Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Tegen de dan geldende koers. Maar, dat hangt ervan af of je achteraan moet sluiten in de rij, of dat er voldoende kooporders zijn. Dat kan je niet vooraf weten.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:45:
Beantwoord mijn vraag ook niet echt. Stel ik heb BTC en de bubbel klapt compleet. Massaal dumpen richting 0. Als ik een stop limit order instel met een stop op 40k, en een limit op 10k. Wordt de order dan uitgevoerd tegen de dan huidige (glijdende) koers, of daadwerkelijk tegen 10k?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
15k 😰Bensimpel schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:52:
[...]
Voorheen wel, als ik mijn fee's op coinbase bekijkt heb ik al voor ruim 15k getraded in 1 maand tijd (februari). Begin maart van tactiek veranderd en HODL. En over tijd langzaam mijn portfolio uitbreiden met andere munten die ik ook ga HODLen. Maar als ik een mogelijke moon coin zie heb ik hier wat fiat voor over. Maar in het algemeen is het vasthouden zolang het kan
Ik zit er maar met een bescheiden bedrag in meer omdat we net ons huis verkocht hebben en een nieuwe terug gekocht met een bijna dubbele hypotheek dus ben een beetje voorzichtig😅
Al is mijn pf ondertussen x3 gegaan zit ik er niet in voor de lange termijn.
Heb wat doelen zoals een mooie gebruikte auto voor mijn vriendin en wil nog wat extra centjes op de bank.
Als mijn pf rond de 10-15K nadert haal ik er zo wie zo de helft uit en zoals het nu gaat kan dat zo maar snel gaan dus niet te greedy worden
Hoe doe je staken bij een andere partij? Ik heb nu namelijk alles bij Bitvavo en krijg wekelijks op de maandag een aantal ADA coins erbij.Bensimpel schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:22:
[...]
Ik ben zelf all in gegaan op ADA, geen spijt van hoor. Hij gaat nog zeker wel omhoog. Er komen nog leuke dingen aan, eind maart is ADA 100% decentraal. Alonzo (smart contracts) komen eraan. Juist nu flink ada inkopen persoonlijk. En ook staken via een daedulus of Yoroi wallet.
Scientia Potentia Est
15k traden betekent niet 15k bezitten.corneedebruin schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:48:
[...]
15k 😰
Ik zit er maar met een bescheiden bedrag in meer omdat we net ons huis verkocht hebben en een nieuwe terug gekocht met een bijna dubbele hypotheek dus ben een beetje voorzichtig😅
Al is mijn pf ondertussen x3 gegaan zit ik er niet in voor de lange termijn.
Heb wat doelen zoals een mooie gebruikte auto voor mijn vriendin en wil nog wat extra centjes op de bank.
Als mijn pf rond de 10-15K nadert haal ik er zo wie zo de helft uit en zoals het nu gaat kan dat zo maar snel gaan dus niet te greedy worden
Mijn trade volume op Binance is 113 Bitcoin in 30 dagen, maar ik heb geen 113 Bitcoin.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dan zal je ze moeten verplaatsen naar een andere wallet, zoals daedalus wallet.EvilTurkey schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:49:
[...]
Hoe doe je staken bij een andere partij? Ik heb nu namelijk alles bij Bitvavo en krijg wekelijks op de maandag een aantal ADA coins erbij.
Zie ook; https://cardano.org/stake-pool-delegation/
Bensimpel
Positieve meneer
Ik gebruik zelf de Yoroi wallet, hier kun je een delegation pool kiezen.EvilTurkey schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:49:
[...]
Hoe doe je staken bij een andere partij? Ik heb nu namelijk alles bij Bitvavo en krijg wekelijks op de maandag een aantal ADA coins erbij.
😆 - Denk ook eens om ;)
Jezus, 5,6m..Taro schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:51:
[...]
15k traden betekent niet 15k bezitten.
Mijn trade volume op Binance is 113 Bitcoin in 30 dagen, maar ik heb geen 113 Bitcoin.

Ouwe baas.
Bensimpel
Positieve meneer
Precies, I wish dat ik 15k had haha.Taro schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:51:
[...]
113 BTC traden is wel netjes trouwens.
😆 - Denk ook eens om ;)
Mjah, helaas een optelsom van alle trades, niet de waarde van de pf
Om even te schetsen hoeveel dat is als je bijv. 1x per dag trade gedurende 30 dagen en daarbij iedere keer zowel in- als uitstapt met je hele pf, dan haal je dat al met 113/2/30 = 1,88 BTC.
Bottemline:
Ik heb een test transactie gedaan via het BEP20 (BSC) omdat ik de fee bij ERC20 zo hoog vond. Het ging maar om $40. Maar ik vind dit nergens meer terug in Metamask (Ik heb in Metamask het BSC mainnet toegevoegd).
Een eerdere grote transactie via ERC20 ging prima in vlot.
Jeetje...wel een beetje karig voor een modje hoor. Toch niet ook nog minder dan 100 BTC zeker?Taro schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:51:
[...]
Oh nog 2 vragen doemen op:
Heeft zo’n hardware crypto ledger zin als je bij Binance of Bitvavo handelt?
En ik heb een dingetje met de Delta app. Die is wel connected met Binance. Maar ik zie enkel mijn PF van vorige week (toen ik helaas nog wel ETH had). Ik zie nergens waar ik deze kan refreshen of ff handmatig een push kan geven?
Nee, als je met je hele pf handelt, dan heeft een Ledger geen nut.readytoflow schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:10:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 08-03-2021 20:16 ]

Ah noob 😅Bensimpel schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:03:
[...]
Precies, I wish dat ik 15k had haha.
113 BTC traden is wel netjes trouwens.
Hoogste was 4.99111
nothing stops this train
Ik vul mijn delta handmatig in, werkt veel beter. Mijn tip, wis je oude pf en begin met een nieuwe handmatig ingevoerd.readytoflow schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:10:
[...]
Jeetje...wel een beetje karig voor een modje hoor. Toch niet ook nog minder dan 100 BTC zeker?
En ik heb een dingetje met de Delta app. Die is wel connected met Binance. Maar ik zie enkel mijn PF van vorige week (toen ik helaas nog wel ETH had). Ik zie nergens waar ik deze kan refreshen of ff handmatig een push kan geven?
Zero.
Die werkt niet meer hoor,
Die ramt af en toe op de BUY/SELL knop

Met een beetje geluk wordt 12 maart de hype aangewakkerd. Heeft ie dan drie dagen voor. Ik heb in ieder geval een gok gewaagd. Al moet ik wel zeggen dat ie in mijn ogen wel hoog staat. Potentieel is natuurlijk niet in te schatten. Fingers crossed.zwembroek schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:31:
Xem staat op dit moment erg laag. Zou onderstaande nog wat gaan doen? Iemand die een gokje gaat wagen?
[Afbeelding]
The NEM community have published the latest snapshot time for the Symbol (XYM) airdrop program for XEM holders. The snapshot for the airdrop will take place at the XEM block height of 3,105,500 or approximately 2021-03-12 00:50 AM (UTC).
XEM deposits and withdrawals will be suspended starting from 2021-03-11 11:00 PM (UTC).
Idd gaat dat best rap. Ik trade niet eens veel spot op binance en zit op 61btc laatste 30dagenTaro schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:51:
[...]
:strip_exif()/f/image/kFulHxsh5M7HaXQG3KLCQSEo.jpg?f=fotoalbum_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Ja geprobeerd met bitvavo. Maar best een dingetje. Vooral de verkoop krijg ik er niet netjes in?Pelox schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:26:
[...]
Ik vul mijn delta handmatig in, werkt veel beter. Mijn tip, wis je oude pf en begin met een nieuwe handmatig ingevoerd.
Ik zie geen totaal aantal muntjes staan in bitvavo bij een verkooptransactie.
Ben ook wel benieuwd wat een gemiddelde bot trader of scalper aan volume heeft. Dat gaat vaak om lage winstpercentages icm erg veel trades.
Dan ben ik waarschijnlijk erg conservatief.Taro schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:37:
@Chaes Veel trading volume betekent niet per se dat je een grote speler bent. Als je met 0,1 BTC trade, per trade in- en uitstapt, 5 trades per dag x 30 dagen per maand is al 30 BTC volume/maand.
Ben ook wel benieuwd wat een gemiddelde bot trader of scalper aan volume heeft. Dat gaat vaak om lage winstpercentages icm erg veel trades.
Gaat idd best. Voorlopige hou ik mijn ETH vast. Kan weer een tik omlaag incasseren dus blijf er lekker in. Hopen dat de baas BTC een beetje in de pas blijft lopen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Flow Traders ja. Die doen het altijd goed wanneer de markten volatiel zijn. Maar ze zijn niet de enige.Aarebe1 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:41:
Dat scalpen is idd erg interessant. Met mega bedragen volgens mij vrij risicoloos traden.
Net als die boys van Tradeflow (?) .. Was vanmiddag op de radio..
Gewoon de neiging om wat in een willekeurige munt te stoppen. Maar ja, blijft toch geld he. ‘T is geen monopoly.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nu er nog ff doorheen ($18001780)

Das nog 24 dollar ofzo, klopt mijn theorie dat je per deel van de dag beter euro of dollar in de gaten kan houden?
Want 1500 euro is een mooi rond bedrag maar 1776$ niet.. en 1800 dollar zal iets van 1520euro zijn wat ook weer niet een boeiend getal is.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik vind 5000$ per ETH wel een mooi bedrag......Khaelos schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:53:
[...]
Das nog 24 dollar ofzo, klopt mijn theorie dat je per deel van de dag beter euro of dollar in de gaten kan houden?
Want 1500 euro is een mooi rond bedrag maar 1776$ niet.. en 1800 dollar zal iets van 1520euro zijn wat ook weer niet een boeiend getal is.
Ik keek verkeerd, het is inderdaad 1780, althans zo staat ie op de chart.Khaelos schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:53:
[...]
Welke fiat gunstiger is durf ik je niet te zeggen
Nice, net op tijd bijgekocht. Recente nieuws omtrent EIP 1559 lijkt het een boost te geven.
Dus eigenlijk wil ik nog meer bijkopen
Ik handel vrijwel volledig in USDT, als ik wil cashen en er is een pair met EUR dan doe ik dat, anders USDT omzetten naar EUR en laten uitbetalenBeyondThunder schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:56:
Misschien een noob vraag, maar in welke token stoppen jullie de assets als je denkt dat het omlaag gaat? Fiat (EUR of USD) Of USDT o.i.d.

God morks in wysterious ways.
Ook dacht er ook aan maar vind 1500 aan de prijs nu. Maar wie weet gaat ETH naar 3k.Bananeman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:56:
[...]
Nice, net op tijd bijgekocht. Recente nieuws omtrent EIP 1559 lijkt het een boost te geven.
Ik twijfel er wel over... op weg naar de $2500Bananeman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:56:
[...]
Ada slaapt nog, maar eind deze maand hopelijk verandering in 💪🏻
nothing stops this train
Dan kus jij haar wakker?Kol Nedra schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:15:
[...]
Ada slaapt nog, maar eind deze maand hopelijk verandering in 💪🏻
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
die is sinds 1 januari naar z'n ATH op 19 februari 332% gestegen

@Mooooodyzwembroek schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:18:
INJ is ook een lekkere stable coin. Doet helemaal niks. Maar heb er super veel vertrouwen in. Wellicht dat ik daar toch nog wat van bij haal.
when inj moon

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Idd, hoop geld. Maar dat dachten we ook telkens over btczwembroek schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:06:
[...]
Ook dacht er ook aan maar vind 1500 aan de prijs nu. Maar wie weet gaat ETH naar 3k.
€ 3k zelfs hoor ik net
Is juist prima. Weinig sellers en stijgende lijn terwijl tech stonks bloed rood zijn. Tesla -6% na vorige week ook enorm bloedbad.StrongArmLance schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:21:
BTC's trend is niet erg overtuigend, erg weinig volume ook.
Erg sterk dat btc up is. Die 52 valt vanzelf en daarna zit er weinig tot ath
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Even doorspoelen naar het eind en dan hoor je dat XEM momenteel een slechte aankoop iszwembroek schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:31:
Xem staat op dit moment erg laag. Zou onderstaande nog wat gaan doen? Iemand die een gokje gaat wagen?
[Afbeelding]
Gastje gaat wel in z’n geheel voorbij aan de roadmap. Met z’n lijnen en driehoeken.
Edit: Mooi hoe alle experts het tegenovergestelde beweren, bullish aankondiging: https://www.tradingview.c...r-a-breakout-and-go-long/
[ Voor 9% gewijzigd door Glockner op 08-03-2021 21:36 ]
Nah, veel nieuws op de roadmap
Maar als een kusje helpt dan vind ik dat ook prima hoor.
[ Voor 7% gewijzigd door Oli4- op 08-03-2021 21:33 ]
[ Voor 255% gewijzigd door Woohooo op 08-03-2021 22:57 ]
10 maart is ADA ook verkrijgbaar op BitMex zo te zienOli4- schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:33:
[...]
Nah, veel nieuws op de roadmap(CH gaat praten op de africa conference en wss een grote deal bekend maken, 100% decentralisatie, wss een Coinbase listing na hun IPO en roadmap naar upgrade Alonso).
Bensimpel
Positieve meneer
Na coinbase kan die wel eens richting de 1,50$ - 1,80$ gaan. Natuurlijk hoop ik op meer. De echte boost zal Alonzo wel zijn.Oli4- schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:33:
[...]
Nah, veel nieuws op de roadmap(CH gaat praten op de africa conference en wss een grote deal bekend maken, 100% decentralisatie, wss een Coinbase listing na hun IPO en roadmap naar upgrade Alonso).
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
Geef het op zijn minst nog een extra epochfRiEtJeSaTe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:46:
ADA heeft nog 1 nacht om me te overtuigen (dan komt m’n stake vrij. Zit er sinds 20c in maar geloof dat de rek er wel uit is.
😆 - Denk ook eens om ;)
Het vreemde aan ADA is het 24 uurs volume.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:46:
ADA heeft nog 1 nacht om me te overtuigen (dan komt m’n stake vrij. Zit er sinds 20c in maar geloof dat de rek er wel uit is.
Voorheen lag dit zo tussen de 5-8 B$ per dag.
Pieken even buiten beschouwing gelaten op de top dagen.
Nu is daar “maar” 3,5 B$ van over.
Relatief laag dus.
Bensimpel
Positieve meneer
Kan dat niet komen omdat 1) relatief veel mensen staken? 2) mensen over het algemeen even afwachten?HoppyF schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:48:
[...]
Het vreemde aan ADA is het 24 uurs volume.
Relatief laag dus.
😆 - Denk ook eens om ;)
ADAUSD loopt in een punt, er lijkt aardig compressie te ontstaan. Ik denk dat er op korte termijn wat hevige(re) prijsactie komt. Welke kant op kun je uiteraard niet zeggen.HoppyF schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:48:
[...]
Relatief laag dus.
Wellicht, lijkt op een afwachtende houding tot eind deze maand ivm decentralisatie.Bensimpel schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:50:
[...]
Kan dat niet komen omdat 1) relatief veel mensen staken? 2) mensen over het algemeen even afwachten?
De prijs (in $) blijft vrij constant terwijl deze normaal met de BTC koers mee loopt.
Nu dus niet.
De BTC is immers flink gestegen maar ADA doet net of er niets gebeurd is.
Voor kortetermijnwinst geloof ik er ook niet in. Voor mij is dit gewoon hodl, en eventueel af en toe wat winst pakken en goedkoper terugkopen.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:46:
ADA heeft nog 1 nacht om me te overtuigen (dan komt m’n stake vrij). Zit er sinds 20c in maar geloof dat de rek er wel uit is.
Lambo dus op z'n vroegst pas in 2025
Das vet, waar zie jij dat staan. ik zie op cmc nu op dit moment $0.06357 staanoNo schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:18:
Eindelijk is VET door de weerstand van de 0.60 USD heen na 2 eerdere pogingen vorige maand en flinke correctie.
Het HODLen van die dingen was wel zwaar hoor. Tot begin januari ging het gevoelsmatig gelijk op met ADA (factor *0.1) want ik had een zak met gelijke waarde. Nu hopium dat VET bijtrekt tot de waarde van mijn zak ADA :-) Dus naar ADA toe, ADA hoeft niet naar VET toe
Die hodl begrijp ik wel en ik verwacht geen stijging van 20% of zo maar wel dat de koers met BTC mee loopt.Bananeman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:59:
[...]
Voor kortetermijnwinst geloof ik er ook niet in. Voor mij is dit gewoon hodl, en eventueel af en toe wat winst pakken en goedkoper terugkopen.
Lambo dus op z'n vroegst pas in 2025
Als de BTC daalt, dan daalt deze immers wel mee.
Andersom moet het dan ook gelden.
Binnen bepaalde marges uiteraard want het is niet 1:1.
Analisten zeggen dit:
The bears may now try to break the 20-day EMA support and deepen the correction to $0.9817712 and then to the 50-day SMA at$ 0.769.
However, the flattening 20-day EMA and the RSI above 58 indicates that the bulls are at a minor advantage.
If the price can rebound off the current levels and rise above $1.20, the ADA/USD pair could rally to $1.35 and then to $1.48.
[ Voor 26% gewijzigd door HoppyF op 08-03-2021 22:08 ]
HoppyF schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:48:
[...]
Relatief laag dus.
Weinig beweging is ook weinig volume. ADA heeft een flinke run gemaakt en daar hoort ook flink volume bij. Is de run dan (even) over dan daalt het volume ook. Bij relatief weinig beweging is er ook minder te halen, dus minder trades van scalpers en bots. Zie bijvoorbeeld ook GRT. Die heeft net zoals ADA een flinke run gehad, maar zodra dit dan over is daalt het volume ook enorm. GRT heeft nog maar 10% van het volume dat er op de top dagen was. Heeft verder niets of weinig te maken met staken, maar puur dat er nu minder te halen is en dus minder trades. Genoeg mensen en bots stappen na dikke runs ook weer over naar een andere coin die wel veel beweging en dus ook veel volume heeft. Volume kan je ook wel aardig zien als interesse. Veel volume veel interesse, weinig volume weinig interesse.Bensimpel schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:50:
[...]
Kan dat niet komen omdat 1) relatief veel mensen staken? 2) mensen over het algemeen even afwachten?

Maart 2013 mag zich wel herhalen van mijRaptorXS schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:20:
Let's be careful out there.....maart...
[Afbeelding]
Ben deze maand jarig en inderdaad vaak rond m'n verjaardag zijn er hevige schommelingen.RaptorXS schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:20:
[Afbeelding]
Zowel in de familiekring als op de cryptomarkt.
*Onderbuik*
[ Voor 6% gewijzigd door Aarebe1 op 08-03-2021 22:23 ]
Van mij mag ie flink door de ondergrens heenzakken. Buy the dipsHoppyF schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:03:
[...]
Die hodl begrijp ik wel en ik verwacht geen stijging van 20% of zo maar wel dat de koers met BTC mee loopt.
Als de BTC daalt, dan daalt deze immers wel mee.
Andersom moet het dan ook gelden.
Binnen bepaalde marges uiteraard want het is niet 1:1.
Analisten zeggen dit:
The bears may now try to break the 20-day EMA support and deepen the correction to $0.9817712 and then to the 50-day SMA at$ 0.769.
However, the flattening 20-day EMA and the RSI above 58 indicates that the bulls are at a minor advantage.
If the price can rebound off the current levels and rise above $1.20, the ADA/USD pair could rally to $1.35 and then to $1.48.
ETH heeft altijd wat tijd nodig na een BTC consolidatie. Met het nieuws van EIP-1559 én de overduidelijke onderprestatie van het ETH/BTC pair, was dit enigszins te verwachten. Niet bedoeld als captain hindsight.DutchCrownNL schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:19:
Zeg is BTC stuk? ETH klimt uit zichzelf omhoog terwijl BTC maar blijft chillen op zijn plek
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
CHZ had ik terug gekocht nadat hij dipte nu ruim 35% in de plus erdoor.
De correctie gaat komen maar toch een stop limit erop zetten vanavond of gaan we rekt😂
Ja snap ik, hij heeft alleen nog wat moeite met de $1790, maar daar staat ook een aardige sell-wall van ruim 3M USDT, om over de $1800 nog niet te sprekenJedi_Pimp schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:32:
[...]
ETH heeft altijd wat tijd nodig na een BTC consolidatie. Met het nieuws van EIP-1559 én de overduidelijke onderprestatie van het ETH/BTC pair, was dit enigszins te verwachten. Niet bedoeld als captain hindsight.
Bensimpel
Positieve meneer
AMARONE schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:38:
Ik zit aardig in Fiat nu. Wachten op de grote dip. Als ik nu weer koop weet ik 1 ding, btc die gaat dalen

😆 - Denk ook eens om ;)
Was wat later op het feestje. Maar in verhouding met andere coins en kijkende naar het project moet dat met Mainnet nog wel 5x kunnen gaan.Khaelos schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:21:
INJ doet niks zegt ie..
die is sinds 1 januari naar z'n ATH op 19 februari 332% gestegen
gaat wel erg hard nu ja.corneedebruin schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:32:
What to do..
CHZ had ik terug gekocht nadat hij dipte nu ruim 35% in de plus erdoor.
De correctie gaat komen maar toch een stop limit erop zetten vanavond of gaan we rekt😂
Totdat zo’n whale met een bot besluit om de sell wall op te heven.DutchCrownNL schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:39:
[...]
Ja snap ik, hij heeft alleen nog wat moeite met de $1790, maar daar staat ook een aardige sell-wall van ruim 3M USDT, om over de $1800 nog niet te spreken
Als je ADA in je daedalus wallet hebt staan kan je versturen wanneer je wilfRiEtJeSaTe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:46:
ADA heeft nog 1 nacht om me te overtuigen (dan komt m’n stake vrij). Zit er sinds 20c in maar geloof dat de rek er wel uit is.

Gebruik je een Exchange om te staken?
Daar gaan we weer. Gelukkig net nog snel wat gekocht gelijk 11%
Ik zit hem erg goed in de gaten te houden. Deze stijging krijgt straks echt wel een goede correctie op 0,25 denk ikMRDutchfreakNL schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:58:
[...]
Daar gaan we weer. Gelukkig net nog snel wat gekocht gelijk 11%

:fill(white):strip_exif()/f/image/6AffDj01haUOLMtV40BegTRh.png?f=user_large)
Dat klopte inderdaad.mannowlahn schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:59:
[...]
Ik zit hem erg goed in de gaten te houden. Deze stijging krijgt straks echt wel een goede correctie op 0,25 denk ik
Mooie trade kunnen pakken in 20 minuten. Net op tijd er uit voor de red candle, Ik denk dat ik het voor vanavond niet meer aandurf
Maart is ook de maand van zowel de 2020 stock market crash, als de 2000 dotcom crash start. Blijkbaar een maand waarop mensen hun inleg willen verzilveren?RaptorXS schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:20:
[Afbeelding]
Spannende tijden, al laat Bitcoin op een dag als vandaag zien dat het juist het tegenovergestelde van de stock market kan doen. Ik zit er nog gezellig in.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik vind het lastig om het nu te laten staan weet niet wat die aziaten gaan doen vannacht😅MRDutchfreakNL schreef op maandag 8 maart 2021 @ 23:09:
[...]
Dat klopte inderdaad.
Mooie trade kunnen pakken in 20 minuten. Net op tijd er uit voor de red candle, Ik denk dat ik het voor vanavond niet meer aandurf
Winst gepakt nu ruim 56% pf increase die correctie komt er gaat nu echt te hard. Kopen morgen wel weer bij🤤
[ Voor 13% gewijzigd door JustC op 08-03-2021 23:23 ]
:strip_exif()/f/image/W54wWQ4N157NUxrgJX6ecMHy.jpg?f=fotoalbum_large)
Toch €75 in 3 weekjes
Welke rode candle, het blijft maar doorgaanMRDutchfreakNL schreef op maandag 8 maart 2021 @ 23:09:
[...]
Dat klopte inderdaad.

Verwijderd
Mijn neefje heeft vorige bullrun veel lopen minen voor NiceHash, en toen werd NiceHash gehacktRichh schreef op maandag 8 maart 2021 @ 23:15:
Na al het gezeik van dit weekend rondom Nicehash (toko heeft een unverified executable laten minen en adviseert iedereen de boel te wipen... Denk dat dat wat voorbarig is maar mijn vertrouwen zijn ze kwijt) maar besloten de boel te laten uitbetalen.
[Afbeelding]
Toch €75 in 3 weekjes

Uiteindelijk heeft ie wel zijn deel vergoed gekregen geloof ik.
Sindsdien is zijn bedrijfje ook wat gegroeid, en met huidige koersen is hij weer aan het minen voor NiceHash maar nu met vrij dikke rendering pc's. 3060 ti kaartjes.
Ze minen de hele dag door tenzij ze echt de hardware vol nodig hebben om projecten te renderen

Ik vind helemaal mooi.
Daarom hebben ze nieuwe quick miner gebouwd.Richh schreef op maandag 8 maart 2021 @ 23:15:
Na al het gezeik van dit weekend rondom Nicehash (toko heeft een unverified executable laten minen en adviseert iedereen de boel te wipen... Denk dat dat wat voorbarig is maar mijn vertrouwen zijn ze kwijt) maar besloten de boel te laten uitbetalen.
[Afbeelding]
Toch €75 in 3 weekjes
Ik zie dit toch niet gebeuren. Ik denk dat het zich altijd bitter weinig van tech stocks aantrekt. Moet ik zeggen dat de charts zich niet zo negatief ontwikkel als ik dacht, maar het blijft weinig overtuigend.anti elppa schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:24:
[...]
Is juist prima. Weinig sellers en stijgende lijn terwijl tech stonks bloed rood zijn. Tesla -6% na vorige week ook enorm bloedbad.
Erg sterk dat btc up is. Die 52 valt vanzelf en daarna zit er weinig tot ath
Mede hierom en de algehele ontwikkeling van de crypto markt, zeker van na de vorige dip, is het voor bitcoin tijd om aan volume in te boeten.RaptorXS schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:20:
[Afbeelding]
Zou je hem misschien willen vragen wat de efficiency is voor die kaarten? Staat in overzicht van de rigs. Would be nice to knowVerwijderd schreef op maandag 8 maart 2021 @ 23:39:
[...]
Mijn neefje heeft vorige bullrun veel lopen minen voor NiceHash, en toen werd NiceHash gehackt![]()
Uiteindelijk heeft ie wel zijn deel vergoed gekregen geloof ik.
Sindsdien is zijn bedrijfje ook wat gegroeid, en met huidige koersen is hij weer aan het minen voor NiceHash maar nu met vrij dikke rendering pc's. 3060 ti kaartjes.
Ze minen de hele dag door tenzij ze echt de hardware vol nodig hebben om projecten te renderen![]()
Ik vind helemaal mooi.
Van één kaart.
Stats zo ver bekend voor mensen die het willen weten:
3090: 0.41 medium
3080: 0.43 medium
3070: 0.47 medium
Die werkt alleen op Nvidia, en geen haar op mijn hoofd die die toko zou sponsorengraceful schreef op maandag 8 maart 2021 @ 23:41:
[...]
Daarom hebben ze nieuwe quick miner gebouwd.
Los van dat: volgens mij gebruikt ook de quick miner externe libraries. Een bedrijf wat op deze schaal opereert kan dit echt niet maken, ook al zou je een alternatief aanbieden.
Hahah, ieder z’n ding. Ik doe niet aan merken. Geld is geld, dat kent geen merk.Richh schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 00:01:
[...]
Die werkt alleen op Nvidia, en geen haar op mijn hoofd die die toko zou sponsoren![]()
Los van dat: volgens mij gebruikt ook de quick miner externe libraries. Een bedrijf wat op deze schaal opereert kan dit echt niet maken, ook al zou je een alternatief aanbieden.
Quick miner is in-house developed en code kun je zelf compileren vanuit hun GitHub repo. Zo ver dat tegenwoordig nog wat zegt.
Los van de bullmarkts is het beeld vrij duidelijk. Ook maart 2020 kent een overduidelijke overeenkomstStrongArmLance schreef op maandag 8 maart 2021 @ 23:52:
[...]
Ik zie dit toch niet gebeuren. Ik denk dat het zich altijd bitter weinig van tech stocks aantrekt. Moet ik zeggen dat de charts zich niet zo negatief ontwikkel als ik dacht, maar het blijft weinig overtuigend.
Tijd om aan volume in te boeten? Je denkt dat het goed is voor de algemene ontwikkeling van de crypto markt als Bitcoin minder verhandeld zal worden?Mede hierom en de algehele ontwikkeling van de crypto markt, zeker van na de vorige dip, is het voor bitcoin tijd om aan volume in te boeten.
Als Bitcoin dik onder de 40k dropt is het over en sluiten voor alles, en zijn het de altcoins die echt waardeloos gaan worden. Dat laatste, dat is het enige wat echt goed is voor de cryptomarkt
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!