☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik hoop het voor zeGlenn Hoddle schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:07:
[...]
Zouden mensen eindelijk beginnen te begrijpen wat BIFI is dan?
Ondertussen heb ik al wat sell orders klaar staan voor de andere drie voor meer BIFI.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zo,n worstje toch ?Glenn Hoddle schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:07:
[...]
Zouden mensen eindelijk beginnen te begrijpen wat BIFI is dan?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
De wat? Heb ik iets gemist mbt ANKR?St@m schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:10:
Ik wacht morgen de IPO sowieso nog even af vwb ANKR
Coinbase die naar de beurs gaat. ANKR is te verhandelen op Coinbase.
Grote toeloop verwacht ik, en wat gaan mensen dan kopen? Een klein muntje.
Tis een longshot, maar ik had sowieso al ANKR (en die doet het helemaal niet slecht) dus wellicht een mooie pump.
Ik verwacht dit zelf niet, maar ik laat me meer dan graag verrassen!St@m schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:15:
[...]
Tis een longshot, maar ik had sowieso al ANKR (en die doet het helemaal niet slecht) dus wellicht een mooie pump.
Oh zo, dat had ik nog niet zo bedacht. Is inderdaad een goeie daarvoor, qua prijs van het muntje, maar ik denk ook een beetje een indirect effect, dat Coinbase naar de beurs gaat wil niet zeggen dat er per direct meer mensen handelen op coinbase en als dat wel zo is, moeten ze ook ANKR nog weten te vinden.St@m schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:15:
[...]
Maar ik ben benieuwd.
92% gezakt in waarde tov vorige week.
Nee ADA en BTC doen stuivertje wisselen, eerst de 1 omhoog en dan de ander
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Als ze dat even een tijdje blijven doen, hoor je mij niet klagenDutchCrownNL schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:32:
[...]

Sommigen hier zijn inmiddels slechtziend door al dat koers-turen;VN1X schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:52:
Ik heb de OP gelezen en ben nu een trotse eigenaar van, jawel, 37.nogwat XRP'tjes.
Iemand nog meer tips om me verder in te lezen en de dagelijkse ontwikkelingen in de gaten te houden? Zijn jullie heel actief hier elke dag mee bezig en is het inmiddels en dagtaak geworden of?
Sommigen hier hebben personeel ingehuurd om de koersen in de gaten te houden;
Sommigen hebben een (extra) vrouw aangeschaft dus moeten dag en nacht doortraden;
Sommigen leven onder een brug;
Sommigen hebben nog maar een halve nier;
Sommigen zetten het op de Ledger en doen verder niks;
Sommigen geloven in XRP.
Een dagtaak? A way of life.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Dat is nog tot daar aan toe, maar dat DOT een lager staat dan ADA én XRP... daar kan ik nog steeds niet over uitDutchCrownNL schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:32:
[...]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Raaafie schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:30:
Zo te zien is mijn TLM geen zak meer waard![]()
92% gezakt in waarde tov vorige week.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Bedankt Ali, dat je ook al je Ramadan vierende familie, vrienden en kennissen hebt aangespoord om crypto te gaan traden. De spurt van vandaag belooft veel goed voor de komende vier weken.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:33:
[...]
Sommigen hier zijn inmiddels slechtziend door al dat koers-turen;
Sommigen hebben een (extra) vrouw aangeschaft dus moeten dag en nacht doortraden;
Sommigen geloven in XRP.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Haha, vrijwel niemand in mijn omgeving weet dat ik crypto heb en ik zal de laatste zijn die mensen aanspoort om iets wel of niet te kopen.MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:36:
[...]
Bedankt Ali, dat je ook al je Ramadan vierende familie, vrienden en kennissen hebt aangespoord om crypto te gaan traden. De spurt van vandaag belooft veel goed voor de komende vier weken.![]()
Maar als al die rijke Arabieren nu uit verveling crypto gaan traden, ja dan mag het van mij wel twee maanden duren
In Turkije is crypto al hot, maar daar zit het geld niet...
Oh en @VN1X we zijn hier allemaal genuanceerd, lullen niet slap en overdrijven is uit den boze!Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:33:
[...]
Sommigen hier zijn inmiddels slechtziend door al dat koers-turen;
Sommigen geloven in XRP.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Verwijderd
Morgen BTC 59k, de hele markt bloedrood, iedereen aan de xanax en BNB 900 dollar.
Je kan beter dat spel spelen kost je niks om te minen als je tijd genoeg hebt.Tiepfoud schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:49:
Ffe gekke gok, maar misschien het moment om wat TLM aan te schaffen voor de Hodl?
BNB mss naar $1.000 bij de volgende launchpadVerwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:54:
Ik weet al precies hoe dit gaat lopen.
Morgen BTC 59k, de hele markt bloedrood, iedereen aan de xanox en BNB 900 dollar.
Vind ik prima, heb BNB iets te hoog ingekocht dus mag wel keihard gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:54:
Morgen BTC 59k, de hele markt bloedrood, iedereen aan de xanax en BNB 900 dollar.
ANKR heeft daarnaast ook nog eens een behoorlijk solide usecase in mijn ogen, dus ook al pakt het niet goed uit is het wellicht de moeite waard om ze gewoon te hodlenpletter schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:47:
@St@m Bedankt voor de tip over Ankr 😁 gokje kan altijd zo duur zijn ze ook weer niet🤣
Dat zou me niets verbazen. Als ze de NFT Market gaan openen dan schiet die daar makkelijk doorheen._Gast_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:56:
[...]
BNB mss naar $1.000 bij de volgende launchpad
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Gezien de ATH van Tesla, gisteren wat aangeschaft. Waarom ook niet. Hoop dat ze dat voor meer bedrijven gaan aanbieden. Alles wordt getokenicedTalentedMrRiple schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:53:
Op binance nu ook Tesla stock te koop... die denken dat we alles aanschaffen wat ze aanbieden.
in de turkse lira misschien, maar in dollar is Tesla wel een stuk hoger geweest hoorCrawl NL schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:59:
[...]
Gezien de ATH van Tesla gisteren wat aangeschaft. Waarom ook niet. Hoop dat ze dat voor meer bedrijven gaan aanbieden. Alles wordt getokeniced
Ik noem geen prijs toch? In ieder, wat je zegt, daarom aangeschaft voor de organische groei van mijn PFanti elppa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:01:
[...]
in de turkse lira misschien, maar in dollar is Tesla wel een stuk hoger geweest hoor
Ik snap je reactie. Ik heb er maar een komma tussengezet
[ Voor 9% gewijzigd door Crawl NL op 13-04-2021 18:05 ]
Vorige ATH was ook op de dertiende las ik, in Maart, dus na vandaag moeten we inderdaad weer een maandje wachten. Dan is het dubbel feest, want ook Suikerfeest voor deze pater.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:54:
Morgen BTC 59k, de hele markt bloedrood, iedereen aan de xanox en BNB 900 dollar.
Alhoewel het Suikerfeest voor mij een wrange bijsmaak heeft ivm overlijden mama, maar thats life en alweer een hele tijd geleden.
We gaan naar de Maan Jaap.
er zijn er wellicht die afhaken, maar de kans is niet zo grootroflexx schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:03:
40% left en ik sta op plaats 108000 in de queue maak ik nog kans? Haha

Ik moet telefoon in landscape houden om totale PF-waarde te kunnen tonen, dat is dan weer gunstig.
En toen weer naar benedenpletter schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:04:
XRP gaat door de $1,80 heen
Die KSM vogeltjes zijn hun gevoel voor hoogte een beetje kwijt. Maar ze zullen gauw weer BTC achterna vliegen.WhySoSerious schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:06:
Zo, heb ik nog wat gemist vandaag?
Ik moet telefoon in landscape houden om totale PF-waarde te kunnen tonen, dat is dan weer gunstig.
Samenvatting:WhySoSerious schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:06:
Zo, heb ik nog wat gemist vandaag?
BTC moon
BTC even adempauze
Alts moon
BTC weer moon
Zoiets volgens mij. Kan zijn dat het qua volgorde of aantal cycli anders gegaan is maar we zijn in ieder geval met zijn allen aan boord van een raket gestapt met bestemming MOON
Mja, hoe hoger je komt hoe ijler de lucht hè.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:11:
[...]
Die KSM vogeltjes zijn hun gevoel voor hoogte een beetje kwijt. Maar ze zullen gauw weer BTC achterna vliegen.
Het kan niet allemaal feest zijn.
ze volgen nu bnbroflexx schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:07:
Ik heb verder echt alleen maar shitcoins atm. Waar is die tijd gebleven waar ook shitcoins btc volgen.
Hij kan naar de zestigduizend per stuk no problem. Iets met banken las ik in nu.nl reacties maar ik begrijp er ook niets van.roflexx schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:15:
Zou xrp nog veel hoger kunnen?
Dat volume ook, niet normaalanti elppa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:18:
de tandjes man, kijk doge gaan joh

Niet te hard roepen hier dat je XRP hebt, de wereldwijde haat is echt groot.VN1X schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:52:
Ik heb de OP gelezen en ben nu een trotse eigenaar van, jawel, 37.nogwat XRP'tjes.
Iemand nog meer tips om me verder in te lezen en de dagelijkse ontwikkelingen in de gaten te houden? Zijn jullie heel actief hier elke dag mee bezig en is het inmiddels en dagtaak geworden of?
Hier stikt het ook van de fans
We hebben een P!Pelox schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:40:
We hebben een N!
We hebben een E!
We hebben een O!
Neo!
We hebben een E!
We hebben een L!
We hebben een O!
We hebben een X!

Dogecoin is echt de trol koning eerste klasse. Bizar...anti elppa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:18:
de tandjes man, kijk doge gaan joh
De oude ATH van 3,80$ zijn we nog eens nietpletter schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:04:
XRP gaat door de $1,80 heen

Succes en sterkte!Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:04:
[...]
Vorige ATH was ook op de dertiende las ik, in Maart, dus na vandaag moeten we inderdaad weer een maandje wachten. Dan is het dubbel feest, want ook Suikerfeest voor deze pater.
Alhoewel het Suikerfeest voor mij een wrange bijsmaak heeft ivm overlijden mama, maar thats life en alweer een hele tijd geleden.
We gaan naar de Maan Jaap.
Oude ATH was 3,80$, dus waarom niet?roflexx schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:15:
Zou xrp nog veel hoger kunnen?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik denk dat er meer mensen stiekem nog wel een flufje hodlen.elektriekert schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:24:
[...]
Niet te hard roepen hier dat je XRP hebt, de wereldwijde haat is echt groot.
Hier stikt het ook van de fans
Haha vast wel een paar. Maar mijn portie is aan fikkie gegevenStevenzeN schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:30:
[...]
Ik denk dat er meer mensen stiekem nog wel een flufje hodlen.
Begrijpelijk ook, ik heb ingekocht op 0.36 en kijk het wel een poosje aan.BurnerT schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:31:
[...]
Haha vast wel een paar. Maar mijn portie is aan fikkie gegeven
20 stuks. Die zijn locked in als portefeuille. Baggercoin.StevenzeN schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:30:
[...]
Ik denk dat er meer mensen stiekem nog wel een flufje hodlen.
Pundi verkopen met verlies en groene candles chasen!roflexx schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:36:
Ok fuck it. Weg met pundix. All in op xrp
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Cvlbfahg2v5zAriVMvMP5jkc.jpg?f=user_large)
Die gaat echt wel een correctie krijgen nog.roflexx schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:36:
Op naar de volgende loss. Lekker man!roflexx schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:36:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Al 2 maanden aan het min of meer zijdelings bewegen.
Heb mn emoties weer onder controle. Dankje:)
Daar zal McCaleb heel blij mee zijn.roflexx schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:36:
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ja, wat is er dan?Jelmer93 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:35:
Riep iemand hier nog wat over ANKR?
Nah, ik riep WANKR, ietsje anders, rijmt er wel op thoo.Jelmer93 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:35:
Riep iemand hier nog wat over ANKR?
Zoals Jaap al zei, sowieso naar rechts.pletter schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:53:
Question is wat gaat XRP doen. ATH of in het putje.
Pientere gast is Jaap.
Idd, +3% tov BTC. Ongezien.C6DL schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:57:
Kijk ada dan pff
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 13-04-2021 19:00 ]
nothing stops this train
Precies. Dat Nu.nl er nog artikel aan gewijd heeft.
Bij beefy krijg je meerKol Nedra schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:00:
Ik dacht waarom in godsnaam gaat mijn kleine fluff 1inch omhoog, lekkere staking actie bij binance van 47.79% 👍🏼 nou prima dan ipv flexibel nu locked staking 🙃
10 cent erbij in 24 uur is niet verkeerd tochpletter schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:59:
ADA komt niet van de grond gisteren wat gekocht wel profijt maar gaat op en neer.
-1% tov BTCKol Nedra schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:00:
Ik dacht waarom in godsnaam gaat mijn kleine fluff 1inch omhoog, lekkere staking actie bij binance van 47.79% 👍🏼 nou prima dan ipv flexibel nu locked staking 🙃
Al dat gechill hier altijd

Ah goed om te weten, dan stake ik dat over 15 dagen daar...... Nu al locked 😂
Hoeveel % daar en hoelang kun je staken voor die %?
nothing stops this train
Maar na de rumoerige BNB dagen m'n winst in BTC gezet en de rest nog steeds HODL (ADA, VET, MATIC, LTC, EGLD en ENJ) Dus weinig verandering van positie. Best wel even lekker 🙂
Met de huidige pump zou het me niks verbazen dat Doge straks ook 10 cent de komende 24 uur haalt.DutchCrownNL schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:02:
[...]
10 cent erbij in 24 uur is niet verkeerd toch
zoals het nu gaat de komende paar urenmerauder schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:07:
[...]
Met de huidige pump zou het me niks verbazen dat Doge straks ook 10 cent de komende 24 uur haalt.
Veel plezier met de AUDIO winsten...
ik maar met 3% over gaat het hem niet worden_Gast_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:13:
Wie zit nog steeds naar zijn Mina queue te staren?
Hij gaat omhoog wanneer jij hem verkoopt.DaWayne schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:40:
Wanneer gaat REN nou eens terug omhoog.
Al 2 maanden aan het min of meer zijdelings bewegen.
Alles gaat hier omhoog dus geen idee waar er nog op tijd kan ingestapt worden
Pfff wat ze tegenwoordig al niet bieden voor NFT's
Safemoon zit nog in een dipjefreshprince schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:20:
Sta hier nu wel mooi met fiat dat nog niet in crypto zat...
Alles gaat hier omhoog dus geen idee waar er nog op tijd kan ingestapt worden. Alles lijkt al vertrokken en voor je het weet gaat het terug rood
https://dex.guru/token/0x...2037f31ff0093eeb8c8add8d3
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!