☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
niet zo negatief. Bear of bullYES schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:52:
[...]
[Afbeelding]
Zo, en nu eindelijk weer eens naar de kapper, succes in de bearmarket nog vanmiddag allen!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
In een bullmarket wel. In een bearmarket snel winst pakken.AMARONE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:38:
[...]
Maar als je opstaat. Je ziet btc in het groen. Dan fomo je toch all in op btc en dan moon?
De Amerikanen moet alleen even doorkrijgen dat de bearmarket alweer voorbij is.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
:fill(white):strip_exif()/f/image/sTDxx1mZIKabdHL2f7TN8nzj.png?f=user_large)
Weet niet als deze al is gepost, anders mijn excuses.
Polkadot vs Cardano: Full analysis
https://cryptoreportage.c...vs-cardano-full-analysis/
[ Voor 9% gewijzigd door wehave op 03-03-2021 16:14 ]
Grafieken zonder X & Y as zijn de beste!Raaafie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:05:
Wat lees ik hier nou over bear market? Vreemde bear market..
[Afbeelding]
Die hoor je uit je hoofd te weten. gok dat iedereen die hier zo erbij kan zetten
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Tuurlijk: X en.. euh, Y!anti elppa schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:20:
[...]
Die hoor je uit je hoofd te weten. gok dat iedereen die hier zo erbij kan zetten
Yes in deze gok ik dat X iets is met tijd en Y iets met een waarde.. maar hoeveel van beide.anti elppa schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:20:
[...]
Nee flauw, zolang de grafieken er zo uit blijven zien hoor je mij niet klagen.
Dat is de weekly chart (voor BTC, niet een of andere shitcoin)
Krijg een beetje kriebel van al die angstzaaierij.
[ Voor 7% gewijzigd door Raaafie op 03-03-2021 16:38 ]
Verwijderd

https://www.captiongenerator.com/2157657/HODL
Hhmmm btc is inderdaad wel stabiel.Raaafie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:36:
[...]
Dat is de weekly chart (voor BTC, niet een of andere shitcoin)
Krijg een beetje kriebel van al die angstzaaierij.
:strip_exif()/f/image/YA34xGs4541KBbYGpOgtFK3R.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:45:
Zo jammer dat ik deze niet kan embedden, ik zit er zelf gewoon om te lachen. Zo heerlijk dom dit![]()

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zo jammer dat ik deze niet kan embedden, ik zit er zelf gewoon om te lachen. Zo heerlijk dom dit![]()
Ik vertrouwde CZVerwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:45:

gvd ga stuk hierVerwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:45:

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bij elke 1% dip van BTC wordt meteen moord en brand geroepen, dat weet je toch.Raaafie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:05:
Wat lees ik hier nou over bear market? Vreemde bear market..
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Prachtig !Verwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:45:
Dat stukje van Der Untergang zijn al erg veel leuke parodieën op gemaakt
Edit : Zonder de link te posten Luckytv heeft er ook een gemaakt met als thema personeelsuitje
[ Voor 13% gewijzigd door Bjorn180179 op 03-03-2021 17:14 ]
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
De film zelf is ook een dikke aanrader, mocht je die nog niet tien keer gezien hebben.Bjorn180179 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:07:
[...]
Prachtig !
Post van het jaarVerwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:45:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Die is wel heel goed. Goed ook dat ze de originele audio hebben weggehaald.Bjorn180179 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:07:
[...]
Prachtig !
Edit : Zonder de link te posten Luckytv heeft er ook een gemaakt met als thema personeelsuitje
God morks in wysterious ways.
Sorry man...Tominatie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:46:
[...]
Helaas wel!![]()
Congrats met het ritje naar de maan,SXP hele goede tech. $10 soon.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bedankt jongens! +6% in een uur tijdRay_ schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:22:
Kunnen jullie even wat GRT aanschaffen? Heeft nogal moeite met een stukje resistance
GeniaalVerwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:45:

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Nou jaapio, dat word een vette rekening bij de Mac,Verwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:45:
Ik wil graag een groot dubble big tasty menu met een grote bananen milkshake en een kip 20

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
En bedankt.. nu krijg ik trekKhaelos schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:22:
[...]
Ik wil graag een groot dubble big tasty menu met een grote bananen milkshake en een kip 20![]()
Gewoon ff traantje pikken in je lambo en weer doorTominatie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:48:
[...]
haha is m'n eigen keuze geweest hoor.Ik lig er niet wakker van
Continue stijging met elke keer een kleine correctie. Moest er ooit nog om lachen “$2.000,- dollar? Voor wat? Lucht? Kan je nog geen pizza mee kopen, gek!”

Little did we know...
Snap de user wel die dat gisteren ook zei. ‘That ship has sailed’.
10K kan hooguit 40K worden. Maar dat krijg ik hier niet door de voorzitster van de raad van bestuur van huize Ready.
Wat ik nu ga doen is denk de ‘winst’ op altcoins*** in BTC omzetten.
Eindelijk (
Uiteindelijke EUR profit mik ik op ergens komende 2 jaar wat te kunnen afromen voor wat leuks. Iets tussen airpods pro en een 2 Lambo’s.
Toch een vraag hierin verweven:
- gaat de BTC nog dippen (waar ik op hoopte
Eigenlijk)
- goed idee? Profit op alts omzetten naar BTC?
Zie die rode candles dan. REKT!readytoflow schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:31:
Eigenlijk)
Bensimpel
Positieve meneer
Cardano naar 100kreadytoflow schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:31:
Mezelf even een tantalus kwelling gegeven en eens naar de koers van BTC in cijfers gekeken van de laatste 4 jaar.
Continue stijging met elke keer een kleine correctie. Moest er ooit nog om lachen “$2.000,- dollar? Voor wat? Lucht? Kan je nog geen pizza mee kopen, gek!”![]()
Little did we know...
Snap de user wel die dat gisteren ook zei. ‘That ship has sailed’.
10K kan hooguit 40K worden. Maar dat krijg ik hier niet door de voorzitster van de raad van bestuur van huize Ready.
Wat ik nu ga doen is denk de ‘winst’ op altcoins*** in BTC omzetten.
Eindelijk (na 2 weken pas) leuke profit op CHZ aan het maken. Wat dan leuk is want dat was wel een coin waar ik zelf voor gekozen heb. En waar ik ook gevoel bij had dat het wat kon worden. Is nu bijna verdubbeld. Haal 50% eraf en zet dat om in BTC.
Uiteindelijke EUR profit mik ik op ergens komende 2 jaar wat te kunnen afromen voor wat leuks. Iets tussen airpods pro en een 2 Lambo’s.
Toch een vraag hierin verweven:
Eigenlijk)
- goed idee? Profit op alts omzetten naar BTC?

😆 - Denk ook eens om ;)
Dan heb ik voor elke dag in de maand een andere kleur Lambo

Maar eerst BTC en ETH maar eens naar de maan

/f/image/GR6xCveloBaS1gFa5NS1Hj4S.png?f=fotoalbum_large)
We zullen het niet weten, komt misschien een fork of zo.
Dat geldt voor ons allemaal. Daarom moet je ook af en toe profits pakken en blijven genieten van het leven. Pluk de dagpletter schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:43:
@Raaafie ben nu 57 kan best zijn over 10 jaar dat dit het is.
[Afbeelding]
Om even in stijl te antwoorden: welk type lambo is dat? En wil je naar de maan geschoten worden in dat ding?pletter schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:43:
@Raaafie ben nu 57 kan best zijn over 10 jaar dat dit het is.
[Afbeelding]
When life gives you lemons, start a battery factory
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LtkTfztC9vIJeZ00LTLBBjrG.jpg?f=user_large)
Daarna TO THE MOON.😎😋
Dit gebeurd als je je gaspedaal van je lambo mooned op de verkeerde plek.KabouterSuper schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:55:
[...]
Om even in stijl te antwoorden: welk type lambo is dat? En wil je naar de maan geschoten worden in dat ding?
Bensimpel
Positieve meneer
Lange termijn visie: ik zie geen toekomst in BTC als betaalmiddel, misschien inderdaad digitaal goud ofzo. BTC kan maar 2 transacties per seconden verwerken. We willen snelle, efficiënte, decentrale verwerking.Raaafie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:39:
Niemand weet wat Bitcoin gaat doen. Maar vergeet niet dat om de 4 jaar de mining rewards worden gehalveerd dat zorgt voor schaarste en in het meest optimale geval ook voor een hogere prijs. Als BTC nog bestaat in 2032 dan wordt na de halving nog maar rond de 100 BTC per dag gemined. Nu is dat 900.
Ik voorzie nog wel binnen 3 jaar dat de dominantie van BTC zal gaan afnemen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik heb dit filmpje inmiddels 4x gekeken en lig nog steeds in een deukVerwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:45:

[ Voor 12% gewijzigd door pletter op 03-03-2021 19:20 ]
Goed dat je het zegt door mijn no-script blocker zag ik het filmpje niet eensRichh schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:14:
[...]
Ik heb dit filmpje inmiddels 4x gekeken en lig nog steeds in een deuk
Idd...durfde vanochtend niet meer in te stappen maar had best gekund...pletter schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:18:
Wat maakt enj rare sprongen. Gaat wel erg hard omhoog.10% in een uur?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Haha zo flauw die der untergang edits.Richh schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:14:
[...]
Ik heb dit filmpje inmiddels 4x gekeken en lig nog steeds in een deuk
Als ik ooit nog multimiljonair wordt door een jackpot ofzo dan wist ik het wel. De hele dag wat video memes produceren en hier wat Bitcoin en Ethereum airdroppen

dat memes gedeelte doe je al toch?Verwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:27:
[...]
Haha zo flauw die der untergang edits.
Als ik ooit nog multimiljonair wordt door een jackpot ofzo dan wist ik het wel. De hele dag wat video memes produceren en hier wat Bitcoin en Ethereum airdroppen

Steam: CatBearCow
Zie op Binance het volume alleen maar inkakken.Glockner schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:28:
Meer mensen die XEM (NEM) nu zitten te volgen? Ik heb op de week grafiek wat beginner-TA-lijnen getrokken en daarop gebaseerd zou ie binnen nu en een uur een flinke move omhoog moeten maken.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Geen dank hoor!gijsvogel schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:47:
Ik weet niet wie ik moet bedanken, maar fijn dat iemand een schop tegen de GRT emmer heeft gegeven en mijn bag heeft gerepareerd.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

:fill(white):strip_exif()/f/image/kKr563ucKDPYGUQTkAubJ7FY.png?f=user_large)
Gewoon geduldig wachten.gijsvogel schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:47:
Ik weet niet wie ik moet bedanken, maar fijn dat iemand een schop tegen de GRT emmer heeft gegeven en mijn bag heeft gerepareerd.
ADA doet ook vreemd, kijk maar.
Is maar iets van 2% maar wel even een piek.
:strip_exif()/f/image/OsZZf8EOEhZQK3ZyAkcfTrWv.jpg?f=fotoalbum_large)
Aha!DutchCrownNL schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:51:
Iemand heeft even wat ADA ingeslagen zo te zien, ruim 3,6M volume
[Afbeelding]
Ik zag hem net toevallig ook.
Was net in mijn PF aan het kijken.
Een half uurtje en wat meer verdieping verder zie ik het nu inderdaad ook niet gebeuren.Daacuso schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:49:
[...]
Zie op Binance het volume alleen maar inkakken.
Hebben we wat gemist gaan we naar de maan????HoppyF schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:51:
[...]
Gewoon geduldig wachten.
[Afbeelding]
ik zie iemand steeds met 12,000 units steeds wanneer ie bij de minimum komt gelijk wegtrekken en weer iets lager plaatsen zodat de onderliggende gekocht worden.Glockner schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:28:
Meer mensen die XEM (NEM) nu zitten te volgen? Ik heb op de week grafiek wat beginner-TA-lijnen getrokken en daarop gebaseerd zou ie binnen nu en een uur een flinke move omhoog moeten maken.
Waar basseer je dan dat ie straks kan gaan stijgen?
nothing stops this train
Bensimpel
Positieve meneer
Welke dan?superchanbe schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:45:
nieuwe coin coinbase earn
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik zeg het je... die gaat richting de ~0.90$. Rustig afwachten.HoppyF schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:51:
[...]
Gewoon geduldig wachten.
[Afbeelding]
Je hebt de 9 aan de verkeerde kant van de punt gezet...MicroWhale schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:05:
[...]
Ik zeg het je... die gaat richting de ~0.90$. Rustig afwachten.
Op naar de $9 !
Bensimpel
Positieve meneer
Nog steeds fout, $90gijsvogel schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:08:
[...]
Je hebt de 9 aan de verkeerde kant van de punt gezet...
Op naar de $9 !
😆 - Denk ook eens om ;)
niet echt een nieuwe coin maar nieuwe coin voor de quiz
Numeraire NMR
Ik zet mijn orders vast klaar.MicroWhale schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:05:
[...]
Ik zeg het je... die gaat richting de ~0.90$. Rustig afwachten.
Bensimpel
Positieve meneer
oh die heb ik al gedaan vandaag inderdaad. ach de kleine beetjes helpen iig.superchanbe schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:10:
[...]
niet echt een nieuwe coin maar nieuwe coin voor de quiz
Numeraire NMR
😆 - Denk ook eens om ;)
Die kun je beter als avatar nemen, zo vaak post je die
hier... 😉😘
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
https://www.tomshardware....us-benchmarked-and-ranked
[ Voor 12% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 03-03-2021 20:29 ]
God morks in wysterious ways.
Nog niet.cursquidHome schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:59:
[...]
Hebben we wat gemist gaan we naar de maan????
Gewoon iemand die even $4M aftikt.
Hoewel?
Ik zie net dat er nog een keer $4M langs komt.
Vreemd genoeg de andere kant op.
Dus eerst koopt iemand hoog in om ze daarna goedkoper te verkopen.
Volgens mij moet het net andersom zijn!

:strip_exif()/f/image/z9lpYxNKVXUL4IHu1qJe853x.jpg?f=fotoalbum_large)
Huh, dit is toch goed? Ik lees hier altijd buy high, sell low..HoppyF schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:28:
[...]
Nog niet.
Hoewel?
Volgens mij moet het net andersom zijn!![]()
[Afbeelding]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik keek puur naar de weekgrafiek en trok de hoogte- en dieptepunten in één lijn door. TA for dummies dus.Kol Nedra schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:01:
[...]
ik zie iemand steeds met 12,000 units steeds wanneer ie bij de minimum komt gelijk wegtrekken en weer iets lager plaatsen zodat de onderliggende gekocht worden.
Waar basseer je dan dat ie straks kan gaan stijgen?
Desalniettemin hou ik m’n NEM de komende tijd even aan.
Of het is totaal 8mHoppyF schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:28:
[...]
Nog niet.
Hoewel?
[Afbeelding]
Verwijderd
LeergeldHoppyF schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:28:
[...]
Nog niet.
Hoewel?
[Afbeelding]

Ik hoop het voor je, maar ik ben blij dat ik ban SXP af benjvp schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:35:
[...]
Als we naar de 10,- gaan waarom stappen jullie dan niet in??? Het voelt nu zo eenzaam...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het is voor iedereen beter als ik gewoon deze avatar houdtgijsvogel schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:17:
[...]
Die kun je beter als avatar nemen, zo vaak post je die
hier... 😉😘
terugstorten naar de eigen rekening waarschijnlijk, of via een bepaalde crypto coin (NEO misschien, lage transaction fee)?
Verwijderd
"Niet verkeerd"ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:27:
https://www.marktplaats.n...eokaarten/q/gtx+1060+6gb/ GeForce GTX 1060 6GB voor 250 euro. Niet verkeerd, ROI van 6 maanden. Moet je er alleen nog een pc omheen bouwen en dat kost al gauw 200 euro, en dan gaat de ROI weer down the drain. Tenzij je meerdere kaartjes eraan hangt.
https://www.tomshardware....us-benchmarked-and-ranked
Voor deze gekte was die kaart 2ehands 80 euro waard.
Ik doe altijd met Litecoin, voor mijn gevoel goedkoop, maar misschien een ouderwetse manierillus!0n schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:48:
Heb nog wat fiat staan in bitvavo, hoe krijg ik dit op de makkelijkste (lees: goedkope) manier naar binance,
terugstorten naar de eigen rekening waarschijnlijk, of via een bepaalde crypto coin (NEO misschien, lage transaction fee)?

Waarom niet op Bitvavo laten staan?illus!0n schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:48:
Heb nog wat fiat staan in bitvavo, hoe krijg ik dit op de makkelijkste (lees: goedkope) manier naar binance,
Vergeet dan niet in te kopen als hij op 0.90$ staat, dan heb je eindelijk een keer een goede 10x te pakken!gijsvogel schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:08:
[...]
Je hebt de 9 aan de verkeerde kant van de punt gezet...
Op naar de $9 !
Omdat ik een paar coins interessant vind die (nog) niet beschikbaar zijn op bitvavo
Waarom niet op allebei wat laten staan. Zo doe ik het tenminsteillus!0n schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:56:
[...]
Omdat ik een paar coins interessant vind die (nog) niet beschikbaar zijn op bitvavo.
Er gaat er vanavond sowieso eentje van 0 naar 12k, dus ik zou nog even wakker blijven.
80,- is wel weinig maar 120-150,- was mogelijk voor een 6GB, de 3GB was goedkoper.Verwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:49:
[...]
Voor deze gekte was die kaart 2ehands 80 euro waard.
80,- als je geluk had een 1050ti.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik durf het ook niet aanAMARONE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:57:
Oké, btc blijft hangen. Toch maar in Fiat voor de avond. Wei kan van de ervaren rotten officieel uitspreken of er nog hoop is of toch echt bearmarket en down soon?
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!