Ik ben WEER precies uitgestapt in de dip.
Ik ga m’n scherm op z’n kop zetten, misschien helpt dat
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Heb je misschien een aantal voorbeelden?PilatuS schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:17:
[...]
Tradingview heeft erg veel zooi. Twitter heeft een aantal traders die al jaren bezig zijn en vaak goed zitten. Verder ook erg up to date tegenover de meeste andere bronnen. Persoonlijk vind ik Twitter de beste plek om even snel wat info te zien.
[ Voor 7% gewijzigd door WoodyWindoW op 25-02-2021 23:32 ]
Ik ook de afgelopen dagen.. nu heb ik ze voor de gek gehouden. Had mijn order al klaarstaan en deed net alsof ik klikte ha! Dat zal ze leren!Animal schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:29:
Zero.
Tip: niet meer uitstappen en gewoon bijkopen, scheelt een hoop gevloek en zenuwen.Animal schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:29:
sOid schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:27:
[...]
Heb je een lijstje met accounts die je boeiend vindt om te volgen?
Ik heb mijn feed even geopend en kom deze zo even tegen:WoodyWindoW schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:30:
[...]
Heb je misschien een aantal voorbeelden?
Edit: sorry, ik zie dat het al eerder gevraagd is door @sOid
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 25-02-2021 23:41 ]
In binance kun je rood en groen met elkaar omdraaien 😃Animal schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:29:
https://twitter.com/SalsaTekilasOid schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:27:
[...]
Heb je een lijstje met accounts die je boeiend vindt om te volgen?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Over het algemeen ook traders die niet kijken naar de komende 2 jaar, maar naar de komende move of max een paar dagen. Hoe hoger de timeframe hoe kleiner de kans dat je goed zit. Kijken waar de weerstand zit en waar de support zit om level naar level te traden is vind ik zo'n beetje het maximale wat mogelijk is.
Precies, die long term voorspellingen zijn misschien ook leuk maar die ben ik zelf tegen die tijd ook alweer vergetenPilatuS schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:41:
[...]
Over het algemeen ook traders die niet kijken naar de komende 2 jaar, maar naar de komende move of max een paar dagen. Hoe hoger de timeframe hoe kleiner de kans dat je goed zit. Kijken waar de weerstand zit en waar de support zit om level naar level te traden is vind ik zo'n beetje het maximale wat mogelijk is.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Je 4 en 5 staan verkeerd om.Raaafie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:49:
Fasten your seatbelts boys and girls. 45k incoming.
Zero.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Waar mik je op? Heb er zelf een op 0,95$ staan.David456 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 00:03:
Kom maar door met de dip, heb wat mooie buy-orders voor ADA staan.
Ik heb ze erg scherp ingesteld, wil eigenlijk niet dat ze in de nacht worden gehit en dan verder dippen. Heb daarom een ietwat onrealistische prijs van €0,78 genomen, mocht die wel worden geraakt dan is dat prima. M’n onderbuik zegt in ieder geval dat bitcoin een bearish weekje tegemoet gaat en dat ook ADA hierdoor helaas wordt meegezogen ondanks dat hij zich nu nog redelijk staande houdt.goldmemberf1 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 00:06:
[...]
Waar mik je op? Heb er zelf een op 0,95$ staan.
Nee we moeten even naar de 43k, daarna weer omhoog.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 00:47:
Kan iemand de kurk er weer in stoppen.
haha, dat zou je wel denken ja. Maar hey stel hij gaat ETH van de troon stoten kan ie nog een stuk hoger!PilatuS schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:12:
[...]
ADA smeekt om een flinke correctie. Meer dan 4000% vanaf de bodem. Zie hoe extreem de monthly chart is.
Misschien, maar dat had je 1 week terug ook over BNB kunnen zeggenTominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 00:56:
[...]
haha, dat zou je wel denken ja. Maar hey stel hij gaat ETH van de troon stoten kan ie nog een stuk hoger!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Chris mag dan wel schreeuwerig overkomen maar hij is een OG met heel veel talent en zeer scherpe analyse.DutchCrownNL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:26:
[...]
Oh dat ben ik met je eens, maar hij heeft best een goede rep qua voorspellingen.
Ik heb inmiddels maar besloten niet te verkopen, lekker blijven zitten en we zien morgen wel waar we staan
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Het is of een slowchat, of de mods die er een dagtaak aan hebbengijsvogel schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 01:07:
Wauw, toch gelukt om een slowchat te regelen...
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
[ Voor 51% gewijzigd door A87 op 26-02-2021 01:37 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
ik zit handenwrijvend te wachten op een echte dikke crash en dan instappen natuurlijk:DA87 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 01:34:
OK, al die altcoins gaan weer om zeep geholpen worden.. Dan maar weer wat bijkopen in Q2 en daarna Q3.
ik dacht bitcoin gaat wel ff naar 500k toe in 2022
THE MEGAAA DUMP SELL YOUR HOUSE. laat die bitcoin family maar rekt gaan en naar de bijstand
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
BNB kan een optie zijn, maarja voor welke prijs? Een maand geleden was het nog 35 eur.Khaelos schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 01:44:
[...]
ik zit handenwrijvend te wachten op een echte dikke crash en dan instappen natuurlijk:D
iemand een realistisch instapbedrag voor BNB op het oog?
ik ben eerder tijdens die gekke bullrun ingestapt op 215, had daar toen veel twijfels over maar bleek een goede zet te zijn verkocht op 283_Gast_ schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 01:55:
[...]
BNB kan een optie zijn, maarja voor welke prijs? Een maand geleden was het nog 35 eur.
Er voorspellingen gedaan dat BNB rond de 1000 euro kan gaan dit jaar. Dusja wat is een goede prijs? Moeilijk te zeggen...
_Gast_ schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 01:55:
[...]
BNB kan een optie zijn, maarja voor welke prijs?
Kijken wat BTC doet. Als BTC verder gaat stijgen zal ook BNB weer ruimte voor omhoog hebben. BNB kan niet stijgen als BTC zakt. Niet dat wat BTC gaat doen makkelijk is, maar het is nutteloos om BNB te kopen als BTC blijft zakkten.
[ Voor 95% gewijzigd door rogier2012 op 26-02-2021 02:02 ]
Dat is het lastige. Eergister kon je tijdens de dip BNB kopen voor 160 euro. Dat was toen de bodem. Deze keer lijkt hij niet zo ver te komen, maar je weet het maar nooit. Ik denk dat 170 euro wel een goede prijs is voor nu. En waarschijnlijk zullen er komende dagen meer dips komen...Khaelos schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 01:58:
[...]
ik ben eerder tijdens die gekke bullrun ingestapt op 215, had daar toen veel twijfels over maar bleek een goede zet te zijn verkocht op 283![]()
wat ik zo lastig vind ik dat ie op de 5m chart de afgelopen 6 uur een stuk of 7 drops met daarna een kleine herstel en daarna een verdere drop heeft laten zien.. hoe herken je de echte bodem?
[ Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 26-02-2021 02:04 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Khaelos op 26-02-2021 02:04 ]
Ja daar lijkt het wel op. Misschien komende dagen een nieuwe kans...
[ Voor 33% gewijzigd door Khaelos op 26-02-2021 02:24 ]
zo'n lange lijst, geen hond en geen eend?iVibes schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:38:
[...]
https://twitter.com/SalsaTekila
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL
https://twitter.com/cachiestboi
https://twitter.com/100trillionUSD
https://twitter.com/BitBitCrypto
https://twitter.com/inversebrah
https://twitter.com/RobertJandeJong
https://twitter.com/majinsayan
https://twitter.com/whale_alert
@SatoshiFlipper
@TheCryptomist
@ToolFreeCrypto
@izzeJESUS
@teddycleps
@TrueCrypto28
@tradingroomapp
@PeterLBrandt
@D4rkEnergYYY
@ne_crypto401
@nebraskangooner
@cryptoeazy
@IncomeSharks
@Rnb010
@Master91Builder
@Bitdealer_
@Crypt0Entropy
@CryptoHornHairs
@SatoshiSonic
@Fintechdaddy
@IrnCrypt
@PostyXBT
@remigoomba
@lvlheadtrading
@BigChonis
@FeraSY1
@FrenchysCrypto
@Bleeding_Crypto
@Bagsy_II
@le_Lannister
@ChartChampions
@walter_wyckoff
@iLiquidatebots
@TraderX0X0
@Tradermayne
@thecryptomonk
@redxbt
@CryptoDonAlt
@ChartVampire
@MrJozza
@SalsaTekila
@CryptoUB
@AndrewEDavis
@InvestingScope
@botje11TV
@PhilakoneCrypto
En natuurlijk: @CryptoCobain
Het zou wat zijn als het opeens rekt gaat.PilatuS schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 01:59:
[...]
[...]
Kijken wat BTC doet. Als BTC verder gaat stijgen zal ook BNB weer ruimte voor omhoog hebben. BNB kan niet stijgen als BTC zakt. Niet dat wat BTC gaat doen makkelijk is, maar het is nutteloos om BNB te kopen als BTC blijft zakkten.
Het leuke aan BNB is dat het de token van Binance is en daar nut heeft voor lagere fees._Gast_ schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 01:55:
[...]
BNB kan een optie zijn, maarja voor welke prijs? Een maand geleden was het nog 35 eur.
Er voorspellingen gedaan dat BNB rond de 1000 euro kan gaan dit jaar. Dusja wat is een goede prijs? Moeilijk te zeggen...
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
BNB heeft nu zoveel meer nut dan enkel de fee's.ScuL schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 05:04:
[...]
Het leuke aan BNB is dat het de token van Binance is en daar nut heeft voor lagere fees.
Zolang de bullmarkt blijft razen zullen mensen coins kopen (of het BTC of alt coins zijn is niet zo belangrijk) en heel veel mensen gebruiken dan BNB voor lagere fees, en/of schrapen al het klein grut richting BNB
Kortom afhankelijk van het aantal maanden dat we nog in deze bull cycle zitten zal BNB op de lange termijn eigenlijk maar één kant op kunnen en dat is omhoog
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2021 06:37 ]
Het was een mooie week..Pelox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:18:
Niemand wil het horen, maar de bullmarkt is voorbij. Dat denk ik echt.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
PIII 800@804 Mhz
Neem je zelf al in fiat?Pelox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:18:
Of dat zo is weet ik niet , flinke correcties horen er nu eenmaal bij , ben wel blij dat ik vorige week zaterdag mijn inleg sinds 3 jaar er dubbel heb uitgehaald , wat een rust hier nu , heb alleen nog Btc , Neo en Ada voor de hodl , prima zoPelox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:18:
Goedemorgen Debby Downer.Pelox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:18:
BTC presteert vaker eind februari/ geheel Maart matig, niks nieuws onder de zon....Pelox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:18:
Verwijderd
He he, eindelijk, kunnen we weer beginnen met DCA-en voor 2025Pelox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:18:
Verwijderd
In maart 2020 begon de Coronacrisis lockdowns. Lekker vergelijkbaar met vandaag ja.knakworst schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:30:
Deze daling komt door de onrust op de aandelenmarkten. Nikkei -4%. Reden is oplopende rente en inflatiespook. Precies de reden waarom je in goud en btc moet zitten. Btc daalde ook heel hard in maart 2020. Wat gebeurde er daarna?
Dit bedoel ik. Haha btc kan enkel omhoog, we zullen nooit meer een bearmarket zien, op naar de 357.000!
[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 26-02-2021 07:37 ]
Zero.
Ik weet niet of je goud hebt gezien de afgelopen wekenknakworst schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:30:
Deze daling komt door de onrust op de aandelenmarkten. Nikkei -4%. Reden is oplopende rente en inflatiespook. Precies de reden waarom je in goud en btc moet zitten. Btc daalde ook heel hard in maart 2020. Wat gebeurde er daarna?
Haha lol, ja wat gebeurde er ook alweer in maart vorig jaar. Het ligt op het pubtje je van mijn tong maar kan er niet op komen.knakworst schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:30:
Nee hoor dat hoeft niet maar het valt mij gewoon altijd op dat wanneer er een beetje tegenslag is je altijd debby downer posts moet plaatsen. Maar goed je strategie is verder prima.Pelox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:35:
[...]
Dit bedoel ik. Haha btc kan enkel omhoog, we zullen nooit meer een bearmarket zien, op naar de 357.000!
Zo goed?
Ik blijf gewoon verkopen als we weer verder stijgen. Een deel hodl ik, puur btc. De rest? Een pumpje en hoppa de markt op!
Niet zo prima als bij een aantal andere hier, maar in ieder geval tientallen keren beter dan mijn strategie in 2018.keepitfrosty schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:42:
[...]
Nee hoor dat hoeft niet maar het valt mij gewoon altijd op dat wanneer er een beetje tegenslag is je altijd debby downer posts moet plaatsen. Maar goed je strategie is verder prima.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 26-02-2021 07:54 ]
Zero.
Haha, dat had ik ook toen ik vorig jaar ETH verkocht voor 500, echt een shitload aan ETH, mega winst gepakt... en niet veel later erna was het het dubbele geweest (of x3 als ik nog langer had gewacht).paul-s83 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:11:
[...]
Hier al mijn begin 2017 aangeschafte ETH van de hand gedaan afgelopen maandagochtend. Beste keuze sinds jaren
Helaas kwam dit uit.Raaafie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:49:
Fasten your seatbelts boys and girls. 45k incoming.
Ik doe er nog een schepje boven op, ik gok dat vanavond de zon onder gaat, mark my words
Ja dat dacht ik al. maar was benieuwd. Buy the hype en sell the news!Prosac schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:26:
[...]
Was volgens mij alleen maar een eerste hoorzitting. Nog niks concreets, kan misschien wel maanden duren voor er een uitspraak ligt.
Tja, als je toen diep in neo zat snap ik je mentaliteit wel, die is nog steeds niet over zijn ATH heen, ik vraag mij ook sterk af of dat ooit nog wel gaat lukken met Neo. Ook nu heb ik dezelfde fout gemaakt, niet mijn alts verkopen 2 dagen terug toen ik nog zonder verlies er uit kon.Pelox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:48:
[...]
Niet zo prima als bij een aantal andere hier, maar in ieder geval tientallen keren beter dan mijn strategie in 2018.
Toen was het een soort van "I went to the moon and all I got was this lousy t-shirt".
Nee die neo's heb ik later gekocht in de dip, rond de 6 usd per stuk. Het was toen vooral ltc, xrp en eth.mannowlahn schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:13:
[...]
Tja, als je toen diep in neo zat snap ik je mentaliteit wel, die is nog steeds niet over zijn ATH heen, ik vraag mij ook sterk af of dat ooit nog wel gaat lukken met Neo. Ook nu heb ik dezelfde fout gemaakt, niet mijn alts verkopen 2 dagen terug toen ik nog zonder verlies er uit kon.
Zero.
Verwijderd
"daar zit ik aan vast" omdat ze op verlies staan is natuurlijk een bizar slechte strategie.mannowlahn schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:21:
Ik zit nog even na te denken over mijn polan straks. Heb helaas mijn bake niet tijdig verkocht dus zit daar aan vast, wel mijn stack van BTC verkocht zonder verlies. Vraag is, stap ik straks terug in BTC of gok ik dat ik mijn winst met wat alts sneller kan vergroten.
Twee dagen terug was het flink inkopen op bv Dot, Cake, toen btc weer omhoog ging hadden die ook weer de grootste stijging.
ja vertel mij wat, ik had juist nog de hoop twee dagen geleden toen het weer snel bijtrokVerwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:27:
[...]
"daar zit ik aan vast" omdat ze op verlies staan is natuurlijk een bizar slechte strategie.
Van 20% verlies naar 80% verlies voorkomen door tijdig te verkopen is beter dan die hele skipiste meepakken.
Moon?knakworst schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:30:
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Man man man, kies je net de verkeerde nacht uit dus.. als ik dat vannacht had gedaan was alles volgens plan verlopen.pieterbas99 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:45:
Omdat dit het slow chat topic is en je hier stukjes dagboek zonder analyse mag zetten...
Ik ga dr vanavond fftjes uit. Slecht gevoel bij vannacht. Morgenvroeg weer inkopen, hopelijk tegen lagere prijzen, waarschijnlijk tegen hogere
ik totaal niet. Rond de 40 gooi ik er nog een enorme zak verse fiat in. Dus prima al die weakhands, more cheap coins for mehmr schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:30:
Begin me ook zorgen te maken en denk aan wat er in 2018 gebeurde...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nothing stops this train
Inderdaad, dit zien velen hier al een paar dagen aankomen (en roepen dit ook al een paar dagen). Eerst zakken richting de 40k, daarna kunnen we "gewoon" weer omhoog.anti elppa schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:34:
[...]
ik totaal niet. Rond de 40 gooi ik er nog een enorme zak verse fiat in. Dus prima al die weakhands, more cheap coins for me
nee maar wel een berg ervaring in crypto (8jaar). Dit is precies hetzelfde als vorige maand. En het zelfde als vorige bullrun een keer of 7 gebeurde (en deze zijn al minder heftig). Let maar op, dit gaat aankomend jaar ook nog een keer of 4 a 5 gebeurenhmr schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:39:
Maar niemand heeft hier de wijsheid in pacht. Het kan alle kanten op..
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
[ Voor 12% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 26-02-2021 08:42 ]
Waarom verkoop je dan niet en koop je op 40 terug? Als het toch precies hetzelfde gaat. Makkelijk sats verdienen.anti elppa schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:40:
[...]
nee maar wel een berg ervaring in crypto (8jaar). Dit is precies hetzelfde als vorige maand. En het zelfde als vorige bullrun een keer of 7 gebeurde (en deze zijn al minder heftig). Let maar op, dit gaat aankomend jaar ook nog een keer of 4 a 5 gebeuren
Zero.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Ligt eraan wanneer je uit wilt stappen. We gaan de komende jaren zowiezo nog onder de 40k, richting 20k regionen. Dat zijn de inkoopmomenten als je zowiezo de cycle uit wilt zitten.anti elppa schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:34:
[...]
ik totaal niet. Rond de 40 gooi ik er nog een enorme zak verse fiat in. Dus prima al die weakhands, more cheap coins for me
Jij denkt dat deze bullrun nog niet voorbij is?anti elppa schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:40:
[...]
nee maar wel een berg ervaring in crypto (8jaar). Dit is precies hetzelfde als vorige maand. En het zelfde als vorige bullrun een keer of 7 gebeurde (en deze zijn al minder heftig). Let maar op, dit gaat aankomend jaar ook nog een keer of 4 a 5 gebeuren
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Verkopen midden in de rode paal is nooit een goed idee. Wacht dan teminste even tot de namiddag recovery. Nu ben je 10% extra kwijt.zwembroek schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:42:
Jammer zeg...heb ook maar gered wat er nog te redden viel....weer verlies gemaakt deze keer. Ach ja wie niet waagt wie niet wint. Volgende ronde pak ik het anders aan .
God morks in wysterious ways.
In het ‘serieuze’ topic van gisteren stonden wat prima analyses die op vele internationale fora consensus lijken te vinden. Down naar <40k en dan weer omhoog.zwembroek schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:43:
[...]
Jij denkt dat deze bullrun nog niet voorbij is?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq