Bah, zelf doen. Ik wil gewoon rijk worden zonder enige moeite, is dat al teveel gevraagd.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:45:
[...]
Je moet wel nog iets zelf doen ja.![]()
Gewoon grafiek op ALL.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bah, zelf doen. Ik wil gewoon rijk worden zonder enige moeite, is dat al teveel gevraagd.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:45:
[...]
Je moet wel nog iets zelf doen ja.![]()
Gewoon grafiek op ALL.
Interessant! Mag ik vragen welke je momenteel in je portofolio hebt? Vind heg nog lastig om hier een goed overzicht van te creëren via CMC.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:28:
[...]
Ik heb de volgende strategie:
Filter op coinmarketcap:
- coins onder de $1
- fixed max. supply van 2 miljard of minder
- max ong. 3 jaar oud
- grafiek laat geen schommel zien maar steady lijn omhoog
Dan kopen met wat kleingeld. Lees 100 a €200 euro o.i.d. Je krijgt dan een stortvloed aan muntjes. Gaat ie omhoog zit je gebeiteld. Gaat ie omlaag is dat je verlies. En op tijd uitstappen uiteraard. Het ritje naar $1 maken ze allemaal wel op enig punt. Ik lees me ook maar minimaal in, simpelweg omdat het ondoenlijk is om al die coins te analyseren op potentieel. De reden dat de meeste altcoins omhoog gaan is toch FOMO.
Bovenstaande werkt alleen in een bull-market uiteraard.
Van het kleine spul?mr.DJ95 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:57:
[...]
Interessant! Mag ik vragen welke je momenteel in je portofolio hebt? Vind heg nog lastig om hier een goed overzicht van te creëren via CMC.
Verwijderd
De boot is meer een achtbaan. Wachten tot de kelder weer in zicht is en dan gaan.YES schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:03:
Door die methode van @fRiEtJeSaTe te gebruiken bekruipt mij alleen maar het gevoel dat ik de boot al gemist heb. De meeste coins zijn de afgelopen twee maanden geëxplodeerd. Geen FOMO maar FOAHMO (fear of already having missed out) dus.
Miljonair zal je niet meer worden als je nu nog in BTC instapt, tenzij je er een paar ton in legt... maar ik verwacht nog wel een verdubbeling tegen einde dit jaar. 120K of nog wel wat hoger, zal me ook niet verbazen. 300-500K over 3 jaar? Lijkt me niet heel gek. En zelfs dit jaar nog even zakken naar de 20-30K zal ik ook niet van opkijken, al zal dat wel spannend wordenYES schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:03:
Door die methode van @fRiEtJeSaTe te gebruiken bekruipt mij alleen maar het gevoel dat ik de boot al gemist heb. De meeste coins zijn de afgelopen twee maanden geëxplodeerd. Geen FOMO maar FOAHMO (fear of already having missed out) dus.
Ik doelde specifiek op alts die aan bepaalde criteria voldoen waarmee je kan gokken op een explosie. Het grootste deel van mijn pf zit in BTC dus ik hoop met je mee wat betreft die stijgingjowi schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:08:
[...]
Miljonair zal je niet meer worden als je nu nog in BTC instapt, tenzij je er een paar ton in legt... maar ik verwacht nog wel een verdubbeling tegen einde dit jaar. 120K of nog wel wat hoger, zal me ook niet verbazen. 300-500K over 3 jaar? Lijkt me niet heel gek. En zelfs dit jaar nog even zakken naar de 20-30K zal ik ook niet van opkijken, al zal dat wel spannend worden
Ja het punt is alleen dat je niet weet waar het hoogste punt van deze achtbaan zit.Verwijderd schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:08:
[...]
De boot is meer een achtbaan. Wachten tot de kelder weer in zicht is en dan gaan.
Verwijderd
Het laagste punt ook niet maar dat we daar NU in ieder geval niet zitten lijkt me duidelijkYES schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:13:
[...]
Ja het punt is alleen dat je niet weet waar het hoogste punt van deze achtbaan zit.
Scientia Potentia Est
Nee dat is ook zo. Beter even geduld hebben inderdaad.Verwijderd schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:14:
[...]
Het laagste punt ook niet maar dat we daar NU in ieder geval niet zitten lijkt me duidelijk![]()
Onder het motto better safe than sorry zou ik nu in ieder geval zeker niet random shitcoins gaan kopen.
2% in de plus noem ik niet echt een stijgingEvilTurkey schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:18:
Waarom is XRP vandaag aan het stijgen? Is er ergens een gerucht die ik heb gemist?
FOMO er maar weer in, hij gaat naar de maan! Buy high sell low.Ray_ schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:24:
Ik gokte op een 14.00 dump en verkocht mijn ETH. Uiteraard gaat 't daarna gelijk omhoog. Toch knap hoe ik dat altijd met ETH weet te timen.
zo heb ik dat met alt coins. koop ze hoog en daarna duurt het soms dagen tot ze weer op hetzelfde lvl zitten. winst maken is lastig zoRay_ schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:24:
Ik gokte op een 14.00 dump en verkocht mijn ETH. Uiteraard gaat 't daarna gelijk omhoog. Toch knap hoe ik dat altijd met ETH weet te timen.
Van 1000 totale inleg naar 2000 is geen doemscenario. Eén muntje van 0,1 naar 2 dollar zien stijgen is een droomscenario. De afgelopen maand(en) had je inderdaad je pf met gemak kunnen verdubbelen in waarde als je de juiste shitcoins had, maar als je er zo makkelijk over denkt (of het zo makkelijk doet voorkomen) lijkt het alsof het geld voor het oprapen ligt.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:23:
Hier een doemscenario. Je hebt shitcoins gekocht, en na 1 jaar heeft er maar een het overleefd.
(onwaarschijnlijk, en in dit scenario heb je alleen maar gehodl't i.p.v. boven de $1 verkopen)
[Afbeelding]
Je kunt je voorstellen hoe dit plaatje eruit ziet wanneer je een coin van 0,02c koopt en die gaat hetzelfde doen als ENJ.
Als je er winst op hebt genomen is dat toch okay.Ray_ schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:24:
Dat heb ik in het verleden al iets te vaak gedaan om nu nog in te trappen.knakworst schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:27:
[...]
FOMO er maar weer in, hij gaat naar de maan! Buy high sell low.
Mogelijk ligt het volume lager in verband met de snapshot van 12 maart. Als je op het moment van de snapshot XEM bezit krijg je daar bij de launch van Mainnet ook XYM (Symbol) bij in een 1 XEM = 1 XYM verhouding. Zie ook https://nemplatform.com/symbol-migration/YES schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:38:
[...]
Ik zou wel willen weten wat XEM deed op de momenten van de vorige punten die 'Done' zijn. En hoe zwaar aan elk punt getild wordt. Als het nu nog zo laag is, waarom dan? Wanneer de voortekenen goed zijn en de twee aankomende stippen XEM flink zouden gaan boosten wanneer het slaagt, dan zou er nu toch al wel een stijging te zien zijn? Ik vind het altijd lastig om op basis van dit soort berichten/kaartjes te schatten wat een coin gaat doen.
Neem nu de kans eens mee dat 1 op de 50 coins van 10 cent naar 2 dollag gaat?fRiEtJeSaTe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:23:
Hier een doemscenario. Je hebt shitcoins gekocht, en na 1 jaar heeft er maar een het overleefd.
(onwaarschijnlijk, en in dit scenario heb je alleen maar gehodl't i.p.v. boven de $1 verkopen)
[Afbeelding]
Je kunt je voorstellen hoe dit plaatje eruit ziet wanneer je een coin van 0,02c koopt en die gaat hetzelfde doen als ENJ.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nou?jowi schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:08:
[...]
Miljonair zal je niet meer worden als je nu nog in BTC instapt, tenzij je er een paar ton in legt... maar ik verwacht nog wel een verdubbeling tegen einde dit jaar. 120K of nog wel wat hoger, zal me ook niet verbazen. 300-500K over 3 jaar? Lijkt me niet heel gek. En zelfs dit jaar nog even zakken naar de 20-30K zal ik ook niet van opkijken, al zal dat wel spannend worden
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ik meende dat bitcoin een ingebouwde limiet had van $1 miljoen? Of was het $21 miljoen? Dat scheelt nogalHoppyF schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:41:
[...]
Nou?
Lees dit dan maar eens wat er de komende jaren gaat gebeuren.
Een scenario wat best wel eens zou kunnen kloppen.
https://cointelegraph.com...ns-you-only-need-0-01-btc
In 10 years Bitcoin’s finite supply will be nearly exhausted, meaning holders might only need 0.01 BTC to become filthy rich.
[ Voor 7% gewijzigd door jowi op 08-03-2021 14:52 ]
Nee, maar ik neem nu ook een doemscenario waarbij 90% na 1 jaar verdwenen is, dat gaat niet gebeuren. Daarnaast is het geen hodl strategie maar wou ik alleen aangeven dat hodlen ook niet perse superveel risico met zich meebrengt. Maar goed, to each his own.MicroWhale schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:40:
[...]
Neem nu de kans eens mee dat 1 op de 50 coins van 10 cent naar 2 dollag gaat?
Verwijderd
Bitcoin een ingebouwde waardelimietjowi schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:49:
[...]
Ik meende dat bitcoin een ingebouwde limiet had van $1 miljoen? Of was het $21 miljoen? Dat scheelt nogal![]()
En 0,01 van $21 miljoen is dik 2 ton, niet weinig, maar filthy rich wil dat niet noemen, zeker niet over 10 jaar...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2021 14:50 ]
[ Voor 30% gewijzigd door jowi op 08-03-2021 14:56 ]
Verwijderd schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:49:
[...]
Bitcoin een ingebouwde waardelimietHoe ga je die inprogrammeren dan? Je koopt en verkoopt BTC op exchanges zonder dat de blockchain ook maar ooit iets met de prijzen te maken krijgt.
https://cryptonews.net/en/482742/EvilTurkey schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:18:
Waarom is XRP vandaag aan het stijgen? Is er ergens een gerucht die ik heb gemist?
Vast niet, ik deed het ook (en ik sluit niet uit dat ik het ook in de toekomst wel weer doe), maar ik merkte dat ik teveel ging doen wat in het filmpje wordt beschreven. Oh, dit daalt, ik ga naar die, oh, die daalt ook, ik ga naar die want die stijgt. Dat heeft me in 2 weken best wat gekost.corneedebruin schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:59:
Ben ik de enigste die zo vaak switch van coin ?
Vandaag alles omgezet naar CHZ wel blij mee even vooral omdat er zoveel aandacht naar toe gaat momenteel en toch bijna 15% omhoog vandaag.
Matic en INJ blijven maar hangen dus probeer zo beetje winst te pakken en deze weer terug te kopen met een hogere positie.
[ Voor 91% gewijzigd door St@m op 08-03-2021 15:24 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
In het artikel:
Als een 'journalist' het in een 'artikel' schrijft, laat staan iemand van een centrale bank, dan zal het wel waar zijn.XRP is mentioned as a better and centralized alternative
[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 08-03-2021 15:43 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
God morks in wysterious ways.
In de goede tijden was XRP ooit boven de $3.MicroWhale schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:42:
[...]
In het artikel:
[...]
Als een 'journalist' het in een 'artikel' schrijft, laat staan iemand van een centrale bank, dan zal het wel waar zijn.
Ik heb gisteravond voordat ik naar bed ging nog even snel wat gekocht(geen grote bedragen helaas)mannowlahn schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:34:
[...]
En nog gehoor gegeven aan je FOMO?
Ik heb in eerste instantie een leuke run gedaan van ,10 naar 0,139, maar daarna maakte ik weer dezelfde fucking fout die ik de afgelopen wek elke keer maak om mijn verlies te beperken. Proberen verkopen op een piek en dan lager inkopen. Uiteindelijk na 2 dagen gewoon 30% verbrand ermee. Sterker nog, mijn hele pf was in 2 weken naar -50% gegaan![]()
Toch maar weer op 0,12 ingekocht en gezegd, fuck het, of we gaan vasthouden en verkopen op 0,39 of we moven het nu naar BTC, op de ledger en gewoon 3 jaar niet meer kijken. Uiteindelijk dus ingestapt op 0,12 en ga er van uit dat hij nog wel goed gaat stijgen, BTC lijkt weinig invloed te hebben, dus dat is ook wel fijn.
Mijn grootste fout was ook omdat ik een paar verlies geleden had, kopen en dan daarna de OCO veels te strak instellen, resulteerde er in dat ik steeds weer terug kocht tegen hoger bedrag.
Net ook weer in de verleiding om op 0,17 te verkopen en hopen op een daling naar 0,15 maar heb de binance app gesloten en we zien de push wel wanneer hij boven de 0,30 komt, dan ga ik misschien gewoon de boel verkopen.
Ik heb 28000 stuks verkocht op 3 cent maandje geleden...JohnW1 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:10:
Wat loop ik te balen, dit weekend nog CHZ verkocht op ,107
lolknakworst schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:16:
[...]
Ik heb 28000 stuks verkocht op 3 cent maandje geleden...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heel zuur. Ik had er tot een maand geleden nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Vorige week al eens goed naar gekeken en durfde het niet aan vanwege de markt. Uiteraard enorm spijt van na de flinke stijging. Ik geloof dat ik hier een Long term projecje van ga maken.knakworst schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:16:
[...]
Ik heb 28000 stuks verkocht op 3 cent maandje geleden...
[ Voor 32% gewijzigd door Mooody op 08-03-2021 16:21 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Een vriend van mij heeft de helft.. en die helft altijd bewaardMooooody schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:20:
Dat geleuter om dubbeltjes....
Wie heeft zijn airdrop van 400 UNI nog in bezit? Is nu $13.500 waard
Over een paar weekjes is Uniswap als project meer waard dan die XRP-scam. En terecht uiteraard.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hehe, ik heb ook zo'n Excel, haal via API huidige price op, als ik een nieuwe coin toevoeg, verspringen de variabelen wel eens, dan schrik je wel eens ja.YES schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:23:
Ik werkte zojuist mijn excel overzichtje bij, waarin ik bijhoud wat ik uitgeef en verdien/verlies aan crypto, goed om het beeld helder te houden en inzicht te geven in je eigen succes/falen als je weer eens FOMO hebt.
Echter schrok ik me ook even een ongeluk, ik dacht even dat ik een coin verkocht had die in heel korte tijd daarna 1000% meer waard geworden was. Ik zat er met zoveel in dat ik bij een 1000% stijging meteen alles eruit gehaald had en in mijn hypotheek zou hebben gestoken. Een kort onderzoek later bleek ik een 0 teveel geplaatst te hebben en was de coin in kwestie nog ongeveer op dezelfde waarde te zijn gebleven.
Natuurlijk, als je erover nadenkt dan was de coin in kwestie hier vast meer genoemd geweest met zo'n stijging dus ik had kunnen weten dat het een foutje was, maar toch. En dan te bedenken dat het me misschien echt nog een keer gaat overkomen..![]()
Dus please gehele portfolio doe even een x10, dan beloof ik dat ik alles eruit haal.
NopeMooooody schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:20:
Dat geleuter om dubbeltjes....
Wie heeft zijn airdrop van 400 UNI nog in bezit? Is nu $13.500 waard
Over een paar weekjes is Uniswap als project meer waard dan die XRP-scam. En terecht uiteraard.
Lekker man, ik had te veel greed...haha had een OCO ingesteld op 0.19 deze was NET niet gehaald ATH op 0.189121....en nu als een kaartenhuis in elkaar. nu op de limit verkocht met 3 dollar winst....corneedebruin schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:29:
CHZ weer verkocht even 18% opgepakt maar gezien de absurde stijging vermoed ik dat deze elk moment in elkaar dropt.
Winst is winst heb ik geleerd ondertussen
[ Voor 15% gewijzigd door jowi op 08-03-2021 17:05 ]
Helemaal veilig. Je wordt tijdens het installeren ook geholpen om je unieke 24 woorden code te genereren. Bewaar die goed trouwens.theduke1989 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:53:
Beste Tweakers,
Ik heb me zelf een Nano S gekocht door de vele goede berichten op internet wat ik vindt.
Hij moet nog binnen komen, nu vandaag lees ik weer veel het overgestelde van "veilig in gebruik" doordat er een hack was konden de hackers addresse en alles inzien etc.
Nu mijn vraag Voorst ik elke maand 500-600 erin ga zetten. Is het veilig? Ik zal uiteraard nooit mijn phrases doorgeven etc. Maar alsnog kan er wat ergs gebeuren dat ze alsnog in mijn wallet komen.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Dear client, We contacted you last July to tell you that part of our e-commerce marketing database had been breached. Yesterday we were informed about the dump of the content of a Ledger customer database on Raidforum. We believe this to be the contents of our e-commerce database from June, 2020. At the time of the incident, in July, we engaged an external security organisation to conduct a forensic review of the logs available. This review of the logs enabled us to confirm that approximately 1 million had been stolen as well as 9,532 more detailed personal information (postal addresses, name, surname and phone number). The database publicly released yesterday shows that a larger subset of more detailed information has been leaked, approximately 272,000 detailed information such as postal address, last name, first name and telephone number of our customers. We have previously written an FAQ for this purpose, which has since been updated. We regret to inform you that you are part of the approximately 272 000 customers whose detailed personal information was accessed by the unauthorized third party. Specifically, your name and surname, phone number and your postal address were exposed. This data breach is not linked to our hardware wallets’ security and your cryptocurrency funds are safe. Due to our detailed security measures, attackers cannot steal your sensitive information like your recovery phrase and private keys. You are the only one in control and able to access this information. We deeply apologize for this security breach and are working with law enforcement, who is conducting an investigation Sincerely, Pascal Gauthier CEO, Ledger |
[ Voor 60% gewijzigd door mjjveldt op 08-03-2021 17:07 . Reden: uitgewijdt over de hack ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
toch maar 50 euro?theduke1989 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:53:
Beste Tweakers,
Ik heb me zelf een Nano S gekocht door de vele goede berichten op internet wat ik vindt.
Hij moet nog binnen komen, nu vandaag lees ik weer veel het overgestelde van "veilig in gebruik" doordat er een hack was konden de hackers addresse en alles inzien etc.
Nu mijn vraag Voorst ik elke maand 500-600 erin ga zetten. Is het veilig? Ik zal uiteraard nooit mijn phrases doorgeven etc. Maar alsnog kan er wat ergs gebeuren dat ze alsnog in mijn wallet komen.
Waarschijnlijk niet, dat zou wel heel uitzonderlijk zijn.corneedebruin schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:59:
Deed ik wel maar nu niet meer, ik merk dat kleine winsten met aftrek fee niet echt de moeite waard voor me is. Ik ga nu wat veiliger traden, is misschien minder spannend maar heb afgelopen week zelfs negatief gedraaid. Dus meer hodl voor mij. (Kom Ada ik verveel me, schiet eens omhoog)corneedebruin schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:59:
nothing stops this train
Uiteindelijk zal het meeste wel stijgen, met van positie naar positie springen bezorg je zelf veel stress en vaak ook minder winst dan je anders zou hebben.corneedebruin schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:59:
[ Voor 29% gewijzigd door StrongArmLance op 08-03-2021 17:26 ]
Het is net filerijden, de andere banen gaan altijd sneller totdat je van baan verwisselt.StrongArmLance schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:25:
[...]
Uiteindelijk zal het meeste wel stijgen, met van positie naar positie springen bezorg je zelf veel stress en vaak ook minder winst dan je anders zou hebben.
Ik hou het deze keer gewoon vast, die 0,,189 is ook gewoon een terecht punt waar de boel inkakt, net zoals de 0,15 vorige keer. Straks gaat het over de 0,2 heen en is de weg vrij naar 0,29, dan pleurt het weer in elkaar en dan gaat het de 0,30 over en is de weg vrij naar 0,45 etc etc.corneedebruin schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:29:
CHZ weer verkocht even 18% opgepakt maar gezien de absurde stijging vermoed ik dat deze elk moment in elkaar dropt.
Winst is winst heb ik geleerd ondertussen
Dat heb ik nou altijd in de supermarkt!oNo schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:28:
[...]
Het is net filerijden, de andere banen gaan altijd sneller totdat je van baan verwisselt.
Ik twijfel erg ook gewoon weer in te stappen nu. bijna 100% in de afgelopen 2 dagen. Na slechts 10% naar beneden krijg ik alweer FOMO. Dit werkte gister goed maar iets in me zegt dat ik voor vanavond even naar een andere trade moet gaan zoekenmannowlahn schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:45:
[...]
Ik hou het deze keer gewoon vast, die 0,,189 is ook gewoon een terecht punt waar de boel inkakt, net zoals de 0,15 vorige keer. Straks gaat het over de 0,2 heen en is de weg vrij naar 0,29, dan pleurt het weer in elkaar en dan gaat het de 0,30 over en is de weg vrij naar 0,45 etc etc.
Zag net wel dat ze weer flink aan de weg timmeren, waar ik het eerst als een onzin zag, heb ik wel het idee dat ze straks een hoop sport clubs kunnen binden. Alles wat nu wat geld maakt voor sport clubs is meegenomen om het gemis aan inkomsten te compenseren denk ik.
https://untappd.com/user/OzzBier
Tja, het werkt voor iedereen anders, ik heb het gevoel dat er gewoon best meer in zit, dus ik verkoop nog niets. Sterker nog, mijn keuze om bake te verkopen met 50% verlies en hier in te steken heeft mij vandaag alweer geholpen.MRDutchfreakNL schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:13:
[...]
Ik twijfel erg ook gewoon weer in te stappen nu. bijna 100% in de afgelopen 2 dagen. Na slechts 10% naar beneden krijg ik alweer FOMO. Dit werkte gister goed maar iets in me zegt dat ik voor vanavond even naar een andere trade moet gaan zoeken
Je zal op 1 januari maar een stapel aandelen hebben gehad van die toko....
Heel simpel op te lossen. Kies de rij met gemiddeld de laagste leeftijd. En anders de leukste kassier/kassière.
When life gives you lemons, start a battery factory
Verwijderd
Je hardware wallet is 1 van de veiligste manieren om crypto op te slaan. Veel veiliger wordt het niet.theduke1989 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:53:
Beste Tweakers,
Wat ook werkt beetje kuchen of steeds aan je neus zitten en ophalen, denken ze gelijk dat je dood gaat aan corona 😆KabouterSuper schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:43:
[...]
Heel simpel op te lossen. Kies de rij met gemiddeld de laagste leeftijd. En anders de leukste kassier/kassière.
nothing stops this train
En daarom zit ik in uniswap...verreweg de leukste kleur.Kol Nedra schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:46:
[...]
Wat ook werkt beetje kuchen of steeds aan je neus zitten en ophalen, denken ze gelijk dat je dood gaat aan corona 😆
Maar idd, kies altijd de leukste cassiere uit 🤗
When life gives you lemons, start a battery factory
Maar x6 met die pannekoekenbende? Bitcoin is x10 gegaan sinds toen...OzzieMann schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:27:
Ben sinds april vorig jaar al op +647% met mijn pf
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Bensimpel
Positieve meneer
Voorheen wel, als ik mijn fee's op coinbase bekijkt heb ik al voor ruim 15k getraded in 1 maand tijd (februari). Begin maart van tactiek veranderd en HODL. En over tijd langzaam mijn portfolio uitbreiden met andere munten die ik ook ga HODLen. Maar als ik een mogelijke moon coin zie heb ik hier wat fiat voor over. Maar in het algemeen is het vasthouden zolang het kancorneedebruin schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:59:
Vandaag alles omgezet naar CHZ wel blij mee even vooral omdat er zoveel aandacht naar toe gaat momenteel en toch bijna 15% omhoog vandaag.
Matic en INJ blijven maar hangen dus probeer zo beetje winst te pakken en deze weer terug te kopen met een hogere positie.
😆 - Denk ook eens om ;)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zolang we in een bullrun zitten gaat dat goed maar wacht maar tot alles door het putje gaat. Ik zou stoploss instellen als ik jou was.Bensimpel schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:52:
[...]
Voorheen wel, als ik mijn fee's op coinbase bekijkt heb ik al voor ruim 15k getraded in 1 maand tijd (februari). Begin maart van tactiek veranderd en HODL. En over tijd langzaam mijn portfolio uitbreiden met andere munten die ik ook ga HODLen. Maar als ik een mogelijke moon coin zie heb ik hier wat fiat voor over. Maar in het algemeen is het vasthouden zolang het kan
Bensimpel
Positieve meneer
Zolang het kan = inderdaad stop loss instellen haha. Maar wil hem ook weer niet te strak instellen natuurlijk.cursquidHome schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:57:
[...]
Zolang we in een bullrun zitten gaat dat goed maar wacht maar tot alles door het putje gaat. Ik zou stoploss instellen als ik jou was.
😆 - Denk ook eens om ;)
Scientia Potentia Est
Waarom wil je dat? Hij was vorige week nog 1300.EvilTurkey schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:03:
Zou ETH weer een dip mee maken en terug naar $1300 zakken? Zou wel mooi zijn namelijk (voor mij) 😎
Ik hoor hier vaker berichten over een stop loss order. Maar vanuit het beleggen is een stop loss order toch eigenlijk een market order?Bensimpel schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:00:
[...]
Zolang het kan = inderdaad stop loss instellen haha. Maar wil hem ook weer niet te strak instellen natuurlijk.
Ik ben een beginner op crypto gebied en heb alles ingezet op ADA en heb daar spijt van. Zou nu dit willen corrigeren door over te stappen naar ETH alleen zou dit keer het niet willen kopen voor premium prijzen maar met een dip.Raaafie schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:08:
[...]
Waarom wil je dat? Hij was vorige week nog 1300.
Scientia Potentia Est
Waarom spijt? ADA gaat ook nog wel omhoog hoor, kwestie van tijd.EvilTurkey schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:15:
[...]
Ik ben een beginner op crypto gebied en heb alles ingezet op ADA en heb daar spijt van. Zou nu dit willen corrigeren door over te stappen naar ETH alleen zou dit keer het niet willen kopen voor premium prijzen maar met een dip.
Al is het maar om je FOMO te onderdrukken.DutchCrownNL schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:17:
[...]
Waarom spijt? ADA gaat ook nog wel omhoog hoor, kwestie van tijd.
Als je nu met ETH mee wilt zou je ook 50/50 kunnen overwegen, wedden op 1 paard zou ik persoonlijk niet doen
Ja als ik alles meereken wat ik eruit gehaald heb is mijn PF x12 gegaan. Ik vergeet vooral niet te genieten en winst te nemen.TomTorquay schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:48:
[...]
Maar x6 met die pannekoekenbende? Bitcoin is x10 gegaan sinds toen...
https://untappd.com/user/OzzBier
Als tip zou ik zeggen koop wat en heb iets meer geduld. Het daytraden waar je het eigenlijk over hebt (kopen en snel verkopen) zou ik pas gaan proberen als je begrijpt hoe het allemaal werkt.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:10:
[...]
Ik hoor hier vaker berichten over een stop loss order. Maar vanuit het beleggen is een stop loss order toch eigenlijk een market order?
Hoe zorgen jullie ervoor dat je order afgaat wanneer je een totale dump (naar 0 dus) wilt voorkomen? Is het mogelijk om meerdere stop limit orders te plaatsen op dezelfde positie? Of een stop limit met een limit van 0?
Bensimpel
Positieve meneer
Ik ben zelf all in gegaan op ADA, geen spijt van hoor. Hij gaat nog zeker wel omhoog. Er komen nog leuke dingen aan, eind maart is ADA 100% decentraal. Alonzo (smart contracts) komen eraan. Juist nu flink ada inkopen persoonlijk. En ook staken via een daedulus of Yoroi wallet.EvilTurkey schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:15:
[...]
Ik ben een beginner op crypto gebied en heb alles ingezet op ADA en heb daar spijt van. Zou nu dit willen corrigeren door over te stappen naar ETH alleen zou dit keer het niet willen kopen voor premium prijzen maar met een dip.
😆 - Denk ook eens om ;)
Je ziet dat het KAN,DutchCrownNL schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:56:
Kom ETH, knal ff door die 1741-1742 barrière heen, je kan het
Nah meer zit op je handen.. Had een long gestart maar zoals altijd valt ie dan weer als een baksteen naar beneden, inmiddels kan ik weer rustig ademhalen
Nee dat bedoel ik niet.MRDutchfreakNL schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:22:
[...]
Als tip zou ik zeggen koop wat en heb iets meer geduld. Het daytraden waar je het eigenlijk over hebt (kopen en snel verkopen) zou ik pas gaan proberen als je begrijpt hoe het allemaal werkt.
Bensimpel
Positieve meneer
Je zet een stop loss op een bedrag waarbij je zo minimaal verlies maakt, die kun je inderdaad ladderen, momenteel geen stop los aan omdat ik alles heb gestaked in een wallet. Maar ik heb wel alerts aan staan op Delta. In theorie heb ik dan nog tijd als alles door het putje gaat.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:10:
[...]
Ik hoor hier vaker berichten over een stop loss order. Maar vanuit het beleggen is een stop loss order toch eigenlijk een market order?
Hoe zorgen jullie ervoor dat je order afgaat wanneer je een totale dump (naar 0 dus) wilt voorkomen? Is het mogelijk om meerdere stop limit orders te plaatsen op dezelfde positie? Of een stop limit met een limit van 0?
😆 - Denk ook eens om ;)
Weken? Dat heb ik vorig jaar al gedaan. Dacht even wat snelle winst te halen door tussendoor te verkopen, maar dat lijntje ging vervolgens de andere kant op dan ik had gepland.Chaes schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:29:
Jullie hebben écht genoeg kansen gehad om ETH goedkoop in te slaan in de afgelopen weken... dus niet zo zeuren.
Maar een slecht instapmoment bestaat niet omdat het op de lange termijn toch alleen maar omhoog zal gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Ray_ op 08-03-2021 19:32 ]
Zie de topicstart.jowi schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:30:
Wie kan mij in het kort uitleggen wat 'staken' is? Ik begrijp een soort van rente? Ik neem aan dat dat niet mogelijk is met cold storage?
Zie de topicstartfRiEtJeSaTe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:10:
[...]
[ Voor 48% gewijzigd door Taro op 08-03-2021 19:33 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Je hoeft je niet aangesproken te voelen.Ray_ schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:31:
[...]
Weken? Dat heb ik vorig jaar al gedaan. Dacht even wat snelle winst te halen door tussendoor te verkopen, maar dat lijntje ging vervolgens de andere kant op dan ik had gepland.
@jowi : eerste post van dit topic al gelezen? Zie kopje "Staken en holden"
[ Voor 4% gewijzigd door Chaes op 08-03-2021 19:39 ]
Mmm. Gelezen, en nu heb ik nog steeds geen idee maar nog meer vragen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq