Zal hem eens vragengraceful schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 00:00:
[...]
Zou je hem misschien willen vragen wat de efficiency is voor die kaarten? Staat in overzicht van de rigs. Would be nice to know
Van één kaart.
Stats zo ver bekend voor mensen die het willen weten:
3090: 0.41 medium
3080: 0.43 medium
3070: 0.47 medium
Dat denk ik ja. Ik denk dat dat in voorgaande jaren ook is gebeurd en dat pakte prima uit voor de alts. Ik weet niet of de drop zo groot wordt, ik sluit een 2e BTC bull run daarna ook niet uit.Richh schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 00:05:
[...]
Tijd om aan volume in te boeten? Je denkt dat het goed is voor de algemene ontwikkeling van de crypto markt als Bitcoin minder verhandeld zal worden?
Als Bitcoin dik onder de 40k dropt is het over en sluiten voor alles, en zijn het de altcoins die echt waardeloos gaan worden. Dat laatste, dat is het enige wat echt goed is voor de cryptomarkt
Dat laatste is natuurlijk onzin.
ETH

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Ik zit me wat te oriënteren voor een Bitcoin Node. De speculatie is leuk, maar ik wil graag helpen het netwerk te ondersteunen. Je weet wel, fuck de state en banks enzu.
Nu ben ik verre van een programeur; niveau 'trots als de router het weer doet wanneer ik de stekker eruit trek en weer instop.'
Heb al behoorlijk wat info lopen surfen, harde waren zijn duidelijk maar de software/code is voor iemand zonder programmering skills natuurlijk lastig.
Via via kwam ik op deze site terecht:
https://decrypt.co/55510/...de-on-a-raspberry-pi-2021
Kant en klare full Bitcoin node OS: Umbrel.
Is er iemand die ervaring heeft met een runnen van een Bitcoin node met deze OS?
Plan is hem 24/7 draaiende te houden en spelenderwijs wat wijzer te worden.
Nu ben ik verre van een programeur; niveau 'trots als de router het weer doet wanneer ik de stekker eruit trek en weer instop.'
Heb al behoorlijk wat info lopen surfen, harde waren zijn duidelijk maar de software/code is voor iemand zonder programmering skills natuurlijk lastig.
Is er iemand die ervaring heeft met een runnen van een Bitcoin node met deze OS?
@Verwijderd BTC tikt net 52K$ aan.. hup aan het werk jij!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd
Haha die dagen liggen achter mij. Ik ben van plan full ape te gaan op de onderliggende techniek.Khaelos schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 00:36:
@Verwijderd BTC tikt net 52K$ aan.. hup aan het werk jij!
enige verwachting waar BTC heen gaat vannacht?
hij trekt ETH namelijk lekker mee omhoog
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Babes opgeslagen op de Blockchain?Verwijderd schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 00:38:
[...]
Haha die dagen liggen achter mij. Ik ben van plan full ape te gaan op de onderliggende techniek.
ETH gaat er mooi vandoor op de ETH/BTC chart, zoals het hoort. Hotseflots, weer over de 0.035!Khaelos schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 00:39:

kijk die BTC gaan poah!
Volgens diverse twitter berichten zouden we in een (mogelijke) cup & handle zitten, wat bullish zou zijn
Als Bitcoin instort, dalen alle alts veel harder. De voorgaande jaren, bedoel je de vorige bullrun?StrongArmLance schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 00:15:
[...]
Dat denk ik ja. Ik denk dat dat in voorgaande jaren ook is gebeurd en dat pakte prima uit voor de alts. Ik weet niet of de drop zo groot wordt, ik sluit een 2e BTC bull run daarna ook niet uit.
Dat laatste is natuurlijk onzin.
Een 2e bullrun? We zitten afaik nog in een bullrun?
En nee, zeker geen onzin. Het is jammer dat Bitcoin, met de potentie om daadwerkelijk een rol in het financiële systeem te spelen en daarmee de wereld te veranderen, in hetzelfde hoekje wordt gedrukt als pump and dump shitcoins die daarmee marketing financieren om de quick gains money van de nieuwkomers te innen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
graceful schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 01:05:
Jaap wordt oud. Hij wil een bitcoin node draaien. Meteen gaan we moon.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Byz5T6V5FuuTrXEdESC1vaKd.jpg?f=user_large)
niet doen! ze geeft je spul dat je gaat slapen en met die boormachine maakt ze je ledger open!
trap er niet in jongens!!!
Nee. Vorig alt season.Richh schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 01:07:
[...]
Als Bitcoin instort, dalen alle alts veel harder. De voorgaande jaren, bedoel je de vorige bullrun?
Ja. En dus?Een 2e bullrun? We zitten afaik nog in een bullrun?
Zure mat.En nee, zeker geen onzin. Het is jammer dat Bitcoin, met de potentie om daadwerkelijk een rol in het financiële systeem te spelen en daarmee de wereld te veranderen, in hetzelfde hoekje wordt gedrukt als pump and dump shitcoins die daarmee marketing financieren om de quick gains money van de nieuwkomers te innen.
wat vind jij van alle grote bedrijven die bitcoin kopen, is het niet een soort van, nu als het gedumpt word is het bonkers, en bedrijven meer macht, of denk je het gaat de goeie kant op.StrongArmLance schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 01:31:
[...]
Nee. Vorig alt season.
[...]
Ja. En dus?
[...]
Zure mat.
Lekker allemaal hoor. Als dit zo doorgaat kom Ik dit topic weer vaker bezoeken

https://www.nu.nl/economi...erd-van-recordniveau.htmlsuperchanbe schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 02:52:
mag ik moon zeggen ???
Hiervan wel.
Gelukkig rij ik elektrisch
We staan eind deze werkweek tegen de 60K denk ik.Khaelos schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 00:39:
Patronen zijn nu doorbroken, resistance box 50-51k is doorbroken, en uitbraak op de 4H
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Metamask is (voornamelijk) een Ethereum wallet, welke werkt via het Ethereum netwerk. Om ETH (en ERC20 tokens) naar je wallet adres te sturen moet je het Ethereum (ERC20) netwerk gebruiken. Als je ERC20 tokens verstuurt via BEP20 ben je ze kwijt. Gelukkig heb je het eerst getest met een klein bedrag. De fee hangt af van de drukte van het netwerk.BeyondThunder schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:08:
Wie zou me iets uit willen leggen over Metamask en tokens (ETH) overmaken van Binance naar Metamask? Ik weet niet of ik dit hier helemaal moet uitleggen of via PM.
Bottemline:
Ik heb een test transactie gedaan via het BEP20 (BSC) omdat ik de fee bij ERC20 zo hoog vond. Het ging maar om $40. Maar ik vind dit nergens meer terug in Metamask (Ik heb in Metamask het BSC mainnet toegevoegd).
Een eerdere grote transactie via ERC20 ging prima in vlot.
Je kunt ook je Metamask netwerk aanpassen naar BEP20, en wrapped ETH (BETH) sturen. Maar dat is waarschijnlijk niet wat je wilt. Zie hier
Prima, dan weet ik dat. Gewoon eigen wallet altijd het beste. Was dus echt benieuwd of dat nog steeds gebeurd met die adres-hacks.Verwijderd schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:45:
[...]
Je hardware wallet is 1 van de veiligste manieren om crypto op te slaan. Veel veiliger wordt het niet.
Not your keys, not your coins.
Dus een Ledger S is absoluut een zeer solide basis als opslag voor je crypto.
Grootste risico is iemand met een klauwhamer uit de Gamma grabbelbak van €2,50 die jou opzoekt en net zolang op je vingers en ribben slaat totdat jij je seed phrase afgeeft.
Vandaar ook dat er zoveel commotie rond de hack van Ledger's klantgegevens was. Stel; je hebt miljoenen in crypto verdeeld over Ledgers, dan is het niet zo fijn dat mensen met slechte intenties jouw bestellingen kunnen zien, met naam en adres openbaar.
Aan de hardware en techniek zelf mankeert niets.
Hoe kan een munt, waarvan de waarde volledig is gebaseerd op speculatie en “waarschijnlijk wordt ie nog veel meer waard, dus koop ik het maar” een serieuze rol van betekenis worden in het daadwerkelijke financiële systeem???Richh schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 01:07:
En nee, zeker geen onzin. Het is jammer dat Bitcoin, met de potentie om daadwerkelijk een rol in het financiële systeem te spelen en daarmee de wereld te veranderen, in hetzelfde hoekje wordt gedrukt als pump and dump shitcoins die daarmee marketing financieren om de quick gains money van de nieuwkomers te innen.
De technologie achter een boel muntjes is zeker interessant en zal ongetwijfeld aan de basis staan van iets dat uiteindelijk gemeengoed wordt. Een zeer speculatieve munt is echter absoluut niet noodzakelijk voor deze munt....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik vraag me het volgende af.
Bij altcoins als je die voor een goede prijs inkoopt, en je doet HODL dan kan het goed uitpakken want zodra BTC omhoog gaat wat ook gebeurd gaan de altcoins ook omhoog en kan je dus X5, X10, x20 etc doen.
Stel ik koop een deel van een btc coin laten we zeggen €2000,- deze blijft 2000€ waard neem ik aan? Dit gaat niet omhoog of bekijk ik het compleet fout?
Bij altcoins als je die voor een goede prijs inkoopt, en je doet HODL dan kan het goed uitpakken want zodra BTC omhoog gaat wat ook gebeurd gaan de altcoins ook omhoog en kan je dus X5, X10, x20 etc doen.
Stel ik koop een deel van een btc coin laten we zeggen €2000,- deze blijft 2000€ waard neem ik aan? Dit gaat niet omhoog of bekijk ik het compleet fout?
Hee, we hebben te weinig dollars. Print er maar een paar miljard bij uit het niets...MazeWing schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 05:16:
[...]
Hoe kan een munt, waarvan de waarde volledig is gebaseerd op speculatie en “waarschijnlijk wordt ie nog veel meer waard, dus koop ik het maar” een serieuze rol van betekenis worden in het daadwerkelijke financiële systeem???
ps. BTC $54000 inmiddels.
[ Voor 4% gewijzigd door jowi op 09-03-2021 06:03 ]
Ehm... Nee! Bij het printen van miljarden dollars wordt de dollar niet opeens tientallen procenten meer (of minder) waard. Het is dus absoluut niet hetzelfde idee.jowi schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 05:45:
[...]
Hee, we hebben te weinig dollars. Print er maar een paar miljard bij uit het niets.
Zelfde idee...
ps. BTC $54000 inmiddels.
Het grootste bestaansrecht van Bitcoin is dat het, zeker op dit moment, gewoon een goede investering is omdat de kans op waardevermeerdering enorm is. Eigenlijk is er niets vergelijkbaar dat zo snel in waarde kan stijgen of zelfs verdubbelen. Zelfs in enkele weken. Wat ook uniek is, is het gemak (mits je voldoende geld hebt uiteraard) waarmee je de waarde kan beïnvloeden. Dit alles is voeding voor speculatie dat alles nog meer gaat stijgen en je krijgt een soort vicieuze cirkel.
Dit wil je gewoon niet hebben voor iets ik het dagelijks leven. Geld is ooit gekomen omdat we geen zin hadden iedere keer 20 koeien, 10 varkens en 30 kippen mee te nemen als je iets wilde hebben. Je wil iets hebben dat behoorlijk stabiel is en niet de ene dag nog maar 70% van de oorspronkelijke waarde heeft, de dag erna weer 110% en vervolgens door een grote koop (of tweet van persoon x) stijgt naar 150%.
>99% van de mensen ik crypto is helemaal niet geïnteresseerd in de “techniek”. Enkel de “kans op” grote waardevermeerdering en het kinderlijke gemak waarmee je dit kan doen (lees: het zijn letterlijk wat enen en nullen en nemen geen daadwerkelijke ruimte in beslag) zorgt voor de levensvatbaarheid van crypto munten.
Wat mij betreft mag het niet snel genoeg gebeuren dat deze hele markt als een pudding in elkaar zakt en bitcoin nog maar enkele dollars waard is en dit ook blijft. Pas dan kan er echt een stabiel alternatief komen waar men niet in zit vanwege de kans op maximale winst, maar de daadwerkelijke decentralisatie en onafhankelijk van banken en/of overheden!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Van wat ik her en der heb vernomen van Tweets, Youtubers en een aantal van hier schijnt het door te gaan tot we op het niveau van de maan zitten.Kol Nedra schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 06:22:
Hoelang gaat dit nog door net BTC?
Ken je dit?.. gisteren wilde ik het lot tarten onder het mom van als ik koop daalt het.. Laat ik eens een heel klein plukje BTC kopen zodat het crashed (sorry) en mijn lage buy orders worden geraakt..
Grrrr... wordt je wakker en je plan is totaal verkeerd en zit je met een mini plukje BTC in een groene raket in plaats van all in..
Kan ik iemand zover krijgen om mijn trading gedachten counter-trading uit te voeren
Grrrr... wordt je wakker en je plan is totaal verkeerd en zit je met een mini plukje BTC in een groene raket in plaats van all in..
Kan ik iemand zover krijgen om mijn trading gedachten counter-trading uit te voeren

Bitcoin is schaars, dollars zijn dat niet. Bij hyperinflatie is je dollar ineens fors minder waard, kijk maar eens naar Venezuela.MazeWing schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 06:13:
[...]
Ehm... Nee! Bij het printen van miljarden dollars wordt de dollar niet opeens tientallen procenten meer (of minder) waard. Het is dus absoluut niet hetzelfde idee.
Het grootste bestaansrecht van Bitcoin is dat het, zeker op dit moment, gewoon een goede investering is omdat de kans op waardevermeerdering enorm is. Eigenlijk is er niets vergelijkbaar dat zo snel in waarde kan stijgen of zelfs verdubbelen. Zelfs in enkele weken. Wat ook uniek is, is het gemak (mits je voldoende geld hebt uiteraard) waarmee je de waarde kan beïnvloeden. Dit alles is voeding voor speculatie dat alles nog meer gaat stijgen en je krijgt een soort vicieuze cirkel.
Dit wil je gewoon niet hebben voor iets ik het dagelijks leven. Geld is ooit gekomen omdat we geen zin hadden iedere keer 20 koeien, 10 varkens en 30 kippen mee te nemen als je iets wilde hebben. Je wil iets hebben dat behoorlijk stabiel is en niet de ene dag nog maar 70% van de oorspronkelijke waarde heeft, de dag erna weer 110% en vervolgens door een grote koop (of tweet van persoon x) stijgt naar 150%.
>99% van de mensen ik crypto is helemaal niet geïnteresseerd in de “techniek”. Enkel de “kans op” grote waardevermeerdering en het kinderlijke gemak waarmee je dit kan doen (lees: het zijn letterlijk wat enen en nullen en nemen geen daadwerkelijke ruimte in beslag) zorgt voor de levensvatbaarheid van crypto munten.
Wat mij betreft mag het niet snel genoeg gebeuren dat deze hele markt als een pudding in elkaar zakt en bitcoin nog maar enkele dollars waard is en dit ook blijft. Pas dan kan er echt een stabiel alternatief komen waar men niet in zit vanwege de kans op maximale winst, maar de daadwerkelijke decentralisatie en onafhankelijk van banken en/of overheden!
Lol we zitten na jaren berenmarkt eindelijk weer in een bullmarkt. Dus als het gaat zoals voorgaande jaren dan stijgen we nog een aardig stukje door dit jaar. Korte termijn valt niet te voorspellen maar je kunt altijd gokken: up of down.Kol Nedra schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 06:22:
Hoelang gaat dit nog door net BTC?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nou, Shitcoin van de Nacht iiiiiiis.....CH....R.
>112%....
Daar kon zelfs de CHZ met >70% niet tegenop...
Gelukkig zat ik lekker veilig vast in ADA
edit:
Pardon!
NKN...>127% and counting...
>112%....
edit:
Pardon!
[ Voor 14% gewijzigd door mercapto op 09-03-2021 07:18 ]
Zoo. Een hele groene goedemorgen allemaal.
Gisteren puur op de gok CHR gekocht en meteen een sell order geplaatst voor als hij het dubbele in BTC waard was. Is mijn beste gokje tot nu toemercapto schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 07:15:
Nou, Shitcoin van de Nacht iiiiiiis.....CH....R.
>112%....
edit:
Pardon!
Verwijderd
Je "deel van een btc coin" gaat gewoon mee met de BTC waarde natuurlijk. Naar boven, en naar beneden.theduke1989 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 05:26:
Ik vraag me het volgende af.
ADA waar blijf je???!!!
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Nou, daar gaat ze.Mighty schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 07:32:
ADA waar blijf je???!!!
Kak gisteren bij 41k € alles in fiat. Hele dag niet kunnen volgen.. gisteravond voor het slapen weerstand geboden tegen fomo.. en dan zo wakker worden 😂. Voorlopig maar even in positie blijven.
The trend is your friend! (Totdat het niet zo is)
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Ik heb het exact zo ingesteld als jouw link, sterker nog. ik heb diezelfde link gebruikt.wouterwouter2 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 04:52:
[...]
Metamask is (voornamelijk) een Ethereum wallet, welke werkt via het Ethereum netwerk. Om ETH (en ERC20 tokens) naar je wallet adres te sturen moet je het Ethereum (ERC20) netwerk gebruiken. Als je ERC20 tokens verstuurt via BEP20 ben je ze kwijt. Gelukkig heb je het eerst getest met een klein bedrag. De fee hangt af van de drukte van het netwerk.
Je kunt ook je Metamask netwerk aanpassen naar BEP20, en wrapped ETH (BETH) sturen. Maar dat is waarschijnlijk niet wat je wilt. Zie hier
Maar dat werkt kennelijk dus niet, of ik heb iets verkeerd gedaan.
Maar thanks, dan weet ik dat ik ze kwijt ben.
En via bscscan.com ook nergens te traceren?BeyondThunder schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 07:57:
[...]
Ik heb het exact zo ingesteld als jouw link, sterker nog. ik heb diezelfde link gebruikt.
Maar dat werkt kennelijk dus niet, of ik heb iets verkeerd gedaan.
Maar thanks, dan weet ik dat ik ze kwijt ben.
Het YouTube kanaal van ADHDuitser is verwijderd

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
CHZ ik durf niet meer te kijken 
Was CZ er toch weer vroeg bij met die NFT tokens van voetbalclubs.
Was CZ er toch weer vroeg bij met die NFT tokens van voetbalclubs.
Ja de verdoemenis in!

Nou CHZ gisteren weg gedaan op 20 cent was zo zeker van een correctie helaas haha maar winst is winst 
Gisteren daar in tegen wel vol op ENJ gegaan en die heeft het toch ook niet verkeerd gedaan gelukkig
Gisteren daar in tegen wel vol op ENJ gegaan en die heeft het toch ook niet verkeerd gedaan gelukkig
Uh, wat? Lees aub de topic start even doortheduke1989 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 05:26:.
@Lekkerbek312 ik heb je even een PM gestuurd met een adres. Op bscscan.com zie ik de transactie staan, maar kom niet in die wallet via MetaMask
Misschien is dit de reden dat CHZ zo stijgt op dit moment: https://zephyrnet.com/nl/...h-chiliz-to-create-token/
Niet de minste club. persoonlijk denk ik dat wat je als supporter op dit moment ermee kan doen nog niet super veel is. Echter de meeste sport clubs staat het water aan de lippen, dit soort initiatieven zullen wel omarmd worden, is toch extra cash. Ik zie ook nog wel mogelijkheden voor token voor individuele sporters, een Neymar token bv, kan je stemmen op welke wijze hij ter aarde neerstort als een grasspriet omhoog staat.
De dump zal vast wel nog komen, maar het ziet er prima uit voor CHZ de komende tijd.
Niet de minste club. persoonlijk denk ik dat wat je als supporter op dit moment ermee kan doen nog niet super veel is. Echter de meeste sport clubs staat het water aan de lippen, dit soort initiatieven zullen wel omarmd worden, is toch extra cash. Ik zie ook nog wel mogelijkheden voor token voor individuele sporters, een Neymar token bv, kan je stemmen op welke wijze hij ter aarde neerstort als een grasspriet omhoog staat.
De dump zal vast wel nog komen, maar het ziet er prima uit voor CHZ de komende tijd.
Ik wou nog bijkopen, lager dan dat ik uitgestapt was, dat gaat nu lukken...
Dat bericht is een jaar oud. Barcelona heeft allang een coin.mannowlahn schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:14:
Misschien is dit de reden dat CHZ zo stijgt op dit moment: https://zephyrnet.com/nl/...h-chiliz-to-create-token/
Ja bij die CHZ trein niet ingestapt omdat ik het maar een rare naam vond. Ik had beter moeten weten bij DODO. De volgende shitcoin met een vreemde naam moet we moonen!FSC_87 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:16:
[...]
Dat bericht is een jaar oud. Barcelona heeft allang een coin. Staat ook op Binance
Huh? Ik zag hem nog voorbij komen op yt
Dat is lekker wakker worden.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:04:
[...]
Van het kleine spul?
CHZ, ENJ, ANKR. Ik kijk nog naar CHR, hoewel dat eigenlijk tegen m'n geloof in is.
Nb. ik zeg niet dat je in alle muntjes moet gaan investeren he
Verder dan rank 300 kijk ik niet.
Oh, is inmiddels weer hersteld (zie reactie op video).
https://twitter.com/MMCrypto/status/1369057754007166980
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Enj en chz nu instappen is wel high risk haha
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
hahah ik had op google gezocht op chilliz van afgelopen 24 uur en dit kwam naar boven, nog niet helemaal wakkerFSC_87 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:16:
[...]
Dat bericht is een jaar oud. Barcelona heeft allang een coin.
Volume van CHZ gaat hard richting volume ETH
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Interesseert me niets, ik pik inmiddels een graantje mee, stop loss laat ik meelopen.
Eens kijken of die door de 30 cent kan.
[ Voor 20% gewijzigd door St@m op 09-03-2021 08:38 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Denk het wel om dan even terug te vallen naar 0,25. Maar ik brand mijn klauwen er niet aan, gisteren dacht ik ook op 0,215 dat hij flink ging dippen, maar terug gekocht op 0,216St@m schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:35:
Interesseert me niets, ik pik inmiddels een graantje mee, stop loss laat ik meelopen.
Ik heb verkocht en een order op 0,13 staan, ben bang dat ik deze boot gemist hebmannowlahn schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:40:
[...]
Denk het wel om dan even terug te vallen naar 0,25. Maar ik brand mijn klauwen er niet aan, gisteren dacht ik ook op 0,215 dat hij flink ging dippen, maar terug gekocht op 0,216
Blijft maar gaan inderdaad CHZ laat ik nu even voor wat het iszwembroek schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:27:
Enj en chz nu instappen is wel high risk haha

-@Verwijderd op het YouTube kanaal van Satoshi Radio hebben ze een serie die de nodezaak heet. Daarin leggen ze alles over nodes en lightning nodes uit, staat nog op mijn verlanglijstje dus als jij er nou eens in verdiept en dan aangeeft of het voor mij haalbaar is: ( zoekt router om stekker uit te trekken en sloopte toen de waterontharder)
De NFTs hebben er wel zin in zeg. Ik heb vanmorgen winst uit Theta gehaald, verder met de initiële inleg

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
In combinatie met staken = winstProsac schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:46:
ADA is lekker aan het flatlinen
In combinatie met een sterk stijgende markt = verlies.
ADA gaat vandaag in de verkoop als ik ze terug krijg van Binance.
[ Voor 13% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 09-03-2021 09:04 ]
ADA heeft een hoop interesse verloren lijkt het de laatste paar dagen, de 24 volumes zijn flink gekelderd dit kan inderdaad zoals eerder werd gezegd te maken hebben met het feit dat veel mensen waaronder ikzelf ook ADA staken.
maar ik denk persoonlijk ook dat er zat mensen zijn die meer hadden verwacht van de hardfork en beu zijn van de telkens falende test op 1euro
maar ik denk persoonlijk ook dat er zat mensen zijn die meer hadden verwacht van de hardfork en beu zijn van de telkens falende test op 1euro
Bensimpel
Positieve meneer
Ada is maar saai inderdaad.Prosac schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:46:
ADA is lekker aan het flatlinen
😆 - Denk ook eens om ;)
Bijzonder dat je ze überhaupt gekocht hebt dan. Maargoed dat geldt voor alle traders die op rijdende treinen willen springenfRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:04:
[...]
In combinatie met een sterk stijgende markt = verlies.
ADA gaat vandaag in de verkoop als ik ze terug krijg van Binance.
ADA kopen is als een dood paard trekken, die is maar x6 gegaan dit jaar.
Zo te zien is iedereen klaar met ADA en gaat men voor CHZ
Zo’n sport en entertainment token klinkt voor mij toch minder interessant dan ADA.
Maar objectief kan ik natuurlijk niet zijn, heb wel ADA maar geen CHZ.
Die CHZ ging van een horizontaal lijntje naar een verticaal lijntje op CMC

Zo’n sport en entertainment token klinkt voor mij toch minder interessant dan ADA.

Er gaan straks heel veel mensen rekt op die CHZ. De fomo is real.
Goed moment om ADA te kopen dus (heb er een paar gekocht vanmorgen)elektriekert schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:16:
Zo te zien is iedereen klaar met ADA en gaat men voor CHZ![]()
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
:fill(white):strip_exif()/f/image/qTPkE9x55zYbX7ZVpOWpujlz.png?f=user_large)
Hoop dat jullie GET Protocol hebben mee kunnen surfen. Is x10 gegaan sinds januari. Volume op Uniswap is meer dan USD 3m en er zijn geen market markets ingehuurd. Paar grote wallets zijn gaan kopen. Nog geen enkele grote Twitter account praat erover. Ik ben benieuwd wie het binnenkort gaat pushen nu de wallets zijn gevuld...
Groot succes voor dit NL project met mooiste niet-financiële usecase in crypto
als je nu instapt inderdaad.. in 10 dagen tijd 424% omhoogRaaafie schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:17:
Er gaan straks heel veel mensen rekt op die CHZ. De fomo is real.

dat zijn lekker gains zeg
Oftewel: de top voor deze bullrun is aanstaande.Rookert25 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:22:
[Afbeelding]
Hoop dat jullie GET Protocol hebben mee kunnen surfen. Is x10 gegaan sinds januari. Volume op Uniswap is meer dan USD 3m en er zijn geen market markets ingehuurd. Paar grote wallets zijn gaan kopen. Nog geen enkele grote Twitter account praat erover. Ik ben benieuwd wie het binnenkort gaat pushen nu de wallets zijn gevuld...
Ik ben nog in de HODL staatanti elppa schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:18:
[...]
Goed moment om ADA te kopen dus (heb er een paar gekocht vanmorgen)
Ik mis wat feiten en onderbouwing?BTC100K2021 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:25:
[...]
Oftewel: de top voor deze bullrun is aanstaande.
Dat heb ik eerder met ADA wat nog steeds een belofte is terwijl ze al jaren zwemmen in het geld en elke developer kunnen betalen die ze willen. Als je ziet wat Uniswap en SUSHI in 8 maanden hebben gebouwd aan omzetgenererende business dan zou ik het wel weten. GET ook heeft omzetgenererende business dat een probleem oplost. Anno 2021 heb je als project dat sinds de laatste bullmarkt van 2017 aanwezig is echt geen excuus om geen afzetmarkt te hebben voor je product. Het betekent meestal dat het gewoon niet gaat lukken. De marketing van ADA is wel top, dat had GET wel kunnen gebruiken. Maar genoeg ruimte voor iedereenBTC100K2021 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:25:
[...]
Oftewel: de top voor deze bullrun is aanstaande.
Dit is iig een usecase waarbij men daadwerkelijk iets heeft aan NFT i.p.v. die spaarbullshit.Rookert25 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:22:
[Afbeelding]
Ik denk dat het iets genuanceerder ligt met Cardano, dat is ff wat gecompliceerder.Rookert25 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:29:
[...]
Dat heb ik eerder met ADA wat nog steeds een belofte is terwijl ze al jaren zwemmen in het geld en elke developer kunnen betalen die ze willen. Als je ziet wat Uniswap en SUSHI in 8 maanden hebben gebouwd aan omzetgenererende business dan zou ik het wel weten. GET ook heeft omzetgenererende business dat een probleem oplost. Anno 2021 heb je als project dat sinds de laatste bullmarkt van 2017 aanwezig is echt geen excuus om geen afzetmarkt te hebben voor je product. Het betekent meestal dat het gewoon niet gaat lukken. De marketing van ADA is wel top, dat had GET wel kunnen gebruiken. Maar genoeg ruimte voor iedereen
En overal academische reviews op maakt dat het allemaal niet sneller zal gaan.
CH als sekteleider doet het ook niet slecht geloof ik

Ik ga een gokje wagen met Xem.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zeker een interessante token en gaaf project, helaas niet ingestapt en voelt nu rijkelijk laat. Kleine nuance, ik hoor wel vaker dat men GET het grootste Nederlandse cryptobedrijf c.q. crypto-initiatief noemt. Dat is op basis van total market cap niet waar, i.e. LTO heeft een market cap van ~150mio USD tegenover ~45mio USD van GET (fully diluted is ook hoger).Rookert25 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:22:
[Afbeelding]
Meesten van ‘Jullie’ zijn veel verder en door ervaring stuk wijzer (en misschien illusies armer?
).
CHZ da’s beetje mijn muntje. De enige die ik echt zelf gekozen heb en die mijn initiële inleg al terugverdient heeft. Had vorige keer al de winst afgeroomd en in BTC gezet.
Maar ik hoor wel eens wat over Marketcap. Dat munt X niet meer waard kan worden dan $ Y,- doordat .... (en daar raak ik het spoor bijster).
Neem nu bijv CHZ is alweer verdrievoudigd deze dagen. Maar wat zou die waard kunnen worden?
$0,50? $1,00? $1.250?
In dat laatste geval HODL ik nog even nl.
Ik begrijp van bijv ADA dat die max op $10,- zit of zo?
Maar je snapt de vraag is er globaal te zien/berekenen wat de max waarde is van een munt?
CHZ da’s beetje mijn muntje. De enige die ik echt zelf gekozen heb en die mijn initiële inleg al terugverdient heeft. Had vorige keer al de winst afgeroomd en in BTC gezet.
Maar ik hoor wel eens wat over Marketcap. Dat munt X niet meer waard kan worden dan $ Y,- doordat .... (en daar raak ik het spoor bijster).
Neem nu bijv CHZ is alweer verdrievoudigd deze dagen. Maar wat zou die waard kunnen worden?
$0,50? $1,00? $1.250?
In dat laatste geval HODL ik nog even nl.
Maar je snapt de vraag is er globaal te zien/berekenen wat de max waarde is van een munt?
Klopt ook. LTO is inderdaad groter en hebben wel een Binance listing kunnen regelen. eJedi_Pimp schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:46:
[...]
Zeker een interessante token en gaaf project, helaas niet ingestapt en voelt nu rijkelijk laat. Kleine nuance, ik hoor wel vaker dat men GET het grootste Nederlandse cryptobedrijf c.q. crypto-initiatief noemt. Dat is op basis van total market cap niet waar, i.e. LTO heeft een market cap van ~150mio USD tegenover ~45mio USD van GET (fully diluted is ook hoger).
GET Protocol is grootste blockchain ticketing software leverancier van Europa
Verwijderd
Ik ben al tegen de eerste kleine technische details aangelopen; de mening van de vrouwMarshallroady schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:47:
-@Verwijderd op het YouTube kanaal van Satoshi Radio hebben ze een serie die de nodezaak heet. Daarin leggen ze alles over nodes en lightning nodes uit, staat nog op mijn verlanglijstje dus als jij er nou eens in verdiept en dan aangeeft of het voor mij haalbaar is: ( zoekt router om stekker uit te trekken en sloopte toen de waterontharder)
'Dus weer iets waar je veel tijd in gaat steken? blablablabla... Er liggen hier ook nog steeds geen plinten en 'we' zouden de bijkeuken...'
Enfin, the struggle is real.
Ik moet daarnaast nog een degelijke RPI met behuizing bestellen (denk dat ik ga voor de 4b met 8gb) en ook een SSD die ik gezien de ontwikkelingen het liefst in 2TB uitvoering neerzet.
Kan best eens een paar maandjes duren voordat ik alles lopend heb dus
Maar, ik ga het wel doorzetten, dus met de tijd laat ik zeker weten hoe het gegaan is.
Je weet nooit hoe groot iets kan worden maar feit is wel dat de kans erg klein is dat ze groter marketcap (laatste prijs * circulerende/totale supply tokens) dan BTC of ETH zullen krijgen. Daarom zal de grens door sommigen worden gezet op een tokenprijs bij een marketcap gelijk of iets kleiner dan ETH of BTC.readytoflow schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:48:
Meesten van ‘Jullie’ zijn veel verder en door ervaring stuk wijzer (en misschien illusies armer?).
$0,50? $1,00? $1.250?
In dat laatste geval HODL ik nog even nl.![]()
Het is te berekenen door de market cap van een coin weg te zetten tegen de market cap van BTC in dezelfde verhouding. Dan bekijken in welke fase we van de bull market zitten en dan het percentage groei BTC vs percentage alt coin. Zo kun je heel eenvoudig zien dat DOGE coin bijv nooit $1 gaat halen.readytoflow schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:48:
Maar het e.e.a. kan variabel zijn door de gewildheid van een munt natuurlijk dus je kunt nooit echt op de limit rekenen
Goed doorberekende goals voor ADA geven een indicatie van een prijs tussen de $5 en $8 tegen het eind van de bullcycle
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik ga hier over anderhalve week mee aan de slag, met een vriend. Mocht je interesse hebben dan kan ik proberen op papier te krijgen wat we allemaal gedaan hebben om het ding draaiende te krijgen, als het al lukt natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 00:35:
Ik zit me wat te oriënteren voor een Bitcoin Node. De speculatie is leuk, maar ik wil graag helpen het netwerk te ondersteunen. Je weet wel, fuck de state en banks enzu.
Is er iemand die ervaring heeft met een runnen van een Bitcoin node met deze OS?![]()
Kan niet beloven dat het succesvol wordt want we gaan dit onder het genot van bier en champagne (als aanstaand crypto miljonairs moet je alvast leren wennen aan de status natuurlijk) allemaal een beetje in elkaar lopen frommelen!
dit had ik gisteren nog toen ik begon over een nieuwe auto.. "Verwijderd schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:50:
[...]
Ik ben al tegen de eerste kleine technische details aangelopen; de mening van de vrouw
"wat is er mis met die we hebben??
"je hebt helemaal geen 300pk nodig in nederland"
"steek die crypto winst liever in ons huis"
*zucht*

Soms ben ik best blij met dat ik helemaal niets met auto's hebKhaelos schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:57:
[...]
dit had ik gisteren nog toen ik begon over een nieuwe auto.. "
"wat is er mis met die we hebben??
"je hebt helemaal geen 300pk nodig in nederland"
"in steek die crypto winst liever in ons huis"
*zucht*
Je kunt market caps vergelijken, zoals hiervoor ook al gezegd. Een handige website daarvoor is: https://thecoinperspective.com/readytoflow schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:48:
Meesten van ‘Jullie’ zijn veel verder en door ervaring stuk wijzer (en misschien illusies armer?).
$0,50? $1,00? $1.250?
In dat laatste geval HODL ik nog even nl.![]()
Daar zie je dat CHZ met een market cap van Bitcoin USD 183,50 waard zou zijn, dus 676x de huidige waarde.
Maar goed, kijk ter relativering ook eens naar de top coins uit 2017: https://web.archive.org/w...ttps://coinmarketcap.com/ en bedenk hoe veel weinig daarvan nog over is. Het overgrote deel van de huidige coins zal over een paar jaar weinig waarde meer hebben.
To Hodl or not to Hodl, that's the question...
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!