[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 221 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.135 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
anti elppa schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:09:
[...]

Nee dat is het niet. Ik kijk naar het totaal en wat het beste is voor het totaal. En zon soort shitcoin storm is niet goed, ook niet voor alts in de long run. En ik weet gewoon 100% zker dat er net 1000en mensen exact op die top gekocht hebben bij DNB, en net in het dal verkocht hebben. Helaas is het zelfs de meerderheid. Ik kan dat prima hebben dat 5min daarvoor mensen helemaal happy de peppy zijn, en moord en brand schreeuwen. Hell, ik heb dat in 2013 ook vaak zat gedaan. Maar nu ga ik er geen tijd meer insteken, en die paar knaken die je met alts kan pakken is het mij niet waard. Risico is mij veel te hoog. Ik ga toch niet met vol verstand 1 btc in een alt stoppen? Ik houd het wel bij leverage trading op btc. Heeft ook een risico maar die voor mij veel beter te managen. Ieder zijn ding
Als alles behalve btc een shitcoin is dan is het makkelijk praten maar voor mij heeft bnb zeker wel een toegevoegde waarde.
Ik denk ook dat btc profiteerd van een Binance.
Ik zit er ook dan al in sinds 1,50 en het is geen FOMO voor mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Wat BnB. Heerlijk dagje dit.

Lijkt wel een shitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 15:47
Pff.. drukste dag op het werk sinds lange tijd en dan zo'n actie in de cryptospace! Waarom kon dit niet gister? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
wehave schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:13:
[...]

Als alles behalve btc een shitcoin is dan is het makkelijk praten maar voor mij heeft bnb zeker wel een toegevoegde waarde.
Ik zit er ook dan al in sinds 1,50 en het is geen FOMO voor mij.
Het zal vast een waarde hebben. Maar niet de waarde die het nu heeft imo. Dat is gewoon dik opgeklopte fomo. Sowieso buiten binance heeft het uberhaubt geen waarde. Alles wat ik trade op binance doe ik ook absoluut niet in die troep, ik weiger aan die zooi mee te werken. Dan maar geen vip level 2342432

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Naamloos-
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-11-2024
Zou KCS een zelfde stijging als BNB kunnen maken in de toekomst?

Ze zijn vrijwel identiek:

1. Lage volume
2. Coin van Echange

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Oh nee, PHB krijgt weer wat volume.
Groen, rood.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:13
anti elppa schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:15:
[...]

Het zal vast een waarde hebben. Maar niet de waarde die het nu heeft imo. Dat is gewoon dik opgeklopte fomo. Sowieso buiten binance heeft het uberhaubt geen waarde. Alles wat ik trade op binance doe ik ook absoluut niet in die troep, ik weiger aan die zooi mee te werken. Dan maar geen vip level 2342432
Je BTC omzetten in iets anders is gewoon prijzig toch? zowel kopen als verkopen?

En dankzij BNB zit je niet aan die hoge fees vast toch?

dus dan heeft BNB wel waarde. Of je het daar mee eens bent (gecentraliseerd vs decentralized) is natuurlijk wat anders. Maar er is zeker een markt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
-Naamloos- schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:16:

1. Lage volume
2. Coin van Echange
Ik zeg doen! Ook voor 100$ teken ik :+

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah

1. Lage volume
2. Coin van Echange
Als het een populaire exchange wordt O-) dan kan dat zeker
Moet je wel diamond hands hebben O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 12-04-2021 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Waah schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:17:
[...]

Je BTC omzetten in iets anders is gewoon prijzig toch? zowel kopen als verkopen?

En dankzij BNB zit je niet aan die hoge fees vast toch?

dus dan heeft BNB wel waarde. Of je het daar mee eens bent (gecentraliseerd vs decentralized) is natuurlijk wat anders. Maar er is zeker een markt O-)
ja die fees boeien met niet. En grote uitbetalingen doe ik via kraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Naamloos-
RickvN schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:17:
[...]

Ik zeg doen! Ook voor 100$ teken ik :+
Haha, ik zie t al voor me.

Een hoop speculatie over KCS dat die zeker €200/€300 kan halen.

Niemand gaat investeren omdat we geen resultaten zien in korte termijn.

Vervolgens zien we dat die €400 heeft aangetikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

1. Lage volume
2. Coin van Echange
Ze bouwen een smart dumb (money) chain momenteel dus zou zomaar eens mal kunnen gaan.

Hype en momentum.

Ik ben er momenteel hevig op aan het speculeren. Sell high buy low.

Al een mooi aantal extra kunnen vergaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:30

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:21:
[...]

Ze bouwen een smart dumb (money) chain momenteel dus zou zomaar eens mal kunnen gaan.

Hype en momentum.

Ik ben er momenteel hevig op aan het speculeren. Sell high buy low.

Al een mooi aantal extra kunnen vergaren.
Ik kom er wel een keer een door jou betaald flesje champagne op drinken als het lukt hoor. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Twee uur geleden van Binance wat fiat naar Revolut overgemaakt en het staat er al op.
Dat fiat is zo traag nog niet :p

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

anti elppa schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:15:
[...]

Sowieso buiten binance heeft het uberhaubt geen waarde.
Deze stelling is monetaire onkunde. Dat is zoiets als zeggen dat het Britse Pond of de Zwitserse Frank geen waarde hebben buiten de landen waarin er mee betaald kan worden. De abrupte stijging van de Zwitserse Frank enkele jaren geleden als reactie op extreme QE in de VS en Europa illustreert wel aardig waarom ook een kleine munt uit een klein stukje wereld prima waarde kan hebben daarbuiten.

BNB is als enige grotere munt deflatoir, en Binance veruit de grootste exchange en nog steeds groeiende. Zolang Binance en de Binance Smart Chain het vertrouwen van de cryptowereld krijgt, heeft BNB gewoon overal waarde. En vooral de Binance Smart Chain doet het m hier, dat maakt van BNB de 'reservemunt' van een heel ecosysteem, niet van alleen de omgeving van het bedrijf Binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 14:48
anti elppa schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:09:
Ik ga toch niet met vol verstand 1 btc in een alt stoppen? Ik houd het wel bij leverage trading op btc. Heeft ook een risico maar die voor mij veel beter te managen. Ieder zijn ding
Ah kom op man, niet zo saai. Wees een beetje zelfdestructief :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MicroWhale schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:22:
[...]

Ik kom er wel een keer een door jou betaald flesje champagne op drinken als het lukt hoor. d:)b
Waarschijnlijk launchen ze die KuChain na 2 maanden berenmarkt en is KCS weer $1.20

KuChain... Nu ik het zeg: lijkt wel wat op KaChing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ali Baba 1001 schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:23:
Twee uur geleden van Binance wat fiat naar Revolut overgemaakt en het staat er al op.
Dat fiat is zo traag nog niet :p
Mooie techniek. Heeft de toekomst, dat fiat :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Glenn Hoddle schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:24:
[...]

Deze stelling is monetaire onkunde. Dat is zoiets als zeggen dat het Britse Pond of de Zwitserse Frank geen waarde hebben buiten de landen waarin er mee betaald kan worden. De abrupte stijging van de Zwitserse Frank enkele jaren geleden als reactie op extreme QE in de VS en Europa illustreert wel aardig waarom ook een kleine munt uit een klein stukje wereld prima waarde kan hebben daarbuiten.

BNB is als enige grotere munt deflatoir, en Binance veruit de grootste exchange en nog steeds groeiende. Zolang Binance en de Binance Smart Chain het vertrouwen van de cryptowereld krijgt, heeft BNB gewoon overal waarde. En voor de Binance Smart Chain doet het m hier, dat maakt van BNB de 'reservemunt' van een heel ecosysteem, niet van alleen de omgeving van het bedrijf Binance.
ik zeg ook nergens dat er geen potentie inzit, maar zeg nu zelf, die bende staat nu rete strak van de fomo.
En ik durf het bijna niet te zeggen...maar ook binance kan over 1,5 jaar "ineens" weg zijn. Lijkt wel of veel mensen dat hier ook niet helemaal snappen. De kansen zijn kleiner nu, maar in het verleden verdwenen de toenmalige grootste exchanges ook "ineens". Heb het zelf ook een aantal keer aan de levende lijve ondervonden helaas. Zoals gezegd, de kans is veel kleiner nu, maar niet 0

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:33
Hoe koop ik op binance de alt "fiat"? Kan deze niet vinden

:9

[ Voor 5% gewijzigd door FitTiv op 12-04-2021 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
PWM schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:24:
Ik heb op alle coins in mijn PF altijd een stop-loss staan. Die pas ik gewoon aan met de stijgende lijn. Ik ben nooit bang voor correcties :) Om het 100x genoemde cliche er weer in te gooien: Beter te vroeg verkopen dan te laat.
Ook een stop-limit dan? of enkel een stop-loss die je opschuift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
benchMarc schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:24:
[...]

Ah kom op man, niet zo saai. Wees een beetje zelfdestructief :+
hahhahah, als ik nog een zwikkie meer btc heb over een paar maanden, misschien doe ik het dan wel :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
anti elppa schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:28:
[...]

ik zeg ook nergens dat er geen potentie inzit, maar zeg nu zelf, die bende staat nu rete strak van de fomo.
En ik durf het bijna niet te zeggen...maar ook binance kan over 1,5 jaar "ineens" weg zijn. Lijkt wel of veel mensen dat hier ook niet helemaal snappen. De kansen zijn kleiner nu, maar in het verleden verdwenen de toenmalige grootste exchanges ook "ineens". Heb het zelf ook een aantal keer aan de levende lijve ondervonden helaas. Zoals gezegd, de kans is veel kleiner nu, maar niet 0
Dat kan met Bitcoin natuurlijk ook gebeuren :+ onwaarschijnlijk, maar zeker niet 0.

Sowieso zijn er véél betere en nuttigere coins dan Bitcoin... Om te beginnen met de enorme mining-operaties. Waarom die 1 moet blijven is me een raadsel. Ja, hij is 1. en dat zal nog wel even zo blijven. Maar er vanuit gaan dat bitcoin áltijd de grootste en beste blijft? das ook een utopie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Goedzo, geef ze maar wat tegengas hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Waah schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:30:
[...]

Dat kan met Bitcoin natuurlijk ook gebeuren :+ onwaarschijnlijk, maar zeker niet 0.

Sowieso zijn er véél betere en nuttigere coins dan Bitcoin... Om te beginnen met de enorme mining-operaties. Waarom die 1 moet blijven is me een raadsel. Ja, hij is 1. en dat zal nog wel even zo blijven. Maar er vanuit gaan dat bitcoin áltijd de grootste en beste blijft? das ook een utopie
Er zijn veel betere en nuttigere steden dan Amsterdam, maar dat blijft van Nederland voorlopig echt wel even de grootste stad. Ik denk niet dat een stad die 10-100x zo klein is, ooit groter wordt dan Amsterdam.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

Ja maar gat tussen bitcoin weg, en binance weg is wel gigantisch natuurlijk.

Eens dat er wellicht betere coins zijn, maar helaas zijn die te laat. Ik zie het niet zomaar gebeuren dat er een andere coin op 1 komt binnen 10 jaar. Nu klinkt dat misschien raar, tot we weer in de bear markt komen, dan zie je heel erg goed waarom btc op 1 staat en alts, alts genoemd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
anti elppa schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:33:
[...]

Ja maar gat tussen bitcoin weg, en binance weg is wel gigantisch natuurlijk.

Eens dat er wellicht betere coins zijn, maar helaas zijn die te laat. Ik zie het niet zomaar gebeuren dat er een andere coin op 1 komt binnen 10 jaar. Nu klinkt dat misschien raar, tot we weer in de bear markt komen, dan zie je heel erg goed waarom btc op 1 staat en alts, alts genoemd worden
BTC numba wan laat zien waarom we ook niet zomaar van fiat numba wan afkomen.

Vervang BTC met fiat, en alts met BTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:30

MicroWhale

The problem is choice

mercapto schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:37:
[...]

BTC numba wan laat zien waarom we ook niet zomaar van fiat numba wan afkomen.

Vervang BTC met fiat, en alts met BTC :)
... en bijnance met bank.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Zo te zien worden er vandaag veel lambo's besteld aan die rode stengels te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Zeg nooit nooit.
En al helemaal niet in crypto.
Voor je het weet is Amsterdam afgebrand, heeft Tesla een eigen Teslacoin, en hebben alle eenzame mensen op de wereld heel veel Dogecoin aangeschaft...

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Ja, complete fomo ben ik met je eens, anderzijds vind ik $1000 per BNB normaal haalbaar zonder fomo.
Momenteel is de cap van ETH bijvoorbeeld 249 miljard, die van BNB net geen 90 Miljard. Als Binance gewoon elk kwartaal BNB blijft verbranden tot aan 100 miljoen stuks zitten zou je met een groei van 10% marketcap al aan de $1000 zitten. En het lijkt me dat het meer gaat zijn. Een flippening van ETH lijkt me niet snel gebeuren, maar dat zou bij gelijkblijvende ETH een target van $2500 BNB opleveren.

En ja, Binance kan verdwijnen, alles kan, Wirecard...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Waarom kan btc niet eens doorknallen naar boven. Dit begint saai te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Laatst online: 16-07 11:02
roflexx schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:40:
Ja want BTC is inderdaad nauwelijks gepumpt afgelopen jaar. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:17

1. Lage volume
2. Coin van Echange
Waarom denkt men toch altijd dat een lage supply belangrijk is? Of er nu 100.000 of 100.000.000.000 coins zijn, het gaat om de stijging in percentages.

En een coin met lage supply stijgt niet inherent harder dan een coin met hoge supply. Behalve als iedereen dat gaat geloven en enkel coins met lage supply koopt natuurlijk 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
roflexx schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:40:

Hij hikt er al een tijdje tegenaan, deze week is wel het moment om iets te laten zien. Spanning en sensatie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Naamloos-
Antifon schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:44:
[...]

Waarom denkt men toch altijd dat een lage supply belangrijk is? Of er nu 100.000 of 100.000.000.000 coins zijn, het gaat om de stijging in percentages.

En een coin met lage supply stijgt niet inherent harder dan een coin met hoge supply. Behalve als iedereen dat gaat geloven en enkel coins met lage supply koopt natuurlijk 8)7
Ik ben nog een beginner die veel leert. Echter waren die 2 genoemde punten wel overeenkomsten tussen KCS en BNB!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kamieltje
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-10-2022
En back to earth 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:17
-Naamloos- schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:45:
[...]

Ik ben nog een beginner die veel leert. Echter waren die 2 genoemde punten wel overeenkomsten tussen KCS en BNB!
Haha no problemo. :) Het is ook meer dat dat een veel voorkomend misverstand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 09:38
Sluw schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:44:
[...]

[YouTube: Bitcoin: Decision Time]

Hij hikt er al een tijdje tegenaan, deze week is wel het moment om iets te laten zien. Spanning en sensatie!
De theorieen zijn dat de whales de btc prijs laag willen houden nu, goedkoper de IPO van Coinbase kunnen kopen en daarna Bitcoin laten moonen - dubbel profit.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0-ZUaqWbEb7ixWGe7PLQ02rSWB8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y8uBL1i8l16TlTKREUkBQegQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 10:56

YES

Moderator General Chat
Man, mijn PF schommelt al weken rond hetzelfde bedrag, paar % omhoog en omlaag elke keer. Als je dan hier mee leest vraag je je toch af wat ik verkeerd doe. Ik bedoel, ik wil best graag moon, of rekt, maakt het uit, maar dit lijkt gewoon alsof ik een solide PF heb, wat saai.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
YES schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:52:
Man, mijn PF schommelt al weken rond hetzelfde bedrag, paar % omhoog en omlaag elke keer. Als je dan hier mee leest vraag je je toch af wat ik verkeerd doe. Ik bedoel, ik wil best graag moon, of rekt, maakt het uit, maar dit lijkt gewoon alsof ik een solide PF heb, wat saai.
Tsjah je kan risico's nemen en moon gaan maar er zijn ook heel veel verhalen hier van mensen die veel geld hebben misgelopen omdat ze niet gingen HODLen. HODL is nog steeds een goeie strategie maar dan moet je ook niet elke dag naar je PF kijken.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Mijn glazen bol zegt diep rode cijfers komende 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Aslanboy1905 schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:57:
[...]

Tsjah je kan risico's nemen en moon gaan maar er zijn ook heel veel verhalen hier van mensen die veel geld hebben misgelopen omdat ze niet gingen HODLen. HODL is nog steeds een goeie strategie maar dan moet je ook niet elke dag naar je PF kijken.
Ik had denk ik de spreekwoordelijke knipoog bij mijn post moeten benadrukken, was niet zo serieus bedoelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
BNB op tijd verkocht... ik verwacht eigenlijk dat ie morgen nog verder zakt als TLM massaal gedumpt wordt en blijkt dat je toch niet zoveel verdiend als dat men hoopte :)

Maar ik kan er ook naast zitten... in dat geval, leuke rit geweest vanaf $35 :P

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Laatst online: 11-09 21:40
[...]

Raadsel? Eigelijk is het het gewoon heel simpel. En dat is vertrouwen. De meeste mensen/bedrijven hebben het meeste vertrouwen in BTC. Belangrijkste reden is (toekomstige) schaarste.

En inderdaad verdwijnt dit vertrouwen dan zal BTC ook niet meer de grootste blijven of misschien juist wel .. want bij een totale BTC crash word de hele crypto markt het zwarte putje ingetrokken.

Maargoed FUD blijft altijd trekken aan crypto. Net als FOMO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14:03
Matthias87 schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:57:
Die van mij belooft vooralsnog lambos, manen en nooit meer als loonslaaf arbeid verichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 14:48
Aslanboy1905 schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:57:
[...]

Goeie strategie tot wanneer? Deze boel gaat in elkaar klappen vroeg of laat. Dusja, wat is hodlen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
benchMarc schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:00:
[...]
Goeie strategie tot wanneer? Deze boel gaat in elkaar klappen vroeg of laat. Dusja, wat is hodlen he?
Hodlen. Dat is in 2017 €1000 in BNB steken, en vandaag €500.000 cashen.
Maar ik ben met je eens dat lange termijn hodlen nu een risico is.

[ Voor 10% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 12-04-2021 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
mjjveldt schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:52:
[...]

De theorieen zijn dat de whales de btc prijs laag willen houden nu, goedkoper de IPO van Coinbase kunnen kopen en daarna Bitcoin laten moonen - dubbel profit.
Woensdag 14 april dus... heb t ook gelezen, ben benieuwd! Maar het kan natuurlijk ook gewoon een resistance zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
[...]
Hangt af van je strategie en vertrouwen in crypto (en bepaalde modellen). Aan de hand daarvan moet je je exit strategie bepalen. Dit zal voor iedereen anders zijn.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:04

Louw Post

Cerenas

[...]
HODLen tot de volgende bull run in een x aantal jaar en hopen dat die hoger piekt dan de huidige. 8)

Als ik mijn HOT en ONE zie dan lijken zij al klaar te zijn met deze bull run helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Louw Post schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:04:
[...]

HODLen tot de volgende bull run in een x aantal jaar en hopen dat die hoger piekt dan de huidige. 8)

Als ik mijn HOT en ONE zie dan lijken zij al klaar te zijn met deze bull run helaas.
Lijkt me slimmer om nu/binnenkort/in deze run uit te stappen. Paar maandjes wachten en dan rustig wat coins gaan kopen en die te hodlen tot de volgende run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
BNB... mooi om je dag te starten 8)7

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ali Baba 1001 schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:39:
Zeg nooit nooit.
En al helemaal niet in crypto.
Voor je het weet is Amsterdam afgebrand, heeft Tesla een eigen Teslacoin, en hebben alle eenzame mensen op de wereld heel veel Dogecoin aangeschaft...
Inderdaad en voor je het weet heeft Ali Baba 1001 een 2e of zelfs een 3e harem en zijn roversbende uitgebreid. Investeert Ali Baba 1001 flink door zijn megawinsten. :*)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabacca
  • Laatst online: 16:50
Louw Post schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:04:
[...]

HOT is juist weer lekker gestegen gisteren en houdt zich verassend goed nu BTC weer een mini beetje dipt

Scheißemünze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Dammit, alweer mijn max cpu voor het minen van TLM aangeraakt. 15 TLM kunnen minen. Morgen maar eens inwisselen voor wat BNB dus.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:01:
Hodlen. Dat is in 2017 €1000 in BNB steken, en vandaag €500.000 cashen.
Maar ik ben met je eens dat lange termijn hodlen nu een risico is.
Zit iets in. Tijdens de volgende beer markt spreid ik m'n inleg over 10 potentievolle coins en als er daarvan 9 dood gaan en slechts 1 x50 doet, dan was het die moeite al meer dan waard. Nu nog een manier vinden om op m'n handen te zitten en niet te vroeg te verkopen. Beetje mijn grootste probleem.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:51
YES schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:52:
Mijn pf stijgt beetje bij beetje. Geen hele snelle stijgers maar zo gaat het ook best. Ongeveer 4 a 5% per week en dat is helemaal niet verkeerd.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Sluw schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:05:
[...]

Lijkt me slimmer om nu/binnenkort/in deze run uit te stappen. Paar maandjes wachten en dan rustig wat coins gaan komen en die te hodlen tot de volgende run.
Oh ja mee eens. Binnenkort uitstappen, toch een leuke winst kunnen behalen (vooral met HOT) en dan later in de bear market beginnen met DCA denk ik en wat losse shitcoins erbij halen voor de fun. :)

Mijn CRO houd ik wel gewoon aan voor het staken en de creditcard, leuk extraatje.

[ Voor 8% gewijzigd door Louw Post op 12-04-2021 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Louw Post schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:11:
[...]

Oh ja mee eens. Binnenkort uitstappen, toch een leuke winst kunnen behalen (vooral met HOT) en dan later in de bear market beginnen met DCA denk ik en wat losse shitcoins erbij halen voor de fun. :)

Mijn CRO houd ik wel gewoon aan voor het staken en de creditcard, leuk extraatje.
Ik heb ook een lading CRO maar ik ga deze wel proberen te verkopen voor de bear. Waarom zou je deze willen vasthouden tijdens de weg omlaag? Mits je tijdig kan uitstappen koop je het dubbele terug op de bodem.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

BNB is weer onderweg naar boven, geen paniek dus ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Laatst online: 15-09 18:32
Mijn glazen bol zegt dat jouw glazen bol zegt dat mijn glazen bol zegt dat dit niet klopt. Geen idee of dat klopt. We gaan het meemaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:10
[...]

Ooit zal BTC niet meer op nr1 staan, zelfs de grootste tiranen kunnen klein worden.
Nokia was vroeger ook de nr1in smartphone gebied. Toen kwam Apple met een beter product (Ethereum/cardano/polkadot maybe)

Niets is zeker, ook BTC kan kapot 👀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:10
Denk ik ook, ik verwacht dinsdagavond een bloedbad, cardano naar 1.18 en BTC naar 55.6k

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Ricardovv schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:59:
[...]

Raadsel? Eigelijk is het het gewoon heel simpel. En dat is vertrouwen. De meeste mensen/bedrijven hebben het meeste vertrouwen in BTC. Belangrijkste reden is (toekomstige) schaarste.

En inderdaad verdwijnt dit vertrouwen dan zal BTC ook niet meer de grootste blijven of misschien juist wel .. want bij een totale BTC crash word de hele crypto markt het zwarte putje ingetrokken.

Maargoed FUD blijft altijd trekken aan crypto. Net als FOMO ;)
"Belangrijkste reden is (toekomstige) schaarste"
Vind dit toch wel een rare reden.
Tuurlijk speelt het mee maar zijn genoeg andere coins die schaarste krijgen of al hebben.

Denk meer omdat het gewoon de eerste was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
Kol Nedra schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:17:
Ooit zal BTC niet meer op nr1 staan
Waarom? Zilver is ook nooit goud gepasseerd...
Maar laat ons nu eerst al maar even boven die 60k blijven om te beginnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
:o
Shocked & Confused

Maakt een TR: Jaapio’s account is gehacked!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
TomTorquay schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:20:
[...]

Apple is Microsoft wel gepasseerd. _/-\o_ . Zie ETH meer als een bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:07

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:10:
[...]

* Jaapio kijkt links, kijkt rechts en nog een keer maar ziet ook niets.

Geen idee, misschien wil @knakworst deze taak op zich nemen?

Ik stel voor: iedere $0.5 een BNB babe van knakworst. Eens kijken hoelang die BNB dan populair blijft hier. :+

Ik zit er zelf niet in dus de memes laat ik liever over aan een dankbare hodler. :*)
Ik heb crypto maar kan geen memes maken. Ik ga me er eens in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
Meer mensen die hier in BLINk zitten?
Zelfde CEO en team als WINk alleen een veel kleinere mcap nog.
Heeft echt de potentie om extreem te gaan stijgen.

Zeker omdat er een hele grote kans in zit dat het binance listed zal worden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
dannelini schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:21:
Apple is Microsoft wel gepasseerd. _/-\o_ . Zie ETH meer als een bedrijf.
Daarin verschillen we dan van mening ;)
Ik zie crypto enkel als store of value en speculeervehikel. Akkoord, met een spikkeltje use case erbij, maar dat blijft beperkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:21:
[...]

Ik heb crypto maar kan geen memes maken. Ik ga me er eens in verdiepen.
Heb je een Android toestel?

https://play.google.com/s....zombodroid.MemeGenerator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:52
Hernieuwde aanval op de 600 door BNB. Had ik niet zo snel verwacht. Veel fomo en vertrouwen blijkbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door B-Bandit op 12-04-2021 13:25 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannelini
TomTorquay schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:24:
[...]

Daarin verschillen we dan van mening ;)
Ik zie crypto enkel als store of value en speculeervehikel. Akkoord, met een spikkeltje use case erbij, maar dat blijft beperkt.
Really? Ik ruil deze bullrun al een tijdje op Uniswap en Sushiswap en stake daarin ook coins. Dat bied mij erg veel waarde die ik niet bij Bitcoin kan vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:07

knakworst

Get more sats!

B-Bandit schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:25:
Hernieuwde aanval op de 600 door BNB. Had ik niet zo snel verwacht. Veel fomo en vertrouwen blijkbaar.
Zo snel heb ik de meme niet klaar, ik begin wel bij 700 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 14:03
dannelini schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:25:
[...]

Really? Ik ruil deze bullrun al een tijdje op Uniswap en Sushiswap en stake daarin ook coins. Dat bied mij erg veel waarde die ik niet bij Bitcoin kan vinden.
Inmiddels 65% van mijn PF is BNB. Weliswaar met de nodige stop/loss orders.

Edit: Verkeerde quote, geen idee hoe ik de juiste quote krijg. Ben wat gestrest momenteel merk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door JW04 op 12-04-2021 13:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
TomTorquay schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:20:
[...]

De verhouding zilver vs goud in de wereld is 9:1

het verschil met bitcoin is dat je een bitcoin oneiding kan opdelen en het blijft nuttig (0.001 BTC is nog altijd geld). Met een metaal als goud is dat lastig (0.001 gram goud?)

Echte schaarste dus O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannelini
JW04 schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:27:
[...]

Inmiddels 65% van mijn PF is BNB. Weliswaar met de nodige stop/loss orders.
BNB is een gecentraliseerde ETH. Daar ben ik het niet mee eens, dus 0% is bij mij BNB. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

zwembroek schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:15:
[...]

Ik heb ook een lading CRO maar ik ga deze wel proberen te verkopen voor de bear. Waarom zou je deze willen vasthouden tijdens de weg omlaag? Mits je tijdig kan uitstappen koop je het dubbele terug op de bodem.
Omdat die organisatie zelf wel flinke groei heeft wat betreft gebruikers en aanbod van diensten, dus daar heb ik persoonlijk wat meer vertrouwen in. Ondanks dat er misschien een bear market ook aankomt voor hun, denk ik wel dat door die groei CRO ook wat meer potentie heeft om te groeien.

Ik heb nu 1000 gestaked staan voor de Ruby card voor de 2% cashback + Spotify refund en een hoop in de DeFi wallet met de (nu nog) 23% rente dus dat is daarnaast mooi meegnomen.

Edit: kan altijd nog bijkopen in een dal natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Louw Post op 12-04-2021 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
dannelini schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:25:
Really? Ik ruil deze bullrun al een tijdje op Uniswap en Sushiswap en stake daarin ook coins. Dat biedt mij erg veel waarde die ik niet bij Bitcoin kan vinden.
Je speculeert dus. Voor sommigen is BTC niet speculatief genoeg meer, dat klopt. Of dat voor het grote publiek echter ooit zal gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
TomTorquay schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:28:
[...]

Je speculeert dus. Voor sommigen is BTC niet speculatief genoeg meer, dat klopt. Of dat voor het grote publiek echter ooit zal gelden?
Niet persé, ik gebruik gewoon de mogelijkheden die blockchain mij nu verschaft. Uniswap en staking zal zonder waardeverhoging ook gewoon blijven bestaan. Daar zit de crux.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik heb het idee dat Binance zelf de prijs van BNB erg kan manipuleren?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 16-09 09:38
https://www.binance.com/e...658c645a59e05ef12f02c22ab

Binance gaat de richting stock exchange op.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
** Dat is niet de bedoeling, op een forum kan je informatie delen, niet via PM **

[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 12-04-2021 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
TomTorquay schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:28:
[...]

Er zijn veel relatief kleine speculeerders. 5% extra in een maand zet dan weinig zoden aan de dijk. Als je het verliest, mwoah... als je wint... mwoah.

Alle grote spelers is die 5% een beste klap geld. En andersom ook. Dus die handelen liever in een minder volatiele coin... En dat zal toch wel BTC zijn momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Zoals ik het begrijp met mijn gelimiteerde stock exchange kennis:
Ze delen de stocks op, zodat je niet een hele hoeft te kopen...

Waarmee ze eigenlijk de beurs naar de kleine portemonnee brengen O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Gisteren de nieuwste editie van BNR Cryptocast geluisterd. Een van de beste afleveringen tot nu toe, kan 'm van harte aanraden!
Bitcoin en klimaat, de genuanceerde versie
Het energieverbruik van bitcoin; het is al jaren een heet hangijzer. De één noemt het absoluut essentieel, de ander pure verspilling. Met Peter Slagter, verbonden aan LekkerCryptisch.nl en aan de podcast Satoshi Radio, bekijken we de waarde van bitcoin, het energieverbruik van mining, alternatieven voor proof-of-work en mogelijke toekomstscenarios. Co-host is Rickey Gevers, hacker, oud-miner van bitcoin en op dit moment staker van Ethereum.
https://www.bnr.nl/podcas...at-de-genuanceerde-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Laatst online: 11-09 21:40
wehave schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:19:
[...]

"Belangrijkste reden is (toekomstige) schaarste"
Vind dit toch wel een rare reden.
Tuurlijk speelt het mee maar zijn genoeg andere coins die schaarste krijgen of al hebben.

Denk meer omdat het gewoon de eerste was.
Nouja jij mag het een een rare reden vinden, maar daar denkt de meerderheid in cryptoland echt anders over. Een andere coin kan ook schaars zijn maar heeft nog niet voldoende vertrouwen.

Als in naar mijzelf kijk.. toen BTC 100 euro waard was had ik er zelf weinig vertrouwen in. Nu die 50k € waard is heb ik dat vertrouwen wel.

BTC was oorspronkelijk bedoeld als betaalmiddel. Maar is veranderd in een waardeopslag. De volatiliteit maakt het deels onzeker dat we daar aan twijfelen. Maar de markt vraagt om een technisch en onafhankelijk waardeopslag systeem wat zich tot op heden bewezen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:46
edit:
laatmaar

[ Voor 108% gewijzigd door Darklance op 12-04-2021 13:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 22:52

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Als ik het goed begrijp kun je hiermee dus speculeren in een delen van aandelen? Dit in tegenstelling tot een gewone broker zoals DeGiro waar je altijd een volldig aandeel moet (ver)kopen.

Klinkt als een interessante move.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
dannelini schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:29:
Uniswap en staking zal zonder waardeverhoging ook gewoon blijven bestaan. Daar zit de crux.
Zoals ik dus zei: speculatie met een klein spikkeltje use case. Als Uniswap en consoorten stoppen met de hype van het moment te zijn, en dat zal gebeuren, dan klappen de betreffende coins gewoon in elkaar en ebt de interesse weg.
Misschien dat de techniek op de heel lange termijn voedingsbodem kan zijn om een concurrent voor BTC te genereren, mits ze een groter en ander publiek kunnen aanspreken, maar dat is echt wel verre toekomstmuziek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Waah schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:32:
[...]

Zoals ik het begrijp met mijn gelimiteerde stock exchange kennis:
Ze delen de stocks op, zodat je niet een hele hoeft te kopen...

Waarmee ze eigenlijk de beurs naar de kleine portemonnee brengen O-)
Bestaat al hoor. Kijk bijvoorbeeld naar Etoro.
Echter die CZ is niet dom, moest het minder gaan in crypto, hebben ze ook standaard stocks op hun exchange...
Hoop dat Binance zelf ook naar de beurs trekt (als BNB stock?) :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Hier zijn al wat decentrale oplossingen voor (o.a. FTT en binnenkort Injective), maar natuurlijk wel in lijn der verwachting dat Binance dit ook gaat vermarkten.

De vraag die ik daarbij heb is of ze dat via Injective Protocol doen. Zo ja, dan gaat die ook snel maan.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Mooody schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:37:
[...]

Hier zijn al wat decentrale oplossingen voor (o.a. FTT en binnenkort Injective), maar natuurlijk wel in lijn der verwachting dat Binance dit ook gaat vermarkten.

De vraag die ik daarbij heb is of ze dat via Injective Protocol doen. Zo ja, dan gaat die ook snel maan.
Goede tip, misschien wel een gokje waard om wat in te leggen. Eerst even INJ bestuderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:57
Ik heb al wat BUSD klaarstaan, maar het is even de vraag hoe hard het dadelijk gaat.
Als ik het goed zie gaat de markt om 15:35 open, dus die zal in het begin wel erg snel stijgen denk ik?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:11:
[...]

Mijn pf stijgt beetje bij beetje. Geen hele snelle stijgers maar zo gaat het ook best. Ongeveer 4 a 5% per week en dat is helemaal niet verkeerd.
Ja dat is het dus, die van mij groeit niet. Ik heb coins die elkaar corrigeren/in balans houden denk ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
Remy!!!! schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:41:
[...]

Ik heb al wat BUSD klaarstaan, maar het is even de vraag hoe hard het dadelijk gaat.
Als ik het goed zie gaat de markt om 15:35 open, dus die zal in het begin wel erg snel stijgen denk ik?
BUSD is een stablecoin eh. Of wat bedoel je hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Mooody schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:37:
[...]

Hm ik vind net dit.
Injective has been backed by Binance, one of the biggest centralized exchanges in the crypto world.
https://techcrunch.com/20...Uqn3kznvlWaqWofyM9HLaKojc

Lijkt me dus niet eens zo'n gek idee. Net helaas INJ verkocht :+
Pagina: 1 ... 221 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!