[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.014 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 18:10
Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:07:
[...]

In de basis was er ooit BTC. Daardoor zijn mensen digitaal geld leren gebruiken. Nu is die basis geschiedenis en evolueert digitaal geld zich naar andere vormen. Bitcoin is straks iets van het verleden, wat is dan volgens jou de toekomst als dit niet in ETH, DOT en ADA is?
ADA, DOT en ETH hebben totaal andere usecases dan BTC.

Je vergist je dat Bitcoin straks iets is van het verleden. Hoewel het niet de beste tech heeft is Bitcoin koning van de crypto's. Ik zie dit voorlopig niet veranderen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik zit nu volledig in BTC. Shitcoins naar zero.

100% btc gang rise up *O*

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:15:
[...]

Als BTC met ADA gaat vergelijken dan snap je inderdaad nog niet eens het basis concept van een cryptocurrency.
Je kan het dan ook uitleggen hoe jij er over denkt i.p.v. dat soort negatieve opmerkingen te maken.
Dat gezegd hebbende, iedere crypto heeft zijn eigen use-case, en iedere crypto is klein begonnen.. ook BTC ;)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
graceful schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:21:
[...]

Je kent het concept gokken? Dat is wat BTC is. Niet meer, niet minder.

Ik ben miner, bag holder, whatever je het ook allemaal wilt noemen. Maar wat ik zeker weet in al die jaren, is dat BTC puur speculatief ingezet wordt. Het is, helaas, allang z’n doel voorbij. Dit komt mede door de devs, maar ook door de mensen die van minen naar handelen gegaan zijn.

Je merkt het, ik ben er woest over.
Postzegels worden ook puur speculatief verhandeld, is dat de schuld van de postzegels?
Daarnaast heb je het over "devs", technisch gezien is dat flauwekul omdat Bitcoin ansich slechts een protocol en wat afspraken is, iedereen mag daar lekker mee doen wat ze willen.

De reden waarom het geen puur speculatief middel is omdat je daadwerkelijk energie er in moet steken en dat het schaars is. Dit zijn de 2 belangrijkste kernwaarden van Bitcoin.

Maar goed, rant maar lekker door tegen mij, ik heb er schijt aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:45

oNo

Khaelos schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:53:
Elke keer als ik lees dat mensen al vanaf 2017 eth hebben of btc vanaf 4k dan weet ik weer dat ik veelste laat ben ingestapt in de crypto..
Een oud collega had het er een jaar of 2 a 3 al over en die noemden we toen elke keer grappend " mr. Bitcoin" omdat ie nergens anders over lulde en steeds riep Bitcoin gaat naar de 100k en daarna naar de 1M!
Had ik maar geluisterd :F
Ach. Ik ben ook pas laat ingestapt. December 2018. Dan hoor je welke prijzen anderen voor BTC hebben betaald :?
Toen heb ik m'n eerste BTC gekocht. Achteraf niet zo'n gek moment. Een collega die had het er regelmatig met me over en dat was HET moment. Ik ben toen best wel goed ingestapt en dat hij een beetje zwetend zei "Zeker weten?" "Ja, dit is toch HET moment?" >:) :+
Sindsdien heel wat geleerd van m'n fouten waar ik nu de vruchten van pluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:47
https://www.crypto-inside...l-wat-gaat-er-veranderen/

Toch nog eens onder de aandacht brengen voor de mensen die ETH al hebben opgegeven of nu opeens gaan verkopen?
Niet voor niets nog steeds de nummer 2...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• raptorix
DutchCrownNL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:24:
[...]

Je kan het dan ook uitleggen hoe jij er over denkt i.p.v. dat soort negatieve opmerkingen te maken.
Dat gezegd hebbende, iedere crypto heeft zijn eigen use-case, en iedere crypto is klein begonnen.. ook BTC ;)
Ik word een beetje moe van mensen die zonder enige onderbouwing roepen dat iets wel "even" naar deze waarde gaat, het is slowchat, maar dat betekent niet dat je maar complete bullshit moet posten.
Zet er in ieder geval even bij: Ik denk dat:...... Of ik hoop.....

Ter herinnering, gister vroeg iemand of het handig was om op 1.50 in Cardano te stappen, post een user: Doen man, die komt nooit meer onder de 1.50 vandaag, LOL goed advies man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:27:
[...]
Niks persoonlijk mijn broeder. Ben allang op het, if you can’t beat them, join them pad beland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 13-09 18:10
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:27:
[...]
Kap eens met dat negatieve gelul.

Hij geeft een inhoudelijke reactie en is woest op Bitcoin. Neem er een voorbeeld aan. Als iemand iets doms post ontkracht het dan met een inhoudelijke reactie in plaats van een directe persoonlijke reactie

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Gelukszoekr schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:21:
[...]

ADA, DOT en ETH hebben totaal andere usecases dan BTC.

Je vergist je dat Bitcoin straks iets is van het verleden. Hoewel het niet de beste tech heeft is Bitcoin koning van de crypto's. Ik zie dit voorlopig niet veranderen
Ik denk ook niet dat Bitcoin opeens verdwijnt. Ik vergelijk het meer met het verdwijnen van de Gold standard rond 1925. Tot die tijd werd waarde uitgedrukt in goud. Daarna op het vertrouwen in de munteenheid/betrouwbaarheid van een land. Dit zou ook kunnen gebeuren met de Bitcoin. Als store of value lijkt mij deze namelijk redelijk onstabiel. Er zijn andere crypto’s die als store of value kunnen dienen.

Ik ben gewoon benieuwd hoe die toekomst er uit zou kunnen komen te zien. De Bitcoin kan er nog best 20 jaar zijn maar ik zou niet weten waarom die er voor altijd zou zijn. Zeker gezien de ophef rond het elektriciteitverbruik en de fees. Dat lijkt mij maatschappelijk niet houdbaar om dat in stand te houden.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Gelukszoekr schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:31:
[...]

Kap eens met dat negatieve gelul.

Hij geeft een inhoudelijke reactie en is woest op Bitcoin. Neem er een voorbeeld aan. Als iemand iets doms post ontkracht het dan met een inhoudelijke reactie in plaats van een directe persoonlijke reactie
Dat is het mooie, als hij Bitcoin niet goed vind werken dan staat het hem vandaag nog vrij om te Forken en zijn eigen implementatie te maken, hoe kan je in godsnaam woest worden op techniek die 10 jaar terug is bedacht?
Daarnaast als je last heb van vervelende speculeerders heb je daar hele mooie dingen voor.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AeTgf4zGzvwsXFpg04Rzjpkmp4w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dfjZEvlUYIzqWf7yNGryiq7u.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:32:
[...]

Ik denk ook niet dat Bitcoin opeens verdwijnt. Ik vergelijk het meer met het verdwijnen van de Gold standard rond 1925. Tot die tijd werd waarde uitgedrukt in goud. Daarna op het vertrouwen in de munteenheid/betrouwbaarheid van een land. Dit zou ook kunnen gebeuren met de Bitcoin. Als store of value lijkt mij deze namelijk redelijk onstabiel. Er zijn andere crypto’s die als store of value kunnen dienen.

Ik ben gewoon benieuwd hoe die toekomst er uit zou kunnen komen te zien. De Bitcoin kan er nog best 20 jaar zijn maar ik zou niet weten waarom die er voor altijd zou zijn. Zeker gezien de ophef rond het elektriciteitverbruik en de fees. Dat lijkt mij maatschappelijk niet houdbaar om dat in stand te houden.
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Het hele en zo een beetje het basis concept van Bitcoin is JUIST dat je de standaard niet kan loslaten omdat het gedecentraliseerd is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchCrownNL
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:30:
[...]

Ik word een beetje moe van mensen die zonder enige onderbouwing roepen dat iets wel "even" naar deze waarde gaat, het is slowchat, maar dat betekent niet dat je maar complete bullshit moet posten.

Ter herinnering, gister vroeg iemand of het handig was om op 1.50 in Cardano te stappen, post een user: Doen man, die komt nooit meer onder de 1.50 vandaag, LOL goed advies man.
Niet om vervelend te doen he, maar je post net zelf het e.e.a. zonder enige onderbouwing.
Sterker nog, de toon van je berichten geeft sterk de indruk dat je anderen onderuit wilt halen of voor schut wilt zetten en dat jij het allemaal wel weet. Heel fijn dat je het weet (of denkt te weten), maar soms even tot 10 tellen voor je antwoord zou zomaar kunnen helpen. Een betere wereld begint bij je zelf immers.

We zijn hier allemaal omdat we Crypto leuk vinden, de 1 wat langer dan de ander en dus ook verschillende niveaus van kennis.
Het lijkt me dan ook de bedoeling dat je elkaar helpt door tips en tricks maar geen financieel advies te geven zodat we allemaal met een mooi groene PF zitten, althans zo denk ik erover. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:30:
[...]

Prachtig, Raptorix gelooft wel in een kletsboekje dat een paradijs belooft maar verwacht hier van anderen theoretische onderbouwing over crypto.

Hoe dan ook: ADA staat vanavond sowieso op 2.00, niet bijkopen is sowieso een lambo mislopen!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Boys,

Al gehoord van slave.finance? Is een nieuwe DeFi hype waarbij je slaves kan kopen en die kan je staken in farms. Hierdoor krijg je meer slaves. Zo bouw je een slave imperium.

Kan echt niet...bizar :X
Maar wou deze bizarre bevinding toch even delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
DutchCrownNL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:38:
[...]

Niet om vervelend te doen he, maar je post net zelf het e.e.a. zonder enige onderbouwing.
Sterker nog, de toon van je berichten geeft sterk de indruk dat je anderen onderuit wilt halen of voor schut wilt zetten en dat jij het allemaal wel weet. Heel fijn dat je het weet (of denkt te weten), maar soms even tot 10 tellen voor je antwoord zou zomaar kunnen helpen. Een betere wereld begint bij je zelf immers.

We zijn hier allemaal omdat we Crypto leuk vinden, de 1 wat langer dan de ander en dus ook verschillende niveaus van kennis.
Het lijkt me dan ook de bedoeling dat je elkaar helpt door tips en tricks maar geen financieel advies te geven zodat we allemaal met een mooi groene PF zitten, althans zo denk ik erover. :)
Ik wil iedereen helpen, sterker nog ondanks dat ik al 10 jaar actief ben rond crypto/bitcoin ben ik een noob wat handel betreft, kortom daar kan ik ook hulp bij gebruiken.

Het is ook helemaal niet dat ik de betweter wil uithangen, ik probeer mensen uit te leggen hoe zaken in elkaar zitten, ik geef trouwens ook maar zelden mijn mening over cryptos omdat ik ook sterke twijfels heb over toekomstige zaken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Laatst online: 29-04 16:24
De zon schijnt dus ik ga zo maar eens lekker naar buiten. Zouden jullie ook eens moeten doen. Even een middagje geen crypto *O*

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Tominatie schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:41:
Boys,

Al gehoord van slave.finance? Is een nieuwe DeFi hype waarbij je slaves kan kopen en die kan je staken in farms. Hierdoor krijg je meer slaves. Zo bouw je een slave imperium.

Gister al bananen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Boys,

Holy shit, even gecheckt (met VPN en incognito mode, je weet maar nooit :+) en het bestaat echt 8)7 Gestoorde site, wie verzint zoiets.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Bananeman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:43:
[...]

Holy shit, even gecheckt (met VPN en incognito mode, je weet maar nooit :+) en het bestaat echt 8)7 Gestoorde site, wie verzint zoiets.
Iemand die het niet zo nauw neemt met het SSL protocol ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:44:
[...]

Iemand die het niet zo nauw neemt met het SSL protocol ;)
Idd. En hun Twitter-account is zojuist ook suspended: https://twitter.com/slavefinance_

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Boys,

Maar je krijgt wel 27K% APR.. als dat geen alarmbellen doet afgaan weet ik het ook niet meer.
En inderdaad wat @raptorix zegt, geen geforceerde SSL?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Laatst online: 29-04 16:24
Boys,

Wel handig dan kan je die slaves de cakes en bakes laten bakken en de via de apeswap de apen banaantjes voeren ofzoiets...

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bjorn180179 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:46:
[...]

Wel handig dan kan je die slaves de cakes en bakes laten bakken en de via de apeswap de apen banaantjes voeren ofzoiets...
crypto is echt een raar wereldje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Het zijn blijkbaar Oost-Europese slaven, tenminste, dat staat in de linkerbalk.

edit: TVL neemt toe, er zijn mensen die hier daadwerkelijk geld in steken.

[ Voor 33% gewijzigd door Bananeman op 28-02-2021 12:51 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik had gister trouwens mooie noob actie, ik kocht 100 euro Bitcoin maar was niet helemaal wakker en plakte het adres van Binance erin, gelukkig controleren ze daar je screenshot goed zodat de transactie werd gecancelled :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Die slave-server zou gelijk in beslag moeten worden genomen en de eigenaren in de bak voor discriminatie. Kan echt niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Boys,

Dit klinkt als een veelbelovend concept.
Zijn er ook nog zweepjes (soort gas) om ze slaves harder door het netwerk te slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:52:
Die slave-server zou gelijk in beslag moeten worden genomen en de eigenaren in de bak voor discriminatie. Kan echt niet.
ik vraag me af of binance hier nog iets tegen kan doen, aangezien het op de BNB chain draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:52:
Ja ja. De cancelculture op Tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:37:
[...]

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Het hele en zo een beetje het basis concept van Bitcoin is JUIST dat je de standaard niet kan loslaten omdat het gedecentraliseerd is.
Ik bedoel ook niet dat overheden opeens alle servers gaan afsluiten maar meer dat je op feestjes wordt uitgekotst als je zegt dat je bitcoin hebt. Of bijvoorbeeld dat GroenLinks demonstraties tegen Bitcoin houdt omdat het energieverbruik te mileubelastend is tegen die tijd. Beetje hetzelfde als je nog serieus een dieselauto rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Aarebe1 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:53:
[...]

Ja ja. De cancelculture op Tweakers.
Jaja je hebt gelijk de normen van Tweakers zijn nu eenmaal hoog. Ik zal het er niet meer over hebben 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:35:
[...]

Dat is het mooie, als hij Bitcoin niet goed vind werken dan staat het hem vandaag nog vrij om te Forken en zijn eigen implementatie te maken, hoe kan je in godsnaam woest worden op techniek die 10 jaar terug is bedacht?
Daarnaast als je last heb van vervelende speculeerders heb je daar hele mooie dingen voor.
Waarom kun je niet woest zijn op iets, waar je enorm veel tijd en energie in gestoken hebt?

Je onderbouwing is echt bizar en ik begrijp echt helemaal niets van dat mensen het eens kunnen zijn met je.

Als je niet eens bent, bouw dan een nieuwe bitcoin. Heb je überhaupt een idee waar je over praat? De protocollen waar je het zelf over hebt? Je klinkt bijna als een van de devs waar ik jarenlang mee heb zitten discussiëren.

Het speculeren op bitcoin is nooit het doel geweest en het lijkt niet bepaald dé manier om meer vertrouwen te vinden bij de “gewone” mens. Bitcoin is inderdaad een proof of concept en o.a. Opa Charles zien het zelfde probleem (o.a. door Exchanges die dit meer stimuleren dan tegen werken). Maar crypto is dit geworden, kom er dan eens uit, vertel mij slimme raptor, wat voor briljants heb ik gemist in decentralisatie die hét probleem van crypto oplost, die wij allemaal niet zien en jij wel?

Of doel je met geweldige mooie dingen het success van IOTA? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:59:
[...]

Ik bedoel ook niet dat overheden opeens alle servers gaan afsluiten maar meer dat je op feestjes wordt uitgekotst als je zegt dat je bitcoin hebt. Of bijvoorbeeld dat GroenLinks demonstraties tegen Bitcoin houdt omdat het energieverbruik te mileubelastend is tegen die tijd. Beetje hetzelfde als je nog serieus een dieselauto rijdt.
Ik denk zelf dat de handel in Bitcoin sterk zal afnemen, echter de waarde als Store of Value is behoorlijk stevig, goudprijzen fluctureren ook altijd, maar het voordeel van BTC is dat opslag niet kost, veilig is, en bovendien heel makkelijk te auditen. Dit laatste word steeds belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
Kol Nedra schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:36:
[...]

Ik doe nu ook zo nu en dan wat geld erin stoppen.
Ik heb thuis een vrouw die van die rommel koopt (action zooi, prullaria voor in de tuin/kamer)
Iedere keer wanneer zij een x bedrag aan die rommel geeft gaat 1:1 direct geld richting Crypto (mijn hobby).

Soms kun je beter een bagholder zijn dan een vrouw hebben die rommel koopt 😆😋
Bij mij omgekeerd......die is net zo gek van crypto als ik. Ze wil nu zelfs bij kopen.....cheap cheap coin hoor ik dan hier. en ik maar: nee we kopen pas weer bij 40-41 (laatste fiat buy was op 24k na 2 jaar dca). Eerlijk, weet niet waar ik heen moet met alle fiat. We hebben geen kids en wonen gruwelijk cheap, en uitgeven kan je nu ook niet.....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:05:
[...]

Ik denk zelf dat de handel in Bitcoin sterk zal afnemen, echter de waarde als Store of Value is behoorlijk stevig, goudprijzen fluctureren ook altijd, maar het voordeel van BTC is dat opslag niet kost, veilig is, en bovendien heel makkelijk te auditen. Dit laatste word steeds belangrijker.
Dat snap ik helemaal. Ik ga mij eens verdiepen of er naast BTC nog crypto’s die veiliger zijn, minder stroom gebruiken en net zo makkelijk te auditen.

Ik twijfel persoonlijk namelijk of nu instappen in BTC echt de toekomst is. Tuurlijk BTC was de first-mover en heeft de digitale munteenheid aan de wereld geïntroduceerd. Nu dit redelijk bekend is zie je investeerders ook diversificeren buiten de BTC om zoals Greyscale recentelijk.

Eigenlijk wil je een soort van digitale stablecoin die overal gelijk is. Je wilt immers niet dat een brood de volgende dag twee keer zo duur is. Maar geen flauw idee wat dan de onderliggende berekening van waarde zou moeten zijn. Je wilt speculatie juist tegen gaan om stabiel te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

OMG kijk hoe ark gaat uitbreken zoon
https://www.tradingview.com/chart/uqmrGDdA/

Prijs zitnu op juni 2018 :D. Als ark 30 wordt ga ik gillend rondjes rennen door het huis

[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 28-02-2021 13:15 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
A87 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:14:

Prijs zitnu op juni 2018 :D
Je moet hem nog op openbaar zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:11:
[...]
Eigenlijk wil je een soort van digitale stablecoin die overal gelijk is. Je wilt immers niet dat een brood de volgende dag twee keer zo duur is. Maar geen flauw idee wat dan de onderliggende berekening van waarde zou moeten zijn. Je wilt speculatie juist tegen gaan om stabiel te blijven.
Daar zijn wel een aantal voorbeelden van, o.a. Tether die in principe gelijk is aan de Dollar, alleen ik zou iedereen ten sterkste afraden om Tether te gebruiken als vluchthaven, die coin riekt aan alle kanten en het hoeft maar even mis te gaan en je bent echt in een paar uur alles kwijt.

Overigens zou ik je adviseren eens te lezen over: tokenization of assets.
Ik denk dat dat je wel aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

borbit schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:15:
[...]

Je moet hem nog op openbaar zetten?
is gewoon een ark chart.. open gewoon ARK USD

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Aarebe1 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:52:
[...]

Dit klinkt als een veelbelovend concept.
Zijn er ook nog zweepjes (soort gas) om ze slaves harder door het netwerk te slaan?
Krijg dungeon keeper vibes... kunnen we er niet een game omheen bouwen? :+

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

A87 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:14:

Prijs zitnu op juni 2018 :D. Als ark 30 wordt ga ik gillend rondjes rennen door het huis
Neem je dat wel op voor ons? :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Bensimpel schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:20:
[...]

Neem je dat wel op voor ons? :+
Tegenwoordig zet je dat toch op Tiktok, bij alle andere crypto miljonairs :D

Even gekeken, ARK is nu 20% van z'n vorige ATH. Zullen wel wat shopping bags jouw kant opgegooid worden voor je rondjes kan rennen ben ik bang. Maar we hopen met je mee :9

[ Voor 26% gewijzigd door graceful op 28-02-2021 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:01

St@m

@ Your Service

Buy the dip werd er gezegd, helaas alleen niet verteld wanneer het einde dip zou zijn..

De 10-tjes dwarrelen uit mijn PF per 5 minuten..

[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 28-02-2021 13:27 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
St@m schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:27:
Buy the dip werd er gezegd, helaas alleen niet verteld wanneer het einde dip zou zijn..

Deze kan wel weer een keer toch tussen alle babes door?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a_mMSc6yWaY41vpRatFh4irI_xM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rQ9h2aedDI6xNhCu7A6GSbux.jpg?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:11:
[...]

Dat snap ik helemaal. Ik ga mij eens verdiepen of er naast BTC nog crypto’s die veiliger zijn, minder stroom gebruiken en net zo makkelijk te auditen.

Ik twijfel persoonlijk namelijk of nu instappen in BTC echt de toekomst is. Tuurlijk BTC was de first-mover en heeft de digitale munteenheid aan de wereld geïntroduceerd. Nu dit redelijk bekend is zie je investeerders ook diversificeren buiten de BTC om zoals Greyscale recentelijk.

De reden waarom mensen vroeger in BTC stapten was omdat het nieuw was. Het is letterlijk een uit de hand gelopen Proof-of-Concept. Niet meer en niet minder. Dat we er tegenwoordig 1T aan geld in hebben zitten doet daar niks aan af. (Goede reden om toen zelf eventjes te gaan minen of het even te kopen om er een pizza mee te betalen om te kijken hoe het werkt)

Met de komst van andere cryptomunten begon er een beweging te ontstaan tegen het huidige financiële systeem en begonnen mensen in te stappen als hedge tegen het systeem. (Dit vind ik persoonlijk de sterkste reden)

De enige reden waarom mensen tegenwoordig geld in Crypto stoppen is om hun geld binnen een maand 100x waard te laten worden, om het er vervolgens weer snel uit te halen en op te scheppen dat ze zo goed zijn in handelen. (De 1% die dit lukt heeft gewoon een juiste gok genomen)

Als je een digitale munt zoekt die stabiel blijft ten opzichte van fiat, dan kan ik je geen enkele munt aanraden. Dan doe je namelijk evengoed aan kapitaalvernietiging: De waarde van je fiat geld daalt namelijk dagelijks in waarde. Lees "The origin of wealth" voor meer achtergrond informatie.

Bedenk je goed bij welke categorie je hoort en handel daar ook naar:
- Ga je voor het snelle geld: lees je goed in in low-caps, kies je pareltjes en wacht op rijkdom
- Ga je voor de hedge: pak een paar grote munten, houd ze goed in de gaten en stap zo nodig over naar andere grote munten om je risico te spreiden.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Dit is nou exact de reden waarom 99,9% van alle alts naar 0 gaan, (eindelijk) een usecase voor crypto maar een grote partij als JD gebruikt gewoon een eigen blockchain:

https://nos.nl/artikel/23...-op-platteland-china.html

Vist VET toch weer achter het net ondanks die hypermoderne RFID-machine.

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 28-02-2021 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
MicroWhale schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:30:
[...]

(Goede reden om toen zelf eventjes te gaan minen of het even te kopen om er een pizza mee te betalen om te kijken hoe het werkt)
You had to do us like this? :'(
Waren de rode candles niet al genoeg vandaag? :'(
Them memories.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

St@m schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:27:

10-tjes? Lucky you :D

Bij mij is hij al dagen stabiel (al zit ie wel 19% onder ath pf waarde, maar ja). Denk dat ik een vrij 'stabiele' pf heb voor deze dip. Alles compenseert elkaar. Heel raar.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik denk dat de meeste hier na 2017 wel dachten dat het meeste naar 0 zou gaan, dat er wellicht nog een paar alts over zouden blijven. Zeker als je ziet dat er tussen 2017-2020 eigenlijk nauwelijks iets noemenswaardigs uit de blockchain/shitcoin hype was voortgekomen. Gek genoeg is dezelfde hype uit 2017 weer terug en gaan ook heel wat altcoins keihard. Het blijft me verbazen @@BTC100K2021

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:16
Hallo mijn naam is Henk,

Ik heb recent samen met mijn vrouw Ingrid ons huis en beide auto's verkocht. Met dit geld zijn we in BTC ingestapt op $ 58350.

Komt dit nog goed?

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

MicroWhale schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:32:
[...]

10-tjes? Lucky you :D

Bij mij is hij al dagen stabiel (al zit ie wel 19% onder ath pf waarde, maar ja). Denk dat ik een vrij 'stabiele' pf heb voor deze dip. Alles compenseert elkaar. Heel raar.
Gewoon weer 70 euro weg in de afgelopen 5 minuten.. 8)7
BTC, ADA, XLM, DOT en IOST

Ben benieuwd hoe de 'bearmarket' gaat zijn als dit de 'bullmarket' is.

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 28-02-2021 13:38 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MantaMaartuh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
MicroWhale schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:30:
[...]

De reden waarom mensen vroeger in BTC stapten was omdat het nieuw was. Het is letterlijk een uit de hand gelopen Proof-of-Concept. Niet meer en niet minder. Dat we er tegenwoordig 1T aan geld in hebben zitten doet daar niks aan af. (Goede reden om toen zelf eventjes te gaan minen of het even te kopen om er een pizza mee te betalen om te kijken hoe het werkt)

Met de komst van andere cryptomunten begon er een beweging te ontstaan tegen het huidige financiële systeem en begonnen mensen in te stappen als hedge tegen het systeem. (Dit vind ik persoonlijk de sterkste reden)

De enige reden waarom mensen tegenwoordig geld in Crypto stoppen is om hun geld binnen een maand 100x waard te laten worden, om het er vervolgens weer snel uit te halen en op te scheppen dat ze zo goed zijn in handelen. (De 1% die dit lukt heeft gewoon een juiste gok genomen)

Als je een digitale munt zoekt die stabiel blijft ten opzichte van fiat, dan kan ik je geen enkele munt aanraden. Dan doe je namelijk evengoed aan kapitaalvernietiging: De waarde van je fiat geld daalt namelijk dagelijks in waarde. Lees "The origin of wealth" voor meer achtergrond informatie.

Bedenk je goed bij welke categorie je hoort en handel daar ook naar:
- Ga je voor het snelle geld: lees je goed in in low-caps, kies je pareltjes en wacht op rijkdom
- Ga je voor de hedge: pak een paar grote munten, houd ze goed in de gaten en stap zo nodig over naar andere grote munten om je risico te spreiden.
Ik denk dat je het ook kunt zien als hedge tegen de FIAT waarvan de euro en de dollar beide door het putje geprint worden.

Bij de dalingen is dat mijn idee wat nog steeds niet veranderd is: bitcoin is IMO gewoon stabieler op de lange termijn dan dat belachelijke monetaire beleid dat tegenwoordig normaal gevonden wordt.
fluctuaties zie ik dan ook als fluctuaties en niet als waarde op de lange termijn.
sterker nog ik denk dat een deel zien als "pensioen" niet heel gek is

(geen financiel advies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Iets te vroeg bijgekocht, het daalt nog steeds 😌

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:36
MrFX schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:35:
Hallo mijn naam is Henk,

Ik heb recent samen met mijn vrouw Ingrid ons huis en beide auto's verkocht. Met dit geld zijn we in BTC ingestapt op $ 58350.

Komt dit nog goed?
Heb je nog een fiets? Zo ja, lekker op de fiets naar het werk en de komende 3 jaar hodl. Koop jij straks je huis terug.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 12-09 16:35
St@m schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:36:
[...]

Ik ga geen bedragen noemen maar ben sinds vorig weekend ook 25% minder rijk. Denk de meeste hier wel.. Alles komt goed.. of niet, dan zijn we rekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:16:
[...]

Daar zijn wel een aantal voorbeelden van, o.a. Tether die in principe gelijk is aan de Dollar, alleen ik zou iedereen ten sterkste afraden om Tether te gebruiken als vluchthaven, die coin riekt aan alle kanten en het hoeft maar even mis te gaan en je bent echt in een paar uur alles kwijt.

Overigens zou ik je adviseren eens te lezen over: tokenization of assets.

Ik denk dat dat je wel aanspreekt.
Check. Tokenization of assets staat op de leestlijst dankjewel!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9j1RRwBkx2Q76-3guekXah4J60E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RJTKMJ0299cn8rJ3SKLSShIl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Dag heren,

Ik ben Michael Saylor en heb recent al mijn bedrijfsassets omgeruild om all-in Btc te gaan. Nu heb ik 1 miljard op een gemiddelde koers van $53K in bitcoin gestoken. Komt dit nog goed? Ik heb werknemers en schulden die betaald moeten worden namelijk. Moon soon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:36
St@m schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:36:
[...]

Ben benieuwd hoe de 'bearmarket' gaat zijn als dit de 'bullmarket' is.
Dan maakt het niet veel meer uit omdat alles dan toch al 90% gezakt is.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Pelox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:40:
[...]

Dan maakt het niet veel meer uit omdat alles dan toch al 90% gezakt is.
Hehe, true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Tominatie schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:39:
Dag heren,

Ik ben Michael Saylor en heb recent al mijn bedrijfsassets omgeruild om all-in Btc te gaan. Nu heb ik 1 miljard op een gemiddelde koers van $53K in bitcoin gestoken. Komt dit nog goed? Ik heb werknemers en schulden die betaald moeten worden namelijk. Moon soon?
Dat is niet helemaal eerlijk hé :+ , hier het hele bericht:

MicroStrategy has purchased an additional ~19,452 bitcoins for ~$1.026 billion in cash at an average price of ~$52,765 per #bitcoin. As of 2/24/2021, we #hodl ~90,531 bitcoins acquired for ~$2.171 billion at an average price of ~$23,985 per bitcoin. $MSTR

Wat ik wel gek vind is dat je niet enige vorm dan DCA toepast met dat soort bedragen.

[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 28-02-2021 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
MantaMaartuh schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:37:
[...]

Ik denk dat je het ook kunt zien als hedge tegen de FIAT waarvan de euro en de dollar beide door het putje geprint worden.

Bij de dalingen is dat mijn idee wat nog steeds niet veranderd is: bitcoin is IMO gewoon stabieler op de lange termijn dan dat belachelijke monetaire beleid dat tegenwoordig normaal gevonden wordt.
fluctuaties zie ik dan ook als fluctuaties en niet als waarde op de lange termijn.

(geen financiel advies)
Je moet deze longread maar eens doornemen: https://lekkercryptisch.n...-nieuw-financieel-systeem

Sowieso 2 mensen die veel over dit soort zaken weten.

Overigens niet voor niets dat overheden steeds strenger worden in regelgeving met betrekking tot FIat > Crypto :)

Willem Middelkoop waarschuwt mensen ook om niet te denken dat Centrale Bankiers dom of ouderwets zijn, het zijn mensen die heel goed weten hoe het systeem werkt en hoe je het bespeelt.
Overigens wel grappig, hij vertelde laatst bij de cryptocast dat hij een verzoek had gedaan om colleges bij te wonen over Centraal Bankieren, maar dat is slechts voor een select clubje bestemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Laatst online: 12-09 10:28
Raaafie schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:39:
[...]

Ik ga geen bedragen noemen maar ben sinds vorig weekend ook 25% minder rijk. Denk de meeste hier wel.. Alles komt goed.. of niet, dan zijn we rekt.
Die 25% is redelijk spot on.... Maar daarvoor had ik mijn inleg wel ver-zes-voudigd. Nog steeds winst dus. Nu geduld hebben,...

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

MantaMaartuh schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:37:
[...]

(geen financiel advies)
Zo zit ik er ook in. Maar hoe leg je dat uit aan iemand die zijn spaargeld, stufi (bestaat dat nog?), zuurverdiende centjes en oma's geldsok direct in een BNB-CAKE-LP stopt om het even te verdubbelen en er vervolgens mee op wereldreis gaat (of totaal rekt achterblijft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Tominatie schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:39:
Dag heren,

Hij is niet de eerste die zo een trucje deed, Porsche is er zelfs kapot aan gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Oja, als je echt paranoia wil worden, lees deze: https://beleggen.com/van-wie-is-de-nederlandsche-bank/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:22
Ik wil de Nano Ledger S bestellen, kan ik dit via coolblue doen of toch veiliger via Ledger site zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Ferry Bouman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:50:
Ik wil de Nano Ledger S bestellen, kan ik dit via coolblue doen of toch veiliger via Ledger site zelf?
Die worden sealed geleverd. Dat kan bij Coolblue, of elke andere retailer.

Edit: zo dient die binnen te komen;
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/DDxMPpZ/Screenshot-2021-02-28-at-13-55-22.png

[ Voor 20% gewijzigd door graceful op 28-02-2021 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hIxdWGkeM6QZPeMNKPfa7SsP5k0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xfvDX4iVmThSr3gkEMnpNqmZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:27
Pelox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:44:
Alles wat in crypto zit is van mij, de winst dus ook.. maar aangezien ik geen wensen heb geef ik alles uit aan het gezin. Het cryptospelletje is heel leuk, maar ik zou niet weten wat ik nu echt graag zou willen met de winst behalve in het huis steken of van op vakantie gaan.
Hier precies hetzelfde, het bouwdepot is ver op en er zijn nog genoeg dingen te doen zoals isoleren.
Het merendeel zal ook uit mijn winst komen.
Zonnepanelen willen ik ook nog gaan kopen en plaatsen.
Man man, dat lijstje wordt alleen maar langer zo!

Een nieuwe tweedehandse auto kopen is leuk, wat groters e.d. maar daarbij komen ook weer hogere onderhoudskosten kijken en wegenbelasting e.d.
Voor mijn huidige auto moet ik ff de fuseekogels onder handen nemen, dat was vorig jaar al een APK puntje maar nu liggen ze bijna op straat _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
graceful schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:52:
[...]

Die worden sealed geleverd. Dat kan bij Coolblue, of elke andere retailer.

Edit: zo dient die binnen te komen;
[Afbeelding]
En je wordphrase kaartje dien jezelf te genereren/ in te vullen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raptorix
Ferry Bouman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:50:
Ik zou hem in ieder geval niet onder je eigen naam/gegeven bestellen, en zeker niet thuis laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
elektriekert schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:56:
[...]

Een nieuwe tweedehandse auto kopen is leuk, wat groters e.d. maar daarbij komen ook weer hogere onderhoudskosten kijken en wegenbelasting e.d.
Voor mijn huidige auto moet ik ff de fuseekogels onder handen nemen, dat was vorig jaar al een APK puntje maar nu liggen ze bijna op straat _O-
Tbh, dit soort dingen leer je toch echt pas ná je eerste auto? :X
Zodra je die nieuwe wagen naar buiten rijdt, na 2 maanden alle kosten bij elkaar optelt en denkt, goh. Wat 'n geweldige idee was dit.

Of ben ik gewoon van het type, doen daarna nadenken? :+
Of gebrek aan ouders in m'n leven :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Kol Nedra schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:38:
Iets te vroeg bijgekocht, het daalt nog steeds 😌
Op basis waarvan kocht je in, hoop dat je goed zat? Probeer anders of er manieren zijn om je instapmoment te onderbouwen. Dat geeft je een hogere kans van slagen.

Zie bijv. de niveaus in Taro in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #3", misschien kan dat helpen, maar uiteraard geen garantie...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Taro schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:00:
[...]

Op basis waarvan kocht je in, hoop dat je goed zat? Probeer anders of er manieren zijn om je instapmoment te onderbouwen. Dat geeft je een hogere kans van slagen.

Zie bijv. de niveaus in Taro in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #3", misschien kan dat helpen, maar uiteraard geen garantie...
Ik heb wel winst gepakt, maar als ik ~3-5 minuten later erin ging was de winst hoger geweest ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:22
MrFX schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:35:
Hallo mijn naam is Henk,

Komt dit nog goed?
Vraag het Jut en Jul, zij kochten precies op ATH in december 2017 voor $19k en dachten de grootste fout van hun leven te hebben gemaakt.
(O ja, ze wonen nu wel in een villa op een tropisch eiland...) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
** Offtopic **

[ Voor 102% gewijzigd door Taro op 28-02-2021 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Komaan ADA laat nog eens een run zien, het kan nog vandaag of morgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Voordat Taro ons het topic uitschopt, ik kocht met m'n eerste BTC winst meteen een veel te dure wagen. Kan je vertellen, dat is onhandig. :9~

[ Voor 52% gewijzigd door Taro op 28-02-2021 14:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
graceful schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:10:
[...]

Voordat Taro ons het topic uitschopt, ik kocht met m'n eerste BTC winst meteen een veel te dure wagen. Kan je vertellen, dat is onhandig. :9~
Oja, crypto!

Och, ik verkocht niets en zag al mijn winst verdampen, dat is ook onhandig ;)

Edit: Was net te laat om er nog wat crypto gerelateerds in te gooien _O-

[ Voor 9% gewijzigd door elektriekert op 28-02-2021 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
graceful schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:59:
[...]

Tbh, dit soort dingen leer je toch echt pas ná je eerste auto? :X
Zodra je die nieuwe wagen naar buiten rijdt, na 2 maanden alle kosten bij elkaar optelt en denkt, goh. Wat 'n geweldige idee was dit.

Of ben ik gewoon van het type, doen daarna nadenken? :+
Of gebrek aan ouders in m'n leven :P
davy_online schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:10:
Komaan ADA laat nog eens een run zien, het kan nog vandaag of morgen.
Ik wilde vanmorgen weer instappen, helaas worden ze niet verkocht op Coinbase, gister redelijk op tijd er uit op 1.40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
[...]

Was dt niet een Tesla?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

[...]

Meer van dit soort verhalen please.
Ik zit de laatste tijd teveel op Autoscout te kijken .. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik stel voor om bij groen hele mooie babes te posten en bij rood niet zo mooie babes :+ Houden we het thema er een beetje in.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:00
Bensimpel schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:18:
Ik stel voor om bij groen hele mooie babes te posten en bij rood niet zo mooie babes :+ Houden we het thema er een beetje in.
Deal!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Rood is toch goed voor Hodlers, wat uiteraard 90% hier is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:23:
[...]

Rood is toch goed voor Hodlers, wat uiteraard -90% hier is ;)
Heb het even gefixt voor je :> :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
Bedoel je zoiets??
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YYh3biyBxeS3IVd8Q8ivt7Ekik4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/m108LZhQstB0S4ErlJx6CxwL.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Of bij rood alleen babes met prachtige rode lokken.

Ginger babes vind ik persoonlijk heel mooi. Kijk ik word namelijk niet vrolijk van kortpittige kapsels.

Daarnaast ook goed voor de diversiteit, wat roodharige babes kan geen kwaad!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raptorix
Overigens wel grappig, dat ik nu onder vrienden redelijk wat miljonairs heb die ik zelf 10 jaar terug over Bitcoin vertelt heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hebben jullie ervaring met cryptobots zoals

https://www.cryptohopper.com/

Gulfstream G650

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raptorix
Tssssssssssss, waarom geen fotos van mooie mannen :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:25:
Overigens wel grappig, dat ik nu onder vrienden redelijk wat miljonairs heb die ik zelf 10 jaar terug over Bitcoin vertelt heb :)
Hopelijk denken ze nog aan je, heb je al een tesla gekregen als bedankje? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Nee, maar er was hier wel een interessante uitzending over op de Cryptocast.

https://www.bnr.nl/podcas...eheren-bots-bitcoin-beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:26:
Tssssssssssss, waarom geen fotos van mooie mannen :(
Eindelijk :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:00
Na 15:30 weer omhoog? :P Ik voel het aan mijn water....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Tominatie schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:26:
[...]

Hopelijk denken ze nog aan je, heb je al een tesla gekregen als bedankje? 8)
Haha de meeste zie ik niet echt vaak omdat contact nogal verwatert is, daarnaast geef ik eigenlijk niet zoveel om geld, vandaar dat ik eigenlijk ook nooit cryptos heb gekocht. Sinds kort voor het eerst dat ik wat aan het funttraden ben :)

Ik heb trouwens wel bitcoins gehad, en denk ook wel honderden/duizenden maar dat was in een periode dat ze geen geld opbrachten, het idee was om een IRC Bot te maken waarbij je Trivia kon spelen met Bitcoins als prijs. Nee die wallet heb ik 100% zeker niet meer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
zwembroek schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:30:
Na 15:30 weer omhoog? :P Ik voel het aan mijn water....
Nou gister hoorde ik een paar mensen die waren gaan genieten van het weer en een hartverzakking kregen bij terugkomst ;)
Pagina: 1 ... 23 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!