Waarom???? Lijkt mij dat je dan ook nog wat bijdraagt aan de Nederlandse samenleving. Maar lijkt er steeds op dat de nieuwste generatie (generatie Z) niet weten wat werken is. Natuurlijk wil ik hiermee niet iedereen over 1 kant scheren.
En het gros van de stoere jongens laten alleen weten wanneer het goed gaat. Alle keren dat het misgaat of dikke verliezen maken hoor je niet.Verwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:15:
[...]
Natuurlijk zitten er altijd stoere jongens met heel veel geld in die dat ook graag willen laten weten. Lekker laten gaan.
Dat is niet voor iedereen duidelijk, en gevaarlijk in een topic als deze.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Je huis afbetalen brengt je natuurlijk al een heel eind richting relaxter leven, kan je in ieder geval wat minder gaan werken. Al moet je dan weer in de gaten houden wat dat met je pensioen doet als je die leeftijd bereikt. Maar ik zou, net als jij, toch ook niet helemaal willen stoppen met werken. Wat me wel relaxed lijkt is dat je gewoon echt kan gaan doen waar je zin in hebt, dat je minder hoeft te kijken naar hoeveel er binnen komt. Desnoods zeg je je baan op om op zoek te gaan naar iets wat leuker is of ga je wat voor jezelf doen. Dit kan natuurlijk nu ook al wel, maar met een flink onderpand in de vorm van een afbetaalde woning heb je toch iets meer zekerheid dat je niet heel snel aan de grond zit als dat niets wordt..oisyn schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:17:
[...]
Ja dat zou wel lekker zijn, ja. Maar ik zou denk ik niet snel stoppen met werken.
Vanaf welk bedrag vind jij dat je met pensioen kan? Als je huis is afbetaald en je parkeert een half miljoen € bij Nexo dan verdien je 40k per jaar rente, qat natuurlijk prima is voor een normale levensstijl met weinig woonlasten.
De vraag is hoe lang ze die 8% gaan volhouden in de komende bearmarket. En of je überhaupt het risico wil nemen al je fiat daar te stallen.
Wat ik eigenlijk wil vragen is: wat is je plan?
Lekker boeiend, ik werk mij de touwtyfus voor een baas en ben ZZP'er, desondanks had ik toch liever een miljoenmiljard verdiend met traden.Bart-sss schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:20:
[...]
Waarom???? Lijkt mij dat je dan ook nog wat bijdraagt aan de Nederlandse samenleving. Maar lijkt er steeds op dat de nieuwste generatie (generatie Z) niet weten wat werken is. Natuurlijk wil ik hiermee niet iedereen over 1 kant scheren.
Ah, dus bij een rekening waar op zich weinig geld op staat, maar waar wel elke maand 12k doorheen gaat, wordt een storting van bijvoorbeeld 8k als niet verdacht aangemerkt, maar een rekening waar ook weinig op staat maar elke maand 1,5k in en uitgaat wel, zoiets?Ray_ schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:15:
Een van de grote banken hier in Nederland heeft bijvoorbeeld 4 a 5 verschillende categorieen voor particuliere klanten die grotendeels afhankelijk zijn van je saldo of cashflow. Iemand die doorgaans niet meer dan 100 euro op een rekening heeft en 15K krijgt bijgestort, wordt er natuurlijk eerder uitgepikt dan een autohandelaar die zo dom is zijn particuliere rekening voor zakelijke doeleinden te gebruiken.
Verwijderd
Werk rustig zonder zorgen, wat niet af is doen we morgen.StevenzeN schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:23:
[...]
Lekker boeiend, ik werk mij de touwtyfus voor een baas en ben ZZP'er, desondanks had ik toch liever een miljoenmiljard verdiend met traden.
Houd je pauze wel in ere, want alleen een gek werkt zich de kolere.
Bart-sss schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:20:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pJ4x0Ojf4gHT9oURH7y93TQQ.jpg?f=user_large)
Over een KAM scheren ;-)
Geld wat je met crypto verdient geef je waarschijnlijk ook weer uit in de maatschappij, dus daarmee help je anderen weer aan het werk, terwijl je zelf niks hoeft te doen, dus laat anderen maar 'mijn' werk doen, terwijl ik in m'n Lambo rondcross
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Nou.. Ik ben dan van mening dat je misschien is moet gaan kijken naar wat ander werk.StevenzeN schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:23:
[...]
Lekker boeiend, ik werk mij de touwtyfus voor een baas en ben ZZP'er, desondanks had ik toch liever een miljoenmiljard verdiend met traden.
Ik werk 40 uur in de week met heel veel plezier voor een baas en gelukkig verdiend het ook nog wat. Zou niet anders willen. Daarom zeg ik ook dat als ik de loterij zou winnen ik zou blijven werken bij wat ik nu doe. Misschien iets later beginnen en eerder naar huis om dan wat meer bij de kinderen te zijn.
Als je je met traden verdiende geld gewoon besteed in Nederland draag je ook genoeg bij aan de samenleving. Als je daarnaast ook een (desnoods part-time) baan aanhoudt omdat je je anders verveeld, draag je nog meer bij.Bart-sss schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:20:
[...]
Sowieso vind ik opmerkingen als: "de huidige generatie weet niet wat werken is" altijd wat bijzonder. Je geeft natuurlijk zelf ook aan dat je niet iedereen over één kam wil scheren, maar je suggereert wel dat er steeds meer jongeren niet willen werken of niet weten wat werken is. Waaruit blijkt dat?
zag net toevallig dat redcoin delisted wordt bij bitvavo, stom dat ik daar geen melding van heb gekregen. zie je pas als je naar de coin gaat. gauw ff naar bitmart verzonden.
Bij meer dan 2 miljoen euro, crypto geleidelijk verkopen en omzetten naar groei- en dividendaandelen, huis verhuren in Nederland, en voorlopig de wereld overreizen in Azië en Zuid-Amerika. Nexo begin ik niet aan, die percentages zijn mij te piramidefonds achtig (zegt hij die in CAKE zit...)..oisyn schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:17:
[...]
Ja dat zou wel lekker zijn, ja. Maar ik zou denk ik niet snel stoppen met werken.
Vanaf welk bedrag vind jij dat je met pensioen kan? Als je huis is afbetaald en je parkeert een half miljoen € bij Nexo dan verdien je 40k per jaar rente, qat natuurlijk prima is voor een normale levensstijl met weinig woonlasten.
De vraag is hoe lang ze die 8% gaan volhouden in de komende bearmarket. En of je überhaupt het risico wil nemen al je fiat daar te stallen.
Wat ik eigenlijk wil vragen is: wat is je plan?
Misschien moet je realiseren dat niet iedereen zich in jouw luxepositie bevindt, of ook maar kan bevindenBart-sss schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:28:
[...]
Nou.. Ik ben dan van mening dat je misschien is moet gaan kijken naar wat ander werk.
Ik werk 40 uur in de week met heel veel plezier voor een baas en gelukkig verdiend het ook nog wat. Zou niet anders willen. Daarom zeg ik ook dat als ik de loterij zou winnen ik zou blijven werken bij wat ik nu doe. Misschien iets later beginnen en eerder naar huis om dan wat meer bij de kinderen te zijn.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Tja, als ik de loterij win dan zal ik nooit meer gaan werken. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben niet vies van werken en heb eigenlijk ook nooit anders gedaan maar vind de gedachte het nog +/- 40 jaar te moeten doen toch enigszins deprimerend.Bart-sss schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:28:
[...]
Nou.. Ik ben dan van mening dat je misschien is moet gaan kijken naar wat ander werk.
Het werken voor een baas is helaas een noodzakelijk kwaad op dit moment.
Heren, zojuist een staaf tot aan mijn hersenen gehad, een stok in mijn keel maar ik reed lachend weg want we gaan moon
Krijg dit net per mail binnen:
Heb al sinds 2018 een account bij LiteBit en krijg hier een naar onderbuikgevoel van.LiteBit heeft informatie ontvangen dat er van een aantal LiteBit gebruikers persoonsgegevens zouden kunnen zijn buitgemaakt. Het betreft persoonsgegevens die voor december 2019 zijn verstrekt. Wij nemen deze informatie zeer serieus en hebben direct actie ondernomen om dit incident zo goed mogelijk te analyseren en de risico's te beperken.
Let op: wachtwoorden, ID-documenten en tegoeden op LiteBit hebben nooit risico gelopen.
Verwijderd
Krijg net een mailtje van LiteBit:
Iedereen die daar klant is/funds heeft staan: let even op je mailbox en onderneem stappen op je account beveiliging indien nodig.LiteBit heeft informatie ontvangen dat er van een aantal LiteBit gebruikers persoonsgegevens zouden kunnen zijn buitgemaakt. Het betreft persoonsgegevens die voor december 2019 zijn verstrekt. Wij nemen deze informatie zeer serieus en hebben direct actie ondernomen om dit incident zo goed mogelijk te analyseren en de risico's te beperken.
Eens. Ik zou wel helemaal kunnen stoppen met werken voor een salaris, maar zou dan iets anders gaan doen wat mij energie geeft, andere mensen helpen bijvoorbeeld.YES schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:22:
[...]
Je huis afbetalen brengt je natuurlijk al een heel eind richting relaxter leven, kan je in ieder geval wat minder gaan werken. Al moet je dan weer in de gaten houden wat dat met je pensioen doet als je die leeftijd bereikt. Maar ik zou, net als jij, toch ook niet helemaal willen stoppen met werken. Wat me wel relaxed lijkt is dat je gewoon echt kan gaan doen waar je zin in hebt, dat je minder hoeft te kijken naar hoeveel er binnen komt. Desnoods zeg je je baan op om op zoek te gaan naar iets wat leuker is of ga je wat voor jezelf doen. Dit kan natuurlijk nu ook al wel, maar met een flink onderpand in de vorm van een afbetaalde woning heb je toch iets meer zekerheid dat je niet heel snel aan de grond zit als dat niets wordt.
Geld boeit mij niet veel, maar je hebt het nu eenmaal nodig.. ik probeer altijd mijn lasten te verlagen waardoor de inkomsten niet hoog hoeven te zijn. Op dit moment komt dat goed uit, heb even geen werk, maar er is geen nood aan de man en daar mag ik heel gelukkig mee zijn. Genoeg mensen die het met een salaris al niet redden laat staan zonder werk..
Zero.
Verwijderd
Je hele bezit langdurig bij een NEXO achtige service neerzetten omdat je dan "van de rente kan leven" lijkt me inderdaad een bijzonder goed recept om alles kwijt te raken na een tijdje.knakworst schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:30:
[...]
Bij meer dan 2 miljoen euro, crypto geleidelijk verkopen en omzetten naar groei- en dividendaandelen, huis verhuren in Nederland, en voorlopig de wereld overreizen in Azië en Zuid-Amerika. Nexo begin ik niet aan, die percentages zijn mij te piramidefonds achtig (zegt hij die in CAKE zit...).
Kan iemand mij een lending/earning crypto service vertellen die al 10 jaar succesvol aan de gang is?
Mag ik vragen hoe oud je bent en hoe lang je al full time werkt?Bart-sss schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:28:
[...]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
De vraag is ook een beetje wat de Nederlandse samenleving bijdraagt aan ons. Ik zie eigenlijk een generatie - of beter generaties - die beter opgeleid zijn dan hun ouders, productiever, maar er minder veel mee verdienen.Bart-sss schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:20:
[...]
Desondanks vind ik jouw houding nog wel nobel.
Maar die 4 vragenteken lijken alsof je het een vreemde vraag vind. Zelf zie ik geen enkele intrinsieke waarde in werken en heb ik er een teringhekel aan. Werken voelt als een inbreuk op m'n persoonlijke levenssfeer. Ik zou er ook morgen meteen mee stoppen en ben enorm verbaasd door van die mensen die dan de loterij winnen en blijven werken. En geschokt door hun gebrek aan fantasie.
Maar het valt me op dat heel veel mensen wel iets in werken zien, en dan vraag ik me altijd af waarom en of het meer is dan stockholmsyndroom. Bijdragen aan de samenleving is natuurlijk een prima motivatie.
Dat is natuurlijk een beetje lastig, BTC zag in 2009 het levenslicht en was nog niet echt een product om uit te lenen in die tijd. Nexo kan best een gouden toekomst hebben maar als je dus voor 8% rente ontvangt, moet je vooral ook heel veel rente vragen bij het uitlenen. Dat mis ik een beetje.Verwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:31:
[...]
Je hele bezit langdurig bij een NEXO achtige service neerzetten omdat je dan "van de rente kan leven" lijkt me inderdaad een bijzonder goed recept om alles kwijt te raken na een tijdje.
Kan iemand mij een lending/earning crypto service vertellen die al 10 jaar succesvol aan de gang is?
Ja, al liggen die bedragen wel wat verder uit elkaar heb ik het idee. Her en der worden er wel aan projecten gesleuteld die meer afwijkende patronen vinden. Als er iedere maand 1.5K doorheen gaat, en ineens 8K zoals jouw voorbeeld, kan dat in sommige gevallen afwijkend genoeg zijn om er een vlaggetje op te zetten.Glenn Hoddle schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:25:
[...]
Ah, dus bij een rekening waar op zich weinig geld op staat, maar waar wel elke maand 12k doorheen gaat, wordt een storting van bijvoorbeeld 8k als niet verdacht aangemerkt, maar een rekening waar ook weinig op staat maar elke maand 1,5k in en uitgaat wel, zoiets?
Zoiets ja. Een paar jaar geleden waren er in dit topic n paar mensen die flink aan arbitrage deden (bot Marvin anyone?).Glenn Hoddle schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:25:
[...]
Ah, dus bij een rekening waar op zich weinig geld op staat, maar waar wel elke maand 12k doorheen gaat, wordt een storting van bijvoorbeeld 8k als niet verdacht aangemerkt, maar een rekening waar ook weinig op staat maar elke maand 1,5k in en uitgaat wel, zoiets?
Die pompten op gunstige dagen behoorlijke bedragen van de ene exchange naar de andere (via hun bank dus). Toen de bank dat eenmaal snapte hadden ze volgens mij niet echt n probleem meer.
Ik lul ook zomaar wat
Met alle respect, maar dat hoor ik nu al best wel een tijdje.Pelox schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:06:
[...]
[...]
Ik hodl sowieso tot de release van neo 3.0.
Als ik ze nu van de hand doe staat hij morgen waarschijnlijk 300% hoger..
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Hier ook een mooi voorbeeld, een vriend van mij heeft afgelopen week een huis van 650000 euro gekocht. Werkt al 4 jaar niet meer. Vol in crypto gegaan. (Had ik maar geluisterd naar hem😅). Wij dacht als vrienden echt van nou dat doe je toch niet....maar hij hield vol. Raakte in die periode wel zijn vriendin kwijt. Zij werkte in zorg en zag zijn vriend alleen maar thuis en toen veel geld verliezen. Maar daarna viel alles zijn kant op. Nu betaalt hij dit zonder hypotheek. Tja wie is er nou gek he..
Ik ben ook meer dan tevreden met mijn baan, maar als ik een miljoenen prijs zou winnen dan zou ik best nog 1 of 2 dagen willen werken maar dan houdt het wel op haha. Heb nu al geen tijd genoeg voor al mijn hobbies.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Yep, zoiets inderdaad. Ik werk als systeembeheerder en daarvoor heb ik een aantal jaar detachering gedaan, voornamelijk als Onsite Support Engineer.Pelox schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:31:
[...]
Eens. Ik zou wel helemaal kunnen stoppen met werken voor een salaris, maar zou dan iets anders gaan doen wat mij energie geeft, andere mensen helpen bijvoorbeeld.
Geld boeit mij niet veel, maar je hebt het nu eenmaal nodig.. ik probeer altijd mijn lasten te verlagen waardoor de inkomsten niet hoog hoeven te zijn. Op dit moment komt dat goed uit, heb even geen werk, maar er is geen nood aan de man en daar mag ik heel gelukkig mee zijn. Genoeg mensen die het met een salaris al niet redden laat staan zonder werk..
Bij één van de opdrachtgevers had ik daar de leiding over wat er 'in het veld' gebeurde en werkte zelf dan ook veel onsite. De mix tussen ter plekke (kleine, overzichtelijke) problemen praktisch oplossen, meedenken over structurele verbeteringen op basis van onsite opgedane bevindingen en daarnaast betrokken zijn bij de organisatie aan de achterkant, de medewerkers en andere betrokken partijen, dat vond ik echt leuk! Super divers en veel contact met andere mensen, ook van buiten het ICT-clubje.
Echter, hypotheek en kinderwens zorgen dat de inkomsten sneller krap worden en binnen die functie kon ik niet snel en veel verder meer groeien qua beloning. Mede daardoor, maar ook doordat ik iets meer ontwikkeling zocht op technisch-inhoudelijk gebied toch de stap gewaagd naar een functie als systeembeheerder. Veel meer salaris, veel meer technisch/inhoudelijke uitdaging maar wel een stuk minder variatie in mijn werk dan voorheen. Nu, drie jaar later, kijken mijn collega's me nog steeds wel eens vreemd aan als ik gewoon bij gebruikers aanklop om uit te leggen tegen welk issue ze nou precies aanlopen en of ik even mee kan kijken om er een praktisch gevoel bij te krijgen (tenminste, pre-COVID ging dat zo). Ik merk dat zij bijna mensenschuw zijn en ik juist dat contact zoek.
Als ik ooit de kans krijg wil ik zo'n functie wel weer als ik een paar jaar terug had. Maar dan moet ik daarmee of wel genoeg verdienen om een fijn leven te kunnen hebben zonder elk dubbeltje om te moeten draaien om rond te komen, of zo lekker meegereden hebben in de bullmarket dat ik (een aanzienlijk deel van) mijn hypotheek af kan lossen.
DISCLAIMER: ik ben nu niet ongelukkig in mijn functie hoor! Maar die onsite support klus van toen was mijn leukste functie die ik tot nu toe gehad heb.
Ik bedoel, als ik iets verkoop stijgt het daarna als een malle.. dus ik durf ze niet te verkopen.Daacuso schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:40:
[...]
Met alle respect, maar dat hoor ik nu al best wel een tijdje.
Zo had ik 1.5 mil holo... verkocht.. biem
20.000 ada... verkocht biem boom bats
Veel eth... 50% verkocht biem rammel tets
Wel met winst verkocht, maar verre van de huidige prijzen.
Dat een beetje. Ik verkoop even niks meer nu.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 03-03-2021 09:47 ]
Zero.
Verwijderd
Ja dat is best verontrustend. Ken er wel een aantal die gewoon fulltime werken maar toch een flinke schuld op hun naam hebben staan.Pelox schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:31:
[...]
Eens. Ik zou wel helemaal kunnen stoppen met werken voor een salaris, maar zou dan iets anders gaan doen wat mij energie geeft, andere mensen helpen bijvoorbeeld.
Heeft natuurlijk vaak ook te maken met financiële keuzes, maar in sommige gevallen ook gewoon met pech. (Noodgedwongen ontslag door faillissement, niet kunnen vinden van een baan met relatief goede inkomsten)
Ik denk dat wanneer je alles een beetje op een rijtje hebt en geld geen zorg is maar een optie om (leuke) dingen mee te doen, jezelf best gelukkig mag prijzen.
Genoeg mensen die maandelijks de dubbeltjes moeten omdraaien om überhaupt rond te kunnen komen.
Als geld altijd stress is, drukt dat een behoorlijke stempel op je geluksgevoel lijkt mij.
Werken vind ik persoonlijk ook niet zo erg om te moeten doen, ik ga nooit met tegenzin naar mijn werk. Dat beschouw ik ook maar als een rijkdom
Inderdaad. Vandaar dat ik ook vroeg vanaf wel bedrag je echt met pensioen denkt te kunnen. 2 Miljoen lijkt mij ook een beetje het minimale. Maar bij zo'n bedrag zou ik denk ik wél dat half miljoen bij Nexo neerzetten. Ja, risicovol, maar je bent niet verloren als je het kwijt bent, en er is altijd nog de volgendw bull run om naar uit te kijkenVerwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:31:
[...]
Je hele bezit langdurig bij een NEXO achtige service neerzetten omdat je dan "van de rente kan leven" lijkt me inderdaad een bijzonder goed recept om alles kwijt te raken na een tijdje.
Dat laatste is iets minder serieus natuurlijk, het houdt een keer op.
Die bestaan niet, maar je kan bijvoorbeeld al wel heel lang verdienen aan de lending market voor margin trading op Bitfinex bijvoorbeeld. Alleen schommelt de rente heel erg.Kan iemand mij een lending/earning crypto service vertellen die al 10 jaar succesvol aan de gang is?
Heb je geen NEO???Daacuso schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:40:
[...]
Met alle respect, maar dat hoor ik nu al best wel een tijdje.
NEO gaat naar de maan van mars
Dat mag zeker. Ik ben 36 jaar en werk fulltime vanaf mijn 17e.Flagg schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:32:
[...]
Mag ik vragen hoe oud je bent en hoe lang je al full time werkt?
Ik ken ze ook. Eind 30, hoeft niet meer te werken. Weet van gekkigheid niet wat ie met z'n tijd aan moet, al z'n vrienden en leeftijdsgenoten werken gewoon. Gaat steeds gekkere dingen doen.D0m1nat0r11 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:41:
Hier ook een mooi voorbeeld, een vriend van mij heeft afgelopen week een huis van 650000 euro gekocht. Werkt al 4 jaar niet meer. Vol in crypto gegaan. (Had ik maar geluisterd naar hem😅). Wij dacht als vrienden echt van nou dat doe je toch niet....maar hij hield vol. Raakte in die periode wel zijn vriendin kwijt. Zij werkte in zorg en zag zijn vriend alleen maar thuis en toen veel geld verliezen. Maar daarna viel alles zijn kant op. Nu betaalt hij dit zonder hypotheek. Tja wie is er nou gek he..
Nee, ik ben niet jaloers.
Met 500.000 euro kom ik een heel eind verwacht ik. Beetje hier en daar een klusje voor de lol verder is het end game ongeveer. Ik heb niet veel nodig..oisyn schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:47:
[...]
Inderdaad. Vandaar dat ik ook vroeg vanaf wel bedrag je echt met pensioen denkt te kunnen. 2 Miljoen lijkt mij ook een beetje het minimale. Maar bij zo'n bedrag zou ik denk ik wél dat half miljoen bij Nexo neerzetten. Ja, risicovol, maar je bent niet verloren als je het kwijt bent, en er is altijd nog de volgendw bull run om naar uit te kijken.
Dat laatste is iets minder serieus natuurlijk, het houdt een keer op.
[...]
Die bestaan niet, maar je kan bijvoorbeeld al wel heel lang verdienen aan de lending market voor margin trading op Bitfinex bijvoorbeeld. Alleen schommelt de rente heel erg.
Zero.
Nou.. Tijd voor een dipje hoor, wil toch wel wat bijkopen nog.
Niet helemaal eens met "gevaarlijk". Als je naar mijn posthistorie kijkt, zie je dat ik bijna louter serieuze posts maak en sindskort voornamelijk vertoef in het andere topic.oisyn schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:22:
[...]
Dat is niet voor iedereen duidelijk, en gevaarlijk in een topic als deze.
---
Dit zou weleens het begin kunnen worden van een rally van ETH (zie ook mijn posts in het NK topic). Ik houd nog wel rekening met een (re)test naar de lagere regionen van de 40k, maar eerlijk gezegd maakt dat niet heel veel uit voor mijn middellangetermijn verwachting van ETH
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ga weg, ben nog niet helemaal uit de min van de afgelopen wekenRaaafie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:49:
Nou.. Tijd voor een dipje hoor, wil toch wel wat bijkopen nog.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik ook niet. Als 120% winst i.p.v. 150% ook telt als verlies.St@m schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:54:
[...]
Ga weg, ben nog niet helemaal uit de min van de afgelopen weken
Happy 51K allemaal

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nee, dat telt niet.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:59:
[...]
Ik ook niet. Als 120% winst i.p.v. 150% ook telt als verlies.
Ach, dat is altijd relatief. Ik heb in 2017 NEO gekocht voor een gunstig prijsje. Hij staat nu op $41, maar in 2018 heeft-ie op $188 gestaan. Hodlen is dus ook niet altijd beter voor je portemonnee.Pelox schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:44:
[...]
Ik bedoel, als ik iets verkoop stijgt het daarna als een malle.. dus ik durf ze niet te verkopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Lennardnl op 03-03-2021 10:05 ]
Geloof dat de meesten dat hebben. Grootste misser is bij mij wel FTM verkopen op nog geen 3 cent.Pelox schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:44:
[...]
Ik bedoel, als ik iets verkoop stijgt het daarna als een malle.. dus ik durf ze niet te verkopen.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Jeetje, @Verwijderd heeft geen makkelijke klus wat betreft de babes die hij vaak post. Ik dacht, ik ga er even één opzoeken en posten voor de 51k. Ik heb nog niet eens een goede gevonden en we duiken alweer onder de 51k
tsja die ken ik, had NEO alleen compleet vergeten in die periode dat ik die had.... Nou ja wie weet wordt hij nog een keer wat meer weer waard en kan hij er uit.Lennardnl schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:02:
[...]
Ach, dat is altijd relatief. Ik heb in 2017 NEO gekocht voor een gunstig prijsje. Hij staat nu op $41, maar in 2018 heeft-ie op $188 gestaan. Hodlen is dus ook niet altijd beter voor je portemonnee.(Tenzij hij nu die $188 weer overstijgt, maar dat zie ik zo snel ook weer niet gebeuren. En in sats stond-ie in 2018 18x hoger dan nu, dusja.)
Ik doe dit nu 3 weken en mijn totale winst is 7% 😆
Grootste winst is dat ik nu wel weet hoe dit spelletje werkt dus denk dat ik vanaf nu wel beter zou gaan
Grootste winst is dat ik nu wel weet hoe dit spelletje werkt dus denk dat ik vanaf nu wel beter zou gaan
nothing stops this train
En wat heb je geleerd?Kol Nedra schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:07:
Ik doe dit nu 3 weken en mijn totale winst is 7% 😆
Of je recyclet zijn babes zolang we niet bij ATH zijn.YES schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:06:
Jeetje, @Verwijderd heeft geen makkelijke klus wat betreft de babes die hij vaak post. Ik dacht, ik ga er even één opzoeken en posten voor de 51k. Ik heb nog niet eens een goede gevonden en we duiken alweer onder de 51k
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oX68fdSqwTeb8ncejBpUVVHC.jpg?f=user_large)
gallery: Jaapio
Overdrijven is ook een vak....fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:04:
DODO is los.
@Verwijderd heeft ons al voorzien van babes tot aan de 56kYES schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:06:
Nou dat je veel geduld moet hebben, de grafiek moet analyseren en geluk moet hebben 🙃
Kijk heel leuk dat alles nu flink stijgt, maar ben nu te laat om mee te gaan
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 03-03-2021 10:12 ]
nothing stops this train
Eth is 1600 aan het opzoeken.
God morks in wysterious ways.
Oke, maar nu krijg ik wel weak hands. Afgelopen weken elke keer greedy van BTC zal wel weer een nieuwe ATH gaan halen en lekker blijven zitten om daarna het bloed door de straten te zien vloeien....
ik zit sinds augustus in de crypto en ben met een bescheiden bedrag begonnen. Mijn vrouw was behoorlijk sceptisch maar aangezien ik al tijden fulltime thuiswerk en dus tijd heb om de koersen bij te houden heb ik sinds augustus mn inleg x6 kunnen maken. Zoals gezegd, mijn inleg was heel bescheiden. Vrouwlief ziet dit inmiddels ook en er kan nu ook wat meer ingekocht worden als het de koersen daar aanleiding tot geven.
Leuk om te doen en af en toe heb je wat eelt op je ziel nodig als de koersen weer eens droppen. Maar ach.... je hoort mij niet klagen en daarbij is het geld wat ik niet mis...
Leuk om te doen en af en toe heb je wat eelt op je ziel nodig als de koersen weer eens droppen. Maar ach.... je hoort mij niet klagen en daarbij is het geld wat ik niet mis...
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Vraagje. Ik ben bezig mn pf te verplaatsen.
Als ik geld via SEPA of iDeal naar Binance overboek, hoe snel staat het dan erop? Ik lees over SEPA Instant dat het binnen een paar minuten zou zijn, maar vraag me af of ABN dit ondersteunt.
Als ik geld via SEPA of iDeal naar Binance overboek, hoe snel staat het dan erop? Ik lees over SEPA Instant dat het binnen een paar minuten zou zijn, maar vraag me af of ABN dit ondersteunt.
[ Voor 30% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 03-03-2021 10:19 ]
Aragon (ANT) doet het leuker met +30%/24h en +700% volume ja...
Zijn hier gelukkige eigenaren?
Verwijderd
iDeal vrijwel directfRiEtJeSaTe schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:17:
Vraagje. Ik ben bezig mn pf te verplaatsen.
Als ik geld via SEPA of iDeal naar Binance overboek, hoe snel staat het dan erop?
SEPA afhankelijk van je bank. Binance verwerkt het binnen 3 minuten.
Heb je Revolut? Die doen instant SEPA en dan duurt het maar 3 minuten.
Hehe valt mee, meestal hoor je dat soort blije berichtjes van mensen die net 5 jaar werken.Bart-sss schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:48:
[...]
Dat mag zeker. Ik ben 36 jaar en werk fulltime vanaf mijn 17e.
Ik kan niet wachten tot ik kan stoppen met die onzin iig.
Maar ik heb niet de illusie zoals sommige mensen hier dat crypto een reeele optie is om eerder te kunnen stoppen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik heb een andere smaak maar goed voor een hogere koers ben ik open-minded.YES schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:21:
@knakworst en @AlterMann ik ben van mening, meer babes is altijd goed.
*kuch*YES schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:21:
Dus toch maar eentje gemaakt. Misschien niet de mooiste babe trouwens, maar de 'kenners' herkennen haar denk ik wel
Edit: domste keuze die ik de afgelopen weken heb gemaakt is gisteren 50% van m'n BTC-potje verkopen.
Nou ja.
[ Voor 18% gewijzigd door sOid op 03-03-2021 10:29 ]
Ik postte haar ook niet alleen vanwege haar schoonheid. Ze is namelijk een pr0nstar die (mede) bekend is vanwege haar lengte, 5'10, wat mij wel een grappige referentie leek naar de 51kknakworst schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:24:
[...]
Ik heb een andere smaak maar goed voor een hogere koers ben ik open-minded.

niceYES schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:27:
[...]
Ik postte haar ook niet alleen vanwege haar schoonheid. Ze is namelijk een pr0nstar die (mede) bekend is vanwege haar lengte, 5'1, wat mij wel een grappige referentie leek naar de 51k
Dat eerste is heel ver te zoeken. Snel naar de volgende babeYES schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:27:
[...]
Ik postte haar ook niet alleen vanwege haar schoonheid. Ze is namelijk een pr0nstar die (mede) bekend is vanwege haar lengte, 5'1, wat mij wel een grappige referentie leek naar de 51k
Laat ik het dan zo zeggen: ik vind haar op bewegend beeld altijd net wat aantrekkelijker dan op dit soort foto's. Maar wellicht dat mijn oordeel ook vertroebeld raakt door andere factorenAMARONE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:29:
[...]
Dat eerste is heel ver te zoeken. Snel naar de volgende babe

En nu houd ik er maar over op, dit gaat nu echt helemaal niet meer over crypto
Verwijderd
Toch zou ik haar doen.AMARONE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:29:
[...]
Dat eerste is heel ver te zoeken. Snel naar de volgende babe
De vraag blijft alleen; als deze mevrouw in crypto zou zitten met meer dan 1000 speelgeld, zou ze dan blijven werken of niet?
Ik denk parttime. Die pr0n lijkt me toch best hard werken.
Als ik het thuis nadoe vind ik het na 3 minuten wel mooi zat.
Volgens mij is dat beroep niet alleen fysiek zwaar. De meesten met dit beroep lijken geestelijk toch behoorlijk verknipt of raken dit later/na hun carrière alsnog. Zal toch wel iets met je mentale gestel doen dat werk.Verwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:36:
[...]
Toch zou ik haar doen.
De vraag blijft alleen; als deze mevrouw in crypto zou zitten met meer dan 1000 speelgeld, zou ze dan blijven werken of niet?
Mijn advies als zo'n persoon goed in de crypto zit, laat je niet meer op camera vol in de satoshi pakken, stop daarmee, regel in ieder geval een beetje mentale begeleiding/psycholoog en ga wat anders leuk doen.
Verwijderd
Klopt zeer zeker.YES schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:38:
[...]
Volgens mij is dat beroep niet alleen fysiek zwaar. De meesten met dit beroep lijken geestelijk toch behoorlijk verknipt of raken dit later/na hun carrière alsnog. Zal toch wel iets met je mentale gestel doen dat werk.
Gelukkig is er dit topic waar ik inmiddels mijn uitlaat klep gevonden heb, dat scheelt echt enorm.
Mjah, of er zat al iets niet helemaal lekker vóórdat ze in 'de industrie' stapten?YES schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:38:
[...]
Volgens mij is dat beroep niet alleen fysiek zwaar. De meesten met dit beroep lijken geestelijk toch behoorlijk verknipt of raken dit later/na hun carrière alsnog. Zal toch wel iets met je mentale gestel doen dat werk.
Mijn advies als zo'n persoon goed in de crypto zit, laat je niet meer op camera vol in de satoshi pakken, stop daarmee, regel in ieder geval een beetje mentale begeleiding/psycholoog en ga wat anders leuk doen.
Ben je fluffer of maak je de set schoon nadat ze klaar zijn?Verwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:42:
[...]
Klopt zeer zeker.
Gelukkig is er dit topic waar ik inmiddels mijn uitlaat klep gevonden heb, dat scheelt echt enorm.
Verwijderd
Jou tijd in "de industrie" was in 2018, was 't niet?Verwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:42:
[...]
Klopt zeer zeker.
Toen werden we allemaal dagelijks meermaals zonder glijmiddel genomen.
Dat is zeker geen illusie voor sommigenFlagg schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:24:
[...]
Maar ik heb niet de illusie zoals sommige mensen hier dat crypto een reeele optie is om eerder te kunnen stoppen.
Ja volgens mij probeerde ik te zeggen dat ze dat al zijn, tijdens hun carriere worden of na hun carriere nog worden, maar goed, dat zijn ook veel teveel dingen in één zin. My bad.Smultie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:42:
[...]
Mjah, of er zat al iets niet helemaal lekker vóórdat ze in 'de industrie' stapten?
hij is er al een half uur doorheen hè?sOid schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:43:
BTC heeft ook nu weer moeite door de ~51K te komen.
BTC/USD, 1h
[Afbeelding]
Tip, ga op je rug liggen en laat je partner het werk doen. Dan moet 5 minuten wel haalbaar zijn.Verwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:36:
[...]
Toch zou ik haar doen.
Ligt eraan wie z'n vriendin was?D0m1nat0r11 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:41:
Doutzen denkt er mss wel helemaal niet met weemoed aan terug.
Hij volgt de koersen met Internet Explorer.
Lol... je bent gewoon aan het zoeken nusOid schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:44:
[...]
Ik zeg ook: ongeveerZie blauwe lijn. Daar ketst 'ie, vooralsnog, weer op af.
Leg uit? Je ziet toch duidelijk een hoop 1h kaarsen op dat niveau eerder afketsen? Ik tel er 9, exclusief huidige.
[ Voor 6% gewijzigd door sOid op 03-03-2021 10:48 ]
Ja joh, ik loop maar wat te ouwehoeren hier, mocht dat nog niet duidelijk zijnsOid schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:47:
@YES @micmulder Firefox en 1000mbit glasvezel
Maar jullie snappen best wat ik bedoel, niet miepen.
Vermaak me uitstekend!
Verwijderd
Mooie woordspeling met het stukje pr0n discussie.sOid schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:47:
[...]
Leg uit? Je ziet toch duidelijk een hoop 1h kaarsen op dat niveau eerder afketsen?
Daarstraks FTM verkocht en nu even geheel in fiat. Laat het bloed maar komen
Mjah. Ik vind dat het TA sowieso dikke onzin in de crypto-wereld. Achteraf een koe in de kont kijken is hetsOid schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:47:
[...]
Leg uit? Je ziet toch duidelijk een hoop 1h kaarsen op dat niveau eerder afketsen? Ik tel er 9, exclusief huidige.
Maar idd. Hij is één keer eerder afgeketst op de ˜51k op 25 februari. Als jij er iets in ziet.... 't zal
Met de gedachte dat ze in Crypto zou zitten, vuistdiep, zou ik haar ook wel doen jaVerwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:36:
[...]
Toch zou ik haar doen.
Of regel wat groene dildo's voor nog meer pret.Daacuso schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:44:
[...]
Tip, ga op je rug liggen en laat je partner het werk doen. Dan moet 5 minuten wel haalbaar zijn.
moon?xileS schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:52:
[...]
Of regel wat groene dildo's voor nog meer pret.
* Doe dat maar niet *
[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 03-03-2021 11:25 ]
Misschien handig om de spoiler tag te gebruiken? Is nogal lullig dat ik aan mijn kind moet uitleggen wat voor rare raket dit is...
Lullilg ja...da_PSI schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:55:
[...]
Misschien handig om de spoiler tag te gebruiken? Is nogal lullig dat ik aan mijn kind moet uitleggen wat voor rare raket dit is...
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!