Ik verkocht m'n ADA en ETH van de week voor Enj, prepare brother....fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:13:
AUDIO verruild voor ENJ.
Veel plezier met de AUDIO winsten...
ENJ hier ook HODL
.. Gaat wel goed komen met ENJ.
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Verwijderd
Long term heb ik er zeker vertrouwen in.Patrick89 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:23:
ENJ hier ook HODL.. Gaat wel goed komen met ENJ.
Al sinds ik m'n BNB gister verkocht heb voor BTC kriebelt het om wat te kopen... maar ergens is er een stemmetje die zegt dat BTC morgen nog gewoon doorgaat!
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Op dit moment is de apy 51,28 % met een dagrente van 0,11% . Deze is wel variabel maar ik zou het de komende dagen dan gewoon even in de gaten houden of het na je locked nog nog interessant is om daar te staken.Kol Nedra schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:04:
[...]
Ah goed om te weten, dan stake ik dat over 15 dagen daar...... Nu al locked 😂
Hoeveel % daar en hoelang kun je staken voor die %?
Ok, dat weet ik niet, heb ze al een aantal weken.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
25% van alle Coins zit bij 35 whales. Dus dat gaat nog wel ff duren ook._Gast_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:22:
[...]
Safemoon zit nog in een dipje
https://dex.guru/token/0x...2037f31ff0093eeb8c8add8d3
Goed om te weten!Waah schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:43:
[...]
25% van alle Coins zit bij 35 whales. Dus dat gaat nog wel ff duren ook.
The Mina Community Sale has sold out and the line is now closed. Demand is extremely high at this time. We apologize if you were unable to secure an allocation. You can find other sales to participate in at https://coinlist.co/token_sales
Je kan zeggen wat je wilt, maar die XRP vasthouden sinds €0.16 was geen verkeerde keuze.
what a beast.
what a beast.
ANKR is toch al sinds 25 maart op coinbase te verhandelen?St@m schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:15:
[...]
Coinbase die naar de beurs gaat. ANKR is te verhandelen op Coinbase.
Grote toeloop verwacht ik, en wat gaan mensen dan kopen? Een klein muntje.
Tis een longshot, maar ik had sowieso al ANKR (en die doet het helemaal niet slecht) dus wellicht een mooie pump.
Ja, dat klopt.Darrell schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:52:
[...]
ANKR is toch al sinds 25 maart op coinbase te verhandelen?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En Eth mooi door de 2300 dollar.
God morks in wysterious ways.
Sellwall van 1926 stuks op 2.300 bij eth werd even in een paar seconden opgegeten. Toen er nog 800 stonden trok die zn keutel in.
DOT geeft ook eindelijk een reactie, op deze dag kun je bijna niet achterblijven!
Op de vlucht voor BNBArtPhil-Flower schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:54:
En Eth mooi door de 2300 dollar.
Behalve KSM, KSM is tevreden met -1,5%keanu_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:55:
DOT geeft ook eindelijk een reactie, op deze dag kun je bijna niet achterblijven!
XRP en BNB doing some wrestling for that #3 spot.
Wacht maar tot Ada echt een product op de markt heeft, in principe hebben ze nog niet veel dus plek 3 is voor Ada 😉Idutchman schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:59:
nothing stops this train
En BNB op 2 en ETH op 4.Kol Nedra schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:01:
[...]
Wacht maar tot Ada echt een product op de markt heeft, in principe hebben ze nog niet veel dus plek 3 is voor Ada 😉
Het is ijdele hoop een logische verklaring te zoeken zeker? Iedere keer dat ik blockfolio open gaat het omhoog, zo lijkt het. 🤯
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wie pakt hem? Prijs is inmiddels voor een aantal vast te doen
Shotgun!
Lamborghini Gallardo 5.0 V10 Spyder LIFT SYSTEEM*DEALER-ONDE
€ 94.950,00
https://link.marktplaats....tm_campaign=socialbuttons

Shotgun!
€ 94.950,00
Zero.
Je vergeet wat, XRP staat nu nog maar op -50% tov zijn ATH van ruim $3,80.Idutchman schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:59:
Dat zegt mij genoeg.
Nooit geen XRP meer hier.
Is storing. Alles rekt.Wom schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:03:
Het is ijdele hoop een logische verklaring te zoeken zeker? Iedere keer dat ik blockfolio open gaat het omhoog, zo lijkt het. 🤯
Wie had gisteren ook alweer 125 BNB op een oude Wallet gevonden? Die komt een heel eind....Pelox schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:03:
Wie pakt hem? Prijs is inmiddels voor een aantal vast te doen![]()
Shotgun!![]()
€ 94.950,00
Nog 5 uur en 55 minuten en dan kan ik mijn BNB verkopen. Stond gestaked (eerste keer, niet goed gelezen dat die dan 7 dagen vast stond). Zou hem sellen op 600$ maar dat lukte dus niet..
Verkoop niet alles, maar wil mijn +50% graag afromen
Eind april xrp naar de 5$HoppyF schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:04:
[...]
Je vergeet wat, XRP staat nu nog maar op -50% tov zijn ATH van ruim $3,80.
Dat zegt mij genoeg.
Eth op naar de 2400 👍🏼
nothing stops this train
Nog een voorbeeld waarom je decentralisatie moet omarmen:

[ Voor 57% gewijzigd door Mooody op 13-04-2021 20:20 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zelden heb je zo'n dag dat je het zo druk hebt dat je gewoon vergeet om naar je portfolio te kijken.
Vandaag was zo'n dag en wat een heerlijk gevoel
Nu maar eens even het topic teruglezen
Vandaag was zo'n dag en wat een heerlijk gevoel

Ik ook, kwam vanochtend uit een sollicitatiegesprek en zag daar leuke groene cijfers. Rest van de dag druk bezig geweest en rond 16:00 nog eens gekeken.MRDutchfreakNL schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:18:
Zelden heb je zo'n dag dat je het zo druk hebt dat je gewoon vergeet om naar je portfolio te kijken.
Vandaag was zo'n dag en wat een heerlijk gevoelNu maar eens even het topic teruglezen
Gelijk gestopt met werken.
Ik zie eoy BNB wel tussen de 1600 en 2000 dollar staan. Het gaat gewoon ETH achterna, ETH daalt ook amper. BNB nu verkopen is ETH onder 1000 dollar verkopen en het vrolijk door zien te stijgen. Ik weet niet wat ETH 2 precies gaat toevoegen aan lage Uniswap etc. fees, maar als je via Pancakeswap voor een swap $0,60 moet lappen, dan moet ETH 2.. ook zo goedkoop willen zijn opdat de groei van BNB kan worden afgeremd.
Net daarna ligt de € 2000 milestone, zal niet makkelijk worden vrees ik.Kol Nedra schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:15:
Eth op naar de 2400 👍🏼
---
Vandaag dit nog niet zien voorbij komen, dus bij deze: vergeet niet om af en toe winst te nemen
Allemaal prima, maar je gaat nu wel heel gemakkelijk voorbij aan het feit dat ETH dé first mover is geweest en het project/netwerk is waar iedereen naar kijkt als het op dapps aankomt. PancakeSwap is een Uniswap kopie en BSC is verre van gedecentralizeerd. Ik ben geen ETH fanboy noch een BNB hater, maar wel zo eerlijk om mee te nemenSahara schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:24:
Ik zie eoy BNB wel tussen de 1600 en 2000 dollar staan. Het gaat gewoon ETH achterna, ETH daalt ook amper. BNB nu verkopen is ETH onder 1000 dollar verkopen en het vrolijk door zien te stijgen. Ik weet niet wat ETH 2 precies gaat toevoegen aan lage Uniswap etc. fees, maar als je via Pancakeswap voor een swap $0,60 moet lappen, dan moet ETH 2.. ook zo goedkoop willen zijn opdat de groei van BNB kan worden afgeremd.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hoe kun je het laatste restje van je shitcoin weg krijgen zodat het verdwijnt uit je Binance spot wallet lijst?
Convert naar BNB?_Gast_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:31:
Hoe kun je het laatste restje van je shitcoin weg krijgen zodat het verdwijnt uit je Binance spot wallet lijst?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Convert small assests to bnb (staat er boven in de app). Zorgen dat je niet de verkeerde coins selecteerd_Gast_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:31:
Die optie is er helaas niet voor NKN! Het gaat om de hoeveelheid denk ik. Het is te weinig. Eigenlijk moeten ze een soort doneer knop maken.
[ Voor 22% gewijzigd door _Gast_ op 13-04-2021 20:35 ]
en daar lijkt HOT te gaan. na dagen zakken. PUMP!
Dan blijft hij nog wel even hangen. Is mijn Alt muntje die ik al het langst hodl...
Welke nieuwe belangrijke projecten beginnen er in 2021 met ETH?Jedi_Pimp schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:28:
[...]
Allemaal prima, maar je gaat nu wel heel gemakkelijk voorbij aan het feit dat ETH dé first mover is geweest en het project/netwerk is waar iedereen naar kijkt als het op dapps aankomt. PancakeSwap is een Uniswap kopie en BSC is verre van gedecentralizeerd. Ik ben geen ETH fanboy noch een BNB hater, maar wel zo eerlijk om mee te nemen
Gaan die niet voor DOT/ADA/BCS/... kiezen?
Toch weer krachtig herstel van Pundi.

Wat een manische gekte. When huge correction?
Thanks ik ga het proberen!Bumpy_NL schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:33:
[...]
Convert small assests to bnb (staat er boven in de app). Zorgen dat je niet de verkeerde coins selecteerd.
Het is gelukt!
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 13-04-2021 20:38 ]
Welke munt bedoel je?peterhhh schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:34:
Wat een manische gekte. When huge correction?
Bensimpel
Positieve meneer
Lamborghini maakt ook boten.Pelox schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:03:
Wie pakt hem? Prijs is inmiddels voor een aantal vast te doen![]()
Shotgun!![]()
€ 94.950,00
https://www.lamborghini.c...-the-motor-yacht-unveiled
Ziet er wel erg futuristisch uit
😆 - Denk ook eens om ;)
Wauw! Dames, heren, ik heb een grootse aankondiging. We kunnen namelijk met een gerust hart onze portfolio's aanhouden zonder er ook maar iets aan te veranderen.... en tegelijkertijd kunnen we miljonair worden. Ik geloofde nooit zo in statistiek, maar dit is echt serieus niet normaal meer.
En dit allemaal dank zij mijn Master of Data Science.
Ik heb namelijk de ultieme correlatie gevonden die echt precies gelijk loopt met mijn portfolio! Ik had nooit verwacht ooit het gouden ei te vinden, maar ik heb het 100x nagekeken en ik kan je vertellen: This is it! De ultieme correlatie. Het kan bijna niet perfecter.
Het eerste wat ik gedaan heb is dat ik flink ben wezen shoppen. Ik heb de halve supermarkt leeggekocht en ben van plan alles op te gaan eten om het te vieren. En niet alleen om het te vieren, want ik heb iets bijzonders opgemerkt: Voor elke kilo die ik aankom, komt de waarde van mijn pf op 1-1-21 er een keer bij. Het klopt precies want ik ben nu al dik 3 kilo aangekomen en mijn portfolio staat gewoon op een dikke 3x ten opzichte van 1-1. Niet normaal! Alle data science modellen die ik er op loslaat zeggen dat er een correlatie van 0.98 of groter is. Dus dit kan niet mis gaan!!!!
Ik ga me dus de komende maand helemaal de schompes eten, want elke kilo die ik aankom betekent dikke doekoe in mijn portfolio....
Mocht je mee willen profiteren: Ik bezit BTC, ETH, DOT, NEXO, BNB en CHZ.
Doe er je voordeel mee!
ps. dit was een post om te vieren dat ik weer een enorm gave mijlpaal heb bereikt. Fijne avond!

Ik heb namelijk de ultieme correlatie gevonden die echt precies gelijk loopt met mijn portfolio! Ik had nooit verwacht ooit het gouden ei te vinden, maar ik heb het 100x nagekeken en ik kan je vertellen: This is it! De ultieme correlatie. Het kan bijna niet perfecter.
Het eerste wat ik gedaan heb is dat ik flink ben wezen shoppen. Ik heb de halve supermarkt leeggekocht en ben van plan alles op te gaan eten om het te vieren. En niet alleen om het te vieren, want ik heb iets bijzonders opgemerkt: Voor elke kilo die ik aankom, komt de waarde van mijn pf op 1-1-21 er een keer bij. Het klopt precies want ik ben nu al dik 3 kilo aangekomen en mijn portfolio staat gewoon op een dikke 3x ten opzichte van 1-1. Niet normaal! Alle data science modellen die ik er op loslaat zeggen dat er een correlatie van 0.98 of groter is. Dus dit kan niet mis gaan!!!!
Ik ga me dus de komende maand helemaal de schompes eten, want elke kilo die ik aankom betekent dikke doekoe in mijn portfolio....
Doe er je voordeel mee!
ps. dit was een post om te vieren dat ik weer een enorm gave mijlpaal heb bereikt. Fijne avond!

[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 13-04-2021 20:41 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ADA weer in gevecht met de 1.42+ reeks, benieuwd wat ie gaat doen als ie bij de ATH aankomt.
Normaal gesproken zie je 1 a 2 pogingen bij ADA en dan zwakt ie af, maar vandaag toont ie zich (tot op heden) heel sterk
Normaal gesproken zie je 1 a 2 pogingen bij ADA en dan zwakt ie af, maar vandaag toont ie zich (tot op heden) heel sterk
Eet smakelijk, dat komt dik in orde. Ik zou voor de zekerheid ook nog wel wat VET in slaan trouwens, dat helpt vast bij het aankomen.MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:40:
Wauw! Dames, heren, ik heb een grootse aankondiging. We kunnen namelijk met een gerust hart onze portfolio's aanhouden zonder er ook maar iets aan te veranderen.... en tegelijkertijd kunnen we miljonair worden. Ik geloofde nooit zo in statistiek, maar dit is echt serieus niet normaal meer.![]()
Ik heb namelijk de ultieme correlatie gevonden die echt precies gelijk loopt met mijn portfolio! Ik had nooit verwacht ooit het gouden ei te vinden, maar ik heb het 100x nagekeken en ik kan je vertellen: This is it! De ultieme correlatie. Het kan bijna niet perfecter.![]()
Doe er je voordeel mee!
ps. dit was een post om te vieren dat ik weer een enorm gave mijlpaal heb bereikt. Fijne avond!![]()
Doet pijn om al die coins te zien gaan. Heb vorige week alles buitengesmeten (met een mooie winst weliswaar).
Ik wacht nu gewoon op een -30% dagje. Het kan toch niet BLIJVEN forever stijgen?

Ik wacht nu gewoon op een -30% dagje. Het kan toch niet BLIJVEN forever stijgen?
Partij dikke sell walls voordat ADA huidige ATH van $1.48 bereikt. Zal hem niet worden ben ik bang.
edit: dikke kaars! Alleen van de verkeerde kleur.
edit: dikke kaars! Alleen van de verkeerde kleur.
[ Voor 21% gewijzigd door Bananeman op 13-04-2021 20:47 ]
Het begin gaf me een beetje hoop.MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:40:
Wauw! Dames, heren, ik heb een grootse aankondiging. We kunnen namelijk met een gerust hart onze portfolio's aanhouden zonder er ook maar iets aan te veranderen.... en tegelijkertijd kunnen we miljonair worden. Ik geloofde nooit zo in statistiek, maar dit is echt serieus niet normaal meer.![]()
Ik heb namelijk de ultieme correlatie gevonden die echt precies gelijk loopt met mijn portfolio! Ik had nooit verwacht ooit het gouden ei te vinden, maar ik heb het 100x nagekeken en ik kan je vertellen: This is it! De ultieme correlatie. Het kan bijna niet perfecter.![]()
Doe er je voordeel mee!
ps. dit was een post om te vieren dat ik weer een enorm gave mijlpaal heb bereikt. Fijne avond!![]()
Maar wel een goeie PF. Dat wel!
Tsja na dikke stijgingen vandaag moet er ook weer een beetje gecorrigeerd worden! Morgen MoooN!
Denk eerder dat er een paar whales op de sell knop hebben gedruktJelmer93 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:50:
Tsja na dikke stijgingen vandaag moet er ook weer een beetje gecorrigeerd worden! Morgen MoooN!
Is de rek er uit voor BNB?
500$ lijkt een aardige support te zijn maar volume is veel lager als gisteren
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dit normaal zakt die weer af naar iets hoger dan de vorige keer. Maar nu echter is t de hele dag al feest. Gaan we weer een dip zien naar de oude prijs, of blijven we deze koers behouden. Wat denken jullie ?DutchCrownNL schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:43:
ADA weer in gevecht met de 1.42+ reeks, benieuwd wat ie gaat doen als ie bij de ATH aankomt.
LOL. Meer ruimte om nog lekker door te groeien.HoppyF schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:04:
[...]
Je vergeet wat, XRP staat nu nog maar op -50% tov zijn ATH van ruim $3,80.
Dat zegt mij genoeg.
Hopelijk blijven we boven de 61K. Dat geëtter rond de 60K zijn we nu wel zatJelmer93 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:50:
Pff ben niet door de Mina loting gekomen en Coinlist doet ook nog lang over de withdrawal...
Anders kon ik iets bijkopen voordat het omhoogschiet.
Anders kon ik iets bijkopen voordat het omhoogschiet.
Nee, dan zou er geen beweging meer inzittenKhaelos schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:52:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
tijd voor een fomo buy. net wat alts verkocht. busd kriebelt in mijn wallet
Vraagje, hoe kun je het makkelijkste en goedkoopst (als dat kan) aan CEL tokens komen via een Bitvavo account. Heb al via oa uniswap gekeken met Ether, maar das best duur. Tips!
Heeft vast al iemand eerder gedaan.
Heeft vast al iemand eerder gedaan.
Di-wo en wo-do zijn doorgaans niet de beste momenten voor de koers. Als ik nog aan de zijlijn stond zou ik donderdagavond of vrijdagochtend instappen. Maar ik denk niet dat ik uitstap.Tito129 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:56:
[...]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Bitcoin wil weer omlaag 
Doe nou geen Bart...
Doe nou geen Bart...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Denk dat ie wel rond deze koers blijft, tenzij de dump (bij zo’n beetje alles nu) blijft doorgaan.Rokz schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:52:
[...]
Dit normaal zakt die weer af naar iets hoger dan de vorige keer. Maar nu echter is t de hele dag al feest. Gaan we weer een dip zien naar de oude prijs, of blijven we deze koers behouden. Wat denken jullie ?
Ik heb juist hetzelfde probleem. Nu niets in BNB maar wil er wel graag wat in mijn pf hodlen.Tito129 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:56:
[...]
Echter zie (hoop) ik dat ie nog naar de supportlijn van +- 470 zou kunnen gaan.
Geen idee wat ik ga doen
WIE IS BITCOIN AAN HET VERKOPEN!?
STOP DAARMEE!
Teveel rode candles nu het even weer in positieve beweging was, zag ik even liever na weken niks.
STOP DAARMEE!
Teveel rode candles nu het even weer in positieve beweging was, zag ik even liever na weken niks.
Dik door de ATH heen geramd en dan mag ie al niet eens meer corrigeren. Beetje verwend niet?Qunix schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:58:
STOP DAARMEE!
ik zie dat HOT op een interessant kooptniveau komt, wat zijn jullie verwachtingen om deze coin enkele maanden te houden? doen of niet?
Rustaaaaag.
Op de 30M chart is er niks aan de hand, alleen een semi-herhalend patroon.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Bgd6BDshbMiZJEZI9S1NxYiy.png?f=user_large)
We gaan zo gewoon weer omhoog.
Ps. ik heb het wel vaker fout.
Op de 30M chart is er niks aan de hand, alleen een semi-herhalend patroon.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Bgd6BDshbMiZJEZI9S1NxYiy.png?f=user_large)
We gaan zo gewoon weer omhoog.
Ps. ik heb het wel vaker fout.
Prachtig om te zien Ada/BTC chart, die Ada gaat lekker door.
Eth/BTC gaat minder lekker voor eth
Eth/BTC gaat minder lekker voor eth
nothing stops this train
Voor de mensen die veel youtube filmpjes kijken, zijn er toevallig een paar (in hoeverre het mogelijk is natuurlijk) realistische toppen en bodems voorspeld door hun? Ben wel benieuwd wat het internet allemaal voorspeld
Ik ben vooral héél benieuwd of het stock-to-flow model stand houdt. Dat zou namelijk betekenen dat ~100k support gaat vormen.keinless schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:05:
Voor de mensen die veel youtube filmpjes kijken, zijn er toevallig een paar (in hoeverre het mogelijk is natuurlijk) realistische toppen en bodems voorspeld door hun? Ben wel benieuwd wat het internet allemaal voorspeld
https://www.lookintobitcoin.com/charts/stock-to-flow-model/
Ik heb dus een Galaxy Fold2 gekocht om dat probleem op te lossenWhySoSerious schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:06:
Zo, heb ik nog wat gemist vandaag?
Ik moet telefoon in landscape houden om totale PF-waarde te kunnen tonen, dat is dan weer gunstig.
Sf2x is veel leuker. 388k in mei.sOid schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:12:
[...]
Ik ben vooral héél benieuwd of het stock-to-flow model stand houdt. Dat zou namelijk betekenen dat ~100k support gaat vormen.
Snuifffff hopium en door.
Ik ook, al ben ik bang dat die 100k eerder bij de top zal liggen dan bij de bodem.sOid schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:12:
[...]
Ik ben vooral héél benieuwd of het stock-to-flow model stand houdt. Dat zou namelijk betekenen dat ~100k support gaat vormen.
Je ziet heel veel op het nieuws een top van 146k etc (jpmorgan) en ik denk dat veel mensen dit dan ook aanhouden en bij 100k echt niet meer gaan kopen.
Waardoor de top deze bullrun echt een stuk lager zal zijn dan origineel voorspelt..
Jammer genoeg slechts 288kWhySoSerious schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:15:
[...]
Sf2x is veel leuker. 388k in mei.
Snuifffff hopium en door.
Maar inderdaad, dat is waar de koers zou moeten stabiliseren, NA een eventuele blow-off top.
Als je S2F wilt aanhouden is een top van 150k niet onrealistisch, en S2FX kan qua top best naar 500k gaan...
Persoonlijk denk ik niet dat die 500k aangetikt gaat worden, deze run. Maar S2F? Dat zou moeten kunnen denk ik.
Uiteindelijk moet er FOMO ontstaan om dergelijke niveaus te behalen. In 2017 ging het in de laatste dagen echt heel hard alleen maar omhoog, zonder noemenswaardige pullback. Als je dat enkele weken vol kan houden kan het heel vlug gaan.keinless schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:21:
[...]
Ik ook, al ben ik bang dat die 100k eerder bij de top zal liggen dan bij de bodem.
Je ziet heel veel op het nieuws een top van 146k etc (jpmorgan) en ik denk dat veel mensen dit dan ook aanhouden en bij 100k echt niet meer gaan kopen.
Waardoor de top deze bullrun echt een stuk lager zal zijn dan origineel voorspelt..
Verder zijn er verschillende banken en financiële instanties die hogere getallen voorspellen
Maar ja, ik denk dat de niveaus daarboven wel pittig gaan worden.
beide geen financieel advies
[ Voor 42% gewijzigd door Richh op 13-04-2021 21:26 ]
Als je bij een hypothetische 100k koopt en 146k verkoopt heb je gewoon 46% winst he. Daar mag je mij voor wakker maken. Voor 45% overigens ookkeinless schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:21:
[...]
Ik ook, al ben ik bang dat die 100k eerder bij de top zal liggen dan bij de bodem.
Hahaha kloptt, maar ja de mensen die in bitcoin stappen nemen natuurlijk geen genoegen met 46% want het moet natuurlijk perse 10x over de kop gaan en is bitcoin voor die nieuwe henk en ingrids niet meer interessantsOid schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:23:
[...]
Als je bij een hypothetische 100k koopt en 146k verkoopt heb je gewoon 46% winst he. Daar mag je mij voor wakker maken. Voor 45% overigens ook
Bensimpel
Positieve meneer
De launchpool zorgt er voor dat er gewoon een dik miljard aan BNB vrijkomt. Dat TLM blijkt niets waard te zijn.Khaelos schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:52:
In ieder geval vandaag er weer BNB bijgekocht, de volgende Launchpool zal er vast wel weer voor zorgen dat er wat BNB weer vast wordt gezet.
😆 - Denk ook eens om ;)
Zo, IOTA loopt ook weer lekker vol zo....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik denk dat Bitcoin makkelijk die $100k zal halen
Ook denk ik nog steeds dat de launchpad geen f*ck doet met de BNB prijs
Ook denk ik nog steeds dat de launchpad geen f*ck doet met de BNB prijs
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gewoon een heerlijke -20% dag zou nu wel gepast zijn
Waarom?? we zijn pas net weer aan het stijgen....The Redman schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:31:
Qunix schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:58:
STOP DAARMEE!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CyO5rP4IGuwiwryGMmkpvfTL.jpg?f=user_large)
Kunnen we niet eerst ff 2-3 weken price discovery doen voordat we weer aan die ellende beginnen?The Redman schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:31:
Inderdaad.. stom geroep van mensen die die boot hebben gemist. Terwijl ze een maand de tijd hebben gehad om op te stappen. Stijging van 5% en er moet weer 20% afkeinless schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:33:
[...]
Waarom?? we zijn pas net weer aan het stijgen....

Maar goed, mijn cake en bnb staan gewoon ~20% in de min (t.o.v. gister ongeveer)
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 13-04-2021 21:36 ]
Ik ben mijn shitcoinportfolio aan het verkleinen met de verkoop van TKY... die is eindelijk wat waard zodat ik het kan transferren. Wat zal ik daar voor terugkopen?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Precies... het is na meer dan een maand eindelijk tijd om een paar weken omhoog te gaanSt@m schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:34:
[...]
Inderdaad.. stom geroep van mensen die die boot hebben gemist. Terwijl ze een maand de tijd hebben gehad om op te stappen. Stijging van 5% en er moet weer 20% af
Precies, als mensen nu al denken dat ze hoogtevrees ontwikkelen...Richh schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:22:
[...]
Jammer genoeg slechts 288k
Maar inderdaad, dat is waar de koers zou moeten stabiliseren, NA een eventuele blow-off top.
Als je S2F wilt aanhouden is een top van 150k niet onrealistisch, en S2FX kan qua top best naar 500k gaan...
Persoonlijk denk ik niet dat die 500k aangetikt gaat worden, deze run. Maar S2F? Dat zou moeten kunnen denk ik.
[...]
Uiteindelijk moet er FOMO ontstaan om dergelijke niveaus te behalen. In 2017 ging het in de laatste dagen echt heel hard alleen maar omhoog, zonder noemenswaardige pullback. Als je dat enkele weken vol kan houden kan het heel vlug gaan.
Verder zijn er verschillende banken en financiële instanties die hogere getallen voorspellen
Maar ja, ik denk dat de niveaus daarboven wel pittig gaan worden.
beide geen financieel advies
Desalniettemin ben Ik toch van plan om er binnenkort weer een flufje uit te halen hoor.
ADA is helaas blijven steken op 1.43
Wellicht dat we morgen de 1.50 gaan passeren?
Wellicht dat we morgen de 1.50 gaan passeren?

[ Voor 43% gewijzigd door EvilTurkey op 13-04-2021 21:39 ]
Scientia Potentia Est
Ik heb mijn HOT een aantal dagen geleden verkocht, toch een leuk bedrag aan verdiend. Wel van plan om weer in te gaan kopen, ff aankijken hoe lang deze daling doorzet. Denk dat HOT samen met een aantal andere coins al een bear market zijn gestart.mathiasc schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:02:
ik zie dat HOT op een interessant kooptniveau komt, wat zijn jullie verwachtingen om deze coin enkele maanden te houden? doen of niet?
Ben van plan om weer te gaan kopen omdat het project me wel aan spreekt en denk dat ik me ook ga inlezen over hoe ik zelf een node kan draaien. Voldoende groei mogelijkheden denk ik.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!