64K b*tches!
Verwijderd
@Verwijderd kom maar door!WhySoSerious schreef op woensdag 14 april 2021 @ 06:54:
64K b*tches!
Dat is lekker wakker worden zeg, BTC, ETH en ADA nieuwe ATH’s

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Je bent zo enorm verwend de laatste paar dagen, dat als je wakker wordt met slechts 1% winst het niet eens goed voelt

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Tjongejonge wat een FUD hiero
[ Voor 6% gewijzigd door Ricardovv op 14-04-2021 07:08 ]
hahah wij zitten echt in een zelfde soort pakket lijkt het wel (incl tesla). Maar helemaal stoppen doe ik denk ik niet, dat gaat ook vervelen. Gok dat ik wel wat anders ga doen waar de druk en stress minder hoog isTaro schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:27:
[...]
Klopt, de volgende bullrun wordt de laatste waar ik aan meedoe omdat het "nodig" is. Die daarna hoop ik voor de lol mee te kunnen doen.
Onder de 45 met pensioen gaan klinkt prima
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Goedemorgen zeg. Dat is lekker wakker worden.
Ik twijfel ook om +- 250 a 400 in te zetten en kijken hoe alles loopt
Is het nu nog wel verstandig om in te stappen en Ripple te kopen? Of eventueel welke nog meer?
Is het nu nog wel verstandig om in te stappen en Ripple te kopen? Of eventueel welke nog meer?
Waarom nu?Aggressor schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:25:
En waarom Ripple?
BNBAggressor schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:25:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb me er nooit in verdiept...hier en daar hoor ik wel wat collega's er over praten. En op internet staat en de verwachtingen voor de Ripple doen er goed uit...
Andere coins vind ik ook prima.
Of is het nu gewoon te laat? Ik hoef geen dikke winst te maken
XLM volgt XRP veelal en die staat nu nog < 0,70, daar zou je ook een gok mee kunnen wagen.Aggressor schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:25:
XRP heeft denk nog wel wat rek, zeker tot de ATH, maar zit bijna tegen de psychologische grens aan van $2.
Geen financieel advies
Goede analyse wel.Aggressor schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:33:
[...]
Ik heb me er nooit in verdiept...hier en daar hoor ik wel wat collega's er over praten. En op internet staat en de verwachtingen voor de Ripple doen er goed uit...
Wat zei je kapper?
Bnb en xrp geven het stokje weer over, toch wel onverwachts na alle commotie rondom xrp. Kennelijk toch nog genoeg beliebers...
Nee dat zeg ik niet. Collega's spelen er ook een beetje mee..
Ik heb wel een aantal artikelen gelezen over de Ripple.
Van mij hoeft het ook niet persee..maar stiekem lijkt het me wel geinig.
Vandaar mijn vraag of het nog wel nut heeft om in te stappen
Ik probeer je even te helpen, geen financieel advies.Aggressor schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:42:
[...]
Nee dat zeg ik niet. Collega's spelen er ook een beetje mee..
Ik heb wel een aantal artikelen gelezen over de Ripple.
Van mij hoeft het ook niet persee..maar stiekem lijkt het me wel geinig.
Vandaar mijn vraag of het nog wel nut heeft om in te stappen
Heeft het nut: M.i. wel, op de lange termijn
Is de kans groot dat je op korte termijn veel verlies zult maken: ja, we hebben nl. al enkele maanden flinke stijging gehad, kan nog doorgaan, maar evengoed niet.
Is XRP een goede investering; mwah, ben zelf te vroeg uitgestapt omdat ik hem al te lang had (vond ik), is hij x3 gegaan. Blijft hij groeien? Misschien maar mijn glazen bol is stuk.
Wil je wat doen, DCA je er lekker in met geld dat je kan missen, maar begin nu niet met je huis te verkopen om vervolgens al je geld in crypto's te pompen.
1 April had XRP nog een market cap van 21 miljard, nu 70 miljard.
[ Voor 6% gewijzigd door Matthias87 op 14-04-2021 07:48 ]
natuurlijk met geld wat ik kan missenBen_Beton schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:45:
[...]
Ik probeer je even te helpen, geen financieel advies.
Heeft het nut: M.i. wel, op de lange termijn
Is de kans groot dat je op korte termijn veel verlies zult maken: ja, we hebben nl. al enkele maanden flinke stijging gehad, kan nog doorgaan, maar evengoed niet.
Is XRP een goede investering; mwah, ben zelf te vroeg uitgestapt omdat ik hem al te lang had (vond ik), is hij x3 gegaan. Blijft hij groeien? Misschien maar mijn glazen bol is stuk.
Wil je wat doen, DCA je er lekker in met geld dat je kan missen, maar begin nu niet met je huis te verkopen om vervolgens al je geld in crypto's te pompen.
welke coin vind jij interessant. en bedankt voor je uitleg
aah de xlm God. Elke keer denk je dat die gaat.. En dan gaat die maar niet.DutchCrownNL schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:33:
[...]
XLM volgt XRP veelal en die staat nu nog < 0,70, daar zou je ook een gok mee kunnen wagen.
XRP heeft denk nog wel wat rek, zeker tot de ATH, maar zit bijna tegen de psychologische grens aan van $2.
Geen financieel advies
Goedemorgen.
Is XRP een Henk en Ingrid coin of zo?
Iedereen die niks van crypto afweet en wil beginnen, wil XRP kopen. Omdat 'hij zo goedkoop is'.
No offense @Aggressor! Is al vaak gezegd hier: Als je begint met crypto, koop dan BTC of ETH. Gewoon om te wennen. Begin daarna pas aan de rest.
Iedereen die niks van crypto afweet en wil beginnen, wil XRP kopen. Omdat 'hij zo goedkoop is'.
No offense @Aggressor! Is al vaak gezegd hier: Als je begint met crypto, koop dan BTC of ETH. Gewoon om te wennen. Begin daarna pas aan de rest.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Selectie van coins doe je beter zelf, dan kan je achteraf niet zeggen dat het aan iemand anders ligt.Aggressor schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:49:
[...]
natuurlijk met geld wat ik kan missenbv paar honderd om een beetje te spelen...
welke coin vind jij interessant. en bedankt voor je uitleg
Ik denk dat ik de rest van de dag maar naar deze dame ga zitten kijken. Goeie morgen dat figuur is echt niet normaal.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dit lijkt mij juist een sell signalAggressor schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:33:
[...]
De 64k mag straks weer opnieuwMicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:59:
[...]
Ik denk dat ik de rest van de dag maar naar deze dame ga zitten kijken. Goeie morgen dat figuur is echt niet normaal.
Haha, DOGE +68%, BCH +20%, XRP +30%, TRON +20% etc.. in 24h. Ik begin toch ernstig het idee te krijgen dat dit alles het begin van het einde van deze run gaat worden. In ieder geval ga ik zelf langzaam aan met mijn exit beginnen. Te vroeg? Misschien.. Dit kan in ieder geval geen weken zo door gaan in dit tempo.
Y'24
was is 2017 exact hetzelfde met xrp. alsof het henk en ingrids aantrekt. hoe vaak ik wel niet iemand de vraag heb horen stellen: he, jij zit ook in die cryptomunten toch? xrp is ook wel een goede toch?..........MicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:57:
Goedemorgen.
Klopt, zeker wel maanden of jaren.RvV schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:05:
Haha, DOGE +68%, BCH +20%, XRP +30%, TRON +20% etc.. in 24h. Ik begin toch ernstig het idee te krijgen dat dit alles het begin van het einde van deze run gaat worden. In ieder geval ga ik zelf langzaam aan met mijn exit beginnen. Te vroeg? Misschien.. Dit kan in ieder geval geen weken zo door gaan in dit tempo.
Eigenlijk geldt dit voor alle altcoinsanti elppa schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:06:
[...]
was is 2017 exact hetzelfde met xrp. alsof het henk en ingrids aantrekt. hoe vaak ik wel niet iemand de vraag heb horen stellen: he, jij zit ook in die cryptomunten toch? xrp is ook wel een goede toch?..........
XRP neemt het ADA hype gedrag over.MicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:57:
Goedemorgen.
ja veel alts wel ja, maar xrp toch een stukje extra. Zeker in NL, alsof er reclames zijn van xrp tijdens 1 of andere dramatisch slechte nederlandse soap.
Waar heeft BTC last van dan?
Dikke groene kaars!
Dikke groene kaars!
Idd, ik krijg hier flashbacks naar 2018... Naar het einde toe was het overal "moon". Enige voordeel is dat je nu enorme gains hebt, dus is het zoeken wanneer winst te nemen.RvV schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:05:
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Heeft iemand al de 65K babe klaar staan? @Verwijderd
muren zijn gewoon dun. De boel beweegt dan rap als er een iemand een dikke order zet. supply van btc is ook erg beperkt nu. Dus het kan nog wel eens extreem hard gaan......DutchCrownNL schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:12:
Waar heeft BTC last van dan?![]()
![]()
Dikke groene kaars!
Ok bedankt en houdoe, tot de volgende bullrun in 2024-2025 weer!RvV schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:05:
Kan ik me idd nog herinneren van toen ja. Heb er toen ook een paar gehad totdat ik ontdekte hoe e.e.a. precies in elkaar zat (was toen super centraal, veel meer dan nu). Maar iedereen wilde die hebben.anti elppa schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:06:
[...]
was is 2017 exact hetzelfde met xrp. alsof het henk en ingrids aantrekt. hoe vaak ik wel niet iemand de vraag heb horen stellen: he, jij zit ook in die cryptomunten toch? xrp is ook wel een goede toch?..........
Grootste foutieve aanname van starters die ik (meer dan eens) heb gehoord is dat de koers van XRP op een dag hetzelfde wordt als die van BTC. Keep on dreaming.
Tja, en om die reden zit ik wel in XRP. Niet voor de munt maar voor de prijsstijging. Heeft mij deze maand geen windeieren opgeleverd.MicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:57:
Goedemorgen.
Voor de tech zit ik in andere munten... En dat vlot niet altijd even snel.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
1 ETH is nu 2000,- waard.
Waar is @Stokstaart? Hij was tenslotte de ETH-tegenhanger van @Verwijderd's afdeling.
Waar is @Stokstaart? Hij was tenslotte de ETH-tegenhanger van @Verwijderd's afdeling.
Best bijzonder dat alles wat relatief nieuw en onbekend is daalt, en de stabiele oude garde op dit soort dagen omhoog vliegt. En dat DOGE hier schijnbaar ook onder valt.RvV schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:05:

ja ik met mijn bejaarde pf (LTC, ETH, DOGE, ADA en BTC) mag nu niet klagen. Tech met een pentium 3 erin, maar je weet wel waar je aan toe bent. Die Honden had ik nog een sell staan op 225 sats van paar maanden terug, kijken of we die gaan halen. Daarna wellicht nog een keer een ritje pakken met die rommel (terug naar sub 100 sats)fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:18:
[...]
Best bijzonder dat alles wat relatief nieuw en onbekend is daalt, en de stabiele oude garde op dit soort dagen omhoog vliegt. En dat DOGE hier schijnbaar ook onder valt.
Verwijderd
@Ali Baba 1001 ik heb het met je te doen, die Bitcoin heeft maling aan het vasten...
Maar straks heb je wel een boel extra knaken voor het suikerfeest.
Elk nadeel hebt ze voordeel.
Van die dame zijn vast meer foto's gemaakt
Je zit dan ook niet 100% in XRP én bent geen beginnend cryptenaar.B-Bandit schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:16:
[...]
Tja, en om die reden zit ik wel in XRP. Niet voor de munt maar voor de prijsstijging. Heeft mij deze maand geen windeieren opgeleverd.
Voor de tech zit ik in andere munten... En dat vlot niet altijd even snel.
Even voor de context: Ik heb hetzelfde meegemaakt toen ik begon met DGB. Die was 0,0001$ en zou snel naar 1$ gaan. Om dezelfde redenen als XRP. Adoptie en daardoor koersexplosie. Is er ook bij DGB nooit van gekomen anders dan dat dit soort muntjes het in een bullmarkt altijd goed doen 'omdat ze zo goedkoop zijn'.
Sell orders op $ 69,419-Sander- schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:13:
Heeft iemand al de 65K babe klaar staan? @Verwijderd
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Die 68% begrijp ik wel een beetje: Popi coin. Onwetenden knallen daar gewoon keihard op omdat ze overal de hype zien.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:18:
[...]
Best bijzonder dat alles wat relatief nieuw en onbekend is daalt, en de stabiele oude garde op dit soort dagen omhoog vliegt. En dat DOGE hier schijnbaar ook onder valt.
Verwijderd
@Stokstaart is met pensioen denk ik.Ray_ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:17:
1 ETH is nu 2000,- waard.
Niemand kan hier een goed advies over geven,Aggressor schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:33:
[...]
Zelf ben ik pro XRP. De meeste zijn er tegen.
Doe je eigen onderzoek en investeer waar jij een kans in ziet.
(Overigens: met Ripple wordt vaak het bedrijf aangeduid)
Des te meer tijd heeft hij om een schunnig tekstje boven- en onderin een afbeelding van een dame met dubieuze en onnatuurlijke proporties te tikken.
Ik zal het maar toegeven, ik heb de hele dag mijn fiatkamers leeggehaald en op de buy knop gedrukt om jullie allemaal een plezier te doen. Negatieve rente my ass!Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:22:
@Ali Baba 1001 ik heb het met je te doen, die Bitcoin heeft maling aan het vasten...
Er is nog een kritiek punt: de 66.6K. Gaat die daar doorheen, dan is het einde zoek en gaan we zwarte gaten verkennen.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Hoop het niet, zit toch ook een interessante technologie achter.MicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:57:
Goedemorgen.
Mij hoor je niet klagen als H&I ook instappen hoor
Verwijderd
DOGE gaat vroeg of laat iedere bullrun mee met Bitcoin.MicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:29:
[...]
Die 68% begrijp ik wel een beetje: Popi coin. Onwetenden knallen daar gewoon keihard op omdat ze overal de hype zien.
Deze keer is het effect en de hype wellicht behoorlijk wat versterkt door daddy Elon.
Maar dat DOGE vroeg of laat weer pumpt is bijna een garantie te noemen...
Altijd de moeite waard om een sloot van die muntjes op te pikken als hij tegen een all-time low in sats aan staat wat mij betreft.
Die illusie heb ik ook niet en dat beweerde ik ook niet.MaStar schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:17:
[...]
Probleem is dat je nooit weet wanneer het echt omslaat. En voor je het in de gaten hebt je in een bear market zit. Mogelijk pas einde jaar. Maar mogelijk ookal komende maand.
Waar de top ligt weet niemand.
Gaat er vandaag nog iemand de Coinbase IPO kopen?
Ik denk als je er als eerste bij bent en aan het eind van de dag verkoopt kun je wel een slaatje slaan.
Ik denk als je er als eerste bij bent en aan het eind van de dag verkoopt kun je wel een slaatje slaan.
Die zwarte gaten moet je niet willen... dan stijgt het idd als een idioot, maar je krijgt het er nooit meer uitAli Baba 1001 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:32:
[...]
Ik zal het maar toegeven, ik heb de hele dag mijn fiatkamers leeggehaald en op de buy knop gedrukt om jullie allemaal een plezier te doen. Negatieve rente my ass!
Er is nog een kritiek punt: de 66.6K. Gaat die daar doorheen, dan is het einde zoek en gaan we zwarte gaten verkennen.

Ik zou het wel overwegen, maar ik kan geen DeGiro account aanmaken. (Ze accepteren geen rijbewijs en heb net een nieuwe idkaart aangevraagd die nog geleverd moet worden)Kain_niaK schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:35:
Absoluut mogelijk, maar we weten nog niks over de prijs direct na openen NASDAQ. Hoe komt deze verwachting dan tot stand?Ik denk als je er als eerste bij bent en aan het eind van de dag verkoopt kun je wel een slaatje slaan.
Mijn strategie is de eerste sell-off afwachten, als particuliere belegger ben je als laatste aan de beurt en koop je dus op een ATH terwijl grote beleggers alvast winsten pakken.Kain_niaK schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:35:
Mijn verwachting: vandaag/morgen enorme stijging, dan week lang lager en lager (en dan kopen
Klopt mijn strategie niet, pomp ik het geld in BTC

Verwijderd
Niet eten, niet drinken, niet roken en niet wippen...Ali Baba 1001 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:32:
[...]
Ik zal het maar toegeven, ik heb de hele dag mijn fiatkamers leeggehaald en op de buy knop gedrukt om jullie allemaal een plezier te doen. Negatieve rente my ass!
Maar hoe zit dat eigenlijk met vasten en speculatie?
Of moet ik nu gewoon mijn bek houden

Die 66.6k is een duivelse, maar voor moedertje Bitcoin slechts een bump in the road denk ik. Schieten we daarna direct een rabbit wormhole in, en komen we uit bij de maan van een ander sterrenstelsel.

Omdat elke trader die trade op coinbase waarschijnlijk er in FOMO'dThe Redman schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:38:
[...]
Ik zou het wel overwegen, maar ik kan geen DeGiro account aanmaken. (Ze accepteren geen rijbewijs en net een nieuwe idkaart aangevraagd die nog geleverd moet worden)
[...]
Absoluut mogelijk, maar we weten nog niks over de prijs direct na openen NASDAQ. Hoe komt deze verwachting dan tot stand?
Kwestie van het juist te timen. Niet te vroeg, ook niet te laat. En op tijd te kopen. Coinbase beheert 11% van alle crypto momenteel.
[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 14-04-2021 08:40 ]
Mogge! Mooie dag voor DOT om door de 50$ te gaan.
Mijn strategie is om als eerste op die buy know te duwen en bij 40% winst op de sell knop te duwen.RisingSun schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:39:
[...]
Mijn strategie is de eerste sell-off afwachten, als particuliere belegger ben je als laatste aan de beurt en koop je dus op een ATH terwijl grote beleggers alvast winsten pakken.
Mijn verwachting: vandaag/morgen enorme stijging, dan week lang lager en lager (en dan kopen)
Klopt mijn strategie niet, pomp ik het geld in BTC
Daarna kijk ik wel een tijdje de kat uit de boom.
$250/shareKain_niaK schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:39:
[...]
Omdat elke trader die trade op coinbase waarschijnlijk er in FOMO'd
Kwestie van het juist te timen. Niet te vroeg, ook niet te laat. En op tijd te kopen. Coinbase beheert 11% van alle crypto momenteel.
Als dit zo is ga ik toch wel ook stock kopen. Had iets van 400$/share verwacht
Mag niet, lijkt te veel op speculaas.Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:39:
[...]
Niet eten, niet drinken, niet roken en niet wippen...
Of moet ik nu gewoon mijn bek houden![]()
Die 66.6k is een duivelse, maar voor moedertje Bitcoin slechts een bump in the road denk ik. Schieten we daarna direct een rabbit wormhole in, en komen we uit bij de maan van een ander sterrenstelsel.
Is dat dan de metafoor voor "greed"? Door de forse stijging durf je geen winsten meer te nemen om bang te zijn voor virtuele verliezen tot het te laat is...Katala schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:35:
[...]
Die zwarte gaten moet je niet willen... dan stijgt het idd als een idioot, maar je krijgt het er nooit meer uit
Dat is refrence prijs, maar als de markt beslists dat er morgen op $50 getrade word dan is dat zo.freshprince schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:41:
[...]
$250/share
Vermits de meeste die zullen kopen uit de crypto wereld komen zal het wel geen normal dag zijn.
Alles is mogelijk. Ik ga eventjes (uurtje of zo?, 30 minuten) kijken of de prijs naar beneden knalt maar voordat hij tegen de 300 aanzit, kopen.
Thanks voor de opheldering.elektriekert schreef op woensdag 14 april 2021 @ 04:49:
[...]
Bitcoin is crypto, crypto hoeft geen bitcoin te zijn.
XRP maakt gebruik van cryptografische versleutelingen in een gedistribueerde database.
In elke block zit een cryptografische hash van het vorige blok.
Dat is toch per definitie crypto.
Tenzij je vind dat crypto tegen het hele monetaire systeem is of moet zijn, dat is een ander verhaal.
Voorlopig gaan banken niet weg, ook zullen zij niet zo snel hun machtspositie opgeven.
Dan vind ik de potentiële kans die XRP heeft heel erg mooi.
Als Ripple voor elkaar kan krijgen dat de regulering duidelijk wordt en banken er gebruik van kunnen maken (om nog meer kosten te besparen) , dan kan dit een goudmijn zijn.
Heel veel mensen vallen nog steeds over het feit dat ongeveer de helft van alle XRP’s nog in bezit van Ripple is. Dit is ook wel te begrijpen. Daarom heeft Ripple destijds alles in Escrow contracten gezet zodat het niet tegelijk op de markt kan komen.
Wat ze al gelandere tijd doen/deden is XRP verkopen aan andere partijen om liquiditeit te krijgen en het systeem op gang te krijgen.
Er zitten zoveel tandwielen in dit gevaarte, er zijn heel veel dingen die mis kunnen gaan, maar de nieuwsberichten die ik tegenkom zijn veelal positief.
Ook acht ik de kans groot dat ze de rechtszaak winnen of settelen met de SEC en dat er duidelijkere regulering komt.
Als je geen vertrouwen hebt in Ripple/XRP kan je er het beste van wegblijven.
Heb je er wel vertrouwen in of wil je een gokje wagen dan kan je er wel wat fiat in steken.
Uiteindelijk moet je doen waar je je prettig bij voelt natuurlijk
Dan tevens iets dat ik me eigenlijk al sinds 2017 afvraag; Wat is de usecase van de XRP-token voor het bedrijf Ripple? Je hebt immers geen crypto-token nodig om waarde tussen bank A en bank B te verplaatsen, laat staan een dedicated crypto-token.
SEPA is ook een centraal en snel transactieprotocol tussen banken én particulieren. Wat is de daadwerkelijke USP van de XRP token?
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 14-04-2021 08:50 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Als ik al dit geweld zie word ik steeds nerveuzer dat we het einde van de bull-run bereiken. Ik heb leuk kunnen meeliften vanaf eind december, maar ergens moet ik terug naar fiat. Iedereen en z'n moeder springt op de trein en daarom vertrouw ik het gewoon niet meer. Vorig jaar rond deze tijd stond BTC nog rond de $8000. Aandelen idem, hoogste punt ooit.
Ik pak nog 1 leuke stijging mee op de ALT's en dan begint voor mij de crypto-winter.
Ik pak nog 1 leuke stijging mee op de ALT's en dan begint voor mij de crypto-winter.
$350 toch?freshprince schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:41:
[...]
$250/share
Verwijderd
Nou, ik kan niet spreken voor hogere machten natuurlijk maar ik denk dat er in dit geval wel een oogje toegeknepen wordt.
In ieder geval door ons, de schatkamers van Ali bieden een hoop liquiditeit die we op dit moment niet kunnen missen
Financiering.Mooody schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:43:
[...]
\
Dan tevens iets dat ik me eigenlijk al sinds 2017 afvraag; Wat is de usecase van de XRP voor het bedrijf Ripple?
User profile pic checks outStevenzeN schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:40:
Haha, nee, maar niets kan uit een zwart gat ontsnappen. Zelfs die giga groene raketten van sommige alts nietBumpy_NL schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:42:
[...]
Is dat dan de metafoor voor "greed"? Door de forse stijging durf je geen winsten meer te nemen om bang te zijn voor virtuele verliezen tot het te laat is...
Net 5000 btc naar en bithumb gestuurd.
Zal wel een dropje worden ben ik bang.
Sowieso heerst er dikke fomo door die coinbase listing. Zou me niks verbazen als we vanmiddag een drop zien na de listing.
Heb iig ff wat winst op btc in usdt geparkeerd om een eventuele dump te kunnen kopen.
Zal wel een dropje worden ben ik bang.
Sowieso heerst er dikke fomo door die coinbase listing. Zou me niks verbazen als we vanmiddag een drop zien na de listing.
Heb iig ff wat winst op btc in usdt geparkeerd om een eventuele dump te kunnen kopen.
Ja, en ADA $3. Net zo realistisch. Maar ik hoopdroom met je mee hoor.StevenzeN schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:40:
https://www.google.com/search?q=coinbase+250+share
edit:
voor de geïnteresseerden, die gast kent er iets van. Hij had ook 450 per share verwacht
YouTube: Should you Buy Coinbase Stock? **(Watch BEFORE Noon April 14)**
[ Voor 38% gewijzigd door freshprince op 14-04-2021 08:49 ]
Speculeren en investeren zijn toch hetzelfde heVerwijderd schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:39:
[...]
Niet eten, niet drinken, niet roken en niet wippen...
Of moet ik nu gewoon mijn bek houden![]()
Dus of je nou naar een bank of bordeel gaat...
En ik ga vandaag weer wat verzilveren dus alvast excuses voor de rode dildo’s.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Verwijderd
Heel simpel toch?Mooody schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:43:
[...]
Thanks voor de opheldering.
Dan tevens iets dat ik me eigenlijk al sinds 2017 afvraag; Wat is de usecase van de XRP-token voor het bedrijf Ripple? Je hebt immers geen crypto-token nodig om waarde tussen bank A en bank B te verplaatsen, laat staan een dedicated crypto-token.
XRP is de cashcow van Ripple.
https://ripple.com/ripplenet/on-demand-liquidityMooody schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:43:
[...]
“Free Up Working Capital and Get Ahead of the Competition
Pre-funding accounts in destination markets ties up capital that you could put to work growing your business.
Through the On-Demand Liquidity (ODL) service, RippleNet leverages the digital asset XRP as a bridge between two currencies, allowing you to eliminate pre-funding of destination accounts, reduce operational costs and unlock capital.”
Ah, hoe bedoel je? Dat is toch eenzelfde listprijs overal?
Heb wel de Giro account maar zie ook dat Binance het gaat aanbieden. Natuurlijk op een iets andere manier.
Dankjewel voor de tip. Ik ben meestal net te vroeg of net te laat, maar nu weet ik wat ik moet doen.Kain_niaK schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:39:
...
Kwestie van het juist te timen. Niet te vroeg, ook niet te laat. En op tijd te kopen.
...
Geintje!
Op een serieuze noot: IPOs zijn redelijk speculatief. Er zijn geen garanties voor de uitkomst. Mijn advies zou zijn om er in ieder geval behouden mee om te gaan.
Ik heb geen idee verder, ik dacht dat dat dan ook de verkoopsprijs ging worden.freshprince schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:50:
[...]
Ah, hoe bedoel je? Dat is toch eenzelfde listprijs overal?
$50 DOT is slechts een 14% stijging, dus onrealistisch is het nietBananeman schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:46:
[...]
Ja, en ADA $3. Net zo realistisch. Maar ik hoopdroom met je mee hoor.
$3 ADA is een 100% stijging, zal iets langer duren.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Op dezelfde manier als het Tesla aandeel?DJ-Promo schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:51:
Heb wel de Giro account maar zie ook dat Binance het gaat aanbieden. Natuurlijk op een iets andere manier.
Ja zo gaan ze alle aandelen die ze gaan verkopen doen.
Procentueel helemaal mee eens, alleen verwacht ik van beide niet dat ze die hoogtes bereiken vandaag. ADA ook geen $2 overigens, maar hij/zij heeft wel de smaak te pakken dus niks is onmogelijk.Mooody schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:52:
[...]
$50 DOT is slechts een 14% stijging, dus onrealistisch is het niet
$3 ADA is een 100% stijging, zal iets langer duren.
ADA en DOT maken beide substantieel deel uit van mijn pf dus ik hoop dat ik eind van de dag word uitgelachen om mijn posting
Precies. De klanten van Ripple (of RippleNet) gebruiken een voor RippleNet interne coin. Ze mogen ook XRP gebruiken, maar geen enkele bank tot nu toe heeft dat gedaan. De use case voor RippleNet zie ik dan ook wel, die voor XRP totaal niet.Mooody schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:43:
[...]
SEPA is ook een centraal en snel transactieprotocol tussen banken én particulieren. Wat is de daadwerkelijke USP van de XRP token?
De use case die overblijft is dat Ripple haar eigen XRP op andere (retail) kopers blijft dumpen om zo geld binnen te harken. En dat doen ze niet een klein beetje, maar al sinds de conceptie maandelijks met grote hoeveelheden.
Ik ben dan ook wel positief over het platform RippleNet, maar totaal niet te spreken over hoe Ripple haar XRP munt gebruikt om er zelf rijk van te worden. Als ze hun tokenomics beter hadden ingericht (RippleNet alleen te gebruiken met XRP) was XRP nu al enorm groot geweest.
Wie heeft een raket onder doge geplaatst 🌚
Volgens mij wordt voor RippleNet helemaal geen coin gebruikt,MicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:57:
[...]
Precies. De klanten van Ripple (of RippleNet) gebruiken een voor RippleNet interne coin. Ze mogen ook XRP gebruiken, maar geen enkele bank tot nu toe heeft dat gedaan. De use case voor RippleNet zie ik dan ook wel, die voor XRP totaal niet.
De use case die overblijft is dat Ripple haar eigen XRP op andere (retail) kopers blijft dumpen om zo geld binnen te harken. En dat doen ze niet een klein beetje, maar al sinds de conceptie maandelijks met grote hoeveelheden.
Ik ben dan ook wel positief over het platform RippleNet, maar totaal niet te spreken over hoe Ripple haar XRP munt gebruikt om er zelf rijk van te worden. Als ze hun tokenomics beter hadden ingericht (RippleNet alleen te gebruiken met XRP) was XRP nu al enorm groot geweest.
De usecase is al die Nostro/Vostro accounts kwijtraken met geld dat vast zit en snelle transacties. (Geen idee hoe snel RippleNet tx’s gaan overigens.
Ik denk dat Ripple juist heel erg sterk is geweest met klanten winnen/binden.
Maar banken zijn zo ontzettend ouderwets dat ze niet snel vernieuwen.
Om dan de hele boel ineens gebruik te laten maken van een “ongereguleerde crypto” gaat bij de banken te ver.
Ik ben het er niet mee eens dat het gecentraliseerd wordt genoemd (dit staat in mijn ogen los van het feit dat ze de helft aan XRP’s nog hebben.)
Zoals ik al zei, als je er geen vertrouwen in hebt moet je het niet kopen, simpel zat.
Maar ik lees vaak aannames die niet correct zijn of feiten van 3-4 jaar geleden.
Er is best een hoop veranderd.
Het is dan jammer dat al die aannames nog steeds rondgeslingerd worden.
Alvast een fijne weekend dag iedereen.
Ik ben klaar met mijn betoog.
u mag weer verder met bashen
Zo.. nog meer mensen die NIET zo positief zijn?
De alts waar ik in zit, zitten diep in het rood
..
CHZ, OGN en STORJ
De alts waar ik in zit, zitten diep in het rood
CHZ, OGN en STORJ
Zou de Tesla listing op Binance ook de stijging van het aandeel hebben veroorzaakt afgelopen week? Ik kan mij voorstellen dat er veel mensen die token hebben gekocht.Sluw schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:56:
[...]
Ja zo gaan ze alle aandelen die ze gaan verkopen doen.
Verwijderd
ENJ is rood, maar was te verwachten dat er een correctie zou komen0re0 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:07:
De alts waar ik in zit, zitten diep in het rood..
CHZ, OGN en STORJ
Dat is zuur. Zelfs mijn minst presterende alt staat in sats nog op +2%0re0 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:07:
CHZ, OGN en STORJ
Je bent het er niet mee eens maar noemt geen enkel argument waarom het niet zo is.elektriekert schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:07:
[...]
Ik ben het er niet mee eens dat het gecentraliseerd wordt genoemd (dit staat in mijn ogen los van het feit dat ze de helft aan XRP’s nog hebben.)
Die van mij ook allemaal rood, sinds de rappe stijging van BTC. Als die gaat liggen trekken ze hopelijk bij.0re0 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:07:
CHZ, OGN en STORJ
Gelukkig ben ik niet de enigefRiEtJeSaTe schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:09:
[...]
Die van mij ook allemaal rood, sinds de rappe stijging van BTC. Als die gaat liggen trekken ze hopelijk bij.

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!