[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.184 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Bitcoinmeester getest een dag later heb jeje geld (ABN) op je rekening

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 06-03-2021 23:43 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
A87 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:43:
Bitcoinmeester getest een dag later heb jeje geld (ABN) op je rekening
Huh, heb je deze keer geld overgehouden? :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Taro schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:44:
[...]

Huh, heb je deze keer geld overgehouden? :)
nee, had ff 3 tientjes nodig voor eten deze maand 8)7

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Aarebe1 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 21:33:
Ze pakken hem nu gewoon op ordinaire belastingontduiking .. Ik gok dat er wel meer zijn geweest in die periode.
Ik gok dat er meer geweest zijn dan dat er niet geweest zijn. En dat er nog niet al te veel veranderd is.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Swaha schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:18:
[...]

Na uren wikken en weggen en meerdere charts te hebben bekeken ga ik uit van om en nabij de 2x de helft. ;)
Oftewel geen flauw idee, maar mijn gevoel zegt wel dat de altmarkt wat dat betreft aan de beurt is.
Bitcoin maak ik me (zeker op de lange termijn) geen zorgen over, maar zal de "dans" wel gaan leiden.
Ok, altijd interessant om de kijk van andere te weten:)

Ik denk dat we het meeste wel gehad hebben qua daling, denk dat we sneller dan we denken op de 65k zullen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Jordy198705 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 00:01:
Ik denk dat we het meeste wel gehad hebben qua daling, denk dat we sneller dan we denken op de 65k zullen staan.
Waarom denk je dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Had vandaag maar een limit gezet om m'n verlies te minimaliseren mocht er een opleving komen terwijl ik offline was.
Ik had Luna gekocht aan de linkerkant van de grafiek, dichtbij de top zo bleek :/
Gelukkig kwam er een kaars met een mooie wick voorbij :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6kTRW0rcePGx-4o0WKZvVy40VQg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SxRCW8yQGMlcsANGOrFTy28k.png?f=fotoalbum_large

Luna launch failed, maar ik had een parachute! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Ik denk omdat zowat iedereen in Amerika gratis geld krijgt na volgend weekend (maar zeker deze maand nog) :)

Persoonlijk wacht ik deze week nog even af, maar wil voor volgend weekend een long plaatsen (max x10) want er zal een aardige berg geld richting crypto gaan vermoed ik zo :D

[ Voor 9% gewijzigd door DutchCrownNL op 07-03-2021 00:15 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Niet online
Goede vraag ;)

ik vergat er bij te typen dat dat gevoel gebaseerd is op lucht :+

We zijn al een stukje gezakt vanaf de top natuurlijk en iedereen verwacht nu 41/42K, wanneer iedereen dat denkt vaak een indicatie dat we er niet gaan komen.

Only time will tell..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:39
DutchCrownNL schreef op zondag 7 maart 2021 @ 00:15:
[...]

Ik denk omdat zowat iedereen in Amerika gratis geld krijgt na volgend weekend (maar zeker deze maand nog) :)

Persoonlijk wacht ik deze week nog even af, maar wil voor volgend weekend een long plaatsen (max x10) want er zal een aardige berg geld richting crypto gaan vermoed ik zo :D
Denk je dat als je de gemiddelde Europeaan 800€ geeft deze hier crypto van gaat kopen?
Ik denk misschien 1:1000 en dan ook nog de helft van het geld wellicht.
Van die andere 400 wordt een nieuwe gadget gekocht of bij een reis gegooid, of toch even gespaard voor na de corona.

Blijft nog steeds 165 miljoen, daar niet van...

Ik zie btc eigenlijk nog steeds wel terugzakken naar 25K en daar op stabiliseren en dan weer een rustige climb naar 35k ofzo...

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Ik ben ook niet overtuigd van die bonusredenering. Klassiek zijn het de bonussen van de bankiers, of is het de dertiende maand, of is het Chinees Nieuwjaar, maar ik heb het effect daarvan nog nooit gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

anti elppa schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:22:
[...]

Goede onderbouwing! We zitten nog steeds in een triangel. Niets aan de hand en brood nodig deze consolidatie. Verkopen zou ik pas doen bij uitbraak + bevestiging naar onder. Nu sellen is gewoon domme fud en ben je voer voor de whales. Kans up is groter.....trent is up op groter time frame icm die triangle. Ding loopt ook al ff, uitbraak geeft iig vuurwerk.
Heb je een voorbeeld van hoe die triangle er uit ziet op de huidige lijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
TomTorquay schreef op zondag 7 maart 2021 @ 00:40:
Ik ben ook niet overtuigd van die bonusredenering. Klassiek zijn het de bonussen van de bankiers, of is het de dertiende maand, of is het Chinees Nieuwjaar, maar ik heb het effect daarvan nog nooit gezien...
Dips worden overigens wel altijd verklaard, laatst waren het nog miners die gingen verkopen. Best duidelijk signaal volgens mij.

ik ben er uit, 100% fiat voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Swaha schreef op zondag 7 maart 2021 @ 00:47:
Dips worden overigens wel altijd verklaard, laatst waren het nog miners die gingen verkopen. Best duidelijk signaal volgens mij.
Je vindt natuurlijk altijd wel iets als je blijft zoeken. Sommige van die verklaringen vind ik nogal erg vergezocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
ETH organische groei :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltrich
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-04-2024
alaintje schreef op zondag 7 maart 2021 @ 00:35:
[...]

Denk je dat als je de gemiddelde Europeaan 800€ geeft deze hier crypto van gaat kopen?
Ik denk misschien 1:1000 en dan ook nog de helft van het geld wellicht.
Van die andere 400 wordt een nieuwe gadget gekocht of bij een reis gegooid, of toch even gespaard voor na de corona.

Blijft nog steeds 165 miljoen, daar niet van...

Ik zie btc eigenlijk nog steeds wel terugzakken naar 25K en daar op stabiliseren en dan weer een rustige climb naar 35k ofzo...
Het gaat ook niet om het geld wat in crypto gestoken wordt. Het gaat erom dat het een stimulans aan de koopkracht van de burger is. Op kort termijn zal dit een positief effect hebben op de Amerikaanse economie, laten we het lange termijn even achterwege houden. Ik verwacht dat de Amerikaanse beurs aankomende maandag lekker in het groen zal openen en dit zal zorgen voor een bubbel van euforie, wat op kort termijn dus ook ten goede is voor de koers van bitcoin.

We gaan de 2e cyclus in van deze bullrun, durf bijna te zeggen dat dit nu onvoorkomelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
TomTorquay schreef op zondag 7 maart 2021 @ 01:03:
[...]

Je vindt natuurlijk altijd wel iets als je blijft zoeken. Sommige van die verklaringen vind ik nogal erg vergezocht.
Als je goed zoekt, vind je altijd iets wat niet klopt. En dat klopt altijd! ;)
Geloof zelf in geen een van die verhalen, er is altijd wel een event te vinden waardoor er mogelijkerwijs geld in kan stromen.We weten allemaal waarom prijzen dalen of stijgen, wordt bepaald door vraag en aanbod.
deltrich schreef op zondag 7 maart 2021 @ 01:31:
[...]

Het gaat ook niet om het geld wat in crypto gestoken wordt. Het gaat erom dat het een stimulans aan de koopkracht van de burger is. Op kort termijn zal dit een positief effect hebben op de Amerikaanse economie, laten we het lange termijn even achterwege houden. Ik verwacht dat de Amerikaanse beurs aankomende maandag lekker in het groen zal openen en dit zal zorgen voor een bubbel van euforie, wat op kort termijn dus ook ten goede is voor de koers van bitcoin.

We gaan de 2e cyclus in van deze bullrun, durf bijna te zeggen dat dit nu onvoorkomelijk is.
Buy the rumour, sell the news

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g7eNuqwn2ga9TRlXE0vXj_CmSRI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tUrCRfXEz9TYPcNdX6MHv6Jk.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Koop steeds de verkeerde coin, betaal de hoofdprijs en verkoop het altijd net iets te vroeg... Herkenbaar?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:11
EvilTurkey schreef op zondag 7 maart 2021 @ 07:40:
Koop steeds de verkeerde coin, betaal de hoofdprijs en verkoop het altijd net iets te vroeg... Herkenbaar?
Waarom dan niet langer vasthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:34
Die h&s is niet gelukt geloof ik.. veel mensen uitgestapt gisteren op basis van die voorspelling?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:48

WhySoSerious

Be the change.

Nee, h&s' komen bijna nooit uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00

MicroWhale

The problem is choice

De term "verkeerde" is hier achteraf bepaald, dus de oorzaak ligt toch echt ergens anders. :+

Er kunnen een paar dingen gebeurd zijn:
- Je bent geinfecteerd met het "Buy high, sell low"-virus
- Je hebt te vroeg verkocht
- Je hebt te kort vastgehouden

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op zondag 7 maart 2021 @ 08:01:
Nee, h&s' komen bijna nooit uit.
Waarom is het dan een TA-patroon? 7(8)7

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

MicroWhale schreef op zondag 7 maart 2021 @ 08:03:
[...]

De term "verkeerde" is hier achteraf bepaald, dus de oorzaak ligt toch echt ergens anders. :+

Er kunnen een paar dingen gebeurd zijn:
- Je bent geinfecteerd met het "Buy high, sell low"-virus
- Je hebt te kort vastgehouden
Exactly, dus de million dollar question is;
- Hoe kan ik vroeg verkopen voorkomen?
- Welke inzichten kunnen mij helpen om langer vast te houden?
- Wanneer moet ik instappen?
- Hoe kan van mijn buy high sell low virus afkomen en een infectie oplopen op buy the rumour sell the news virus? 🤣

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

EvilTurkey schreef op zondag 7 maart 2021 @ 08:08:
[...]

Door niet te verkopen.
Lezen over lange termijn beleggen, Hodl, DCA en soortgelijke onderwerpen. (en ervan overtuigd raken dat 'the waiting game' beter is dan 'getting rich fast')
Dat hangt van je strategie af. (NB je moet een strategie hebben)
- Hoe kan van mijn buy high sell low virus afkomen en een infectie oplopen op buy the rumour sell the news virus? 🤣
:D
Misschien helpt mijn tweede antwoord je daar bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Doe eens een boek open, google, YouTube (zitten genoeg degelijke tussen). Leer.

Teveel mensen stappen in omdat ze verwachten "crypto ez money, money printer brrr". Niets is minder waar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
EvilTurkey schreef op zondag 7 maart 2021 @ 08:08:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CNmhCID9CqptqEieS2xBETsf64w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CF1dxMip1bTndtgCBugBstiB.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Wat is nou precies het verschil tussen een HODL’er en een baghodler? Het eerste is dat de coin ooit weer boven de waarde komt waarvoor je het gekocht heb? Het tweede dat die coin daar nooit meer boven komt en je je verlies niet wil realiseren?

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 14:11
Mighty schreef op zondag 7 maart 2021 @ 08:32:
Wat is nou precies het verschil tussen een HODL’er en een baghodler? Het eerste is dat de coin ooit weer boven de waarde komt waarvoor je het gekocht heb? Het tweede dat die coin daar nooit meer boven komt en je je verlies niet wil realiseren?
Zit er ook nog niet zolang in maar dat ligt er maar net aan naar welk tijdframe je kijkt. Op de korte termijn kan je een baghodler zijn maar op de lange termijn een hodl’er. Niemand weet immers wat een koers gaat doen (op de lange termijn dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Baghodler is meestal iemand die op de absolute high gekocht heeft. Een hodler heeft over de jaren gewoon lekker crypto opgekocht en echt gehodled voor jaren. Uiteindelijk zijn ze hetzelfde, maar een hodler heeft meestal winst op zijn hodls. Zoiets.

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 07-03-2021 08:38 ]

Zero.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Een hodler hodlt Bitcoin.

Een bagholder hodlt shitcoins.

;) >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:40
WoodyWindoW schreef op zondag 7 maart 2021 @ 00:44:
[...]

Heb je een voorbeeld van hoe die triangle er uit ziet op de huidige lijnen?
volgt hem perfect nog

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4QCP2T1D3ZW4YWG2VNWkevKPdHQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5VrprbsfWMoVCv9CQlZAFv6W.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 16:00
Je zou anders moeten gaan vergelijken betreffende de Alts, met name tussen Oscilators vs Degenerators.. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:11
Zoals ik het zie;
Een Holder ziet lange termijn potentie in het project (en zn vergroot zn positie misschien zelfs bij dips). Is vaak vroeg ingestapt en heeft research gedaan.
Een bagholder is vaak te laat ingestapt zonder research maar alleen moon verwachtingen en zit met n berg coins van n project dat op verlies staat.

Maar ook als je vroeg instapt én research doet kan een Holder alsnog bagholder worden.
Project slaat toch niet aan, team valt uit elkaar, bug in de code, beter concurrerend project, etc

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

shovelhead1340 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 08:54:
[...]

Zoals ik het zie;
Een Holder ziet lange termijn potentie in het project (en zn vergroot zn positie misschien zelfs bij dips). Is vaak vroeg ingestapt en heeft research gedaan.
Een bagholder is vaak te laat ingestapt zonder research maar alleen moon verwachtingen en zit met n berg coins van n project dat op verlies staat.

Maar ook als je vroeg instapt én research doet kan een Holder alsnog bagholder worden.
Project slaat toch niet aan, team valt uit elkaar, bug in de code, beter concurrerend project, etc
Tenzij je Bitcoin koopt. Alleen in de laatste 20 dagen van de afgelopen 13 jaar had je dan (tijdelijke) bagholder kunnen worden.

Een prestatie op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Laatst online: 13-07-2022
ETH vertrekt weer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
??? ETH gaat de goot in in BTC pair. SHITCOIN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:03:
[...]

Ssst laat ze nou even genieten.

Iedereen vindt vroeg of laat zijn weg wel ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:04:
[...]

Ssst laat ze nou even genieten.

Iedereen vindt vroeg of laat zijn weg wel ;)
ja ik val nog al eens in herhaling, sorry :P maar blijf het toch apart vinden dat mensen in dollars kijken. Het gaat maar om 1 ding, btc, en als je alt in btc daalt en dollar stijgt weet je dat je gewoon een schijt trade te pakken hebt. Ondertussen is btc uit die driehoek aan het fietsen. ATH soon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Update deze es effekes ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:06:
[...]

ja ik val nog al eens in herhaling, sorry :P maar blijf het toch apart vinden dat mensen in dollars kijken. Het gaat maar om 1 ding, btc, en als je alt in btc daalt en dollar stijgt weet je dat je gewoon een schijt trade te pakken hebt. Ondertussen is btc uit die driehoek aan het fietsen. ATH soon 8)
It's not about money. It's about freedom.

Laat maar graag crashen tot diep onder de 10k. Het liefst ook die hele stock2flow teringmeuk kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
Wil je nog nice gains dit jaar dan zou ik LTC overwegen, heb het maar uit de duim gezogen en zondere verdere onderbouwing... ;) _/-\o_
Ohja en bedank me maar later dit jaar of in het next...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
Lekker wakker worden op de zondagochtend.

Heb zo'n gevoel dat we nu de laatste keer sub 50k gezien hebben deze bull-run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:19
anti elppa schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:06:
[...]

Wat niet is kan nog komen, good things come to people who wait ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:03:
[...]

Dikke +2% jonguh..... BAM! MOON! 8) :D

*edit*
En EIP-1559 is erdoor dus ik verwacht een 2x tov nu richting Juli.
Vertrekkoers was 1550, dus in Juli ergens 3100$ per ETH.

(Reden: Miners willen evenveel winst als voor EIP-1559.)

[ Voor 31% gewijzigd door MicroWhale op 07-03-2021 09:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:35

knakworst

Get more sats!

Als je het niet verwacht sprinten we opeens voorbij de 50k. Lekker hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
We hikken in deze driehoek langzaam tegen een breakout aan :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:37
MicroWhale schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:20:
[...]

Dikke +2% jonguh..... BAM! MOON! 8) :D

*edit*
En EIP-1559 is erdoor dus ik verwacht een 2x tov nu richting Juli.
Vertrekkoers was 1550, dus in Juli ergens 3100$ per ETH.

(Reden: Miners willen evenveel winst als voor EIP-1559.)
Minimaal x2, verwacht zelf meer nog eind dit jaar
Go ETH 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:29

St@m

@ Your Service

Als het al niet x6 is..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Richh schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:34:
[...]

We hikken in deze driehoek langzaam tegen een breakout aan :)
ja hij zit er nu exact tegenaan. Hoop dat ie er ff door gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Alpina schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:35:
[...]

Minimaal x2, verwacht zelf meer nog eind dit jaar
Go ETH 😎
Hahaa, ik hang mijn verwachtingen vast aan wat er echt ontwikkeld wordt aan ETH. Dat is veiliger. Nu we weten dat EIP-1559 in Juli komt, geeft dat imo ook zekerheid voor de koers.

Als ik t enkel zou baseren op hopium wordt het ergens tussen 10-20k. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07:30
MicroWhale schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:55:
[...]

Hahaa, ik hang mijn verwachtingen vast aan wat er echt ontwikkeld wordt aan ETH. Dat is veiliger. Nu we weten dat EIP-1559 in Juli komt, geeft dat imo ook zekerheid voor de koers.

Als ik t enkel zou baseren op hopium wordt het ergens tussen 10-20k. :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qR2Fu2va2GHroy0tg5kcB4R4GrA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8A96QjjBdb4t3r1i4mZbSgst.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:32
Zojuist al m'n Ada (op wat er in de stakingwallet zit na) geruild voor ETH.
Nu fingers crossed, zoals ik zei van de week was ik wel klaar met Ada dagelijks volgen in de hoop ruim boven de 1euro te komen ;w
Nu hopen op een ETH moon >:)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Dankjewel, wordt erg gewaardeerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:07
Khaelos schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:11:
Zojuist al m'n Ada (op wat er in de stakingwallet zit na) geruild voor ETH.
Nu fingers crossed, zoals ik zei van de week was ik wel klaar met Ada dagelijks volgen in de hoop ruim boven de 1euro te komen ;w
Nu hopen op een ETH moon >:)
elke keer dat ik dit deed steeg ADA de dag erna, ik blijf er nu even inzitten 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik snap niet goed dat jullie opeens nu in ETH gaan zitten. Dat de London fork in juli komt is nu al drie dagen bekend en zou dus in de prijs moeten zitten. Of gaat er nog meer nieuws komen? Of denken jullie dat er straks mensen wakker worden en toch opeens ETH gaan kopen? Waarom dan? Alleen de verwachting dat het gaat stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Mighty schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:24:
Ik snap niet goed dat jullie opeens nu in ETH gaan zitten. Dat de London fork in juli komt is nu al drie dagen bekend en zou dus in de prijs moeten zitten. Of gaat er nog meer nieuws komen? Of denken jullie dat er straks mensen wakker worden en toch opeens ETH gaan kopen? Waarom dan? Alleen de verwachting dat het gaat stijgen?
zou nu uberhaubt niet in alts stappen als je er nog niet inzat. BTC gaat of nu enorm up, of enorm down. Beide scenarios wil je niet in alts zitten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 15:30
anti elppa schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:25:
[...]

zou nu uberhaubt niet in alts stappen als je er nog niet inzat. BTC gaat of nu enorm up, of enorm down. Beide scenarios wil je niet in alts zitten
Behalve als je er voor de tech in zit....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:27:
[...]

oja de tech _O- _O- oOo oOo

edit: 51k *O*

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 07-03-2021 10:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 15:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WFNOYuT6UVtNcO9Xtu0rdl9vxW8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/n9698jWc2FboQFZAMqIAq2n5.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tUCOId1O_2AtMAXzjykxklk_Umk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aD52m64v2QusC4iyxdPaxJRb.jpg?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door zwembroek op 07-03-2021 10:36 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
anti elppa schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:25:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OfH1_mn_nGGD_lT2H2yKHi8NqFM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q2Ny12eOc40zcTboUm0hnhGw.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Voor een eventuele flippening als alle altcoins moonen dan is een andere altcoin dan ETH toch kansrijker om x10 te gaan dan ETH zelf?

Begrijp mij niet verkeerd. Ik heb niets tegen ETH en zou zelf ook kopen als ik goede redenen had. Maar als er een altcoin season komt dan zou ik nu geen ETH kopen en als store-of-value is BTC king heb ik geleerd. Tenzij de kans groter is dat ETH eerder verdubbeld dan BTC. Maarja BTC is king...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
51k *O*

Mijn long heeft mijn zonet opgehaalde broodje al gefinancierd oOo

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Richh schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:45:
51k *O*

Mijn long heeft mijn zonet opgehaalde broodje al gefinancierd oOo
die van mij loopt ook al ff. broodjes voor een jaar _O- Maargoed, van de week -2 jaar broodjes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
zwembroek schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:27:
[...]

Dan moet je op de Nasdaq zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Nee, totaal niet eigenlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
De mood in dit topic slaat altijd zo snel om. 3% en moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Niet online
Mighty schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:42:
Voor een eventuele flippening als alle altcoins moonen dan is een andere altcoin dan ETH toch kansrijker om x10 te gaan dan ETH zelf?

Begrijp mij niet verkeerd. Ik heb niets tegen ETH en zou zelf ook kopen als ik goede redenen had. Maar als er een altcoin season komt dan zou ik nu geen ETH kopen en als store-of-value is BTC king heb ik geleerd. Tenzij de kans groter is dat ETH eerder verdubbeld dan BTC. Maarja BTC is king...
Mijn glazen bol is kapot maar ETH zal altijd meegaan met andere alts is mijn verwachting.

Mogelijk wanneer bijvoorbeeld Zilliqa 10x gaat en de gehele markt meeneemt zal ETH als King of altcoins ook wel een x3 a x4 maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

graceful schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:50:
@Mooooody is toch niet anders dan normaal? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Niet online
Dat geldt voor de gehele crypto space 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

En bij 3% in de min is iedereen (behalve Jaapio) rekt! 😅. Maar dat maakt het zo vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:45
Daar is een reden voor.
Niet die paar procent maar wel dat de BTC boven de $50k uitkomt en daarna door gaat stijgen.
Volgens deze analisten dan.
https://www.newsbtc.com/a...tart-strong-increase-50k/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]
Iets met een plank hier.

Zoek eens op wat een flippening is. ETH heeft een 5x nodig en 'elke andere altcoin' minimaal een 25x. Ada is de eerste in lijn met een whopping 26.5x...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
HoppyF schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:53:
[...]

Daar is een reden voor.
Niet die paar procent maar wel dat de BTC boven de $50k uitkomt en daarna door gaat stijgen.
Volgens deze analisten dan.
https://www.newsbtc.com/a...tart-strong-increase-50k/
Net als vorige week. Achja, het is wat vroeg voor mij. Tijd voor ‘n glaasje hopium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
graceful schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:56:
[...]

Net als vorige week. Achja, het is wat vroeg voor mij. Tijd voor ‘n glaasje hopium.
Het opvallende is dat de stijging nu komt op zondag waar het normaal gesproken erg rustig is en de volumes laag liggen. Nou ja, prima zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

MicroWhale schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:54:
[...]

Iets met een plank hier.

Zoek eens op wat een flippening is. ETH heeft een 5x nodig en 'elke andere altcoin' minimaal een 25x. Ada is de eerste in lijn met een whopping 26.5x...
Een flippening is dat BTC onttroond wordt als coin met de hoogste marketcap. Dat kan ETH maar ook ADA of BNB. Al is de kans dat ETH dat doet we het grootst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Iets anders.
Is jullie PNL op Binance ook van slag?
Ik zou opeens 39% meer hebben. Klopt dus niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EUxpjw1ryzzjv0Sqhc9pc3mRM2M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3vQZFn9BBaG7KgBph2cToPbu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
MicroWhale schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:54:
[...]

Iets met een plank hier.

ja dan moet iemand BTC ff aan de ketting leggen......veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Is BTC nu op het triangle moment gekomen dat ie omhoog of omlaag kan gaan schieten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
HoppyF schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:00:
Iets anders.

[Afbeelding]
Jup bij mij ook, alleen dan 45% 8)7

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
DutchCrownNL schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:03:
[...]

Jup bij mij ook, alleen dan 45% 8)7
Toppie! Als de werkelijke waarde ook gestegen zou zijn....
Helaas niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mighty schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:58:
[...]

Een flippening is dat BTC onttroond wordt als coin met de hoogste marketcap. Dat kan ETH maar ook ADA of BNB. Al is de kans dat ETH dat doet we het grootst...
ADA of BNB ? ..vergeet QTF dan niet of de coin die op nr 8708 staat :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

Er is hier al veel over gezegd, maar korte samenvatting: het maakt de grote massa incluis corporate niet heel veel uit dat ETH tegen allerlei technische beperkingen aanloopt. ETH is de nummer twee, en zal dit voorlopig (zo niet voor altijd) ook blijven. Daarnaast is Ethereum de grondlegger geweest van smart contracts in de praktijk en dit zorgt voor heel veel merit - zie bijvoorbeeld het enorme succes van Uniswap, ondanks de waanzinnige fees nog steeds verreweg de grootste.

Note: ik zeg niet dat er geen ruimte is voor Polkadot, Cardano en Cosmos (en/of BSC equivalenten), ze kunnen prima naast elkaar gaan bestaan. Maar met de huidige, nog immer beperkte mainstream adoptie van crypto is ETH gewoon nog super interessant met het oog op hoge rendementen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Weet niet of deze al voorbij was gekomen hier ?

Een uitleg hoe BTC werkt

[YouTube: Bitcoin explained]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brnbtc
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-01 21:40
brnbtc schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:54:
Na de laatste stijging met ADA een aantal dagen geleden had ik orders voor mijn gevoel extreem laag ingezet op Nano, DOT, Bake, DODO, en CAKE. Op dat moment lijkt dat echt extreem onrealistisch. Maar dan relativeer je even en bedacht ik dat de koers nog een week daarvoor ook op dat punt stond...

Nu afgelopen paar uur zijn ze allemaal gehit...

We zullen zien, het kan zeker nog verder zaken maar voldoende marge erin denk ik. En een weekje afwachten eventueel is ook niet erg

Echt geduld en relativeren blijft zo belangrijk.

Nogmaals[Afbeelding]
Profit van deze buy orders is coming..

Lijkt lang geleden... orders waren van 4 maart😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03:04
WoodyWindoW schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:02:
dat ie omhoog of omlaag kan gaan schieten?
Dat kan altijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Hehe touché :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:08:
Weet niet of deze al voorbij was gekomen hier ?

Een uitleg hoe BTC werkt

[YouTube: Bitcoin explained]
_O- _O-

In dat opzicht is het woord "analist" ook wel grappig.
Hij voorspeld gouden bergen en ondertussen ga je keihard REKTaal genomen worden.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:35

knakworst

Get more sats!

Dikke BNB. Wordt er weer een shitcoin gelaunched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:12

watercoolertje

Untertitel

HoppyF schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:00:
Iets anders.

[Afbeelding]
ja als ik hem op 30 dagen zet komt ie op bijna 900% :9

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:25:
Dikke BNB. Wordt er weer een shitcoin gelaunched?
Nee, gewoon crypto. Zomaar 7% erbij want het is zondag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Potverdikkie. Vanmorgen niet goed opgelet en een valse $50 gekregen. Wat mij betreft voeren we cryptocurrencies per direct wereldwijd in. Vertel van tevoren even welke dan kan ik mij nog inkopen :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:18
sh4d0wman schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:53:
Potverdikkie. Vanmorgen niet goed opgelet en een valse $50 gekregen. Wat mij betreft voeren we cryptocurrencies per direct wereldwijd in. Vertel van tevoren even welke dan kan ik mij nog inkopen :+
Van wie krijg jij vals geld? mij nog nooit overkomen. En ik kan je wel vertellen welke crypto het betaalmiddel gaat worden, maar geloof je mij dan ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Gewoon uitgeven joh. Ken jou t schele.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:36

Liberteh

All your base belong to me

Aarebe1 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:57:
[...]

Gewoon uitgeven joh. Ken jou t schele.
Dat dacht degene die het hem gegeven heeft ook :+

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 14:16
Mooi verhaal voor de zondagmorgen.

Ging het om wisselgeld voor het goede doel in de kerk?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Gelukszoekr schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:05:
[...]

Mooi verhaal voor de zondagmorgen.

Ging het om wisselgeld voor het goede doel in de kerk?
Wisselgeld van z'n aflaat ;)
Pagina: 1 ... 51 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!