When in doubt, zoom out.
Dat geldt ook voor BTC overigens.
Dat geldt ook voor BTC overigens.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik had voor @Verwijderd even naar gekeken, de techniek is niet super interessant, als in: daar gaan dingen uitkomen. Ook maar een dev team van 2 mensen, plus belangrijk: de coin bestaat nog niet zo lang.Khaelos schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:03:
[...]
En bedankt hé.. wat is nou wijzer?
Die 33% verlies pakken of hopen op betere tijden voor GRT?
Je hebt 2 opties:elektriekert schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:04:
[...]
Crypto gerelateerd: Ik vermoed dat we morgen weer omhoog gaan.
(Onderbuik gevoel)
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 28-02-2021 18:07 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik ben kneiter bang dat de beurzen morgen diep in het rood gaan en Bitcoin op dit kritieke niveau onderuit trekt.elektriekert schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:04:
Crypto gerelateerd: Ik vermoed dat we morgen weer omhoog gaan.
(Onderbuik gevoel)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
@Verwijderd heeft in zijn galerij een man staan hoor.raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:26:
Tssssssssssss, waarom geen fotos van mooie mannen
Ik had 5 likeselektriekert schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:06:
[...]
@Verwijderd heeft in zijn galerij een man staan hoor.
Echter is hier er gewoon weg minder animo voor.
#me2 Sinds de yield stijgt in de US zijn de rapen gaar op wel de beurs als in cryptoland.Richh schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:06:
[...]
Ik ben kneiter bang dat de beurzen morgen diep in het rood gaan en Bitcoin op dit kritieke niveau onderuit trekt.
Dat is eigenlijk het enige wat me weerhoud van meer inkopen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
En wat mensen nogal eens vergeten is dat er de laatste 3 jaar iets van 25 procent dollars is bijgeprint.MrFX schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:11:
[...]
#me2 Sinds de yield stijgt in de US zijn de rapen gaar op wel de beurs als in cryptoland.
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 28-02-2021 18:26 ]
Dat doe je niet slecht!
Optie 3: HODL sinds 2017 en heb geDCA-edTaro schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:06:
[...]
Je hebt 2 opties:Daarom heb ik zojuist maar wat ingekocht: BNB, ETH, CAKE. Maar dat is maar 15% van de pf. Als het verder daalt heb ik er vrede mee.
- Té vroeg ingestapt
- Was ik gisteren maar ingestapt tegen die lage inkoopprijzen
@Khaelos Ik sta er altijd heel simpel in: Je kunt altijd op een hoger bedrag weer instappen als je vertrouwen hebt in een verdere stijging, dan maar wat winst mislopen. Maar word nooit een bagholder...
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 28-02-2021 18:39 ]
En die pup gaan jullie kopen van de BTC opbrengsten.elektriekert schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:34:
[...]
Optie 3: HODL sinds 2017 en heb geDCA-ed
** Offtopic **
[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 28-02-2021 18:40 ]
Ik heb laatst pas voor het eerst winst genomen sinds 2017.graceful schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:38:
[...]
En die pup gaan jullie kopen van de BTC opbrengsten.
Niks geleerd van Taro’s Horns de vorige keer?
[ Voor 10% gewijzigd door elektriekert op 28-02-2021 18:43 ]
Off-topic : ** Inderdaad, offtopic **Partypsych schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:41:
Een beetje pup kost toch al gauw zo'n 0,03 BTC
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 28-02-2021 18:42 ]
Toch wel een DOGE puppy he?elektriekert schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:34:
[...]
Optie 3: HODL sinds 2017 en heb geDCA-ed
[mbr]** Offtopic **[/mbr]
Edit: Beetje crypto winst in die pup gooien
we only make way for the man who boldly pushes past us
Verwijderd
Ik heb ooit een diepgaand onderzoek gedaan en daaruit kwam het volgende naar voren;
Dus toch echt de meerderheid die hier als een triest pubertje zit te wachten op halfnaakte mevrouwen.Verwijderd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:00:
[...]
De 42k babe staat al vast helaas, maar ik stel voor dat de 43k babe ter discussie mag worden gegooid:
Poll: Wat moet de 43k celebration worden?
• Een sappige vrouw
• Een sappige man
• Een geslachtsloze meme
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Zou kunnen, maar even niet vergeten. De beurs is de afgelopen 2 weken al diep en diep rood. Er is in de USA net een stimulans deal gekomen dus dat zou een (korte) opleving kunnen zijn en de 10 jaars rente is iets gedaald.Richh schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:06:
[...]
Ik ben kneiter bang dat de beurzen morgen diep in het rood gaan en Bitcoin op dit kritieke niveau onderuit trekt.
Dat is eigenlijk het enige wat me weerhoud van meer inkopen.
Ik ben soort van biseksueel, dus kies een keuzeVerwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:48:
[...]
Ik heb ooit een diepgaand onderzoek gedaan en daaruit kwam het volgende naar voren;
[...]
Dus toch echt de meerderheid die hier als een triest pubertje zit te wachten op halfnaakte mevrouwen.
Ik zeg zelf altijd maar zo: alles went, behalve een vent. Maar dat is natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde, en gelukkig maar anders was het een saaie boel.
Dus mochten we ooit nog wat prijs barrières doorbreken gooi ik er ook wel weer eens een sappig manneke tussendoor.
Verwijderd
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik weet niet wat je aan het minen bent/was, maar misschien eens kijken naar Vertcoin.FiXeL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:03:
Heb mn ADA gecashed. De winst is helaas opgegaan aan te duur meer ADA inkopen, maar ik heb atm even niet het vertrouwen in de markt. Mining is atm ook ruk, voor die paar centen die het oplevert betaal ik de stroom.![]()
Naja wellicht wordt het beter, maar heb er eerlijk gezegd wel een hard hoofd in.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
ADA mine je niet echt heFiXeL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:03:
Heb mn ADA gecashed. De winst is helaas opgegaan aan te duur meer ADA inkopen, maar ik heb atm even niet het vertrouwen in de markt. Mining is atm ook ruk, voor die paar centen die het oplevert betaal ik de stroom.![]()
Naja wellicht wordt het beter, maar heb er eerlijk gezegd wel een hard hoofd in.
Dat denk ik al een uurtje of 4.. maar hij blijft lekker bewegen tussen de 43 en 44fRiEtJeSaTe schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:00:
Daar komt de 42 aan.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nope, hoofdzakelijk ETH met Nicehash... Maar het rendement is de laatste dagen nou niet bepaald bemoedigend. Oh well, tis hobby en heb er ook niet veel knaken in gestoken dus de Volvo hoeft nog niet ingeruild te worden voor een fiat.
Ho eens even... mijn fiat is een stuk duurder dan menig volvo anders.FiXeL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:16:
[...]
Nope, hoofdzakelijk ETH met Nicehash... Maar het rendement is de laatste dagen nou niet bepaald bemoedigend. Oh well, tis hobby en heb er ook niet veel knaken in gestoken dus de Volvo hoeft nog niet ingeruild te worden voor een fiat.
Zero.
Waar mine je dan mee als ik vragen mag? Of puur voor de gein d’r bij?FiXeL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:16:
[...]
https://ripple.com/insigh...-digital-global-payments/raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:59:
Overigens zou het me niet verbazen dat als de koers echt zwaar zal zakken dat het best wel eens echt lang kan duren voordat er weer een opleving komt. Het zou me ook niet verbazen als dat moment het einde van de dollar/euro in de huidige vorm is.
https://www.nicehash.com/ Ze hebben een windows miner die verschillende algoritmes gebruikt, en sinds kort ook iets van een light versie. Of je drukt een versie van Nicehash OS op een USB stickje voor een dedicated miner (linux) Tis idd gewoon voor de gein erbij, want ik wil van mn ouwe PC een miner maken, maar probeer maar eens aan wat videokaarten te komen, of een voeding met hoog wattage.... Tis gewoon niet grappig meer.graceful schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:19:
[...]
Waar mine je dan mee als ik vragen mag? Of puur voor de gein d’r bij?
Bijkopen dan!elektriekert schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:21:
[...]
https://ripple.com/insigh...-digital-global-payments/
Ik geloof nog steeds in XRP
we only make way for the man who boldly pushes past us
eventueel bij aws of azure wat huren? Kan dat uit?FiXeL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:23:
[...]
https://www.nicehash.com/ Ze hebben een windows miner die verschillende algoritmes gebruikt, en sinds kort ook iets van een light versie. Of je drukt een versie van Nicehash OS op een USB stickje voor een dedicated miner (linux) Tis idd gewoon voor de gein erbij, want ik wil van mn ouwe PC een miner maken, maar probeer maar eens aan wat videokaarten te komen, of een voeding met hoog wattage.... Tis gewoon niet grappig meer.
De opbrengsten zijn meer dan gehalveerd de afgelopen week, dus ik gok van niet.mannowlahn schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:25:
[...]
eventueel bij aws of azure wat huren? Kan dat uit?
Nein, alleen met RTX kaarten kom je goed uit. Alleen dat is beetje dubbel, bedoel kom niet eens aan zo’n kaart voor mn drie gaming PCs hier. En om nou twee keer zoveel te betalen.. dunno.mannowlahn schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:25:
[...]
RTX 3070 + RTX 2080 super vol gas laten draaien levert nu maar liefst €4,42 per dag op, terwijl dat een week terug makkelijk het dubbele was. Ik zie het nog ff aan, maar voor die paar centen is het de moeite niet waard.graceful schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:30:
[...]
Nein, alleen met RTX kaarten kom je goed uit. Alleen dat is beetje dubbel, bedoel kom niet eens aan zo’n kaart voor mn drie gaming PCs hier. En om nou twee keer zoveel te betalen.. dunno.
Ant/P9 is enige normale route.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Je stroom kost pak em beet €0,20 per KWH, mijn 2080 super trekt ongeveer 174W voor 2 euro aan inkomsten nu.. Euh, ja je wint nu wat aan stookkosten (tis nu echt niet koud in mn hok) maar dat was niet waarom ik begonnen was met minen... Als dat 2-3 euro per dag aan opbrengst is, en het kost 2 euro aan stroom, ja het kan dan uit maar die lambo komt er dan pas als je niet meer in staat bent om auto te rijden met dat tempo.oNo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:35:
Ik heb een PC met RTX 2060, voor af en toe een ritje met Zwift.
Deze staat op zolder wat tevens m'n thuiswerkkamer is. Af en toe mag het er wel wat warmer zijn.
Dus, zou een beetje moment zin hebben?
Is dat wel verstandig?FiXeL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:03:
Moet je voor jezelf bepalen. Ik draai quitte, geen winst, geen verlies... Heb op een deel gewonnen, en op een deel verloren. Hoe de markt is nu, laat ik het ff in euro staan in PF en zie ik de komende dagen wel verder.davy_online schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:42:
[...]
Is dat wel verstandig?
Ikzelf zit ook met een berg ADA en verlies. Maar verkopen op de bodem is x 2 verlies
Ik begrijp wat je zegt en je hebt misschien gelijk. Maar ik ben al meerdere keren op de verkeerde momenten uitgestapt en telkens de boot gemist. Heb er genoeg van en wil het eens uitzitten, waarschijnlijk weer de verkeerde keuze.FiXeL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:46:
[...]
Moet je voor jezelf bepalen. Ik draai quitte, geen winst, geen verlies... Heb op een deel gewonnen, en op een deel verloren. Hoe de markt is nu, laat ik het ff in euro staan in PF en zie ik de komende dagen wel verder.
Ik ben er ook bang voor. Anderzijds zakken we (nog) niet door de 43 dus dat is positief.The Redman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:47:
Geen enkele vorm van bounce. Morgen $38k.
Kwestie van tijd, de 43.000 hield het ook maar net.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:51:
[...]
Ik ben er ook bang voor. Anderzijds zakken we (nog) niet door de 43 dus dat is positief.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
I have the body of a god, shame it's a buddha......
De goedkoopste NC serie in Azure is 2000 euro per maand, ik weet vrij zeker dat als dit rendabel was geweest er geen enkele instance te krijgen wasmannowlahn schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:25:
[...]
Dat klopt, maar dit is een dipje van mij van afgelopen week, dus misschien hebben we het over iets andere bedragen?Marxje1981 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:56:
worst case, het valt in elkaar en zakt naar de 25, gewoon vasthouden, over een maand of wat nog eens kijken en vroeg of laat komt hij wel weer terug op het niveau van vorige week.
Kan een week, een maand of kwartaal zijn, maar terugkomen doet hij, heilig van overtuigd. Je zit er toch in met geld dat je missen kunt, dus iedere 5 minuten staren is jezelf gek maken op dit moment.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
WowTaro schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:01:
[...]
Dat klopt, maar dit is een dipje van mij van afgelopen week, dus misschien hebben we het over iets andere bedragen?
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat is toch van de soep serie boy ?SalimRMAF schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:26:
Hebben jullie ervaring met cryptobots zoals
https://www.cryptohopper.com/
Garantie tot de deurRisingSun schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:56:
Misschien paniekzaaierij, word dit een herhaling van begin '18? Had niet verwacht dat dat zou gebeuren nu er diverse bedrijven meedoen aan het crypto spel.
Ach als dit een 3 jaarlijks evenement word, ga ik dit keer wel inslaan ipv de gedachte hebben dat crypto "dood" is en uitsterft
Het is maar fiat... De Dollar ging sowieso al naar beneden.Taro schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:01:
[...]
Dat klopt, maar dit is een dipje van mij van afgelopen week, dus misschien hebben we het over iets andere bedragen?
[Afbeelding]
Inderdaad, over 5 jaar heb je toch niets meer aan al die Dollars of Euro'sQunix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:08:
[...]
Het is maar fiat... De Dollar ging sowieso al naar beneden.
Zeker, je zit er met een stukje meer in dan ik, maar het principe is en blijft hetzelfde. Reken es uit hoeveel je winst hebt ten opzichte van vorig jaar. Waarschijnlijk heb je zelfs met deze dip al dubbel en dwars meer procent dan welke bank dan ook uitkeertTaro schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:01:
[...]
[Afbeelding]
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Zal wel te maken hebben met de Mary hard fork morgenkeanu_ schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:11:
Ik vind dat ADA zich nog redelijk sterk houdt!
Ik heb genoeg andere verplichtingen waardoor het wat minder verstandig is.
Het zou me niet verbazen als mensen gokken op "groot" nieuws van Ada morgen, en dat mensen hun verlies op BTC nu goed proberen te maken op ADA.keanu_ schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:11:
Ik vind dat ADA zich nog redelijk sterk houdt!
Kan je wel gebruiken i.p.v. een straalkachel natuurlijkFiXeL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:34:
[...]
RTX 3070 + RTX 2080 super vol gas laten draaien levert nu maar liefst €4,42 per dag op, terwijl dat een week terug makkelijk het dubbele was. Ik zie het nog ff aan, maar voor die paar centen is het de moeite niet waard.
Naja ik kan natuurlijk ook de radiator weer open draaien, maar dat was niet echt het idee achter een PC in het hok plaatsen...elektriekert schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:14:
[...]
Kan je wel gebruiken i.p.v. een straalkachel natuurlijk
Mij hoor je niet klagen.Marxje1981 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:11:
[...]
Zeker, je zit er met een stukje meer in dan ik, maar het principe is en blijft hetzelfde. Reken es uit hoeveel je winst hebt ten opzichte van vorig jaar. Waarschijnlijk heb je zelfs met deze dip al dubbel en dwars meer procent dan welke bank dan ook uitkeert![]()
Ben het wel met je eens dat als het eenmaal in mijn PF heeft gezegen het van "mij" is en er meer bij moet.
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 28-02-2021 20:25 ]
De vorige correctie was ook ruim 30%. De correcties van 2017 waren meestal ook 30-40%. We zitten nu nog niet eens op de 30% vanaf het laatste hoogtepunt.Rien43 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:13:
Het lijkt mij erg sterk dat dit de bullrun was en dat deze in de huidige cyclus niet meer terugkomt. De halving is een 4 jarige cyclus dat in het verleden meermaals in december een ATH heeft gehaald. Ik verwacht dat de koers komende maanden sideways gaat en dat richting het einde van het jaar de bullrun echt gaat beginnen.
Ik geloof dan ook wel in de stock 2 flow theorie: https://digitalik.net/btc/#
Op dit moment is er weinig te zeggen hoe het verder zal gaan, ik verwacht op korte termijn geen hele harde stijging (in ieder geval niet boven de 50K de komende 3 maanden), het zou me niet verbazen als komend jaar we gewoon rustige schommelingen zien tussen 35 en 45. Een extreem grote bullrun verwacht ik eigenlijk niet meer in de toekomst, welliswaar mogelijk nog stijl, maar geen tientallen procenten per dag.Rien43 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:13:
Het lijkt mij erg sterk dat dit de bullrun was en dat deze in de huidige cyclus niet meer terugkomt. De halving is een 4 jarige cyclus dat in het verleden meermaals in december een ATH heeft gehaald. Ik verwacht dat de koers komende maanden sideways gaat en dat richting het einde van het jaar de bullrun echt gaat beginnen.
Ik geloof dan ook wel in de stock 2 flow theorie: https://digitalik.net/btc/#
Oke.raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:22:
[...]
Op dit moment is er weinig te zeggen hoe het verder zal gaan, ik verwacht op korte termijn geen hele harde stijging (in ieder geval niet boven de 50K de komende 3 maanden), het zou me niet verbazen als komend jaar we gewoon rustige schommelingen zien tussen 35 en 45. Een extreem grote bullrun verwacht ik eigenlijk niet meer in de toekomst, welliswaar mogelijk nog stijl, maar geen tientallen procenten per dag.
Beetje offtopic, maar ik denk dat er een gerede kans is dat de Bitcoin geen tonnen waard zal zijn, mijn zeer persoonlijke schatting is dat 150K dollar wellicht realistisch is als in: plus minus 3 goede jaarsalarissen.
Zero.
BTC zijwaarts betekent toch altseizoen?raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:22:
[...]
Op dit moment is er weinig te zeggen hoe het verder zal gaan, ik verwacht op korte termijn geen hele harde stijging (in ieder geval niet boven de 50K de komende 3 maanden), het zou me niet verbazen als komend jaar we gewoon rustige schommelingen zien tussen 35 en 45. Een extreem grote bullrun verwacht ik eigenlijk niet meer in de toekomst, welliswaar mogelijk nog stijl, maar geen tientallen procenten per dag.
Beetje offtopic, maar ik denk dat er een gerede kans is dat de Bitcoin geen tonnen waard zal zijn, mijn zeer persoonlijke schatting is dat 150K dollar wellicht realistisch is als in: plus minus 3 goede jaarsalarissen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik draai er nu een sinds iets meer dan een week. Ik ben nog aan het bepalen of het de moeite waard is. Ik weet niet of je veel geduld hebt, maar de meeste strategieën zijn best traag. En ze hebben moeite met de huidige markt. Ik heb nu gekozen voor een snelle strategie, een zogenaamde Scalp variant, en die doet het... mwah.SalimRMAF schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:26:
Dat zou voor het eerst zijn als Bitcoin zulk gedrag laat zien.raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:22:
[...]
Op dit moment is er weinig te zeggen hoe het verder zal gaan, ik verwacht op korte termijn geen hele harde stijging (in ieder geval niet boven de 50K de komende 3 maanden), het zou me niet verbazen als komend jaar we gewoon rustige schommelingen zien tussen 35 en 45.
[ Voor 7% gewijzigd door brnbtc op 28-02-2021 20:31 ]
Ja, ervaring mee. Korte samenvatting: Is een hoop werk, verkeerde instellingen zorgen ervoor dat je geld vastzit in hopeloze coins, het kost je een X bedrag per maand, de extra plugins hebben een eigen abo en ik heb er met wat geluk break even op gespeeld (incl. het geld dat ik kwijt was aan abo).SalimRMAF schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:26:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wie riep dat nou laatst? Die zei dat hij in een bear markt meer verdiende dan in een bull markt.brnbtc schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:30:
Net vol in Ada gegaan... elke 10cnt stijging uit stappen... en weer een buy order in een dip uitzetten en afwachten..
of het slim en verstandig is...
Maar met deze koerstrend werkt scalpen altijd best aardig!!!
Wat mij dus altijd verbaast dat hier het lijkt alsof er alleen in een opgaande markt geld verdiend kan worden. Wat dus totaal onwaar is..
Of zeg ik nu hele domme dingen?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Je ziet dat wel vaker bij het volwassen worden van een asset, er moet een zekere "prijs" gezet worden.PilatuS schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:29:
[...]
Dat zou voor het eerst zijn als Bitcoin zulk gedrag laat zien.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
En wat doe je dan als het plots 10 cent daalt?brnbtc schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:34:
Als aanvulling...
Dit plaatje is toch genieten...
Een staaf van 15 minuten beslaat soms al een range van meer dan 10cent...
Kansen genoeg [Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 28-02-2021 20:35 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat kan, maar dan neem je dus dat BTC volwassen is geworden en niet meer naar een flinke bearmarket gaat. Zou kunnen, maar dat zou dus voor het eerst zijn wat nogal een aanname is.raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:34:
[...]
Je ziet dat wel vaker bij het volwassen worden van een asset, er moet een zekere "prijs" gezet worden.
Bij jonge items zie je dan inderdaad nogal groeispurts, dat zie je bij aandelen op bijna vergelijkbare manier.
Gewoon niet te gierig zijn. Zodra ie niet verder wil winst pakken. De chart laat meestal prima zien dat het even over is.St@m schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:34:
[...]
En wat doe je dan als het plots 10 cent daalt?
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 28-02-2021 20:37 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Heb dat geprobeerd, maar mijn resultaat was toch iets slechter dan verwacht, ieder zijn ding maar HODL is mijn nieuwe motto.St@m schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:34:
[...]
En dan 20..
En dan nog eens 5..
Enz
😆 - Denk ook eens om ;)
nothing stops this train
Ik weet niet of gistermiddag live met Ada mee keek, dat ging hard omhoog, en nog harder naar beneden, daarnaast zou ik mijn handen niet in het vuur willen steken voor de garantie dat als je gaat wachten ooit nog je geld er uit krijgt.brnbtc schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:34:
Als aanvulling...
Dit plaatje is toch genieten...
Een staaf van 15 minuten beslaat soms al een range van meer dan 10cent...
Kansen genoeg [Afbeelding]
Toegevoegd!elektriekert schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:33:
Ik lees hier wat over PNL (Profit and Loss?)
Wellicht iets voor in de afkortingen lijst @Taro ?
Jaja..PilatuS schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:36:
[...]
Gewoon niet te gierig zijn. Zodra ie niet verder wil winst pakken. De chart laat meestal prima zien dat het even over is.
Edit: Als je scalpt en je gaat naar 10 cent verlies per stuk dan doe je iets heel erg fout.
Nogmaals het is een persoonlijke mening, uiteraard op het nieuws wat ik volg, en dat is al eigenlijk vanaf de echte start van Bitcoin. De belangrijkste reden waarom ik dat denk is omdat op dit moment de grote Financials zijn ingestapt, daarmee maak je een "product" een stuk meer volwassen.PilatuS schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:35:
[...]
Dat kan, maar dan neem je dus dat BTC volwassen is geworden en niet meer naar een flinke bearmarket gaat. Zou kunnen, maar dat zou dus voor het eerst zijn wat nogal een aanname is.
Sowieso geen hele strakke stoploss plaatsen. Geduld hebben. En als er geen 10cent stijging t.o.v. de aankoopprijs inzet zo dicht mogelijk proberen te verkopen bij de aankoopprijs.St@m schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:34:
[...]
Waarom zo negatief over alles wat niet Bitcoin is? Ben jij een Bitcoinist of zo?raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:36:
[...]
Ik weet niet of gistermiddag live met Ada mee keek, dat ging hard omhoog, en nog harder naar beneden, daarnaast zou ik mijn handen niet in het vuur willen steken voor de garantie dat als je gaat wachten ooit nog je geld er uit krijgt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq