[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.027 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
St@m schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:38:
[...]

Jaja..
Weet je wat er gebeurd als ik nu instap? Dan daalt ADA met 10 cent, vervolgens nog eens met 10 cent en ben ik de aankomende week weer bagholder.
Dan moet je leren scalpen of het niet doen. Dipje kopen en een ritje maken van minuten tot een half uur. Zodra het ook maar even de verkeerde kant op gaat stap je direct uit met iets verlies. Als je op de juiste manier scalpt pak je een zeer klein risico van misschien 1%, dus zeker geen 10 cent.

Zelf gisteren nog op de 1 minuut bezig geweest:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2SjfRD6Dwlo35AkpJT9w1xCdDOk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QmrKIA24eEVYYTzO2jDo99Tv.jpg?f=user_large

Je hoeft geen 20% te pakken en je hoeft er ook geen dagen in te zitten. Zie die eerste order, exact 30 seconden, maar wel 2% verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:40
The Redman schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:58:
Ik doe even een ordinaire linkdrop van Bitcoin op logaritmische schaal:
https://bitcoincharts.com...tampUSD#tgSzm1g10zm2g25zl
Ik repost het maar ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:51

Jumpiefox

Hoi ?

Ik heb zojuist mijn "trade" bag die voor 75% uit ICX en 25% uit BNB bestond omgezet naar eth. Gebasseerd op niks anders dan puur gevoel dat ik bij elke andere dip telkens Eth veel eerder zie recoveren en eth al ene tijdje nu in een dipie zit..wie weet wat die kan doen.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

PilatuS schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:43:
[...]

Dan moet je leren scalpen of het niet doen. Dipje kopen en een ritje maken van minuten tot een half uur. Zodra het ook maar even de verkeerde kant op gaat stap je direct uit met iets verlies. Als je op de juiste manier scalpt pak je een zeer klein risico van misschien 1%, dus zeker geen 10 cent.

[Afbeelding]

Je hoeft geen 20% te pakken en je hoeft er ook geen dagen in te zitten. Zie die eerste order, exact 30 seconden, maar wel 2% verdient.
Ja, ik geloof je wel, maar ik zal het wel niet kunnen. Op het moment dat ik denk ik te stappen zakt de willekeurige coin direct met 3% om vervolgens uren later weer eens op het instappunt te komen. Ik doe het maar gewoon niet. Zeker op een telefoon schiet het niet op.

Edit, en dan ook nog de fees inderdaad.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

[...]

[Afbeelding]

Haal je dat er wel uit qua fees?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Bensimpel schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:45:
[...]

Dit werkt volgens mij prima.
Maar zoals je terecht zegt over de fee's, komt dat wel uit?
Het antwoord is: Ja, mits je met genoeg inzet speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
brnbtc schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:41:
[...]

Sowieso geen hele strakke stoploss plaatsen. Geduld hebben. En als er geen 10cent stijging t.o.v. de aankoopprijs inzet zo dicht mogelijk proberen te verkopen bij de aankoopprijs.

Zoals de koers 10cent stijgt daalt deze ook inderdaad. Een koers daalt altijd met schokken. Komt vaak wel terug in bepaalde bandbreedtes.

Dus met Ada waar de prijs rond de 1,20 schommelt gebruik ik 10cnt. Bij BNB die nu rond de 200 dollar zit werk ik dan bijvoorbeeld met 7,5dollar.

Let wel. Je moet er wel volume ingooien.
100 ADA aankopen werkt niet. 5000 wel
Dit is ongeveer een net zo winnende tactiek als bij roulette op alle cijfers in te zetten behalve 1 getal, kans dat het goed gaat is ongeveer 97% om een kleine winst te pakken, echter als het verkeerde getalletje valt verlies je alles.

Bij dit soort compleet overhypte koersen is kans op winst omgekeerd evenredig aan het verlies, in d praktijk noemen we dit gewoon gokken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
MicroWhale schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:42:
[...]

Waarom zo negatief over alles wat niet Bitcoin is? Ben jij een Bitcoinist of zo?
Of is dit specifiek ADA? Ik ben er inmiddels wel benieuwd naar omdat je alles affakkelt wat niet Bitcoin is.
Kijk mijn portfolio gister Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-DKApU_jlSStwANgVxPJxeWLpXo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Wg5keFKsFAm1gaaJOAXHnBys.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brnbtc
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-01 21:40
[...]

[Afbeelding]

Grappig om te zien dat je ‘market orders’. Instap.

Ik zet juist een limit buy order onder de koers. Bijvoorbeeld 5 cent bij Ada, wachten totdat deze gehit wordt en dan de rit maken tussen 7-10cent.

Dat duurt soms dan wel een aantal uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
St@m schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:45:
[...]

Ja, ik geloof je wel, maar ik zal het wel niet kunnen. Op het moment dat ik denk ik te stappen zakt de willekeurige coin direct met 3% om vervolgens uren later weer eens op het instappunt te komen. Ik doe het maar gewoon niet. Zeker op een telefoon schiet het niet op.
Voordat je dit een beetje goed kan ben je ook wel een tijd verder hoor. Je moet gevoel krijgen voor waar te kopen en waar te verkopen en vooral ook waar niet. Je bent minimaal een paar 1000 uur charts kijken verder voordat dit gaat lukken. Dus dat je het niet doet, helemaal prima. Het is echter wel prima mogelijk :)
Bensimpel schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:45:
[...]

Instappen en uitstappen kost je samen 0.15% of minder. Dus al zit je maar op 0.2% heb je al winst, waarbij 2% dus een prima winst is. Iedere keer 1 procent tikt hard aan als je het in theorie 20x per dag kan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:50
big buy BTC!

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raptorix
MicroWhale schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:42:
[...]

Waarom zo negatief over alles wat niet Bitcoin is? Ben jij een Bitcoinist of zo?
Of is dit specifiek ADA? Ik ben er inmiddels wel benieuwd naar omdat je alles affakkelt wat niet Bitcoin is.
Overigens fakkel ik niets af, ADA vind ik technologisch by far de beste crypto die er is, maar mensen praten of iets alleen maar kan stijgen, het is gewoon niet waar. Overigens ga ik deze discussie niet weer aan, omdat we dit vanmorgen ook al hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 05:45

oNo

Ok het begint, de final-ada-create-new-bagholder-pump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Dan snap ik het niet zo goed. Mss komt het anders over dan je bedoelt, maar het komt een beetje giftig over hoe je erover praat.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
brnbtc schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:48:
[...]

Grappig om te zien dat je ‘market orders’. Instap.

Ik zet juist een limit buy order onder de koers. Bijvoorbeeld 5 cent bij Ada, wachten totdat deze gehit wordt en dan de rit maken tussen 7-10cent.

Dat duurt soms dan wel een aantal uur.
Ik scalp dan ook soms op de 1 minuut. Pak de chart er van gisteren maar bij op deze tijden. In 15 minuten tijd was het sideways waarbij je op de wat langere termijn niets had verdient. Die marketorder is omdat ik net dat ene zie waarbij ik denk we gaan omhoog. De limit of soms marketsell is net dat ene zien waarbij ik denk dat de top er even is. Deze 2 trades heb ik exact de topppen en bodems gepakt op deze timeframes.

Edit: Een limitorder krijg je op deze timeframes niet gevult en de marketbuy is meestal net het laatste stukje van een grote wall.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 28-02-2021 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
MicroWhale schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:50:
[...]

Dan snap ik het niet zo goed. Mss komt het anders over dan je bedoelt, maar het komt een beetje giftig over hoe je erover praat.
Mijn kritiek was compleet niet op welke coin dan ook, maar over het traden in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Gaan we dan nu toch een uitbraak(je) zien, of is dit een laatste stuiptrekking voor we weer vrolijk naar beneden gaan?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:28

-Sander-

///M Powerrrrrr

DutchCrownNL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:54:
Gaan we dan nu toch een uitbraak(je) zien, of is dit een laatste stuiptrekking voor we weer vrolijk naar beneden gaan?
Volgens mij zag ik net weer een grote BTC dump voorbij komen, dus ik ben er bang voor. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dat uitbraakje was waarschijnlijk 1 persoon, dus gaat ook hard naar beneden straks

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
go ADA go! *O*

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Kol Nedra schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:56:
dat uitbraakje was waarschijnlijk 1 persoon, dus gaat ook hard naar beneden straks
Zie net meerdere grote buy-orders voorbij komen op aggr.trade, waaronder 10M+, of dat 1 persoon is.. don't know

Acties:
  • +17 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:51:
[...]

Mijn kritiek was compleet niet op welke coin dan ook, maar over het traden in het algemeen.
Waarom zou je daar kritiek op hebben?

De 1 scalpt procentjes, de ander steekt zijn vermogen, huis + schoonmoeder in Bitcoin, Henkie koopt 50 XRP en verstuurd het naar een DOGE adres, Pietje knalt 20k in een ADO den Haag voetbal token en denkt dat hij Ethereum heeft, en weer een ander koopt ADA op $1.50 en verkoopt op $1.20 en gaat aan het bier.

Laat mensen gewoon lekker omkutten en doen waar ze zin in hebben toch, tis geen wedstrijd met strenge regels ofzo. Het is crypto. Het laatste vrije plekje op deze door regels verneukte kut planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:01:
[...]

Waarom zou je daar kritiek op hebben?

De 1 scalpt procentjes, de ander steekt zijn vermogen, huis + schoonmoeder in Bitcoin, Henkie koopt 50 XRP en verstuurd het naar een DOGE adres, Pietje knalt 20k in een ADO den Haag voetbal token en denkt dat hij Ethereum heeft, en weer een ander koopt ADA op $1.50 en verkoopt op $1.20 en gaat aan het bier.

Laat mensen gewoon lekker omkutten en doen waar ze zin in hebben toch, tis geen wedstrijd met strenge regels ofzo. Het is crypto. Het laatste vrije plekje op deze door regels verneukte kut planeet.
Je vind dat kritiek? Ik beargumenteer slechts iemands trading strategie, dat is niet om iemand af te fakkelen.
Wat iemand met zijn geld doet moet hij helemaal zelf weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Potverdikkie toch een mooie groene kaars? :P

Hup, omhoog met die bak.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Waarom trade toch iedereen in USDT pairs op Binance. Is dat extra volume de 0.1% fee wel waard? Ik doe eigenlijk al mijn trades in EUR ondanks dat ik dan soms even moet vergelijken met USDT.

Overigens lijkt het wel vaak alsof de EUR koersen hoger/langzamer zijn. Als ik bijvoorbeeld kijk naar welk bedrag in euro er bij de BTC/USDT door Binance wordt aangegeven is dat bijna altijd lager dan de werkelijke koers op BTC/EUR. Zal wel een andere afronding zijn ofzo....

Trouwens ADA houdt zich zeker sterk...eigenlijk zolang deze boven de 1 EUR blijft vind ik het primadatjes.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Zo, net weer even wat fiat gestort om te kopen tijdens de maandagdump. Mocht dat niet het geval zijn, ook goed, dan stort in het weer terug.
Als het compleet los gaat ben je te laat met fiat storten 🤬

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:10:
Waarom trade toch iedereen in USDT pairs op Binance. Is dat extra volume de 0.1% fee wel waard? Ik doe eigenlijk al mijn trades in EUR ondanks dat ik dan soms even moet vergelijken met USDT.

Overigens lijkt het wel vaak alsof de EUR koersen hoger/langzamer zijn. Als ik bijvoorbeeld kijk naar welk bedrag in euro er bij de BTC/USDT door Binance wordt aangegeven is dat bijna altijd lager dan de werkelijke koers op BTC/EUR. Zal wel een andere afronding zijn ofzo....

Trouwens ADA houdt zich zeker sterk...eigenlijk zolang deze boven de 1 EUR blijft vind ik het primadatjes.
Omdat sommigen in crypto met miljoenen traden en dan wil je wel genoeg volume hebben met goedgevulde orderboeken omdat je anders met een fikse spread zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:10:
Waarom trade toch iedereen in USDT pairs op Binance. Is dat extra volume de 0.1% fee wel waard?
Die 0.075% met BNB is zo goed als te verwaarlozen als je trade. Een laag volume kan je meer kosten dan de fee en laat staan dat je te maken hebt met zeer laag volume. Een zeer laag volume en een stop loss kan je procenten kosten.

Nou is er ook genoeg met wel een hoog volume in EURO, maar genoeg altcoins hebben een zodanig laag volume dat het risico gewoon omhoog gaat. Het risico ligt dan een stuk hoger dan 0.075% of 0%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:51:
[...]

raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:03:
[...]

Je vind dat kritiek? Ik beargumenteer slechts iemands trading strategie, dat is niet om iemand af te fakkelen.
Wat iemand met zijn geld doet moet hij helemaal zelf weten.
Lol je noemt het zelf toch kritiek? :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
Hebben jullie ook een coin waarmee je zo hard op je plaat bent gegaan dat je hem niet meer aan durft te raken?

Ik heb dat dus met die *** dodo. Gekocht op $7.44 (ja, echt), verkocht rond de $5, gekocht voor $4.80 en nu weer verkocht voor een bedrag dat ik niet durf te noemen.
Uit principe raak ik die hemelrat niet meer aan. Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen? Beginnernoob :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:15:
[...]

[...]

Lol je noemt het zelf toch kritiek? :')
Ik bedoelde meer dat ik niemand probeer af te fakkelen maar dat ik gewoon dat ik mijn mening onderbouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:40
https://stemlp.nl/standpunten/bitcoin-en-blockchain/

Geen politieke propaganda, slechts een linkdrop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Iamthefish schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:17:
Hebben jullie ook een coin waarmee je zo hard op je plaat bent gegaan dat je hem niet meer aan durft te raken?

Ik heb dat dus met die *** dodo. Gekocht op $7.44 (ja, echt), verkocht rond de $5, gekocht voor $4.80 en nu weer verkocht voor een bedrag dat ik niet durf te noemen.
Uit principe raak ik die hemelrat niet meer aan. Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen? Beginnernoob :+
Als ik een mooie entry zie stap ik hoe dan ook in. Echter heb ik met ETH tot nu toe heel weinig geluk gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wel eens een coin gehad die zoveel geld heeft gekost dat ik er wel even mee klaar was. Dan wil ik die coin ook een paar weken of maanden niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix

Je kent de geschiedenis van die vogel? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raptorix
Komt net transactie voorbij op de blockchain van plusminus 750 miljoen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022

Ik heb hier nog een kleine bag van, mag je raden wanneer ik ze gekocht heb :'(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K4tvaFV-c9HrrHHuEMD5wOshCFk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PUqJ9iwJvr8YdaabpgHAFLu0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:22:
Komt net transactie voorbij op de blockchain van plusminus 750 miljoen :)
Zal vast een stukje NFT-art zijn. }:O

Gulfstream G650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:17:
[...]

Ik bedoelde meer dat ik niemand probeer af te fakkelen maar dat ik gewoon dat ik mijn mening onderbouw.
Je hoeft hier niet persé iets te onderbouwen, dit is de slowchat. :+ je mag hier roeptoeteren wat je wilt, zolang het woord blockchain of ADA af en toe maar genoemd wordt in een zin.

Maargoed niet persoonlijk bedoeld ofzo hoor, ik heb het misschien niet helemaal goed begrepen/gevolgd. Gewoon lekker blijven posten en genieten van het snoeiharde crypto geweld.

Veel mensen zullen verkeerde keuzes maken, ook de mensen die 90% goede keuzes maken.

Daar zijn we tenslotte mensen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
bah flinke resistance op 1.30$ voor ada.. ben benieuwd waar hij vannacht heen kan gaan en dan morgen natuurlijk nog :D

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:20:
[...]

Je kent de geschiedenis van die vogel? ;)
Nee, maar ik heb gegoogled en nu wel. Lees ook dat 'ie niet kon vliegen dus hemelrat is niet helemaal toepasselijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

oNo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:12:
Zo, net weer even wat fiat gestort om te kopen tijdens de maandagdump. Mocht dat niet het geval zijn, ook goed, dan stort in het weer terug.
Als het compleet los gaat ben je te laat met fiat storten 🤬
Als ware cryptonoob snap ik dit niet zo goed. Wordt er op maandag gebruikelijk veel gedumpt dan?

Is de verwachting nu niet dat er veel mensen juist weer willen inkopen op de dip van dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
PilatuS schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:14:
[...]

Die 0.075% met BNB is zo goed als te verwaarlozen als je trade. Een laag volume kan je meer kosten dan de fee en laat staan dat je te maken hebt met zeer laag volume. Een zeer laag volume en een stop loss kan je procenten kosten.

Nou is er ook genoeg met wel een hoog volume in EURO, maar genoeg altcoins hebben een zodanig laag volume dat het risico gewoon omhoog gaat. Het risico ligt dan een stuk hoger dan 0.075% of 0%.
Moet je dan ook in BNB pairs handelen of kun je dan ook in USDT pairs handelen en wordt vervolgens de transactie fee van hoe BNB waarde “afgehaald”?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
JohnW1 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:25:
[...]

Moet je dan ook in BNB pairs handelen of kun je dan ook in USDT pairs handelen en wordt vervolgens de transactie fee van hoe BNB waarde “afgehaald”?
Dat laatste. Je verliest steeds ietjes BNB terwijl je handelt in USDT. Dus telkens BNB kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Iamthefish schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:23:
[...]

Nee, maar ik heb gegoogled en nu wel. Lees ook dat 'ie niet kon vliegen dus hemelrat is niet helemaal toepasselijk
Nou, het was inderdaad een loopvogel die bekent stond omdat het niet lekker smaakte: Walgvogel ;)
Oja, hij was binnen no-time uitgeroeid door Nederlandse zeelieden die ze opvraten ;)

Boudewijn Buch heeft er in de jaren 90 een hele mooie documentaire reeks over gemaakt, hij ging ook huilen toen hij eindelijk een botje van een Dodo kreeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Oke, dan ga ik mijn favoriete paartjes van EUR maar omzetten naar USDT. Kijken hoeveel verschil dat maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog ergens 350k HTMLcoin. Een solide 20 euro waard op moment van schrijven.

Iets minder dan ik er voor betaald heb zegmaar.

Die bag stond ooit x3 of x4 ofzo. Maar we gingen naar mars, hodl.

Niet alles wordt meer waard met de tijd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:28:
Oke, dan ga ik mijn favoriete paartjes van EUR maar omzetten naar USDT. Kijken hoeveel verschil dat maakt.
Ik zou dit in ieder geval niet voor langere duur doen of forse bedragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iamthefish
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:26:
[...]

Nou, het was inderdaad een loopvogel die bekent stond omdat het niet lekker smaakte: Walgvogel ;)
Oja, hij was binnen no-time uitgeroeid door Nederlandse zeelieden die ze opvraten ;)

Boudewijn Buch heeft er in de jaren 90 een hele mooie documentaire reeks over gemaakt, hij ging ook huilen toen hij eindelijk een botje van een Dodo kreeg :o
Allemaal heel toepasselijk! >:) goor, walgvogel, huilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mighty schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:28:
Het hangt ook van veel af hoor. Sowieso of het volume iets voor jou uitmaakt wat afhangt van de pairs die je trade. Verder nog op welke timeframe. Op de langere termijn maakt het minder uit dan op de korte en zeer korte termijn. Verder komt ook nog de prijs van de doller tegenover de euro om de hoek kijken. Er is geen garantie dat USDT beter voor jou is.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Sinds 2017 een flinke bag met ChocoCoins van de Hema, echt de volle mep betaald destijds...
Keek ik vorige week op de houdbaarheidsdatum... :'( ... je raadt het al, direct weggeflikkerd die bende...

Bij mij komen er geen ChocoCoins meer in, that's for sure....
:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CcirvEXPA6ZMgPTfK4lScA1SAlo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NXWrnGSHEElR4rwHlxAUvc0s.jpg?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
PilatuS schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:31:
[...]

Er is geen garantie dat USDT beter voor jou is.
Er is ook geen garantie dat die Dollars gebacked zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:30:
[...]

Ik zou dit in ieder geval niet voor langere duur doen of forse bedragen.
Idd mee uitkijken.
Ik heb wel eens een bedrag laten staan voor een jaar in usd, was 10 of 15% gedaald in euro waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
deavonden schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:33:
[...]

Idd mee uitkijken.
Ik heb wel eens een bedrag laten staan voor een jaar in usd, was 10 of 15% gedaald in euro waarde.
Ik sluit niet uit dat we daar nog een keer Mt Gox achtige taferelen mee krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ok. Sowieso is het wel interessant om je euro's op Binance op de spaarrekening te zetten tegen 3,2% rente. Dat is nog eens ongekend. Wel jammer dat Binance niet in het depositogarantiestelsel zit. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Ik doe nu (poosje geleden) ook usdt gebruiken om iets te kopen. Maar jullie zeggen het is beter om BNB of gewoon BTC te gebruiken? Ik vind USDT wel fijn omdat het dan voor mij fijner is om te bereken wat ik gekocht heb en eventueel winst of verlies.

De fees zijn voor mij enkele centen wellicht. Daar lig ik niet zo wakker van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik hodl nog maar een nachtje door, op hoop dat de door iedereen en z'n schoonmoeder genoemde 41k behouden wordt. Zo niet, heeft hier een Tweaker nog een caravan waar ik in kan slapen de komende week? :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
deavonden schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:23:
[...]

Ik heb hier nog een kleine bag van, mag je raden wanneer ik ze gekocht heb :'(
[Afbeelding]
Dit is wel heel extreem :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:40:
Ik hodl nog maar een nachtje door, op hoop dat de door iedereen en z'n schoonmoeder genoemde 41k behouden wordt. Zo niet, heeft hier een Tweaker nog een caravan waar ik in kan slapen de komende week? :)
Ben net bezig met logeerkamer opknappen, dus als je nog twee weekenden wacht... ;)

Damn, doe een dagje wat anders en hoppa 377 posts bijlezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:32:
[...]

raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:36:
[...]

Ik sluit niet uit dat we daar nog een keer Mt Gox achtige taferelen mee krijgen.
Kerel, 't is een slowchat geen chatbox.

Al die meningen en snelle opmerkingen zijn onnodig op de zondagavond.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Nog wel ff een snelle opmerking: Klein feestje voor dot/btc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:32:
[...]

Geen FUD verspreiden asjeblieft.. Het is wel een garantie. Dat is de uitkomst van de zaak afgelopen vrijdag.
Ze hebben inderdaad wat rare constructies gebruikt om alles te dekken, maar de afgelopen 2.5 jaar is er een I onderzoek geweest en hebben ze een schikking juist voor de rare constructies die er nu niet meer zijn

‘ “To the Attorney General’s office’s credit, after two and a half years of investigation, [its] findings are limited only to the nature and timing of certain disclosures,” Michael said. “And contrary to online speculation, there was no finding that Tether ever issued tethers without backing or to manipulate crypto prices.”’

Er zal; nu ook ieder kwartaal een audit gehouden worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• oNo

oNo

@Mighty Je kan de EUR pairs wel gebruiken om een (extreem) lage buy order of (extreem) hoge sell order te plaatsen.

Wellicht heb je een keer het geluk dat iemand een grote market buy of sell order doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Jelmer93 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:39:
Ik doe nu (poosje geleden) ook usdt gebruiken om iets te kopen. Maar jullie zeggen het is beter om BNB of gewoon BTC te gebruiken? Ik vind USDT wel fijn omdat het dan voor mij fijner is om te bereken wat ik gekocht heb en eventueel winst of verlies.

De fees zijn voor mij enkele centen wellicht. Daar lig ik niet zo wakker van
Moet je natuurlijk zelf weten, je kiest blijkbaar (ik ook trouwens) voor een stable coin. Daar zijn er meer van bv USDC die vanuit coinbase komt, USDT wat Bitfinex is en talloze andere.
Met BNB wissel je naar een niet stable coin, kan voordelig als BNB stijgt of nadelig bij daling natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

WoodyWindoW schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:25:
[...]
Als ware cryptonoob snap ik dit niet zo goed. Wordt er op maandag gebruikelijk veel gedumpt dan?

Is de verwachting nu niet dat er veel mensen juist weer willen inkopen op de dip van dit weekend?
Gewoon een paar keer op zondagavond kopen en dan een dag of wat HODLen. Dan kan je de vraag beantwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deavonden
Ze zouden naar 98k gaan als het handelsplatform klaar was :). Hele zooi is klaar en werkt en de coin was tot een paar weken geleden net een euro waard lol. Sindsdien hold ik enkel BTC, heb echt nul vertrouwen in altcoins voor de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
** Offtopic **

Dat terzijde, gaan we nog moon met de crypto? Kleine bounce gaande nu..gelukkig maar!

[ Voor 65% gewijzigd door Taro op 28-02-2021 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Nog net kiet. Maar alles in ‘t rood. Afgelopen dagen elke keer wat bijgekocht elke keer.

Maar nu toch ff afwachten wat er gaat gebeuren. ~80% per coin in fiat gezet. 20% laten staan voor evt leuke stuiptrekkingen. En als rekt, dan goed te aanvaarden. En anders fiat over voor dip buys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Groeie grote groene jongen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
JoebarRC schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:47:
[...]

Geen FUD verspreiden asjeblieft.. Het is wel een garantie. Dat is de uitkomst van de zaak afgelopen vrijdag.
Ze hebben inderdaad wat rare constructies gebruikt om alles te dekken, maar de afgelopen 2.5 jaar is er een I onderzoek geweest en hebben ze een schikking juist voor de rare constructies die er nu niet meer zijn

‘ “To the Attorney General’s office’s credit, after two and a half years of investigation, [its] findings are limited only to the nature and timing of certain disclosures,” Michael said. “And contrary to online speculation, there was no finding that Tether ever issued tethers without backing or to manipulate crypto prices.”’

Er zal; nu ook ieder kwartaal een audit gehouden worden.
Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:42
oNo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:51:
[...]

Gewoon een paar keer op zondagavond kopen en dan een dag of wat HODLen. Dan kan je de vraag beantwoorden.
Hier nog een noob druk bezig met lezen en leren.
Ik was eigenlijk voornemens om vanavond nog wat ADA te kopen en kijken wat er morgen met de koers gebeurd wanneer het nieuws daadwerkelijk wordt aangekondigd.

Maar ik maak uit deze opmerking op dat maandag over het algemeen “dump dag” is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Supershiva schreef op zondag 28 februari 2021 @ 22:00:
[...]

Hier nog een noob druk bezig met lezen en leren.
Ik was eigenlijk voornemens om vanavond nog wat ADA te kopen en kijken wat er morgen met de koers gebeurd wanneer het nieuws daadwerkelijk wordt aangekondigd.

Maar ik maak uit deze opmerking op dat maandag over het algemeen “dump dag” is?
Vaak zie je wel dat er op een maandag het eea daalt ja, maar we hebben net een week achter de rug waar het al naar beneden ging, dus of dat morgen ook zo is is lastig te zeggen.

Als je in ADA wilt stappen kan je dat nu nog wel doen, maar ik zou zeker niet all-in gaan, en ook meteen een goede sell order plaatsen (SL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

Nou, voor mijn bedtijd gaan we die 41k niet meer halen gok ik zo :D
Dan maar weer de eeuwenoude vraag.. de nacht in in fiat, of in coins (hoef ik geen antwoord op)

Ik kies sowieso de verkeerde ;)

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 28-02-2021 22:09 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Hebben jullie ook dat je iedereen goede verstandige adviezen geeft, en vervolgens zelf totaal het tegenoverstelde doet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

fRiEtJeSaTe schreef op zondag 28 februari 2021 @ 22:09:
Hebben jullie ook dat je iedereen goede verstandige adviezen geeft, en vervolgens zelf totaal het tegenoverstelde doet. :P
Helaas wel. Toen BNB 40 dollar was. Zelf nooit opgevolgd. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
St@m schreef op zondag 28 februari 2021 @ 22:08:
Nou, voor mijn bedtijd gaan we die 41k niet meer halen gok ik zo :D
Dan maar weer de eeuwenoude vraag.. de nacht in in fiat, of in coins (hoef ik geen antwoord op)

Ik kies sowieso de verkeerde ;)
Fiat en een laddertje aan buy orders voor de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:40
Bij mij was het een beetje andersom. Ik wou als beginner BNB kopen op 35 eur en dan meedoen met de Safepal token launch. Maar bij gebrek aan enthousiasme hier heb ik het toen (als beginner) ook maar laten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik weet niet of het een fabeltje is, maar het schijnt dat er relatief veel artsen roken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
MOOOOOOOONNNNNN!!!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 22:19:
[...]

Ik weet niet of het een fabeltje is, maar het schijnt dat er relatief veel artsen roken ;)
Veel gynaecologen worden zelf ook nooit zwanger.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Justevo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:08:
[...]

Zullen we er anders 50 euro opzetten dat we onder de 39k uit gaan komen? :)
We kunnen hier in het goktopic ook niet nog eens een casino beginnen, dat gaan de modjes niet leuk vinden. Maar ik denk nog steeds dat we naar de 41k gaan, wellicht vannacht, maar zeker niet 39k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom kost deze Long geen USDT?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tNsnfSx.png

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
knakworst schreef op zondag 28 februari 2021 @ 22:27:
[...]

We kunnen hier in het goktopic ook niet nog eens een casino beginnen, dat gaan de modjes niet leuk vinden. Maar ik denk nog steeds dat we naar de 41k gaan, wellicht vannacht, maar zeker niet 39k.
* Taro houdt wel van een gokje...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Edit: Verkeerd gezien.

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 28-02-2021 22:35 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADA trekt nog even een avondsprintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wat mij helpt met goede info over waar ik in moet investen is Coin Bureau, hij legt alles goed uit over projecten die volgens hem het zeer goed gaat doen.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ada verkopen voordat azie wakker wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:37
Fomo is aan, vrienden sturen berichten of ze nu moeten instappen.. zien dat het omhoog kruipt. Spannend wel B)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Taro schreef op zondag 28 februari 2021 @ 22:30:
[...]

Dit gaat toch sowieso niet werken? Een limit order die 2-3k onder de huidige prijs ligt?
Wel als je verwacht dat hij (BTC) tot dat bedrag gaat zakken ;)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
roflexx schreef op zondag 28 februari 2021 @ 22:31:
Ada verkopen voordat azie wakker wordt?
Die Aziaten hebben het voordeel bij ADA dat het fucking veel geld lijkt met hun kleine muntjes ;)
Als er in dollar 5 cent afgaat heb je het al snel over een in 1 storting en zie je het nauwelijks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Freekers schreef op zondag 28 februari 2021 @ 22:32:
[...]

Wel als je verwacht dat hij (BTC) tot dat bedrag gaat zakken ;)
Oeps! Zat even verkeerd te denken :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• raptorix
Mijn vader van 79 loopt ook een beetje te handelen, die gaat er serieus nooit meer dan 50 euro in steken maar hij vind het wel heel leuk en snapt het redelijk goed, alleen zat hij mij een concept uit te leggen om automatisch te kopen/verkopen bij bepaalde koersen, heb het er maar op gehouden dat zoiets al bestaat ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
Ada🤩

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 22:36:
Mijn vader van 79 loopt ook een beetje te handelen, die gaat er serieus nooit meer dan 50 euro in steken maar hij vind het wel heel leuk en snapt het redelijk goed, alleen zat hij mij een concept uit te leggen om automatisch te kopen/verkopen bij bepaalde koersen, heb het er maar op gehouden dat zoiets al bestaat ;)
Mijn vader heeft in 2017 via mij 1.000 Euro geïnvesteerd, had na een week 1.300 Euro, heeft die 1.000 Euro eruit gehaald en die 300 Euro is vandaag 779 Euro waard :) Interesseert hem verder weinig, hodl forever, maar toch netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Komaan ADA PUSH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
raptorix schreef op zondag 28 februari 2021 @ 22:36:
Haha, mooi verhaal :) Ik hou van oudere mensen die bij de tijd proberen te blijven. M'n opa van 84 heeft tegenwoordig facetime ontdekt :P

Ik denk er wel eens over na hoe ongelooflijk de wereld veranderd is voor mensen als jouw pa en mijn opa en oma. Ongekend.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zondag 28 februari 2021 @ 22:40:
[...]

Mijn vader heeft in 2017 via mij 1.000 Euro geïnvesteerd, had na een week 1.300 Euro, heeft die 1.000 Euro eruit gehaald en die 300 Euro is vandaag 779 Euro waard :) Interesseert hem verder weinig, hodl forever, maar toch netjes :)
Ik heb voor mijn ouders in 2017 met hun geld 1 BTC gekocht. Ergens rond de 6k zou dat zijn geweest. Toen BTC over de 10k ging wou mij vader dat ik het verkocht. Heeft ie toen een warmtepomp van gekocht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raptorix
sOid schreef op zondag 28 februari 2021 @ 22:41:
[...]

Haha, mooi verhaal :) Ik hou van oudere mensen die bij de tijd proberen te blijven. M'n opa van 84 heeft tegenwoordig facetime ontdekt :P

Ik denk er wel eens over na hoe ongelooflijk de wereld veranderd is voor mensen als jouw pa en mijn opa en oma. Ongekend.
Mijn moeder van bijna 78 heeft in de jaren 80 een opleiding Informatica gedaan :)
Zodoende zijn we samen begonnen met programmeren :)
Ze is later meer de boekhouding in gegaan, maar ze was tegelijkertijd ook de sysadmin op het kantoor, dus mijn moeder weet wat Root zijn is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
ADA laat ons niet in de steek :D You go ADA. Morgen is de grote dag!
Pagina: 1 ... 26 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!