Nog steeds benieuwd hoeveel bitcoin pizza's Tominatie nou naar binnen gewerkt heeft. Die profiel foto blijft steeds hangen bij dat idee.
Overigens was er iemand die hier een post had over waarom de koers op 44K zou blijven voorlopig, kan hem helaas niet meer vinden.
Heb er mee lopen spelen en laten koppelen aan Coinbase Pro. Het maakte wel iets winst maar haalde niet de kosten eruit (abo bij hun en strategie enz).SalimRMAF schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:26:
Hebben jullie ervaring met cryptobots zoals
https://www.cryptohopper.com/
Nu moet ik zeggen dat ik er maar 5 tientjes had opgezet als probeersel, dus misschien niet heel representatief
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik weet niet of we het over hetzelfde hebben, maar dat was ook een uitspraak in het andere topic. Daar bleek niet echt onderbouwing voor. Ging over dat whales bitcoin boven 42K zouden willen houden.raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:41:
Overigens was er iemand die hier een post had over waarom de koers op 44K zou blijven voorlopig, kan hem helaas niet meer vinden.
Ja die bedoel ik.Iamthefish schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:48:
[...]
Ik weet niet of we het over hetzelfde hebben, maar dat was ook een uitspraak in het andere topic. Daar bleek niet echt onderbouwing voor. Ging over dat whales bitcoin boven 42K zouden willen houden.
Deze dus: https://www.coindesk.com/...are-whale-spawning-season
[ Voor 14% gewijzigd door raptorix op 28-02-2021 14:53 ]
Even afwachten wat de koersen gaan doen,
hèhè ik ben ~10% kwijt van de waarde van mijn portefeuille, dat betekent dat ik nog 90% over heb om naar beneden te gaan
.
HODL:p
hèhè ik ben ~10% kwijt van de waarde van mijn portefeuille, dat betekent dat ik nog 90% over heb om naar beneden te gaan
HODL:p
Ik zou zeggen, post eens een leuke danraptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:26:
Tssssssssssss, waarom geen fotos van mooie mannen
nothing stops this train
Overigens als je realistisch bent zie je nauwelijks een echte dip, zet de grafiek maar eens op 3 maanden en je ziet vrijwel overal mooie resultaten.
Inmiddels is m'n portfolio 33% lager dan het ATH van een korte tijd terug. Hopelijk gaan we snel weer de goede kant op...
Gezocht:
Monteur om mijn zak GRT te repareren.
Mag vandaag, maar morgen zou ook nog wel lukken.
Ik meen gelezen te hebben dat daar allerlei aankondiging waren, jammer dat hij door btc zo wordt meegesleurd.
Ik meen gelezen te hebben dat daar allerlei aankondiging waren, jammer dat hij door btc zo wordt meegesleurd.
Op hoeveel ben je ingestapt en wanneer?gijsvogel schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:14:
Gezocht:
Je bent net als normaal overgeleverd aan een klein groepje mensen die de macht in handen heeft. Normaal zijn het de banken, nu zijn het whales. Het is een illusie en utopie om te denken dat dit met crypto anders zou zijn. Je bent overgeleverd aan wat de whales van plan zijn, niets meer dan dat.raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:41:
De ellende is gekomen na de introductie van futures. Daardoor heeft het voor een whale zin om te verkopen. Anders was het gewoon hodlen net als de particuliere investeerder.Justevo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:19:
[...]
Je bent net als normaal overgeleverd aan een klein groepje mensen die de macht in handen heeft. Normaal zijn het de banken, nu zijn het whales. Het is een illusie en utopie om te denken dat dit met crypto anders zou zijn. Je bent overgeleverd aan wat de whales van plan zijn, niets meer dan dat.
Het ging er volgens mij om (het artikel staat er nu wel bij), dat op dit moment veel vraag vanuit de grote instanties is, die lijken dus een soort van aankoopgrens op 44 te hebben gezet waardoor dat nu een soort van bodem vormt. Overigens vind ik het verhaal van de Whales niet heel logisch omdat juist dit soort organisaties inkopen via derden, welliswaar gaat de transactie er naar toe nadat de munten zijn aangekocht (in hele kleine beetjes).Justevo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:19:
[...]
Je bent net als normaal overgeleverd aan een klein groepje mensen die de macht in handen heeft. Normaal zijn het de banken, nu zijn het whales. Het is een illusie en utopie om te denken dat dit met crypto anders zou zijn. Je bent overgeleverd aan wat de whales van plan zijn, niets meer dan dat.
Why? Is dat bepalend voor de reparatie
~1,90 eur rond half feb. Net na de eerste flinke dip na de de liftoff.
Buy the peak lijkt het tot nu.
Heb er al eerder voor de stijging leuk winst mee gemaakt, maar dat gaat op deze manier wel.weer in rook op... HODL dus nu.
De whale transacties zijn naar mijn weten vooral "reguliere" moves en niet zozeer om zaken te beinvloeden, dat kun je beter verhullen met een hele hoop kleine transactiesfRiEtJeSaTe schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:23:
[...]
De ellende is gekomen na de introductie van futures. Daardoor heeft het voor een whale zin om te verkopen. Anders was het gewoon hodlen net als de particuliere investeerder.
Huh? Wat is er met whales?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Schijten de hele oceaanbodem onder waardoor wij met een stijgende zeespiegel zitten
Man the harpoons!
Die spijkers in de koers die whales achterlaten kun je vaak leuke dealtjes uit halen hoor.
Ordertje flink onder/boven de koers zetten en een uitschietertje meepakken.

Heb even beetje lopen lezen over het project, grappig ding maar ik vind het niet een hele bijzonder usecase, prijstechnisch vermoed ik niet dat het weer spectaculair zal stijgen.gijsvogel schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:25:
[...]
Why? Is dat bepalend voor de reparatie![]()
~1,90 eur rond half feb. Net na de eerste flinke dip na de de liftoff.
Buy the peak lijkt het tot nu.
Heb er al eerder voor de stijging leuk winst mee gemaakt, maar dat gaat op deze manier wel.weer in rook op... HODL dus nu.
Instanties beheren nog geen fractie van wat de whales in handen hebben. Je bent overgeleverd aan de gratie van whales, wat die grote investors nu kopen is een druppel op een gloeiende plaat.raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:25:
[...]
Het ging er volgens mij om (het artikel staat er nu wel bij), dat op dit moment veel vraag vanuit de grote instanties is, die lijken dus een soort van aankoopgrens op 44 te hebben gezet waardoor dat nu een soort van bodem vormt. Overigens vind ik het verhaal van de Whales niet heel logisch omdat juist dit soort organisaties inkopen via derden, welliswaar gaat de transactie er naar toe nadat de munten zijn aangekocht (in hele kleine beetjes).

Je weet niet wat die aankopen doorgaans, dat maken ze meestal pas na een tijdje bekent, dacht je dat Elon Musk zo dom zou zijn om van te voren te gaan vertellen wat hij gaat kopenJustevo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:39:
[...]
Instanties beheren nog geen fractie van wat de whales in handen hebben. Je bent overgeleverd aan de gratie van whales, wat die grote investors nu kopen is een druppel op een gloeiende plaat.
[Afbeelding]
Matic doet het uitstekend in de “dip” en daytraden durf ik niet meer veel te stressvol dus laat het lekker staan 😅
Sta nu -8% ten opzichte van gisteren nog.
Moet zelf ook niet constant de koers bekijken op Binance dus ga nu even lekker met mijn gezin wandelen.
Hopelijk komende week wat leuke gains erbij !
Sta nu -8% ten opzichte van gisteren nog.
Moet zelf ook niet constant de koers bekijken op Binance dus ga nu even lekker met mijn gezin wandelen.
Hopelijk komende week wat leuke gains erbij !
Nee uiteraard niet, maar dacht je dat whales zomaar die macht uit handen gaan geven?raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:40:
[...]
Je weet niet wat die aankopen doorgaans, dat maken ze meestal pas na een tijdje bekent, dacht je dat Elon Musk zo dom zou zijn om van te voren te gaan vertellen wat hij gaat kopen
Aha, ik lees geen usecases, gokje op de hype gaat meer op hier. Dus ja dan zit je er wel eens naast.raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:39:
[...]
Heb even beetje lopen lezen over het project, grappig ding maar ik vind het niet een hele bijzonder usecase, prijstechnisch vermoed ik niet dat het weer spectaculair zal stijgen.
HODL is bij mij ook geen strategie voor langere termijn, maar puur om te wachten tot ze weer droog komen te staan in de meeste gevallen.
Hun techniek is ook niet heel bijzonder, in plaats dat je zelf databases in de lucht gaat gooien bieden ze dit via hun node netwerk als dienst aan. Ik verwacht dan ook niet dat ze de komende jaren met heel groot nieuws komen. Daarnaast hebben ze maar 2 ontwikkelaars wat ik kon zien, dat is natuurlijk wel wat magertjesgijsvogel schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:46:
[...]
Aha, ik lees geen usecases, gokje op de hype gaat meer op hier. Dus ja dan zit je er wel eens naast.
HODL is bij mij ook geen strategie voor langere termijn, maar puur om te wachten tot ze weer droog komen te staan in de meeste gevallen.
Jajajaja: BTC had ook maar 2 ontwikkelaars
Wikipedia: Proof of space
Moet ik alvast harde schijven gaan inkopen? Voordat die net zo hard de lucht in gaan als de GPU's???
Moet ik alvast harde schijven gaan inkopen? Voordat die net zo hard de lucht in gaan als de GPU's???
Het zou wellicht een mooie uitkomst zijn voor wanneer we volgend jaar werkende quantum computers hebbenImmutable schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:55:
Vandaag lekker naar buiten geweest en niet naar de koersen gekeken. Heeft niet geholpen, alsnog "rekt"
Morgen 1 maart, kijken of we nog iets terug krijgen van de belastingdienst. Zoja, dan bijkopen.
Morgen 1 maart, kijken of we nog iets terug krijgen van de belastingdienst. Zoja, dan bijkopen.
pff balen als je afgelopen dagen hebt ingekocht
ik had zelf niet ingekocht, maar had net zo goed ''de boot kunnen missen''
het blijft moeilijk in te schatten
ik had zelf niet ingekocht, maar had net zo goed ''de boot kunnen missen''
het blijft moeilijk in te schatten
[ Voor 31% gewijzigd door _Gast_ op 28-02-2021 16:36 ]
Nog 2k eraf daarna mag de bull run weer verder van mij.
En een beetje tempo
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wick omlaag en dan als een raket omhoog? Alle exchanges lopen vast en niemand kan meer aanboord springen en uiteindelijk stapt de helft later in dan dat ze zijn uitgestapt.. zoiets?MrFX schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:39:
Het kan vanaf hier wel eens hard gaan op de 4H grafiek.
[Afbeelding]
Zero.
Hard omhoog?MrFX schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:39:
Het kan vanaf hier wel eens hard gaan op de 4H grafiek.
[Afbeelding]
Heb net een aantal dagen geleden 90tb aan diskspace gekocht van een aantal satoshi's die ik eruit gegooid hebImmutable schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:55:
Zou wel weer alle geluk hebben als straks de harddisk prijzen omhoog gaan, mogen de 18tb disken voor het dubbele of driedubbele de deur weer uit
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FQap26igLgxSiwKfMfi1gdCO.jpg?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door TRAXION op 28-02-2021 16:51 ]
Henk heeft al een webcam voor Ingrid gekocht om zo een "centje" bij te verdienen. Dan weet je het al welPelox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:43:
[...]
Wick omlaag en dan als een raket omhoog? Alle exchanges lopen vast en niemand kan meer aanboord springen en uiteindelijk stapt de helft later in dan dat ze zijn uitgestapt.. zoiets?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
waarom heb je 90 terabyte aan HDD nodig?TRAXION schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:47:
[...]
Heb net een aantal dagen geleden 90tb aan diskspace gekocht van een aantal satoshi's die ik eruit gegooid heb![]()
Zou wel weer alle geluk hebben als straks de harddisk prijzen omhoog gaan, mogen de 18tb disken voor het dubbele of driedubbele de deur weer uit

Ja wat moet je anders met al dat geld.nemesis2212 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:50:
[...]
waarom heb je 90 terabyte aan HDD nodig?
Het internet downloadennemesis2212 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:50:
[...]
Dat kan maar één reden hebben: Voorbereid zijn op de wereldwijde adoptie van Bitcoin waarbij de blockchain een dusdanige grootte aanneemt dat je daar maar beter op voorbereid kunt zijn.nemesis2212 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:50:
[...]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Vandaag de dag niet echt meer van toepassing want ben er mee gestopt, maar ik heb hier thuis ongeveer 1500 HD/BR films op hdd's liggen uit de tijd dat usenet nog zijn hoogtijdagen kende.nemesis2212 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:50:
[...]
Is bij elkaar toch al gauw een kleine 50 tera...
Succes met de Proof of Capacity coins dan maar.TRAXION schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:47:
[...]
Heb net een aantal dagen geleden 90tb aan diskspace gekocht van een aantal satoshi's die ik eruit gegooid heb![]()
[Afbeelding]![]()
Zo even een berg bnb gehaald, loopt straks lekker weg met btc omhoog.
Ik verwacht nog minimaal 1 flash crash ergens deze dagen om daarna in 1 ruk een stijging van +5k te zien.
En zo niet.. dan gaan we weer verder met memes plaatsen de komende 3 jaar.
[ Voor 27% gewijzigd door Pelox op 28-02-2021 17:01 ]
Zero.
5k? Wat is dit. Je ziet hier in het crypto topic Je bent een nulletje vergeten volgens mijPelox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:01:
Ik verwacht nog minimaal 1 flash crash ergens deze dagen om daarna in 1 ruk een stijging van +5k te zien.
Dat doet Internet Archive al met hun Wayback Machine.Iamthefish schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:58:
[...]
altijd handig, een kopietje van het internet
En als je een kopie van Wikipedia wilt dan kun je die ook downloaden
We gaan zonder twijfel richting de 30k, er is geen enkele aanwijzing dat we terug naar de 50 gaan. Elk support level tot nu toe heeft het al begeven. Tussen de 37 en 39k is de volgende halte.Pelox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:01:
We hebben hem gevonden, de pseudo van Kees de Kort.Justevo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:04:
[...]
We gaan zonder twijfel richting de 30k, er is geen enkele aanwijzing dat we terug naar de 50 gaan. Elk support level tot nu toe heeft het al begeven. Tussen de 37 en 39k is de volgende halte.
Kees doet Macro heknakworst schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:06:
[...]
We hebben hem gevonden, de pseudo van Kees de Kort.
Je bedoelt Madelon Vos
knakworst schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:06:
[...]

41k is de bodem, daarna weer terug richting 50 in een tijdsbestek van enkele dagen tot een week en alle alts naar de moon. U las het hier voor het eerst.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zullen we er anders 50 euro opzetten dat we onder de 39k uit gaan komen?knakworst schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:06:
[...]
TA is eigenlijk gewoon maar wat roepen?
"De bodem is X, maar als ie erdoorheen zakt dan is de volgende bodem zeker Y"
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
Je kunt op die manier proberen aan te geven wat waarschijnlijker is en daar kun je dan op handelen, meer niet.mocean schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:12:
Dat is wat kort door de bocht, alleen zitten we nu bij BTC in een situatie die zich lastig door TA laat inschatten.mocean schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:12:
Is er ergen een onderzoek hoe vaak een TA blijkt te kloppen?Nopheros schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:13:
[...]
Je kunt op die manier proberen aan te geven wat waarschijnlijker is en daar kun je dan op handelen, meer niet.
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
Waarschijnlijk iets van 50%, een aap die roept of het omhoog of omlaag gaat heeft net zoveel kans.mocean schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:14:
[...]
Is er ergen een onderzoek hoe vaak een TA blijkt te kloppen?
TA gaat niet om gelijk hebben of "kloppen", maar om kansberekening. Het geeft je houvast, crypto is gokken, met TA is het gokken met kennis over welke handen er op tafel komen te liggen.mocean schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:14:
[...]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Wat een morbide uitspraakJustevo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:04:
[...]
We gaan zonder twijfel richting de 30k, er is geen enkele aanwijzing dat we terug naar de 50 gaan. Elk support level tot nu toe heeft het al begeven. Tussen de 37 en 39k is de volgende halte.

'Zonder twijfel'... welke aanwijzingen zie jij dan dat we sowieso naar 39k gaan?
google en DYORmocean schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:14:
[...]
Zoiets?Het Fantoom schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:16:
[...]
Waarschijnlijk iets van 50%, een aap die roept of het omhoog of omlaag gaat heeft net zoveel kans.
:strip_exif()/f/image/czplvZsehSoGa3VOXkehc8CQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Vast wel, net zoals er onderzoek is naar de voorspelgaven van weermannen, het punt is dat het niet zwart/wit is, soms is een TA makkelijker en met meer zekerheid aan te geven dan in andere situaties.mocean schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:14:
[...]
Daarnaast werkt TA over het algemeen beter in erg stabiele markten.
Mensen verkopen hun BTC en gaan allin op GamestopIamthefish schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:16:
[...]
Wat een morbide uitspraak![]()
'Zonder twijfel'... welke aanwijzingen zie jij dan dat we sowieso naar 39k gaan?
Naar mijn mening moet je TA icm het sentiment op markt (nieuws, Twitter,forum) inschatten of bij een bepaalde moment de kans groter is dat hij naar boven gaat dan naarbeneden. Persoonlijk let ik vooral op het sentiment en gedoe rondom munt x of y op dat moment qua traden. Maar dat komt omdat ik die lijnen niet snap. Echter door het lezen van dit forum etc weet ik vaak wel dat er een moment aankomt van dalen of zakken aan de hand van wat andere zeggen qua TA.
Geef mij maar aan welke support het de afgelopen dagen heeft gehouden dan. Onder de 42k is nagenoeg géén support. Als je daar doorheen zakt, waar het nu alle schijn van heeft, ga je in één streep naar de 39k toe.
Ik kan het wel mooier maken dan het is, van mij mag het ook naar de 100k. Maar er is gewoon geen support.
Als iedereen gewoon 42k blijft roepen dan creëert de community dat level vanzelf.Justevo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:23:
[...]
![]()
![]()
![]()
Geef mij maar aan welke support het de afgelopen dagen heeft gehouden dan. Onder de 42k is nagenoeg géén support. Als je daar doorheen zakt, waar het nu alle schijn van heeft, ga je in één streep naar de 39k toe.
Ik kan het wel mooier maken dan het is, van mij mag het ook naar de 100k. Maar er is gewoon geen support.
Zero.
Eerst maar eens zien of die überhaupt onder de 43 komt. Stopte wel heeel netjes op 43 rond
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Werden natuurlijk allerlei buy orders getriggered daarSt@m schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:28:
Eerst maar eens zien of die überhaupt onder de 43 komt. Stopte wel heeel netjes op 43 rond
ZekerYES schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:28:
[...]
Werden natuurlijk allerlei buy orders getriggered daar
Ik denk dat ADA gaat zakken tot 1.20$ en er over 24 uur een boom komt.
😁
😁
Verwijderd
Geen support? Let me call support:Justevo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:23:
[...]
![]()
![]()
![]()
/f/image/jEej4ppC8xC3CBPJzqKFJI50.png?f=fotoalbum_large)
Pamp iet.
De bounce was veel te klein en we naderen al weer de 43k. Zoals alle levels daarvoor na de ATH.St@m schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:28:
Ik heb toch wat ETH op 1,337 gekocht, blijft mij fascineren.
Van mij mag het, ik ben eruit met mijn speelgeld, dus hoe sneller naar beneden hoe beter. Ik ga trouwens ook voor 39k als ik naar de lijntjes kijk.Justevo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:30:
[...]
De bounce was veel te klein en we naderen al weer de 43k. Zoals alle levels daarvoor na de ATH.
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 28-02-2021 17:31 ]
Verwijderd
Een eik of kastanje? En wat doet die boom dan? Hoe moet ik deze TA interpreteren? Is dit next level organische groei? Zoveel vragen...pletter schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:29:
Ik denk dat ADA gaat zakken tot 1.20$ en er over 24 uur een boom komt.
😁
Ik ben ook bearish maar het zijn gewaagde uitsprakenJustevo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:23:
[...]
![]()
![]()
![]()
Je was me net voorVerwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:32:
[...]
Een eik of kastanje? En wat doet die boom dan? Hoe moet ik deze TA interpreteren? Is dit next level organische groei? Zoveel vragen...

Zero.
Ik kan ook voorstellen dat de grote Hoddlers op 44K dachten: Goed instaan.
En vervolgens dachten: Hey zullen we eens kijken of het goedkoper kan
En vervolgens dachten: Hey zullen we eens kijken of het goedkoper kan
Ik zat al te kijken: Wat is dat nou, dacht aan een fitness gewicht ofzoPelox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:35:
[...]
Die stop lijkt verdacht veel op een bull! Moon soon!!
Kan iemand GRT een schop omhoog geven? Waardeloze kutmunt..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd
Ik zit met eenzelfde gevoel naar een flinke fluff IOST te kijken.Khaelos schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:50:
Kan iemand GRT een schop omhoog geven? Waardeloze kutmunt..
Ja ik sta ondertussen 0.60€ per coin in de min..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik denk niet dat dat nog iets gaat wordenKhaelos schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:01:
Ja ik sta ondertussen 0.60€ per coin in de min..
En bedankt hé.. wat is nou wijzer?raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:02:
[...]
Ik denk niet dat dat nog iets gaat worden
Die 33% verlies pakken of hopen op betere tijden voor GRT?
Je weet wat ze zeggen hè:Tominatie schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:25:
Of bij rood alleen babes met prachtige rode lokken.
Ginger babes vind ik persoonlijk heel mooi. Kijk ik word namelijk niet vrolijk van kortpittige kapsels.
Daarnaast ook goed voor de diversiteit, wat roodharige babes kan geen kwaad!
Hoe roestiger het dak, hoe vochtiger de kelder!
Crypto gerelateerd: Ik vermoed dat we morgen weer omhoog gaan.
(Onderbuik gevoel)
Als je je laat regeren door een grafiekje en de waan van de dag dan zou ik meteen verkopen.Khaelos schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:03:
[...]
En bedankt hé.. wat is nou wijzer?
Anders zou ik gewoon even uitzoomen, nieuws lezen en daar een conclusie uit trekken. Kan positief of negatief zijn. DYOR.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
No offense maar je SL niveau hoor je niet achteraf te bepalen. Niemand weet waar het naar toe gaat helaasKhaelos schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:03:
[...]
En bedankt hé.. wat is nou wijzer?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!