ADA gaat zo naar beneden is mijn verwachting. Hoop mensen die zijn ingestapt, voor de hard fork....die zullen ook binnekort weer eruit gaan. Geen financieel advies, puur wat ik denk. Zou mooi zijn als hij niet onder de dollar komtDutchCrownNL schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:40:
[...]
Hij zal nu wel omhoog moeten schieten en de resistance van 1.28 doorbreken, anders gaan we vrolijk naar de kelder
En dan nu een grote groene kaarslucatoni schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:46:
[...]
ADA gaat zo naar beneden is mijn verwachting. Hoop mensen die zijn ingestapt, voor de hard fork....die zullen ook binnekort weer eruit gaan. Geen financieel advies, puur wat ik denk. Zou mooi zijn als hij niet onder de dollar komt

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bensimpel
Positieve meneer
En vanavond worden de Aziaten wakker en die gaan alles weer massaal dumpen
😆 - Denk ook eens om ;)
Het aankondigen van dumps is verbodenBensimpel schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:50:

Blijft wel lang hangen op 49k$, niet crypto waardig dit

[ Voor 11% gewijzigd door graceful op 01-03-2021 16:53 ]
Buy the rumor, sell the news
Ik zie de meeste dumps als Europa en Afrika "wakker" zijn de laatste weken.Bensimpel schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:50:
Zero.
Ben even vol in op Ethereum, aangezien die wat dieper waren geraakt hoop ik ook dat ze wat verder terug hobbelen
ADA eindelijk door de 1.28 heen

Daily:
Ik zie een klein groen kaarsje op de ADA/USDT. (+6%)
Ik zie een rode kaars op de ADA/BTC. (-6%)
Ik zie een rode kaars op de ADA/ETH. (-10%)
Overall ruk dus.
Maarrr.... er is hoop.. .hij probeert nu net boven uit zijn triangle te gaan breken!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Rode candles?

Oh, hij is alweer groen
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON

Oh, hij is alweer groen
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
[ Voor 31% gewijzigd door WhySoSerious op 01-03-2021 17:03 ]
Zou het net posten. Hij is eruit lig.. iets eerder dan verwachtMicroWhale schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:02:
[...]
Daily:
Ik zie een klein groen kaarsje op de ADA/USDT. (+6%)
Ik zie een rode kaars op de ADA/BTC. (-6%)
Ik zie een rode kaars op de ADA/ETH. (-10%)
Overall ruk dus.
Maarrr.... er is hoop.. .hij probeert nu net boven uit zijn triangle te gaan breken!
/f/image/HMSAWkZYCmTttsyW9bQuECce.png?f=fotoalbum_large)
we only make way for the man who boldly pushes past us
Waren ja, tot we naar beneden vielen.
Hij was net de hele tijd met de resistance van 1.28 aan het vechten.
Hehe... hele dag naar een rechte ADA lijn zitten staren met de hand op de knop!! Ben benieuwd of het wat wordt.. in ieder geval staat de stop-loss weer op EUR 1,08.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Waarom die STOP LOSS zo strak en zo kort op de koersss...Mighty schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:05:
Hehe... hele dag naar een rechte ADA lijn zitten staren met de hand op de knop!! Ben benieuwd of het wat wordt.. in ieder geval staat de stop-loss weer op EUR 1,08.
Dan is die al wel gehit denk ik. Met zo korte stoploss dan is elke ademteug van de stijgende koers al een hit op de stoploss...
onbegrijpelijk
Ik zat er bij en keek er naar... en drukte op de buy-knopWiseGuy! schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:05:
[...]
Zou het net posten. Hij is eruit lig.. iets eerder dan verwacht
[Afbeelding]
Ga het rustig volgen en sell wss bij ~1.45$ (naar ETH, dus rond de 90000).
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Omdat ik dan nog een hele kleine winst heb. Hij is nog niet geraakt, koers nog niet onder EUR 1,10 geweest en slaap ik wel beter. 🛌brnbtc schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:08:
[...]
Waarom die STOP LOSS zo strak en zo kort op de koersss...
Dan is die al wel gehit denk ik. Met zo korte stoploss dan is elke ademteug van de stijgende koers al een hit op de stoploss...
onbegrijpelijk
Waar drukken jullie nu op sell met ADA? IK heb alweer 20% verkocht...
Euh niet?Glockner schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:11:
Vanmorgen per ongeluk verkocht voor ETH.Glockner schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:11:
ETH gestegen.
Nu weer (ietsje minder) gekocht bij de uitbraak.
Verkopen als ie lekker hoog staat en weer cashen.
Niks mis mee om je stack af en toe wat te vergroten met dit soort pumps.
Ik druk juist op de koop knop.....Glockner schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:11:
Trend spotten en volgen. Makkelijk toch
Oeps. Ik hoop niet dat je vol in de ADAdown zat...lucatoni schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:46:
[...]
ADA gaat zo naar beneden is mijn verwachting. Hoop mensen die zijn ingestapt, voor de hard fork....die zullen ook binnekort weer eruit gaan. Geen financieel advies, puur wat ik denk. Zou mooi zijn als hij niet onder de dollar komt
Speler A zegt: ADA dipt vlak rondom de Hard fork vanavond want...
Speler B zegt: ADA moont rondom/na de hard fork vanavond want...
Het is een beetje als hoe Jaap van Dissel met mondkapjes omging.
Dit. Deze was ook wel eenvoudig gezien de driehoek.... had ook naar beneden gekund, maar gelukkig ging hij naar boven met flink wat volume. Nu hopen dat hij ook aan blijft qua volume... Zit namelijk wel veel verkoopdruk op.brnbtc schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:14:
[...]
Ik druk juist op de koop knop.....
Trend spotten en volgen. Makkelijk toch
Het kan nog gekker, gister werd er hier een coin geoppert, toen ik ging kijken bleek dat gewoon een beta playground voor Polkadot te zijn, er stond letterlijk bij: Het is aan developers om te bepalen wanneer dat eventueel gereset word...... Toch als je kijkt hoeveel geld daar in zit, niet te geloven.readytoflow schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:18:
Volgens mij kwam @Tominatie van 't weekend met slaves token. Ik zag dat er ook al een squirrel finance is

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Je bedoelt Kusuma? Zo ja, ga dan nog maar eens goed lezen wat daar de plannen voor zijn, want dan heb je duidelijk iets gemist in je DYOR.raptorix schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:20:
[...]
Het kan nog gekker, gister werd er hier een coin geoppert, toen ik ging kijken bleek dat gewoon een beta playground voor Polkadot te zijn, er stond letterlijk bij: Het is aan developers om te bepalen wanneer dat eventueel gereset word...... Toch als je kijkt hoeveel geld daar in zit, niet te geloven.
Will Cardano Price explode with the launch of Hard Fork?MicroWhale schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:18:
[...]
Dit. Deze was ook wel eenvoudig gezien de driehoek.... had ook naar beneden gekund, maar gelukkig ging hij naar boven met flink wat volume. Nu hopen dat hij ook aan blijft qua volume... Zit namelijk wel veel verkoopdruk op.
The Cardano price currently, is trending within an ascending triangle which indicates a hidden bullish divergence. As the price breaks through the triangle, the price is expected to explode to the next level.
ADA price traded to new all-time highs at $1.48 before entering the correction zone and declined below $1.20. However, the bulls were active above $1.18 and hence avoided the price to slip further.
Bron
https://coinpedia.org/news/cardano-ada-price-plunged/
Haha klopt inderdaad. De vraag is, welke groep is groter.readytoflow schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:18:
Mag deze alweer?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik moet zeggen dat ik gister iets niet goed gelezen/geinterpreteerd had, het stond nogal ongelukkig op de website omschreven, maar goed, ik hoop wel dat je snapt wat een Canary isMicroWhale schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:21:
[...]
Je bedoelt Kusuma? Zo ja, ga dan nog maar eens goed lezen wat daar de plannen voor zijn, want dan heb je duidelijk iets gemist in je DYOR.
Vraagje ik heb nu 3 chainlink voor +- 70 bijhouden of wisselen voor BTC ?
SteffanS schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:34:
Vraagje ik heb nu 3 chainlink voor +- 70 bijhouden of wisselen voor BTC ?

raptorix schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:31:
[...]
Ik moet zeggen dat ik gister iets niet goed gelezen/geinterpreteerd had, het stond nogal ongelukkig op de website omschreven, maar goed, ik hoop wel dat je snapt wat een Canary is

Kanaries namen ze mee de mijn in zodat als die dood gingen ze het zelf overleefden
Wie had het gister over de Dodo?
Ben er weer uit. ADA doet imo een echt sell-the-news-je, ondanks die mogelijke whale die de prijs wat omhoog probeert te duwen.
Verkoopdruk lijkt te hoog en koopvolume (nog) te laag.
Klokslag 17.00 ook. Verdacht zaakje. Ik zit er toch in voor de long term, dus mij maakt het verder niet uit. Maar wel eens dat er wat tradersdruk ligt.MicroWhale schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:44:
Ben er weer uit. ADA doet imo een echt sell-the-news-je, ondanks die mogelijke whale die de prijs wat omhoog probeert te duwen.
Pfff ADA, wat een jojo. Van de andere kant: laat maar zakken tot diep onder de $1, kan ik bijkopen. Als ie over een tijd maar moont.
Ja die Ada.. net in een paar tellen van 1.12€ naar 1.06€..
Het lijkt wel een jojo wat je zegt
Het lijkt wel een jojo wat je zegt

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Op 'gevoel' bij 1.115 er een stukje ADA uitgehaald in de hoop dat ie niet al teveel meer zou stijgen. Nu bedenken wat een mooie prijs is weer terug te gaan

Heeft onze oude pumpamentalist nog gelijk straksVerwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:49:
[...]
Klopt, het is nog altijd 90% speculatie met 10% pumpamentals.
Aangezien die regel nog steeds van toepassing is voorzie ik dan ook een stevige dump op ADA wanneer het voorlopige doel behaald is en de weg op de roadmap vervolgt wordt.
Maargoed, kan dat prima mis hebben.
Interessant om ff te volgen.

Ik denk bij 2 euro, moon maarJaymz schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:54:
Op 'gevoel' bij 1.115 er een stukje ADA uitgehaald in de hoop dat ie niet al teveel meer zou stijgen. Nu bedenken wat een mooie prijs is weer terug te gaan

ADA lijkt support te hebben gevonden op de 1.28.3 lijn, hij gaat het nog een keer proberen om bij de 1.35 te komen
Bensimpel
Positieve meneer
Ik kondig niks aangraceful schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:52:
[...]
Het aankondigen van dumps is verboden![]()
Blijft wel lang hangen op 49k$, niet crypto waardig dit
😆 - Denk ook eens om ;)
Kunnen we niet gewoon afspreken om het hier nooit over EURO prijzen te hebben, schrik mij elke keer de pleuris.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Of we spreken af dat we vanaf nu alleen nog maar over EURO prijzen spreken...hmr schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:09:
Kunnen we niet gewoon afspreken om het hier nooit over EURO prijzen te hebben, schrik mij elke keer de pleuris.

Nee.jvp schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:09:
[...]
Of we spreken af dat we vanaf nu alleen nog maar over EURO prijzen spreken...
Reken het zelf maar om.
Het is al lastig genoeg met sats, usd en euro door elkaar.
Er zijn nog gewoon teveel mensen met goedkope ADA's die gelijk gaan verkopen boven de EUR 1,20. Zodra meer mensen ADA hebben tegen de prijs van vorige maand zullen ze ook minder snel geneigd zijn te verkopen en kan hij lekker omhoog.
Volgens mij blijft er niks hangen bij de BTC @graceful .
Heb vandaag eindelijk wat fun tijdens het leren handelen.
Kijk nu veel naar de 1m, 3m en 5m gemiddelden..
De theorie die ik mijzelf hebt aangeleerd de laatste 2 weken helpen enorm om niet beren op de weg te zien als ze er (nog) niet zijn.
Heb vandaag eindelijk wat fun tijdens het leren handelen.
Kijk nu veel naar de 1m, 3m en 5m gemiddelden..
De theorie die ik mijzelf hebt aangeleerd de laatste 2 weken helpen enorm om niet beren op de weg te zien als ze er (nog) niet zijn.
[LTS][MTS][HTS]
Grote kans ja, die hebben al een mooie winst.Mighty schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:12:
Er zijn nog gewoon teveel mensen met goedkope ADA's die gelijk gaan verkopen boven de EUR 1,20. Zodra meer mensen ADA hebben tegen de prijs van vorige maand zullen ze ook minder snel geneigd zijn te verkopen en kan hij lekker omhoog.
Zelf heb ik een zakje uit de 0.3 reeks en later op 0,9 nog bijgekocht (na de bounce). Ik ga pas denken aan verkoop als hij dreigt onder de 1.0 te komen
Als ik een auto ga kopen staat de prijs er toch ook niet op in sats of USD? Zolang ik moet betalen met euro's blijf ik lekker rekenen met euro'sHoppyF schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:12:
[...]
Nee.
Reken het zelf maar om.![]()
Het is al lastig genoeg met sats, usd en euro door elkaar.
Denk dat er weinig Lambo dealers mij een prijs meegeven in sats.... Zou wel een uitkomst zijn overigens
Nee, maar in Crypto is dollars nou eenmaal de standaard.jvp schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:22:
[...]
Als ik een auto ga kopen staat de prijs er toch ook niet op in sats of USD?
Er zijn veel meer trading pairs met USD(T) dan met EUR. Daarnaast is USD internationaal ook veel gebruikelijker om mee te rekenen en TA's mee te doen. Daarom is het handiger om het hier over USD te hebben.jvp schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:22:
[...]
Als ik een auto ga kopen staat de prijs er toch ook niet op in sats of USD? Zolang ik moet betalen met euro's blijf ik lekker rekenen met euro's
Kunnen we op z'n minst afspraken om er USD/EUR of $/€ bij te zetten?
Echter als je jaren terug al een huis kon kopen met Bitcoins, waarom dan niet met crypto kunnen betalen voor een auto..jvp schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:22:
[...]
Als ik een auto ga kopen staat de prijs er toch ook niet op in sats of USD? Zolang ik moet betalen met euro's blijf ik lekker rekenen met euro's![]()
Denk dat er weinig Lambo dealers mij een prijs meegeven in sats.... Zou wel een uitkomst zijn overigensmaar dat telt nog niet
[LTS][MTS][HTS]
Ik heb dat ook ook met enige regelmaat;hmr schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:09:
KAK! Heb ik nou n dump gemist !?! ...oooh..euro
Ik denk bij crypto al jaren in dollars en datzal niet snel veranderen.
Het is toch niet zo moeilijk om even € of $ (of sats) bij je bedragen te zetten?
Ik lul ook zomaar wat
Ik kijk altijd naar mijn orderhistory. Maar gebruik inmiddels maar dollars omdat dit toch de default lijkt te zijn.
Side note:
Ik zie een kat op de 3min tijdsinverval van bitcoin op dit moment.
Moet ik dat beschouwen als goed nieuws ?
Side note:
Moet ik dat beschouwen als goed nieuws ?

[ Voor 37% gewijzigd door Emiel1984 op 01-03-2021 18:32 ]
[LTS][MTS][HTS]
Nog 1 zo’n dag en mn complete portefeuille staat weer dik in de plus.
Kunnen we nu door of gaan we weer naar beneden vannacht?
Kunnen we nu door of gaan we weer naar beneden vannacht?
Shout-out van Elon, betekent dikke groene candlr voor DOGE vanavond.Emiel1984 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:29:
Ik kijk altijd naar mijn orderhistory. Maar gebruik inmiddels maar dollars omdat dit toch de default lijkt te zijn.
Side note:
Moet ik dat beschouwen als goed nieuws ?![]()
Je weet dat het niet per se nodig is om in twee verschillende topics een afbeelding van een glazen bol te plaatsen he?pletter schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:40:
Pletter kijkt even in zijn glazen bol.[Afbeelding]
Die weet het ook niet.
Verwijderd
Valt wel mee toch? Zie ADA nog rond de $1.30 hangen.graceful schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:55:
[...]
Heeft onze oude pumpamentalist nog gelijk straks
Had verwacht dat ie richting een dollar zou zakken eigenlijk, al speelt de Bitcoin stijging wellicht ook een rol nu.
Alleen maar mooi voor de hodlers
[Edit:] de fork is nog niet geweest blijkbaar. Vanavond pas, dacht dat er al geforkt was

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2021 18:58 ]
Om een beetje in te haken op de post van Slux.
Ik heb dus een maatje die tegelijk met mij is begonnen paar jaar terug.
Hij heeft de bearmarket niet uitgezeten en wil nu opnieuw beginnen.
In de tussentijd heeft hij zich niet op de hoogte gehouden van het Crypto landschap.
Ondertussen is hij nu elke shitcoin (love the word) aan het nalopen of dat de nieuwe Apple is.. (Maar dan geen smartphone maker.. You get it)
Hij komt met kreten als:
"10 ct voor Coin x is nu zo laag want .." (In dit geval omdat er een samenwerking met Google schijnt te zijn, een post van 1 jaar geleden)
"Bitcoin kan toch nooit de grootste blijven'
"Dus jij denk echt dat over 10 jaar Bitcoin niet is ingehaald door een andere coin?"
Stuitend. Maar begrijpelijk als je -vrijwel- nieuw bent.
Hoe kan ik deze jongen nou bekeren tot het Bitcoindom?
Hij heeft het vrijwel alleen over z'n stokpaardje: De techniek. (Bitcoin heeft verouderde techniek)
Of zo'n andere dooddoener: Bitcoin kan nooit de grootste blijven.
Hij denkt oprecht dat er een Crypto bedrijf is wat de komende 10 jaar in de top 10 van Marketcaps wereldwijd komt, tussen de Alphabetjes en Microsoftjes van deze wereld in.
Hoe kan ik dit weerleggen. Hij kijkt zo naar de prijs per coin (niet eens naar mc) dat het een soort tunnelvisie is.. 'Er moet er toch een groter dan Btc worden?'
Wie o wie heeft hier een goed/simpel antwoord op?
Ik begin wel over store of value en over andere shitcoins die de shit waren 4 jaar geleden en nu niks meer zijn.. Maar dat is tegen dovemans oren gericht..
Deze post wordt al véééul te lang voor mij doen
(en dan nog eens voor 'n ander ook)
In de tussentijd heeft hij zich niet op de hoogte gehouden van het Crypto landschap.
Ondertussen is hij nu elke shitcoin (love the word) aan het nalopen of dat de nieuwe Apple is.. (Maar dan geen smartphone maker.. You get it)
Hij komt met kreten als:
"10 ct voor Coin x is nu zo laag want .." (In dit geval omdat er een samenwerking met Google schijnt te zijn, een post van 1 jaar geleden)
"Dus jij denk echt dat over 10 jaar Bitcoin niet is ingehaald door een andere coin?"
Hoe kan ik deze jongen nou bekeren tot het Bitcoindom?
Hij heeft het vrijwel alleen over z'n stokpaardje: De techniek. (Bitcoin heeft verouderde techniek)
Hij denkt oprecht dat er een Crypto bedrijf is wat de komende 10 jaar in de top 10 van Marketcaps wereldwijd komt, tussen de Alphabetjes en Microsoftjes van deze wereld in.
Hoe kan ik dit weerleggen. Hij kijkt zo naar de prijs per coin (niet eens naar mc) dat het een soort tunnelvisie is.. 'Er moet er toch een groter dan Btc worden?'
Ik begin wel over store of value en over andere shitcoins die de shit waren 4 jaar geleden en nu niks meer zijn.. Maar dat is tegen dovemans oren gericht..
Deze post wordt al véééul te lang voor mij doen
Guys... YouTube: BIG UPSIDE MOVES for the Bitcoin Price Chart and Altcoin Market but ... volgen jullie dit kanaal ook?!. Zou het echt zo zijn? BIG DIP STILL INCOMING...😅
Ik neem advies op YT niet serieus. Net als een hoop adviezen hier. Laat je niet hypen, maar denk voor jezelf na.D0m1nat0r11 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:59:
Guys... YouTube: BIG UPSIDE MOVES for the Bitcoin Price Chart and Altcoin Market but ... volgen jullie dit kanaal ook?!. Zou het echt zo zijn? BIG DIP STILL INCOMING...😅
Geen idee. Als ik voor mezelf spreek: ik zit op een gemiddelde inkoopprijs van 0,20 usd. En ik ga ze zeker niet verkopen het komende jaar. De cryptomarkt is nog heel erg jong en er is nog heel veel geld op de wereld dat er nog niet in zit. Ik geloof (o.a.) in Cardano als toekomstplatform. Als de bearmarkt komt, weer lekker bijkopen.Mighty schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:12:
[ Voor 12% gewijzigd door WiseGuy! op 01-03-2021 19:10 ]
Ik verkoop ongeveer de helft van m'n Ada op een vooraf bepaald bedrag zodat ik mijn inleg er uit heb.
De rest zie ik als speelgeld net als in het casino eigenlijk
Maar ook ik zal niet schromen om bij te kopen in de dip
De rest zie ik als speelgeld net als in het casino eigenlijk
Maar ook ik zal niet schromen om bij te kopen in de dip
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
https://www.businessinsid...rantham-prognose-zeepbel/
Wel een interessant artikel
"De vijandige houding tegenover sceptici die een beursdaling verwachten wordt sterker. Dat is doorgaans een krachtig signaal dat de zeepbel ver gevorderd is. Ik gaf onlangs mijn vrij duidelijke mening over de bitcoin, dat die gedragen wordt door geloof, daar is niets nieuws of schokkends aan. Daarna werd ik door een reeks fanatici bestookt met commentaren. Ik kreeg van alles naar mijn hoofd geslingerd, van seniliteit en ouderdom tot complete onwetendheid over de bitcoin. Ik werd drie keer beledigd vanwege mijn grote oren. Dat heb ik sinds mijn zevende niet meer meegemaakt"
"De vijandige houding tegenover sceptici die een beursdaling verwachten wordt sterker. Dat is doorgaans een krachtig signaal dat de zeepbel ver gevorderd is. Ik gaf onlangs mijn vrij duidelijke mening over de bitcoin, dat die gedragen wordt door geloof, daar is niets nieuws of schokkends aan. Daarna werd ik door een reeks fanatici bestookt met commentaren. Ik kreeg van alles naar mijn hoofd geslingerd, van seniliteit en ouderdom tot complete onwetendheid over de bitcoin. Ik werd drie keer beledigd vanwege mijn grote oren. Dat heb ik sinds mijn zevende niet meer meegemaakt"
[ Voor 72% gewijzigd door Khaelos op 01-03-2021 19:10 ]
Bensimpel
Positieve meneer
https://coinmarketcap.com...BwUnRnlmwiuCIJkd9A7F3A%3D
In japan kun je straks een mcchicken kopen met BTC. 95 miljoen gebruikers erbij. woppa.
In japan kun je straks een mcchicken kopen met BTC. 95 miljoen gebruikers erbij. woppa.
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat is vaak wel lastig hoor, door de marketingbullshit, mooie tech en fakenews moet je heen kunnen prikken. Een serieus bedrijf verkoopt geen tokens waar je niets voor terug krijgt (wie zegt dat altijd hier?), de nieuwe Apple/alphabet/tesla verwacht ik niet op CMC te vinden, hooguit Binance met z'n bnb die allerlei toepassingen heeft.Aarebe1 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:55:
Hij komt met kreten als:
Hoe kan ik deze jongen nou bekeren tot het Bitcoindom?![]()
Deze post wordt al véééul te lang voor mij doen(en dan nog eens voor 'n ander ook)
99% van de utilitytokens zijn enkel speculatief en zijn vaak een onnodig complexe oplossing voor een probleem dat er nog niet of niet voldoende is. Crypto heeft vooralsnog enkel waarde bewezen als currency, en daarin kiest iedereen voor de meest betrouwbare en de meest vertrouwde, en dat is BTC. Ook al zijn andere sneller/goedkoper/milieuvriendelijker, BTC is voorlopig de onverslaanbare eindbaas. Zo zie ik het, de rest is ruis om meer btc mee te vergaren.
De tijd leert of het tij keert
Ik zou hem vooral lekker in z'n eigen gelijk laten geloven.Aarebe1 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:55:
Ik heb zelf ook zat discussies met mensen over Bitcoin. Sommigen geloven erin, anderen niet. Prima. Ik doe m'n uiterste best om niemand tot wat dan ook aan te zetten, om elke kans te voorkomen dat ze over één, vijf of tien jaar daarop terugkomen met "ja maar jij zei dat het een goede/slechte keuze was, en nu ben ik [insert random astronomisch bedrag] misgelopen".
Geloof je in een of andere shitcoin en wil je daarover inhoudelijk met mij discussiëren? Fine, en ik zal ook zeker aangeven wat ik ergens van vind, maar ik doe 0 moeite om de ander te overtuigen.
Misschien heeft je maat wel gelijk en eindigt Bitcoin in de goot. En dan heb jij hem overtuigd dat hij vooral op Bitcoin moest wedden... Of andersom, en blijkt die ene shitcoin net de volgende Dogecoin te zijn die veel te veel waard wordt. Als ik iets van crypto heb geleerd dan is het wel dat het uitermate onvoorspelbaar is.
Er is maar 1 manier en dat is gewoon zelf laten uitvinden, het heeft ook geen zin om mensen te overtuigen want straks is er toch een coin die +1000000 gaat en dan heb jij het gedaan.Aarebe1 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:55:
Hij komt met kreten als:
Deze post wordt al véééul te lang voor mij doen(en dan nog eens voor 'n ander ook)
Het is een beetje hetzelfde als een gelovige wetenschappelijk te overtuigen dat er geen god is, ze komen er zelf wel achter of misschien wel niet.
Nee een Woppa haal je bij Burger KingBensimpel schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:10:
https://coinmarketcap.com...BwUnRnlmwiuCIJkd9A7F3A%3D
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de van der valk restaurants langs de snelwegen bitcoinautomaten krijgen. Wel handig als je na een deal je cash direct kan omzetten in btc natuurlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 01-03-2021 19:23 ]
Zero.
Waarom zou je dat in Cash willen hebben?Pelox schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:22:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de van der valk restaurants langs de snelwegen bitcoinautomaten krijgen. Wel handig als je na een deal je cash direct kan omzetten in btc natuurlijk.
Edit: kan niet lezen
[ Voor 3% gewijzigd door raptorix op 01-03-2021 19:28 ]
Bedankt voor jullie reacties.
Ik kan me helemaal vinden dat je moet oppassen met financieel advies geven.
Het is echter uit een goed hart..
Ik zal wel doen alsof ik het met 'm eens ben maar financieel niet mee doe haha!
21:44UTC is 22:44 hierVerwijderd schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:47:
[...]
Valt wel mee toch? Zie ADA nog rond de $1.30 hangen.![]()
Had verwacht dat ie richting een dollar zou zakken eigenlijk, al speelt de Bitcoin stijging wellicht ook een rol nu.
Alleen maar mooi voor de hodlers
[Edit:] de fork is nog niet geweest blijkbaar. Vanavond pas, dacht dat er al geforkt was
Ze hebben daar een mooie zin voor in de financiële wereld ,Aarebe1 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:28:
Bedankt voor jullie reacties.
Wij informeren en niet adviseren.
Buy the rumor, sell the news?
Denken jullie niet dat e.e.a. al is ingeprijst? Wat in die fork zou ervoor moeten zorgen dat we ineens omhoog gaan?
Laat de lepel maar dan lekker GROEN zijn,
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/M3wWEcl3dhOhVj1fk3TZSedR.jpg?f=user_large)
Ik heb geen idee, verwacht ook niet perse dat het ineens in elkaar zakt.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:35:
[...]
Denken jullie niet dat e.e.a. al is ingeprijst? Wat in die fork zou ervoor moeten zorgen dat we ineens omhoog gaan?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Er is helemaal geen sprake van een rumor maar van een aangekondigde geplande actie.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:35:
[...]
Er is dus ook niets in te prijzen.
Waar het wel omgaat is dat alles soepel gaat verlopen.
Lees dit nog maar eens:
https://decrypt.co/59809/...live-heres-why-it-matters
[ Voor 6% gewijzigd door HoppyF op 01-03-2021 19:47 ]
de BitcoinKhaelos schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:08:
https://www.businessinsid...rantham-prognose-zeepbel/
Bekt wat lekkerder
Ik ga er vanuit dat er gedumpt gaat worden, maar het kan ook zomaar andersom zijn, het is en blijft cryptofRiEtJeSaTe schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:35:
[...]

Iemand lijkt een ADA dump te verwachten...
:fill(white):strip_exif()/f/image/tqoxDYdkPjDPy7zSD4zCg7X9.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Waar is dit dan whale teken?Taro schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:48:
Iemand lijkt een ADA dump te verwachten...
[Afbeelding]
ADA blijft toch rond de $ 1.27 1,29 hangen, best wel stabiel denk ik op dit moment .
Als ik op Binance kijk zie ik geen Cardano? gaat van 2 naar 4 op rank?
Als ik overigens nu wat amateuristische lijntjes teken dan zou hij opnieuw kunnen uitbreken rond de $1.33-$1.34, dat is net iets onder zijn laatste top voor we weer naar beneden gingen
Gloednieuwe crypotrader hier, dus ik vind het best spannend wat ADA gaat doen
Cardano (ADA) is gewoon op Binance te verkrijgen hoor, of bedoel je misschien Coinbase?pletter schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:56:
Als ik op Binance kijk zie ik geen Cardano? gaat van 2 naar 4 op rank?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!