[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 236 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.056 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thefox231
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 08:11
Wat is nu de werkelijke usecase van Doge wat deze waarde vertegenwoordigd?
Het is begonnen als Memecoin en als tipping coin.

Zijn er dingen ontwikkeld of is dit puur Elon Musk hype en Wallstreetbets gasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:42:
[...]

Naast DCA kopen is het meest rationele dat je kan doen is ook winst pakken bij bepaalde levels. De top timen is moeilijk.

Ik had toen een slecht gevoel. Ging er slecht van slapen omdat het een bepaald bedrag had bereikt wat geen speelgeld meer was. Daarom wou ik winst pakken.

Die winst heb ik deze bullrun al gepakt. Veel te snel natuurlijk, maar dat komt door de angst van de beer. Als alles zo lang niet echt beweegt ben je geneigd na de eerste push te verkopen.

Over het deel dat ik nu nog heb (100% BTC) maak ik me totaal geen zorgen. Ten opzichte van toen heb nu meer vertrouwen in vermogen in Bitcoin dan euro's op de bank
Snap ik ja... heb vanaf 2019 ook heel andere beslissingen genomen dan daarvoor. Achteraf gezien was ik toen echt naief en speelde met wisselgeld (dat uiteindelijk een serieus bedrag werd en daarna weer terug naar de inleg ging.)

Nu zit ik er veel meer in met een lange termijn bril en mijn doel is om minimaal 1 BTC te verzamelen en de rest te cashen om leuke dingen mee te doen. Probleem is alleen: Wanneer ga je cashen? ... maar dat zal wel duidelijk worden als de tekenen van de beer zich laten zien. Ik hoop dat ik dat voor kan zijn en mijn alts op tijd naar BTC en EUR kan omzetten.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
thefox231 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:53:

Zijn er dingen ontwikkeld of is dit puur Elon Musk hype en Wallstreetbets gasten?
De grootste usecase van Doge is dat het rendement oplevert.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29
Aarebe1 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:36:
[...]

Ik ken vrijwel niemand uit de '17 generatie die niet in een 'scam, exit of hack' getrapt is.
Ik heb op een haar na m'n IOTA private key weggegeven tijdens een storing. Ik kwam net op tijd tot bezinning voor ik mijn 10k IOTA kwijt was. Pas goed op op Discord en Telegran

Mijn maatje is via waarschijnlijk een virus / keylogger bestolen (10k WAVES) weg uit de wallet

Mijn collega is z'n MEW sleutel kwijt. €14k aan Swissborg weg.

Er kan een hoop mis gaan in deze wereld....

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:48
Btc houdt zich stabiel. Die zie ik binnen 2 maanden wel de 70K nog aantikken. Ook mooi om te zien dat Ripple weer goed meegaat, maar eigenlijk diverse altcoins die ook mee stijgen. Bnb krijgt logischerwijs een correctie op de flinke stijging van gisteren, maar die zal toch onherroepelijk weer verder stijgen. De markt in zowel btc als altcoin wordt groter en groter. De sky is de limit hier. Bnb kan best naar 1000$ groeien in 3 maanden tijd. Mensen hebben geld op de bank, wat tegenwoordig geld begint te kosten. Het is allemaal niet meer zo lastig om de coinwereld in te komen. Mensen wagen een gokje of hebben vertrouwen in btc en parkeren hun knaken en hodlen.

Eerder werd gezegd dat de altcoins zakken als de bitcoin stijgt, maar op dit moment lijkt iedereen mee te profiteren. De stijging van btc lijkt ook wel het vertrouwen in crypto en dus ook altcoins aan te wakkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 22:22
Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:42:
[...]

Naast DCA kopen is het meest rationele dat je kan doen is ook winst pakken bij bepaalde levels. De top timen is moeilijk.

Ik had toen een slecht gevoel. Ging er slecht van slapen omdat het een bepaald bedrag had bereikt wat geen speelgeld meer was. Daarom wou ik winst pakken.

Die winst heb ik deze bullrun al gepakt. Veel te snel natuurlijk, maar dat komt door de angst van de beer. Als alles zo lang niet echt beweegt ben je geneigd na de eerste push te verkopen.

Over het deel dat ik nu nog heb (100% BTC) maak ik me totaal geen zorgen. Ten opzichte van toen heb nu meer vertrouwen in vermogen in Bitcoin dan euro's op de bank
Winst pakken deed ik in 2017 ook met ETH's. Iets te snel op 12 EUR. Nooit gedacht dat ze destijds naar 1000+ zouden gaan.

Jaren eruit geweest en pas weer ingestapt toen ze weer op de bodem zaten. Met lang niet zoveel ETH's. Maar ach, het blijft een hobby.

PS: Het tegenovergestelde geleerd tijdens de eerste BTH bullrun. Waarna ik jaren onderwater heb gestaan.

Voor nu long ETH all the way. We zien over een paar jaar wel waar het schip is gestrand...

Acties:
  • +28 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ooit begonnen in januari 3056, toen Bitcoin in de grote dip naar 914,3 miljoen zat.

Na een zeer onfortuinlijk en fataal ongeluk met een zwaartekrachtloze Tesla vracht hovercraft ben ik op miraculeuze wijze gereïncarneerd in een baby lichaam uit het verleden, 1983 om precies te zijn, met alle bewuste kennis van de toekomst intact in een veel incapabeler brein.

Omdat er destijds (of eigenlijk nog steeds) geen zwevende hologram smart phones waren ben ik vergeten een alarm te zetten om in 2009 Bitcoin op te pikken. Ik heb het manueel getracht te onthouden zonder biotechnologische upgrades in mijn hersenen.

In mijn tienerjaren ontdekte ik echter cannabis, en ben ik mijn cryptodoel uit het oog verloren.

Eind 2017 alsnog half stoned ingestapt.

True story.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Aarebe1 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:43:
[...]

Dubbele ontkenning .. Betekend dus bijna iedereen.. ;)
Ik begreep hem, ik meldde me dus ook aan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:44:
[...]

Been there, done that. d:)b
DGB was mijn eerste aankoop. 68000 waren het er geloof ik.
Haha, de mijne ook!
Al die tijd met pijn gehodled, nu een schamele 350% winst :')

Edit: bijna de deur uit

[ Voor 4% gewijzigd door elektriekert op 13-04-2021 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Fornoo schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:55:
[...]

Winst pakken deed ik in 2017 ook met ETH's. Iets te snel op 12 EUR. Nooit gedacht dat ze destijds naar 1000+ zouden gaan.

Jaren eruit geweest en pas weer ingestapt toen ze weer op de bodem zaten. Met lang niet zoveel ETH's. Maar ach, het blijft een hobby.

PS: Het tegenovergestelde geleerd tijdens de eerste BTH bullrun. Waarna ik jaren onderwater heb gestaan.

Voor nu long ETH all the way. We zien over een paar jaar wel waar het schip is gestrand...
Ik voel je pijn man. Zo zuur als zo'n coin die je had voor 12 doorgaat naar 1000+.

Maar wat @Mooody ook heeft. Ik ga geen restjes bewaren. Kies tot 12 shitcoins waarbij je tenminste een positie hebt wat echt wat kan worden. 40 coins waar je dan voor €30 in zit schiet niet op imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
Hier ook een DGB aankoop in 2017/2018. Ze zouden stijgen naar de €1,- binnen korte tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:16

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:56:
Ik ben ooit begonnen in januari 3056, toen Bitcoin in de grote dip naar 914,3 miljoen zat.

Na een zeer onfortuinlijk en fataal ongeluk met een zwaartekrachtloze Tesla vracht hovercraft ben ik op miraculeuze wijze gereïncarneerd in een baby lichaam uit het verleden, 1983 om precies te zijn, met alle bewuste kennis van de toekomst intact in een veel incapabeler brein.

Omdat er destijds (of eigenlijk nog steeds) geen zwevende hologram smart phones waren ben ik vergeten een alarm te zetten om in 2009 Bitcoin op te pikken. Ik heb het manueel getracht te onthouden zonder biotechnologische upgrades in mijn hersenen.

In mijn tienerjaren ontdekte ik echter cannabis, en ben ik mijn cryptodoel uit het oog verloren.

True story.
Je hebt cannabis niet alleen ontdekt, je hebt het je volledig eigen gemaakt, lees ik. En toch nog ingestapt voordat het te laat was, ik geef het je te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
nemesis2212 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:31:
[...]

nice 1%. ja ik kwam zelfs al 2x een 0% land tegen maar ik zoek wel een met goede stats.
Ik mine op een Icy mountain die 1.9 mining geeft en 1.7 NFT. en timer x2. fee is 3,5% dus best ok.
ik zit op Neri trouwens.

Had je vanmiddag nog gezien dat Neri eruit lag waardoor de pool vol liep en op gegeven moment op 35000 TLM stond. de eerste paar mensen die toen weer daar konden minen hebben wel dik verdiend denk ik
Ook al snap ik er geen reet van, jij krijgt een thumbsup! :+
En voor mij de nominatie van meest tweakwaardige post in dit subforum. Wie weet win je eind vh jaar wel die 10 safemoon tokens *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
SHIB gaat ook hard, nog zeker in de kinderschoenen en binnenkort launchen ze SHIBASWAP. Ik zit er al heel vroeg in met een bedrag van een staatslot 🙃
Maargoed tot nu toe dus dikke winst, een staatslot kopen heb je veel minder kans.

Ook Safemoon, nog steeds winst en mooi om te zien dat er steeds beetje meer bij komt 👍🏼

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 13-04-2021 23:02 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nu ook al reclame voor het kopen van Bitcoin direct na de Champions League, kan nog wel eens groot worden, dat Bitcoin.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:56:

True story.
Oh cool verhaal. Ik trek dat uiteraard niet in twijfel _/-\o_
Klopt het dat bij reïncarnatie in een baby je je babypiemel blijft behouden voor de rest van je nieuwe leven?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
thefox231 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:53:

Elon gebruikt deze om een leger aan jonge crypto miljonairs te creëren zodat ze Tesla's met Bitcoin kunnen kopen.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:02:
Nu ook al reclame voor het kopen van Bitcoin direct na de Champions League, kan nog wel eens groot worden, dat Bitcoin.
Wat is Champions League precies?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:59
Ik ben een beetje aan het klooien en ik wil van een aantal (liefst alle) pairs historische koersgegevens. Wat zou de meest, hoe zeg je dat, granulaire bron van data zijn? Je kunt de blockchain toch gewoon lezen en elke trade als datapunt kunnen nemen? Of is dit extreem ompraktisch omdat de hoeveelheid data te groot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:02:
Bleh PSG. Maar ok. Wel inde gaten houden de volgende wedstrijd. Die PSG token ging gisteren +45%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:03:
[...]

Oh cool verhaal. Ik trek dat uiteraard niet in twijfel _/-\o_
Klopt het dat bij reïncarnatie in een baby je je babypiemel blijft behouden voor de rest van je nieuwe leven?
Nee man. Dat zeker niet...

:/

Kijk die Bitcoin gaan trouwens!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:54:
[...]
Er kan een hoop mis gaan in deze wereld....
Ja, of je steekt een bedrag in een coin die net keihard wordt gedumped en verliest >15k USD in een minuut. Volgens mij nu al 5-6 weken geleden, maar ik vraag mij nog dagelijks af wat mij bezielde tijdens die actie.

Ach ja, ik heb eergisteren en gisteren een deel van de BNB winst in BTC omgezet. Die heb ik nu in Cake, Theta, XRP en Doge omgezet. Ik weet zeker dat dat een meesterlijke en vooral prachtige actie gaat worden die niet verkeerd uit kan pakken :) Hoort er een beetje bij in deze periode, fouten stapelen zich op en met één klapper maak je die weer meer dan goed. Daarna onthoud je vooral de slechte acties, maar koester de goede acties.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:58
Achja zo kocht ik 1 bitcoin voor 300 euro...

En verkocht hem voor 600 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Een soort warming-up programma voordat ze Bitcoin reclames uitzenden. Gaan ze met zijn allen achter een bal aan rennen op een grasveld. Wel komisch eigenlijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 08:07

Chaes

#HODL

Leuke verhalen om zo te lezen hier van jullie.

Helaas nog student dus nog niet kapitaalkrachtig genoeg om met hele grote bedragen in te stappen. In 2017 natuurlijk ook niet. Wel flink bijgekocht in 2018-2019 waardoor ik nu een leuke winst heb... maar het had (uiteraard) meer kunnen zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
readytoflow schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:04:
[...]

Bleh PSG. Maar ok. Wel inde gaten houden de volgende wedstrijd. Die PSG token ging gisteren +45%.
Uit principe koop ik die token nooit. Al zou ik er rijk van kunnen worden, dat wil ik niet met behulp van Neymar en/of PSG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:04:
[...]

Ja, of je steekt een bedrag in een coin die net keihard wordt gedumped en verliest >15k USD in een minuut. Volgens mij nu al 5-6 weken geleden, maar ik vraag mij nog dagelijks af wat mij bezielde tijdens die actie.

Ach ja, ik heb eergisteren en gisteren een deel van de BNB winst in BTC omgezet. Die heb ik nu in Cake, Theta, XRP en Doge omgezet. Ik weet zeker dat dat een meesterlijke en vooral prachtige actie gaat worden die niet verkeerd uit kan pakken :) Hoort er een beetje bij in deze periode, fouten stapelen zich op en met één klapper maak je die weer meer dan goed. Daarna onthoud je vooral de slechte acties, maar koester de goede acties.
Het zijn zulke momentopnames. En helemaal als het om een beetje geld gaat. Een verkeerde buy- of sell kost je dan achteraf een mooie middenklasser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

benchMarc schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:55:
Ook mooi om te zien dat Ripple weer goed meegaat
Gewoon benieuwd. Vind je dat mooi, omdat je XRP hebt gekocht? Of denk dat echt dat XRP iets zinnigs toevoegt aan deze nieuwe revolutie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
YES schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:05:
[...]

Een soort warming-up programma voordat ze Bitcoin reclames uitzenden. Gaan ze met zijn allen achter een bal aan rennen op een grasveld. Wel komisch eigenlijk.
Je kan er ook gekleurde kaarten mee winnen door als een idioot de bal af te pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Chaes schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:05:

Helaas nog student dus nog niet kapitaalkrachtig genoeg om met hele grote bedragen in te stappen. In 2017 natuurlijk ook niet. Wel flink bijgekocht in 2018-2019 waardoor ik nu een leuke winst heb... maar het had (uiteraard) meer kunnen zijn :P
Also: Life happens. Live a little.

Niet achteraf lopen snotteren dat t meer had kunnen zijn. Dat doe je maar als je straks in je rolstoel achter de geraniums zit.... maar ik vermoed dat daar eerder een hoop verhalen worden verteld die waargebeurd zijn, maar waarvan het lijkt alsof ze uit een sprookjesboek komen. :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:07:
[...]

Je kan er ook gekleurde kaarten mee winnen door als een idioot de bal af te pakken.
Als een soort NFT?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9wvCnkExKe6sPVzPAOsn2YNBbXU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cm9sSNv7BKVF7HRh6ihtxQq2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:22
[...]

Crypto is de champions league. Te vinden op de maan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benchMarc
Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:07:
[...]

Gewoon benieuwd. Vind je dat mooi, omdat je XRP hebt gekocht? Of denk dat echt dat XRP iets zinnigs toevoegt aan deze nieuwe revolutie?
Ik zit maar met 10% van mijn pf in xrp, dus niet echt boeiend. Die extra stijging doet me eigenlijk niks in absolute getallen. Dus nee, niet vanuit mezelf gesproken maar in het algemeen. Hoort gewoon bij het groepje grotere coins en ik vind het goed dat er een zwik altcoins zijn die stevig meedraaien. Dat geeft vertrouwen en body aan het geheel en maakt onderscheid tussen de shitcoins en de serieuzere jongens. Op van die frikandellencoins die bizarre stijgingen van 100% in 2 dagen doormaken zit ik iig niet te wachten, want die wakkeren het volatiliteitsgevoel alleen maar aan.
Dus nee, ik vind het mooi voor het grote geheel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46

In 2017 begonnen met 300 euro in xrp. Dat was al snel 3500 euro. Stukje inleg er toen uitgehaald.. de rest hodl dat ging niet goed. De hele rit naar beneden wekelijks fiat in diverse shitcoins blijven pumpen. Zonder al te grote risico's trouwens, telkens een plukje van mijn salaris en daarnaast een hoop spullen verkocht uit een erfenis wat ik ook deels in crypto gestoken heb. Al met al was het uiteindelijk een vrij fors bedrag. Daar was in 2019 nog zo'n 20% van over.

Uiteindelijk besloten om alle troep te verkopen voor btc, eth en neo. Later nog wat heen en weer geschoven met eth om wat meer alts toe te voegen zoals dot en bnb bijvoorbeeld. In maart 2020, met de corona dip, voor het laatst een leuk bedrag extra ingelegd.

Daarna ging het snel goed, eind dec mijn eerste deel inleg uitgekeerd en in jan, feb en maart de rest + een mooi deel winst.

Vanaf nu hodl tot de moon.

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 13-04-2021 23:17 ]

Zero.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Als je in 18/19 heb gekocht dan zit de mindset goed.

Mijn collega's gingen meedoen op de top in 2017. De jaren hierna heb ik tot vervelens toe aangegeven dat ze hun gemiddelde inkoopprijs drastisch kunnen verlagen. Maar nope. Het was niet interesseert maar.

Toevallig deze week "He collega, dat crypto gaat weer hard hè? Wat zou jij nu kopen?". Ik heb gezegd, nu niks. Nu ben je te laat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:17
YES schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:28:
[...]

Wel mooi om als de bullrun voorbij is, een groot deel van de winst eruit te halen en dan in de bearmarket weer inkopen. Kan je denk ik, inderdaad, heel comfortabel in de bearmarket zitten. Heb er nu al zin in! Oh nee wacht, doe nog maar even verder doorrennen stiertje }:O
Probleem is dat je nooit weet wanneer het echt omslaat. En voor je het in de gaten hebt je in een bear market zit. Mogelijk pas einde jaar. Maar mogelijk ookal komende maand.

Waar de top ligt weet niemand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:05:
[...]

Klinkt grappig. Zouden ze een sport van kunnen maken.
Ik zou dan persoonlijk wat lijnen op dat grasveld verven en 1 persoon verantwoordelijk maken om de ballen weg te stompen. Dat zal dan de persoon zijn die een beetje buiten de groep valt.

Haha ik moest lachen.....binnenpretje, maar dat is natuurlijk onzin....maar ik zou nooit, maar dan ook nooit video-scheidsrechters het spel laten stilleggen, om daarna de beelden 100x te laten kunnen bekijken en toch nog de verkeerde beslissingen te kunnen laten nemen. Maar zover zal het echt nooit kunnen gaan.......wat een rare gedachte 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48

Eens, en als je zo leest dan zie je ook dat iedereen dezelfde (begin) fouten (heeft ge)maakt.

Voor mij is deze run een goede les omdat ik net ingestapt ben (januari dit jaar), maar met die kennis die ik nu vergaar stap ik dan weer in de volgende cycle in :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• benchMarc
Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:15:
Toevallig deze week "He collega, dat crypto gaat weer hard hè? Wat zou jij nu kopen?". Ik heb gezegd, nu niks. Nu ben je te laat
Dus je gaat je eigen advies volgen en nu alles de deur uit doen aangezien het niet meer doorstijgt? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:27

KroeT

[...]

Kol Nedra schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:02:
SHIB gaat ook hard, nog zeker in de kinderschoenen en binnenkort launchen ze SHIBASWAP. Ik zit er al heel vroeg in met een bedrag van een staatslot 🙃
Maargoed tot nu toe dus dikke winst, een staatslot kopen heb je veel minder kans.

Ook Safemoon, nog steeds winst en mooi om te zien dat er steeds beetje meer bij komt 👍🏼
Ik heb voor een paar kratjes Hertog Jan een aantal SHIBs gekocht een maand geleden. Volkomen willekeurige instap. Nu drie keer over de kop. Ik vind het tot dusverre vooral vermakelijk en als ik eerlijk ben verwacht ik van SHIBASWAP - technisch gezien - niet veel. Want het voelt een heeeeeeel klein beetje als een shitcoin maar ik heb plezier en dat telt :)

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Anker geeft even gas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

benchMarc schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:15:
[...]

Ik zit maar met 10% van mijn pf in xrp, dus niet echt boeiend. Die extra stijging doet me eigenlijk niks in absolute getallen. Dus nee, niet vanuit mezelf gesproken maar in het algemeen. Hoort gewoon bij het groepje grotere coins en ik vind het goed dat er een zwik altcoins zijn die stevig meedraaien. Dat geeft vertrouwen en body aan het geheel en maakt onderscheid tussen de shitcoins en de serieuzere jongens. Op van die frikandellencoins die bizarre stijgingen van 100% in 2 dagen doormaken zit ik iig niet te wachten, want die wakkeren het volatiliteitsgevoel alleen maar aan.
Dus nee, ik vind het mooi voor het grote geheel.
Respect daarvoor, klinkt weloverwogen.
Maar vanuit de discussie.....waarom heb je XRP gekocht?

Ik heb het destijds ook gedaan en had er redenen voor. (heeft me geld gekost destijds, maar dat terzijde)
Maar ben oprecht benieuwd naar de redenen om het nu te kopen? (2020/2021)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
DutchCrownNL schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:17:
[...]

Eens, en als je zo leest dan zie je ook dat iedereen dezelfde (begin) fouten (heeft ge)maakt.

Voor mij is deze run een goede les omdat ik net ingestapt ben (januari dit jaar), maar met die kennis die ik nu vergaar stap ik dan weer in de volgende cycle in :)
"Time in the market beats timing the market"

Dat is niet alleen qua winst of verlies maar ook met kennis en een soort emotionele ervaring. If that makes any sense :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:17:
[...]

Klinkt grappig. Zouden ze een sport van kunnen maken.
Ik zou dan persoonlijk wat lijnen op dat grasveld verven en 1 persoon verantwoordelijk maken om de ballen weg te stompen. Dat zal dan de persoon zijn die een beetje buiten de groep valt.

Haha ik moest lachen.....binnenpretje, maar dat is natuurlijk onzin....maar ik zou nooit, maar dan ook nooit video-scheidsrechters het spel laten stilleggen, om daarna de beelden 100x te laten kunnen bekijken en toch nog de verkeerde beslissingen te kunnen laten nemen. Maar zover zal het echt nooit kunnen gaan.......wat een rare gedachte 8)7
Ze zouden ook nog een speler kunnen hebben die juist niet met z'n benen mag, maar ook niet met z'n handen.
En een soort waarschuwingssysteem voor ruw spel: dan krijg je een gele badmuts die belachelijk staat en irritant strak zit, en als de andere spelers m afpakken, mag je niet meedoen tot je je gele badmuts hebt terugveroverd. Bij een tweede gele badmuts krijg je een strak rood badpakje dat je aan moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
benchMarc schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:17:
[...]

Dus je gaat je eigen advies volgen en nu alles de deur uit doen aangezien het niet meer doorstijgt? :+
Al mijn BTC zit vast in een contract. Ik heb geen keuze :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Theta gaat er ook voor, op verschillende timeframes ziet het er prima uit, bij anderen kan de top nu bereikt zijn. Maar we zitten in een bullrun, dus gaan...

@Mooody Ik zit hier sinds een paar dagen ook in XRP, niets mis mee hoor ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MaStar
Ik ook rond 2017/2018 begonnen. Interessant. Portfolio was niets meer waard en nu weer opgekrabbeld.

Ik denk dat iedereen die er wat langer in zit geniet van de stijging, maar niet kan wachten op een correctie van -60% - en daar ook een beetje angstig voor is. We weten dat er een ommeslag komt, maar wanneer?

Achteraf is het makkelijk praten en had iedereen meer geïnvesteerd. Ik houd cash achter de hand om dus ook de komende jaren in te stoppen. En vele die nu beginnen zullen dat bij een flinke downswing niet doen, verwacht ik.

Voorlopig lijkt dit nog niet aan de orde helaas. Wachten, ik word ongeduldig.

Zolang mijn vader, moeder en oom er nog niet inzitten is er veel en veel ruimte tot groei.

[ Voor 46% gewijzigd door MaStar op 13-04-2021 23:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaStar
[...]
Als dit gebeurd weet je dat we de FOMO zone naderen en je moet opassen. Het stijgt nog even door maar klapt daarna naar beneden.... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benchMarc
Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:21:
[...]

Respect daarvoor, klinkt weloverwogen.
Maar vanuit de discussie.....waarom heb je XRP gekocht?

Ik heb het destijds ook gedaan en had er redenen voor. (heeft me geld gekost destijds, maar dat terzijde)
Maar ben oprecht benieuwd naar de redenen om het nu te kopen? (2020/2021)
Heel eerlijk: omdat ik vertrouwen heb in crypto voor de komende tijd en xrp eerder boven de $3 heeft gestaan. Ik heb het idee dat men nu meer vertrouwen in deze markt heeft, gezien de ath van btc. Dat moet ook de andere coins een boost geven dus ik zet in op een stijging die het voorgaande van eind 2017 begin 2018 moet kunnen evenaren of overtreffen.

Waarschijnlijk logica van lik m'n vestje, maarja... aangezien alles gebaseerd is op vertrouwen is de logica sowieso ver te zoeken en is het de waan van de dag/week/maand/jaar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MaStar schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:24:
Ik denk dat iedereen die er wat langer in zit geniet van de stijging, maar niet kan wachten op een correctie van - 60%. Houd cash achter de hand om dus ook de komende jaren in te stoppen.
Klopt, de volgende bullrun wordt de laatste waar ik aan meedoe omdat het "nodig" is. Die daarna hoop ik voor de lol mee te kunnen doen.

Onder de 45 met pensioen gaan klinkt prima :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

benchMarc schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:17:
[...]

Je kunt beter geen mensen advies geven als het hoog staat, als het wel crasht ben jij de gebeten hond...

Wat je bijvoorbeeld beter kunt doen is 2500 Bitcoin stickers bestellen op Aliexpress om uit te delen op de basisscholen. Kids nemen die sticker mee naar huis, pa en ma zien die sticker... Bam.

Ook de kinderen komen zo op speelse wijze in aanraking met Bitcoin, zodra ze oud genoeg zijn herkennen ze dat logo op het interwebs en zo groeien ze op als degelijke, fiat smijtende greater fools om onze bags over te nemen op 900k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:23:
@Mooody Ik zit hier sinds een paar dagen ook in XRP, niets mis mee hoor ;)
Vanuit traders oogpunt zeker niet. Maar ik neem aan dat je geen bag holder wilt worden?

Daarbij ken ik mijn zwakte en zal daarom veel te laat XRP erkennen als de opvolger van BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
MaStar schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:24:
Ik ook rond 2017/2018 begonnen. Interessant. Portfolio was niets meer waard en nu weer opgekrabbeld.

Ik denk dat iedereen die er wat langer in zit geniet van de stijging, maar niet kan wachten op een correctie van -60%.
Ik zit niet op -60% te wachten hoor.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benchMarc
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:27:
Je kunt beter geen mensen advies geven als het hoog staat, als het wel crasht ben jij de gebeten hond...
Ja idd, laat iedereen zelf maar beslissen over waar ze zich het beste bij voelen. En als dat niks is moeten ze niet meedoen, of voor een knaak-vijftig.
Wat je bijvoorbeeld beter kunt doen is 2500 Bitcoin stickers bestellen op Aliexpress om uit te delen op de basisscholen. Kids nemen die sticker mee naar huis, pa en ma zien die sticker... Bam.

Ook de kinderen komen zo op speelse wijze in aanraking met Bitcoin, zodra ze oud genoeg zijn herkennen ze dat logo op het interwebs en zo groeien ze op als degelijke, fiat smijtende greater fools om onze bags over te nemen op 900k.
_/-\o_ Ik begin toch wel te geloven in dat eerdere verhaal over je wietgebruik. Het heeft je creativiteit geen slecht gedaan iig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:27:
[...]

Uitstekend idee!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

benchMarc schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:26:
[...]
Heel eerlijk: omdat ik vertrouwen heb in crypto voor de komende tijd en xrp eerder boven de $3 heeft gestaan. Ik heb het idee dat men nu meer vertrouwen in deze markt heeft, gezien de ath van btc. Dat moet ook de andere coins een boost geven dus ik zet in op een stijging die het voorgaande van eind 2017 begin 2018 moet kunnen evenaren of overtreffen.

Waarschijnlijk logica van lik m'n vestje, maarja... aangezien alles gebaseerd is op vertrouwen is de logica sowieso ver te zoeken en is het de waan van de dag/week/maand/jaar.
Juist prima logica d:)b
En zeker bij dit soort grote alts is het relatief veilig om dat te doen.

Ik ben alleen vrij anti-XRP, omdat het eigenlijk geen "crypto" is. Zowel het doel als de weg er naar toe is haaks op alles wat Bitcoin is. Maar inderdaad, je er kan er geld meer verdienen....en het zal ook niet snel verdwijnen, omdat het geld ze tegen de plinten beukt....dankzij ons.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 13-04-2021 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
Ik heb XRP in 2014 gekocht omdat een klasgenootje aangaf dat het potentieel had om te groeien. Hij had gelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:27:
[...]

Vanuit traders oogpunt zeker niet. Maar ik neem aan dat je geen bag holder wilt worden?

Daarbij ken ik mijn zwakte en zal daarom veel te laat XRP erkennen als de opvolger van BTC.
XRP met z'n Ripple zou voorbijgestreefd moeten worden door WAVES, en dat op zijn beurt weer door TIDAL, en ergens zou er dan nog een Tsunamicoin moeten komen als eindspel. Taalkundig gezien althans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Raaafie schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:34:
Ik heb XRP in 2014 gekocht omdat een klasgenootje aangaf dat het potentieel had om te groeien. Hij had gelijk.
99% van wat je in 2014 kon kopen had potentieel.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Ik denk eigenlijk niet dat er nog een bearmarkt komt. Iedereen hoopt er hier op (ik ook heb fiat klaarstaan dat ik bewust nietgebruik).
Laten we hopen dat ik mis ben en er wel degelijk nog een bearmarkt komt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Raaafie schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:34:
Prijs XRP in 2014: $0.02
Huidige prijs XRP: $1.76
Rendement: 8.800%

Prijs BTC in 2014: $500
Huidige prijs BTC: $63.000
Rendement: 12.600%

Zelfs met de "meest veilige belegging in crypto" zou je dus meer redement hebben behaald dan met "m00nshot" XRP. En reken er maar op dat je XRP niet zou hebben gehodld van $0.02 naar $1.76 ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 13-04-2021 23:40 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:02
Aarebe1 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:36:
[...]

Ik ken vrijwel niemand uit de '17 generatie die niet in een 'scam, exit of hack' getrapt is.
In 2017 was ik nog een arme student. Eigenlijk enkel op de grotere coins meegeleefd en daarmee dus nooit in scams oid getrapt. Ik heb juist hele tegels volgeschreven met waarom talloze shitcoins echte shitcoins zijn :P
Wel ooit eens bijna een ETH wallet adres verloren, maar die heb ik kunnen recoveren. Wel van geleerd.

Destijds was het spelen met de waarde van een goeie stapel kratten bier zegmaar :+ potverdikkie wat was ik blij toen ik ergens in november/december toevallig een Ripple nieuwsbericht langs zag komen. Dikke x5 ofzo meegepakt toen, leuke studententijd gehad :P
Destijds was ik al gestressed als ik op -€50 of iets dergelijks stond, immers toch een avond stappen hè :P daar leer je ook aan te wennen.

Maar uiteindelijk/achteraf heb ik teveel de dips verkocht en terug geFOMOd op de top. Ik stond op een hele leuke winst, maar uiteindelijk was ik 1 van de mensen die rond de $19.000 de winsten van een ander heeft gefinancierd _O- uiteindelijk 2017 met een bescheiden winst afgesloten denk ik.
Mijn videokaart om ETH mee te minen heb ik aangekocht na de echte bullrun. ETH minen was nog winstgevend, maar de weg omlaag was al ingezet. Desalniettemin kaart redelijk terug kunnen verdienen, uiteindelijk gestopt met minen.

Anyhow: inmiddels geen student meer. Coins uit 2017 gehodl. Plan getrokken: hodl bitcoin en doe geen daytraden want dat kan ik toch niet. Vorig jaar wat begonnen met DCA'en wanneer mogelijk.
Is het de meest profitable strategie? Nee. Maar deze risk/reward is echter precies wat mij goed ligt. Of het nou -10% of +10% doet, ik slaap er niet minder om.

So far gaat het dus super prima. Ik had het niet anders gedaan achteraf ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:14
Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:37:
[...]

Zelfs met de "meest veilige belegging in crypto" zou je dus meer redement hebben behaald dan met "m00nshot" XRP.
bereken het aan de hand van de ath krijg je wel iets anders te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:27

St@m

@ Your Service

freshprince schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:37:
Ik denk eigenlijk niet dat er nog een bearmarkt komt. Iedereen hoopt er hier op (ik ook heb fiat klaarstaan dat ik bewust nietgebruik).
Nou, ik hoop niet op een bearmarket hoor. Doe maar even x100 de hele bende. Heb ik mijn schaapjes op het droge.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:40
Ik denk eigenlijk niet dat er nog een bearmarkt komt.
Ah, deze reactie geeft wel aan in welk stadium van de bull market we zitten _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ik heb een ander idee: laten we gewoon hopen van niet. Ik hoop gewoon dat alle coins dit jaar nog x1000 doen. Dan is iedereen hier milhoenair! Wie hoopt er nou op een bearmarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Toerq schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:39:
[...]

Een oude ATH is een garantie tot succes? Sorry, dat wist ik niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
The Redman schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:41:
[...]

Ah, deze reactie geeft wel aan in welk stadium van de bull market we zitten _/-\o_
En welk stadium is dat? Dat ik kan beginnen timen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
In 2017 dachten we dat ook niet. Praktijk leert dat er altijd een ommekeer komt, vroeg of laat. Wees niet bang ;) En lees dit topic dan nog eens terug.

Kan overigens ook pas na eind dit jaar zijn - dit stijgt nog wel even door.

Leuke graadmeter: https://www.blockchaincenter.net/bitcoin-rainbow-chart/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

freshprince schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:43:
[...]

Zelfde als anderhalve maand geleden toen er ook mensen hoopten op een bearmarket en dachten dat die nooit meer zou komen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Toerq schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:39:
[...]

Als je de all time low van BTC erbij pakt krijg je ook heel wat anders te zien, en nee een vorige ath zegt geen reet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
The Redman schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:41:
[...]

Precies ;) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:37:
[...]

Zelfs met de "meest veilige belegging in crypto" zou je dus meer redement hebben behaald dan met "m00nshot" XRP. En reken er maar op dat je XRP niet zou hebben gehodld van $0.02 naar $1.76 ;)
Ik heb al mijn XRP nogsteeds, maar dat komt alleen maar omdat ik mijn private key kwijt ben :+
BTC had ik ook in 2014 maar die heb ik voor een massive 100% gain verkocht in 2015.

Jong, dom en onwetend zullen we maar zeggen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Raaafie op 13-04-2021 23:46 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
freshprince schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:43:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4e_OZa5jdE7z6-abhfCKqD7VPPY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JpXUg8qvREjs8ae5k24g1lB0.jpg?f=user_large

Maar ik hoop dat we nog niet op dat punt zitten.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
This time it's different

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Pelox schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:47:
[...]

[Afbeelding]

Tuurlijk niet, deze keer is het niet anders. Duurt nog wel even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Pelox schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:47:
[...]

[Afbeelding]

Naja, het kan natuurlijk ook zijn omdat crypto toen redelijk in de kinderschoenen stond het nog aftasten was. Destijds wakkerde de economie ook aan. Nu staan de beurzen skyhigh, terwijl USA vrolijk ontiegelijk veel dollars in het afgelopen jaar in omloop heeft gebracht. Ivm corona kan het gewoon economisch niet zo top gaan lijkt me, en mogelijk is de crypto voor velen een betere investering nu. Geen id, ik zeg maar wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Raaafie schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:46:
[...]

Ik heb al mijn XRP nogsteeds, maar dat komt alleen maar omdat ik mijn private key kwijt ben :+
BTC had ik ook in 2014 maar die heb ik voor een massive 100% gain verkocht in 2015.

Jong, dom en onwetend zullen we maar zeggen 8)7
Maakt niet uit, ze dumpen zelf 1 miljard XRP per maand op markt en de founders verkopen delen van hun bags ook op regelmatige basis. Als zij er al geen vertrouwen in hebben, moet je blij zijn dat je er van af bent toch? :+

XRP kan nog flink stijgen in prijs denk ik. Mede dankzij het feit dat het op Coinbase staat en ze een grote fanbase hebben. Het wordt alleen tijd dat er iets zinnigs met de token XRP wordt gedaan.....we wachten het af....al sinds 2014

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 13-04-2021 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
@benchMarc train je nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
Even wat BTC ingewisseld voor COMP, die lijkt me naar een mooie weg naar boven te gaan 🙂

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• benchMarc
Jazeker! Toevallig eind vorige week een weddenschap gewonnen van een collega. Hij zei in Q3 2020 vooraan ~10 andere collega's dat het op mijn leeftijd (36) niet meer lukt om een sixpack te krijgen. Hij zag mij namelijk na mijn dirty bulk op 5300kcal per dag bij 108kg afgelopen zomer. Dus heb even 21kg gecut en sta nu op 87kg 9% vet. De weddenschap heeft ie verloren en ik krijg 1000nok, maar het gaat mij om de eer :) die 1000nok is goed voor 10 halve liters hier, die ik dan mooi aan de rest kan uitdelen als rondje (Noren kennen het principe rondjes geven niet met gemiddeld 9eur per pilsje).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Kol Nedra schreef op woensdag 14 april 2021 @ 00:07:
Even wat BTC ingewisseld voor COMP, die lijkt me naar een mooie weg naar boven te gaan 🙂
Ah, dat doet me denken aan de nieuwste ICO waar ik vandaag over hoorde: KOMPL. Alleen te minen als je op steenkolen je mining rig stookt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Hij sneeuwde wat onder vanmiddag tussen alle Mina's en Cere's...Waar moet ik allemaal zijn om bij nieuwe listings in te schrijven?
ik heb nu:
Pancake, Uniswap, crypto.com, republic, Coinlist, coinbase. Binance uiteraard. Wat moet ik hier nog aan toevoegen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Coinbase Sets Reference Price At $250, Well Below Last Private Market Trade
Afbeeldingslocatie: https://assets.zerohedge.com/s3fs-public/styles/inline_image_mobile/public/inline-images/coin-stock-4.jpg?itok=Z0Dq8don

Artikel en bron: https://www.zerohedge.com...last-private-market-trade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

readytoflow schreef op woensdag 14 april 2021 @ 00:20:
Hij sneeuwde wat onder vanmiddag tussen alle Mina's en Cere's...Waar moet ik allemaal zijn om bij nieuwe listings in te schrijven?
ik heb nu:
Pancake, Uniswap, crypto.com, republic, Coinlist, coinbase. Binance uiteraard. Wat moet ik hier nog aan toevoegen?
Je moet dat gewoon eigenlijk helemaal niet doen. Tenzij je geld weg wil gooien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

BTC ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
Mooi hoor doge...
Nog even naar de 10 ct € dan knal ik die hypezooi er uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Man, stop eens met dat doemdenken.. Brrr wat nou er komt geen bear market? Die moet er komen! Nog eentje maar! Daarna hoeft het niet meer :+
Btc ff een ath van 100k aantikken ofzo, dan weer lekker terug naar 10 a 15k.eth weer ff terug naar 200e..en ik ben blij. Maja, zul je net inderdaad zien dat we opeens geen bearmarket zien zoals de afgelopen 3x.....hmm nah vast wel toch? :p

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

100k maar? Think big, keiharde FOMO en we pompen naar 300k - 500k. Daarna een beren markt waar de stieren geen brood van lusten en iedereen weer op de rand van een wolkenkrabber staat. Totdat na 3 jaar de eerste roffel van stieren weer te horen is. Ahhh crypto stress, ik leef 10 jaar korter denk ik. :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
[...]

Als je in 18/19 heb gekocht dan zit de mindset goed.

Mijn collega's gingen meedoen op de top in 2017. De jaren hierna heb ik tot vervelens toe aangegeven dat ze hun gemiddelde inkoopprijs drastisch kunnen verlagen. Maar nope. Het was niet interesseert maar.

Haha, waarschijnlijk had je nog een blik van afgunst gekregen ook.

Dat is ook een beetje het probleem wat zich steeds voor doet.
Wanneer alles laag staat is er geen interesse, want het zakt wellicht naar 0.
Gaat alles skyhigh dan wordt het weer interessant. (Lekker menselijk)

Het nieuws doet hier dan nog een schepje bovenop natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:30:
[...]

Juist prima logica d:)b
En zeker bij dit soort grote alts is het relatief veilig om dat te doen.

Ik ben alleen vrij anti-XRP, omdat het eigenlijk geen "crypto" is. Zowel het doel als de weg er naar toe is haaks op alles wat Bitcoin is. Maar inderdaad, je er kan er geld meer verdienen....en het zal ook niet snel verdwijnen, omdat het geld ze tegen de plinten beukt....dankzij ons.
Bitcoin is crypto, crypto hoeft geen bitcoin te zijn.
XRP maakt gebruik van cryptografische versleutelingen in een gedistribueerde database.
In elke block zit een cryptografische hash van het vorige blok.

Dat is toch per definitie crypto.

Tenzij je vind dat crypto tegen het hele monetaire systeem is of moet zijn, dat is een ander verhaal.

Voorlopig gaan banken niet weg, ook zullen zij niet zo snel hun machtspositie opgeven.
Dan vind ik de potentiële kans die XRP heeft heel erg mooi.
Als Ripple voor elkaar kan krijgen dat de regulering duidelijk wordt en banken er gebruik van kunnen maken (om nog meer kosten te besparen) , dan kan dit een goudmijn zijn.

Heel veel mensen vallen nog steeds over het feit dat ongeveer de helft van alle XRP’s nog in bezit van Ripple is. Dit is ook wel te begrijpen. Daarom heeft Ripple destijds alles in Escrow contracten gezet zodat het niet tegelijk op de markt kan komen.
Wat ze al gelandere tijd doen/deden is XRP verkopen aan andere partijen om liquiditeit te krijgen en het systeem op gang te krijgen.

Er zitten zoveel tandwielen in dit gevaarte, er zijn heel veel dingen die mis kunnen gaan, maar de nieuwsberichten die ik tegenkom zijn veelal positief.
Ook acht ik de kans groot dat ze de rechtszaak winnen of settelen met de SEC en dat er duidelijkere regulering komt.

Als je geen vertrouwen hebt in Ripple/XRP kan je er het beste van wegblijven.
Heb je er wel vertrouwen in of wil je een gokje wagen dan kan je er wel wat fiat in steken.

Uiteindelijk moet je doen waar je je prettig bij voelt natuurlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:51:
[...]

Maakt niet uit, ze dumpen zelf 1 miljard XRP per maand op markt en de founders verkopen delen van hun bags ook op regelmatige basis. Als zij er al geen vertrouwen in hebben, moet je blij zijn dat je er van af bent toch? :+

XRP kan nog flink stijgen in prijs denk ik. Mede dankzij het feit dat het op Coinbase staat en ze een grote fanbase hebben. Het wordt alleen tijd dat er iets zinnigs met de token XRP wordt gedaan.....we wachten het af....al sinds 2014
Maximaal 1 Miljard dat gebruikt wordt om het ecosysteem te groeien, de rest gaat regelrecht terug in een nieuw Escrow contract.
Kan je mooi terug vinden in de kwartaalcijfers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:11
Mooi om tijdens de nachtdienst een volle MOON van ADA te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
keanu_ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 04:57:
Mooi om tijdens de nachtdienst een volle MOON van ADA te zien!
Gaat lekker ja. Hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:49

WhySoSerious

Be the change.

Lekker nachtje voor ETH. Wordt dat allemaal door dikke BNB gefinancierd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
Alles gaat los!! BTC ATH, ETH ATH, ADA ATH :D

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:22
Moon of Maaaaars?

Doge :) krijg wel weak hands om die munt eruit te gooien nu.

Dego is de enige flut munt die bij mij nog een dikke min heeft :')

[ Voor 79% gewijzigd door AMARONE op 14-04-2021 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
Er is ook een kans dat we na een crash jaren geen ATH’s meer gaan zien, Corona heeft er voor gezorgd dat veel mensen gingen investeren. Ik verwacht veel uitvloei als het normale leven er straks weer is (mensen hebben het geld nodig voor andere dingen, whales gaan andere investeringen doen) Een BTC deep naar $23,5k zou niet eens gek zijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
De 64k is op meerdere beurzen aangetikt. Ik ben benieuwd of dit zich doorzet.
Pagina: 1 ... 236 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!