[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 235 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.065 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
EvilTurkey schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:39:
ADA is helaas blijven steken op 1.43 ;(
Wellicht dat we morgen de 1.50 gaan passeren? O-)
No panic hij komt wel weer terug op de 1.20 >:)

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
EvilTurkey schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:39:
ADA is helaas blijven steken op 1.43 ;(
Wellicht dat we morgen de 1.50 gaan passeren? O-)
Nieuwe ATH of rekt, dat zijn eigenlijk de opties :P

Motor-forum.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

teken ik voor

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:19
St@m schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:34:
[...]

Inderdaad.. stom geroep van mensen die die boot hebben gemist.
8)7 8)7

Haha, waarom reageer je zo TRIGGERED ;w

Wat meer spanning en sensatie mag wel. Het is erg saai zo unidirectioneel. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 13-04-2021 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:47
keinless schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:25:
[...]

Hahaha kloptt, maar ja de mensen die in bitcoin stappen nemen natuurlijk geen genoegen met 46% want het moet natuurlijk perse 10x over de kop gaan en is bitcoin voor die nieuwe henk en ingrids niet meer interessant :+
Nee, doe maar 20x
ADA en VET zijn goed op weg :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Ik ook staat nog steeds in stake voor die onbetaalbare TLM.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:35:
Ik ben mijn shitcoinportfolio aan het verkleinen met de verkoop van TKY... die is eindelijk wat waard zodat ik het kan transferren. Wat zal ik daar voor terugkopen?
XRP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ronald.42 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:47:
[...]

Ik ook staat nog steeds in stake voor die onbetaalbare TLM.
Ik niet meer, per BNB krijg je er nu 10 eurocent voor ofzo? Ik krijg nog meer met statiegeld..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-09 19:20
Iemand in storj?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:30:
Ik denk dat Bitcoin makkelijk die $100k zal halen

Ook denk ik nog steeds dat de launchpad geen f*ck doet met de BNB prijs :P
BTC gaat zeker de 100k halen, maar niet deze run denk ik.
Bij 70-75k ga ik toch wel denken over exit.
Ik ben met Crypto begonnen middenin de bullrun, dus kan snel in de -% gaan (denk ik)

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan zo fucking bizar moon dat alle sceptics minimaal 10 jaar onder een steen kruipen, biddend dat het overwaait.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wru5luQOftDMt-DmbIC3yEKqEXA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VFUEiPNWy3faDTvlSZsi7hFY.jpg?f=fotoalbum_large

Bitcoin.

Dikke vette lambomoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:05
WhySoSerious schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:38:
[...]

Precies, als mensen nu al denken dat ze hoogtevrees ontwikkelen... >:)

Desalniettemin ben Ik toch van plan om er binnenkort weer een flufje uit te halen hoor.
"weer"? HODL!

Nee, winst pakken is nooit verkeerd denk ik ;)

Zelf ben ik nog niet op dat punt aangekomen. Ik zit nog steeds redelijk in de all-or-nothing modus :+ mijn exit strategy indicators zijn nog niet gehit.
Mogelijk ga ik er ietsje onder de 100k anders over denken :P

Sowieso verkoop ik straks liever op -30% na de top, dan dat ik blijk verkocht te hebben op 30% onder de top die nog moet komen. Met de winst die dan nog overblijft zal ik nog steeds erg tevreden zijn :) gaat om een redelijk hoog risico misschien (omlaag kan hard gaan), maar zonder risico kom je er niet.
Ik ben er sowieso ook met fors minder geld ingestapt dan velen hier (denk ik :P), wellicht dat ik daarom ook bereid ben dat risico te nemen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Bensimpel schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:48:
[...]

Ik niet meer, per BNB krijg je er nu 10 eurocent voor ofzo? Ik krijg nog meer met statiegeld..
Klopt maar ik doe er verder toch ook niks mee. Hij moet nog naar de 1000 weet je wel d:)b

Heb vandaag nog wel wat euro's in REN ENJ en ETH gestopt. Maar zien wat dat gaat doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:51:
We gaan zo fucking bizar moon dat alle sceptics minimaal 10 jaar onder een steen kruipen, biddend dat het overwaait.

[Afbeelding]

Bitcoin.

Dikke vette lambomoon.
Crypto gaat gewoon meer waard worden dan dat goud hoor, dat is wel duidelijk.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Ik hoop zo dat jullie allemaal blijven hangen in de volgende bear market. Gaat echt gezellig worden met zoveel mensen :P

Dit is een verkapt "Pak winst in BTC en hodl je moeder"-advies.

[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 13-04-2021 21:54 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ronald.42 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:51:
[...]

Klopt maar ik doe er verder toch ook niks mee. Hij moet nog naar de 1000 weet je wel d:)b

Heb vandaag nog wel wat euro's in REN ENJ en ETH gestopt. Maar zien wat dat gaat doen :9
Nouja, iedere cent telt dan haha.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Bensimpel schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:52:
[...]
Crypto Bitcoin gaat gewoon meer waard worden dan dat goud hoor, dat is wel duidelijk.
100% eens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:53:
Ik hoop zo dat jullie allemaal blijven hangen in de volgende bear market. Gaat echt gezellig worden met zoveel mensen :P
Zeker weten, Crypto is een leuke hobby geworden, bull of bear, het is gewoon fun 😊

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:54:
[...]

Zeker weten, Crypto is een leuke hobby geworden, bull of bear, het is gewoon fun 😊
Ik heb ervaren dat de bear market minder leuk is, zeker wanneer je vanuit de euforie van een bull market komt. Heb veel geld verloren in die periode, maar ik zal dan de enige zijn geweest.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Nee, sorry... ik wil veel doen, maar XRP kopen lukt me echt niet. :D :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh

Dit is een verkapte "Pak winst in BTC en hodl je moeder"-advies.
Gezellig met z'n allen rond een vuurtje onder de brug?

Huilen van het lachen om de zoveelste meme, of lachen van het huilen door onze verdampte Lambo's?

d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29

Dit is een verkapte "Pak winst in BTC en hodl je moeder"-advies.
Ik kan niet wachten op de bear om dan hier weer dingen te leren.

Toen ik hier een jaartje geleden kwam kijken (weg van de pubers op fok!) Was ik echt enthousiast door het niveau. Het verwaterd nu een beetje door alle nieuwe moonboys hier. Niks persoonlijks uiteraard. En ik help graag mee, maar haal er nu zelf veel minder uit qua informatie kennis en inzichten :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Bensimpel schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:53:
[...]

Nouja, iedere cent telt dan haha.
0.020 TLM per uur 7(8)7 maar goed het is rendement.
En TLM zal vast niet verder zakken mag ik aannemen.
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Richh schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:56:
[...]

Huilen van het lachen om de zoveelste meme, of lachen van het huilen door onze verdampte Lambo's?

Ik vind dat een lastige om op te reageren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:30:
Ik denk dat Bitcoin makkelijk die $100k zal halen

Ook denk ik nog steeds dat de launchpad geen f*ck doet met de BNB prijs :P
Ik ook. Ik ga wel op $200 wat verkopen eerlijk gezegd.

En ik wéét dat de launchpad niks met de prijs doet. Maar krijg dat sommige mensen maar eens door hun botte kop heen... een chain met 4 miljoen transacties per dag waar BNB de native token van is, een aangekondigde deflatie van (nu nog) 50%, of als je een retail-optie zoekt: steeds hogere cash-back op je Binance Visa-kaart.
Maar nee, die gratis shitcoins in de launchpool, die doen het hem!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Richh schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:56:
[...]

Nee joh, we spreken elkaar op mijn nieuwe landgoed, kom dan wel met je lamborghini.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:36
De enige lambo die hier kán verdampen is een lego-lambo :+
Dus daar kan ik nog wel om lachen.

Al zal ik in de bear market toch waarschijnlijk naar Fiat gaan. Om weer in te stappen als het consolideert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Ik maak gebruik van Coinigy.com maar begrijp niet helemaal hoe ik de FIB RETRACEMENT moet gebruiken.
Moet je de hoogste punt verbinden met de laagste? Of werkt het toch anders?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Ronald.42 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:57:
[...]

0.020 TLM per uur 7(8)7 maar goed het is rendement.
En TLM zal vast niet verder zakken mag ik aannemen.
:+
ingame heb je 10 TLM of meer afhankelijk van je gear in een uur. en die kan je later versturen. Ik weet het wel als je af en toe op een knop moet klikken

[ Voor 4% gewijzigd door nemesis2212 op 13-04-2021 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

nemesis2212 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:02:
[...]

ingame heb je 10 TLM in een uur. en die kan je later versturen. Ik weet het wel als je af en toe op een knop moet klikken
niet meer alleen op een knop, het is nu ook zo dat je hele iritante catchpa's moet aanklikken. Klik op stoplichten enzo. Mega iri. Teleport functie naar Binance werkt alleen met meer dan 100 TLM.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:55:
[...]

Ik heb ervaren dat de bear market minder leuk is, zeker wanneer je vanuit de euforie van een bull market komt. Heb veel geld verloren in die periode, maar ik zal dan de enige zijn geweest.
De bear is heftig. Wanneer je een vallend mes probeerde te vangen meteen -10 tot -30% eraf, traders die het niet meer aankonden en opgaven, mensen die langskwamen in paniek en niet meer wisten wat ze moesten doen...

Shitcoins die -90% gingen in 3 maanden, teams van projecten die uit elkaar vielen, ICO's die stopten omdat de funds sneller verdampten dan ze konden spenden...

Dikke vette despair.

Pure hebzucht en greed die omslaat in paniek, spijt en verdriet.

Had het voor geen goud willen missen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
Bensimpel schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:00:
[...]

Nee joh, we spreken elkaar op mijn nieuwe landgoed, kom dan wel met je lamborghini.
Is een Tesla ook goed? Zeker als Elon de BTC betaling voor Europa aan gaat zetten heeft die toch mijn voorkeur ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 21:42
[...]

Klopt... jij was de enige... nog bedankt voor het oppakken van die rekening >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Richh schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:04:
[...]

Is een Tesla ook goed? Zeker als Elon de BTC betaling voor Europa aan gaat zetten heeft die toch mijn voorkeur ;)
Vooruit, maar dan wel een hele mooie Tesla, niet de budget versie. :+ Cybertruck is ook welkom.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:57:
[...]

Ik kan niet wachten op de bear om dan hier weer dingen te leren.

Toen ik hier een jaartje geleden kwam kijken (weg van de pubers op fok!) Was ik echt enthousiast door het niveau. Het verwaterd nu een beetje door alle nieuwe moonboys hier. Niks persoonlijks uiteraard. En ik help graag mee, maar haal er nu zelf veel minder uit qua informatie kennis en inzichten :)
Je hebt maar 1 of 2 "bear market shitcoins" nodig om je naar het volgende level te brengen. Je moet dan wel het lef (en wat cash) hebben om daar voor te gaan (en uiteraard een snufje geluk)

Eenmaal in de bull market zijn er nog genoeg kansen, maar speelt fomo (aangewakkerd door Youtube of "nieuwe software releases blahblah") de grootste rol. Daar heb je minder invloed op. Teveel ruis, terwijl je juist een investering zoekt die over 5 jaar nog vol in de markt staat.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 13-04-2021 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Er komt hoe dan ook niet enig moment dat ik een game ga spelen. Kan ik beter een beun klusje doen dat leverd dan meer op dan naar een game schermpje kijken en op een knopje drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik wel! Moet dan aan de bak om mijn verliezen terug te verdienen :P
Heb alle échte shitcoins inmiddels de deur uitgedaan. Winst ga ik zoveel mogelijk in btc steken. En natuurlijk panic sellen als ik denk een beer te zien :+

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ronald.42 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:06:
Er komt hoe dan ook niet enig moment dat ik een game ga spelen. Kan ik beter een beun klusje doen dat leverd dan meer op dan naar een game schermpje kijken en op een knopje drukken.
Ik speel het meer voor de NFT's 8)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:04:
[...]

De bear is heftig. Wanneer je een vallend mes probeerde te vangen meteen -10 tot -30% eraf, traders die het niet meer aankonden en opgaven, mensen die langskwamen in paniek en niet meer wisten wat ze moesten doen...

Shitcoins die -90% gingen in 3 maanden, teams van projecten die uit elkaar vielen, ICO's die stopten omdat de funds sneller verdampten dan ze konden spenden...

Dikke vette despair.

Hahaha het was een mooie tijd :9

Ik heb nu alleen virtueel iets meer te verliezen.. al is het niet meer mijn eigen geld

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ondertussen een mooie W-shaped recovery op de 5 minute chart, onderweg omhoog in de flag :P

Lekker bullflags blijven tekenen de komende dagen Bitcoin. Ga zo door d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:04:
[...]

Dikke vette despair.

Zonder dalen geen pieken. Zonder verdriet, geen vreugde. Zonder zee, geen strand. Zonder schoonmoeder, geen vrouw. Zonder cavia, geen caviahok. Al zijn er mensen die een leeg caviahok in hun woonkamer hebben staat om de suggestie te wekken dat ze liefde hebben voor dieren en levende orgamisme in het algemeen. Je prikt daar vrij snel doorheen, omdat er onaangevreten wortels in liggen. Maar dit terzijde.... Dat soort emotie ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 13-04-2021 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:12:
[...]

Zonder dalen geen pieken. Zonder verdriet, geen vreugde. Zonder zee, geen strand. Zonder schoonmoeder, geen vrouw. Zonder cavia, geen caviahok. Al zijn er mensen die een leeg caviahok in hun woonkamer hebben staat om de suggestie te wekken dat ze liefde hebben voor dieren en levende orgamisme in het algemeen. Je prikt daar vrij snel doorheen, omdat er onaangevreten wortels in liggen. Maar dit terzijde.... Dat soort emotie ;(
Zonder kip geen ei, zonder ei geen kip

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:54

Licko

ZVDK

[...]
Al zijn er mensen die een leeg caviahok in hun woonkamer hebben staat om de suggestie te wekken dat ze liefde hebben voor dieren en levende orgamisme in het algemeen. Maar dat terzijde....
Wel regelmatig 't hok schoonmaken dan.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:08:
[...]

Hahaha het was een mooie tijd :9

Ik heb nu alleen virtueel iets meer te verliezen.. al is het niet meer mijn eigen geld
Dan troosten we elkaar gewoon weer in dit crypto lotgenoten topic, waar we elkaar via DM de meest illegale verdovende middelen sturen om de financiële pijn te onderdrukken.

En elkaar peer pressuren om te blijven hodlen en bij te kopen als echte full blown retards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Bensimpel schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:14:
[...]

En geen uitsmijter..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Hoe we met weemoed terugkijken op de bear. De goede oude tijd.

Toen ik nog een VeChain node had (1mil VET) die sneller devalueerde als dat de VTHO binnenstroomde.

Of ICX staken in 2018 tegen dik 20% APY. Dat was bizar veel pre-DeFi. Die moest je nog locken voor 21 dagen. En dat ging ik dan dagelijks met de ledger compounden. 30 handelingen voor een extra €0.1 per dag aan rente.

#genieten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:46

Side-Kick

Timmy!

Nog niet heel lang actief op de cryptomarkt, maar je hele pf dik in het groen zien staan is wel genieten wetende dat het morgen weer zomaar anders kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wat denken jullie wat BTC gaat doen? Mij lijkt meest logische dat ie een correcte gaat krijgen, maar blijft ie boven de 60k?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:19:
Wat denken jullie wat BTC gaat doen? Mij lijkt meest logische dat ie een correcte gaat krijgen, maar blijft ie boven de 60k?
Die komt voorlopig niet meer onder de 61.5k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Je kan ook hebben dat je cavia dood is, maar het hok er nog staat. En je hebt zieke geesten die wortels houden in zo'n hok.

Zonder zee geen strand ben ik het roerend mee eens. Je hebt in bijvoorbeeld Nijmegen mensen die zeggen dat ze naar het strand gaan en dan gewoon naast de Waal gaan liggen. Dat is natuurlijk gewoon een oever, geen strand.

Afijn, ik blijf wel bij een bear markt, ofschoon ik hoop op tijd uit te stappen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:14:
[...]

Dan troosten we elkaar gewoon weer in dit crypto lotgenoten topic, waar we elkaar via DM de meest illegale verdovende middelen sturen om de financiële pijn te onderdrukken.

En elkaar peer pressuren om te blijven hodlen en bij te kopen als echte full blown retards.
En toch vind ik het heerlijk. Na die eerste 3 weken door het bloed zwemmen en nog wat zooi in de uitverkoop doen, komt bij mij de zon alweer op. Rustig zonder haast weer een plan maken. Niet elke dag koersen kijken, geen stress van te grote long posities, geen YouTube adhd duitsers, rustig slapen, niet voor de 10000x dingen uitleggen aan familie/vrienden/ op fora. Gewoon lekker chillen en genieten. Dan na 1,5 jaar weer rustig dca opstarten. Ik kan niet wachten.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ligt er wel een beetje aan of ik na deze bull "klaar" ben 8) _O-

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Zonder Bitcoin, geen BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik zeg het nog een keer, waarom meteen een correctie?? na een volle maand zijn we eindelijk weer aan het stijgen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KS0oCvOprfYxodcCKGUexrlDXEQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oobimU6IV3aeXVwnMZSBTcNd.png?f=fotoalbum_large

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
[...]

Waarom dan ook verkopen in een bear market, als je weet dat er een moment gaat komen dat alles weer omhoog gaat? Toch gewoon een kwestie van vasthouden? Of is het de angst dat hij nooit meer dat prijspunt zal bereiken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Beste Mooyal, als BTC daalt naar 60k maar daarboven weet te blijven, is er absoluut geen sprake van een correctie.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Oh my gawd, die koers :)

Friese hits van een jaar terug gaan ondertussen viral in de USA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Bensimpel schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:03:
[...]

niet meer alleen op een knop, het is nu ook zo dat je hele iritante catchpa's moet aanklikken. Klik op stoplichten enzo. Mega iri. Teleport functie naar Binance werkt alleen met meer dan 100 TLM.
true, super irritant die captcha's, maar schijnbaar hebben ze dat gedaan om een hele hoop bots de nek om te draaien wat weer goed is!

ik zit nu op 90 TLM door farmen afgelopen 3 dagen. Dus bij 100 ga ik ze teleporten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:20:
[...]

Ja maar na dat "klaar" zijn zit nog meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:56:
[...]

Nee, sorry... ik wil veel doen, maar XRP kopen lukt me echt niet. :D :+
Haha, vaak ben je te bang 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Op welke termijn? Hij gaat dit jaar naar de 100$k+. Hoe hij er komt, geen idee... maar dat gaat ie halen. Dat riep ik eind vorig jaar al en daar blijf ik bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:22:
[...]

Ja maar na dat "klaar" zijn zit nog meer :9
:D kak! :/

Ik ga vast op zoek naar de adder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
anti elppa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:20:
[...]

En toch vind ik het heerlijk. Na die eerste 3 weken door het bloed zwemmen en nog wat zooi in de uitverkoop doen, komt bij mij de zon alweer op. Rustig zonder haast weer een plan maken. Niet elke dag koersen kijken, geen stress van te grote long posities, geen YouTube adhd duitsers, rustig slapen, niet voor de 10000x dingen uitleggen aan familie/vrienden/ op fora. Gewoon lekker chillen en genieten. Dan na 1,5 jaar weer rustig dca opstarten. Ik kan niet wachten.
Precies dit, op tijd winsten pakken. Na de top ruim een jaar niets kopen en dan weer opnieuw beginnen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:23
Fortune favors the brave zullen we maar zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
.GoO schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:21:
[...]

Waarom dan ook verkopen in een bear market, als je weet dat er een moment gaat komen dat alles weer omhoog gaat? Toch gewoon een kwestie van vasthouden? Of is het de angst dat hij nooit meer dat prijspunt zal bereiken?
Ik hodl ook zrker 40 tot 50% van mijn btc door....just in case. Ook zo gedaan na 2013 en 2017. Werkt prima. Na paar maanden kijk je er niet meer naar om. Sterker nog, afgelopen bear stukken van 4 a 5 maanden niet naar pf gekeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:20:
[...]

Klaar ben je nooit.

Als je straks miljonair bent, is het juist lachen om wanneer alles op zijn gat ligt, wat kansen te pakken.

Ik denk wel dat deze bullmarket uit fases gaat bestaan en voor luitjes uit de vorige bear market nog heel lang een bull market zal blijven. Daarvoor is het product (Bitcoin) sterk genoeg, gesterkt door het momentum (Corona-crisis, valuta devaluatie, verlies in vertrouwen van de bank 1.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

nemesis2212 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:21:
[...]

true, super irritant die captcha's, maar schijnbaar hebben ze dat gedaan om een hele hoop bots de nek om te draaien wat weer goed is!

ik zit nu op 90 TLM door farmen afgelopen 3 dagen. Dus bij 100 ga ik ze teleporten
Gratis 30 euro dus ;) Ik heb mining gear aangeschaft, gaat nu wel een stuk sneller. op Naron 16:1 betaal je trouwens nu 1% comissie.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ik heb er LINK voor gekocht.

Gewoon omdat:
- Het een blauw logo heeft
- Het is 6-hoekig, dus mijn autisme krijgt ook de ruimte
- Hij kietelt de ATH
- I'm in it for the tech 8)
- Het kan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

anti elppa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:25:
[...]

Ik hodl ook zrker 40 tot 50% van mijn btc door....just in case. Ook zo gedaan na 2013 en 2017. Werkt prima. Na paar maanden kijk je er niet meer naar om. Sterker nog, afgelopen bear stukken van 4 a 5 maanden niet naar pf gekeken
Herkenbaar. Toch ben ik te maxi om 50% te verkopen. Hodl'en is een vak. (Enkel BTC, alts gaan er vrij snel uit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:37

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:25:
[...]
Als je straks miljonair bent, is het juist lachen om wanneer alles op zijn gat ligt, wat kansen te pakken.
Wel mooi om als de bullrun voorbij is, een groot deel van de winst eruit te halen en dan in de bearmarket weer inkopen. Kan je denk ik, inderdaad, heel comfortabel in de bearmarket zitten. Heb er nu al zin in! Oh nee wacht, doe nog maar even verder doorrennen stiertje }:O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Kijk nou eens naar sats, amigo. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

anti elppa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:25:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/53020478.jpg

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

.GoO schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:21:
[...]

Ik begon in de bull market van mid 2017, nog niet echt bullmarket in retrospect, maar zo voelde het wel.
Na 2018 Bitcoin altijd blijven hodlen van 20k, terug naar 3k. Daarbij op het hoogtepunt een portfolio van +/- 30 altcoins gehad. Ziek veel geld gekost toen.

Met de kennis van nu zou ik toen anders hebben gehandeld, maar tijdreizen was nog niet aan de orde helaas :) Als ik meelees in dit topic, gaan veel users ook zoiets meemaken. Hoop het niet uiteraard, maar die kans is vrij aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:25:
[...]

Klaar ben je nooit.

Heb je mijn nick niet gezien? Miljonair zal ik niet worden. Hoeft ook niet.
Wel mee eens om op de markt mee te surfen met wat 'kleingeld' als er wat meer doekoe in de badkuip ligt om in te zwemmen.
Ik denk wel dat deze bullmarket uit fases gaat bestaan en voor luitjes uit de vorige bear market nog heel lang een bull market zal blijven. Daarvoor is het product (Bitcoin) sterk genoeg, gesterkt door het momentum (Corona-crisis, valuta devaluatie, verlies in vertrouwen van de bank 1.0)
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Deze bull is op veel aspecten anders dan de vorige. Dat was in vergelijking met deze een flashmob. (of -rob) Even een ATH om daarna een paar jaar te beren. Deze gaat veel langzamer. Komt natuurlijk ook door de corporate adoptie die veel meer hodl. Dat werkt vertragend op de koersschommelingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
Bensimpel schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:25:
[...]

Gratis 30 euro dus ;) Ik heb mining gear aangeschaft, gaat nu wel een stuk sneller. op Naron 16:1 betaal je trouwens nu 1% comissie.
nice 1%. ja ik kwam zelfs al 2x een 0% land tegen maar ik zoek wel een met goede stats.
Ik mine op een Icy mountain die 1.9 mining geeft en 1.7 NFT. en timer x2. fee is 3,5% dus best ok.
ik zit op Neri trouwens.

Had je vanmiddag nog gezien dat Neri eruit lag waardoor de pool vol liep en op gegeven moment op 35000 TLM stond. de eerste paar mensen die toen weer daar konden minen hebben wel dik verdiend denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Aarebe1 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:28:
[...]

Kijk nou eens naar sats, amigo. >:)
Haha, klopt, maar ik moest ze met USDT kopen. BTC of ETH transfer is baggerduur. USDT over TRX was maar 1$.

Hij heeft op BTC veel meer ruimte voor groei... mooi toch. Meer doekoe als ie ploft.

[ Voor 14% gewijzigd door MicroWhale op 13-04-2021 22:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Aarebe1 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:27:
[...]

Herkenbaar. Toch ben ik te maxi om 50% te verkopen. Hodl'en is een vak. (Enkel BTC, alts gaan er vrij snel uit)
Alts gaan er zeer zeker uit. Hodl is zeker een vak. Maar zolang je het doet met geld wat je kan missen en denkt in lange termijn en gelooft in bitcoin is het eigenlijk best makkelijk. Nouja, de eerste keer, de eerste paar maanden bear was best lastig. Daarna soort van afscheid genomen in mijn hoofd van mijn coins. Ik had toen alleen iets te veel afstand genomen en kwam pas januari 2017 weer "online".....best wat cruciale maanden gemist zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
YES schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:28:
[...]

Wel mooi om als de bullrun voorbij is, een groot deel van de winst eruit te halen en dan in de bearmarket weer inkopen. Kan je denk ik, inderdaad, heel comfortabel in de bearmarket zitten. Heb er nu al zin in! Oh nee wacht, doe nog maar even verder doorrennen stiertje }:O
Ja zo denk ik er dus ook over, instappen/beginnen in een bearmarket is de kans klein dat je verlies draait (als je naar de geschiedenis kijkt) groot voordeel lijkt me dat.

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:30:
[...]

Ik begon in de bull market van mid 2017, nog niet echt bullmarket, maar zo voelde het wel.
Na 2018 Bitcoin altijd blijven hodlen van 20k, terug naar 3k. Daarbij op het hoogtepunt een portfolio van +/- 30 altcoins gehad.

Met de kennis van nu zou ik toen anders hebben gehandeld, maar tijdreizen was nog niet aan de orde helaas :) Als ik meelees in dit topic, gaan veel users ook zoiets meemaken. Hoop het niet uiteraard, maar die kans is vrij aannemelijk.
Dan zijn we even oud in deze wereld. Maar ik heb op 31 december 2017 de helft gecashed omdat ik me er niet prettig meer bij voelde. Achteraf was dat een magische timing :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:30:
[...]

Ik begon in de bull market van mid 2017, nog niet echt bullmarket, maar zo voelde het wel.
Na 2018 Bitcoin altijd blijven hodlen van 20k, terug naar 3k. Daarbij op het hoogtepunt een portfolio van +/- 30 altcoins gehad.

Eigenlijk is de halving cycle dus wel een soort tijdreizen, je kan nu de kennis en ervaring vanuit de vorige bullrun en bearmarket meenemen en toepassen in de huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:32:
[...]

Ja zo denk ik er dus ook over, instappen/beginnen in een bearmarket is de kans klein dat je verlies draait (als je naar de geschiedenis kijkt) groot voordeel lijkt me dat.
Ja of je moet echt heel obscure alts gaan kopen die ophouden te bestaan, in scams trappen of je muntjes op een exchange hebben staan die verdampt, omvalt, gehackt wordt of blijkbaar toch door oplichters gerund worden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:33:
[...]

Dan zijn we even oud in deze wereld. Maar ik heb op 31 december 2017 de helft gecashed omdat ik me er niet prettig meer bij voelde. Achteraf was dat een magische timing :*)
Kun jij eind dit jaar hier heel hard roepen dat we allemaal moeten verkopen omdat jij je er niet meer prettig bij voelt?

Dat lukte me toen namelijk echt niet. Balk voor mijn hoofd en de naieve gedachte dat crypto de wereld meteen op ging slokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik principe waar we nu zitten kan het ook kwa prijs een bearmarket waarde zijn bv in 2030. Dus eigenlijk waar we nu bezig mee zijn kan een mega goede investering zijn voor bv te laten uitcashen in 2035

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

YES schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:34:
[...]

Ja of je moet echt heel obscure alts gaan kopen die ophouden te bestaan, in scams trappen of je muntjes op een exchange hebben staan die verdampt, omvalt, gehackt wordt of blijkbaar toch door oplichters gerund worden. :+
Ik ken vrijwel niemand uit de '17 generatie die niet in een 'scam, exit of hack' getrapt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-09 19:20
Zit er aan te denken om Ksm en storj uit mijn wallet te dumpen. Eens denken wat ik ervoor terug wil... L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:26:
[...]

Ik heb er LINK voor gekocht.

Gewoon omdat:
- Het een blauw logo heeft
- Het is 6-hoekig, dus mijn autisme krijgt ook de ruimte
- Hij kietelt de ATH
- I'm in it for the tech 8)
- Het kan
Dat had ook Digibyte kunnen zijn, blauw logo, 5 mining algoritmes, blocktime van 15seconden meen ik.
Wat wil een MicroWhale nog meer!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
C6DL schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:36:
Zit er aan te denken om Ksm en storj uit mijn wallet te dumpen. Eens denken wat ik ervoor terug wil... L
Storj heb ik nog nooit research naar gedaan maar KSM wel en ik hodl nu ongeveer 2-3% van mijn portfolio, misschien na de volgende 🚀 dat ik er wel uitga voor btc

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Aarebe1 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:36:
[...]

Ik ken vrijwel niemand uit de '17 generatie die niet in een 'scam, exit of hack' getrapt is.
Ik niet. Maar ik had er echt niet veel in zitten.
Maar ik bedoelde ook meer dat je niet met een groot deel (of volledige) PF gescammed, of iets dergelijks, moet worden. Zolang dat niet gebeurd ga je er voor een volgende bullrun goed voor staan denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Meer mensen met Dogecoin? Die gaat momenteel ook best lekker :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:33:
[...]

Dat heb je beter gedaan dan ik _/-\o_

Ik ben pas echt wild gedaan in 2019 in de $3-4-5k-periode. Toen ook flinke postie in Chainlink en ETH gekocht en sindsdien nog bag holder. Maar had ik nooit gedaan/gedurft als ik in 2018 niet zoveel had gelezen over Bitcoin en het hele wereldje. Ben er toen echt vertrouwen in gaan krijgen en durven te investeren.

Ik roep vaak dat flufjes hier en daar niet het verschil gaan maken, maar dat denk ik ook echt. Ga vol voor bijv. Bitcoin en Ethereum (logische keuzes). Of kies 1 of 2 alts naast Bitcoin die een leuk logo hebben. Maar ga als niet-trader je zuurverdiende centjes niet in shitcoins gooien. Focus je op waar adoptie ontstaat.

Ik hodl nog wel shitcoins, maar het worden er steeds minder :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 13-04-2021 22:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

De 'discussies' hier vandaag vanavond zijn wel van een vermakelijker niveau dan wanneer het enkel en alleen over alts gaat.. ;)
Graag weer de focus op ons allermachtige _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Aarebe1 op 13-04-2021 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Security cloud token oid :X
Die Australiër was toch een 100€ rijker 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:35:
[...]

Kun jij eind dit jaar hier heel hard roepen dat we allemaal moeten verkopen omdat jij je er niet meer prettig bij voelt?

Dat lukte me toen namelijk echt niet. Balk voor mijn hoofd en de naieve gedachte dat crypto de wereld meteen op ging slokken.
Naast DCA kopen is het meest rationele dat je kan doen is ook winst pakken bij bepaalde levels. De top timen is moeilijk.

Ik had toen een slecht gevoel. Ging er slecht van slapen omdat het een bepaald bedrag had bereikt wat geen speelgeld meer was. Daarom wou ik winst pakken.

Die winst heb ik deze bullrun al gepakt. Veel te snel natuurlijk, maar dat komt door de angst van de beer. Als alles zo lang niet echt beweegt ben je geneigd na de eerste push te verkopen.

Over het deel dat ik nu nog heb (100% BTC) maak ik me totaal geen zorgen. Ten opzichte van toen heb nu meer vertrouwen in vermogen in Bitcoin dan euro's op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

elektriekert schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:41:
[...]

Security cloud token oid :X
Die Australiër was toch een 100€ rijker 7(8)7
Dubbele ontkenning .. Betekend dus bijna iedereen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

elektriekert schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:37:
[...]

Dat had ook Digibyte kunnen zijn, blauw logo, 5 mining algoritmes, blocktime van 15seconden meen ik.
Wat wil een MicroWhale nog meer!?
Been there, done that. d:)b
DGB was mijn eerste aankoop. 68000 waren het er geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
.GoO schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:39:
Meer mensen met Dogecoin? Die gaat momenteel ook best lekker :+
Genoeg hier denk ik.
Tijd dat Elon nog even wat benzine die hij zelf toch niet nodig heeft op het vuurtje gooit dan tik ik m af denk ik.
doge heeft mij de laatste tijd eigenlijk een beetje zee veel teleurgesteld, enige opleving zijn de tweets die je best als manipulatief mag bestempelen imo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Dat is me niet overkomen gelukkig. Ik kocht vrijwel alles van Huobi, Coinbase en Kraken.

Ik kijk ook liever niet terug naar het Numbers bestand van de alts die ik had. Had bijv. 200k aan ENJ voor ~$0.04 in de PF. Ik geloofde ook echt in het concept, maar toen het een jaar later slechts op $0.10 stond, moest het maar eens wijken voor BTC of ETH of iets dergelijks. Die ENJ zou nu $600.000 waard zijn. Dat soort dingen :/ Anderzijds; wanneer ENJ de 1$ aangetikt zou hebben, zou ik het ook verkocht hebben....

Verder ook veel ADA, XRP en XMR. Ook allemaal verkocht.
Maar ook ontzettend veel shitcoins verkocht die nu vrijwel niets meer waard zijn, dus daar troost ik mezelf dagelijks mee :)

Maar goed, zo doe ik het nu ook met ANKR en REN. Ik geloof in de projecten, maar ze moeten gewoon plaatsmaken voor het grotere geheel op dit moment. Als je er maar een verhaal bij hebt ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 13-04-2021 22:53 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:40:
[...]

Dat heb je beter gedaan dan ik _/-\o_

Ik ben pas echt wild gedaan in 2019 in de $3-4-5k-periode. Toen ook flinke postie in Chainlink en ETH gekocht en sindsdien nog bag holder. Maar had ik nooit gedaan/gedurft als ik in 2018 niet zoveel had gelezen over Bitcoin en het hele wereldje. Ben er toen echt vertrouwen in gaan krijgen en durven te investeren.

Ik roep vaak dat flufjes hier en daar niet het verschil gaan maken, maar dat denk ik ook echt. Ga vol voor bijv. Bitcoin en Ethereum (logische keuzes). Of kies 1 of 2 alts naast Bitcoin die een leuk logo hebben. Maar ga als niet-trader je zuurverdiende centjes niet in shitcoins gooien. Focus je op waar adoptie ontstaat.

Ik hodl nog wel shitcoins, maar het worden er steeds minder :P
Ik ben vanaf april 2018. Gaan DCA-en to the max. Elke maand wat ik kon missen erin gepompt. Nooit BTC gehad, altijd wel alts met een goed fundament maar het bewoon weinig. Op Chainlink na dan.

Deze bullrun zat ik verkeerd helaas. Te vroeg gecashed en de verdeerde munten op het verkeerde moment. Maar ik ben er van overtuigd dat er gewoon weer een volgende 4- cycle komt. Ik hoop nu de rust te kunnen bewaren om een bak euro's te sparen om over anderhalf jaar tassen shitcoins te halen haha

Pagina: 1 ... 235 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!