[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.126 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:56
raptorix schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:45:
[...]

Gewoon je geld in Gamestop stocks gooien, koopje nu.
Ik heb ter waarde van een staatslot GME stocks, lekker afwachten of er nog een keer wat gebeurt of niet :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Het voelt een beetje nu of we in 45k-55k schommelen, tenminste hoop ik en dat de niet onder de 45k komen want dan kan er panic sells komen!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:55
Richh schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:55:
[...]

Ik heb ter waarde van een staatslot GME stocks, lekker afwachten of er nog een keer wat gebeurt of niet :P
Lekker laag ja, grote kans dat ie gewoon weer naar de 45 dollar zakt.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackpants10
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-01 09:50
Hoi ik ben nieuw hier. Ik heb ook THETA gekocht, maar waarom is er zo'n hype op NFT's? Die schieten allemaal de lucht in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Daacuso schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:57:
[...]

Lekker laag ja, grote kans dat ie gewoon weer naar de 45 dollar zakt.
Grootste kans dat GME gewoon naar de $4 zakt, of dat heel Gamestop failliet gaat.

Een fysieke winkel voor een digitaal product in tijden waarin de winkels niet open mogen? 7(8)7

Maar hey, als het shorten nog een keer in de knel komt is het alleen maar lollig. Dat staatslot is hier allang afgeschreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-09 21:29

raq

anti elppa schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:16:
[...]

Thanks Jaap. Ik maak ook zat klote trades hoor. Maar daar moet je je dan snel overheen zetten en niet gaan anger traden.
Idd ik kijk ook uit naar die blowof top dagen die gaan komen. Dat word echt een klere zooi. Alle exchanges plat, nergens meer een account kunnen openen. Gewoon 2 a 3 dagen niet slapen. Man dat word epic. Je weet dan iig dat je heeell heeel heel hard op sell moet rammen. Alleen de timing word lastig. Je weet dat het aan de gang is. Je weet alleen niet hoeveel uren/ minuten/ sec het nog door gaat. Een uurtje later kan veel uitmaken......naar boven en naar beneden. En dan dat gevecht met je zelf.....die GREED!!! heel bar. Die dagen kosten je 10 jaar van je leven maar zou ze niet willen missen 8)7
Ik vind het nogal wat om hierop te 'gokken', ik zou het echt niet kunnen, zelf speel ik het een stuk veiliger. Room elke 2 weken een behoorlijk bedrag af, inmiddels is dit nog maar 1,5% van het totaal door de stijging van het totaal. Voelt wel een stuk minder stressvol nu de inleg er ruim uit is en ik een plan heb om aan vast te houden. De markt timen kan ik totaal niet.
De meeste mensen hier uit 2017 zijn inmiddels wel minimaal x10 gegaan, door DCA, hodl of wat gelukte trades, dit is voor velen inmiddels een flinke smak geld geworden, soms life-changing, die ze niet (weer) willen zien verdampen. Deze angst is bij mij wel aanwezig namelijk, mogelijk komt dit doordat ik geen ervaring heb met bullmarkets.

Vind het wel stoer dat je hierop zinspeelt en op wilt wachten, hoe ga je bepalen of het 'de' blowoff top is en niet een 30% dip zoals bij 19k, 34k, 41k of 58k? Op die momenten knalde de koers ook als een malle heen en weer en waren exchanges onbereikbaar.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
raq schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:02:
[...]

Ik vind het nogal wat om hierop te 'gokken', ik zou het echt niet kunnen, zelf speel ik het een stuk veiliger. Room elke 2 weken een behoorlijk bedrag af, inmiddels is dit nog maar 1,5% van het totaal door de stijging van het totaal. Voelt wel een stuk minder stressvol nu de inleg er ruim uit is en ik een plan heb om aan vast te houden. De markt timen kan ik totaal niet.
De meeste mensen hier uit 2017 zijn inmiddels wel minimaal x10 gegaan, door DCA, hodl of wat gelukte trades, dit is voor velen inmiddels een flinke smak geld geworden, soms life-changing, die ze niet (weer) willen zien verdampen. Deze angst is bij mij wel aanwezig namelijk, mogelijk komt dit doordat ik geen ervaring heb met bullmarkets.

Vind het wel stoer dat je hierop zinspeelt en op wilt wachten, hoe ga je bepalen of het 'de' blowoff top is en niet een 30% dip zoals bij 19k, 34k, 41k of 58k? Op die momenten knalde de koers ook als een malle heen en weer en waren exchanges onbereikbaar.
Omdat veel nu wijst op het feit dat we nog (lang) niet de global top hebben bereikt van deze market cycle, zowel technisch als fundamenteel.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:14
Ik heb net ook even wat lijntjes getrokken en ik denk dat we zo weer omhoog gaan. Wat vinden de experts ervan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0eCG6EQVZfZHGP9BwkS7vqXnslY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7dML18NmRfaUza7ofS7BkiUt.jpg?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
3% omlaag, gister 7% omhoog, dit zijn de dagen om je massa te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Richh schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:00:
[...]

Grootste kans dat GME gewoon naar de $4 zakt, of dat heel Gamestop failliet gaat.

Een fysieke winkel voor een digitaal product in tijden waarin de winkels niet open mogen? 7(8)7

Maar hey, als het shorten nog een keer in de knel komt is het alleen maar lollig. Dat staatslot is hier allang afgeschreven ;)
Ik schat zo in dat ze binnen 5 jaar failliet zijn, heb naar de cijfertjes gekeken, en dat is nog slechter dan de Free Records Shop ooit was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:55
blackpants10 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:59:
Hoi ik ben nieuw hier. Ik heb ook THETA gekocht, maar waarom is er zo'n hype op NFT's? Die schieten allemaal de lucht in!
Hier staat een mooie uitleg. Zoals je kan lezen zijn NFT’s specifiek goed in te zetten bij een aantal populaire branches.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de users:

www.cointrackr.com heeft een update gehad waardoor je nu individueel je posities in coins kunt aanpassen, en je holdings tevens voorzien zijn van een logo.

Wel geinig; de developer van cointrackr zit op telegram en gebruikt mij als soort proefpersoon, als er storingen zijn geef ik hem een seintje en als hij updates doorzet vraagt hij of ik het wil testen. _O-

Ik vind het zelf een makkelijke site om zonder al teveel toeters en bellen de fiat en BTC waarde van mijn shitcoins bij te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:19
zwembroek schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:06:
Ik heb net ook even wat lijntjes getrokken en ik denk dat we zo weer omhoog gaan. Wat vinden de experts ervan?

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oQOWMChKlD4L5cxRZcMKNhjX3X0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/55kdhae7tGFi2co9MKMdBAkO.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:07
[...]

Ik zeg nergens dat ik pas in de blowoff top ga verkopen. Ik heb 2,5 jaar terug een plan gemaakt voor DCA en een sell schema. Dat schema begint bij 50keur en loopt in stappen van 25k op en telkens 8% van mijn hodl PF. Die blowoff top ga ik ook nog een deel verkopen als het zover is. Ik heb 2013 en 2017 mee gemaakt en dan nog de tussen top van 2019 (was ook een mooie luchtbel). Ik durf er wel redelijk op te gokken dat ik em aardig kan timen. Alleen zoals in die andere post, een uur verschil kan zomaar 5 tot 10% zijn. En dat laatste "stukje" kan niemand timen.
En met betrekking to die 30% dips van nu, de aanloop naar ATH waarna die dips volgen is heel anders dan bij de blowoff top. Dat ging redelijk stabiel en vergelijkbaar met die 30-40% dips in 2013 en 2017. Bij de blowoff top gaat het debiel hard omhoog, en dan bedoel ik echt debiel hard. Kijk voor de grap eens naar de charts van voorjaar 2013, eind 2013, eind 2017 en halverwege 2019.
Ik zelf zit wel in de categorie life changing met mijn huidige PF. Maar heb verder niets te verliezen, geen kinderen, super lage hypotheek, best jong nog, goede baan etc etc. Als mijn PF ineens 0 is, is dat enorm jammer, maar mijn leven gaat gewoon door. Ik heb al enorm geprofiteerd van crypto in de afgelopen 8 jaar. Prachtige vakanties gehad, spullen gekocht, hypotheek flink verlaagd. Het is leuk als mijn plan slaagt, maar de wereld vergaat niet als dat niet lukt. Als ik nu voor bijvoorbeeld mijn pensioen bezig was, ja dan was ik veel voorzichtiger. Denk dat het al genoeg zegt dat ik vrijwel alles in crypto heb zitten (op het huis, wat fysiek goud en wat aandelen van het bedrijf waar ik werk na).

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 04-03-2021 11:20 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:06:
[...]

Omdat veel nu wijst op het feit dat we nog (lang) niet de global top hebben bereikt van deze market cycle, zowel technisch als fundamenteel.
Vind wel grappig hoe iedereen ‘17 steeds gebruikt als vergelijking. Dat is toch echt de 0 meting verkeerd zetten.

De bitcoin impuls deze keer is totaal anders gefundeerd, dat is ook de reden dat de daling anders is. We hebben het nu niet meer over tig mensen met duizend euro in de hoop miljonair te worden, we hebben het nu over investeerders die verdomd goed weten hoe je met miljoenen om moet gaan.

De 48>58 zijn puur goudzoekers geweest, de mensen die in ‘17 niet mee konden doen, de mensen die niks geleerd hebben, het is echt enorme volume met tijdelijk resultaat. Een resultaat vooral gedreven door mensen die nu geld niet kunnen uitgeven aan vakanties, uit eten, onzinnig shoppen enzovoort. Een gokje wagen, want binnen charts bekijken en lijntjes trekken kan iedereen.

Persoonlijk denk ik dat we relatief rond dit punt zullen blijven voorlopig. Tenzij er nog wat grote spelers mooi nieuws hebben, maar gezien de zomer er aan komt verwacht ik niet dat de gewone Jan en Karin opnieuw zich zullen begeven op dit speelveld.

2017, is niet 2021.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
graceful schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:20:
[...]

Vind wel grappig hoe iedereen ‘17 steeds gebruikt als vergelijking. Dat is toch echt de 0 meting verkeerd zetten.

De bitcoin impuls deze keer is totaal anders gefundeerd, dat is ook de reden dat de daling anders is. We hebben het nu niet meer over tig mensen met duizend euro in de hoop miljonair te worden, we hebben het nu over investeerders die verdomd goed weten hoe je met miljoenen om moet gaan.

De 48>58 zijn puur goudzoekers geweest, de mensen die in ‘17 niet mee konden doen, de mensen die niks geleerd hebben, het is echt enorme volume met tijdelijk resultaat. Een resultaat vooral gedreven door mensen die nu geld niet kunnen uitgeven aan vakanties, uit eten, onzinnig shoppen enzovoort. Een gokje wagen, want binnen charts bekijken en lijntjes trekken kan iedereen.

Persoonlijk denk ik dat we relatief rond dit punt zullen blijven voorlopig. Tenzij er nog wat grote spelers mooi nieuws hebben, maar gezien de zomer er aan komt verwacht ik niet dat de gewone Jan en Karin opnieuw zich zullen begeven op dit speelveld.

2017, is niet 2021.
Nu een paar maanden rond dit punt blijven is ook prima en zeer bullish. Nu ineens door rammen naar bv 100k is niet gezond en kan zo maar einde van de bullrun zijn. Laat het maar ff een paar maanden consolideren. Dat is echt nodig willen we naar de 100k + targets komen of zelfs nog een end erboven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:25:
[...]

Nu een paar maanden rond dit punt blijven is ook prima en zeer bullish. Nu ineens door rammen naar bv 100k is niet gezond en kan zo maar einde van de bullrun zijn. Laat het maar ff een paar maanden consolideren. Dat is echt nodig willen we naar de 100k + targets komen of zelfs nog een end erboven.
Absoluut, daar gaan wij hier ook voor. Tussendoor doen we wat heavy traders om de winst te maximaliseren. Thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:00
[...]

2017, is niet 2021.
Denk dat je deels gelijk hebt en dan vooral mbt het institutioneel geld wat er nu voor veel meer geld inzit. Ik denk nog steeds dat Henk & Ingrid nogmaals/alsnog instappen. Ik merk dit nog best wel in mijn directe omgeving waarbij collega's, vrienden etc opeens weer vragen hoe het zit met crypto en overwegen om ook in te stappen.

Juist omdat ze gezien hebben dat er na de vorige bullrun & dal Bitcoin weer omhoog is gegaan en het daarom nogmaals, of pas voor het eerst, aandurven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
anti elppa schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:25:
[...]
Hoe meer mensen zich inkopen op deze niveaus hoe beter.
Alleen zo jammer dat de altcoins alleen maar omlaag kijken als BTC zijdelings beweegt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Egeau schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:29:
[...]

Denk dat je deels gelijk hebt en dan vooral mbt het institutioneel geld wat er nu voor veel meer geld inzit. Ik denk nog steeds dat Henk & Ingrid nogmaals/alsnog instappen. Ik merk dit nog best wel in mijn directe omgeving waarbij collega's, vrienden etc opeens weer vragen hoe het zit met crypto en overwegen om ook in te stappen.

Juist omdat ze gezien hebben dat er na de vorige bullrun & dal Bitcoin weer omhoog is gegaan en het daarom nogmaals, of pas voor het eerst, aandurven.
Henk & Ingrid staat (helaas) te ver af van de bubbel waar ik mij in begeef. Daarin koers ik volledig op de reacties hier hahahah. Alleen de impact die Henk & Ingrid hebben, zal met elke 1k omhoog, verder minimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
raptorix schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:07:
[...]

Ik schat zo in dat ze binnen 5 jaar failliet zijn, heb naar de cijfertjes gekeken, en dat is nog slechter dan de Free Records Shop ooit was ;)
Dan kan je short gaan, net als alle boomer pension funds :+

Ik denk precies hetzelfde, maar het RobinHood Wallstreetbets short-spelletje is wel lollig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Vorig jaar maart was het de maand dat bitcoin een -50% crash deed in 1 beweging.

Een jaar geleden kwamen we nog even in de $3xxx regio.
Little did we know. $50000 per bitcoin een jaar later. Wauw🤯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:53
Tominatie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:37:
Vorig jaar maart was het de maand dat bitcoin een -50% crash deed in 1 beweging.

Ik vind dit zo prachtig he. Zelf ook de cryptowinter meegemaakt na het yolo-ico jaar van 2017. Toen in maart (toen BTC idd even op $3k stond) uitgelegd aan mijn vader dat ie misschien maar eens mee moest doen, omdat het nu wel erg laag stond.

Natuurlijk niet gedaan (en zelf ook niet meer geinvesteerd toen). Hebben het er nog wekelijks over :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Tominatie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:37:

Grootste deel van die dump heb ik gemist want toen lag ik te slapen. Had wel 2 dagen ervoor wat verkocht op 8k. Toen ik wakker werd was de bounce al bezig en stond ie op 4900 en heb ik direct terug gekocht en nog alle fiat die ik bij elkaar kon harken er ook direct bij gestopt. Mooie tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Ik probeer CRO te staken in de app, het is minder dan 5000. Dat zou moet lukken lees ik in de app, maar toch krijg ik elke keer de melding dat het niet kan met minder dan 5000 cro.

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Richh schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:55:
[...]

Zit met een boulevardje + in AMC. :) Vind het wel lollig om te zien.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:53
Wo Ve schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:51:
Ik probeer CRO te staken in de app, het is minder dan 5000. Dat zou moet lukken lees ik in de app, maar toch krijg ik elke keer de melding dat het niet kan met minder dan 5000 cro.

Iemand ervaring mee?
Volgens mij hoef je minder dan 5000 CRO niet perse te staken, maar gewoon in je Exchange wallet houden, en dan krijg je ook rewards. Echt staken met CRO is voor 180 dagen vastzetten, en volgens mij kan dat met minimaal 10k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
McPoowl schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:53:
[...]

Volgens mij hoef je minder dan 5000 CRO niet perse te staken, maar gewoon in je Exchange wallet houden, en dan krijg je ook rewards. Echt staken met CRO is voor 180 dagen vastzetten, en volgens mij kan dat met minimaal 10k?
Ja excuus het is inderdaad minimaal 5000 CRO lees ik nu,

Ik struikelde even over de zin 'With 5,000 CRO or less CRO Stake'.

Thanks voor de tip wat betreft de exchange wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reputatio
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13:16
Ik heb ooit XFLR gekregen wegens een Spark Airdrop (?) via XRP.
Die worden later omgezet naar Spark, zover ik te weten ben gekomen via Google. Er is alleen weinig bekend verder over die Spark, tenminste, ik kan niet zoveel vinden als normaal over een crypto token.

Iemand hier die er meer over weet, of wanneer Spark live gaat? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[...]

2017, is niet 2021.
Ik zet de 0-meting niet op 2017, ik kijk naar de periode vanaf 2013. Verder verwacht ik ook geen enorme gains op korte termijn maar wel denk ik dat we het S2F model grotendeels zullen volgen en dat we de 100k voor het einde van dit jaar hebben gezien. Dat bedoel ik met een global market cycle top: het einde van deze cycle is wat mij betreft nog niet in zicht, of we nu over een week op 42k of op 58k staan - dat is minder relevant voor de termijn van ~3 - 6 maanden.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
McPoowl schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:53:
[...]

Soft staking aangezet, leuk!

Enig idee waarom soft staking waarom niet standaard aan staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
Ada😪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Valt toch nog wel mee joh. Staat nog boven de $1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
Denk niet dat er veel gaat gebeuren tot aan de Alonzo upgrade. Nu zit veel ADA in staking pools (wat ook erg goed is natuurlijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Rood hè, dan komen de panic memes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Geeft toch niks dat ada nu naar beneden gaat, alleen maar beter kun je instappen tot ie naar de $10 sprint ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Het herstel is wel heel dun nu.
Riemen vast om 14.00u. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:16:
Het herstel is wel heel dun nu.
Riemen vast om 14.00u. -O-
Omdat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 09:38
Amerika dan echt wakker wordt en we of hard omhoog gaan (hopium), of hard omlaag gaan (nopium), of er niks gebeurt (dopium)

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
mjjveldt schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:19:
Amerika dan echt wakker wordt en we of hard omhoog gaan (hopium), of hard omlaag gaan (nopium), of er niks gebeurt (dopium)
Voor mij zou hard omlaag gaan goed zijn, de fiat staat klaar ^^

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Kol Nedra schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:20:
[...]
Voor mij zou hard omlaag gaan goed zijn, de fiat staat klaar ^^
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MsXR5bDPWu289NzOOorkRrnhaxQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ul2MfwCnWgsqip1dgicx7d3e.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Weet iemand wat er aan de hand is met Ada??

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Khaelos schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:23:
Winterslaap :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
mjjveldt schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:19:
Amerika zit al twee weken in een dieprode downtrend (uitgezonderd de ‘oude’ economie sectoren). Gisteren is Azië ook in het rood over heel veel sectoren gegaan, denk nu BTC ook een invest vehicle is geworden de crypto space ook wel mee zal gaan helaas.

Mijn BTC buy order staat al een week rond de 42k, ik wil helemaal niet dat die geraakt wordt maar verwacht het de komende dagen wel.
Oh ja.. moon :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Iets met sell the news? Er was hype, nu is dat wat aan het verminderen -> daling.
Vergeet niet dat ADA $0.017 stond een tijdje geleden. :+

Dit is nog niet eens een heel noemenswaardige daling, jullie zijn weinig gewend. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
Niets, dat is het probleem. Er is nu even geen nieuws of upgrades. Dat komt allemaal eind deze maand waaschijnlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Mijn buurvrouw heet Ada ik zal zo even kijken of het goed met haar gaat *O*

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Is het verstandig om nu gauw wat ADA te kopen of zal het nog verder zakken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tonymalony schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:26:
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
De meeste mensen hier uit 2017 zijn inmiddels wel minimaal x10 gegaan
Ik ben zeer tevreden met mijn ~x4, maar volgens mij doe ik wat verkeerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Tonymalony schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:26:
Nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
Tominatie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:24:
[...]

Iets met sell the news? Er was hype, nu is dat wat aan het verminderen -> daling.
Vergeet niet dat ADA $0.017 stond een tijdje geleden. :+

Dit is nog niet eens een heel noemenswaardige daling, jullie zijn weinig gewend. :+
Weinig gewend? Ja zeker haha
Wel even wat bijgekocht op 0.96€
Fingers crossed :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Wat denken jullie trouwens van VET? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YGjAquVXe1W5pEx6BNGSaoYn2fs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LUbqxg5GGjiTIL1e41hh3EfS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Kakkerlakken sterven ook maar niet uit ondanks dat het verrekte irritante en smerige beesten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Die zijn na 4 jaar nog steeds bezig met pilots zie ik. :')
#veelprogressie #amazingtech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackpants10
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-01 09:50
Ik waardeer jullie tips enorm en lees graag mee. Ik wil graag wat meer op de actualiteiten zitten in plaats van de nieuwsberichten, die komen namelijk vaak te laat.

Zijn er goede bronnen/forums etc die jullie volgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

VECHAIN MOON!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
Tominatie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:33:
[...]

Die zijn na 4 jaar nog steeds bezig met pilots zie ik. :')
#veelprogressie #amazingtech

_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
hmmmm om 13:00 uur heeft Binance locked activies voor:
BTC, COS, PHA, RIF, DUSK en EGLD

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:43
Voor degene die btw nog Cake loopt te farmen op beefy. Vergeet de booster niet aan te zetten om wat zout te genereren voor op je Cake ;) 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door keepitfrosty op 04-03-2021 12:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 21:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 21:56
Ik zou niet op de vettrain stappen, nutteloze munt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Nog andere DOT aanhangers hier?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FXOIFxRLjdi-uuslpVB3NE_C8Hs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AXX9ZeWNc83idvslr5iG1Nml.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Ik hodl DOT sinds €20. Is wat mij betreft een no-brainer.
Fout gemaakt om en pre €10 een paar keer uit te stappen en pas laat weer terug te kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 04-03-2021 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:59:
[...]

Fout gemaakt om en pre €10 een paar keer uit te stappen en pas laat weer terug te kopen.
Ik ben ingestapt op €7. Neemt niet weg dat ik nog steeds koop/verkoop in swings. Dat vind ik leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Kol Nedra schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:41:
hmmmm om 13:00 uur heeft Binance locked activies voor:
BTC, COS, PHA, RIF, DUSK en EGLD
Wat is er voor BTC?

Edit: 5% APY voor 90 dagen

[ Voor 6% gewijzigd door Mighty op 04-03-2021 13:04 ]

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Jep ingestapt op 24.5€ en nu HODL 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 10:37
AMARONE schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:55:
[...]

Ik zou niet op de vettrain stappen, nutteloze munt.
iets inhoudelijker mag wel hoor. Waarom is het waardeloos? volgens mij minstens net zo waardeloos als alle andere munten of waarom zijn die andere beter? mooier logo? :+

Het is een project dat al heel lang mee gaat. veel potentie "had" altijd. best wat echte partnerships met bedrijven waardoor ik het wel interessant vond. echter is dit in de prijs van de munt nooit echt goed tot zijn recht gekomen.

ik zit er nog wel best flink in (al lang ook) en gisteren/vandaag ben ik daar niet ontevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat is de reden geweest van die daling vd BTC in 2018? correctie?
Of hebben crypto's geen reden nodig :+

On the other hand vanavond maar eens Mexicaanse Chili maken ter ere van Chiliz *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
readytoflow schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:05:

On the other hand vanavond maar eens Mexicaanse Chili maken ter ere van Chiliz *O*
niet direct een externe reden. De daling kwam na dik 2 jaar van stijgen. Zwaar overbought, dik in de mania fase. Ver boven alle MA's, EMA's en wat voor indicators dan ook. Dan weet je dat de boel weer ff af moet koelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Mighty schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:02:
[...]

Wat is er voor BTC?

Edit: 5% APY voor 90 dagen
die is al vol nu, 5% staking voor 90 dagen locked.
De andere variëren van 14 tot 21 dagen met een hoger %

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-09 15:10

Wat is die reden van de stijging bij Chiliz eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:20
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:59:
[...]
Waarom?
Crysania schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:03:
[...]
iets inhoudelijker mag wel hoor. Waarom is het waardeloos? volgens mij minstens net zo waardeloos als alle andere munten of waarom zijn die andere beter? mooier logo? :+

Het is een project dat al heel lang mee gaat. veel potentie "had" altijd. best wat echte partnerships met bedrijven waardoor ik het wel interessant vond. echter is dit in de prijs van de munt nooit echt goed tot zijn recht gekomen.

ik zit er nog wel best flink in (al lang ook) en gisteren/vandaag ben ik daar niet ontevreden over :)
Het is nog maar de vraag of een supplychain op de blockchain werkelijk waterdicht is. Maar er vanuitgaande dat dit inderdaad het geval is. Welke waarde heeft dan de munt? Het is niet alsof je hiermee een aandeel in VeChain hebt of iets dergelijks

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:09:
[...]

niet direct een externe reden. De daling kwam na dik 2 jaar van stijgen. Zwaar overbought, dik in de mania fase. Ver boven alle MA's, EMA's en wat voor indicators dan ook. Dan weet je dat de boel weer ff af moet koelen
Wat maakt het nu anders dan? is nu ietsje meer waard dan de ATH destijds he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:44

Ik had nog nooit van Chiliz gehoord , staat nog in de top 100 ook _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Egeau
  • Laatst online: 13:00
keepitfrosty schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:50:
Voor degene die btw nog Cake loopt te farmen op beefy. Vergeet de booster niet aan te zetten om wat zout te genereren voor op je Cake ;) 8)7
Thanks voor de tip!

Beetje offtopic maar ik heb gister een poging gedaan om dat hele pancakeswap uit te leggen aan mijn vriendin en dat was een groot succes O-) Het is ook zo simpel 'mooAutoCAKEfixed' spreek toch voor zich? Cake staken voor meer cake en de auto meteen omzetten in nog meer cake en aftoppen met een beetje zout.

DiFi is klaar voor het grote publiek! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
readytoflow schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:14:
[...]

Wat maakt het nu anders dan? is nu ietsje meer waard dan de ATH destijds he
We zitten nog niet zo hoog. Je moet de prijs niet vergelijken met toen, we zitten in volgende cycle na een volgende halving. Tuurlijk is het allemaal gebaseerd op het verleden maar er zit ook een stuk techniek achter waarom btc doet wat het doet. Of je nu kijkt naar S2F, S2FX, Model willy woo, Mayer multiple price bands, days after halving etc etc, dan zitten we nog lang niet aan een top. Tuurlijk gaat de extension tussen toppen naar beneden, maar daar houden vrijwel alle modellen rekening mee. Maar zoals nu een kleine 200% zou idioot weinig zijn. Geen garanties dat wat ik hierboven schrijf ook klopt in de toekomst, maar ik zie ook geen redenen waarom het niet zo zal zijn. Meer instituten die investeren geeft alleen maar een dempende werking zoals het nu lijkt. De dips zijn nog maar 20-30% ipv 30-40% in de vorige run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik krijg mijn adres op binance maar niet geverifieerd. Bank statement van SNS heeft alles wat ze naar vragen, naam, achternaam, adres, maar nee. Steeds denied.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:43
Egeau schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:22:
[...]

Thanks voor de tip!

Beetje offtopic maar ik heb gister een poging gedaan om dat hele pancakeswap uit te leggen aan mijn vriendin en dat was een groot succes O-) Het is ook zo simpel 'mooAutoCAKEfixed' spreek toch voor zich? Cake staken voor meer cake en de auto meteen omzetten in nog meer cake en aftoppen met een beetje zout.

Hahaha ik had ook een poging gedaan, dat was geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
zwembroek schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:06:

[Afbeelding]
Ik vind alleen die rare lijn die op en neer gaat in het midden een beetje onbegrijpelijk en onvoorspelbaar.
Die zou ik weglaten, want anders verpest je je analyse. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crysania
Gelukszoekr schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:11:
[...]

Het is nog maar de vraag of een supplychain op de blockchain werkelijk waterdicht is. Maar er vanuitgaande dat dit inderdaad het geval is. Welke waarde heeft dan de munt? Het is niet alsof je hiermee een aandeel in VeChain hebt of iets dergelijks
het idee erachter (volgens mij van veel van die supplychain coins) is dat er dus eigenlijk 2 soorten coins zijn.
VET en VTHO. VET heeft een gelimiteerde hoeveelheid en door VET te holden krijg je VTHO elke dag/maand

VTHO wordt gebruikt in het supplychain proces. dus elke keer als je stappen in het supplychain proces uitvoert. (bijvoorbeeld product in magazijn X, product in vrachtwagen. product in winkel. product verkocht aan X) dan kost dit VTHO om het op te slaan.

hoe groter dit wordt des te mer VTHO je nodig hebt. dit kun je alleen maar krijgen door VET te holden (of het te kopen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-09 21:40
Stan schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:26:
[...]

Ik vind alleen die rare lijn die op en neer gaat in het midden een beetje onbegrijpelijk en onvoorspelbaar.
Die zou ik weglaten, want anders verpest je je analyse. :+
Shit te laat, net op de buy knop gedrukt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:20
Crysania schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:36:
[...]

het idee erachter (volgens mij van veel van die supplychain coins) is dat er dus eigenlijk 2 soorten coins zijn.
VET en VTHO. VET heeft een gelimiteerde hoeveelheid en door VET te holden krijg je VTHO elke dag/maand

VTHO wordt gebruikt in het supplychain proces. dus elke keer als je stappen in het supplychain proces uitvoert. (bijvoorbeeld product in magazijn X, product in vrachtwagen. product in winkel. product verkocht aan X) dan kost dit VTHO om het op te slaan.

hoe groter dit wordt des te mer VTHO je nodig hebt. dit kun je alleen maar krijgen door VET te holden (of het te kopen)
Ja, dat klopt. Ik heb ook ooit een bak VET gehad. En wat je omschrijft is het verdien model van de coin. Ergens heb ik toch het gevoel dat de munt VET eigenlijk een restproduct is van de blockchain.

En dat is niet allen bij VeChain maar bij veel blockchain oplossingen het geval

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Thanks voor de tip!

Hoe werkt dat zout? Je zet je Mooautocakefixed tokens in een andere vault? En dan zijn ze dus weg uit je wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

[...]

Thanks voor de tip!

Het was al bizar uit te leggen maar met die SALT boost waar je ook nog eens voor moest betalen gaat het helemaal boven mijn pet. Maarja..YOLO voor die paar €'s.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Laatst online: 02-09 16:13
Zie echt van alles voorbij komen in binance momenteel dat hier aangeraden werd.

Theta gaat lekker , ENJ gaat helemaal als een speer momenteel alleen heb ik niks hier van gekocht en is het nu weer te gevaarlijk ivb de correctie.

Zit nog steeds in INJ en Matic en hou het maar even bij deze want dat switchen heeft mij nog niet veel goeds opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Nou dan zit jij goed.. ik zit in BTC ADA ETH DOT EN BNB en alles is rood nu.. -4% tot -7% ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Khaelos schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:45:
Nou dan zit jij goed.. ik zit in BTC ADA ETH DOT EN BNB en alles is rood nu.. -4% tot -7% ;(
Prachtig shitcoinbuffet heb je daar.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

FSC_87 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:10:
[...]

Wat is die reden van de stijging bij Chiliz eigenlijk?
Bitvavo listing denk ik _O-

Nee zou het niet weten. Maar, wie houdt er nou niet van Chiliz?

Ik kweek ze zelfs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fpIpdrt7IkRgXf7VMAcvA7V2UNQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IPumaPScbGtHhU9xUna1obCi.jpg?f=fotoalbum_large

Een soort yield farming maar dan anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crysania
Gelukszoekr schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:40:
[...]

Ja, dat klopt. Ik heb ook ooit een bak VET gehad. En wat je omschrijft is het verdien model van de coin. Ergens heb ik toch het gevoel dat de munt VET eigenlijk een restproduct is van de blockchain.

En dat is niet allen bij VeChain maar bij veel blockchain oplossingen het geval
het is niet een rest product maar dus de motor. maar dat valt en staat bij adoptie van zoiets. VET is volgens mij een van de munten die hier wel echt wat heeft laten zien door partnerships enzo. echter adoptie is natuurlijk nog niet gemeengoed.

voor mij is dit een lange termijn investment waar ik wel geloof dat het kan werken. imo dus geen shitcoin maar iets met een idee erachter wat ik niet kan zeggen van een heleboel andere coins (DOGE anyone? )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:05

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:46:
[...]

Bitvavo listing denk ik _O-

Nee zou het niet weten. Maar, wie houdt er nou niet van Chiliz?

Ik kweek ze zelfs:

[Afbeelding]

Een soort yield farming maar dan anders.
Wat is de apy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:45

JME

zeg maar Jamie

WTF is MANA aan het doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90
  • Laatst online: 16-09 23:16

Bas90

Addicted2bass

ADA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:14
Glenn Hoddle schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:40:
[...]

Hoe werkt dat zout? Je zet je Mooautocakefixed tokens in een andere vault? En dan zijn ze dus weg uit je wallet?
inderdaad, en als het goed is krijg je die weer terug als je stopt/het afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Onderweg naar de lambo dealer? :9

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van zaadje naar plant vol toch wel 180000000%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
Wat zit iedereen ADA toch te bashen. Wekenlang moet er een pump komen, alleen blijkbaar vergeet iedereen daarna dat je ook moet dumpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

damn, te vroeg verkocht..

Ik zit momenteel alleen in ADA en XLM, gaat lekker vandaag.. :'(

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Laatst online: 16-09 15:10
Just HODL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Valar Morghulis schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:51:
[...]

Wat zit iedereen ADA toch te bashen. Wekenlang moet er een pump komen, alleen blijkbaar vergeet iedereen daarna dat je ook moet dumpen...
Nouja, 170 procent stijging in een maand is natuurlijk ook gewoon bizar weinig, dus ik vind die bash wel terecht.
Pagina: 1 ... 43 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!