www.livecoinwatch.com ?Bad Brains schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:24:
[...]
Al die andere voorstellen was het niet, deze lijkt er op qua opzet.
De pagina waar ik het over heb was super simpel en clean (zo zag het er uit) in gewoon wit.
Ik zal kijken of ik de post terug kan vinden lol. Dat wordt spitten.
Bensimpel
Positieve meneer
Iemand interesse in een invite van Pi?
https://minepi.com/
Nieuwe crypto dat eind dit jaar op mainnet moet gaan, werkt op android en IOS. Waarde is nu nog helemaal niet bekend. Kan een flop zijn of toch wel wat opleveren. Wie het weet mag het zeggen.
Stuur me maar een dm voor invite
Nieuwe crypto dat eind dit jaar op mainnet moet gaan, werkt op android en IOS. Waarde is nu nog helemaal niet bekend. Kan een flop zijn of toch wel wat opleveren. Wie het weet mag het zeggen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Nou, dit móet wel een goed project zijn. Gister was er zelfs iemand die zich er speciaal voor had aangemeld om ons het goede nieuws te komen te vertellen dat hij een referrer voor ons had. Een aantal leuke memes volgden. Ik heb er in ieder geval om kunnen grinniken.Bensimpel schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:40:
Iemand interesse in een invite van Pi?
Grote speler alarm gaat af hoor!Bensimpel schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:33:
Nog even 100 euro in XLM gestopt. Ga maar x10 ofzo. Thx.
Nee ook niet, Delta is een App en het was echt een website.
Gezocht in de oude draad maar niets gevonden zelfs niet in mijn history.
Ik geef het op.
Bedankt voor de sites, ik denk dat ik cryptowatch maar ga bekijken die ziet er het meest uit als de site die ik niet mer kan vinden lol.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Bij aanmelding krijg je meestal mailtjes, mail history rond betreffende tijd kijken...Bad Brains schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:53:
[...]
Nee ook niet, Delta is een App en het was echt een website.
Gezocht in de oude draad maar niets gevonden zelfs niet in mijn history.
Ik geef het op.
Bedankt voor de sites, ik denk dat ik cryptowatch maar ga bekijken die ziet er het meest uit als de site die ik niet mer kan vinden lol.
Ik had me niet aangemeld of iets, het was een link waar je crypto kon adden, slepen weghalen.EnderQ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:57:
[...]
Bij aanmelding krijg je meestal mailtjes, mail history rond betreffende tijd kijken...
Layout zag er ongeveer zo uit linkje -- https://prnt.sc/106petl
Was echt drag drop werk, maar laten we er geen moeite meer insteken het komt vanzelf wel weer een keer boven.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
ADA lijkt zich een beetje los te wurmen van BTC, zit inmiddels weer rond de $ 1.10

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mag ook wel na de Mary hard forkDutchCrownNL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:11:
ADA lijkt zich een beetje los te wurmen van BTC, zit inmiddels weer rond de $ 1.10
Verwijderd
Ja, een prettig groen remspoor in mn PF om de moed erin te houden.DutchCrownNL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:11:
Een beetje positiviteit in de saaie sideways/downwards weken
Zo die sellwall op $ 1.115 van 1 Mil is even overlopen

Dit is chinees voor mij. Waar zie je dat?DutchCrownNL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:17:
Zo die sellwall op $ 1.115 van 1 Mil is even overlopen
Binance orderboekOli4- schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:17:
[...]
Dit is chinees voor mij. Waar zie je dat?
Hey mensen. Ik ben op zoek naar een zeer simpele portfolio tracker en ik ben er nog niet in geslaagd om te vinden wat ik zoek.
Degene die ik kan vinden willen allemaal dat ik veel te exacte informatie invul en/of dat ik m'n exchanges link en/of geen optie tot het linken van m'n cold wallet.
Dit is wat ik zoek:
- ik wil handmatig in kunnen vullen hoeveel fiat ik heb geïnvesteerd
- handmatig in kunnen vullen welke crypto ik heb incl. huidige waarde
Heel veel meer heb ik niet nodig, ik wil alleen maar weten of m'n investering meer of minder waard is geworden
Hoor graag suggesties!
Degene die ik kan vinden willen allemaal dat ik veel te exacte informatie invul en/of dat ik m'n exchanges link en/of geen optie tot het linken van m'n cold wallet.
Dit is wat ik zoek:
Heel veel meer heb ik niet nodig, ik wil alleen maar weten of m'n investering meer of minder waard is geworden
Hoor graag suggesties!
Excelquestarey schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:18:
Hey mensen. Ik ben op zoek naar een zeer simpele portfolio tracker en ik ben er nog niet in geslaagd om te vinden wat ik zoek.
Dit is wat ik zoek:
Hoor graag suggesties!
Dat moet met het welbekende Delta appje prima kunnen. @questarey
De hele tijd weekt ADA zich al los.DutchCrownNL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:11:
De dip van de BTC heeft invloed maar veel minder op ADA dan de andere alts.
Goede ontwikkeling wel.
https://www.moonstats.com/ada-cardano
Hi, volgens mij kan dit ook gewoon bij Blockfolio. Ze vragen idd wel of je je exchanges wil connecten maar dit hoeft natuurlijk niet.questarey schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:18:
Dit is wat ik zoek:
Hoor graag suggesties!
Wat vinden jullie eigenlijk van de beruchte Binance Card? Wat zijn de positieve en negatieve punten en als je er één tot je bezitting hebt, wat is jouw ervaring met de zojuist genoemde debit card? Zelf vind ik het allemaal een beetje te makkelijk.
Ik begin me wel een beetje zorgen te maken om ETH. Ze lijken links en rechts ingehaald te worden en hebben niet echt de status van digitaal goud die BTC wel heeft.HoppyF schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:21:
[...]
De hele tijd weekt ADA zich al los.
De dip van de BTC heeft invloed maar veel minder op ADA dan de andere alts.
Goede ontwikkeling wel.
https://www.moonstats.com/ada-cardano
Wel blij dat ik wat uurtjes in ADA heb gestopt
[ Voor 4% gewijzigd door Oli4- op 25-02-2021 16:26 ]
In het vorige topic is hier wel het een en ander over geschreven. Raad je aan daar 's te kijken!issipro schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:23:
Wat vinden jullie eigenlijk van de beruchte Binance Card? Wat zijn de positieve en negatieve punten en als je er één tot je bezitting hebt, wat is jouw ervaring met de zojuist genoemde debit card? Zelf vind ik het allemaal een beetje te makkelijk.
Kan het even niet snel vinden maar is er iets aangekondigd bij matic ?
Mijn PF gaat los zit daar all in
Vergeet niet dat eth vorig jaar 90usd waard was.Oli4- schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:23:
[...]
Ik begin me wel een beetje zorgen te maken om ETH. Ze lijken links en rechts ingehaald te worden en hebben niet echt de status van digitaal goud die BTC wel heeft.
Wel blij dat ik wat uurtjes in ADA heb gestoptStraks ook nog de Cardano360 stream. Laat maar komen!
Dit zal de oorzaak wel zijn: We are glad to announce that $MATIC is now listed oncorneedebruin schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:26:
Kan het even niet snel vinden maar is er iets aangekondigd bij matic ?
@CoinBene (bron: Twitter) Zit er zelf ook redelijk diep in
[ Voor 3% gewijzigd door JurriaanA op 25-02-2021 16:34 ]
Verwijderd
Ja, totdat BNB een dikke rollback doet op de Binance Smart Chain, vanwege 1 of andere hack of scam ofzo. Of puur om dat de grote Chinese vader van de hemel en omstreken, CZ, dat wil....Oli4- schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:23:
[...]
Ik begin me wel een beetje zorgen te maken om ETH. Ze lijken links en rechts ingehaald te worden en hebben niet echt de status van digitaal goud die BTC wel heeft.
Wel blij dat ik wat uurtjes in ADA heb gestopt
Dan beseft iedereen weer even waarom enige decentralisatie toch best wel gewenst is.
Begrijp me niet verkeerd, ben geen fan van Ethereum... Maar een veel te machtige Binance is ook nergens goed voor. Die gaan over lijken voor winst.
Maar toegegeven, Ethereum is inderdaad een mooie shitshow momenteel.
De hele run wat geleund op de Bitcoin pump en om ietwat relevant te blijven toch maar wat druk gezet op 2.0 met een locked staking periode...

Shitcoinerij.
Ah niet genoeg gezocht dankjewel !JurriaanA schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:32:
[...]
Dit zal de oorzaak wel zijn: We are glad to announce that $MATIC is now listed on
@CoinBene (bron: Twitter) Zit er zelf ook redelijk diep in
maar even hodlen
Ik ben ook geen fan van BNB (weiger het te kopen/ houden). Ik denk dat de druk die ETH meer van andere altcoins zal komen zoals ADA, DOT en AVA. Neemt niet weg dat ETH nog kansen heeft om zijn momentum te behouden/ herpakken.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:33:
[...]
Ja, totdat BNB een dikke rollback doet op de Binance Smart Chain, vanwege 1 of andere hack of scam ofzo. Of puur om dat de grote Chinese vader van de hemel en omstreken, CZ, dat wil....
Dan beseft iedereen weer even waarom enige decentralisatie toch best wel gewenst is.
Begrijp me niet verkeerd, ben geen fan van Ethereum... Maar een veel te machtige Binance is ook nergens goed voor. Die gaan over lijken voor winst.
Maar toegegeven, Ethereum is inderdaad een mooie shitshow momenteel.
De hele run wat geleund op de Bitcoin pump en om ietwat relevant te blijven toch maar wat druk gezet op 2.0 met een locked staking periode...![]()
Shitcoinerij.
Excel werkt voor mij goed, zet al je aankopen erin met data die je wilt, druk op refresh en je hebt je overzicht, je kan het zo gek maken als je wilt met grafieken en al. Zo heb je ook historisch data.questarey schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:18:
Dit is wat ik zoek:
Hoor graag suggesties!
Huidige waarde ophalen via API: https://mixedanalytics.co...ap-data-to-google-sheets/
Binance Debit Visa - shoppen met cryptoissipro schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:23:
Van de devs van de pannenkoekenbakkers (AMA die zie laatst hielden) begreep ik dat er op niet al te lange termijn stappen genomen gaan worden om bsc decentraal(er) te gaan maken. Die waren laatst bij binance op de koffie.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:33:
[...]
Ja, totdat BNB een dikke rollback doet op de Binance Smart Chain, vanwege 1 of andere hack of scam ofzo. Of puur om dat de grote Chinese vader van de hemel en omstreken, CZ, dat wil....
Dit ga ik is uitzoeken, klinkt fijnH333A schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:38:
[...]
Excel werkt voor mij goed, zet al je aankopen erin met data die je wilt, druk op refresh en je hebt je overzicht, je kan het zo gek maken als je wilt met grafieken en al. Zo heb je ook historisch data.
Huidige waarde ophalen via API: https://mixedanalytics.co...ap-data-to-google-sheets/
Anderen ook bedankt voor de suggesties, blockfolio en Delta had ik al geprobeerd, het probleem van die apps is dat ik geen coins kan toevoegen zonder er een transactie van te maken. Oftewel, het is een heel gedoe om mijn mining opbrengsten daar in te stoppen op een kloppende manier.
Vandaar dat ik gewoon een coin wil toe voegen, zonder allemaal poespas
Intrigerend... hoe precies vind je een betaalkaart "te makkelijk"? Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt.issipro schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:23:
Zelf vind ik het allemaal een beetje te makkelijk.
Geen idee... Ik wou een mening geven want dat staat er zo mooi bij, nietwaar?Glenn Hoddle schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:45:
[...]
Intrigerend... hoe precies vind je een betaalkaart "te makkelijk"? Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt.
Over een token misschien, maar dit is niet gewoon een gesprek beginnen. Lees de regels eens:Picrypto schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:50:
[...]
Prima als jullie er niet aan mee willen doen, maar kan toch een gesprek openen met mensen die dat wel willen?
"Geen links met referral, of vragen om invites."
[ Voor 11% gewijzigd door Oli4- op 25-02-2021 16:52 ]
Ze mogen dat helemaal niet.deppenboks schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:53:
[...]
Jammer. Een paar honderd miljoen zou al voldoende zijn en dat is volgens mij echt peanuts voor ze.
Maar als jij "in de eerste hand" zit: doe er dan wat aan! 😂
Edit: trouwens, pensioenpremie is diefstal. Meteen afschaffen.
[ Voor 9% gewijzigd door Glenn Hoddle op 25-02-2021 16:54 ]
Zeker, alleen helpt het dan wel als die mening enigszins begrijpelijk is. Overigens is mijn indruk dat je aan die kaart in Nederland niet bijster veel hebt.issipro schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:49:
[...]
Geen idee... Ik wou een mening geven want dat staat er zo mooi bij, nietwaar?
Pensioenfondsen "mogen" voornamelijk staatsobligaties opkopen die niks opleveren 
edit: solly, verkeerde forum/
edit: solly, verkeerde forum/
[ Voor 15% gewijzigd door RaptorXS op 25-02-2021 16:59 ]
Nou iemand nog een goede voorspelling met een chart? Wat gaan we doen op de 4H?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
In het nieuwe pensioenstelsel wordt het gelukkig wel wat transparanter voor de deelnemer, maar pfff. Ik zou graag mijn pensioenkapitaal zelf beleggen idd ipv indexen hier, indexje daar.Glenn Hoddle schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:54:
[...]
Ze mogen dat helemaal niet.
Edit: trouwens, pensioenpremie is diefstal. Meteen afschaffen.
En diefstal.. tja, het is natuurlijk één groot risicostelsel. Dat moet wel betaald worden
we only make way for the man who boldly pushes past us
Ik verwacht dat PI omlaag gaat. Of hebben we het over een andere tokenzwembroek schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:59:
nee je dwingt niemand maar je blijft er wel over doorgaan. als je merkt dat hier niemand interesse heeft dan kan je toch beter op een ander forum proberen?Picrypto schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:57:
[...]
Nou blijkbaar begrijp je het nog niet..., ik dwing niemand het is je eigen keuze. Doe onderzoek zelf naar pi en als je het wil downloaden kan je mijn ‘code’ Swets gebruiken.
Heb je geen interesse of bevalt het niet leg het naast je neer
Klopt, normaal leid ik figuren als jij zo om de tuin dat ik hén oplicht maar vandaag ben ik in een goede bui dus je komt goed weg. Even serieus: het valt gewoon op doordat je exact dezelfde teksten en referal code gebruikt als gisteren maar ondertussen wel glashard ontkent dat dit het geval is.Picrypto schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:57:
[...]
Blijkbaar heb je ervaring mee zo te lezen
Begin volgende week tikken we de 60k aan.zwembroek schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:59:
Bron: mijn uitstekende TA en glazenbol.
i dont really care ook al melden er 1000 mensen bij je aan. het doet mij niks.Picrypto schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:01:
[...]
Hebben zich zojuist anders weer 2 mensen aangemeld zie ik, dus blijkbaar wel interesse. En jullie zijn toch degene die er op in gaan? Dan mag hier toch op reageren?
Geen links met referral, of vragen om invites. Dit staat letterlijk in de topics regels. maar lezen is lastig.
Maar no worries, dat merk je vanzelf wel
[ Voor 8% gewijzigd door nemesis2212 op 25-02-2021 17:04 ]
Bij je werkgever vragen om een beschikbare premieregeling?WiseGuy! schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:59:
[...]
In het nieuwe pensioenstelsel wordt het gelukkig wel wat transparanter voor de deelnemer, maar pfff. Ik zou graag mijn pensioenkapitaal zelf beleggen idd ipv indexen hier, indexje daar.
En diefstal.. tja, het is natuurlijk één groot risicostelsel. Dat moet wel betaald worden
Kunnen we reports in dit topic niet koppelen aan een blockchain of iets dergelijks, en daar dan weer coins of iets aan koppelen. Geen idee hoe zoiets gaat maar tegenwoordig is voor alles een blockchain oplossing met een coin te verzinnen. Dan kunnen scammers en spammers hier mooi berichten plaatsen, wij allemaal rapporteren en geld verdienen, of zo.
Ik ga toch uit van een daling eerst nog. Zou ook wel fijn zijn aangezien 50% van mijn zakje muntjes in Fiat zit sinds dinsdagavond.Raaafie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:00:
[...]
Begin volgende week tikken we de 60k aan.
Bron: mijn uitstekende TA en glazenbol.
Wil eigenlijk nog wel iets goedkoper inkopen
In other news.. ADA weer op $ 1.14 
Als die zo gestaag door klimt halen we vanavond nog de $ 1,20 waar ie de vorige keer niet doorheen kwam

Als die zo gestaag door klimt halen we vanavond nog de $ 1,20 waar ie de vorige keer niet doorheen kwam
Ja en dat terwijl BTC gewoon een beetje blijft schommelen op zijn huidige waarde, prima zo!DutchCrownNL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:14:
In other news.. ADA weer op $ 1.14
Zo wat zijn als ADA door blijft gaan tot maandag..
Denk dat het geld van BTC langzaam naar de alts vloeit, heb even niet zo snel de top 10 in beeld (werken schijnt ook nog te moetenYES schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:15:
[...]
Ja en dat terwijl BTC gewoon een beetje blijft schommelen op zijn huidige waarde, prima zo!

Dan kan ik het nog niet in crypto beleggen...Firestorm schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:08:
[...]
Bij je werkgever vragen om een beschikbare premieregeling?
Zou de 2$ haalbaar zijn voor aanstaande maandag als BTC een beetje stabiel blijft?Uncle_Charles schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:16:
ADABTC uitbraak(je), next target ca. 2650 sats?
[Afbeelding]
ADAETH pair ziet er overigens ook erg goed uit
Beetje vreemde referral-code.
Is dit wel te vertrouwen?
Nou ja wat heb ik te verliezen, ik leg gewoon wat in en wie weet ben ik morgen miljonair!
Leuk avondje ? HahaKraay89 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:14:
[...]
Zo zie ik de kleine inleg of trade momenten ook meestal wel. Je geeft 100 euro, of zelfs maar een paar tientjes uit voor een leuke avond of weekend. Als het geld weg is daarna heb je een leuke avond of weekend activiteit gehad. Als het iets oplevert is het dubbel lachen.
Zeker nu je het toch niet buiten de deur mag uitgeven
Zijn wel erg achteruit gegaan he sinds Corona.
Goed dat je het zegt, mijn werkuren zitten er wel weer op dus ik kan uitloggen van mijn werkplekDutchCrownNL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:17:
[...]
Denk dat het geld van BTC langzaam naar de alts vloeit, heb even niet zo snel de top 10 in beeld (werken schijnt ook nog te moeten), maar kan me niet voorstellen dat ADA de enige is momenteel
En dan in elkaar klapt of lekker blijft doorgaan erna?zwembroek schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:16:
Zo wat zijn als ADA door blijft gaan tot maandag..
@zwembroek lijkt me niet, maar who am I.....
Trouwens daily sluiten boven 1.15usd zou mooi zijn, is meteen hoogste daily close sinds early 2018 dan
Trouwens daily sluiten boven 1.15usd zou mooi zijn, is meteen hoogste daily close sinds early 2018 dan
[ Voor 54% gewijzigd door Uncle_Charles op 25-02-2021 17:21 ]
irony > *
In retrospect, ik heb er wel daadwerkelijk een paar duizend. Volgens mij kan je er alleen niks mee nog. (Half jaar geleden iig)
Als dat nu wel kan, dan zijn ze wel te koop.
Als dat nu wel kan, dan zijn ze wel te koop.
Als het zo gaat als in 2017/2018 is het nooit anders geweest dat sell the news. Ook al komen ze baanbrekende tech aan.AMARONE schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:20:
[...]
En dan in elkaar klapt of lekker blijft doorgaan erna?
Lekker doorgaan. De roadmap ziet er veelbelovend uit.AMARONE schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:20:
[...]
Doorgaan gewoon. Moet er mijn hypotheek van kunnen aflossen natuurlijk.AMARONE schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:20:
[...]
Ja maar dat zegt geen fuck. Gewoon BTC in de gaten houden..Oli4- schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:21:
[...]
Lekker doorgaan. De roadmap ziet er veelbelovend uit.
Signalen staan er goed voor:Uncle_Charles schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:20:
@zwembroek lijkt me niet, maar who am I.....
https://coinpedia.org/news/cardano-enters-top-five/
De FOMO slaat toe.nemesis2212 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:23:
ada vliegt omhoog
Verwijderd
Shitcoin 10184728191737271716 bedoel je.
Google even naar "cryply" de CPU coin. Vergelijkbaar concept deze gaat ook door het putje
Haha was ook maar een grapje, inhakend op de linkspammer. Ik heb zelf alleen BTC, BNB en flufje IOTAVerwijderd schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:28:
[...]
Shitcoin 10184728191737271716 bedoel je.
Google even naar "cryply" de CPU coin. Vergelijkbaar concept deze gaat ook door het putje
PSN/Steam: Xamsix
Waarom niet? je krijgt het netto bij je salaris gestort, kan je mee doen wat je wil. Je kunt ook de belastingteruggave van je jaarruimte in BTC stortenWiseGuy! schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:18:
[...]
Dan kan ik het nog niet in crypto beleggen...
Dat is niet wat een beschikbare premieregeling is... maar ook wel off topic hierFirestorm schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:35:
[...]
Waarom niet? je krijgt het netto bij je salaris gestort, kan je mee doen wat je wil. Je kunt ook de belastingteruggave van je jaarruimte in BTC storten
@zwembroek dat is de hamvraag
irony > *
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoe bepalen ze de prijs eigenlijk? Polkadot heeft een kleinere marketcap, maar veel veel hogere prijs (x 30)nemesis2212 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:23:
ada vliegt omhoog
@_Gast_ circulating supply * prijs = mcap
[ Voor 8% gewijzigd door Uncle_Charles op 25-02-2021 17:51 ]
irony > *
Sinds het opsplitsen van de topics hebben jullie een stuk minder te doen. We moeten toch een beetje werk verschaffen?.oisyn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:46:
[modbreak]Mensen, ik zou het heel erg waarderen als jullie niet steeds zo ingaan op overduidelijke spammers. Ik snap dat jullie vingers jeuken, maar jullie zorgen alleen maar voor meer exposure en meer modwerk :)[/]
ja meer goede tech denk ik. je zou denken hoe minder coins hoe duurder de cryptocoin is maar helaas werkt het niet zo. als er veel hype is op een coin met 30 miljard max supply zal die altijd duurder zijn dan een met 30 miljoen max supply als daarvoor bijna niemand interesse heeft._Gast_ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:47:
[...]
Hoe bepalen ze de prijs eigenlijk? Polkadot heeft een kleinere marketcap, maar veel veel hogere prijs (x 30)
maar ik ben nog steeds een leek als het hier om gaat. af en toe beetje traden op binance en meer weet ik ook niet echt.
14 maart is Pi Celebration day, dus dat wordt weer een druk dagje voor de modjes denk ik.
Voor nu lekker ADA en XLM hodlen en hopen dat BTC nog wat zakt om weer in te stappen
Voor nu lekker ADA en XLM hodlen en hopen dat BTC nog wat zakt om weer in te stappen
Voor diegene die nu volop in ADA zitten, is dit voor de snelle trade (als de prijs gestaag omhoog gaat) of voor de lange duur.
Of is dit een rare vraag. lol
@Bad Brains voor mij persoonlijk lange duur (accumulating since Dec 2017)
irony > *
Is dit vanwege de techniek die erachter zit, of een andere reden (multimionairUncle_Charles schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:54:
@Bad Brains voor mij persoonlijk lange duur (accumualating since Dec 2017)
@Bad Brains ik was meteen hooked up na het zien van Charles Hoskinson's whiteboard video.
irony > *
Ik heb een stake pool gemaakt. Ik zit er in voor de extreem lange termijnBad Brains schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:53:
Voor diegene die nu volop in ADA zitten, is dit voor de snelle trade (als de prijs gestaag omhoog gaat) of voor de lange duur.
Vraag en aanbod._Gast_ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:47:
[...]
Hoe bepalen ze de prijs eigenlijk? Polkadot heeft een kleinere marketcap, maar veel veel hogere prijs (x 30)
De prijs stijgt als er meer vraag is ==> wanneer men wil kopen.
De prijs kakt in als er meer aanbod (voor lagere prijzen) is ==> wanneer men wil verkopen.
Verder: https://academy.binance.c...ary/market-capitalization
Market Cap = Current Price x Circulating Supply
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Voor zover ik heb gelezen staat er bij DOT ook veel meer in staking dan bij ADA. Bewust, want onderdeel van het ontwerp. Daardoor zijn er minder tokens in circulatie, zelfs bij een gelijkwaardig totaal aantal tokens zou dat zo zijn.Nnoitra schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:08:
[...]
Vraag en aanbod.
De prijs stijgt als er meer vraag is ==> wanneer men wil kopen.
De prijs kakt in als er meer aanbod (voor lagere prijzen) is ==> wanneer men wil verkopen.
Verder: https://academy.binance.c...ary/market-capitalization
[...]
Had even goede hoop vandaag.. maar dat is weer verdwenen inmiddels. Hoop wel dat we rond de 50 blijven hangen, dat zou toch wel positief zijn. Als dan eth ook nog iets wil doen...
[ Voor 45% gewijzigd door Pelox op 25-02-2021 18:23 ]
Zero.
Met als bijschrijft "bedankt voor de Bable fees". (doens't that look good?)Tominatie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:16:
Als Ada zo doorgaat stuur ik Charles een doosje sigaren.
Lekker hoor!
irony > *
Dat was hopelijk het after diner dipje, nu weer omhoog hoppa

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
De referentie naar Hitchhiker's Guide to the GalaxyUncle_Charles schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:18:
[...]
Met als bijschrijft "bedankt voor de Bable fees". (doens't that look good?)
Ik heb ooit nog eens een bagje Ftm gehad van 90K tokens, dat was toen geen ene reet waard maar als je dan ziet wat het nu waard zou zijn...
Die heeft ook een beste run gehad zeg,achteraf altijd jammer dat je niet bent blijven holden.
Die heeft ook een beste run gehad zeg,achteraf altijd jammer dat je niet bent blijven holden.
Zoe zie je maar weer, nooit je bag shitcoins verkopenTominatie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:23:
Ik heb ooit nog eens een bagje Ftm gehad van 90K tokens, dat was toen geen ene reet waard maar als je dan ziet wat het nu waard zou zijn...
2017 shitcoin holders where ya at?mannowlahn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:33:
[...]
Zoe zie je maar weer, nooit je bag shitcoins verkopen
#rekt
want to buy a timemachine plix!Tominatie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:23:
9500 atonomi tokens ter waarde van 1 dollarTominatie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:35:
[...]
2017 shitcoin holders where ya at?![]()
#rekt
Rekt
deze maakt een lekkere dive naar beneden as we speakTominatie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:23:
Ahh werd tijd zeg!nemesis2212 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:40:
[...]
deze maakt een lekkere dive naar beneden as we speak
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!