snapshot komt ip op 12-3, dus waarom dumpen daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Ik zou bijna een berg XEM bijkopen tegen deze prijs, net voor de snapshot, ben alleen bang dat de koers daarna nog verder inkakt en je met een waardeloze zak munten zit.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Patvs120 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:08:
[...]

Meestal een (kleine) pump (of dump) bij opening trading, daarna een langzame correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq

raq

Bananeman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:12:
Ik zou bijna een berg XEM bijkopen tegen deze prijs, net voor de snapshot, ben alleen bang dat de koers daarna nog verder inkakt en je met een waardeloze zak munten zit.
Dan wel een 2e zak met XYM munten, dat dan weer wel.

Ik hoop de helft nog voor de snapshot tegen een mooi prijsje te verkopen, dan is de inleg eruit en zien we wel verder.

[ Voor 15% gewijzigd door raq op 10-03-2021 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve

Maar de daadwerkelijke trading van deze coins begint pas 11 maart (donderdag), 18:00.

Als Coinbase een coin al heeft en Binance deze toevoegt (of vice versa), zie je dan meestal alsnog een (korte) stijging in prijs? Of heeft die prijsstijging al volledig plaatsgevonden bij de aankondiging, en gebeurt er 18:00 - helemaal niet - of zelfs een dump.

Wat is de verwachting?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wlXA9uglNOVCn4ZamogaftoRMpI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SHhppimK6ubzezNcqJBVZrU6.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb na de correctie van de pump even ingeslagen, 3 verkoop momenten klaargezet.
Mocht dit niet lukken vind ik het prima om even bagholder te zijn, prima muntje.

*edit 4 verkoop momenten. 10%, 12,5%, 15% & 17,5% wel allemaal met -1% trailing take profit voor als de shit echt omhoogklapt.

[ Voor 4% gewijzigd door Wo Ve op 10-03-2021 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs120

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:12:
[...]

Meestal een (kleine) pump (of dump) bij opening trading, daarna een langzame correctie.
Heeft iemand toevallig een voorbeeld van een coin van de afgelopen maanden die op een grote exchange al beschikaar was en "erbij kwam" op Coinbase of Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Saaie bedoening eigenlijk zonder die babes? Geen vrijwilligers na @Verwijderd. Niet allemaal mij aanwijzen...
Of doen we alleen ATH babes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
raq schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:14:
[...]

Dan wel een 2e zak met XYM munten, dat dan weer wel.

Ik hoop de helft nog voor de snapshot tegen een mooi prijsje te verkopen, dan is de inleg eruit en zien we wel verder.
True. Daarom twijfel ik nog, maar ik vind het vooral raar dat de koers zo laag is met de snapshot binnen handbereik. Zou juist hebben verwacht dat de koers omhoog zou knallen.

Ik heb mijn inleg er sowieso uit want ik heb al een tijdje terug wat gekocht. Dus nu is alles winst.

[ Voor 10% gewijzigd door Bananeman op 10-03-2021 17:18 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:41

St@m

@ Your Service

Patvs120 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:16:
[...]

[...]

Heeft iemand toevallig een voorbeeld van een coin van de afgelopen maanden die op een grote exchange al beschikaar was en "erbij kwam" op Coinbase of Binance.
Dodo

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 19-09 17:02
Nouja babes zijn er tot 58k al, pas daarboven nieuwe. En de echte jaapio daar kan niemand tegenop.

[ Voor 30% gewijzigd door mjjveldt op 10-03-2021 17:21 ]

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq

raq

Bananeman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:18:
[...]

True. Daarom twijfel ik nog, maar ik vind het vooral raar dat de koers zo laag is met de snapshot binnen handbereik. Zou juist hebben verwacht dat de koers omhoog zou knallen.

Ik heb mijn inleg er sowieso uit want ik heb al een tijdje terug wat gekocht. Dus nu is alles winst.
'Koers laag' zou ik niet zeggen, staat nu op 60cent dat was in november nog 20cent. Dat gezegd hebbende heeft die vandaag 'gewoon' een wickje onder de ma25 (1d) gemaakt in een flinke run omhoog sinds 1feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
knakworst schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:17:
[...]

Saaie bedoening eigenlijk zonder die babes? Geen vrijwilligers na @Verwijderd. Niet allemaal mij aanwijzen...
Of doen we alleen ATH babes?
ik heb nog wel een paar babes die een "shitcoin" Holden... :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bananeman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:12:
Deze munten zijn op moment van spreken ook al waardeloos. Ze waren al waardeloos, werden wellicht iets minder waardeloos, en worden uiteindelijk meer waardeloos. Als je kortzichtig de waarde uitdrukt in fiat natuurlijk, wat opzichzelf ook al vrij waardeloos is. Zou je over kunnen speculeren. Ze kunnen nog iets minder waardeloos worden, of iets meer.

Maar wat is waarde? Tijdelijke prijsactie op een knakenmuntje vanwege een airdrop?

Ik vind van niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Bananeman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:08:
[...]

Idd, risico zit in de koers ook al doet die het vooralsnog ok. Alhoewel, was ie een paar weken geleden niet rond de $30? Nu rond de $13.

Beefy kan dan wel ge-audit zijn, maar zij gebruiken ook o.a. Autofarm. Loop je dan dus niet alsnog een risico, omdat coins via Beefy op een andere plek staan?
Ja op dat laatste. Je ziet nu ook dat je USDT en BUSD niet kan opnemen omdat Venus problemen heeft met liquiditeit, dat zal wel weer goed komen in dit geval, maar om even het risico aan te geven.

En nee, Cake stond niet rond de $30, wel heel eventjes op $21. Daar mag het van mij wel weer eens heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Patvs120 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:16:
[...]

[...]

DODO is inderdaad een goed voorbeeld, ik heb net even gekeken en op de 1 minuut candle klapte die bijna 350% omhoog. Maar daarna meteen weer -325% omlaag.
Dus ik vind het gewoon leuk om een beetje te gokken met SUSHI morgen, vooral de trailing take profit is handig hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:34:
[...]

Ja op dat laatste. Je ziet nu ook dat je USDT en BUSD niet kan opnemen omdat Venus problemen heeft met liquiditeit, dat zal wel weer goed komen in dit geval, maar om even het risico aan te geven.
Dat zag ik zojuist ook idd. Zie ook dat je bij Beefy 2 opties hebt m.b.t. CAKE tokens, bij de tweede optie staat "Uses: Pancake", dat zal Pancakeswap zijn? Lagere APY, maar mogelijk ook lager risico.
En nee, Cake stond niet rond de $30, wel heel eventjes op $21. Daar mag het van mij wel weer eens heen.
Ok dat was het idd. Mag daar idd weer naartoe, maar die $30 mag ook :+

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:26:
[...]

Deze munten zijn op moment van spreken ook al waardeloos. Ze waren al waardeloos, werden wellicht iets minder waardeloos, en worden uiteindelijk meer waardeloos. Als je kortzichtig de waarde uitdrukt in fiat natuurlijk, wat opzichzelf ook al vrij waardeloos is. Zou je over kunnen speculeren. Ze kunnen nog iets minder waardeloos worden, of iets meer.

Maar wat is waarde? Tijdelijke prijsactie op een knakenmuntje vanwege een airdrop?

Ik vind van niet.
Volgens mij is er iets met de waarde loos. Hoe dan ook, denk dat ik er snel afscheid van ga nemen met een bescheiden winstje.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Bananeman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:37:
[...]

Dat zag ik zojuist ook idd. Zie ook dat je bij Beefy 2 opties hebt m.b.t. CAKE tokens, bij de tweede optie staat "Uses: Pancake", dat zal Pancakeswap zijn? Lagere APY, maar mogelijk ook lager risico.

[...]

Ok dat was het idd. Mag daar idd weer naartoe, maar die $30 mag ook :+
Ik schat dat verschil in risico niet heel anders in, maar @mjoaris weet daar vast meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Laatst online: 06-08-2024
Wat ik me wel even bedenk, stel de bear market correctie komt, dan wil je toch juist op een exchange als binance oid zitten in plaats van bitvavo? omdat je meer kans hebt op een hogere verkoopprijs vanwege het volume?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

keinless schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:48:
Wat ik me wel even bedenk, stel de bear market correctie komt, dan wil je toch juist op een exchange als binance oid zitten in plaats van bitvavo? omdat je meer kans hebt op een hogere verkoopprijs vanwege het volume?
Als je het goed doet verkoop je voor die tijd toch? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Gewoon hold en op dieptepunt bijkopen toch:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:51:
[...]

Als je het goed doet verkoop je voor die tijd toch? :+
Nja je weet toch niet wanneer die correctie komt? Stel hij staat op 120k, dan kan hij droppen naar 90k voordat hij eventueel weer omhoog gaat. Maar hij kan ook blijven droppen omdat de run over is...
Hoe bepaal jij dan wanneer je in dit geval voor die tijd verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
roflexx schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:54:
[...]

Gewoon hold en op dieptepunt bijkopen toch:)
Haha nja wil wel iets verkopen zodat ik voor hetzelfde geld meer btc kan terugkopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 19:22
Kol Nedra schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:07:
[...]

slim zonnepanelen, waarna je die energie omzet in minen? 8)
Na afschaffen salderen is het zeker een mogelijkheid om zonnepanelen rendabel te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:07
merauder schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:55:
[...]

Na afschaffen salderen is het zeker een mogelijkheid om zonnepanelen rendabel te houden.
Tegen die tijd dat salderen helemaal afgeschaft is kan je niks meer met je huidige mining power :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 20:04
keinless schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:55:
[...]

Haha nja wil wel iets verkopen zodat ik voor hetzelfde geld meer btc kan terugkopen O-)
Dat is altijd heel lastig. Je verkoopt te laat en koopt weer te laat terug waardoor je met minder btc komt te zitten. Tenzij je een hardcore swing traider bent en de tops en bodems goed kan timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Meanwhile.... ben ik de afgelopen dagen in een langefrans-achtige semi realiteit gezogen die Sora (XOR) polkaswap en $val heet.

Stel je een Uniswap voor met 1/60e van de marketcap, zonder fees, op KSM/Polkadot parachain.

En dan een paar native tokens met token burns met een vaste supply, bonding curves om dumps tegen te gaan en stijging adhv market cap die groter wordt.

En binnen nu en een paar weken een lekkere airdrop op XOR.

XOR, PSWAP, VAL

Lange Frans, out.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

keinless schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:54:
[...]

Nja je weet toch niet wanneer die correctie komt? Stel hij staat op 120k, dan kan hij droppen naar 90k voordat hij eventueel weer omhoog gaat. Maar hij kan ook blijven droppen omdat de run over is...
Hoe bepaal jij dan wanneer je in dit geval voor die tijd verkoopt?
Als ik tevreden ben met de winst.

Als je het uber maximale eruit wilt halen dan kun je beter niet verkopen.

Want 2030 staan we toch weer hoger dan de 2021-2022 top.

Tenzij je natuurlijk een fucking trading genius bent en de markt perfect timed.

Maar dat is veelal een utopie gebleken.

You win some, you lose some.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
CHR toch te vroeg verkocht. Bizar blijft maar gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:15:
CHR toch te vroeg verkocht. Bizar blijft maar gaan.
Ik ben er blij mee. Maar wat een klote nacht....
Elk uur ging die telefoon af toen hij aan het pingelen was op 0.23.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Binance komt 5 uur 's ochtends met een aankondiging. Nu komt Oracle ook met een aankondiging, jawel, om 5 uur 's ochtends. Ben benieuwd of het gelinkt is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:18
$57000 BABEAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GbU3FhKKlz4czJbozDMhbp2H6TA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YrtxKcJWvlO6C1LutOUIqyQR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Altijd fijn als je day trades niet echt lekker lopen maar je long term wallet wel gewoon door gaat. Gaan we vanavond nog een nieuwe ATH zien voor BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 19-09 17:02
knakworst schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:21:
Binance komt 5 uur 's ochtends met een aankondiging. Nu komt Oracle ook met een aankondiging, jawel, om 5 uur 's ochtends. Ben benieuwd of het gelinkt is.
Oracle moet toch cijfers bekend maken (net als Tesla toen). De verwachting is dat Oracle ook bitcoin gekocht heeft of gaat kopen namelijk.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02:58
Want?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
Volgen jullie GME?? Net in minuten van 345$ naar 248$

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
Vgm staat er duidelijk vanwege het hogere volume zodat je meer kans hebt dat je het nog kwijt kunt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
Nee volg GME niet is geen crypto Casino dus niet interessantAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fPkBWXU0BexbUBiaRLSX65l6gSY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/W01CHCiU3leR2MQyYLQtytCj.jpg?f=user_large.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:12:
[...]

Als ik tevreden ben met de winst.

Als je het uber maximale eruit wilt halen dan kun je beter niet verkopen.

Want 2030 staan we toch weer hoger dan de 2021-2022 top.

Tenzij je natuurlijk een fucking trading genius bent en de markt perfect timed.

Maar dat is veelal een utopie gebleken.

You win some, you lose some.
Ja beter niet verkopen voor het ubermaximale, tot 2030 laten staan, de waarde alleen maar zien stijgen, maar intussen je gewone leven leiden/lijden en dan zwaar ziek worden in de 2028 verona-pandemie.

Nee, nog een xx aantal Jaapio babes en dan gaat er weer ff gecasht worden hoor. Geld moet rollen...dus lambo oh nee rolls-royce :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
Khaelos schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:34:
jammer geen nieuwe ATH precies geplande paniek sell :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02:58
keinless schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:39:
[...]

Vgm staat er duidelijk vanwege het hogere volume zodat je meer kans hebt dat je het nog kwijt kunt ;)
Als dat gaat spelen ben je al te laat. En gewoon lekker spreiden toch. Moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
AMARONE schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:42:
[...]

Als dat gaat spelen ben je al te laat. En gewoon lekker spreiden toch. Moon
Ja dat klopt ook wel. Ik ga gewoon mijn inleg uitcashen, en dan de rest lekker laten staan en DCA komende 4 jaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ben iets te vroeg uitgestapt met daily trading, nu wachten op de dump en weer instappen, ben eruit gegaan op 55.8k .....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
Khaelos schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:34:
Ja wat is dit!? Al mijn papieren winst door het putje!?!

Kut stonks, de manipulatie van shitcoins is tenminste te voorspellen!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
iemand een idee waarom vite 200% heeft, typical pump dump of iets boeiends?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
BTC gaat te hard, willen de whales naar nieuwe ATH en dan megadump?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

nemesis2212 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:50:
iemand een idee waarom vite 200% heeft, typical pump dump of iets boeiends?
Ik keek er gisteren nog naar om in te stappen maar geen goede rode candle kunnen vinden. Bizar hoe deze stijging was.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PSG en JUV zijn ook weer aan het moonen. Tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Cardano is wel erg stabiel vandaag. Geen beweging in te krijgen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
knakworst schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:57:
PSG en JUV zijn ook weer aan het moonen. Tja.
Gaat dit nog iets betekenen voor CHZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
knakworst schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:21:
Kan je die tweets eens linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
@Kol Nedra Dus gewoon vast houden ,(denk ik)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E6Zi8Vfedmm7EnEauAhjMfzq0J4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jNkYHqMoQkQdLdYtuTCBBjG3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Kol Nedra schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:55:
tussen de 5 en 6% in 24h? dat is niets man. Kijk naar tesla gisteren....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Raaafie schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:00:
[...]

Kan je die tweets eens linken?
Ik denk dat BNB richting de 500$ gaat. Dikke bnb.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 20:51
Ik wil dat ada nog even iets omhoog gaat dan verkoop ik ze lekker.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Zowat alle Fan Tokens gaan hard omhoog. Dit moet voor het platform CHZ toch goed nieuws zijn zou je zeggen. Maar deze staat 6% in de min.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Kol Nedra schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:55:
Als je in conspiracies gelooft zou dat kunnen, hebben ze allemaal afgesproken op de Geheime Vergadering in de uitgeholde vulkaan. Zal best dat er wat grote spelers zijn die dit gaan doen, maar andere grote spelers zullen de dan ontstane dip meteen aangrijpen om nóg meer te kopen...

Ik denk dat btc uit de pubertijd is geraakt afgelopen maanden, en nu serieus volwassen gaat worden en ipv een curiositeit te zijn in de financiele wereld, langzaam maar zeker de spil gaat worden waar de wereldeconomie op gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:05:
Zowat alle Fan Tokens gaan hard omhoog. Dit moet voor het platform CHZ toch goed nieuws zijn zou je zeggen. Maar deze staat 6% in de min.
Ja net nadat deze 500% gestegen was oid. Maar die fan tokens waren er toch al? Dat deze meer waard worden doet toch niets voor CHZ?

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Wanneer is dit shitcasino afgelopen? Man man.

Hoop gokverslaafden hier op Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 20:51
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:05:
Die is gisteren als een malle gegaan.. dus is vrij logisch toch.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Aarebe1 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:06:
Wanneer is dit shitcasino afgelopen? Man man.

Hoop gokverslaafden hier op Tweakers ;)
Dit is geen gokken. Dit is gratis geld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:07:
[...]

Of de belastingaanslag..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

jowi schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:06:
[...]

Ik denk dat btc uit de pubertijd is geraakt afgelopen maanden, en nu serieus volwassen gaat worden en ipv een curiositeit te zijn in de financiele wereld, langzaam maar zeker de spil gaat worden waar de wereldeconomie op gaat draaien.
Ik mag jou wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:07:
[...]

DIt Is GrATiS gElD 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
het is wel apart dat toevallig alle 3 (vast meer) voetbal tokens PSG, JUV en ACM ongeveer dezelfde stijging hebben op dezelfde tijd. iemand daar een idee bij of is het echt toeval?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 18-09 12:58
Gratis. G-R-A, T-I-S.

Maar wat lees ik, Oracle wil 70k BTC kopen?
https://modernconsensus.c...s-oracle-wants-70000-btc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Ja ik bedoel kijk naar CHR. Veel makkelijker ga je het niet krijgen. Binance kondigt aan dat je CHR kunt staken voor Alice. Gevolg, iedereen koopt CHR om te hodlen. Lekker ritje mee omhoog maken en voor de 14e weer in de verkoop. Leverde mij 300% winst op in 2 dagen.
Pagina: 1 ... 64 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!