Yep, daar kwam ik ook op uit.Zhou schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:16:
Was het ongeveer 5000 per 5%?
Ik had 7000 plekken gewonnen bij 15% allocatie
iemand iets leuks?
Bij CSPR was het niet op login...Zhou schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:11:
Het gaat op login. Je moet inloggen voordat je in de rij staat.
Dat maakt allemaal niet uit hoor. Is puur random...._Gast_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:16:
[...]
Dan klopt het wel...
Leermoment voor de volgende keer
Jullie kunnen gelijk hebben, maar ik ga het bij de volgende Coinlist launch toch even testenWaRSTeaM schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:17:
[...]
Het maakt 0,0 uit hoelaat je in de rij bent gaan staan, als je maar in de rij bent gaat staan VOORDAT de sale begon.
Quote:
"ABOUT THE QUEUE
· In case you missed it, all users who arrived at the site up to 10 hours in advance were placed in a waiting room.
· When the sale started, users in the waiting room were assigned a random place in line, ahead of those who arrived after the sale started.
· Users arriving after the sale started got a first-come, first-served place in line AFTER those in the waiting room."
Ik had 1.000 USDC voor Casper klaargezet op Coinlist en die gaat nu rustig naar de volgende coin listing. Ik doe geen eens moeite om uit te zoeken wat het is, zolang je maar vooraan komt te staan in de wachtlijst. Mocht er een keer geen wachtlijst zijn dan is dat wel een red flag natuurlijk.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Zou die mooi omzetten naar BTC en tussendoor wat winstjes pakken, heb je met een beetje geluk een stukje meer USDT te spenderen als je wel vooraan staatMighty schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:19:
Ik had 1.000 USDC voor Casper klaargezet op Coinlist en die gaat nu rustig naar de volgende coin listing. Ik doe geen eens moeite om uit te zoeken wat het is, zolang je maar vooraan komt te staan in de wachtlijst. Mocht er een keer geen wachtlijst zijn dan is dat wel een red flag natuurlijk.
(Als je BTC had gekocht NA de CSPR ICO had je nu wel wat meer gehad
Effe snel de cijfers kijken geeft mij 10% per 4.000. Dus nu nog maar 32.000 mensen die een kans hebbenZhou schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:16:
Was het ongeveer 5000 per 5%?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
20% allocatie, 9.000 plekken gewonnen nu.
Onder de 50k had je een kans daarboven niet meer
Onder de 50k had je een kans daarboven niet meer
Ja idd. Dan steekt je er toch behoorlijk wat tijd in en dan krijg je dit...resusaapje schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:18:
[...]
Eerst m'n teleurstelling verwerken. Na VIER mislukte Casper acties nu dit.
(misschien Clover?)
Ja Clover is een optie...moet nog ff kijken...
Toch blijft het vreemd. Bij CSPR was de rij niet veel groter. Terwijl je wel 10 private browsers kon openen met allemaal een unieke plek in de rij. Heb het idee dat het nog steeds niet helemaal dicht zit....en dat er nu inderdaad 200.000+ unieke mensen zijn. Wat denken jullie?
Na 2x een nacht opblijven zonder resultaat heb ik mijn centjes weggehaald bij Coinlist.
Wordt niet mijn ding, voelt als bedelen om geld te mogen betalen aan een mij niet zeer voortreffelijk voorkomende site.
Ik hoop oprecht dat jullie er veel winst uithalen, ik laat het aan me voorbijgaan.
Wordt niet mijn ding, voelt als bedelen om geld te mogen betalen aan een mij niet zeer voortreffelijk voorkomende site.
Ik hoop oprecht dat jullie er veel winst uithalen, ik laat het aan me voorbijgaan.
Same voor iedereen die al een hypotheek heeft natuurlijkRichh schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:12:
[...]Tegenwoordig hoef ik nog maar 0,018 BTC over te maken aan de huisjesmelkers/pensioensfondsen![]()
De huur daalt dus alleen maar
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Heeft iemand z'n Casper tokens al ontvangen ?
Ik stond op plek 6800 nogwattes. Binnen een kwartier mijn aankoop van Mina kunnen doen. Stond eerst dat ik een ruim uur moest wachten, maar dat was dus lange na niet het geval.
Tomorrow is not today!
Stop eens met mensen jaloers makenwatercoolertje schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:22:
[...]
Same voor iedereen die al een hypotheek heeft natuurlijk
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Line achter login is redelijk duidelijk, maar goed je kan natuurlijk nog steeds een shitload aan accounts maken. KYC bij Coinlist was nou ook niet bepaald zwaar en lastig te faken...lucatoni schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:21:
Toch blijft het vreemd. Bij CSPR was de rij niet veel groter. Terwijl je wel 10 private browsers kon openen met allemaal een unieke plek in de rij. Heb het idee dat het nog steeds niet helemaal dicht zit....en dat er nu inderdaad 200.000+ unieke mensen zijn. Wat denken jullie?
Congratss, sws winst!Chaes schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:21:
[Afbeelding]
Zo, en nu maar zien wat 't straks oplevert
ADA sellwall is wel op nu op binance iig :-)
Komen jullie allemaal uit de Sovjet-Unie ofzo, dat je in een rij gaat staan omdat er een rij is?
Zo zeg als ik geen overhypte ICO's wil mislopen waar moet ik me dan allemaal aanmelden?
Pancake, Uniswap, crypto.com, republic, Coinlist, Binance uiteraard. Wat moet ik hier nog aan toevoegen?
Pancake, Uniswap, crypto.com, republic, Coinlist, Binance uiteraard. Wat moet ik hier nog aan toevoegen?
Ben op 2 borden aan het schaken (2x hopeloos verlies)
MINA: Number of users ahead of you: 219.915
CERE: Number of users ahead of you: 26.466
Inderdaad....wellicht kan je gewoon 10 accounts maken, en allemaal KYC op dezelfde naam?WaRSTeaM schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:22:
[...]
Line achter login is redelijk duidelijk, maar goed je kan natuurlijk nog steeds een shitload aan accounts maken. KYC bij Coinlist was nou ook niet bepaald zwaar en lastig te faken...
Zijn volgens mij aardig wat mensen voor me die de line hebben verlaten, kom van 250K + af en sta nu op nr 191.000
Natuurlijk nog steeds waardeloos maar goed, hoop doet leven....
Natuurlijk nog steeds waardeloos maar goed, hoop doet leven....
of wat was het ook alweer, hoop is uitgestelde teleurstelling?
Zo ook 500 USD erin gezet. Hopen dat het wat opleverd!
Werd tijd. Zit sinds begin jan. 100% in de ADApeterhhh schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:24:
ADA sellwall is wel op nu op binance iig :-)
Start:MS-DOOS schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:25:
MINA: 110.000
CERE: 9000
Misschien maak ik een kans bij CERE.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ja helaas wel en daarna kwestie van geluk hebben...readytoflow schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:25:
Zo zeg als ik geen overhypte ICO's wil mislopen waar moet ik me dan allemaal aanmelden?
Ik begrijp het niet helemaal allicht doordat ik vrij nieuw ben in crypto. Kan je dit zien als een kickstarter en ben je backer met je 500 ekkies of is het meer gokken en hopen dat je 500 dollar uiteindelijk meer waard zal worden?
Onzin, mijn broertje was een half uur van tevoren ingelogd. En die had #6868._Gast_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:16:
[...]
Dan klopt het wel...
Leermoment voor de volgende keer
Is gewoon random.
rare honden blijven ook maar lopen. Had ik niet echt verwacht bij zo'n sterke btc. Eigenlijk doen al mijn shitcoins het wel goed: ada, doge, ltc en eth
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ah ok dan hadden we gewoon pech...Immutable schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:27:
[...]
Onzin, mijn broertje was een half uur van tevoren ingelogd. En die had #6868.
Is gewoon random.
Thanks voor de info
Je bedoelt in the 'TradingView' chart? Je hebt waarschijnlijk je MA indicator's scale aangepast. Als je klikt op het tandwiel naast de indicator, kun je 'reset to default' doen. Je scale staat waarschijnlijk op links / rechts, ipv default screen. Rechtermuis op de betreffende indicator werkt ook, je kunt dan de scale selecteren.TheSelfishGene schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:04:
Extreme noobmode: ik heb per ongeluk in Binance (windows app) in de tradeview de MA's gesplit van de candles. Hoe krijg ik die weer over elkaar heen?
/f/image/s8SRjhsfHadLkkYQhnKDw3rK.png?f=fotoalbum_large)
Als je dit bedoelt, kun je rechts op de indicator klikken en dan merge up / down.
In de 'Original' chart is het anders.
hahaha volgens mij lees ik een beetje CERE FOMO atm
ADA mooning, hallo?
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
CERE is via republic, er was een tweaker die het hier gepost had vorige week
edit: De tweaker was Zhou
edit: De tweaker was Zhou
[ Voor 18% gewijzigd door MS-DOOS op 13-04-2021 16:31 ]
Republic. Die is ook 16.00 gestartDarrell schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:28:
Waar was de CERE ICO?
Het zijn projecten die net zijn opgezet en de tokens of coins nog op de markt moeten komen. Meestal koop je ze tegen een lage prijs met de hoop dat het veel meer waard wordt en dat het project ook wat wordt. De meeste mensen doen onderzoek naar wie het team erachter is en ook de applicatie van het project in de praktijk. We zitten er allemaal in voor de tech heStevenzeN schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:27:
Ik begrijp het niet helemaal allicht doordat ik vrij nieuw ben in crypto. Kan je dit zien als een kickstarter en ben je backer met je 500 ekkies of is het meer gokken en hopen dat je 500 dollar uiteindelijk meer waard zal worden?

Uit frustratie ga ik die $500 op Safemoon zetten.
Alles of niets!
SHIB is eigenlijk ook een optie
Alles of niets!
[ Voor 20% gewijzigd door _Gast_ op 13-04-2021 16:31 ]
Waar kan je eigenlijk (de beste) info vinden wanneer er een nieuwe coin/ project van start gaat met presale coins?
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 13-04-2021 16:32 ]
nothing stops this train
Duidelijk thanks!Cryostorm schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:30:
[...]
Het zijn projecten die net zijn opgezet en de tokens of coins nog op de markt moeten komen. Meestal koop je ze tegen een lage prijs met de hoop dat het veel meer waard wordt en dat het project ook wat wordt. De meeste mensen doen onderzoek naar wie het team erachter is en ook de applicatie van het project in de praktijk. We zitten er allemaal in voor de tech he
Heb je toevallig een site waar ik kan terugvinden hoe eerdere projecten verliepen?
Google ICO Drops.Kol Nedra schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:32:
Waar kan je eigenlijk (de beste) info vinden wanneer er een nieuwe coin/ project van start gaat met presale coins?
Goedemiddag allemaal,
Ik ben nieuw op het forum hier. Ik ben sinds januari bezig met crypto, daarin dus ook nog nieuw! Lees sindsdien mee op dit topic en vandaag mijn eerste vraag.
Heb een maand geleden wat DOT in vaste staking Binance gestoken waarvan vandaag de 30 dagen periode is afgelopen. Weet iemand wanneer ik dit terug kan verwachten in mijn spot wallet?
Alvast bedankt!
Ik ben nieuw op het forum hier. Ik ben sinds januari bezig met crypto, daarin dus ook nog nieuw! Lees sindsdien mee op dit topic en vandaag mijn eerste vraag.
Heb een maand geleden wat DOT in vaste staking Binance gestoken waarvan vandaag de 30 dagen periode is afgelopen. Weet iemand wanneer ik dit terug kan verwachten in mijn spot wallet?
Alvast bedankt!
Mina ook gelukt hier, 500 USD ingelegd. Ben benieuwd!
PSN/Steam: Xamsix
Na 02:00.001Jack schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:32:
Goedemiddag allemaal,
Alvast bedankt!
ja bij mij ookRep7 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:34:
De queue lijkt wel bevroren... Sta al paar minuten op dezelfde plek in de queue
Waar doen jullie dat in godsnaam. op de Site van Mina zie ik eigen lijk niet zo snel wat.
Zoek bij Google op "Omgekeerd evenredig" en je hebt de grafiek voor 99,9% van de coins te pakken. De grafiek loopt dan wel op dag één direct met een rode lijn naar beneden en slaat rechtsaf met af en toe wat groen en af en toe wat rood.StevenzeN schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:32:
[...]
Duidelijk thanks!
Heb je toevallig een site waar ik kan terugvinden hoe eerdere projecten verliepen?
Voor sommige andere projecten is het één piek omhoog en daarna wat hierboven staat. (Gebeurt veelal tijdens bullmarket zoals nu, dus zou je van kunnen profiteren als je niet direct door hun loze belofte heen kan prikken)
En heel héél soms tref je een project dat na listing op een exchange de zwaartekracht overwint.
[ Voor 9% gewijzigd door MicroWhale op 13-04-2021 16:36 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Komt door Ingrid.. die is niet zo tech savvy..Rep7 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:34:
De queue lijkt wel bevroren... Sta al paar minuten op dezelfde plek in de queue
Zero.
Gooi ze op Matter dan, die is vorige week live gegaan op ETH, gaat volgende week live op BSC en HECO_Gast_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:30:
Uit frustratie ga ik die $500 op Safemoon zetten.
Alles of niets!
(tokens zijn al een tijdje te koop voor rond de 3-5 usd). Perpetual options, op basis van smart contracts.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
coinlist.coJelmer93 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:35:
Waar doen jullie dat in godsnaam. op de Site van Mina zie ik eigen lijk niet zo snel wat.
[ Voor 10% gewijzigd door _Gast_ op 13-04-2021 16:37 ]
Bizar inderdaad.lucatoni schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:21:
Meer volk als voor de Casper sale indien het echt allemaal unieke personen zijn.
Ik zal ver uit de buurt blijven.MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:35:
[...]
Zoek bij Google op "Omgekeerd evenredig" en je hebt de grafiek voor 99,9% van de coins te pakken. De grafiek loopt dan wel op dag één direct met een rode lijn naar beneden en slaat rechtsaf met af en toe wat groen en af en toe wat rood.
Voor sommige andere projecten is het één piek omhoog en daarna wat hierboven staat. (Gebeurt veelal tijdens bullmarket zoals nu, dus zou je van kunnen profiteren als je niet direct door hun loze belofte heen kan prikken)
En heel héél soms tref je een project dat na listing op een exchange de zwaartekracht overwint.

Maar Mina is natuurlijk ook een veel fundamenteler en interessantere techniek.Nubtrix schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:36:
[...]
Bizar inderdaad.
Meer volk als voor de Casper sale indien het echt allemaal unieke personen zijn.
Thanks voor de tip. Ik ga er even naar kijken!mjjveldt schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:36:
[...]
Gooi ze op Matter dan, die is vorige week live gegaan op ETH, gaat volgende week live op BSC en HECO
(tokens zijn al een tijdje te koop voor rond de 3-5 usd). Perpetual options, op basis van smart contracts.
Hij sneeuwde wat onder net...Waar moet ik allemaal zijn om bij nieuwe listings in te schrijven?
ik heb nu:
Pancake, Uniswap, crypto.com, republic, Coinlist, coinbase. Binance uiteraard. Wat moet ik hier nog aan toevoegen?
ik heb nu:
Pancake, Uniswap, crypto.com, republic, Coinlist, coinbase. Binance uiteraard. Wat moet ik hier nog aan toevoegen?
Website ligt plat, probeer maar naar www.coinlist.co te gaan.
Flow is zo'n half maan voorbeeldMicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:35:
[...]
Zoek bij Google op "Omgekeerd evenredig" en je hebt de grafiek voor 99,9% van de coins te pakken. De grafiek loopt dan wel op dag één direct met een rode lijn naar beneden en slaat rechtsaf met af en toe wat groen en af en toe wat rood.
Nog 39000 mensen voor me 👀
Te laat verwacht ik
Te laat verwacht ik
nothing stops this train
En net op t moment dat ik dacht maar even wat te verkopen om goedkoper terug te kopen.. niet dat ik klaag hoorBananeman schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:45:
Lambo + ADA? Lambada!
[YouTube: Kaoma - Lambada (Official Video) 1989 HD]

ik zit al een tijdje naar 29200 te kijken......
maar er zit inderdaad niet veel leven meer in
maar er zit inderdaad niet veel leven meer in
Nice, misschien krijgen we binnenkort ook eindelijk antwoord op de vraag waar dat zebrahondje voor is?Bananeman schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:45:
Lambo + ADA? Lambada!
[YouTube: Kaoma - Lambada (Official Video) 1989 HD]
Goddomme dit ben ik. Al 2 dagen slecht geslapen door BNB

Al die rare business cases vaak, om doodnormale muntjes heen. Ik ben meer van de systeem munten. ADA, DOT, ETH, ALGO... en Mina valt daar ook onder. 22kB blockchain is wel heel nice O(1) schaalbaar. (Als je weet wat de big O notatie is in informatica)
update:MS-DOOS schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:25:
MINA: Number of users ahead of you: 217.390
CERE: Number of users ahead of you: 12.050
CERE loopt iets smoother, maar kan ook zo uitverkocht zijn (cap 25K p.p.)
Ik heb de OP gelezen en ben nu een trotse eigenaar van, jawel, 37.nogwat XRP'tjes.
Iemand nog meer tips om me verder in te lezen en de dagelijkse ontwikkelingen in de gaten te houden? Zijn jullie heel actief hier elke dag mee bezig en is het inmiddels en dagtaak geworden of?
Iemand nog meer tips om me verder in te lezen en de dagelijkse ontwikkelingen in de gaten te houden? Zijn jullie heel actief hier elke dag mee bezig en is het inmiddels en dagtaak geworden of?
Het was dan ook een IDO en geen ICO.Zhou schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:50:
CERE is nog moeilijker. Ik dacht ik zit erin, maar het is al uitverkocht. Het max. inleg lag een stuk hoger dan MINA of Casper.
[Afbeelding]
aha.. dat verklaartZhou schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:50:
CERE is nog moeilijker. Ik dacht ik zit erin, maar het is al uitverkocht. Het max. inleg lag een stuk hoger dan MINA of Casper.
[Afbeelding]

coinlist loopt weer
nog maar 29200 voor me :-)
nog maar 29200 voor me :-)
Thx!!
wouterwouter2 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:29:
[...]
Je bedoelt in the 'TradingView' chart? Je hebt waarschijnlijk je MA indicator's scale aangepast. Als je klikt op het tandwiel naast de indicator, kun je 'reset to default' doen. Je scale staat waarschijnlijk op links / rechts, ipv default screen. Rechtermuis op de betreffende indicator werkt ook, je kunt dan de scale selecteren.
[Afbeelding]
Als je dit bedoelt, kun je rechts op de indicator klikken en dan merge up / down.
In de 'Original' chart is het anders.
Lol doge/usdt 14% Elke keer denk ik "shit, nooit gekocht". Dan valt hij terug en vergeet ik hem weer te kopen. Volgende dip maar een mandje meenemen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit begint bijna ironisch te worden: toen ik mijn halve voorraad DOT omzette naar THETA omdat daar net 'n fikse rode kaars optrad, binnen 5-10 minuten erna maakt DOT een rotspurt omhoog na een week niks gedaan te hebben in de lage 30 dollar regionen.
Nu had ik mijn voorraad ADA (tijdelijk) omgezet naar BTC en ETH deze ochtend, en hup, na weken achter elkaar zonder veel beweging, wie komt plots in beweging en schiet omhoog? Yep, Cardano.
Ik moet toch eens nakijken welke god v.h. fortuin ik beledigd heb, dat dit soort grappen blijven gebeuren >.<
Nu had ik mijn voorraad ADA (tijdelijk) omgezet naar BTC en ETH deze ochtend, en hup, na weken achter elkaar zonder veel beweging, wie komt plots in beweging en schiet omhoog? Yep, Cardano.
Ik moet toch eens nakijken welke god v.h. fortuin ik beledigd heb, dat dit soort grappen blijven gebeuren >.<
ADA denied @ 1.42 dollar.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Verwijderd
Wat is dat Mina? 1e google coinlist kom je in een que. 30 min.. waar heeft iedereen 't over
Je kan twitter/reddit/youtube checken. Ik ben een hodl'er en dus absoluut geen dagtaak. Tussen 8:30 en 17:00 wel de hele dag het slowchat topic een beetje meelezen tho. Moet toch wat in de baas zijn tijd.VN1X schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:52:
Ik heb de OP gelezen en ben nu een trotse eigenaar van, jawel, 37.nogwat XRP'tjes.
Ook sommige gasten hier komen met goede tips. Moet je zelf maar een beetje filteren welke je serieus kunt nemen en welke niet.
ETH gaat ook al lekker, wow, mooi groen dagje zo hoor
.
Hier vind je meerVerwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:56:
Wat is dat Mina? 1e google coinlist kom je in een que. 30 min.. waar heeft iedereen 't over
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het is ook geen kattepis, gemiddeld bijna $13.000 per investeerder.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Verwijderd
XRP? Weet je zeker dat je je goed hebt ingelezen?VN1X schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:52:
Nee geintje. Welcome to crypto!
En ja, heel actief. Je leven zoals je het kende is definitief voorbij.
Down the rabbithole.
Heel herkenbaar verhaal.Cryptologisch schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:55:
Dit begint bijna ironisch te worden: toen ik mijn halve voorraad DOT omzette naar THETA omdat daar net 'n fikse rode kaars optrad, binnen 5-10 minuten erna maakt DOT een rotspurt omhoog na een week niks gedaan te hebben in de lage 30 dollar regionen.
Twee weken geleden ADA gekocht. En er gebeurde maar niks... Heel verleidelijk om hem ergens anders naar te swappen. Maar gelukkig gehouden. Verdomme ook wel eens tijd dat mn tactiek werkt
Dan kunnen we samen wel een clubje oprichtenPrutzertje schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:58:
[...]
Heel herkenbaar verhaal.
Twee weken geleden ADA gekocht. En er gebeurde maar niks... Heel verleidelijk om hem ergens anders naar te swappen. Maar gelukkig gehouden. Verdomme ook wel eens tijd dat mn tactiek werkt

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Welcome in the Truman Show, zo herkenbaar...Sup4rdurt schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:00:
[...]
Dan kunnen we samen wel een clubje oprichten
Lijkt alweer in de herkansing te willen gaan.Aslanboy1905 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:55:
ADA denied @ 1.42 dollar.
Al met al een mooi dagje vandaag in cryptoland hoor, veel groen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Valt mij ook al op, al dat groen en 10-20% in de plus. Dus dan zal er morgen wel weer een dikke dip zijn.DutchCrownNL schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:03:
[...]
Lijkt alweer in de herkansing te willen gaan.
Al met al een mooi dagje vandaag in cryptoland hoor, veel groen
Y'24
Veel groen, maar gisteren was het voor mij groener (BNB, Cake, ANKR)
BIFI begint nu toch wel uit z'n hol te kruipen, is ook niet zo gek.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zouden mensen eindelijk beginnen te begrijpen wat BIFI is dan?St@m schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:06:
Veel groen, maar gisteren was het voor mij groener (BNB, Cake, ANKR)
Ik twijfel een beetje hier. Morgen Coinbase live op de beurs en ETH Berlin update. Maar vaak na dit soort sprintjes heb je ook wel een dipje. Alts zullen ook weer anders reageren. Zal wel weer hodl worden.RvV schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:04:
[...]
Valt mij ook al op, al dat groen en 10-20% in de plus. Dus dan zal er morgen wel weer een dikke dip zijn.
Zo, zo... Ik was een lambo uitzoeken, maar dat ging toch nog moeilijker dan verwacht...
https://www.dumpert.nl/item/8102169_fb727282
https://www.dumpert.nl/item/8102169_fb727282
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!