[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.191 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:36
Voor daytraden doe ik paar BNB/BTC traden, mocht ie de target niet halen maakt het niet voor me uit, ze zijn beide voor long.... Weet dat usdt meer gebruikt wordt, de kleine foutjes targets worden best vaak geraakt 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vq4YWQNQsmqFfDHLCS2fEYKJ52Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FWmuiS58dJ0x9lVqQBqmlGUR.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:35

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Kol Nedra schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:09:
Voor daytraden doe ik paar BNB/BTC traden, mocht ie de target niet halen maakt het niet voor me uit, ze zijn beide voor long.... Weet dat usdt meer gebruikt wordt, de kleine foutjes targets worden best vaak geraakt 🙃
Na drie keer dit bericht te hebben gelezen snap ik er nog steeds precies niks van :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:08
Jedi_Pimp schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:24:
[...]

Na drie keer dit bericht te hebben gelezen snap ik er nog steeds precies niks van :P
Gelukkig.... ligt dus niet aan mij...
Ik probeer het ook te begrijpen maar.... 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit soort onduidelijkheden zie je vaker als mensen het weekend doorhalen op hopium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

veertje schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:56:
[...]
Van wie krijg jij vals geld? mij nog nooit overkomen. En ik kan je wel vertellen welke crypto het betaalmiddel gaat worden, maar geloof je mij dan ook?
Als ik dat wist ..... :+ Ik woon in het buitenland en daar gebruikt men dollars waar met enige regelmaat wat neppe varianten opduiken. In de 11 jaar dat ik hier ben was het mij ook nog nooit overkomen maar ja je let een keer niet goed genoeg op en dan heb je een briefje om je kont mee af te vegen :>

Tuurlijk geloof ik je. Neem je ook cash geld aan? Ik heb nog een briefje..... :D

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

Hoezo niet? Je creëert toch meer bnb en BTC tokens op deze manier, buy low/sell high en mocht het niet raken dan doet ie het wellicht in de volgende dag/week.
In the end beide hodl maar ondertussen gewoon meer btc/bnb creëert.

Stel heb ik btc vast en zie dat ie bv langere periode niet hoger gaat komen dan is het hodl.

Stel ik heb bnb vast voor langere periode ook prima, dan gaat het in de bnb vault/ bnb pool

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 07-03-2021 12:44 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GFqLMiiA045NQVu7nSo0zR1VbTs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YMEUuFAO5EBeOGiHVmHWqQFd.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En nu nooit meer die Aziaten de schuld geven! Mooi om te zien dat ze zoveel ETH gekocht hebben in verhouding.

Hier met officiële bron in attachement https://www.marketscreene...HER-AND-BITCOIN-32626343/

[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 07-03-2021 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayaxi
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-08-2022
Enjin heeft wederom een aardige run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:59
VeChain gaat ook aardig vandaag! Zitten al op bijna weer op een ATH.

[ Voor 36% gewijzigd door keanu_ op 07-03-2021 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
keanu_ schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:05:
Conculega TRAC (Origintrail) ook: +23% in 24 uur. Daarnaast LTO ook +20%. Let's go altcoins!

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Wat een rust hier.
Waar is de hype?

-O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
Aarebe1 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:16:
Wat een rust hier.
Waar is de hype?

-O-
Morgen moet iedereen weer werken, dan is het hier wel weer druk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Aarebe1 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:16:
Wat een rust hier.
Waar is de hype?

-O-
Iedereen kijkt naar de dikke groene en rode candles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeatrixKiddo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01-2023
weer een wazige fake out. got rejecteeeed.#BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:20
BeatrixKiddo schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:34:
weer een wazige fake out. got rejecteeeed.#BTC
Zit gewoon veel weerstand rond de 52. Als die valt gaat het aardig soepel door gok ik zo

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-09 23:42
Wat vinden jullie van Font NFT?

Afgelopen tijd gedaald, dus eigenlijk goede inkoop moment

https://www.coingecko.com/en/coins/font

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Onderaan de streep vandaag niks net mijn 1 ETH opgeschoten. Vandaag klein ritje meegepakt met Enjin maar dat vloog alle kanten op. Niet goed voor de bloeddruk dus snel met winst er weer uit en weer wat ETH erbij. Mijn INJ blijft gewoon stabiel...weinig beweging. Maaaarrr voor een bloody sunday dikke prima zo. :P

[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 07-03-2021 15:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03:04
_Gast_ schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:48:
Afgelopen tijd gedaald, dus eigenlijk goede inkoop moment
Lekker kopen
Afbeeldingslocatie: https://magarticles.magzter.com/articles/443/300143/5b967acfada04/How-To-Catch-A-Falling-Knife-Stock-That-Is-Rapidly-Falling.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:25
@The Redman vindt het een beter idee dat je pas koopt nadat alles flink is gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
ja het blijft altijd een risico dat ie verder blijft dalen...
Ray_ schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:06:
@The Redman vindt het een beter idee dat je pas koopt nadat alles flink is gestegen.
Klopt, soms moet je het toch wel wagen..

[ Voor 29% gewijzigd door _Gast_ op 07-03-2021 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:25
Ok, misschien iets beter antwoord:
@_Gast_ : Zoom even verder uit. Hij is net anderhalve week gelist(?) en 2 dagen geleden steeg 'ie even flink waarna hij weer is gezakt. "Afgelopen tijd" is dus eh.. het niveau van afgelopen vrijdag. Denk dat er verder weinig zinnigs over de koers gezegd kan worden. Dat kan bij BTC trouwens vaak ook al niet, laat staan een coin van een week oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Ray_ schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:12:
Ok, misschien iets beter antwoord:
@_Gast_ : Zoom even verder uit. Hij is net anderhalve week gelist(?) en 2 dagen geleden steeg 'ie even flink waarna hij weer is gezakt. "Afgelopen tijd" is dus eh.. het niveau van afgelopen vrijdag. Denk dat er verder weinig zinnigs over de koers gezegd kan worden. Dat kan bij BTC trouwens vaak ook al niet, laat staan een coin van een week oud :)
Ja precies, kan er verder ook niks zinnings over zeggen...

Maar met het oog op de NFT hype van dit moment misschien wel een coin om in de gaten te houden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9t83H0NZBstKmXxQE0GAh4dimNI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XuZj2YKMUqqwb3HTH9CCYGJ5.jpg?f=fotoalbum_large

Ik bedoel maar even....Haha.

[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 07-03-2021 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
keanu_ schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:05:
Moet die eerst minimaal nog verdubbelen, heb een paar jaar terug meer dan 200 sats voor betaald ;( . Maar in Euro staat die flink in de winst!

Kan ik niet echt van mijn andere shitcoins van destijds zeggen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Verstandig om Vechain te verkopen nu het juist piekt of zal het nog verder kunnen stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:32
zo! toch maar eens begonnen met ETH minen :7
op dit moment trekt mijn 2070Super zo'n 38MH, geen idee of dat veel of weinig is voor deze kaart.
Wel merk ik dat als ik mijn GPU overclock op memory en coreclock dat ik meer MH pakt :Y
is dit slim om te doen i.v.m. levensduur? hij zit op zo'n 72C graden

als ik het overzicht mag geloven verdien ik hier zo'n 75$ per maand aan ETH mee.
weet iemand een makkelijke manier om te meten/berekenen wat de mijn kost?
niet dat mijn stroomkosten gelijk of hoger zijn als de inkomsten :+ whattomine vind ik maar ingewikkeld

update: een nieuw profiel op Fan controller gemaakt met alles op 75-80% voor als ik niet naast de pc zit.
dit scheelt zeker zo'n 5 a 6 graden :D

[ Voor 11% gewijzigd door Khaelos op 07-03-2021 17:13 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mijn oog viel op Bitcoin Gold, komt ie uit zijn slaapstand? Kijk hier naar de weekly chart:
Wat zegt jullie gevoel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/943BDqLNFqU2xot8SOYMIRVy1aw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EhWkTiq2lRioJCbSZ0mNEyTX.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Tonymalony schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:09:
Verstandig om Vechain te verkopen nu het juist piekt of zal het nog verder kunnen stijgen?
Zal nog wel stijgen alleen weet niet wanneer

[ Voor 13% gewijzigd door _Gast_ op 07-03-2021 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Kol Nedra schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:20:
Mijn oog viel op Bitcoin Gold, komt ie uit zijn slaapstand? Kijk hier naar de weekly chart:
Wat zegt jullie gevoel?

[Afbeelding]
Gaat langzaam omhoog, ziet er wel oke uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
Wat zegt jullie gevoel?

[Afbeelding]
Natuurlijk kun je zo nu en dan een ritje omhoog pakken, maar het blijft een shitcoin die onderweg is naar 0. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Khaelos schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:09:
op dit moment trekt mijn 2070Super zo'n 38MH, geen idee of dat veel of weinig is voor deze kaart.
Wel merk ik dat als ik mijn GPU overclock op memory en coreclock dat ik meer MH pakt :Y

als ik het overzicht mag geloven verdien ik hier zo'n 75$ per maand aan ETH mee.
niet dat mijn stroomkosten gelijk of hoger zijn als de inkomsten :+ whattomine vind ik maar ingewikkeld

update: een nieuw profiel op Fan controller gemaakt met alles op 75-80% voor als ik niet naast de pc zit.
35M is best veel, een 3070 RTX doet zo’n 45M op ETH en kost ongv twee tientjes aan stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
dan nog een vraagje , is het beter om de kaart zo koel mogelijk te houden? als ik alle fans op 100% zet is hij echt maar 56C ofzo..
waar zit de meeste slijtage van een kaart in? Warmte of bewegende delen zoals fans die continu voluit draaien?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
Zit er nog voor 50% in samen met Matic 50%

Geloof echt wel dat INJ nog komt al heb ik het al 10 keer verkocht en gekocht vooral toen hij rond de 11 dollar hing.

Met een relatief lage market cap kan deze echt wel een keer omhoog gaan schieten en die wil ik niet missen 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Zo. Na 5 dagen zonder trades lijkt de markt langzamerhand weer wat te stabiliseren voor zover dat mogelijk is in de crypto. Toch wat geld verloren in de day trades die week er voor. Uiteraard wel steeds wat bijgekocht voor de HODL wallet. En ik heb de al aangeschafte daytrades gewoon laten staan aangezien ik die anders ook op verlies had moeten verkopen. Inmiddels staan ze allemaal in het groen en gaan we maar weer eens beginnen met wat trades te maken.

Wat wel heel zuur is, ik heb serieus naar CHZ zitten kijken de afgelopen weken. Omdat de markt zo raar deed toch maar even afgewacht aangezien een 100% stijging naar mijn idee altijd voor een correctie zou moeten zorgen. Om nu te zien dat het weer 30% in de plus staat is wel zuur. Alles in me roept nu niet kopen maar FOMO schreeuwt wat anders 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Khaelos schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:47:
dan nog een vraagje , is het beter om de kaart zo koel mogelijk te houden? als ik alle fans op 100% zet is hij echt maar 56C ofzo..
waar zit de meeste slijtage van een kaart in? Warmte of bewegende delen zoals fans die continu voluit draaien?
Worst case scenario kost het je over een jaar of twee een setje nieuwe fans voor nog geen twee tientjes. Wat undervolten kan je ook wat graden schelen. Idem met cpu’s. (Ff los van minen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 17:29

StrongArmLance

Endless flow

Potverdrie goed weekendje zo. Ik zie het nog steeds zonnig in komende maand en we luiden hem goed in met ±15%.
Tonymalony schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:09:
Zou iig holden tot 140 sats. Maar ik denk dat vet wel echt bizarre gains kan gaan zien. Maar goed.

[ Voor 57% gewijzigd door StrongArmLance op 07-03-2021 18:09 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:24
$51000 verdient een babe.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GhmE4-MRTqpKK5ml5CVCmBGzw9E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iHvXjTNbdBiF9BMhkliH6uD1.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Ik val bijna in slaap, lockdown, verlengen avondklok en 3% inflatiecorrectie op BTC :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zinvol
  • Laatst online: 24-07 17:08
Enigsinds nieuw hier in de crypto's, heb al een poosje wat btc en eth, en algo voor staking.
Nu heb ook gisteren gekeken om te minen met m'n 3080, met een undervolt en power limit 70%, mem clock op +500 haal ik ong 91-92MH op nicehash..

Nicehash is natuurlijk gewoon makkelijk in gebruik, maar van wat ik begreep leen ik nu miningpower aan anderen? Is er iets wat meer profitabel is wat redelijk op te zetten valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:33
@Zinvol Let maar op met de nh miner. Ik las vanmorgen iets over dat ze een foute versie van phoenixminer gedistribueerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 09:34
De alts zijn ineens hard omlaag aan het gaan.Zonder beweging in BTC. Redelijk zeldzaam dit de laatste tijd, geen idee of het iets betekent - met een beetje geluk recovert het zo weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Specy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:53:
De alts zijn ineens hard omlaag aan het gaan.Zonder beweging in BTC. Redelijk zeldzaam dit de laatste tijd, geen idee of het iets betekent - met een beetje geluk recovert het zo weer.
Valt toch wel mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ada is lekker steady, mooizo :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
Khaelos schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:09:

van de zomer werd ik helemaal uitgefoeterd dat ik durfde te praten in het crypto topic over minen.

maar nu is het misschien wel tijd.

je moet om je kaart honderd procent te laten halen een bios mod doen, en ook een bestuuringsysteem op linux draaien. dan ga je wel over de 40 megahash (besturingssysteem: die van hiveon , ethminer, simplemining.net etc etc)
sws je core hoeft niet zo hoog te zijn. ook kan je undervolten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Zinvol schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:22:
Enigsinds nieuw hier in de crypto's, heb al een poosje wat btc en eth, en algo voor staking.
Nu heb ook gisteren gekeken om te minen met m'n 3080, met een undervolt en power limit 70%, mem clock op +500 haal ik ong 91-92MH op nicehash..

Nicehash is natuurlijk gewoon makkelijk in gebruik, maar van wat ik begreep leen ik nu miningpower aan anderen? Is er iets wat meer profitabel is wat redelijk op te zetten valt?
scheelt maar een paar procent winst vergeleken met direct eth minen. het klopt dat je inderdaad hashingpower levert die verkocht kan worden, wat bijvoorbeeld resulteerde in de etc 51% attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Wat zegt jullie gevoel?

[Afbeelding]
kijk ook even naar de dollar chart. dit geeft wel een beeld vergeleke met btc maar niet in dollars
als ik zo die chart zie zou ik ook zeggen dat die kan stijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zinvol
  • Laatst online: 24-07 17:08
BurnerT schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:27:
@Zinvol Let maar op met de nh miner. Ik las vanmorgen iets over dat ze een foute versie van phoenixminer gedistribueerd hebben.
Ik run Excavator op gpu, Eitherway hebben ze die plugin gelijk gedisabled en heb ik ook uninstalled, had het bericht idd gezien, maar een heads up voor de mensen is goed eitherway!

[ Voor 9% gewijzigd door Zinvol op 07-03-2021 22:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

** Offtopic **

[ Voor 109% gewijzigd door Taro op 07-03-2021 20:36 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
BTC en de rest dus ook doet ritje naar beneden om te zien of de 50K grens nog wakker is :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
DutchCrownNL schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:03:
BTC en de rest dus ook doet ritje naar beneden om te zien of de 50K grens nog wakker is :+
Nu een mooie Bounce. Kijken of hij uit wil breken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
MRDutchfreakNL schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:10:
[...]

Nu een mooie Bounce. Kijken of hij uit wil breken.
Voor alsnog met weinig overtuiging, misschien toch 50K rond testen voor we weer omhoog gaan

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn we er weer klaar voor de komende week?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kiqPEVPfi339E7HKXsmC9FLhIXY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zn9U3O9HqYe40O07aCKP8rm1.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
djzz schreef op zondag 7 maart 2021 @ 19:21:
[...]

van de zomer werd ik helemaal uitgefoeterd dat ik durfde te praten in het crypto topic over minen.

maar nu is het misschien wel tijd.

je moet om je kaart honderd procent te laten halen een bios mod doen, en ook een bestuuringsysteem op linux draaien. dan ga je wel over de 40 megahash (besturingssysteem: die van hiveon , ethminer, simplemining.net etc etc)
sws je core hoeft niet zo hoog te zijn. ook kan je undervolten.
bedankt voor de tips maar ik draai gewoon windows 10 hoor :)
en doe het gewoon een beetje voor erbij eigenlijk dus geen hardcore miner :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
En daar ging de 50K grens, je zag het aankomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Mooi dat de mensen van injective protocol hier achter zaten.

https://decrypt.co/60471/...=social&utm_campaign=auto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:00

Woohooo

Smilie, James Smilie

Why ze dump? Iemand een poepie gelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Voor mijn beeldvorming: zijn er nu veel mensen die in fiat zijn gegaan met zicht op de onzekerheden van komende week (beurs, dxy, /dollar)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
Begin van de bear market.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
WoodyWindoW schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:16:
Voor mijn beeldvorming: zijn er nu veel mensen die in fiat zijn gegaan met zicht op de onzekerheden van komende week (beurs, dollar)?
Ik zit nu deels in fiat, het geen wat nog open staat zijn laag aangeschafte coins die geen risico lopen.
Vanmiddag wel een oepsie gehad met een long.. dacht een SL gezet te hebben.. met nadruk op dacht :X
Dus aankomende week brood met suiker hier _O-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
The Redman schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:18:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/x0npYExCGOZeo/giphy.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

WoodyWindoW schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:16:
Voor mijn beeldvorming: zijn er nu veel mensen die in fiat zijn gegaan met zicht op de onzekerheden van komende week (beurs, dxy, /dollar)?
Nee. Ik schat die onzekerheden die jij meent te zien niet in als bedreigend - nog los van het feit dat de Beurs en DXY waarschijnlijk nog iets gaan vinden van extra bijgedrukte dollars. Maar primair vind ik het te veel gedoe om daar tijdens een bullrun al te hard over na te denken.

Eigenlijk verwacht ik komende week dan wel rond de 15 of 16e een aanval op de ATH. Waar ik overigens dan ook weer niet op heb ingekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

was dat maar, zo had ik nog een verlenging van 3 jaar om te sparen. hopelijk gaat alles niet 10x binnen 6 maanden

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 07-03-2021 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 09:34
Hm, mijn (behoorlijk gespreide) alts-mandje had een van de grotere drops van de laatste maanden (-3% in een paar uur), maar misschien was het gewoon pech of zo, dat ik de verkeerde alts heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

The Redman schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:18:
[...]

Begin van het einde.

Ik ga ada er pas rond 2025 uit halen, of misschien wel 2030, net voor het begin van WW3.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Specy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 22:00:
[...]

Hm, mijn (behoorlijk gespreide) alts-mandje had een van de grotere drops van de laatste maanden (-3% in een paar uur),
Een van de grotere drops van de afgelopen maanden... min fucking 3 procent... _O- Ja jonge nu is het gedaan met de pret...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Bensimpel schreef op zondag 7 maart 2021 @ 22:32:
[...]

Begin van het einde.

Ik ga ada er pas rond 2025 uit halen, of misschien wel 2030, net voor het begin van WW3.
Kun je al ergens inzetten op wie WW3 wint eigenlijk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 19:22
Hier heb ik inmiddels dmv trading mijn eerste target gehaald, en dat is het aanschaffen van een console van geld wat ik met crypto bij elkaar gehandeld heb. Scalpen op CHZ gaf uiteindelijk de laatste tientjes die ik nodig had.

Voor nu ben ik de balans aan het opmaken over hoe ik nu verder ga. Mijn DCA/HODL potje verder uitbouwen staat sowieso op de planning. Ik heb nu ongeveer 0,1% van mijn vermogen in crypto staan, en ben van plan dit de komende tijd uit te bouwen naar 1 a 2%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op zondag 7 maart 2021 @ 22:48:
[...]

Kun je al ergens inzetten op wie WW3 wint eigenlijk?
ADA natuurlijk, dat is het antwoord op alles.

Pf beetje opgeschoond dit weekend, ritje met CAKE gemaakt en flufje ETH bijgekocht. Twijfel of ik THETA nog ga hodlen of dat ik er ETH van koop.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Bensimpel schreef op zondag 7 maart 2021 @ 22:32:
Hopen dat je op tijd bent dan.

[ Voor 4% gewijzigd door TomTorquay op 07-03-2021 23:31 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Laatst online: 31-08-2022
Loop nog steeds heel erg te twijfelen over eth minen of niet. Gpu GTX1080Ti voor 340 euro. Plus rest van de componenten wordt waarschijnlijk zo'n 650. Ik denk dat ik hier 60 euro per maand mee kan verdienen.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:26

Vis

ArtPhil-Flower schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:34:
Loop nog steeds heel erg te twijfelen over eth minen of niet. Gpu GTX1080Ti voor 340 euro. Plus rest van de componenten wordt waarschijnlijk zo'n 650. Ik denk dat ik hier 60 euro per maand mee kan verdienen.
Tegen de tijd dat je je kosten eruit hebt (ROI) kun je al geen ETH meer minen, of is het iig niet meer rendabel denk ik.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
Bananeman schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:21:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nXBZX153cvhwz5A4m8h-Z56tXpo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KSI5qMkkJT4Ep2GQlZaR6t0n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Bananeman schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:21:
[...]

Pf beetje opgeschoond dit weekend, ritje met CAKE gemaakt en flufje ETH bijgekocht. Twijfel of ik THETA nog ga hodlen of dat ik er ETH van koop.
ADA is de matigst presterende coin die ik heb! Voor WW3 gok op winst van een alliantie van Toekomstig Joegoslavië, de derde Spaanse republiek en Oostenrijk-Hongarije, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
ArtPhil-Flower schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:34:
Hier al rekening mee gehouden?

As Decrypt reports, the upgrade, called EIP-1559 (EIP stands for Ethereum Improvement Proposal), is scheduled to go live in Ethereum’s “London” hard fork this July, and crucially for investors, may result in ETH becoming a deflationary asset.
edit:
EIP-1559 would replace the supply/demand auction-style system in place today with a standard rate across the network. The fee, called “BASEFEE,” would rise when the market is busy and fall when it’s quiet.

The crucial difference is that the fee is set by the network and altered by burning ETH. EIP-1559 means that miners don’t set the rates; the network does.

And the transaction fees don’t go to miners; they’re burned.

[ Voor 26% gewijzigd door RaptorXS op 07-03-2021 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
RaptorXS schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:38:
[...]

Hier al rekening mee gehouden?

As Decrypt reports, the upgrade, called EIP-1559 (EIP stands for Ethereum Improvement Proposal), is scheduled to go live in Ethereum’s “London” hard fork this July, and crucially for investors, may result in ETH becoming a deflationary asset.
edit:
EIP-1559 would replace the supply/demand auction-style system in place today with a standard rate across the network. The fee, called “BASEFEE,” would rise when the market is busy and fall when it’s quiet.

The crucial difference is that the fee is set by the network and altered by burning ETH. EIP-1559 means that miners don’t set the rates; the network does.

And the transaction fees don’t go to miners; they’re burned.
Ja, ook net ergens gezien dat dit 20-30% minder inkomsten geeft, maar dat moet ik nog meer onderzoeken. Mijn onderbuik zegt ook dat ik het niet moet doen, maar ergens vind ik het wel leuk om mee te spelen, zelfs als het niet winstgevend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Een van de problemen waar ik tegenaanloop is dat sommige sites torenhoge winsten beloven. Zo ook deze: https://2cryptocalc.com/what-to-mine-with-1080ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Op deze site zijn er zelfs meerdere alternatieven voor eth die ook goed meekomen. 1 zelfs beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

https://azerty.nl/product...eakers.net&utm_medium=cpc

Zo lang videokaarten compleet krankzinnig duur zijn zullen er vast nog veel verkocht worden aan miners en bitcoin door het dak daardoor O.A. en ethereum. want meer miners is hogerre prijzen crypto?? of Zie ik dit verkeerd

Of toch niet??

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 08-03-2021 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
A87 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 00:00:
https://azerty.nl/product...eakers.net&utm_medium=cpc

Zo lang videokaarten compleet krankzinnig duur zijn zullen er vast nog veel verkocht worden aan miners en bitcoin door het dak daardoor O.A. en ethereum. want meer miners is hogerre prijzen crypto?? of Zie ik dit verkeerd

Of toch niet??
https://www.marktplaats.n...a557deff636f4f8b9c5b7a618

rtx 2080 ti voor 500 euro op marktplaats. Zou wel gelijk oversteken doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Waarom zou de prijs van een munt stijgen bij meer hashpower?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
A87 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 00:00:

Of toch niet??
Bitcoin is al lang niet meer te minen met GPU's. Ja, het kan, maar over 10.000 jaar heb je met een RTX3090 nog niet 1 BTC verdient. Qua stroomkosten is BTC compleet nutteloos om te minen.

Dan blijen de altcoins over en er zullen vast een zooi GPU's verkocht worden voor het minen, maar los van dat is er gewoon een tekort aan chips. Zeker door Corona is de vraag naar chips enorm toegenomen waarbij de productie lager is geworden. De meeste chips worden niet verkocht aan miners, maar gewoon aan gamers waarbij die gamers wat minder kunnen krijgen door het minen.

Een tekort aan chips betekend sowieso geen hogere prijs voor crypto. Heel crypto is gewoon vraag een aanbod waarbij wat er wordt gemined heel weinig invloed heeft. Crypto heeft de bullmarket cyclus en dan gaat alles naar de maan wat volledig los staat van wat de miners doen.

Dus meer of minder miners en een hogere of lagere GPU prijs. de bullmarket of bearmarket gaat het bepalen en niet hoeveel chips er te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Iemand hier gehoord van Cortex? Schijnt net zo winstgevend te zijn om te minen als eth en doen iets met AI wat ik wel gaaf vind.

Cortex adds machine learning support to smart contracts and DApps to adapt to real-world use cases. Developers can use the popular language Solidity and off-the-shelf AI models on the Cortex storage layer to create AI-enhanced DApps and smart contracts.

Cortex seeks to foster an open-source ecosystem where AI researchers and developers are incentivized more than ever to share their models with the world.

[ Voor 63% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 08-03-2021 00:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
De tering kijk mijn ETH gaan dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
zwembroek schreef op maandag 8 maart 2021 @ 00:28:
De tering kijk mijn ETH gaan dan!
Nieuw hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Hoezo had jij dit verwacht dat ETH nu omhoog knalt? De hele dag gaat ETH op en neer. En nu is ie los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
zwembroek schreef op maandag 8 maart 2021 @ 00:39:
[...]

Hoezo had jij dit verwacht dat ETH nu omhoog knalt? De hele dag gaat ETH op en neer. En nu is ie los.
Iedereen had dit verwacht zwembroek. Iedereen behalve jij. :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

[...]

enu nu xrp graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
ArtPhil-Flower schreef op maandag 8 maart 2021 @ 00:41:
[...]

Iedereen had dit verwacht zwembroek. Iedereen behalve jij. :(:)
Maar ik vind helemaal mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Alsjemenou zeg, +1,5%! Zit je op het verkeerde beursforum?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
TomTorquay schreef op maandag 8 maart 2021 @ 00:45:
[...]

Ik zie het al bed tijd. Laatste Hertog Jan heedt het gedaan. Ik zag alleen naar mijn euro waarde. Die knalde rap omhoog. Nou welterusten dan maar. Toch vind ik het helemaal mooi....

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 08-03-2021 00:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

TomTorquay schreef op maandag 8 maart 2021 @ 00:45:
[...]

3% in een ruim uurtje is toch best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

ARK 3e poging nu uitbreken naar 2 dollar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Vers van de pers:
Stocks, Crude, & Crypto Explode Higher As Asia Opens
Bron: https://www.zerohedge.com...explode-higher-asia-opens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Mogge, hey het is nog geen bloody monday.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bensimpel schreef op maandag 8 maart 2021 @ 07:55:
Mogge, hey het is nog geen bloody monday.
Gaan we regelen. Geen dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:38:
[...]

ADA is de matigst presterende coin die ik heb! Voor WW3 gok op winst van een alliantie van Toekomstig Joegoslavië, de derde Spaanse republiek en Oostenrijk-Hongarije, maar dat terzijde.
Matigst presterende? Die heeft toch al 7000+% gedaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
We-we-we-welkom! bij: Shitcoin van de dag!?
Het spel vol vragen, en met antwoorden 'after-the-fact'
Shitcoin van de nacht is LTO gebleken, en is inmiddels op z'n retour...of niet...of wel, of niet...
Welke shitcoin kan het daglicht verdragen? We gaan het zien.
Gaat Luna ons moonen?
Staat KSM voor Kolossale Super Moon?
Gaat HARD hard omhoog?
Het antwoord op al deze vragen is...
...
...
Zoek het effe lekker zelf uit!
Pagina: 1 ... 52 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!