[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.072 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:37

YES

Moderator General Chat
da_PSI schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:55:
[...]

Misschien handig om de spoiler tag te gebruiken? Is nogal lullig dat ik aan mijn kind moet uitleggen wat voor rare raket dit is...
Deels eens, maar ik zou sowieso mijn kind niet laten meekijken op dit topic 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Goede morgen zeg! Mooie gesprekken:

Lijkt wel Sex, drugs en crypto hier... ik lees alleen maar over Babes, lijntjes en groene dildo's.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 18:32
[...]

Misschien handig om de spoiler tag te gebruiken? Is nogal lullig dat ik aan mijn kind moet uitleggen wat voor rare raket dit is...
Er werden geen vragen gesteld of die mevrouw hierboven het warm had omdat ze zo weinig kleren aan had?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:57
[...]

Ik zou me meer zorgen maken over hoe je de babes aan je vrouw/vriendin moet uitleggen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
AMARONE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:57:
[...]

Ik zou me meer zorgen maken over hoe je de babes aan je vrouw/vriendin moet uitleggen :')
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:53
[...]

Dat is makkelijk, ik heb het verteld over dat na elke +1k een post erover moet :)
ze vond het wel grappig

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:56:

Lijkt wel Sex, drugs en crypto hier... ik lees alleen maar over Babes, lijntjes en groene dildo's.
Op het internet is iedereen een pimp, helemaal hier met al die crypto-miljonairs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Smultie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:50:
[...]

Mjah. Ik vind dat het TA sowieso dikke onzin in de crypto-wereld. Achteraf een koe in de kont kijken is het :+

Maar idd. Hij is één keer eerder afgeketst op de ˜51k op 25 februari. Als jij er iets in ziet.... 't zal
23/2 07.00, 24/2 05.00, 10.00, 13.00, 25/2 13.00, 15.00, 16.00, 17.00.

Prima als jij er niets aan hebt hoor. Maar het is niet per se nodig om zuur te reageren.

Ik zeg ook helemaal niet dat het iets hoeft te betekenen. Maar het viel me wel op.

Anyway, zal dit soort dingen niet meer posten. Geen zin dit soort gedoe. Nu ga ik weer aan het werk, tabee!

[ Voor 8% gewijzigd door sOid op 03-03-2021 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
YES schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:21:
@knakworst en @AlterMann ik ben van mening, meer babes is altijd goed.

Dus toch maar eentje gemaakt. Misschien niet de mooiste babe trouwens, maar de 'kenners' herkennen haar denk ik wel :+
Iets met "hoe roestiger het dak".... oOo

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 19:49

Chaes

#HODL

$52k alweer in zicht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
[...]

dat zou niet best zijn als je dat soort dingen uit moet leggen. Ik zou in zo'n relatie waarschijnlijk binnen een paar maanden de benen nemen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

Ja, groetjes!
Als je Sinterklaas kunt uitleggen, lukt een 'fantasie-raket' ook wel hè!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

MicroWhale schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:56:

Eindelijk weer eens wat anders, 24 pagina's slowchat gevuld met ADA begint op gegeven moment ook wat te vervelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Go0FXaTUT9G4HO9K1fCfRhNNEvA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/T5CgQQuWQqlTfIpjpFdtvfC2.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:18
[...]

_O-

Ik verslikte me in de koffie....bedankt voor je reactie ik heb weer hard moeten lachen!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
THETA slow en steady omhoog :)

edit te vroeg gejuicht, nu ff een kleine dip

[ Voor 89% gewijzigd door Kol Nedra op 03-03-2021 11:12 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
sOid schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:03:
[...]

Prima als jij er niets aan hebt hoor. Maar het is niet per se nodig om zuur te reageren.

Ik zeg ook helemaal niet dat het iets hoeft te betekenen. Maar het viel me wel op.

Anyway, zal dit soort dingen niet meer posten. Geen zin dit soort gedoe. Nu ga ik weer aan het werk, tabee!
Laat je niet gek maken. Je moet doen wat jezelf leuk vind.

Enige dat ik weet is dat er discords zijn die orders plaatsen met tegenovergestelde van wat sommige publieke lijntjes tekenaars publiceren. Gewoon voor de lolz.

Zeg niet dat het altijd is, maar ik wil ermee enkel aangeven dat patronen in crypto enorm beïnvloedbaar zijn. Niet altijd. Soms wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• padraig1973
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 00:26
sOid schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:03:
[...]

Je hebt gelijk hoor. Dit niveau is meerdere malen support en weerstand geweest.

(en ja, grafiek in Euroooo's!)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9uLrKQm_epqiqMVqaxg_Npb_sj8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oAb4Zsz08v1xAyF3Lmk6yBLv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:08:
[...]

Eindelijk weer eens wat anders, 24 pagina's slowchat gevuld met ADA begint op gegeven moment ook wat te vervelen.

[Afbeelding]
ADA?? Zei iemand ADA? ADA, when moon, when lambo??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
Iemand nog in afwachting van wat mooie berichten bij XEM? Gezien de airdrop over 1,5 week.
Blijft wel steady omhoog gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13
Vandaag weer alles in het groen.
Ach ja, zo gaat dat.
Dit is wel een leuk gerucht, Netflix gaat in crypto investeren zegt men.
https://dailyhodl.com/202...est-in-bitcoin-heres-why/

De whales zijn uitgespeeld en de weg naar boven ligt weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
Verwijderd schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:08:
[...]

Nou precies dat.
Al moet ik zeggen dat het minder opvalt als het de hele tijd alleen maar over btc zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
YES schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:10:
[...]

ADA?? Zei iemand ADA? ADA, when moon, when lambo??
De grootste teleurstelling ooit was dat...niet omhoog, niet omlaag...een beetje lafjes zijwaarts :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
AMARONE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:13:
[...]

De grootste teleurstelling ooit was dat...niet omhoog, niet omlaag...een beetje lafjes zijwaarts :')
Ik heb hem vanaf 0,60 dacht ik ongeveer, en hodl nog gewoon lekker door. Zie wel of hij instort of echt here to stay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok stomme vraag intoming.
Dat Binance...pff wordt gek van die interface met die gekoppelde coins.

Nou heb ik paar dagen terug een verkocht. Dt staat nu in EUR op m'n binance account.
Hoe zet ik die EUR nu om zodat ik snel kan kopen? Ik zit hier elke keer mee te klooien.

Want als ik nu op een willekeurige coin klik kan ik die alleen kopen met BNB / USDT / USDT of BTC?

Maar als ik bijv op BNB kopen met eer kies dan staat er dat er 0,120 EUR beschikbaar is terwijl er veel meer EUR in de Wallet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03

St@m

@ Your Service

readytoflow schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:15:

Nou heb ik paar dagen terug een verkocht. Dt staat nu in EUR op m'n binance account.
Hoe zet ik die EUR nu om zodat ik snel kan kopen? Ik zit hier elke keer mee te klooien.

Want als ik nu op een willekeurige coin klik kan ik die alleen kopen met BNB / USDT / USDT of BTC?

Maar als ik bijv op BNB kopen met eer kies dan staat er dat er 0,120 EUR beschikbaar is terwijl er veel meer EUR in de Wallet staat.
Dan heb je die EUR al ergens anders staan om iets mee te doen. Dus kijk even in je openstaande orders. Zal wel een limiet kooporder staan en het bedrag is niet gehaald.

Zodra je die hebt weggehaald kun je weer doen met je EUR wat je wilt, bijvoorbeeld converteren naar USDT om zo bijna alle munten te kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 03-03-2021 11:17 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:42
AMARONE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:13:
[...]

Rustaaag, komt vast wel weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 03-04 01:19

:?
Als je van muntje naar Eur kunt sellen, dan kun je toch ook weer van eur naar een ander muntje buyen?

En anders voortaan van muntje naar USD/USDT sellen gelijk of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
flinke dip BNB, check ff misschien instapmoment?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je toevallig koop orders openstaan?

Geld dat gereserveerd is voor orders zijn niet beschikbaar als balans.

Verder kun je gewoon Euro als trading pair kiezen, de meeste traders kiezen USDT omdat die nu eenmaal de meeste trading pairs heeft.

Kies je voor Euro dan ben je gebonden aan de Euro pairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 19:49

Chaes

#HODL

Heeft iemand hier nog Pundi X?

Er komt dus een token burn aan onder een nieuwe ticker (https://medium.com/pundix...en-reduction-da4c8e618bee). Ik begrijp dat we dat dus zelf moeten regelen en dat de swap niet automatisch is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:46
Hier op 1 maart klein bedragje in btc en eth gedaan via BUX crypto. Van plan om de komende maanden steeds een kleine inleg te doen 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Kol Nedra schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:20:
flinke dip BNB, check ff misschien instapmoment?
1% ~1.5% dip :?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:37
hij heeft em denk ik op 1minuut staan.... ziet er dramatisch uit als je dat niet door hebt :+

Steam: CatBearCow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ja foutje, bedankt dacht dat ie op 1h stond ^^

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Kol Nedra schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:27:
ja foutje, bedankt dacht dat ie op 1h stond ^^
ik quote je even ;)
Kol Nedra schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:07:

Grootste winst is dat ik nu wel weet hoe dit spelletje werkt dus denk dat ik vanaf nu wel beter zou gaan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:10
R0w!N schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:22:
Hier op 1 maart klein bedragje in btc en eth gedaan via BUX crypto. Van plan om de komende maanden steeds een kleine inleg te doen 😀
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vB104nujTZN5HsthQNXveqo0zTE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/v8SkCtXQEUYyzak71XgyhcFe.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Waarschijnlijk is de les die hij geleerd heeft, dat hij nu eerst even post voordat hij in blinde hebzucht een dikke order plaatst en er daarna achterkomt dat hij een fout gemaakt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Hup alts, doe eens even allemaal mee met BTC.. dit schiet niet op in mijn PF...
of in ieder geval alle alts in mijn PF

[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 03-03-2021 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:06

gewoon converteren doe ik normaal als ik euro gestort heb. kun je vinden bij handelen dan naar converteren en ff op euro zetten naar usdt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15-09 13:11
De 51,5k was belangrijke resistance voor weg omhoog toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
FSC_87 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:33:
Geen idee, een half uur geleden ging ie daar ook al even heel kort doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptomagnaat
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 03-03-2021
Ik heb eigenlijk nooit eerder wat opgenomen, maar dat ga ik wel doen (inzet +10%). Storten was altijd via Bittonic. Nu kan storten zowel op elke grote exchange. Opnemen was sinds een tijdje Bitfavo, maar wel met 0,25% fee. Is dat op Binance veel goedkoper? Ik zie daar dat het gratis is op te laten opnemen en dat een sepa overschrijving €0,80 kost?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
St@m schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:30:
Hup alts, doe eens even allemaal mee met BTC.. dit schiet niet op in mijn PF...
of in ieder geval alle alts in mijn PF
Daarom gewoon zorgen dat je nooit meer dan 15 a 20% van die troep in je PF hebt zitten. Soms een keer een dagje wat meer maakt niet uit, maar hodl die troep niet dagen achter elkaar.....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Cryptomagnaat schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:35:
Ik heb eigenlijk nooit eerder wat opgenomen, maar dat ga ik wel doen (inzet +10%). Storten was altijd via Bittonic. Nu kan storten zowel op elke grote exchange. Opnemen was sinds een tijdje Bitfavo, maar wel met 0,25% fee. Is dat op Binance veel goedkoper? Ik zie daar dat het gratis is op te laten opnemen en dat een sepa overschrijving €0,80 kost?
Dat ligt er uiteraard aan hoeveel je gaat opnemen ;) of 0.25% goedkoper/duurder is dan €0,80
Op Binance kost het in ieder geval 80 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

FSC_87 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:33:
Ik hoop het want we zijn er als zachte boter doorgegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Cryptomagnaat schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:35:
Klopt, je moet nog wel evt. en crypto in een euro omzetten en daarna 0,80 voor de sepa. Gaat super vlot ook!

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
anti elppa schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:35:
[...]

Daarom gewoon zorgen dat je nooit meer dan 15 a 20% van die troep in je PF hebt zitten. Soms een keer een dagje wat meer maakt niet uit, maar hodl die troep niet dagen achter elkaar.....
Ja MaAr De BiTcOiN iS tE dUuR!

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

[...]

Ik heb mijn PF op Binance alleen maar in Alts. De BTC (en wat ETH) staan 'op' de ledger.

Edit: of gebruik ik dan de afkorting PF verkeerd?
.oisyn schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:37:
[...]

Ja MaAr De BiTcOiN iS tE dUuR!
Wellicht kun je bij Bux wat inkopen.

[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 03-03-2021 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartjeuhz
[...]

ik hodl mn alts juist in de hoop dat ze een keer gaan knallen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:05
Mail van Litebit zojuist:

LiteBit heeft informatie ontvangen dat er van een aantal LiteBit gebruikers persoonsgegevens zouden kunnen zijn buitgemaakt. Het betreft persoonsgegevens die voor december 2019 zijn verstrekt. Wij nemen deze informatie zeer serieus en hebben direct actie ondernomen om dit incident zo goed mogelijk te analyseren en de risico's te beperken.

Let op: wachtwoorden, ID-documenten en tegoeden op LiteBit hebben nooit risico gelopen.

Wat is er gebeurd?

Zaterdag 27 februari hebben we een bericht ontvangen waarin werd aangegeven dat persoonsgegevens van LiteBit gebruikers in handen zijn van derden. Er is gedreigd om deze persoonsgegevens openbaar te maken als LiteBit niet zou betalen voor deze data. Ons standpunt is dat wij op geen enkele wijze willen bijdragen aan het in stand houden van dit soort criminele activiteiten. Betalen voor de data past niet in ons beleid. Na een diepgaande analyse gebaseerd op een voorbeeld van de buitgemaakte data dat bij het bericht zat, hebben wij kunnen concluderen dat het gaat om oude persoonsgegevens die voor december 2019 zijn verstrekt. Daarnaast zaten er enkel Nederlandse gebruikers in deze sample. Desalniettemin willen we wel al onze gebruikers op de hoogte stellen.

Wij zijn dit incident momenteel verder aan het onderzoeken met zowel LiteBit experts als experts van gerenommeerde IT-beveiligingsbedrijven. Daarnaast heeft LiteBit dit incident ook aan de relevante autoriteiten gemeld, waaronder de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) en aangifte gedaan bij de politie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 23:05
Chaes schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:21:

Er komt dus een token burn aan onder een nieuwe ticker (https://medium.com/pundix...en-reduction-da4c8e618bee). Ik begrijp dat we dat dus zelf moeten regelen en dat de swap niet automatisch is?
YouTube: PUNDI X (NPXS): Mijn Verwachting, Nieuws en Visie op de Toekomst! Ko...
Hier in wordt het een beetje uitgelegd, voor sommige misschien handmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Stijgt er nog ergens een raket op? Ik heb nog wat centjes die mee willen vliegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Matthias87 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:42:
Stijgt er nog ergens een raket op? Ik heb nog wat centjes die mee willen vliegen.
Met mijn crappy tekenskills verwacht ik wat actie van HIVE, welke kant op weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Groene dildo's mogen niet van de modjes :'(

Die willen blijkbaar bloed door de straten zien vloeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:47
wlchris schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:39:

LiteBit heeft informatie ontvangen dat er van een aantal LiteBit gebruikers persoonsgegevens zouden kunnen zijn buitgemaakt. Het betreft persoonsgegevens die voor december 2019 zijn verstrekt. Wij nemen deze informatie zeer serieus en hebben direct actie ondernomen om dit incident zo goed mogelijk te analyseren en de risico's te beperken.

Let op: wachtwoorden, ID-documenten en tegoeden op LiteBit hebben nooit risico gelopen.

Wat is er gebeurd?

Zaterdag 27 februari hebben we een bericht ontvangen waarin werd aangegeven dat persoonsgegevens van LiteBit gebruikers in handen zijn van derden. Er is gedreigd om deze persoonsgegevens openbaar te maken als LiteBit niet zou betalen voor deze data. Ons standpunt is dat wij op geen enkele wijze willen bijdragen aan het in stand houden van dit soort criminele activiteiten. Betalen voor de data past niet in ons beleid. Na een diepgaande analyse gebaseerd op een voorbeeld van de buitgemaakte data dat bij het bericht zat, hebben wij kunnen concluderen dat het gaat om oude persoonsgegevens die voor december 2019 zijn verstrekt. Daarnaast zaten er enkel Nederlandse gebruikers in deze sample. Desalniettemin willen we wel al onze gebruikers op de hoogte stellen.

Wij zijn dit incident momenteel verder aan het onderzoeken met zowel LiteBit experts als experts van gerenommeerde IT-beveiligingsbedrijven. Daarnaast heeft LiteBit dit incident ook aan de relevante autoriteiten gemeld, waaronder de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) en aangifte gedaan bij de politie.
Gelukkig ben ik verhuisd!
Gvd

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
AMARONE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:45:
Groene dildo's mogen niet van de modjes :'(

Die willen blijkbaar bloed door de straten zien vloeien
De modjes willen dat mensen hier wat minder kinderachtig doen en vooral dat het een beetje SFW blijft. Ik vind de bitcoinbabes al op het randje, maar die wil ik jullie niet ontnemen.

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 03-03-2021 11:49 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 23:05
elektriekert schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:47:
[...]

Gelukkig ben ik verhuisd!
Gvd
Pfff ja lekker, ik gisteren toevallig ook. Die fees zijn bizar hoog ook en nu dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:32
Ik werd al plat gebeld door een oostblokker of ik even een account bij binance wou openen.

Hij zou jij rijk maken met crypto :F
Wel slecht hoor van litebit.
Gelukkig had ik alles verhuisd naar een andere beurs.
:)

Wat is er gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 12-09 08:46
Chaes schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:21:

Anders even op een exchange zetten, wordt het voor je gedaan meestal ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dit wellicht betekenen dat LiteBit een partnership met Ledger heeft gemaakt?

Bullish.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
LiteBit:
Ons standpunt is dat wij op geen enkele wijze willen bijdragen aan het in stand houden van dit soort criminele activiteiten
Je bedoelt door data te lekken? }:|

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 03-03-2021 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

juiced01 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:20:
[...]

Rustaaag, komt vast wel weer :).
Ja iedere zaterdag is het weer raak. A.s. zaterdag gaat het naar de 2 dollar. :9

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
diquan2001 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:49:
Ik werd al plat gebeld door een oostblokker of ik even een account bij binance wou openen.

Hij zou jij rijk maken met crypto :F
Wel slecht hoor van litebit.
Gelukkig had ik alles verhuisd naar een andere beurs.
:)

[...]
Dit soort berichten laten mij soms ook voor een Bitvavo vrezen bijvoorbeeld, hoe goed is de beveiliging daar.

Ondanks dat ik maar een flufje- trading budget heb toch verstandig om langzaam naar een Ledger te kijken als ik met meer geld erin ga

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
EvilTurkey schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:53:
[...]

Ja iedere zaterdag is het weer raak. A.s. zaterdag gaat het naar de 2 dollar. :9
Ah ik zie het ja, heb even een lijntje getekend naar de 2$. Kan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

graceful schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:54:
[...]

Ah ik zie het ja, heb even een lijntje getekend naar de 2$. Kan gewoon.
Mooi weer een Believer erbij O-)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
keanu_ schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:13:
Iemand nog in afwachting van wat mooie berichten bij XEM? Gezien de airdrop over 1,5 week.
Blijft wel steady omhoog gaan
Bouwt nu net even af voor een volgend MOONshot. Over anderhalve week is het Lambo-time.

Hét moment om nog in te stappen is nu! ADA is out, NEM is in!

* Glockner is officieel XEM-shiller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wat is er gebeurd?

Geen zorgen, het gaat alleen om je naam, adres, IBAN en e-mail. Verder niks.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Glockner schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:59:
[...]

Bouwt nu net even af voor een volgend MOONshot. Over anderhalve week is het Lambo-time.

Hét moment om nog in te stappen is nu! ADA is out, NEM is in!

* Glockner is officieel XEM-shiller geworden.
XEM blijft juist aardig doorstijgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

.oisyn schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:51:
LiteBit:

[...]

Je bedoelt door data te lekken? }:|
Precies, ze willen er op geen enkele manier voor zorgen dat ze hun datalekken dichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:18
AMARONE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:01:
[...]

Iets te snel gestegen de laatste dagen...dat wordt nu vast weer een buy high als je nu instapt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13
MicroWhale schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:00:
[...]

Geen zorgen, het gaat alleen om je naam, adres, IBAN en e-mail. Verder niks.
Nou, LiteBit heeft wel een slechte reputatie op dit gebied.
Dit is niet de eerste keer.
Ze kunnen hun naam beter veranderen in LekBit. ;)
nieuws: Cryptocurrencyhandelaar LiteBit meldt datalek van Nederlandse persoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:49
HoppyF schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:10:
[...]

Nou, LiteBit heeft wel een slechte reputatie op dit gebied.
Dit is niet de eerste keer.
Ze kunnen hun naam beter veranderen in LekBit. ;)
nieuws: Cryptocurrencyhandelaar LiteBit meldt datalek van Nederlandse persoon...
Zelfs met die torenhoge fees kunnen ze de zaken niet op orde houden. 8)7

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:10:
[...]

Iets te snel gestegen de laatste dagen...dat wordt nu vast weer een buy high als je nu instapt.
Vast veel mensen die nu nog ff kopen voor de airdrop en daarna weer verkopen.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:49
Bananeman schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:12:
[...]

Vast veel mensen die nu nog ff kopen voor de airdrop en daarna weer verkopen.
Ja, die zakt na de AirDrop als een pudding in elkaar.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Denk ik ook. Ik koop nu iig niet meer bij.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rl-ozdzb8u49MaLhW4Pf1_T2bsw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O4GCBOkFejJPrVUIu9Q1rsnU.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
als ik hier kijk https://nemplatform.com/symbol-migration/#exchanges dan zie ik wel dat binance een opt-in heeft. kan ik ze dan gewoon in binance laten staan ? waar krijg je dan die XYM want zie dat binance die nog niet gelist heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Toerq schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:15:
als ik hier kijk https://nemplatform.com/symbol-migration/#exchanges dan zie ik wel dat binance een opt-in heeft. kan ik ze dan gewoon in binance laten staan ? waar krijg je dan die XYM want zie dat binance die nog niet gelist heeft.
https://www.binance.com/e...23b36455b8d802b2c3723fa5f

De genoemde datum klopt alleen niet meer, volgens mij is de airdrop verschoven en zou hij eerst begin 2021 zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Bananeman op 03-03-2021 12:17 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Dit zou zomaar relevant kunnen worden

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 03-03-2021 12:17 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
Bananeman schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:16:
[...]

https://www.binance.com/e...23b36455b8d802b2c3723fa5f

De genoemde datum klopt alleen niet meer, volgens mij is de airdrop verschoven en zou hij eerst begin 2021 zijn.
nice, ben blij dat ik er meer dan 100 heb. had dat nog niet gelezen op de site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie wat je bedoelt, interessant. Wanneer verwacht je dit terug te zien in de koersen? Voor of na het weekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Kunnen jullie even wat GRT aanschaffen? Heeft nogal moeite met een stukje resistance :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:16:
[...]

Dan heb je die EUR al ergens anders staan om iets mee te doen. Dus kijk even in je openstaande orders. Zal wel een limiet kooporder staan en het bedrag is niet gehaald.

Zodra je die hebt weggehaald kun je weer doen met je EUR wat je wilt, bijvoorbeeld converteren naar USDT om zo bijna alle munten te kopen.
Ah crap...Ja idd! Thx!

Dus ik moet die Limit order voor BTC op eur. 50,- er dus uithalen?

( :+ Geintje...is een andere order op ADA die nog niet gehit is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:13
Ray_ schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:22:
Kunnen jullie even wat GRT aanschaffen? Heeft nogal moeite met een stukje resistance :/
Heb er net 10 gekregen van de survey van CMC die ik 1,5 maand geleden heb ingevuld :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Ja hallo, als we ze gaan weggeven schiet 't helemaal niet op he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:55
Ray_ schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:27:
Ja hallo, als we ze gaan weggeven schiet 't helemaal niet op he?
Waarom koop jij munten die ze gratis weggeven?!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nou, het is allemaal erg sideways gegaan deze ochtend. Even lunchen en dan maar eens kijken of ik ook nog moet werken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
veertje schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:29:
[...]

Waarom koop jij munten die ze gratis weggeven?!?
Ik heb gewoon een betere versie van GRT dan de gratis variant. Premium, enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptomagnaat
Katala schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:36:
[...]

Klopt, je moet nog wel evt. en crypto in een euro omzetten en daarna 0,80 voor de sepa. Gaat super vlot ook!
Thanks! Ik heb mij nu geverifieerd, maar ik kan geen bankrekening toevoegen. Er staat dat "Deze functie is momenteel niet beschikbaar in jouw regio. Neem contact op met de klantenservice als je toch wilt doorgaan."

Hoe dan? Dit was toch mogelijk in de EU?

Edit: Instant is niet instant maar 5 min wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Cryptomagnaat op 03-03-2021 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

St@m schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:43:
[...]

Met mijn crappy tekenskills verwacht ik wat actie van HIVE, welke kant op weet ik niet.
Gut, ik heb ook een keer iets goed. haha. Uiteraard geen geld erin. Dat dan weer niet.

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 03-03-2021 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:33
St@m schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:32:
Nou, het is allemaal erg sideways gegaan deze ochtend. Even lunchen en dan maar eens kijken of ik ook nog moet werken :D
Volgens mij is BTC toch met 3,85% gestegen. Als dat al sideways is tegenwoordig dan kan ik niet wachten op significantere stijgingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

DaWayne schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:43:
[...]

Volgens mij is BTC toch met 3,85% gestegen. Als dat al sideways is tegenwoordig dan kan ik niet wachten op significantere stijgingen.
Sorry, alts in mijn persoonlijke portfolio.. BTC heeft netjes z'n best gedaan. Ik zal voortaan proberen om specifieker te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 03-03-2021 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Cryptomagnaat schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:41:
[...]

Thanks! Ik heb mij nu geverifieerd, maar ik kan geen bankrekening toevoegen. Er staat dat "Deze functie is momenteel niet beschikbaar in jouw regio. Neem contact op met de klantenservice als je toch wilt doorgaan."

Hoe dan? Dit was toch mogelijk in de EU?
Ja dat is bij mij ook gewoon gelukt. Ik heb ook geen VPN draaien ofzo.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cryptomagnaat
Katala schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:47:
[...]

Ja dat is bij mij ook gewoon gelukt. Ik heb ook geen VPN draaien ofzo.
Het werkt! Moest even 5 min geduld hebben :).

Ben trouwens benieuwd of Digibyte ooit iets wordt, marketing en een naam hebben is enorm belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:33
St@m schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:45:
[...]

Sorry, alts in mijn persoonlijke portfolio.. BTC heeft netjes z'n best gedaan. Ik zal voortaan proberen om specifieker te zijn.
Ah joh, dan komen jouw muntjes na de BTC wel weer. Of je hebt echt de verkeerde gekocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
AMARONE schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:01:
[...]

Kijken we naar dezelfde XEM? De mijne is al tien uur aan het afbouwen, sinds 3:00 vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:47
D0m1nat0r11 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:49:
[...]

Pfff ja lekker, ik gisteren toevallig ook. Die fees zijn bizar hoog ook en nu dit...
Maar mijn tel nummer hebben ze nog steeds...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Hoe denken jullie over de hoeveelheid circulerende voorraad in relatie tot koers potentieel?
Als ik naar een ADA kijk bijv., daar staan 32 miljard stuks uit. Dat geeft mij niet veel vertrouwen dat we nog veel verder gaan stijgen dan $2. Onderdeel van de hele Bitcoin hype is toch dat de voorraad aan het opdrogen is en iedereen hodl't tot hij een ons weegt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:01:
Hoe denken jullie over de hoeveelheid circulerende voorraad in relatie tot koers potentieel?
Als ik naar een ADA kijk bijv., daar staan 32 miljard stuks uit. Dat geeft mij niet veel vertrouwen dat we nog veel verder gaan stijgen dan $2. Onderdeel van de hele Bitcoin hype is toch dat de voorraad aan het opdrogen is en iedereen hodl't tot hij een ons weegt?
Ik denk dat jij beter je ADA verkoopt en je quick gains zoekt in iets anders.
Want ik heb de indruk dat je er maar over bezig blijft dat ie niet m00n gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
elektriekert schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:00:
[...]

Maar mijn tel nummer hebben ze nog steeds...
Misschien heb je hier iets aan:

https://autoriteitpersoon...ten/recht-op-vergetelheid

Pagina: 1 ... 39 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!