Ik zit anders nu op Binance naar de ADA grafiek te kijken hoorpletter schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:56:
Als ik op Binance kijk zie ik geen Cardano? gaat van 2 naar 4 op rank?
Daar hoef je niet nieuw voor te zijn hoorafterhourpower1 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:00:
Gloednieuwe crypotrader hier, dus ik vind het best spannend wat ADA gaat doen
op crypto screener staat hij er niet in de top 3 LOL
https://www.binance.com/en/trade/ADA_USDTpletter schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:02:
op crypto screener staat hij er niet in de top 3 LOL
Misschien zijn ze in de war met Coinbase, daar kan je inderdaad nog geen Cardano verhandelen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
OHH ok als je hem zoekt vind i ADA wel ok thanx.😉
Zie het ook, maar vanmiddag was het veel duidelijker en de aanloop ook langer. Maar toch!DutchCrownNL schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:59:
Als ik overigens nu wat amateuristische lijntjes teken dan zou hij opnieuw kunnen uitbreken rond de $1.33-$1.34, dat is net iets onder zijn laatste top voor we weer naar beneden gingen
Jup, voor nu is 1.29 een weerstandje, maar volume begint weer toe te nemen dus ben gematigd positiefGlockner schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:04:
[...]
Zie het ook, maar vanmiddag was het veel duidelijker en de aanloop ook langer. Maar toch!
Hmmm, ben benieuwd:Taro schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:48:
Iemand lijkt een ADA dump te verwachten...
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/PadavGpJ8GHNxTuJtEq0yHzN.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zie dat de data een beetje is weggevallen maar het komt ongeveer overeen met de andere grafiek.
Verwijderd
Het spreekwoord is buy the rumor, sell the news. Je moet dat niet heel letterlijk nemen.HoppyF schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:37:
[...]
Er is helemaal geen sprake van een rumor maar van een aangekondigde geplande actie.
Er is dus ook niets in te prijzen.
Waar het wel omgaat is dat alles soepel gaat verlopen.
Lees dit nog maar eens:
https://decrypt.co/59809/...live-heres-why-it-matters
In crypto vertaalt dat zich altijd als volgt.
- Coin X doet announcement (listing op datum x, fork op datum x, mainnet release op datum x, etc.)
- Pump
- Event vindt plaats.
- Dump
Ik verwacht dus nog steeds wel een dump(je) als de fork geweest is.
Het is echt standaard voor crypto dat het zo uitspeelt. Niet vanwege Cardano, niet vanwege salty of haat... Het gaat gewoon bijna altijd zo.
Dat is gewoon een constatering.
Natuurlijk hoeft het niet zo te gaan, maar als het anders verloopt zou dat wel vrij uniek zijn.
We zullen zien @Verwijderd kan ook goed gaan maar ook misgaan.
die paar 100 zal ik niet naar de afgrond gaan😋
Dus eeh, moet ik laat opblijven en gaat die dump pas na de fork komen?
Niemand weet of en hoelaat er een dump komt.afterhourpower1 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:12:
Ik zou zeker even opblijven tot een uurtje of 11 vanavond, livegang is 22:41 onze tijd, of zorg dat je (meerdere) sell-orders hebt staan (bijv telkens 25%).
@Oli4- Nope nog niets van CB.
Zal me niets verbazen als er vanavond laat of morgen een berichtje komt met "Hallo verrassing nu bij ons ook!"
[ Voor 16% gewijzigd door DutchCrownNL op 01-03-2021 20:14 ]
Ook al wordt ada gedumpt zal het dan tot onder 1$ kunnen gaan? Zou wel drastisch zijn
Gewoon hodlen en bijkopen op de dips.afterhourpower1 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:12:
ADA is nog lang niet klaar. Die 2 euro gaat niet lang op zich laten wachten.
Ik zeg altijd maar, onder de $1 is het perfecte inkoopmomentdavy_online schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:15:
Ook al wordt ada gedumpt zal het dan tot onder 1$ kunnen gaan? Zou wel drastisch zijn

waarom zou je sellen? Of kakt het zo erg in standaard na een fork?DutchCrownNL schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:13:
[...]
Niemand weet of en hoelaat er een dump komt.
Ik zou zeker even opblijven tot een uurtje of 11 vanavond, livegang is 22:41 onze tijd, of zorg dat je (meerdere) sell-orders hebt staan (bijv telkens 25%).
@Oli4- Nope nog niets van CB.
Zal me niets verbazen als er vanavond laat of morgen een berichtje komt met "Hallo verrassing nu bij ons ook!"
Straks knappen mijn zakkenDutchCrownNL schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:16:
[...]
Ik zeg altijd maar, onder de $1 is het perfecte inkoopmoment
Verwijderd
Haha nee dat is zo, dan val je niet direct te pletter. (Pun intendedpletter schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:11:
We zullen zien @Verwijderd kan ook goed gaan maar ook misgaan.
Het is ook niet zo dat ik hoop dat het crasht of wat dan ook, of Cardano nu 50 cent doet of 19 dollar maakt mij weinig uit, ik zit er zelf toch niet in.
Maar zo'n rally naar een event toe kan wel een mooie kans zijn om je positie te versterken door bijvoorbeeld een deel te verkopen en na een eventuele correctie terug te kopen. Dan heb je meer muntjes voor de toekomst.
Daarnaast heeft Cardano wel momentum, en met al het gedoe rond Ethereum en de fees, centralisatie verhaal rond Binance Smart Chain en nog meer mooie updates dit jaar ziet het er goed uit voor Cardano.
Ik verwacht dus ook zeker geen leegloop ofzo. Maar het kan wel zijn dat de koers wat terugvalt en vanuit daar een tijdje sideways gaat.
Als je zelf erg twijfelt of hoog hebt ingekocht dan kan je sellen en goedkoper terug kopen.AMARONE schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:17:
[...]
waarom zou je sellen? Of kakt het zo erg in standaard na een fork?
Zelf denk ik er voorlopig niet aan hoor, heb nog zeer ruime marges over namelijk
Niet zo stellig als je er de ballen verstand van hebt jongeman.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:15:
[...]
Gewoon hodlen en bijkopen op de dips.
ADA is nog lang niet klaar. Die 2 euro gaat niet lang op zich laten wachten.
Zet dan tenminste 'Ik hoop..' ervoor..
Niets in zeker in het -crypto- leven..
Succes met ADA allemaal!
Ik hoop dat hij snel de $2 aan tikt voordat de dipt komt
Zou de K parameter eigenlijk ook aangepast worden naar 1000 vanavond? Ik weet dat ze maart 2021 zeiden, maar ik kan het nergens terugvinden.
Ik hoop... dat Tweakers hun aan- en verkopen niet baseren op hetgeen hier geroepen wordt.Aarebe1 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:18:
[...]
Niet zo stellig als je er de ballen verstand van hebt jongeman.
Zet dan tenminste 'Ik hoop..' ervoor..![]()
Niets in zeker in het -crypto- leven..
Succes met ADA allemaal!
Ik hoop dat hij snel de $2 aan tikt voordat de dipt komt
ADA lijkt er nog niet over uit te zijn of ie nou omhoog of omlaag wil

[ Voor 100% gewijzigd door pletter op 01-03-2021 20:27 ]
@fRiEtJeSaTe zie ik jou nu in een lambo rijden of is het nog steeds de VW UP.😋
Tesla Model 3.pletter schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:28:
@fRiEtJeSaTe zie ik jou nu in een lambo rijden of is het nog steeds de VW UP.😋
Maar daar zit geen euro van mezelf bij
BTC ook niet. Saai avondje.mvds schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:26:
ADA lijkt er nog niet over uit te zijn of ie nou omhoog of omlaag wil
Wat is jullie kijk op de aankomende nacht? Als er weinig verandert vertrouw ik grotendeels op fiat. Mijn onderbuik komt tot dat inzicht na de monthly grafiek met geknepen ogen eens bekeken te hebben...
Bensimpel
Positieve meneer
Ok, vrij grote gok genomen (met geld dat ik wel kan missen hoor). Ben benieuwd of ADA kan zorgen voor een mooie wijnkelder/tuinverbouwing.
* Bensimpel gaat het allemaal volgen.
* Bensimpel gaat het allemaal volgen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Maar back on topic.
Ik zie geen reden waarom ADA niet door gaat stijgen. En met die stijgingen zal hij qua marketcap steeds dichter naar ETH kruipen waardoor het momentum alleen maar groter gaat worden. ADA zal geen $100 gaan aantikken daardoor staat er veel teveel volume uit, maar $2 moet zeker mogelijk zijn op korte termijn.
Ik zie geen reden waarom ADA niet door gaat stijgen. En met die stijgingen zal hij qua marketcap steeds dichter naar ETH kruipen waardoor het momentum alleen maar groter gaat worden. ADA zal geen $100 gaan aantikken daardoor staat er veel teveel volume uit, maar $2 moet zeker mogelijk zijn op korte termijn.
Jij verwacht echt nog een sprint straks? Ik zit er ook nog in maar als hij nog een ritje maakt zal het geen 2 dollar zijn denk ik.Bensimpel schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:35:
Ok, vrij grote gok genomen (met geld dat ik wel kan missen hoor). Ben benieuwd of ADA kan zorgen voor een mooie wijnkelder/tuinverbouwing.
* zwembroek gaat het allemaal volgen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bensimpel
Positieve meneer
Ik hoop op een sprint natuurlijk, maar 0.50cent erbij is ook prima hoor. Ik ga het strak in de gaten houden en vooral niet te gierig zijn. Winst = winst.zwembroek schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:37:
[...]
Jij verwacht echt nog een sprint straks? Ik zit er ook nog in maar als hij nog een ritje maakt zal het geen 2 dollar zijn denk ik.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik zag net iemand zeggen ada 100 usd? Heb mijn baas alvast verteld dat ik opstap. Dankje voor de zekerheid boys.
Hmm ik zie verkopen langs komen van ADA van 100.000 stuks per keer. Dat doet de koers geen goed...
Ziet er goed uit, samenvatting?MrFX schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:10:
BITCOIN At the Tipping Point
worth a read!
https://ir.citi.com/peFJT...vm0gv6cWRpDHGWtIk7sTME%3D
Ik heb mijn ADA grotendeels ook maar verkocht. Durf het toch niet aan zo
Om dan morgenochtend wakker te worden en ADA te zien op $10 ofzo... Dat zou echt iets voor mij zijnGeertwa schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:43:
Ik heb mijn ADA grotendeels ook maar verkocht. Durf het toch niet aan zo
Dan kan je beter je ADA HODLen en het komende jaar afwachten!
Al blijf ik het bijzonder vinden dat een coin zo lang horizontaal kan blijven bewegen. Bijna een nieuwe steadycoin.
Al blijf ik het bijzonder vinden dat een coin zo lang horizontaal kan blijven bewegen. Bijna een nieuwe steadycoin.
[ Voor 49% gewijzigd door Mighty op 01-03-2021 20:45 ]
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Bensimpel
Positieve meneer
Het kan echt alle kanten op gaan. Wel spannende roulette tafel dit.
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat ADA blijft toch wel een beetje gebakken lucht en zo, vind ik. Allemaal leuk en aardig die hype, maar allicht is het verstandiger om in te zetten op coins met een use case die tot nu toe relatief gezien underpeformed hebben i.p.v. all-in te gaan op een coin die inmiddels op #3 staat qua market cap?
Afijn, mand.
Afijn, mand.
Prachtig juist dat een coin deze aanpak durft te volgen. Eerst denken dan doen. Byron en Shelley hebben ook precies gedaan wat ze zeiden dat het ging doen. Ik heb er wel vertrouwen in. #HODLChaes schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:46:
Dat ADA blijft toch wel een beetje gebakken lucht en zo, vind ik. Allemaal leuk en aardig die hype, maar allicht is het verstandiger om in te zetten op coins met een use case die tot nu toe relatief gezien underpeformed hebben i.p.v. all-in te gaan op een coin die inmiddels op #3 staat qua market cap?
Afijn, mand.
Zoals het nu gaat is het prima, volgen de omhooglopende lijn netjesBensimpel schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:46:
Het kan echt alle kanten op gaan. Wel spannende roulette tafel dit.
Ik ben ook weer van plan in te stappen, zijn er meer mensen die bewust een portfolio voor de langere termijn aanleggen met nieuwe coins met de hoop dat er één munt uit gaat knallen?
Ik vindt vechain ,ADA en iota wel interessant om mee te starten.
Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler
Koopt ook effe iemand 1M aan Doge

Elon heeft net getweet.
Gulfstream G650
BTC in het verleden, heden en de toekomst.
Hier een youtube video met een samenvatting voor de mensen 'met beperkte tijd'
YouTube: Bitcoin is at a tipping point and could become 'currency of choice' for
[ Voor 33% gewijzigd door MrFX op 01-03-2021 21:20 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Checking out morgen om 4:45 weer op om centjes te verdienen.
Laterz .😅
Laterz .😅
Die $ 1.29 muur bij ADA was me wel een partijtje sterk hoor, maar hij is er doorheen 
Edit; nevermind
Edit; nevermind

[ Voor 11% gewijzigd door DutchCrownNL op 01-03-2021 21:11 ]
Kan je bij bitvavo je wallet ook in USD tonen? Nee toch? Wel zo makkelijk om dan alles maar in USD te zien.
Sinds 2017revolution-nl schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:55:
Ik ben ook weer van plan in te stappen, zijn er meer mensen die bewust een portfolio voor de langere termijn aanleggen met nieuwe coins met de hoop dat er één munt uit gaat knallen?
2018 was een pijnlijk jaar hoor. Maar altijd bijgekocht, dus komt goed
Als grote investeerders n.a.l.v. de fork een dip verwachten dan zouden ze al voor het zinken van het schip (de fork) verkopen, ik denk dat er enkel nog wat onzekerheid in de markt zit omtrent de vraag of de fork succesvol heeft plaatsgevonden. Als dat zo is denk ik dat we eerder een kleine stijging zien dan een daling, mocht er iets mis zijn gegaan dan komt er natuurlijk wel een enorme dump.
2017 was 'n geweldig jaar, snap niet waar je het over hebtelektriekert schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:11:
[...]
Sinds 2017![]()
2018 was een pijnlijk jaar hoor. Maar altijd bijgekocht, dus komt goed
Als ADA echt to the moon gaat krijgen we dan ook Ada babes bij iedere $5 ?
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Toen had ik nog geen plan gemaakt, alle winst zien verdampen tot diep in het rood.graceful schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:12:
[...]
2017 was 'n geweldig jaar, snap niet waar je het over hebt![]()
Heb hier ook al meerdere keren erop gehamerd: Maak een plan en pak je winst.
Denken op de top kunnen verkopen blijft een gok, of denken dat het slechts een dipje is

Ik hoop toch stiekem dat ADA nog een drop doet naar 1$ om nog even zwaar bij te kopen aan zo'n prijs.
Met de opkomende pipeline dit jaar vrees ik er echter voor.
Mijn geld staat al klaar
En denk dat er veel zijn die willen kopen op 1$
Mijn geld staat al klaar
Dan trakteer ik je op een biertjeBjorn180179 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:14:
Daarom kun je het ook beter op 1.09 oid doenfreshprince schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:17:
Ik hoop toch stiekem dat ADA nog een drop doet naar 1$ om nog even zwaar bij te kopen aan zo'n prijs.
Mijn geld staat al klaarEn denk dat er veel zijn die willen kopen op 1$
Bensimpel
Positieve meneer
Nog een uur te gaan en daar gaat die al.
Edit: te vroeg geroepen..
Edit: te vroeg geroepen..
[ Voor 26% gewijzigd door Bensimpel op 01-03-2021 21:21 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Damn, als ie $25 zou staan zou hij ongeveer de huidige market cap van BTC evenaren. Dat zijn maar 5 babes. RIPBjorn180179 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:14:
[ Voor 4% gewijzigd door Oli4- op 01-03-2021 21:20 ]
Valt wel mee, vorige week dropte ze nog naar 0,80 en het is niet zo dat de koers daarna weer hard omhoog schoot.freshprince schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:17:
Mijn geld staat al klaarEn denk dat er veel zijn die willen kopen op 1$
Daar heb je wel gelijk in.Verwijderd schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:07:
[...]
Het spreekwoord is buy the rumor, sell the news. Je moet dat niet heel letterlijk nemen.
In crypto vertaalt dat zich altijd als volgt.
- Coin X doet announcement (listing op datum x, fork op datum x, mainnet release op datum x, etc.)
- Pump
- Event vindt plaats.
- Dump
Ik verwacht dus nog steeds wel een dump(je) als de fork geweest is.
Het is echt standaard voor crypto dat het zo uitspeelt. Niet vanwege Cardano, niet vanwege salty of haat... Het gaat gewoon bijna altijd zo.
Dat is gewoon een constatering.
Natuurlijk hoeft het niet zo te gaan, maar als het anders verloopt zou dat wel vrij uniek zijn.
Zeker bij de ordinaire shitcoin pump en dump zie je een dergelijk patroon vaak.
Bij ADA ligt het toch serieuzer en is het geen pump and dump.
Ongetwijfeld zal er een piek en correctie komen omdat er toch mensen zo ingestapt zijn en niet verder kijken dan hun neus lang is.
Ik verwacht echter meer en dat zal niet meteen komende nacht of morgen zijn.
Kan ook dagen of weken duren.
Aan een éénmalige pump/dump hebben we niks.
Ik wil eigenlijk gewoon wat investeren en er een paar jaar niet naar kijken met de insteek dat ik alles kwijt raak.elektriekert schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:16:
[...]
Toen had ik nog geen plan gemaakt, alle winst zien verdampen tot diep in het rood.
Heb hier ook al meerdere keren erop gehamerd: Maak een plan en pak je winst.
Denken op de top kunnen verkopen blijft een gok, of denken dat het slechts een dipje is
Kan het alleen maar meevallen
Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler
Bensimpel
Positieve meneer
Zat genoeg mensen die dit zien als easy money, natuurlijk heb je bij iedere munt wel mensen die erin geloven en lekker hodlen. Maar het overgrote deel wilt toch lekker snel uitcashen vrees ik. Ook bij Ada.HoppyF schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:21:
[...]
Daar heb je wel gelijk in.
Ongetwijfeld zal er een piek en correctie komen omdat er toch mensen zo ingestapt zijn en niet verder kijken dan hun neus lang is.
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Nee dat is waar. Ik denk ook zeker geen leegloop oid.HoppyF schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:21:
[...]
Daar heb je wel gelijk in.
Het is en blijft een high cap alt en ze hebben momentum.
Dus dump is misschien wat overdreven verwoord.
Ik zie ADA zeker nog wel veel hoger gaan dit jaar als de rest van de markt dat ook doet.
De FED zullen de beurzen nooit laten crashen. Moest dat gebeuren zou er zich waarschijnlijk een wereldcrisis zich voordoen. Dus: QE tot infinity.Khaelos schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:08:
https://www.businessinsid...rantham-prognose-zeepbel/
Wel een interessant artikel
"De vijandige houding tegenover sceptici die een beursdaling verwachten wordt sterker. Dat is doorgaans een krachtig signaal dat de zeepbel ver gevorderd is. Ik gaf onlangs mijn vrij duidelijke mening over de bitcoin, dat die gedragen wordt door geloof, daar is niets nieuws of schokkends aan. Daarna werd ik door een reeks fanatici bestookt met commentaren. Ik kreeg van alles naar mijn hoofd geslingerd, van seniliteit en ouderdom tot complete onwetendheid over de bitcoin. Ik werd drie keer beledigd vanwege mijn grote oren. Dat heb ik sinds mijn zevende niet meer meegemaakt"
Je hebt hem gehoord. Er is oneindig veel geld.
Oftewel btc beter perspectief dan fiat voor de lange termijn imoardana123 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:25:
[...]
De FED zullen de beurzen nooit laten crashen. Moest dat gebeuren zou er zich waarschijnlijk een wereldcrisis zich voordoen. Dus: QE tot infinity.
[YouTube: The Greatest Scam of 2020 | FED's QE to infinity and beyond]
Geen financieel advies
Verwijderd
[Vimeo: Brrrrrr]ardana123 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:25:
[...]
De FED zullen de beurzen nooit laten crashen. Moest dat gebeuren zou er zich waarschijnlijk een wereldcrisis zich voordoen. Dus: QE tot infinity.
[YouTube: The Greatest Scam of 2020 | FED's QE to infinity and beyond]
Ada fans, weten jullie nog een aantal weken geleden nog de aangekondigde Ripple pump? Koers ging een paar cent omhoog om vervolgens een raket naar beneden te maken. Zorg dat je je sell orders klaar hebt staan! Dat hij na vandaag 2 dollar of hoger gaat halen daar geloof ik heilig in, maar voor korte termijn zie ik hem terugvallen.
Ik ga me verder niet uitlaten over ada, maar jij praat over pump dump aankondigingen van absolute troep, dat valt niet te vergelijken met iets dat simpelgezegd geen troep is.lucatoni schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:33:
Ada fans, weten jullie nog een aantal weken geleden nog de aangekondigde Ripple pump? Koers ging een paar cent omhoog om vervolgens een raket naar beneden te maken. Zorg dat je je sell orders klaar hebt staan! Dat hij na vandaag 2 dollar of hoger gaat halen daar geloof ik heilig in, maar voor korte termijn zie ik hem terugvallen.
Overigens gemoved naar Kraken, vond Binance interface niet fijn werken, Coinbase werkt op zich fijn, maar te duur voor kleine bedragen, benieuwd hoe dit werkt
Serieus?davy_online schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:15:
Cardano is nu zo'n 2.5 jaar verhandelbaar. Gedurende deze periode is ADA in totaal nog geen maand meer dan $1 waard geweest. Maar er weer onder komen zou wel drastisch zijn?
Jullie zijn helemaal ADA wappie hiero
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd had.knakworst schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:36:
[...]
Shout-out van Elon, betekent dikke groene candlr voor DOGE vanavond.
FUD...lucatoni schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:33:
Daarnaast: wat lees ik veel zwakke handjes hier.
Als je wilt dat Cardano groot gaat worden dan moet je vooral al na een stijging van 25 procent alles er uit gooien, want winst is winst natuurlijk.
Als we ADA hier niet mee pumpen, dan weet ik het ook niet meer
Het gaat mij niet om pump en dump. Uiteindelijk heeft het dezelfde gelijkenissen als pump en dump (vandaag is Ada hier trending topic, mensen verwachten actie) was ook exact het geval tijdens de xrp pump en dump.ook toen heb ik mensen gewaarschuwd. Er de afgelopen dagen een grote groep mensen in ADA is gestapt die puur op winst uit zijn op korte termijn. Vast ook mensen die een aantal weken geleden xrp kochten. Uiteindelijk is dit hetzelfde principe, buy the rumor, sell the news.TWeaKLeGeND schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:34:
[...]
Ik ga me verder niet uitlaten over ada, maar jij praat over pump dump aankondigingen van absolute troep, dat valt niet te vergelijken met iets dat simpelgezegd geen troep is.
Iemand heeft echt te veel tijd om dit te maken, financieel onafhankelijk door wat ADA te verkopen?FSC_87 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:38:
Als we ADA hier niet mee pumpen, dan weet ik het ook niet meer![]()
[YouTube: Cardano ADA Anthem Music Video]
Het zou fijn zijn als al die hebzuchtige mensen die niks met Crypto van doen hebben gewoon terug gaan naar de Casinos of hun Binaire beursjes.
Moet hier wel om lachen.. Ik zei vorig jaar nog dat ADA wel weer zn ATH kan halen of minimaal eurootje per stuk. Dan zou ik mn schuurtje bouwen. Ik werd nog net niet uitgelachen hier .. Nu is het zover; alleen wil de gemeente niet meewerken mbt disccussie over "grenzend aan openbare ruimte" en moet ik een vergunning aanvragen.
Crypto is een casino..raptorix schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:44:
Het zou fijn zijn als al die hebzuchtige mensen die niks met Crypto van doen hebben gewoon terug gaan naar de Casinos of hun Binaire beursjes.
Maar ik zit hier om de tech.
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 01-03-2021 21:47 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het hele leven is een casino. Voor hetzelfde geld ga je vannacht naar bed en word je niet meer wakker.
[ Voor 4% gewijzigd door Raaafie op 01-03-2021 21:48 ]
Paar ADA in een envelop toeschuiven, wellicht dat dat helpt.Ezekielll schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:45:
[...]
Moet hier wel om lachen.. Ik zei vorig jaar nog dat ADA wel weer zn ATH kan halen of minimaal eurootje per stuk. Dan zou ik mn schuurtje bouwen. Ik werd nog net niet uitgelachen hier .. Nu is het zover; alleen wil de gemeente niet meewerken mbt disccussie over "grenzend aan openbare ruimte" en moet ik een vergunning aanvragen.
Ik voel met je mee. ADA ingekocht op $0.07. Iedereen verklaarde me voor gek. Nu nog steeds, maar niet meer voor mijn ADA aankoopEzekielll schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:45:
[...]
Wees blij dat die mensen er zijn. Jij ontdekt een pareltje, en de hebzuchtige lui kopen dit pareltje op het hoogtepunt. Juist door deze kopers stijgt de koers nog meerraptorix schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:44:
Naja, ik wacht wel 2 maanden.lucatoni schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:50:
[...]
Wees blij dat die mensen er zijn. Jij ontdekt een pareltje, en de hebzuchtige lui kopen dit pareltje op het hoogtepunt. Juist door deze kopers stijgt de koers nog meer
*sarcasme
ADA rocket echt keihard op het moonment!
ADA rocket echt keihard op het moonment!
Die grafiek van ADA ziet er wel behoorlijk puntig uit. Schiet omhoog omlaag
Bensimpel
Positieve meneer
AMARONE schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:54:
Die grafiek van ADA ziet er wel behoorlijk puntig uit. Schiet omhoog omlaag
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik moet denken aan die oude reclame van Fiat Panda, dat de bestuurder iedereen uitlacht. Dat ben jij ook, maar dan in een Lambo.Oli4- schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:50:
[...]
Ik voel met je mee. ADA ingekocht op $0.07. Iedereen verklaarde me voor gek. Nu nog steeds, maar niet meer voor mijn ADA aankoop
het lijkt wel stilte voor de storm bij ADA.. hij doet helemaal niks joh...
wellicht toch een goede nachtrust pakken
sell/buy orders zijn iig gezet
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Idd heel stabielKhaelos schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:59:
het lijkt wel stilte voor de storm bij ADA.. hij doet helemaal niks joh...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!