Ada is nog steeds zo’n 20% hoger dan gisteren lol. Ik hold
Klein hobbeltje, niks om je slaap voor te laten voorlopig
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
gaat ie de 45k raken?
we zijn er bijna hoor!! kijken wat er gaat gebeuren
we zijn er bijna hoor!! kijken wat er gaat gebeuren
[ Voor 56% gewijzigd door Kol Nedra op 28-02-2021 00:25 ]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op zondag 28 februari 2021 @ 00:23:
gaat ie de 45k raken?
/f/image/ykhvQ045xZ421pZv2NgpfPBs.png?f=fotoalbum_large)
Fib retracement op de 44ish K. leuk momentje misschien?
Nou, dat was een dure aflevering van Wie is de Mol terug kijken.
Misschien dat een short dit verlies nog kan compenseren...
Edit: nvm dat gaat zo alleen maar meer kosten
Misschien dat een short dit verlies nog kan compenseren...
Edit: nvm dat gaat zo alleen maar meer kosten
[ Voor 17% gewijzigd door Richh op 28-02-2021 00:32 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Alts blijven vooralsnog best redelijk... als kan bouncen kan dat leuk worden. Ik laat mijn hopium infuus deze nacht zitten.
Zero.
lol ik wilde stop limit sell instellen, deed ik limit sell 
naja winst is winst

naja winst is winst
nothing stops this train
Dergelijke fouten worden in dit topic vaak gemaakt. Waarom denk je niet twee 1963 keer na?Kol Nedra schreef op zondag 28 februari 2021 @ 00:51:
lol ik wilde stop limit sell instellen, deed ik limit sell
naja winst is winst
Automobili Lamborghini S.p.A. is an Italian brand and manufacturer of luxury sports cars and SUVs based in Sant'Agata Bolognese. The company is owned by the Volkswagen Group through its subsidiary Audi.
Founded: May 1963, Sant'Agata Bolognese, Italy
Gulfstream G650
Ik ben maar uit IOST gestapt, dus als je geld wilt verdienen.. deze zal nu na drie dagen wel gaan stijgen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ADA valt tegen?AMARONE schreef op zondag 28 februari 2021 @ 01:22:
Ada valt vies tegen ZEG. BTC ook trouwens, einde bull? REKT

Geen idee wat FIO is, maar ik heb er sinds zaterdagochtend lekkere winst mee gepakt op Binance..
Knutselt graag aan roestige achterwielaangedreven Japanse wrakken
Dergelijke berichten zijn voor mij het mooiste bewijs dat we nog in een bullmarket zitten. Iemand gooit op goed geluk wat geld naar een coin en haalt er nog winst uit ook.JZX81_Drift schreef op zondag 28 februari 2021 @ 01:56:
Geen idee wat FIO is, maar ik heb er sinds zaterdagochtend lekkere winst mee gepakt op Binance..
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Was toen ADA vanochtend rond 9.30 al wat omlaag ging, toen 50% van mn ADA in FIO gestoken en dat is nu ruim 2x gegaan en nog een paar leuke trades mee gepakt van 10-15%TomTorquay schreef op zondag 28 februari 2021 @ 01:59:
[...]
Dergelijke berichten zijn voor mij het mooiste bewijs dat we nog in een bullmarket zitten. Iemand gooit op goed geluk wat geld naar een coin en haalt er nog winst uit ook.
Was wel een stressvolle dag, normaal HODL ik gewoon
Knutselt graag aan roestige achterwielaangedreven Japanse wrakken
LEMME HEAR U SCREAM BEHIND THE COMPUTER SCREEN!! ARK IS MoooooOOOoOnnniiinggggggg
mooooooooooooooooooooooonnnn
mooooooooooooooooooooooonnnn
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 28-02-2021 02:29 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
AMARONE schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:41:
[...]
Nu is je moment. Lager komt die niet vandaag.

Ik wil niet de wijsneus gaan spelen, maar ga niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb.
Als iemand nu even zegt "Hoger komt ie niet" zou dat top zijn
Verwijderd
Nou dat ochtendritueel valt weer vies tegen.Tominatie schreef op zondag 28 februari 2021 @ 02:28:
Buy the red, go to bed. Sleep and dream, wake up green.
🚀
"Im in it for the tech"
Misschien stukje context, gebruiker reageerde nogal pissig met dingen als: Met verkeerde been uit bed gestapt etc.
Dat een koersbeging stijgend is/lijkt betekent natuurlijk niet dat een koers beweging vanaf dat moment gewoon dalend kan zijn natuurlijk.
Dat een koersbeging stijgend is/lijkt betekent natuurlijk niet dat een koers beweging vanaf dat moment gewoon dalend kan zijn natuurlijk.
Hodl momentje tochVerwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 04:45:
[...]
Nou dat ochtendritueel valt weer vies tegen.
"Im in it for the tech"
Overigens zegt mijn gevoel dat BTC de komende week wel eens flink door zijn hoeven kan gaan, enerzijds zullen flink wat mensen nog wat winst van de afgelopen periode willen verzilveren, anderzijds zullen Hodlers wellicht denken: Mwoah laat maar even zakken, koop later wel bij
Zo... zoals gewoonlijk hebben de Europeanen overdag crypto omhoog gebracht en USA/Azië plukken de vruchten
.
Ziet er flink slechter uit, we gaan echt de 41 hoog opzoeken en als die niet houd de grote final support rond de 31.
Waarschijnlijk zal er tussen de 31 en 41 wel weer een uptrend komen want anders gaan we weer voor een jaar of 2 de winterslaap in.
O had ik maar
Ziet er flink slechter uit, we gaan echt de 41 hoog opzoeken en als die niet houd de grote final support rond de 31.
Waarschijnlijk zal er tussen de 31 en 41 wel weer een uptrend komen want anders gaan we weer voor een jaar of 2 de winterslaap in.
O had ik maar
Me ADA je hebt mij verlaten vannacht !!!
Een CAKE order is wel geraakt vannacht dat is dan weer iets positefs. Gaan we weer eens baken...
Een CAKE order is wel geraakt vannacht dat is dan weer iets positefs. Gaan we weer eens baken...
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ze is naar mij toegegaan 🥰Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 07:35:
Me ADA je hebt mij verlaten vannacht !!!
Voordeel van die dalingen is dat een daling van 5% in fiat steeds minder pijn gaat doen. #omdenken
Zero.
Ik wacht nog even met kopen van BTC. Verwacht na al dit dalingsgeweld wel weer $20k regionen om de bubbel er een beetje uit te laten lopen. Dan hebben degene die bitcoin voor de burst haddene nog winst kunnen pakken. Daarna kan het wel weer snel omhoog.
Dat lijkt me zo diep dat we in bear regionen zijn beland. Bij 30k heb ik al twijfels, 30-40% correcties in de bull zijn prima, groter dan dat zie je volgens mij niet en dan kost het veel meer moeite om het patroon om te kerenMighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 07:55:
Ik wacht nog even met kopen van BTC. Verwacht na al dit dalingsgeweld wel weer $20k regionen om de bubbel er een beetje uit te laten lopen. Dan hebben degene die bitcoin voor de burst haddene nog winst kunnen pakken. Daarna kan het wel weer snel omhoog.
"We now require Proof of Identity in order to properly verify you as the account holder.xileS schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 12:13:
Meer mensen last van dat hun account bij Bittrex opeens disabled is na jaren niet te gebruiken?
Had een ticket geopend, duurt 2 weken voor een reactie. Ik moet blijkbaar mij opnieuw verifiëren ofzo. Hele lange lijst met stappen. Gek gedoe, heb er geloof ik niet eens meer wat staan wat nog wat waard is.
Please submit three photos in the following format to this ticket.
We require one photo of you looking left, one photo of you looking right and one photo of you looking forward. In each of these photos, please hold your ID and the piece of paper with the words Bittrex and the current date handwritten. Please make sure your photos are clear and both documents are readable.
Once I receive this set of photos we can continue with your request."
Zag dat mijn holding daar 0 euro is, dan is dit mij net wat teveel gedoe. Vreemd dat ik dit allemaal moet doen. Heb de normale verificatie met rijbewijs en selfie al doorlopen..
Goedemorgen,
Lekker rekt wakker worden op zondag zeg pff..
Pf -500€.. en zelfs in de dacht ik dip gisteravond nog wat ada ingeslagen
1 maart dan maar
Lekker rekt wakker worden op zondag zeg pff..
Pf -500€.. en zelfs in de dacht ik dip gisteravond nog wat ada ingeslagen
1 maart dan maar

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Begin steeds meer tevreden te worden dat ik de weg omhoog veel verkocht heb. Uiteraard de piek niet vol gepakt of zo en ook nu hodl ik nog een groot deel, maar als ik zie wat ik allemaal al voor winst heb onttrokken uit de crypto de laatste maanden moet ik gewoon heel tevreden zijn. Max incasseren lukt nooit, max verliezen wel.
Wat ik nog heb hodl ik de moeder.
Wat ik nog heb hodl ik de moeder.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 28-02-2021 08:38 ]
Zero.
Verwijderd
Be your own bank, buy some crypto they said. It'll be the future they said.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hai8zjlZwObRpd7dhsQ9GTbk.jpg?f=user_large)
Dat wordt weer droog brood voor de kinderen deze week.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hai8zjlZwObRpd7dhsQ9GTbk.jpg?f=user_large)
Dat wordt weer droog brood voor de kinderen deze week.
Wou een ritje gaan pakken van 45 naar 47 ofzo met m'n fiat maar herstel na de dip vind ik allerminst overtuigend

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Herstel na de dip? Dit IS de dip hoorJT schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:34:
Wou een ritje gaan pakken van 45 naar 47 ofzo met m'n fiat maar herstel na de dip vind ik allerminst overtuigend
Via welke platform kopen jullie? Digital of hardwallet?
Momenteel heb ik slechts enkele ltc´s en wat btc en eth. Nu staat dit op litebit maar ik verlies veel fee bij het versturen naar andere platforms/wallets.
Momenteel heb ik slechts enkele ltc´s en wat btc en eth. Nu staat dit op litebit maar ik verlies veel fee bij het versturen naar andere platforms/wallets.
Zo kun je het ook bekijken maar die duurt een stuk langer dan de eerdere 44k dipjes...jij bijgekocht dan?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
komt ie nooit. De 21 weekly ema zit op 30.8 ongeveer.Komt ie daaronder dan zou ik juist maar ff een jaar wachten met kopen want dan gaat ie nog veel en veel dieper. Dan is het namelijk over en uit met de bullmarktMighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 07:55:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zo goedkoop ADA gekocht...of duur he weet het niet he..haha
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mogguh, nog steeds geen 40-42K? geduld....
Hier nog een "geintje" van het World Economic Forum, vreemde humor hebben die gasten.

Hier nog een "geintje" van het World Economic Forum, vreemde humor hebben die gasten.

Wel erg veel rood wakker worden dit. Ah well, misschien een dagje wat anders doen dat grafiekjes kijken
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ah, mooi moment om wakker te worden en een flufje bij te kopen.
Nog een paar K zakken tot de dip, maar perfect dat timen lukt toch niet immers.
Nog een paar K zakken tot de dip, maar perfect dat timen lukt toch niet immers.
[ Voor 39% gewijzigd door Richh op 28-02-2021 09:22 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ADA ziet er goed uit qua herstel. BNB en ETH erg zwak. Zijn jullie van plan ETH te kopen in afwachting van de aanstaande scaling release? Volgens mij zijn we inmiddels bijna 30% gedaald.
Ja, maar dat heb ik van de week al gedaan. Veel te duur natuurlijkJT schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:52:
[...]
Zo kun je het ook bekijken maar die duurt een stuk langer dan de eerdere 44k dipjes...jij bijgekocht dan?
Toch best aardig. Een deel ETH gisteren laat verkocht net boven de 1500, ik vertrouwde het niet. Nog steeds in fiat.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:30:
ADA ziet er goed uit qua herstel. BNB en ETH erg zwak. Zijn jullie van plan ETH te kopen in afwachting van de aanstaande scaling release? Volgens mij zijn we inmiddels bijna 30% gedaald.
ADA ook voor de helft gisteren. En vanmorgen daar de helft van via buy orders tussen 17 en 20 cent er weer in. Denk dat ik de andere helft als winst ga beschouwen en niet meer investeer op korte termijn 🙂
Nog een dikke pump vandaag met ADA e n dan weer voor een deel er uit.
[ Voor 5% gewijzigd door oNo op 28-02-2021 09:37 ]
Ik had wel ADA willen terugkopen nu, helaas niet mogelijk op coinbase
Voordeel van 2017 meegemaakt hebben is dat een daling van 95% steeds minder pijn gaat doen. #omdenkenPelox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 07:49:
Voordeel van die dalingen is dat een daling van 5% in fiat steeds minder pijn gaat doen. #omdenken
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Omdat BTC even stopt met dalen...Geertwa schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:23:
Klein uitbraakje ADA
Mijn ETH breid ik niet uit maar verkoop ik ook zeker niet. Ik vermoed dat alle fud van de afgelopen tijd gepland en dus schromelijk overdreven is. Zoals voor alle muntjes in een bullrun: dips are for buying.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:30:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Stokstaart schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:14:
[...]
Mijn ETH breid ik niet uit ....
bullrun: dips are for buying.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Inderdaad, wanneer moet je kopen? Als er een (relatieve) dip is!Stokstaart schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:14:
[...]
Mijn ETH breid ik niet uit maar verkoop ik ook zeker niet. Ik vermoed dat alle fud van de afgelopen tijd gepland en dus schromelijk overdreven is. Zoals voor alle muntjes in een bullrun: dips are for buying.
Dips zijn dus nodig anders kun je niet kopen. Nou ja het kan wel maar dat levert minder op.
Mensen reageren meteen zo negatief als er een dip komt maar zonder dips kun je ook geen piek verwachten.
De markt moet in beweging blijven.
Het zou pas echt zorgelijk zijn als er geen BTC/USD/EURO meer verhandeld zou worden het het 24 uurs volume naar nul zou terugvallen.
Dat gebeurt niet.
Wat wel vreemd is dat de grootste dips in het weekend voorkomen en dan vooral ‘s nachts.
Toeval? Misschien wel.
Goed onderbouwd
Edit: voordat je weer met zo'n domme reactie komt, ETH is al voldoende vertegenwoordigd in mijn PF. Dat is de reden dat ik geen ETH bij koop. Daarnaast heb ik al mijn ETH rond $100 gekocht en voelt het nu dus als duur.
Overige muntjes koop ik wel bij. Dus nogmaals: dips are for buying.
[ Voor 46% gewijzigd door Stokstaart op 28-02-2021 10:37 ]
In het weekend is het volume lager dus is de prijs makkelijker te bewegen, de reden daarvoor is dat niet-retail beleggers in het weekend niet achter hun pc'tjes zitten.HoppyF schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:28:
[...]
Inderdaad, wanneer moet je kopen? Als er een (relatieve) dip is!
Dips zijn dus nodig anders kun je niet kopen. Nou ja het kan wel maar dat levert minder op.
Mensen reageren meteen zo negatief als er een dip komt maar zonder dips kun je ook geen piek verwachten.
De markt moet in beweging blijven.
Het zou pas echt zorgelijk zijn als er geen BTC/USD/EURO meer verhandeld zou worden het het 24 uurs volume naar nul zou terugvallen.
Dat gebeurt niet.
Wat wel vreemd is dat de grootste dips in het weekend voorkomen en dan vooral ‘s nachts.
Toeval? Misschien wel.
Van dat gegeven kun je dus ook handig gebruik maken.Stokstaart schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:35:
[...]
In het weekend is het volume lager dus is de prijs makkelijker te bewegen, de reden daarvoor is dat niet-retail beleggers in het weekend niet achter hun pc'tjes zitten.
Ik heb ook flink geïnvesteerd in eth rond de 100 dollar en inmiddels 75% verkocht. Koop het ook niet meer terug. Winst gepakt en dat is wel goed zo.Stokstaart schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:33:
[...]
Goed onderbouwd
Edit: voordat je weer met zo'n domme reactie komt, ETH is al voldoende vertegenwoordigd in mijn PF. Dat is de reden dat ik geen ETH bij koop. Daarnaast heb ik al mijn ETH rond $100 gekocht en voelt het nu dus als duur.
Overige muntjes koop ik wel bij. Dus nogmaals: dips are for buying.
Zero.
Ik weet nog wel, ja ik ga geen ETH voor 110 USD kopen, veel te duur. Ik wacht wel even tot die weer richting de 90 USD gaat...Pelox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:16:
[...]Ik heb ook flink geïnvesteerd in eth rond de 100 dollar en inmiddels 75% verkocht. Koop het ook niet meer terug. Winst gepakt en dat is wel goed zo.

Ben nu wat offertes aan het aanvragen voor zonnepanelen welke we gaan betalen van de eth winst. Trots op mijzelfoNo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:19:
[...]
Ik weet nog wel, ja ik ga geen ETH voor 110 USD kopen, veel te duur. Ik wacht wel even tot die weer richting de 90 USD gaat...

Terugverdientijd 0 jaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 28-02-2021 11:21 ]
Zero.
Verwijderd
Zonet toch maar wat bijgekocht:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dQxZyETaG5zjODMyjzqyzLDh.jpg?f=user_large)
Ohnee dat is alweer ff geleden
Mag van mij wel weer terug naar die tijden. Elke maand wat kleingeld erin en verder niet naar omkijken.
Lekker simpel.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dQxZyETaG5zjODMyjzqyzLDh.jpg?f=user_large)
Ohnee dat is alweer ff geleden

Mag van mij wel weer terug naar die tijden. Elke maand wat kleingeld erin en verder niet naar omkijken.
Lekker simpel.
Je edit doet het hemPelox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:21:
[...]
Ben nu wat offertes aan het aanvragen voor zonnepanelen welke we gaan betalen van de eth winst. Trots op mijzelf
Terugverdientijd 0 jaar.
Wat een rode muur aan cijfers zeg. Vandaag maar lekker HODLen, proosten op de nieuwe delegate en genieten van het lekkere weer.
Ik doe nu ook zo nu en dan wat geld erin stoppen.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:23:
[Afbeelding]
Ohnee dat is alweer ff geleden![]()
Lekker simpel.
Ik heb thuis een vrouw die van die rommel koopt (action zooi, prullaria voor in de tuin/kamer)
Iedere keer wanneer zij een x bedrag aan die rommel geeft gaat 1:1 direct geld richting Crypto (mijn hobby).
Soms kun je beter een bagholder zijn dan een vrouw hebben die rommel koopt 😆😋
nothing stops this train
Of geen vrouw zoals ik, geen verantwoording af te leggen. Nadeel is dat ik zelf het huishouden moet doen maar ach dat went ook.Kol Nedra schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:36:
[...]
Ik doe nu ook zo nu en dan wat geld erin stoppen.
Ik heb thuis een vrouw die van die rommel koopt (action zooi, prullaria voor in de tuin/kamer)
Iedere keer wanneer zij een x bedrag aan die rommel geeft gaat 1:1 direct geld richting Crypto (mijn hobby).
Soms kun je beter een bagholder zijn dan een vrouw hebben die rommel koopt 😆😋
Nem gaat lekker vandaag, zou dat met die aankondiging te maken hebben.
Alles wat in crypto zit is van mij, de winst dus ook.. maar aangezien ik geen wensen heb geef ik alles uit aan het gezin. Het cryptospelletje is heel leuk, maar ik zou niet weten wat ik nu echt graag zou willen met de winst behalve in het huis steken of van op vakantie gaan.
Zero.
Heb sinds 2017 wat ETH staan. Leuke winst so far, al was het twee weken geleden nog leuker natuurlijk. Twijfel een beetje wat ik er mee moet doen. Winst pakken of hodl. Het ene moment lees ik dat ETH op zijn retour is, het andere moment is het een koopje want minstens $9000 soonPelox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:16:
[...]
Ik heb ook flink geïnvesteerd in eth rond de 100 dollar en inmiddels 75% verkocht. Koop het ook niet meer terug. Winst gepakt en dat is wel goed zo.

(Ja ik heb last van fomo, I’ll admit
Had en heb ik ook.. maar gewoon besloten om de laatste weken steeds wat te verkopen. Ik hodl de laatste 25% verder, gaan we naar 9.000 dan lig ik nog in een deuk.Marv87 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:44:
[...]
Heb sinds 2017 wat ETH staan. Leuke winst so far, al was het twee weken geleden nog leuker natuurlijk. Twijfel een beetje wat ik er mee moet doen. Winst pakken of hodl. Het ene moment lees ik dat ETH op zijn retour is, het andere moment is het een koopje want minstens $9000 soon![]()
(Ja ik heb last van fomo, I’ll admit
Zero.
Dat idee had ik zelf ook idd, een beetje houden voor future gains. Nu even wachten op een leuk moment om deels uit te stappenPelox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:46:
[...]
Had en heb ik ook.. maar gewoon besloten om de laatste weken steeds wat te verkopen. Ik hodl de laatste 25% verder, gaan we naar 9.000 dan lig ik nog in een deuk.
Elke keer als ik lees dat mensen al vanaf 2017 eth hebben of btc vanaf 4k dan weet ik weer dat ik veelste laat ben ingestapt in de crypto..
Een oud collega had het er een jaar of 2 a 3 al over en die noemden we toen elke keer grappend " mr. Bitcoin" omdat ie nergens anders over lulde en steeds riep Bitcoin gaat naar de 100k en daarna naar de 1M!
Had ik maar geluisterd
Een oud collega had het er een jaar of 2 a 3 al over en die noemden we toen elke keer grappend " mr. Bitcoin" omdat ie nergens anders over lulde en steeds riep Bitcoin gaat naar de 100k en daarna naar de 1M!
Had ik maar geluisterd

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:23:
[Afbeelding]
Ohnee dat is alweer ff geleden![]()
Lekker simpel.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hVsQzVvpUUV8OBjF7hJ3nN0V.jpg?f=user_large)
Onlangs btc maar weer geswapt voor fiat...

Hopelijk zeggen jouw collega's hetzelfde over jou in 3 jaar.Khaelos schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:53:
Elke keer als ik lees dat mensen al vanaf 2017 eth hebben of btc vanaf 4k dan weet ik weer dat ik veelste laat ben ingestapt in de crypto..
Had ik maar geluisterd
Ik heb 3 jaar gedacht dat ik de boot gemist had.. hodl.. en geduld hebben.. heel veel geduld..
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 28-02-2021 11:57 ]
Zero.
Dan normen ze hem Mr Lambo!Pelox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:55:
[...]
Hopelijk zeggen jouw collega's hetzelfde over jou over 3 jaar.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
We kunnen wel weer even een tweetje van Elon gebruiken. Wat een dooie bedoeling zo, hopelijk maakt Apple snel bekend in bitcoin te investeren.
Ik had vannacht gedroomd dat ADA naar de $100 ging. Vanochtend alle ADA fans Youtube filmpjes gekeken en het is het meest logisch als ADA zich eerder verdubbelt dan BTC, ETH of DOT. BTC op $90k, ETH op €2,7k, DOT op $64 lijkt toch allemaal onwaarschijnlijker dan een ADA op $2?
Wat heb ik gemist?
Wat heb ik gemist?
Dit denk ik ook, crypto zal nog vaker groeien denk ik, ik denk echter wel dat er een verandering gaat plaatsvinden. Nu was het vooral BTC, maar ik verwacht dat de andere sneller in % groeien dan BTC. Ik denk dat je nooit te laat bent voor crypto, mits je alert blijft.Pelox schreef op zondag 28 februari 2021 @ 11:55:
[...]
Hopelijk zeggen jouw collega's hetzelfde over jou over 3 jaar.
Je kan zeggen wat je wilt bv tegen Doge (1:1 cloon BTC) maar Doge is stabieler (op dit moment) dan BTC.
Ikzelf zit niet in BTC, maar mocht die flink dalen dan stap ik er wel in. Ik heb nu eigenlijk enkel ADA, BNB, Doge en KSM
nothing stops this train
Misschien zou je eerst eens de basis van Cryptocurrencies moeten snappen, scheelt je hoop geld.Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:00:
Ik had vannacht gedroomd dat ADA naar de $100 ging. Vanochtend alle ADA fans Youtube filmpjes gekeken en het is het meest logisch als ADA zich eerder verdubbelt dan BTC, ETH of DOT. BTC op $90k, ETH op €2,7k, DOT op $64 lijkt toch allemaal onwaarschijnlijker dan een ADA op $2?
Wat heb ik gemist?
Morgen een ADA sell the news dump van -30% en de cycle is compleet. Hoop dat iedereen toch wel iets van profit heeft genomen hoor,FOMO is a bitch.
Tenzij je gelooft in de revolutie. In that case gewoon hodl & buy the dip retard
Tenzij je gelooft in de revolutie. In that case gewoon hodl & buy the dip retard
[ Voor 23% gewijzigd door Tominatie op 28-02-2021 12:06 ]
In de basis was er ooit BTC. Daardoor zijn mensen digitaal geld leren gebruiken. Nu is die basis geschiedenis en evolueert digitaal geld zich naar andere vormen. Bitcoin is straks iets van het verleden, wat is dan volgens jou de toekomst als dit niet in ETH, DOT en ADA is?raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:02:
[...]
Misschien zou je eerst eens de basis van Cryptocurrencies moeten snappen, scheelt je hoop geld.
Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:07:
[...]
In de basis was er ooit BTC. Daardoor zijn mensen digitaal geld leren gebruiken. Nu is die basis geschiedenis en evolueert digitaal geld zich naar andere vormen. Bitcoin is straks iets van het verleden, wat is dan volgens jou de toekomst als dit niet in ETH, DOT en ADA is?

Dude, echt al je reacties hebben een vervelende/arrogante ondertoon..raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:02:
[...]
Misschien zou je eerst eens de basis van Cryptocurrencies moeten snappen, scheelt je hoop geld.
Ken je de geschiedenis van de auto?raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:02:
[...]
Precies, ik zie nergens meer een paard en wagen rijden.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Ik kan daar maar 1 ding op zeggen en dat is: Laat je niet misleiden door alts die stabiel lijken, als Bitcoin blijft bloeden blijft er echt niets van over... Dat is mijn ervaring van de afgelopen berenmarkt.Kol Nedra schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:00:
[...]
Dit denk ik ook, crypto zal nog vaker groeien denk ik, ik denk echter wel dat er een verandering gaat plaatsvinden. Nu was het vooral BTC, maar ik verwacht dat de andere sneller in % groeien dan BTC. Ik denk dat je nooit te laat bent voor crypto, mits je alert blijft.
Je kan zeggen wat je wilt bv tegen Doge (1:1 cloon BTC) maar Doge is stabieler (op dit moment) dan BTC.
Ikzelf zit niet in BTC, maar mocht die flink dalen dan stap ik er wel in. Ik heb nu eigenlijk enkel ADA, BNB, Doge en KSM
Ook als Bitcoin opleeft en toch weer daalt kunnen sommige alts compleet stil blijven staan bij een Bitcoin opleving, om daarna toch weer flink mee te zakken met de daling.
Daar valt echt geen pijl op te trekken.
Ook in een berenmarkt (waar nu voorlopig zeker nog geen sprake van is) zijn er altijd wel een paar muntjes die mooie dingen laten zien, al dan niet tijdelijk. Maar daar op inzetten is echt gokken want je weet nooit welke er pumpen.
Iemand ervaring met tradingview.com? Ik dacht wat te oefenen met paper trading. Mijn account gereset naar 500 usd. Maar ik kan doodleuk hele bitcoins kopen. Ik wil graag simuleren hoe het is om te beginnen met traden met 500 dollar. Dus dat je niet in de min kan.
In amerika de Amish nog!MicroWhale schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:09:
[...]
Ken je de geschiedenis van de auto?
Ik zie toch af'n toe nog een ouderwetse wagen met paard voorbij komen hier, maar dat zal zeker zeldzaam zijn. Wel een leuk gezicht altijd!MicroWhale schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:09:
[...]
Het nieuws is gepland en daardoor geen nieuws meer.Tominatie schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:04:
Morgen een ADA sell the news dump van -30% en de cycle is compleet. Hoop dat iedereen toch wel iets van profit heeft genomen hoor,FOMO is a bitch.
Ik verwacht dat ADA gewoon doet zoals morgen op de kalender staat.
Gewoon lekker blijven zitten dus waar je zit.
Dat paniekerige uitstappen levert nooit wat op.
Alles rood. Bloed aan de muren. Boomer token heeft weer kuren. Benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.
Als BTC met ADA gaat vergelijken dan snap je inderdaad nog niet eens het basis concept van een cryptocurrency.SpX schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:09:
[...]
Dude, echt al je reacties hebben een vervelende/arrogante ondertoon..
Je kent het concept van Store of value?Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:07:
[...]
In de basis was er ooit BTC. Daardoor zijn mensen digitaal geld leren gebruiken. Nu is die basis geschiedenis en evolueert digitaal geld zich naar andere vormen. Bitcoin is straks iets van het verleden, wat is dan volgens jou de toekomst als dit niet in ETH, DOT en ADA is?
Haha, ja dan weet je hoe de Bitcoinist gaan eindigen: Een obscuur hoekje van het internet met een paar fanatieke enthousiastelingen die naarstig vasthouden aan hun oude principes.
Zo, dat waren wel weer genoeg bijvoeglijke naamwoorden in één zin.
Ik zit nu nog met 60% in BTC, 18% eth, 8% dot, 5% ada, 5% neo, 4% bnb en 0,5% Pols en heb nog een klein deel in euro staan om eventueel weer in te zetten, maar enkel als het echt in elkaar klapt.. en dan wacht in waarschijnlijk nog een jaartje of 2.
[ Voor 50% gewijzigd door Pelox op 28-02-2021 12:20 ]
Zero.
Je kent het concept gokken? Dat is wat BTC is. Niet meer, niet minder.
Ik ben miner, bag holder, whatever je het ook allemaal wilt noemen. Maar wat ik zeker weet in al die jaren, is dat BTC puur speculatief ingezet wordt. Het is, helaas, allang z’n doel voorbij. Dit komt mede door de devs, maar ook door de mensen die van minen naar handelen gegaan zijn.
Je merkt het, ik ben er woest over.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!