Icx bagholder at your service.Tominatie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:35:
[...]
2017 shitcoin holders where ya at?![]()
#rekt
Zero.
https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/Pelox schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:01:
Wat een slappe bedoeling.. iedereen drukt gelijk op die sell knop bij de minste of geringste stijging. Heeft er iemand een linkje naar de fear and greed index? Kan hem niet vinden.. kan me niet voorstellen dat de greed nog zo extreem is nu.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Trouwens was jij niet degene die vol in ark ging. 1 e bullrun?A87 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 18:03:
Richh schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:48:
[Twitter]
Dit gaat om slechts 100 Bitcoin, maar de vraag is of dit 'de enige' wallet is de beste eigenaar. Moet zeggen dat ik hier wel een beetje huiverig van wordt...
Wel respect voor de eigenaar
‘Slechts’ 100 bitcoin. Ik teken ervoor.
Van 5 dollar uit je spaarpot naar 5 miljoen.
/
Het gaat niet om hoeveel HET GAAT OM GEDULD
Trouwens al enige doelstellingen gehaald?
AnimeAdicted
*trekt een ijskoud blik Schultenbräu open*

HODL! MOON! LADA!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik ben al 4 jaar SLTB bag-holder dus ik heb nog 421 treetjes te gaan...

Verwijderd
'Zo, wat een mooi zonnetje. Lekker een terrasje op.'
'Even een kouwe kletser. Wat heb je op de tap lieverd?'
'Grolsch meneer.'
'Oké, doe maar een cola.'
Daarom zorg ik dat ik altijd een Aldi tasje met SLTB bij me heb...Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:36:
[...]
'Zo, wat een mooi zonnetje. Lekker een terrasje op.'
'Even een kouwe kletser. Wat heb je op de tap lieverd?'
'Grolsch meneer.'
'Oké, doe maar een cola.'
[ Voor 16% gewijzigd door FiXeL op 25-02-2021 19:40 ]
/f/image/EYC8ADPsQY5h4YHKjwMsLU0e.png?f=fotoalbum_large)
Dit is nu mijn layout
[ Voor 47% gewijzigd door Geertwa op 25-02-2021 19:45 ]
Ze pakken je geld af met de belofte dat je het misschien terugkrijgt als je oud bent, mocht je dan nog leven. Maffiapraktijken.WiseGuy! schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:59:
[...]
In het nieuwe pensioenstelsel wordt het gelukkig wel wat transparanter voor de deelnemer, maar pfff. Ik zou graag mijn pensioenkapitaal zelf beleggen idd ipv indexen hier, indexje daar.
En diefstal.. tja, het is natuurlijk één groot risicostelsel. Dat moet wel betaald worden
Los van uurtarief een van van de belangrijkste redenen voor mij om als freelancer te werken. Ik heb laatst ingelogd op mijnpensioen, ik werk sinds mijn 18e in de IT als developer. Ik kan je vertellen dat de koffie door mijn neus kwam met de prognose van mijn pensioen op mijn 67eGlenn Hoddle schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:45:
[...]
Ze pakken je geld af met de belofte dat je het misschien terugkrijgt als je oud bent, mocht je dan nog leven. Maffiapraktijken.
BTC/USDT, 15min.
Op 2 maart 15.30 uur staat 'ie op ~55K. Als het klopt krijg ik bier van jullie
:strip_exif()/f/image/t7yLuoQHlUDAr0oFhar0sbhV.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door sOid op 25-02-2021 20:01 ]
Van 2017 t/m eind 2018 hield ik ook een journal bij. Uiteindelijk van pure ellende gestopt.Geertwa schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:44:
Heeft er hier misschien iemand tips voor een goed trading journal? Ik vind het bv. lastig om de fee die ik in BNB betaal te verreken met mijn winst/verlies en ook de kleine trades die ik maak bij te houden.[Afbeelding]
Dit is nu mijn layout
Zero.
55k maarsOid schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:59:
Aangezien de koers zich heel netjes aan m'n lijntjes lijkt te houden, toch maar even delen
BTC/USDT, 15min.
Op 2 maart 15.30 uur staat 'ie op ~55K. Als het klopt krijg ik bier van jullie(Grolsch graag.)
[Afbeelding]

Zakt ie voor die tijd dus ook niet onder de 48/49? Dan gaan mijn sell orders niet eens af, pfff

Where lambo?
Met inkt van je tranen geschreven zekerPelox schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:11:
[...]
Van 2017 t/m eind 2018 hield ik ook een journal bij. Uiteindelijk van pure ellende gestopt.
Maar kan geen kwaad hoor, om af en toe inzicht te krijgen waarom je bepaalde handelingen doet. Herken je je eigen emoties ook misschien wat sneller
Volgens deze lijntjes zal 'ie niet veel verder dan 49K meer komen.YES schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:15:
[...]
55k maar![]()
Zakt ie voor die tijd dus ook niet onder de 48/49? Dan gaan mijn sell orders niet eens af, pfff![]()
Where lambo?
Maar goed, lijntjes. Die kloppen wel vaker niet
Je leven laten leiden door lijntjes klopt inderdaad nietsOid schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:17:
[...]
Volgens deze lijntjes zal 'ie niet veel verder dan 49K meer komen.
Maar goed, lijntjes. Die kloppen wel vaker niet
Zit echt de hele tijd nog te dubben of hij nou wel of niet nog verder gecorrigeerd gaat worden, of dat dit al 'de grote correctie' was de afgelopen dagen..
Ik heb wel een berg Excelletjes voor je, allemaal crypto gerelateerd...Geertwa schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:44:
Heeft er hier misschien iemand tips voor een goed trading journal? Ik vind het bv. lastig om de fee die ik in BNB betaal te verreken met mijn winst/verlies en ook de kleine trades die ik maak bij te houden.[Afbeelding]
Dit is nu mijn layout
Zit vast wel iets voor je bij wat je goed kan gebruiken als voorbeeld. Wel zelf even uitzoeken en ik geef geen support
Zip kan je hier downloaden;
https://we.tl/t-rtPFGEiqkY
(Op het zip-bestand zit wel een wachtwoord. Doe maar ff een DM bij interesse)
Bloedrode inkt. Na 2018 gestopt met noteren van gemiddeld aankoopbedrag etc. Ik wist wat ik in crypto gestoken had en verder niet meer naar gekeken. Ik was 90% kwijt en dacht.. ik hodl wel verder. Alles of niks.. het werd allesmannowlahn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:16:
[...]
Met inkt van je tranen geschreven zeker
Maar kan geen kwaad hoor, om af en toe inzicht te krijgen waarom je bepaalde handelingen doet. Herken je je eigen emoties ook misschien wat sneller
Zero.
Zucht... Ada.... deze hodl ik vanaf 2017. 1000% winst behaald. Onlangs omgewisseld voor 10 coins, wilde het 'risico' spreiden en nu sta ik op verlies door panic sells etc...Oli4- schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:58:
[...]
Ik heb een stake pool gemaakt. Ik zit er in voor de extreem lange termijn
Oftewel voor de gemiddelde crypto bezitter is hodl het beste totdat je een keer eruit wilt stappen
Dat zie ik mensen continu roepen, maar er zijn maar weinig alts die op de lange termijn een goed rendement zullen geven. Je mag blij zijn als je geliefde alt over 3 jaar nog bestaat. Kijk ik terug naar 2017 dan ziet de top 100 er compleet anders uit en komen de meeste waarschijnlijk nooit meer op hun ath. Alts zijn m.i. leuk voor de korte termijn, maar meerdere jaren vasthouden beveel ik niemand aan.robb. schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:06:
[...]
Zucht... Ada.... deze hodl ik vanaf 2017. 1000% winst behaald. Onlangs omgewisseld voor 10 coins, wilde het 'risico' spreiden en nu sta ik op verlies door panic sells etc...
Oftewel voor de gemiddelde crypto bezitter is hodl het beste totdat je een keer eruit wilt stappen
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Bij mij staan ze in de Daedalus wallet en USD waarde staat uit zodat ik enkel het aantal ADA coins zie
Dan kom ik zo weinig mogelijk tot de verleiding om het naar een exchange te zetten en te verkopen
[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 25-02-2021 21:25 ]
Zero.
Bensimpel
Positieve meneer
met eenkeanu_ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:16:
Het blijft toch altijd de vraag: met hoeveel neem je genoegen

meer niet.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik ben op zoek naar een project die hard kan stijgen (x10) in een korte tijd. Zou dit een kanshebber kunnen zijn? De NEM token is langzaam gestegen over een langere tijd...raq schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:33:
Wat een genot dit topic, in een kwartiertje weer bij.
Voor XEM is de snapshot datum bekend: 12 maart, is voor een airdrop van Symbol (Xym) basis van hun nieuwste chain. De snapshot was eerder uitgesteld. Alle grote exchanges ondersteunen de snapshot, zit nog wel een mooi runnetje in tot aan 12 maart. Ook omdat al die exchange vast nogmaals bekend gaan maken dat de uitgestelde snapshot gaan ondersteunen.
Verder geen idee of Symbol iets gaat toevoegen aan de overvolle cryptospace.
''On 15th March 2021, NEM is launching the Symbol public blockchain.''
https://symbolplatform.com
Nee joh, XRP pakken. Die gaat binnenkort echt moon._Gast_ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:42:
[...]
Ik ben op zoek naar een project die hard kan stijgen (x10) in een korte tijd. Zou dit een kanshebber kunnen zijn? De NEM token is langzaam gestegen over een langere tijd...
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
een goede onderbouwing is wel gewenstDaacuso schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:45:
[...]
Nee joh, XRP pakken. Die gaat binnenkort echt moon.
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
XRP gaat de rechtzaak van Sec glansrijk winnenKol Nedra schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:50:
[...]
een goede onderbouwing is wel gewenst
BTC gaat een piekje maken en daarna vlot naar beneden tot 33-34K. Daardoor alle alts in de aanbieding waarna alles weer naar de maan gaat.
Zegt 'ie. En daarna herhaalt 'ie nog even dat hij al over bitcoin schrijft sinds 3000 dollar. Zo'n 3 keer. Als je naar z'n channel kijkt, zie je ook dat hij al ruim een jaar alleen maar over XRP praat.
[ Voor 26% gewijzigd door Ray_ op 25-02-2021 21:58 ]
Mij maakt de huidige USD eerlijk gezegd niet veel uit. Ja, het is leuk als het stijgt en minder leuk als het daalt in waarde, maar ik houd ADA vooral omdat ik denk dat we het in de toekomst goed kunnen gebruiken.freshprince schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:19:
Ik raad ik iedereen aan die wilt hodlen het in een private wallet te zetten ipv. op een exchange (helpt ook het decentraliseren van het project wat de bedoeling is + staking). Dat vergroot ietswat de drempel om te gaan verkopen.
Bij mij staan ze in de Daedalus wallet en USD waarde staat uit zodat ik enkel het aantal ADA coins zie
Dan kom ik zo weinig mogelijk tot de verleiding om het naar een exchange te zetten en te verkopen
Misschien kan ik me daarom niet identificeren met panic sellers oid
[ Voor 4% gewijzigd door Oli4- op 25-02-2021 21:58 ]
Ik snap sowieso niet dat iemand er meer dan 15 minuten naar zou gaan kijken. Het hele verhaal kan ook prima met 1 of meerdere plaatjes. Ga dan naar Twitter of Tradingview waar je netjes 10 van zulke meningen op een rij hebt staan.
Maar daar kan je geen likes krijgen of aan verdienen.PilatuS schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:58:
[...]
Ik snap sowieso niet dat iemand er meer dan 15 minuten naar zou gaan kijken. Het hele verhaal kan ook prima met 1 of meerdere plaatjes. Ga dan naar Twitter of Tradingview waar je netjes 10 van zulke meningen op een rij hebt staan.
Vanuit de persoon die het maakt snap ik het wel, vanuit de persoon die de hele video gaat kijken alleen niet.Ray_ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:00:
[...]
Maar daar kan je geen likes krijgen of aan verdienen.
Hebben ze al een liting op een exchange of een ander ICO model ?_Gast_ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:42:
[...]
Ik ben op zoek naar een project die hard kan stijgen (x10) in een korte tijd. Zou dit een kanshebber kunnen zijn? De NEM token is langzaam gestegen over een langere tijd...
Nieuwe coins zijn altijd onvoorspelbaar wat mij betreft.
Kan er niks over vinden. Wel een lijst met exchanges die het support https://symbolplatform.com/xym/Palindrome schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:02:
[...]
Hebben ze al een liting op een exchange of een ander ICO model ?
Nieuwe coins zijn altijd onvoorspelbaar wat mij betreft.
Ja precies het kan hard omhoog maar ook omlaag. Maarja kijken of ik komende dagen meer info kan verzamelen...
Ik zoek bij ETH gewoon naar een lijntje wat bullish is.Pelox schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:22:
Zo maar al mijn eth verkopen en alles in ethdown steken.. misschien gaat ie dan wel omhoog.
Blijf net zo lang zoeken.
Ik hou mij nu vast aan de 1d 99ma .. (btc pair ofc)
Mocht die het begeven zoeken we gewoon een andere denkbeeldige irrelevante supportlijn..

https://finance.yahoo.com/quote/%5ETNX?p=%5ETNX
Oef. Ik kijk eigenlijk nooit naar die chart.knakworst schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:29:
Ondertussen begint er zich op de Amerikaanse beurs langzaamaan een drama af te tekenen, precies de reden waarom ik in crypto zit. De 10 jaars rente is gestegen naar 1.5180% en de dollar is gedaald. Ongekend.
https://finance.yahoo.com/quote/%5ETNX?p=%5ETNX
Schrik hier wel een beetje van.
Rente stijging middenin een crisis?
Lijkt me funest..
Laatste nieuws van 3 dagen terug is dit:
https://www.google.nl/amp...suit-against-ripple%3famp
Iemand wat meer info?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
De advocaten mochten zich verdedigen. Korte samenvatting: SEC staat er slecht voor.ApC_IcE schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:32:
Afgelopen 22 feb zou Ripple’s eerste courtday zijn. Ik kan niks daarover vinden.
Iemand wat meer info?
Met name omdat exchanges in 2019 aan SEC hebben gevraagd of ze XRP mochten verhandelen ivm security of niet. SEC vond dat toen ‘no problem’. Doh!
Ik volg altijd Legal Briefs:
https://youtu.be/oHpV0m_bi3c
[ Voor 18% gewijzigd door WiseGuy! op 25-02-2021 22:42 ]
we only make way for the man who boldly pushes past us
Direct te zien aan de koers, ziet er top uit!Bever! schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:35:
Heel interessante ontwikkelingen op de financiële markten momenteel.. houd je ogen open over "yield curve control" dat houdt in dat de fed rente maximeert. Dat kan dus lager zijn dan de inflatie en zeer bullish voor goud zilver en btc.
Eth shitcoin! Stijg nog 1x aub dan pleur ik je weg.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 25-02-2021 22:38 ]
Zero.
We zijn nog niet in die fasePelox schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:36:
[...]
Direct te zien aan de koers, ziet er top uit!
Nagenoeg direct gevolgd door nog een extra rode candlePelox schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:36:
[...]
Direct te zien aan de koers, ziet er top uit!
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Gelukkig inmiddels de helft van de hand gedaan de laatse weken.. wat een ongelooflijk drama die eth..Taro schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:42:
[...]
Nagenoeg direct gevolgd door nog een extra rode candle
Zero.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het beste kan je door al dat soort filmpjes doorheen scrollen.PilatuS schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:58:
[...]
Vaak komen er ook nieuwsberichten naar oren bij een aantal YT kanalen.
Aangezien ik geen twittah heb krijg ik zo net ff wat mee mee.
Tja weet je, 2022-2023 mag het zaakje weer 10x zo hard omhoog. Dan is het weer 2020 all over again
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Als ik dan info van andere mensen wil, dan liever de mening van meerdere mensen in de vorm van charts. Ik ga af en toe nog eens naar Twitter om te zien wat daar de mening van een aantal mensen is. Wil je dat doen met zulke video's ben je een uur verder ipv 5 minuten.elektriekert schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:51:
[...]
Het beste kan je door al dat soort filmpjes doorheen scrollen.
Vaak komen er ook nieuwsberichten naar oren bij een aantal YT kanalen.
Aangezien ik geen twittah heb krijg ik zo net ff wat mee mee.
Je ziet op dit moment sats verdampen omdat je -net zoals in 2018- weer in shitcoins bent getrapt.
Wat is het moment dat je weak hands toont..? Kortom: kop op kerel. Komt nog wel goed komende paar weekjes.
We gaan in elk geval over een uur weer omhoog.Tominatie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:05:
nou ben benieuwd hoe laag we gaan
60% is btc en 35% is eth, 5% shitcoins maar die doen het nog het beste.Aarebe1 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:02:
Pelox ik snap je man.
Je ziet op dit moment sats verdampen omdat je -net zoals in 2018- weer in shitcoins bent getrapt.
Wat is het moment dat je weak hands toont..? Kortom: kop op kerel. Komt nog wel goed komende paar weekjes.
Ik geloof er niet veel van dat het weer goed komt, ik zie gewoon precies hetzelfde als in 2018. Enige verschil is dat ik dit keer wel een aantal keer winst gepakt heb, gelukkig..
Zero.
*zet helm op*
Hier al mijn begin 2017 aangeschafte ETH van de hand gedaan afgelopen maandagochtend. Beste keuze sinds jarenPelox schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:43:
[...]
Gelukkig inmiddels de helft van de hand gedaan de laatse weken.. wat een ongelooflijk drama die eth..
Hangt er maar vanaf wat ETH doet in de toekomst. Als ETH 20K wordt....paul-s83 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:11:
[...]
Hier al mijn begin 2017 aangeschafte ETH van de hand gedaan afgelopen maandagochtend. Beste keuze sinds jaren
:{ ²
ADA smeekt om een flinke correctie. Meer dan 4000% vanaf de bodem. Zie hoe extreem de monthly chart is.Tominatie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:10:
ADA blijft wel sterk gelukkig,maarja dat zeg ik nu en over 5 minuten zal dat ook wel weer het ravijn in storten.
ADA HODL ik gewoon..
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ik begrijp je punt, daarom scroll ik en let ik een beetje op wat ie bijvoorbeeld aanwijst, dan kan ik besluiten om ff normaal te kijken of door te skippen. Zit af en toe ook op Trading view maar daar lees je ook van alles en nog wat.PilatuS schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:53:
[...]
Als ik dan info van andere mensen wil, dan liever de mening van meerdere mensen in de vorm van charts. Ik ga af en toe nog eens naar Twitter om te zien wat daar de mening van een aantal mensen is. Wil je dat doen met zulke video's ben je een uur verder ipv 5 minuten.
Eentje die ik wel relaxt vind is de user: goldbug1.
Eoa Texaan die zeer gedetailleerd beschrijft.
Een aanrader
Als mijn tante kloten had was ze mijn oom geweestBansheeBoy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:12:
[...]
Hangt er maar vanaf wat ETH doet in de toekomst. Als ETH 20K wordt....²
Ik heb zoals zovelen die de bullrun van 2017 hebben meegemaakt alles zien verdampen. Na jaren geduld is alles weer mooi omhoog geschoten dus dan is een keertje winst nemen niet zo vreemd. Liever nu wat minder winst, dan dat alles weer in elkaar zakt.
Mocht dat gebeuren, dan staat er iig Fiat langs de zijlijn om weer in te stappen.
Tradingview heeft erg veel zooi. Twitter heeft een aantal traders die al jaren bezig zijn en vaak goed zitten. Verder ook erg up to date tegenover de meeste andere bronnen. Persoonlijk vind ik Twitter de beste plek om even snel wat info te zien.elektriekert schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:15:
[...]
Ik begrijp je punt, daarom scroll ik en let ik een beetje op wat ie bijvoorbeeld aanwijst, dan kan ik besluiten om ff normaal te kijken of door te skippen. Zit af en toe ook op Trading view maar daar lees je ook van alles en nog wat.
Eentje die ik wel relaxt vind is de user: goldbug1.
Eoa Texaan die zeer gedetailleerd beschrijft.
Een aanrader
Laat maar weersOid schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:59:
Aangezien de koers zich heel netjes aan m'n lijntjes lijkt te houden, toch maar even delen
BTC/USDT, 15min.
Op 2 maart 15.30 uur staat 'ie op ~55K. Als het klopt krijg ik bier van jullie(Grolsch graag.)
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/jYKdrjFq24CpepdX9MHuEekw.jpg?f=fotoalbum_large)
Je ziet BTC nu wel mooi naar de 48.000 graaien, benieuwd of ie zich daar aan weet vast te klampen om vervolgens wat te herstellen. Van mij mag ie nog wat verder omlaag eigenlijk.
7 procent vandaag. En zo rond de $12 lijkt daarvoor wel echt de bodem momenteel.Mighty schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:15:
Ik hoop nog wat CAKE goedkoop in te kunnen slaan maar tot nu toe laat deze geen significante daling zien.
MickyB fresh op Twitter gok ik, anders ff op Hogan & Hogan lawfirm zoeken op YT.ApC_IcE schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:32:
Afgelopen 22 feb zou Ripple’s eerste courtday zijn. Ik kan niks daarover vinden.
Iemand wat meer info?
Advocaat die in lekentaal uitlegt
Edit: zie legalbriefs op YT

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Toch weiger ik een account aan te makenPilatuS schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:17:
[...]
Tradingview heeft erg veel zooi. Twitter heeft een aantal traders die al jaren bezig zijn en vaak goed zitten. Verder ook erg up to date tegenover de meeste andere bronnen. Persoonlijk vind ik Twitter de beste plek om even snel wat info te zien.

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LgGDnWpBzyBMCdt3ZeHJq0CP.jpg?f=user_large)
Zo nu en dan wordt ik wel eens getrollt door m'n telefoon die ff verteld dat btc ook nog veel lager had kunnen kopen....

Wat een grapjas is het toch ook
[ Voor 4% gewijzigd door Woohooo op 25-02-2021 23:24 ]
Ze roepen van alles.. ik hoor en lees vandaag 100k, 70k, 40k, 29k, uiteindelijk zal 1 iemand het wel goed gokken.DutchCrownNL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:20:
Onze ADHD duitser verwacht eerder een uitbraak naar boven voor BTC dan beneden, nu heeft ie het vaak goed maar ik zie hem nu niet zosnel omhoog klimmen nu die 47,5K heeft getest![]()
[YouTube: 🚨THIS INSANE BITCOIN PATTERN WILL BREAK WITHIN 12 HOURS!!!!!!!!!!! [my next trade..]]
Zero.
Ik heb ook niets met Twitter en post zelfs ook nooit iets. Alleen voor crypto is het gewoon erg handig, hoewel ik het tegenwoordig weinig meer gebruik. Verder ook een prima plek om te leren door te zien wat sommige mensen zien.elektriekert schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:21:
[...]
Toch weiger ik een account aan te maken
Om vervolgens "Just like i predicted" te roepen.Pelox schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:22:
[...]
Ze roepen van alles.. ik hoor en lees vandaag 100k, 70k, 40k, 29k, uiteindelijk zal 1 iemand het wel goed gokken.
:{ ²
Was volgens mij alleen maar een eerste hoorzitting. Nog niks concreets, kan misschien wel maanden duren voor er een uitspraak ligt.ApC_IcE schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:32:
Iemand wat meer info?
Oh dat ben ik met je eens, maar hij heeft best een goede rep qua voorspellingen.Pelox schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:22:
[...]
Ze roepen van alles.. ik hoor en lees vandaag 100k, 70k, 40k, 29k, uiteindelijk zal 1 iemand het wel goed gokken.
Ik heb inmiddels maar besloten niet te verkopen, lekker blijven zitten en we zien morgen wel waar we staan
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Heb je een lijstje met accounts die je boeiend vindt om te volgen?PilatuS schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:23:
[...]
Ik heb ook niets met Twitter en post zelfs ook nooit iets. Alleen voor crypto is het gewoon erg handig, hoewel ik het tegenwoordig weinig meer gebruik. Verder ook een prima plek om te leren door te zien wat sommige mensen zien.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!