[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.123 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
HoppyF schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:28:
[...]

Nog niet.
Gewoon iemand die even $4M aftikt.
Hoewel?

Ik zie net dat er nog een keer $4M langs komt.
Vreemd genoeg de andere kant op.
Dus eerst koopt iemand hoog in om ze daarna goedkoper te verkopen.
Volgens mij moet het net andersom zijn! 8)7

[Afbeelding]
Er zijn nog wel wat constructies te bedenken waarbij je geld kan verdienen met zulke acties. De kans dat iemand met 4 miljoen niet weet wat ie doet lijkt mij klein.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

AMARONE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:57:
Oké, btc blijft hangen. Toch maar in Fiat voor de avond. Wei kan van de ervaren rotten officieel uitspreken of er nog hoop is of toch echt bearmarket en down soon?
Hoe kom je toch bij die Bearmarket?
Je posts vallen me vaak op door de (excuseer mij) onwetendheid.
Lees je wat meer in zou ik zeggen.
Je leert dit niet in 2 maandjes..

Oprecht: Waarom denk je dat we nu in de bearmarket zitten? (Of zijn aanbeland?)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 21:05

Chaes

#HODL

Aarebe1 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:03:
[...]

Bitcoin is maar 7% hoger t.o.v. 24u geleden hè. Single digit = bear market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Acties:
  • +18 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan het dat Bitcoin van 44k naar 52k stijgt in 3 dagen, altcoins +20% gaan in 24 uur en mensen toch het woord bearmarket gebruiken _O-

Deze markt is bullisher dan een stierenfokkerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
https://minerstat.com/hardware/amd-rx-vega-56 est daily profit 3,58. Heb een kaart gereserveerd voor 400 euro. PC onderdelen van 250 euro. 650 euro / 3,58 roi van 180 dagen oftewel 6 maanden.

Ja, logisch dat die kaarten in prijs stijgen. Stel dat ie echt 100 euro kostte. Dan wordt de roi echt waanzinnig. Je moet het ook afzetten tegen de asics. Die hebben allemaal een roi van zo'n 12 maanden.

[ Voor 12% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 03-03-2021 21:08 ]

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kdXctJFOjiK-R54i3xLEn8dRVXQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OnSyLEn1CydCUmYna0hRkX23.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Aarebe1 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:03:
[...]

ik weet niet, dubbele bodem voor btc is zo'n gekke gedachte nog niet als je denkt aan het bearish scenario dat zich heeft uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:55
illus!0n schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:48:
Heb nog wat fiat staan in bitvavo, hoe krijg ik dit op de makkelijkste (lees: goedkope ;) ) manier naar binance,
terugstorten naar de eigen rekening waarschijnlijk, of via een bepaalde crypto coin (NEO misschien, lage transaction fee)?
Via Bitvavo uit laten betalen en dan gewoon storten op Binance.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daacuso schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:13:
[...]

Via Bitvavo uit laten betalen en dan gewoon storten op Binance.
Ik heb het in EOS gezet, geen withdrawal fees of netwerk fees vanuit Bitvavo en was binnen 10 minuten van exchange naar exchange.

Je bent dan wel onderhevig aan eventuele koersschommelingen, maar die gok neem ik zelf altijd maar gewoon.

Als er iets fout gaat zoals een withdrawal on hold ben je wel fucked als de markt zakt, dus als het om aanzienlijke bedragen gaat is fiat de veiligste weg.

USDT kan ook, maar Bitvavo ondersteund alleen ERC20 dus zit je met enorme fee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 21:56
MicroWhale schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:00:
Wtf @AMARONE , is + dik 6% niet goed genoeg meer?

Er gaat er vanavond sowieso eentje van 0 naar 12k, dus ik zou nog even wakker blijven.
Ik ben een zware noob @aardbei inderdaad maar het zal er ook deels mee te maken hebben dat ik nog fluffen in de fomo op 44k euro heb gekocht. Dus ondanks de stijging nu is het een min nog. Als je met weinig geld speelt dan wil je hoog uitstappen en wat lager weer inkopen om de says te vergroten... Maar de laatste weken zag de markt er aardig angstig uit.

Maar moon dus.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:58

St@m

@ Your Service

AMARONE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:27:
[...]

Ik ben een zware noob @aardbei inderdaad maar het zal er ook deels mee te maken hebben dat ik nog fluffen in de fomo op 44k euro heb gekocht. Dus ondanks de stijging nu is het een min nog. Als je met weinig geld speelt dan wil je hoog uitstappen en wat lager weer inkopen om de says te vergroten... Maar de laatste weken zag de markt er aardig angstig uit.

Maar moon dus.
54k denk ik dan?
Ik ben ook gewoon een noob, net 3 weken bezig.. ik vind het jammer dat ik er net een slechte anderhalve week tegenaan kreeg toen ik net begon, maar mijn overtuiging is wel dat het een stijgende markt is. BTC wordt nog veel meer waard dan 58k.
Daarom ben ik ook ingestapt.. of ik nu (met mijn serieuze geld) winst of verlies heb, dat boeit me niet.. ik ben 3 weken onderweg, ik heb een 20 jaren plan.

Ik weet niet waarom jij bent ingestapt, maar als je had gehoopt dat je binnen instapmoment en 2 maanden miljonair zou zijn heb je denk ik het verkeerde gekozen.

Nouja, had gekund als je met 9 ton was ingestapt :p

Dus relax, als dit het geld is voor je plan, zet het dan apart, hoef je er ook niet de hele tijd naar te kijken. Als dit het speelgeld is, relax.. en zeur een beetje mee.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

St@m schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:36:
[...]

Ik weet niet waarom jij bent ingestapt, maar als je had gehoopt dat je binnen instapmoment en 2 maanden miljonair zou zijn heb je denk ik het verkeerde gekozen.

Komend alt season wordt wel echt gekkenhuis. De gains die een paar coins al hebben gezien (x5-x20 en dat zijn er best wat) zullen zich denk ik (nu nog) over een vrij grote linie gaan verspreiden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Iemand de Aston Martin F1 auto al gezien? Crypto goes F1!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Snaha schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:08:
[...]

[...]

Klopt maar geloof persoonlijk wel in de achterliggende gedachte van de munt. Denk dat dit vooral in Azië winst kan opleveren :+
ENJ is nu echt ontploft. Toch voorspellend vermogen gehad!

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Ali Baba 1001 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:24:
Mede daardoor toch wat CRO bijgekocht :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
Je moet wel je bril opzetten om het te zien, maargoed... aandacht is altijd goed O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 11:13
Zag het inderdaad, ga wel wat CRO inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:44
Vers van de pers:
“Ripple Pilots a Private Ledger for Central Banks Launching CBDCs”

https://ripple.com/insigh...al-banks-launching-cbdcs/

Na jarenlang gezanik van de Bitcoin Maxi’s over een private XRP Ledger.
Gaan ze het nog doen ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:58
Ik ga slapen, heb wat bids staan op ADA, UNI, THETA, BTC en BNB

tot morgen :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 03-03-2021 23:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

elektriekert schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:05:
Vers van de pers:
“Ripple Pilots a Private Ledger for Central Banks Launching CBDCs”

https://ripple.com/insigh...al-banks-launching-cbdcs/

Na jarenlang gezanik van de Bitcoin Maxi’s over een private XRP Ledger.
Gaan ze het nog doen ook 8)
Ik zie XRP als een coin die boekhouders van 60 kopen die slim denken te zijn t.o.v. hun collega's die net hun eerste 0,001 Bitcoin hebben gekocht.

Computer say no :+

YouTube: .: - Little Britain - Computer says no - :.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
gijsvogel schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:47:
[...]

Je moet wel je bril opzetten om het te zien, maargoed... aandacht is altijd goed O-)
Nee dat logo gaat wel gezien worden hoor. Ze zijn ook vermeld als Global Partner op de site van AM.
Dit gaat niet onopgemerkt voorbij aan miljoenen f1 fans. Het zal me niet verbazen als concurrenten opeens bij andere teams gaan opduiken.

Zag trouwens dat in Nederlandse voetbalstadions ook al reclame wordt gemaakt door bitcoinmeester.
In Turkije veel reclames op tv van BtcTurk. Laatst een Schotse voetbalclub (Rangers) sponsorovereenkomst met Turkse exchange Bitci.
En er zullen wel meerdere voorbeelden zijn.

Dit is zooo anders dan 2017. Oh wacht, toen was ik er niet bij :o :+

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Dear dagboek: Het was weer een mooi groen dagje voor BTC. Hopelijk morgen weer en dan de trend doorzetten! Benieuwd of wat de koers vannacht gaat doen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:42

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
@Ali Baba 1001 Klopt, ik merk dat het nu een beetje afneemt maar je kon bijna geen radioreclameblok openslaan of er kwam er weer eentje langs.

Ach, om me heen overal gonst het ook steeds meer, bij mensen van wie je het helemaal niet verwacht.
Laat maar gaan, prima ontwikkeling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Dat zijn vaak geplande pumps door investeerders of soms het team zelf om awareness te krijgen.
In dit soort kleine assets kun je al door slechts $100k te traden een sneeuwbaleffect ceeeren. Vaak wordt er daarna ook weer snel profit gepakt.

Geen aandacht aan besteden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:42
Mooooody schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:30:
[...]

Dat zijn vaak geplande pumps door investeerders of soms het team zelf om awareness te krijgen.
In dit soort kleine assets kun je al door slechts $100k te traden een sneeuwbaleffect ceeeren. Vaak wordt er daarna ook weer snel profit gepakt.

Geen aandacht aan besteden dus.
ah ok goed om te weten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ononderbouwde shill: CRV heeft al wat defi hype meegepakt, maar lijkt mij op het moment toch een bizar undervalued DEX, als je kijkt naar het protocol, locked vermogen en de market cap, dan begin ik elke keer weer een beetje te watertanden. Ik zit er toegeven al redelijk dik in (en was goed op tijd), maar ik moet mezelf tegen houden om niet bij te blijven kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:07:
https://minerstat.com/hardware/amd-rx-vega-56 est daily profit 3,58. Heb een kaart gereserveerd voor 400 euro. PC onderdelen van 250 euro. 650 euro / 3,58 roi van 180 dagen oftewel 6 maanden.

Ja, logisch dat die kaarten in prijs stijgen. Stel dat ie echt 100 euro kostte. Dan wordt de roi echt waanzinnig. Je moet het ook afzetten tegen de asics. Die hebben allemaal een roi van zo'n 12 maanden.
Je vergeet het energieverbruik in je ROI.

Maar ja, Vega 56 en 64 doen het nog steeds erg lekker qua mining. Ik heb zelf de Vega 64 en die levert zo'n 4 euro per dag op (minus een goede euro stroom). Die kaart is toen ik nog veel pc gamede allang afgeschreven eigenlijk.

6 maanden roi... Is een risico hoor, je weer niet hoe lang de bullmarket het vol kan houden. Zeker als je je laat uitbetalen in crypto en je pas na de crash naar fiat gaat kan het een duur geintje worden.
Nu nog kaarten kopen tegen maximale prijs? Ik weet niet of je dat gaat redden.

Een RTX 3080 heeft tegen MSRP (guess what, die kaarten zijn dus ook niet te vinden) een ROI van minder dan 90 dagen trouwens. Het risico daarvan acht ik dus ook kleiner, omdat de bullmarket minder lang hoeft aan te houden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
StrongArmLance schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:35:
Ononderbouwde shill: CRV heeft al wat defi hype meegepakt, maar lijkt mij op het moment toch een bizar undervalued DEX, als je kijkt naar het protocol, locked vermogen en de market cap, dan begin ik elke keer weer een beetje te watertanden. Ik zit er toegeven al redelijk dik in (en was goed op tijd), maar ik moet mezelf tegen houden om niet bij te blijven kopen.
Deze CRV?

Geruchten gaan rond dat betalingsgigant PayPal van plan is om binnenkort Curv over te nemen. Curv is een cryptocurrency-wallet ontwikkelaar en custodian, of opslagdienst.

Enkele crypto traders dachten een buitenkansje te hebben toen de bovenstaande geruchten naar boven kwamen. De koers van Curve (CRV) schoot onmiddellijk met 30% omhoog. Echter heeft dit decentralized finance-, of DeFi-, product niets te maken met het bovenstaande Curv.
edit: bron: https://dutchcryptotalk.c...coin-btc-wallet-provider/

;)

[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 03-03-2021 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 10:56

YES

Moderator General Chat
Ik heb nu nog drie coins over, BTC (+/- 70%), ADA (+/- 15%), ANKR (+/- 10%) en BNB voor de overige +/- 5%. Die BNB wil ik eventueel wel ergens anders in steken maar ik zou echt niet weten wat. Ik heb ervoor gekozen mijn portfolio simpeler te maken en het grootste deel voor de échte HODL te houden, en ADA en ANKR zijn semi-HODL coins, ergens heb ik wel een idee dat die nog lang mee blijven doen maar als ze absurd stijgen ga ik misschien ook wel cashen.

Nog aanraders waar ik mijn BNB in kan steken? Of gewoon lekker BNB aanhouden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:36:
[...]

54k denk ik dan?
Ik ben ook gewoon een noob, net 3 weken bezig.. ik vind het jammer dat ik er net een slechte anderhalve week tegenaan kreeg toen ik net begon, maar mijn overtuiging is wel dat het een stijgende markt is. BTC wordt nog veel meer waard dan 58k.
Daarom ben ik ook ingestapt.. of ik nu (met mijn serieuze geld) winst of verlies heb, dat boeit me niet.. ik ben 3 weken onderweg, ik heb een 20 jaren plan.

Dus relax, als dit het geld is voor je plan, zet het dan apart, hoef je er ook niet de hele tijd naar te kijken. Als dit het speelgeld is, relax.. en zeur een beetje mee.
Mooi verhaal. Krijg steeds meer respect voor je. Goed te lezen hoe bewust je de keuzes maakt en ondertussen geniet van het semi-troll gehalte hier.

Als je long BTC bent, is 51k$ een koopje, naar MIJN mening. Dat is nou eenmaal niet lastig om in te zien met voldoende research. Alleen de paden ertussen, zullen de meeste mensen niet aankunnen.

Midden in deze trade-tijden, als ik dan bijvoorbeeld twee nullen zie veranderen naar één begint mijn adrenaline net zo hard te pompen. Maar dan besef ik mezelf weer dat de enige reden dat ik überhaupt dit kan doen, bitcoin zelf is. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:44
Mooooody schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:13:
[...]

Ik zie XRP als een coin die boekhouders van 60 kopen die slim denken te zijn t.o.v. hun collega's die net hun eerste 0,001 Bitcoin hebben gekocht.

Computer say no :+

YouTube: .: - Little Britain - Computer says no - :.
Goede show, V to the icky!

Agree to Disagree O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Een prachtige higher lows en lower highs op REN.
Heb al een paar keer vandaag geprofiteerd binnen deze perfecte triangle op de 15m.
Zal nu nog wel even een paar keer op en neer gaan (nu naar 1,15)?
Ook dik groen orderboek nu.

Morgenochtend uitbraak rond de 1,14?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 16-09 22:46
En de Motogp gaat in de NFT markt:
https://www.motogp.com/en...to-flow-blockchain/362044

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

RaptorXS schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:43:
[...]

Deze CRV?

Geruchten gaan rond dat betalingsgigant PayPal van plan is om binnenkort Curv over te nemen. Curv is een cryptocurrency-wallet ontwikkelaar en custodian, of opslagdienst.

Enkele crypto traders dachten een buitenkansje te hebben toen de bovenstaande geruchten naar boven kwamen. De koers van Curve (CRV) schoot onmiddellijk met 30% omhoog. Echter heeft dit decentralized finance-, of DeFi-, product niets te maken met het bovenstaande Curv.
edit: bron: https://dutchcryptotalk.c...coin-btc-wallet-provider/

;)
Haha nee, Curve (CRV) heb ik het over ja.
Stan schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 00:17:
Een prachtige higher lows en lower highs op REN.
Heb al een paar keer vandaag geprofiteerd binnen deze perfecte triangle op de 15m.
Zal nu nog wel even een paar keer op en neer gaan (nu naar 1,15)?
Ook dik groen orderboek nu.

Morgenochtend uitbraak rond de 1,14?
Ik zie REN echt alles doen, dus laat maar komen.

[ Voor 22% gewijzigd door StrongArmLance op 04-03-2021 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
StrongArmLance schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 00:40:
[...]

Haha nee, Curve (CRV) heb ik het over ja.

[...]

Ik zie REN echt alles doen, dus laat maar komen.
In ieder geval mn 1,15 doorkruisd, en als je de lijntjes ietwat ruim opzet, zit ie nog steeds in de bandbreedte.

[ Voor 45% gewijzigd door Stan op 04-03-2021 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Arghhh, ENJ recent verkocht toen ie op 0.50 zat te niksen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:16
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 07:51:
Arghhh, ENJ recent verkocht toen ie op 0.50 zat te niksen...
En ik dacht gisteren juist van heh laat ik eens een flufje in deze coin gooien. Normaal heb ik met dit soort acties altijd karma en gaat de coin door de shitter. Nu een keer geluk. Vraag is alleen of ik er nu even uitstap of de boel nog even laat draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Begin moe te raken van Cardano. $1.19? WTF People 🤬 $1.39 op z’n minst en het liefst $11.39 want anders komt die Lambo nooit..

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:05

knakworst

Get more sats!

EvilTurkey schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:09:
Begin moe te raken van Cardano. $1.19? WTF People 🤬 $1.39 op z’n minst en het liefst $11.39 want anders komt die Lambo nooit..
Ik zou snel rekening houden met 90 cent, de shill is over...

De beurs gaat weer een rood dagje beleven. Laatste dagen ging beurs en crypto gelijk op. Kijken of de crypto mee gaat duiken of voor de verandering staande kan houden.

[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 04-03-2021 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Nikkei sluit op -2.1%. In lijn met de daling van de Nasdaq, gedreven door tech stocks die massaal verruild worden voor traditionele stocks met verwachtingen over een herstellende economie en hogere bond yields.

Benieuwd of dit iets voor BTC gaat betekenen vandaag en morgen en of we de MA50 (1d) kunnen behouden.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:18
Doet me denken aan 2014.....dogecoin in de nascar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7MqvfVqYjE0SD8tFuDi3UKhOOXg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/glR8iYZPAyEvycU0ZohfASGG.jpg?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door anti elppa op 04-03-2021 08:29 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Waarom kwam niemand hier aan met Enjin (ENJ) die is met 140% sinds een week!

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:11
EvilTurkey schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:30:
We zaten allemaal te wachten totdat jij er over zou beginnen. Waarom deed je dat niet eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 22:12
knakworst schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:14:
[...]

Ik zou snel rekening houden met 90 cent, de shill is over...

De beurs gaat weer een rood dagje beleven. Laatste dagen ging beurs en crypto gelijk op. Kijken of de crypto mee gaat duiken of voor de verandering staande kan houden.
90 cent kan, maar ik verwacht eerder support iets boven de 1 dollar.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
EvilTurkey schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:30:
Omdat iedereen vol in ADA zit, die niet een week stijgt maar maanden aan een stuk tot minimaal 2023.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik zit nog met die kut DODO in mijn pf. Wachten op 100% of verlies nemen en verder. Je zult natuurlijk zien dat zodra ik hem verkoop er een pump is... 📶

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Het Fantoom schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:53:
[...]

Omdat iedereen vol in ADA zit, die niet een week stijgt maar maanden aan een stuk tot minimaal 2023.
Ik zit liever in
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2aASZNYKSDZdUmLZ2bYc-IlMReM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SlaaMqVoPurETxyKvZoJFMoo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Haha, en op de achtergrond die kerel in zijn dikke winterjas met een mondkapje _O-

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Verrassend, klokslag 9 uur en we zien weer groen :P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En door de 50k. Laat die pump maar komen, goed teken terwijl beurs rood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
XEM -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:03:
[...]

En door de 50k. Laat die pump maar komen, goed teken terwijl beurs rood is.
Ik kijk zelf niet meer zoveel naar de dag, als we tussen de 40k en 60k wat door de zomer heenslenteren is het wat mij betreft meer dan prima.

En dan hopelijk een hele dikke bult groen vuurwerk eind dit jaar *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Daar had je natuurlijk op kunnen wachten. Zelfde met Ada. Pump is voor nu even over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Over een uur start de yieldwatch IFO op pancakeswap. Hopelijk zorgt dat nog voor een BNB-CAKE pump want je moet beide in een liquidity pool stoppen om aanspraak op yield te kunnen maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Verwijderd schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:06:
[...]

Ik kijk zelf niet meer zoveel naar de dag, als we tussen de 40k en 60k wat door de zomer heenslenteren is het wat mij betreft meer dan prima.

Ik kijk ook niet naar de dag. Naar de minuut. 15m charts uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
Ik huil met je mee. Helpt dat?

Zo niet, helpt vasthouden aan 15 maart wellicht. Komt vast wel weer een pumpie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Mighty schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:58:
Ik zit nog met die kut DODO in mijn pf. Wachten op 100% of verlies nemen en verder. Je zult natuurlijk zien dat zodra ik hem verkoop er een pump is... 📶
Ga eens snel verkopen dan >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Wo Ve schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:33:
[...]

Ga eens snel verkopen dan >:)
Samen gelijk verkopen dan? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Zelf ben ik gisteren all in op Theta gegaan. Hebben ondertussen ook samenwerking met Sony en Lionsgate. Daarnaast verwacht ik dat NFT’s de komende tijd meer aandacht zullen krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:06:
[...]

Ik gun dat scenario iedereen, maar heb in de klas van 2017/2018 een andere les geleerd. Ben nog altijd uitgestapt rond de 52k en wacht op een fiasco om weer in te stappen. 🙈

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:48:
[...]

Ik gun dat scenario iedereen, maar heb in de klas van 2017/2018 een andere les geleerd. Ben nog altijd uitgestapt rond de 52k en wacht op een fiasco om weer in te stappen. 🙈
Ik heb ook de ongeveer de helft eruit getrokken, ergens bij de 56k. De rest laat ik gewoon staan. Mocht het fiasco komen koop ik weer wat goedkoper terug, mocht het echt stock 2 flow gaan, ook prima. Maar eerst zien, dan geloven. ;)

En zo pruts ik maar wat om in de hoop op het beste _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Verwijderd schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:53:
[...]

Ik heb ook de ongeveer de helft eruit getrokken, ergens bij de 56k. De rest laat ik gewoon staan. Mocht het fiasco komen koop ik weer wat goedkoper terug, mocht het echt stock 2 flow gaan, ook prima. Maar eerst zien, dan geloven. ;)

En zo pruts ik maar wat om in de hoop op het beste _O-
Zelfde hier, ook na 2017 een stuk wijzer geworden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Daacuso schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:55:
[...]

Zelfde hier, ook na 2017 een stuk wijzer geworden :P
ik ook. Daarom verkoop ik nu niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
anti elppa schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:56:
[...]

Samen met met mijn zwager vorige week Ren gekocht. Hij heeft deze nog, ik ben ondertussen 5 coins verder :9

Zo doe ik het dus vaak, snel wat procenten pakken en verder. En gewoon tussendoor wat winst afromen. Maar zo heeft iedereen zijn eigen strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Glockner schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:28:
[...]

Appreciated! Zodra ik weer in de + zit knal ik hem er uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Daacuso schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:59:
[...]

Samen met met mijn zwager vorige week Ren gekocht. Hij heeft deze nog, ik ben ondertussen 5 coins verder :9

Zo doe ik het dus vaak, snel wat procenten pakken en verder. En gewoon tussendoor wat winst afromen. Maar zo heeft iedereen zijn eigen strategie.
Dus hieruit kunnen we opmaken dat jij een succesvolle trader bent? Doordat ik ook van de ene naar de andere coin ging, terwijl ik een goed plan vooraf had, ben ik toch aardig wat winst kwijtgeraakt en heb ik zelfs verlies gemaakt. Ik had 100.000 Vechain toen die 3x zo laag stond. In 3 weken verpest....had er gewoon af moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Daacuso schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:59:
[...]

Oh ik trade wel hoor. Leverage op BTC en soms spot met 30% van hodl pf btc. EN heel heel heel af en toe wat shitcoins voor een dagje. Maar dit is de top nog niet. Dus ik stap nu ook nog niet uit waarmee ik bedoel dat ik nog geen fiat naar mijn bankrekening schrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:56:
[...]

Jij hebt wel erg mooie moves gemaakt inderdaad deze run, o.a. met DOGE en ook die call op de bodem van Litecoin (in sats).

Ik volg je posts dan ook graag, en ergens weet ik wel dat je met de rest ook waarschijnlijk ook gelijk zult gaan krijgen. ;)

Vooral die stelling over verkoop momenten die je laatst maakte vind ik interessant, wanneer we de echte Bitcoin pumps van 40-50% in 24h gaan krijgen. Dat was de vorige runs inderdaad ook de vorming van de echte zeepbel top.

Ik hou het dus allemaal goed in de gaten :)

Ik wil nooit meer 100% zonder Bitcoin komen te zitten maar als ik kan verkopen om mijn positie te vergroten over tijd dan doe ik dat graag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
Als je het geld niet nodig hebt op je bankrekening kan je ook gewoon hodlen en er afblijven, snap de stress niet. Bij verschillende altcoins is het natuurlijk een ander verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
zwembroek schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:03:
[...]

Dus hieruit kunnen we opmaken dat jij een succesvolle trader bent? Doordat ik ook van de ene naar de andere coin ging, terwijl ik een goed plan vooraf had, ben ik toch aardig wat winst kwijtgeraakt en heb ik zelfs verlies gemaakt. Ik had 100.000 Vechain toen die 3x zo laag stond. In 3 weken verpest....had er gewoon af moeten blijven.
Geef het eerlijk toe, met het vasthouden van een aantal coins had mijn winst significant hoger kunnen zijn. Maar mijn doel is om niet als bagholder achter te blijven, dus ik kies voor de korte trades. Daarnaast vind ik dat persoonlijk ook leuker. En ook ik heb fouten gemaakt, weak hands selling kan ik voldoende over mee praten. Maar het scheelt wel als je er uiteindelijk volledig met winst inzit. Maar ik zal er niet omheen draaien, onderaan de streep mag ik niet klagen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 16-09 21:05

Chaes

#HODL

Weet iemand hoe je in de Delta app een sub-portfolio kan verwijderen? Ik heb bijv. een "Main" portfolio waaronder zowel een crypto als een aandelenportfolio vallen. Maar die laatste wil ik graag verwijderen maar ik kan die mogelijkheid niet vinden...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:07:
[...]

Jij hebt wel erg mooie moves gemaakt inderdaad deze run, o.a. met DOGE en ook die call op de bodem van Litecoin (in sats).

Ik volg je posts dan ook graag, en ergens weet ik wel dat je met de rest ook waarschijnlijk ook gelijk zult gaan krijgen. ;)

Vooral die stelling over verkoop momenten die je laatst maakte vind ik interessant, wanneer we de echte Bitcoin pumps van 40-50% in 24h gaan krijgen. Dat was de vorige runs inderdaad ook de vorming van de echte zeepbel top.

Ik hou het dus allemaal goed in de gaten :)

Ik wil nooit meer 100% zonder Bitcoin komen te zitten maar als ik kan verkopen om mijn positie te vergroten over tijd dan doe ik dat graag ;)
Thanks Jaap. Ik maak ook zat klote trades hoor. Maar daar moet je je dan snel overheen zetten en niet gaan anger traden.
Idd ik kijk ook uit naar die blowof top dagen die gaan komen. Dat word echt een klere zooi. Alle exchanges plat, nergens meer een account kunnen openen. Gewoon 2 a 3 dagen niet slapen. Man dat word epic. Je weet dan iig dat je heeell heeel heel hard op sell moet rammen. Alleen de timing word lastig. Je weet dat het aan de gang is. Je weet alleen niet hoeveel uren/ minuten/ sec het nog door gaat. Een uurtje later kan veel uitmaken......naar boven en naar beneden. En dan dat gevecht met je zelf.....die GREED!!! heel bar. Die dagen kosten je 10 jaar van je leven maar zou ze niet willen missen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
anti elppa schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:16:
[...]

Thanks Jaap. Ik maak ook zat klote trades hoor. Maar daar moet je je dan snel overheen zetten en niet gaan anger traden.
Idd ik kijk ook uit naar die blowof top dagen die gaan komen. Dat word echt een klere zooi. Alle exchanges plat, nergens meer een account kunnen openen. Gewoon 2 a 3 dagen niet slapen. Man dat word epic. Je weet dan iig dat je heeell heeel heel hard op sell moet rammen. Alleen de timing word lastig. Je weet dat het aan de gang is. Je weet alleen niet hoeveel uren/ minuten/ sec het nog door gaat. Een uurtje later kan veel uitmaken......naar boven en naar beneden. En dan dat gevecht met je zelf.....die GREED!!! heel bar. Die dagen kosten je 10 jaar van je leven maar zou ze niet willen missen 8)7
Geweldige tijden waren dat zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik merk dat ik heel erg in een Sora (XOR) gat getrokken wordt......1 a 2 keer per jaar heb je zo'n wormhole waar je helemaal in meegaat, ben benieuwd of het hiermee hetzelfde gaat lopen als mijn vorige heilige graal DOT.......

Edit: daarvoor was het HOT dus ik heb het ook gruwelijk mis gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door deppenboks op 04-03-2021 10:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Raaafie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:09:
Als je het geld niet nodig hebt op je bankrekening kan je ook gewoon hodlen en er afblijven, snap de stress niet. Bij verschillende altcoins is het natuurlijk een ander verhaal.
Omdat wat er vanaf dit punt ook gebeurd, ik mijn inleg + winst eruit heb. Ik weet niet, daarmee voelt het gewoon anders. Ja, als BTC nu naar 200k gaat heb ik aanzienlijk minder winst, maar als Bitcoin naar 15k zakt aanzienlijk minder verlies.

Je kunt de top of bodem nooit goed timen, ik tenminste niet. Dus voelde het als een mooi moment om na ruim 3 jaar alleen maar inleggen eens een keertje iets terug te halen.

Als het crasht lig ik er niet wakker van en als het naar een miljoen per Bitcoin gaat ook niet.

Ben gewoon tevreden met wat voor nu gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Hallo? Wat is dit nou :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Alles moet kapot!

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L-sWZ5mo8RuvgN6XpBKWnR3wwfs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/eT8mU91jDdXeqls1lKWijx4l.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hey ADA, doe nou niet.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Alles behalve Bitcoin :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Ik denk dat we een (kort) ritje naar beneden kunnen verwachten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xCtYRihNLl1JncaSS8YupdsXWFU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p0k4YJgFqthYQYJcuLcUBVAa.png?f=fotoalbum_large
Dit is op de 4hr chart btw

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:00
Toch wel een aardige rode kaars, zo vanaf de 50.5K :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
DutchCrownNL schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:24:
[...]

Ik denk dat we een (kort) ritje naar beneden kunnen verwachten
[Afbeelding]
Dit is op de 4hr chart btw
great minds think the same ;)
H4 chart

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qz6_Fb9gZ2UiGXlB3MPN5UEX2k0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/v417rHSsWzdUfN52YufnyQou.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-09 21:29

raq

Glockner schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:28:
[...]

Zoekt die niet gewoon support op de eerdere resistance van 1500sats? Ik zou ze iig niet (alles) vasthouden tot de snapshot van 12mrt, 9/10 x dat er voor die datum hard gedumpt wordt. iig door mij ;)

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:51
Even wachten op mooi inkoop momentje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mooi geweest. Laat die 48.5 maar een steun zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
knakworst schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:32:
Mooi geweest. Laat die 48.5 maar een steun zijn.
Echt sorry, moet keihard lachen om dit soort opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

knakworst schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:18:
Over een uur start de yieldwatch IFO op pancakeswap. Hopelijk zorgt dat nog voor een BNB-CAKE pump want je moet beide in een liquidity pool stoppen om aanspraak op yield te kunnen maken.
De IFO is al 400 keer overschreven. Dat betekent dat je voor iedere 400 dollar aan BNB-CAKE 1 dollar aan YIELD kan kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Jantje huilt posts hieronder:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
knakworst schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:18:
En net na de start gaat BTC heel toevallig naar beneden |:(

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bjorn180179 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:36:
[...]

En net na de start gaat BTC heel toevallig naar beneden |:(
Ik denk inderdaad niet dat een pannenkoekenboerderij een dergelijke daling veroorzaakt , jij wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Daling? Waar dan? Mijn Theta heeft nergens last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Nee dat niet, ik hoopt ook op een pumpje van BNB maar BTC moest zo nodig weer naar beneden gaan en trekt BNB mee.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 22:12
Nog weinig aan de hand op dit moment. Waar eerst de 48000/48500 de weerstand was is het nu support. Hopelijk kan deze lijn het houden.. Zo niet dan komen we op de 47250 ongeveer. Ook nog geen ramp. Als we onder de 45000 zakken begint het wat spannender te worden. Maar goed.. ik heb er de ballen verstand van verder.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Pelox schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:43:
Nog weinig aan de hand op dit moment. Waar eerst de 48500 de weerstand was is het nu support. Hopelijk kan deze lijn het houden.. Zo niet dan komen we op de 47250 ongeveer. Ook nog geen ramp. Als we onder de 45000 zakken begint het wat spannender te worden. Maar goed.. ik heb er de ballen verstand van verder.
Gewoon je geld in Gamestop stocks gooien, koopje nu.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XKHll5KBzY0IGRV-xih7H655rS0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g5kI4qjXaQai47vDLtaSY2jk.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:58

St@m

@ Your Service

Happy 49k *O*
Of was dat gisterochtend ook al..

REKT!

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Pagina: 1 ... 42 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!