[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.230 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:55:
[...]

Ik ga hier over anderhalve week mee aan de slag, met een vriend. Mocht je interesse hebben dan kan ik proberen op papier te krijgen wat we allemaal gedaan hebben om het ding draaiende te krijgen, als het al lukt natuurlijk.

Kan niet beloven dat het succesvol wordt want we gaan dit onder het genot van bier en champagne (als aanstaand crypto miljonairs moet je alvast leren wennen aan de status natuurlijk) allemaal een beetje in elkaar lopen frommelen!
Umbrel lijkt me toch echt een mooie oplossing, scheelt een heleboel technisch werk als ik het allemaal goed begrijp.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:56
Khaelos schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:57:
[...]
"steek die crypto winst liever in ons huis"
Ja, dat.
"Oh, staat die Bietcoin al zo hoog? Kunnen we nu ook mooi die serre nemen. En een lichtstraat in de keuken."

Had ik het haar maar nooit uitgelegd. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:13

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:02:
[...]

Umbrel lijkt me toch echt een mooie oplossing, scheelt een heleboel technisch werk als ik het allemaal goed begrijp.
Dat is ook wat ik ervan begrepen heb en waarom wij daar ook voor kiezen. Hopelijk is het lekker simpel en zijn we snel klaar. Kunnen we de rest van de avond champagne en bier drinken, bruin fruit eten en dikke groene kaarsen bekijken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:55
In dit geval geldt absoluut: 'ignorance is bliss'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Huis upgrades. Fijn dat mijn man gewoon van auto’s houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:02:
[...]

Ja, dat.
"Oh, staat die Bietcoin al zo hoog? Kunnen we nu ook mooi die serre nemen. En een lichtstraat in de keuken."

Gelukkig is mijn vriendin het volledig eens met eerder aflossen in plaats van allerlei zooi bij aan het huis bouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
Als ik dit soort anekdotes lees dan prijs ik mij toch wel gelukkig met mijn vrijgezelle bestaan.

Elk nadeel kent zijn voordeel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:00

MicroWhale

The problem is choice

[...]

dit had ik gisteren nog toen ik begon over een nieuwe auto.. "
"wat is er mis met die we hebben??
"je hebt helemaal geen 300pk nodig in nederland"

*zucht* :F
Ze heeft ook wel een beetje gelijk. Bij een huis gooi je het niet helemaal weg en bij een auto wel.
(ps Bij NEXO neerzetten levert wss meer op dan geen rente hoeven betalen)

Redeneer terug: Die crypto heeft me 300 euro gekost en nu is het die auto waard, dus we kunnen in feite die auto voor 300 euro kopen! Misschien valt ze daar voor. :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 23:16
[...]

Na meerdere auto's gekocht te hebben van crypto kan ik je meedelen dat het achteraf mijn slechtste aankopen ooit geweest zijn. Je hebt een paar weken plezier, daarna gaat het normaal zijn. Daarna ga je balen van de kosten, afschrijving etc.

Helaas denk ik dat je dit zelf moet meemaken, of dat je op een gegeven moment oud genoeg bent dat je dit door krijgt.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 21:32
[...]

Stel je eens voor:
1. Je wisselt 1 Bitcoin in voor een mooie nieuwe auto.
2. Die ene Bitcoin (welke je nu niet meer hebt) stijgt door naar 1 miljoen.

Wat kost die nieuwe auto je dan eigenlijk achteraf gezien? 8)7

andersom kan natuurlijk ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:16
MicroWhale schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:07:
[...]

Ze heeft ook wel een beetje gelijk. Bij een huis gooi je het niet helemaal weg en bij een auto wel.
(ps Bij NEXO neerzetten levert wss meer op dan geen rente hoeven betalen)

Redeneer terug: Die crypto heeft me 300 euro gekost en nu is het die auto waard, dus we kunnen in feite die auto voor 300 euro kopen! Misschien valt ze daar voor. :D
het klopt wat je zegt en die auto (waar je overigens twee nullen achter mag zetten) koop ik ook niet met mijn hoofd maar met mijn hart..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5hfPjeVkxBbZz49Bx_zF4oNPJEs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tRP1hXBwaUFl4GiVKop0eMzC.jpg?f=user_large

wat een plaatje is het O+ O+

vergeet die G 6x6 ;)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
Heeft toevallig iemand GRT al een keer geunstaked? Ik heb dit gistern getracht te doen, maar weet niet of de transactie goed is gegaan:

https://etherscan.io/tx/0...53f70ddd8bd08ff5ef8958438

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ah, jammer. Dan wordt parkeren tijdens de crypto meeting toch ‘n probleem. Onder die Seat past geen lambo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ray_ schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:02:
[...]

Ja, dat.

Mijn vriendin wordt moe van mij dat ik steeds over crypto begin en snapt er maar weinig van.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Toen was het ook weinig positief hoor, een drop van Bitcoin ;)
Ja. En dus?
Een tweede bullrun gaat nog 3 jaar op zich laten wachten? :P wil je daar op wachten?
Zure mat.
O-)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Khaelos schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:12:
[...]

het klopt wat je zegt en die auto (waar je overigens twee nullen achter mag zetten) koop ik ook niet met mijn hoofd maar met mijn hart..

[Afbeelding]

vergeet die G 6x6 ;)
Gaaf en praktisch, minder duur en beter te verzekeren dan een RS4/RS6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

[...]

[Afbeelding]

vergeet die G 6x6 ;)
Sorry, hij is net verkocht. :+ 8)

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:48
Bensimpel schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:14:
[...]

Mijn vriendin wordt moe van mij dat ik steeds over crypto begin en snapt er maar weinig van.
Je pakt het verkeerd aan. Je moet laten zien wat het opleverd.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

[Afbeelding]

vergeet die G 6x6 ;)
Als je met je hart koopt kan je leven met het feit dat zoiets meteen 25%-40% van zijn waarde verliest op het moment dat je de handtekening hebt gezet. Gewoon kopen dus.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
CHZ/USDT 22:19:03
+374.12% New 7-day High

Shitcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
[...]

[Afbeelding]

vergeet die G 6x6 ;)
ik werd gisteren tijdens een tv reclame geconfronteerd met de audi e-tron gt, wat een bak zeg :9~ :9~ :9~

Totaal niet nodig in deze tijd met thuis werken en ik heb toch liever 3 BTC denk ik, maar mijn hartje ging wel sneller kloppen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RNQhpOqvGogkFGkxbO7Gq6KrGHo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J7NuQL59bOD1uvFZBSN7yjv3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

MrFX schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:19:
[...]

Je pakt het verkeerd aan. Je moet laten zien wat het opleverd.
Zover heeft het nog weinig opgeleverd ;)
* Bensimpel wacht op ADA

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
MazeWing schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 05:16:
[...]

Hoe kan een munt, waarvan de waarde volledig is gebaseerd op speculatie en “waarschijnlijk wordt ie nog veel meer waard, dus koop ik het maar” een serieuze rol van betekenis worden in het daadwerkelijke financiële systeem???
Omdat het gegarandeerd schaars is, in tegenstelling tot fiat geld.

Er zijn talloze assets die wel degelijk een waarde hebben omdat we het ergens voor gebruiken en/of omdat we het nodig hebben (denk aan goud), maar als we goud echt alleen gebruikten waar het voor nodig is ipv dat we gigantische voorraden in kelders onder de grond bewaren, dan kwam de prijs bij lange na niet in de buurt bij hoe het nu is.
Goud wordt niet alleen gekocht door mensen die denken dat het meer waard wordt, maar ook door mensen die denken dat het waarde vasthoudt. Feitelijk spreekt voor dergelijke assets precies hetzelfde argument.

Ook de goudprijs fluctueert, zij het minder heftig dan Bitcoin natuurlijk. Ik denk dat ook Bitcoin langzamerhand minder grote fluctuaties in prijs gaat kennen: je ziet nu al dat de correcties niet meer 40% zijn zoals in vorige bullrun, waar de correcties in de bullrun daar weer voor procentueel nog groter waren. Daar gaan nog een aantal bubbels overheen, maar uiteindelijk zal de parabolische groei worden afgevlakt naar een relatief stabiel product - net als goud.

Voor de duidelijkheid, ik denk dus ook niet dat we massaal gaan betalen met Bitcoin, zoals je in de post erna schreef.
De technologie achter een boel muntjes is zeker interessant en zal ongetwijfeld aan de basis staan van iets dat uiteindelijk gemeengoed wordt. Een zeer speculatieve munt is echter absoluut niet noodzakelijk voor deze munt....
Blockchain is interessant, maar het gros (99%) van de muntjes zet het in als buzzword en zal nooit een werkend product leveren. Bitcoin is bij lange, lange na niet zo speculatief als die talloze altcoins met hun fancy onepager.

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 09-03-2021 10:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:21

knakworst

Get more sats!

JohnW1 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:44:
Cake mag ook wel weer eens gaan rijzen..
Bij deze *O* *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
[...]

Soms ben ik blij dat ik geen vriendin heb, ook al heeft ze gelijk. Alhoewel mijn 40 rovers ook vrij lastig kunnen zijn.

Iemand hier die Perlin in zijn bag schatkamer heeft? Chiliz heb ik niet op mn radar gehad. Perlin wilde ik aanschaffen twee dagen terug maar helaas pindakaas, Ali Baba twijfelde te veel en raakt voorlopig nog niks aan.
En we gaan sowieso al met btc naar de maan :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:10:
[...]

Na meerdere auto's gekocht te hebben van crypto kan ik je meedelen dat het achteraf mijn slechtste aankopen ooit geweest zijn. Je hebt een paar weken plezier, daarna gaat het normaal zijn. Daarna ga je balen van de kosten, afschrijving etc.

Helaas denk ik dat je dit zelf moet meemaken, of dat je op een gegeven moment oud genoeg bent dat je dit door krijgt.
Als je gaat balen van de kosten, afschrijvingen etc, was de auto misschien toch de duur voor je :P

Ik rij zelf in een crypto auto en heb geen dag spijt gehad, sowieso is een auto de slechtste investering die je kan doen.

Maar ik geniet er echt elke dag van, geen moment spijt van gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Slux schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:26:
[...]

Als je gaat balen van de kosten, afschrijvingen etc, was de auto misschien toch de duur voor je :P

Ik rij zelf in een crypto auto en heb geen dag spijt gehad, sowieso is een auto de slechtste investering die je kan doen.

Maar ik geniet er echt elke dag van, geen moment spijt van gehad.
Haha, ik heb een redelijke nieuwe 2e hands verkocht en daarna een oud barrel gekocht en van de rest van het geld ben ik in crypto gegaan. Wel al weer een paar jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
mercapto schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:21:
CHZ/USDT 22:19:03
+374.12% New 7-day High

Shitcoin.
Zekers :+ , maar kunnen we de CHZ niet zien als de BNB van socios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wauw, leuke sprong maakt ie ineens zeg. Staat de oven niet té hoog, dat de CAKE te snel rijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

mannowlahn schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:29:
[...]

Zekers :+ , maar kunnen we de CHZ niet zien als de BNB van socios?
Cz likes your message >:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:16
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:10:
[...]

ik heb 1,5 jaar geleden een bijna nieuwe megane gekocht en is nu al zo'n 5K afgeschreven :X
ik weet precies wat je bedoeld, auto's zijn tenzij het een klassieker is die je niet rijdt een waardeloze investering })

ok boys.. ik ga even een stukje hardlopen, zorgen jullie voor ervoor dat ETH zometeen op 1300euro staat zodat ik kan bijkopen? _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Khaelos op 09-03-2021 10:31 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

YES schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:30:
[...]

Wauw, leuke sprong maakt ie ineens zeg. Staat de oven niet té hoog, dat de CAKE te snel rijst?
Morgenochtend bij de IFO stort het misschien weer in, maar geniet van de stijging van vandaag ;)

https://pancakeswap.mediu...-pancakeswap-353585117e32

Voor die IFO heb je BNB-CAKE LP tokens nodig. De vorige IFO (watch) kon je voor 10 cent kopen en voor 4 dollar verkopen maar de IFO was honderden keren overtekend door whales, dus 'normale' mensen krijgen heel weinig tokens. Je kan beter BNB en CAKE inslaan vantevoren, en dumpen vlak voor de IFO, daar lijk je meer mee te kunnen verdienen. |:(

[ Voor 30% gewijzigd door knakworst op 09-03-2021 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Khaelos schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:30:
[...]

ik heb 1,5 jaar geleden een bijna nieuwe megane gekocht en is nu al zo'n 5K afgeschreven :X
ik weet precies wat je bedoeld, auto's zijn tenzij het een klassieker is die je niet rijdt een waardeloze investering })

ok boys.. ik ga even een stukje hardlopen, zorgen jullie voor ervoor dat ETH zometeen op 1300euro staat zodat ik kan bijkopen? _/-\o_
Je afschrijving en onderhoud zijn het echte prijskaartje voor de lol/nut die je uit een auto haalt. Of een saai barrel rijden en geld ergens anders stoppen of iets leuks en de kosten met plezier aftikken. Alles daartussen is zonde.

Oude Megane RS is wel tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:31:
[...]

Morgenochtend bij de IFO stort het misschien weer in, maar geniet van de stijging van vandaag ;)

https://pancakeswap.mediu...-pancakeswap-353585117e32

Voor die IFO heb je BNB-CAKE LP tokens nodig. De vorige IFO (watch) kon je voor 10 cent kopen en voor 4 dollar verkopen maar de IFO was honderden keren overtekend door whales, dus 'normale' mensen krijgen heel weinig tokens. Je kan beter BNB en CAKE inslaan vantevoren, en dumpen vlak voor de IFO, daar lijk je meer mee te kunnen verdienen. |:(
Oh dit wist ik niet, thanks, good to know :) Dan ga ik vanavond wel even mijn CAKE weghalen bij beefy.finance en bekijken of ik orders klaar ga zetten. Dat meedoen aan de IFO vind ik sowieso niet aantrekkelijk aangezien je een combinatie-token of wat dat ook mag wezen moet hebben. Mij te complex, ik houd het lekker bij simpele muntjes :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
mannowlahn schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:21:
[...]

ik werd gisteren tijdens een tv reclame geconfronteerd met de audi e-tron gt, wat een bak zeg :9~ :9~ :9~

Totaal niet nodig in deze tijd met thuis werken en ik heb toch liever 3 BTC denk ik, maar mijn hartje ging wel sneller kloppen.

[Afbeelding]
Mooie auto ja.
Ik vind zelf de Hyundai Ioniq 5 ook prachtig.
Of zo'n Polestar.
Maar geen haar op mn hoofd die erover nadenkt. Ik koop liever de coffeeshop, de supermarkt en Binance leeg :) tenzij ik cryptomiljardair wordt. Dan koop ik voor het hele forum een poolster en een stukje maan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Van $3.80 naar $13.50 in 2 maand tijd valt al tegen? 8)7
Of ben je ingestapt op de top?

Ik moet bekennen dat ik pas geleden 50% van mijn posities in INJ en BAND heb gebruikt om GRT te vergroten. Ondanks de agressieve inflatie de komende maanden, geloof ik dat GRT veel hoger kan komen te staan. Gewoon een solid (en zinvol) project.

GRT ben ik comfortable mee om te hodlen (en te staken op het netwerk). Bij BAND en INJ blijf ik een Binance-nasmaak houden, al kan dat ook juist gunstig uitpakken voor de prijs. Dus die 2 zijn "mid term holds", hoeveel dat ook mag betekenen :P ANKR (ook Binance-startup in zekere zin) heb ik wel long term, omdat ik die usecase ook goed kan begrijpen.

[ Voor 58% gewijzigd door Mooody op 09-03-2021 10:45 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

ada lijkt ook wakker te zijn geworden

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Rookert25 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:33:
[...]

Je afschrijving en onderhoud zijn het echte prijskaartje voor de lol/nut die je uit een auto haalt. Of een saai barrel rijden en geld ergens anders stoppen of iets leuks en de kosten met plezier aftikken. Alles daartussen is zonde.

Oude Megane RS is wel tof :)
Ik ken iemand die hier elke dag naar moet luisteren, ik zie hem elke dag in zijn binnen spiegel weg rijden met een big smile. :P

https://www.icloud.com/ic...j7B_10oc3w00FfFGdBg#sound

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• junkchaser
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[...]

Zegt dat iets over crypto, of jouw vriendin? Goed nadenken wat je gaat Hodl'n! >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

YES schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:39:
[...]

Oh dit wist ik niet, thanks, good to know :)
De IFO begint om 10 uur en eindigt om 11 uur onze tijd. Bij de vorige IFO liepen tot het begin CAKE en BNB hard op, om daarna te zakken tot een uur na de afloop van de IFO. Mijn strategie is dus CAKE en BNB verkopen om 10 uur en terugkopen om 12 uur. Geen garantie dat we dit patroon weer krijgen dus vooral DYOR en at your own risk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Dikke BNB *O*

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Mooooody schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:40:
[...]

Ik moet bekennen dat ik pas geleden 50% van mijn posities in INJ en BAND heb gebruikt om GRT te vergroten. Ondanks de agressieve inflatie de komende maanden, geloof ik dat GRT veel hoger kan komen te staan. Gewoon een solid (en zinvol) project.

GRT ben ik comfortable mee om te hodlen (en te staken op het netwerk). Bij BAND en INJ blijf ik een Binance-nasmaak houden, al kan dat ook juist gunstig uitpakken voor de prijs. Dus die 2 zijn "mid term holds", hoeveel dat ook mag betekenen :P ANKR (ook Binance-startup in zekere zin) heb ik wel long term, omdat ik die usecase ook goed kan begrijpen.
Ik zit ook in INJ maar weak hands en twijfel te verkopen, verwacht je dat hij nog veel gaat klimmen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Hey, wat is er gebeurd met al jullie doemscenario's. Vorige week was het hier nog droefheid en teleurstelling. De bearmarket zou er komen en we zouden 4 jaar in winterslaap moeten gaan...

En nu? Iedereen heppiedepeppie en in feeststemming, want +10%...

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/8fe438dada5972a0b33d6f993404449e/tenor.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
MicroWhale schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:48:
Hey, wat is er gebeurd met al jullie doemscenario's. Vorige week was het hier nog droefheid en teleurstelling. De bearmarket zou er komen en we zouden 4 jaar in winterslaap moeten gaan...

[Afbeelding]
*O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012

[Afbeelding]
hahah ja mooi he. Over 1 a 1,5 maand is de volgende dip van 20 a 30%, krijg je die shit weer, let maar op

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

[Afbeelding]
De meeste mensen die hier zitten zullen dan langzaam verdwijnen. Op het moment dat de markt stabiel is dan is het voor velen hier niet meer interessant.

Ik doe uberhaubt niet zoveel met mijn portfolio. Uiteindelijk is het toch geld dat je niet écht nodig hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
[...]

Same here.

"Oei, hier zit wel een resistance lijntje. Zal ik meer kopen of wat verkopen"?
"Ja dat weet ik ook niet hoor, het is van jou" *;

Ik kan de hele zooi verkopen en er allemaal spullen van kopen, vind ze prima :P maar ook zij weet dat ik dat toch niet doe en hier voor een stukje toekomstige koopwoning in zit, dus dat is ook makkelijk praten :P

Om haar wat meer erbij te betrekken hebben we een paar maanden geleden besloten allebei de BLOX app te installeren met het gratis tientje. Met als gevolg dat ik nu op 13 euro sta en zij op 17 euro 8)7 ze heeft gewoon de leuke namen met leuke logo's gekocht en ik heb een poging tot daytrading geprobeerd :')

Ik weet niet of je daar dus goed aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

[Afbeelding]
Die komt echt wel maak je geen zorgen, maar datums roepen is net zoals roepen wat de prijs van iets gaat worden, zulke uitspraken kan ik niet serieus nemen en is complete onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Richh schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:51:
[...]

Same here.

"Oei, hier zit wel een resistance lijntje. Zal ik meer kopen of wat verkopen"?
"Ja dat weet ik ook niet hoor, het is van jou" *;

Ik kan de hele zooi verkopen en er allemaal spullen van kopen, vind ze prima :P maar ook zij weet dat ik dat toch niet doe en hier voor een stukje toekomstige koopwoning in zit, dus dat is ook makkelijk praten :P

Om haar wat meer erbij te betrekken hebben we een paar maanden geleden besloten allebei de BLOX app te installeren met het gratis tientje. Met als gevolg dat ik nu op 13 euro sta en zij op 17 euro 8)7 ze heeft gewoon de leuke namen met leuke logo's gekocht en ik heb een poging tot daytrading geprobeerd :')

Ik weet niet of je daar dus goed aan doet.
Resultaat is belangrijk. "Resistance lijntjes" zorgen niet direct voor brood op de plank of die afbetaling op de hypotheek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

$CAKE is toch (net als vele andere muntjes) mooi uit een grote triangle gebroken. Op de 4H netjes support van de MA 99 gemaakt. Volgende stap is de 0.382 fib te verbreken en dan door naar de 0.5 met een uitschieter naar de 0.618? Wie zal het zeggen. RSI ook mooi omhoog, als deze over de 70 gaat gaan we net als afgelopen keren een mooie rally zien denk ik. Ziet er goed uit naar mijn idee.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JSZJA4xrg3JJ1b-WQnmu-LQDH38=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oWCNi3R1DAkOQu5sNMPhRWBz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

StevenzeN schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:47:
[...]

Ik zit ook in INJ maar weak hands en twijfel te verkopen, verwacht je dat hij nog veel gaat klimmen?
Verkopen zou ik in een stijgende trend doen, niet perse in deze accumulatie fase. Even uitzoomen en dan je plan trekken. Daarbij jezelf afvragen waarom je INJ (of "insert coin x") hebt gekocht.

Slimme mensen kopen iets wanneer het aan de onderkant van een support level zit, niet wanneer iets al 100% heeft gedaan op de weekly. Er zijn genoeg mensen die INJ van je willen kopen nu denk ik :)

Dat gezegd hebbende; ik ben geen TA trader, ik verzamel wat projecten waarvan ik denk dat ze volgend jaar hoger staan op de ranglijst dan ze nu doen. Ik trade heel zelden en vaak alleen om te schuiven in de PF.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh

[Afbeelding]
Ach ja, nieuwe stimulus check; beurskoersen leven ook weer een klein beetje op. De March Cashout lijkt deze week nog niet aan de orde te zijn, dus we kunnen up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Mooooody schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:53:
[...]

Verkopen zou ik in een stijgende trend doen, niet perse in deze accumulatie fase. Even uitzoomen en dan je plan trekken. Daarbij jezelf afvragen waarom je INJ (of "insert coin x") hebt gekocht.

Slimme mensen kopen iets wanneer het aan de onderkant van een support level zit, niet wanneer iets al 100% heeft gedaan op de weekly. Er zijn genoeg mensen die INJ van je willen kopen nu denk ik :)

Dat gezegd hebbende; ik ben geen TA trader, ik verzamel wat projecten waarvan ik denk dat ze volgend jaar hoger staan op de ranglijst dan ze nu doen. Ik trade heel zelden en vaak alleen om te schuiven in de PF.
Duidelijk, dank! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:50:
[...]

hahah ja mooi he. Over 1 a 1,5 maand is de volgende dip van 20 a 30%, krijg je die shit weer, let maar op
Ja super leuk om te zien...
lasharor schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:51:
[...]

De meeste mensen die hier zitten zullen dan langzaam verdwijnen. Op het moment dat de markt stabiel is dan is het voor velen hier niet meer interessant.

Ik doe uberhaubt niet zoveel met mijn portfolio. Uiteindelijk is het toch geld dat je niet écht nodig hebt.
... als t mooi weer is, lekker rustig hier en hoor je af en toe "Coin X MOON!!!!!" en als het (hard) daalt komt meteen iedereen hier huilen en vragen om advies. :D

Ik kan nu al niet wachten tot de volgende dip. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:45:
[...]

De IFO begint om 10 uur en eindigt om 11 uur onze tijd. Bij de vorige IFO liepen tot het begin CAKE en BNB hard op, om daarna te zakken tot een uur na de afloop van de IFO. Mijn strategie is dus CAKE en BNB verkopen om 10 uur en terugkopen om 12 uur. Geen garantie dat we dit patroon weer krijgen dus vooral DYOR en at your own risk.
Ja precies. Ik ben voornemens om iets voor 10 even te kijken wat de koers doet/gedaan heeft en op basis daarvan hak ik de knoop door of ik verkoop of wacht tot ie gaat dippen (of niet). Even aankijken en in ieder geval beschikbaar zijn om die tijd om het in de gaten te houden. Mag van mij ook finaal op zijn plaat gaan, lekker cheap weer instappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 23:07

StrongArmLance

Endless flow

Richh schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:14:
[...]

Toen was het ook weinig positief hoor, een drop van Bitcoin ;)

[...]

Een tweede bullrun gaat nog 3 jaar op zich laten wachten? :P wil je daar op wachten?

[...]

O-)
Een drop in het volume van BTC negatief voor de alts?

Die 4h chart waar ik vond dat er weinig volume in zat gister heeft mijn ongelijk bewezen, market cap straks naar de 1,9T. Ik had eerder verwacht dat het wat zou stabieler zou worden, maar het waren erg zwakke bears en de ontegenzeggelijke hoeveelheden FIAT die gedrukt en in crypto gepompt worden is ook ongekend. Goed, geduld voor mij. Moet ik zeggen dat ik ook redelijk tevreden ben met 9-10% per dag sinds dit weekend, maar ik verwacht toch meer.

[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 09-03-2021 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Dankzij mijn inherente trading skills sta ik nu op 0% winst na die enorme dikke deprimerende bear market dip! (zo goed @MicroWhale ? :+)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008

watercoolertje

Untertitel

MicroWhale schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:55:
[...]

Ja super leuk om te zien...

[...]

... als t mooi weer is, lekker rustig hier en hoor je af en toe "Coin X MOON!!!!!" en als het (hard) daalt komt meteen iedereen hier huilen en vragen om advies. :D

Ik kan nu al niet wachten tot de volgende dip. :*)
Deze reacties blijven ook steeds terug komen wat dus precies hetzelfde is. Als X gebeurd heb je mensen die er Y over te zeggen hebben, en dat keer op keer herhalen als X weer gebeurd :9

PS dit is geen financieel advies :+

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
OzzieMann schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:53:
$CAKE is toch (net als vele andere muntjes) mooi uit een grote triangle gebroken. Op de 4H netjes support van de MA 99 gemaakt. Volgende stap is de 0.382 fib te verbreken en dan door naar de 0.5 met een uitschieter naar de 0.618? Wie zal het zeggen. RSI ook mooi omhoog, als deze over de 70 gaat gaan we net als afgelopen keren een mooie rally zien denk ik. Ziet er goed uit naar mijn idee.[Afbeelding]
Komt het niet gewoon omdat op dit moment de hele markt in de lift zit omdat BTC door die moeilijke 52k grens is gebroken? Tenminste als je coingecko erbij pakt dan is alles zowat groen. Zelfs mijn zout shitcoin is weer omhoog gekropen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

watercoolertje schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:58:
[...]

Deze reacties blijven ook steeds terug komen wat dus precies hetzelfde is. Als X gebeurd heb je mensen die er Y over te zeggen hebben, en dat keer op keer herhalen als X weer gebeurd :9

PS dit is geen financieel advies :+
Scherp. Als je een andere manier weet om mensen minder kortzichtig te laten zijn (waardoor ze slapend geld kunnen verdienen aan crypto), dan hoor ik het graag.

Ik zal het niet meer doen.

Denk ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Binance koersen lopen wat stroperiger. Iedereen FOMO't er dus weer goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tf0n5eSlIGxU0-YLvIA1RP3EwRs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/udIHmj6e5FGH7MOC14GcA357.jpg?f=user_large

De weekly bekeken, loopt ie aan zn einde van een triangel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

keepitfrosty schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:59:
[...]

Komt het niet gewoon omdat op dit moment de hele markt in de lift zit omdat BTC door die moeilijke 52k grens is gebroken? Tenminste als je coingecko erbij pakt dan is alles zowat groen. Zelfs mijn zout shitcoin is weer omhoog gekropen.
Uiteraard. Maar mijn prachtige TA skills ( :+ ) sluiten wel mooi aan op de levels vond ik zelf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Nu wij het weer over CAKE hebben. Met de Autofarm bij beefy.finance heb je dus nog steeds 285% APY.
Als je hier bijvoorbeeld $25.000 in investeert dan heb je met een prijs van $13 nu 1.923 CAKE. Dit levert dan per maand ongeveer 213 CAKE op. Verkoop die CAKE voor $13 en je hebt een passief inkomen van $2.769 voor een investering van $25.000.

Uiteraard moet CAKE dan niet onder de $5 zakken en moet beefy.finance te vertrouwen zijn maar dit kan toch nooit lang goed gaan zou je zeggen. Wat mis ik hier?

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008

watercoolertje

Untertitel

MicroWhale schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:00:
[...]

Scherp. Als je een andere manier weet om mensen minder kortzichtig te laten zijn (waardoor ze slapend geld kunnen verdienen aan crypto), dan hoor ik het graag.

Ik zal het niet meer doen.

Denk ik. :+
Haha was niet zo persoonlijk hoor, ik vind het wel leuk, elkaar beetje sarren hier, als we serieus willen doen moeten we maar naar dat andere topic ;w

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
keepitfrosty schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:59:
[...]

Iemand zei hier een tijdje terug dat Cake een beetje werkt als een leveraged BNB. Vanochtend ging BNB ineens naar 260 en was mijn Cake ineens ook veel meer waard. Uiteindelijk volgt alles Bitcoin, maar ik denk dat de BNB stijgingen en dalingen voor Cake het belangrijkst zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
lasharor schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:52:
[...]

Resultaat is belangrijk. "Resistance lijntjes" zorgen niet direct voor brood op de plank of die afbetaling op de hypotheek.
Buiten dat het een flauw voorbeeldje was: voor dat brood op de plank heb ik gewoon een baan :)

Wij hebben nog geen koophuis, dus een hypotheek afbetalen is niet aan de orde. Er moet eerst een hypotheek worden afgesloten 8)7
Inmiddels is een halve ton overbieden de norm geworden, een bedrag wat je niet zomaar mee kan financieren. Heel simpel: 1000 euro meer of minder spaargeld maakt geen verschil meer.

Ik zit er dan ook alleen in met een gedeelte wat ik kan missen (als het naar 0 gaat behoud ik voldoende spaargeld om de boel te financieren / verbouwen op basis van hoeveel we kunnen lenen). En met dat kleine stukje daarboven ben ik bereid veel risico te lopen.

Als ik iedere X euro winst uit cash, kan ik daar reëel gezien toch geen ene fuck mee ;) als het bijvoorbeeld naar een bedrag van 6 cijfers klimt, dan wel. Veel eerder uitstappen heeft voor mij weinig zin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Raaafie schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:06:
Als ik dit soort anekdotes lees dan prijs ik mij toch wel gelukkig met mijn vrijgezelle bestaan.

Elk nadeel kent zijn voordeel?
Wat ook kan is een vrouw die zich niet tegen je huis of financiën aan bemoeit - of er in elk geval niks over te vertellen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 17-09 16:22
pieterbas99 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:03:
[...]

Iemand zei hier een tijdje terug dat Cake een beetje werkt als een leveraged BNB. Vanochtend ging BNB ineens naar 260 en was mijn Cake ineens ook veel meer waard. Uiteindelijk volgt alles Bitcoin, maar ik denk dat de BNB stijgingen en dalingen voor Cake het belangrijkst zijn.
Ja maar waarom gaat BNB ineens omhoog denk je? Net als de rest van de markt omdat BTC juist weer in wat gunstigere vaarwateren zit. Eens hoor dat wanneer je BNB een sprong ziet maken dat Cake er vaak achteraan gaat. Maar alles is op dit moment gewoon gekoppeld aan BTC. Doet BTC zo weer een nat scheetje en zakt die onder 52k weer dan kan je er vanuit gaan dat BNB weer terug zakt en Cake net zo hard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:40
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:05:
[...]

Wat ook kan is een vrouw die zich niet tegen je huis of financiën aan bemoeit - of er in elk geval niks over te vertellen heeft.
Mijn vrouw vindt alles best zolang er continu crypto geld binnen stroomt 8)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Volgens mij ziet LTC er ook goed uit. Blijft ook nog behoorlijk achter deze bullrun.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Zit nog steeds op WASP te wachten, ben te lui om die terug om te zetten naar WAN en verkopen. Dat en de website is erg mooi, en niet alleen vanwege het blauwe logo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 06:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Wat is er mis met de Voyager coin(bqx) die doet helemaal niks.. bijna alles is groen, en die munt -12%???

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Daacuso schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:06:
[...]

Mijn vrouw vindt alles best zolang er continu crypto geld binnen stroomt 8)
Beste belegging is dus als vrouw een man scoren die in crypto zit. Wij worden gewoon bedonderd! :'(

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
keepitfrosty schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:05:
[...]

Ja maar waarom gaat BNB ineens omhoog denk je? Net als de rest van de markt omdat BTC juist weer in wat gunstigere vaarwateren zit. Eens hoor dat wanneer je BNB een sprong ziet maken dat Cake er vaak achteraan gaat. Maar alles is op dit moment gewoon gekoppeld aan BTC. Doet BTC zo weer een nat scheetje en zakt die onder 52k weer dan kan je er vanuit gaan dat BNB weer terug zakt en Cake net zo hard.
Natuurlijk. Maar ik heb zelf het idee dat als Bitcoin aantrekt, de FOMO weer aanspringt bij mensen waardoor er meer gekocht gaat worden. Meer cryptovolume = BNB up. Vaak nog harder dan BTC zelf. En BNB up = Cake up. Vaak nog harder dan BNB zelf d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:40
mercapto schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:07:
Zit nog steeds op WASP te wachten, ben te lui om die terug om te zetten naar WAN en verkopen. Dat en de website is erg mooi, en niet alleen vanwege het blauwe logo :)
Deze heb ik ook nog steeds. Heeft even boven de 2 cent gestaan, maar blijft nu maar hangen rond die 1,5 cent.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 07:40

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

[...]

Mogelijk een vertraagde reactie ook op dit nieuws?

Binance Staking Launches BNB Staking with Up to 27.49% APY
https://www.binance.com/e...6ac3b46a7b2ab72a9dad20189

en ook een nieuwe Launchpool
https://www.binance.com/e...6b14f40d1a14376bfe9f417b1

[ Voor 7% gewijzigd door tymiek op 09-03-2021 11:12 ]

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Kijk eens naar de liquidity pool CAKE-BNB op pancakeswap. TVL van die pool is 500 miljoen, er zit dus aardig wat in opgesloten. Dat gaat vóór de IFO alleen maar toenemen verwacht ik. Dit is weer een mooi staaltje CZ pumpen zonder dat het hem zelf ook maar één cent kost. :z

Overigens gaat het nu zo hard, dit is een dikke whale die aan het inslaan is, gelukkig heb ik mezelf beloofd die dikke BNB nooit meer te verkopen :>

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 09-03-2021 11:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Richh schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:51:
[...]
*knip*
ze heeft gewoon de leuke namen met leuke logo's gekocht *knip*
Dit zie ik als financieel advies! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Bensimpel schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:08:
[...]

Beste belegging is dus als vrouw een man scoren die in crypto zit. Wij worden gewoon bedonderd! :'(
Of als man een vrouw scoren die veel verdient en het jou laat uitgeven zonder enige bemoeienis...is dit een droom of een utopie?
Ik zou haar elke dag rozen [ROSE] kopen en Oasis liedjes voor haar zingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:11
ADA uitbraak op het moment

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Mooooody schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:40:
[...]

Was sarcastisch bedoeld :P

INJ is een goede call geweest. Heb verschillende ritjes gemaakt op INJ en gisteren wat gekocht op 12.2 met het oog om te hodlen voor ~2 weken. Ik zie persoonlijk nog zeker upside.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De #goudprijs sloot op zijn laagste peil sinds april 2020 en verliest zo meer dan 20% sinds zijn topkoers. #Bitcoin van zijn kant ging fors hoger tot $54320/munt. Van analoog naar digitaal ? ;-)
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Gaat mooi idd. Werkt prima, kopen op aantal mensen die het juist verkoopt _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Niet echt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RfpEjAeV9CQsfxO41LppFb6pPN4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EVU4TW4VNveuJ5ygdK5dNC21.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:50
Scheelt niet veel, als ie de 1.17 kan doorbreken en er blijft volume dan wel :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
Zouden die maffe Ravensnog uitvliegen?

Ik doe ook een keertje buy high zeg... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

DutchCrownNL schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:25:
[...]

Scheelt niet veel, als ie de 1.17 kan doorbreken en er blijft volume dan wel :)
Het gaat de goede kant op inderdaad, en dan moet alonzo nog komen ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mighty schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:03:
Nu wij het weer over CAKE hebben. Met de Autofarm bij beefy.finance heb je dus nog steeds 285% APY.
Als je hier bijvoorbeeld $25.000 in investeert dan heb je met een prijs van $13 nu 1.923 CAKE. Dit levert dan per maand ongeveer 213 CAKE op. Verkoop die CAKE voor $13 en je hebt een passief inkomen van $2.769 voor een investering van $25.000.

Uiteraard moet CAKE dan niet onder de $5 zakken en moet beefy.finance te vertrouwen zijn maar dit kan toch nooit lang goed gaan zou je zeggen. Wat mis ik hier?
Die 213 klopt niet eens, dat moet denk ik iets van 255 zijn ivm de compound interest.

Maar je mis verder niks. Het kan nooit heel lang goed gaan, dus die rente zal uiteindelijk wel zakken. Maar vooralsnog groeit pancakeswap best hard, met een bijbehorende vraag naar Cake.
Er komen wel binnenkort veranderingen aan die er waarschijnlijk voor zorgen dat er minder cake gemunt wordt, dus dan zal het wel over zijn met deze rente - anderzijds stijgt misschien dan ook de prijs wel weer.

Maar simpel gezegd: ja, je hebt gelijk, als je er nu 25000 euro tegenaan gooit krijg kun je de komende tijd leven van de rente zolang de koers onderuit gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Bensimpel schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:26:
[...]

Het gaat de goede kant op inderdaad, en dan moet alonzo nog komen ;)
gaat vooral de goede kant op in BTC, terwijl btc up is. Dat is bullish

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:17:
[...]

Of als man een vrouw scoren die veel verdient en het jou laat uitgeven zonder enige bemoeienis...is dit een droom of een utopie?
Ik zou haar elke dag rozen [ROSE] kopen en Oasis liedjes voor haar zingen.
Scheelt dat mijn vriendin al een redelijke passieve inkomen heeft. Nu alleen ik nog en we zijn wel voorzien ;)

over precies 1 jaar gaan we trouwen, dus alles dat ik hiermee kan verdienen gaat eigenlijk naar het huwelijk als extra's en wat overblijft in het toekomstige huis (nu nog een lange afstands relatie).

maar ada gaat lekker. Ik hoop dat de bull market nog even door gaat zetten voor ons :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:45
GRT heeft er in ieder geval weer zin in.
Volumes nemen ook toe.
In verhouding sterker dan de BTC stijging.
Nu ADA nog want die loopt echt achter in ADA/BTC maar dat kan nog bijtrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Eindelijk weer terug naar $1,18 en hopelijk snel weer door naar $1,58 O-)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Bensimpel schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:30:
[...]

Scheelt dat mijn vriendin al een redelijke passieve inkomen heeft. Nu alleen ik nog en we zijn wel voorzien ;)

over precies 1 jaar gaan we trouwen, dus alles dat ik hiermee kan verdienen gaat eigenlijk naar het huwelijk als extra's en wat overblijft in het toekomstige huis (nu nog een lange afstands relatie).

maar ada gaat lekker. Ik hoop dat de bull market nog even door gaat zetten voor ons :)
In een jaar kan veel gebeuren. Dan ben je over een half jaar ineens dikke cryptomiljonair en besef je je dat je het wel met 40 vrouwen tegelijk kunt doen voor de rest van je leven....
Haha nee, niet naar deze gek luisteren, ik wens je alvast alle moois en geluk toe. Maak het geen groot maar wel een intiem groots feest zou ik zeggen...alleen close family, enkele vrienden en dit forum is meer dan genoeg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/juYbgztdbcm846i_CAos5rEhHEM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sugv6lshdYBjEjk0nED1L5s2.jpg?f=fotoalbum_large

ADA to the moon!! Eindelijk weer actie in ADA land... WHoop Whoop instappen mensen!! Nu je nog kan..
Volgende halte: LAMBO DEALER 8)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:50
EvilTurkey schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:35:
[...]

Eindelijk weer terug naar $1,18 en hopelijk snel weer door naar $1,58 O-)
Als je het orderboek mag geloven dan is $1.19 tot $1.21 een obstakel, daarna ligt de weg aardig open zo lijkt het.

Ja ik weet een orderboek zegt weinig

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En BNB loopt weer leeg. Hopelijk blijft hij boven 260 hangen. Dat was een leuk ritje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 18-09 23:16
EvilTurkey schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:39:
[Afbeelding]

ADA to the moon!! Eindelijk weer actie in ADA land... WHoop Whoop instappen mensen!! Nu je nog kan..
Volgende halte: LAMBO DEALER 8)
Voorlopig doet ADA het vandaag slechter dan de gemiddelde top100 coin.

Maar waarom gaat deze coin ook alweer naar de maan? Was het vanwege de lage netwerk activiteit, of het nog niet ondersteunen van smart contracts?

Sorry hoor, beetje ADA beu. Veel hype, weinig fundamentals

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Pagina: 1 ... 57 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!