Die hebben hun lambo besteld.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:06:
Hoe gaat het hier eigenlijk met al die schreeuwers die het begin deze maand over "bnb gaat over 500" hadden?
2500 BNB`s op 2 apr-21 grootste misser tot op heden en ik ben eigenlijk al sinds 2013 bezig. Weer terug gekocht op 409 eurojack zomer schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:22:
Ik hold mijn 12 bnb lekker.
En denk met tranen terug aan de tijd dat ik er 530 dumpte voor 80dollar ps. En aan de tijd dat ik er 530 kocht voor 3 dollar ps

Zo zie ja maar hoe belachelijk deze markt is. 3 jaar geleden was het nog geen €500
Bitcoin - A weapon of mass disruption
ach volgens mij zijn we allemaal de boot in gegaan met BNB verkopen..
ik heb gekocht op 175E en 200E en verkocht op 343E
nu nog 0,75 BNB over.. HODL!
ik heb gekocht op 175E en 200E en verkocht op 343E
nu nog 0,75 BNB over.. HODL!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
2500? Dat was op 2 april toch ook al een fortuin? (Ja, nu een nog veel groter fortuin)JW04 schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:26:
[...]
2500 BNB`s op 2 apr-21 grootste misser tot op heden en ik ben eigenlijk al sinds 2013 bezig. Weer terug gekocht op 409 euro
Moet niet FOMO'en in BNB
Moet niet FOMO'en in BNB...
Door deze BNB discussie mijn oude wallet even teruggezocht met 125 BNB, gekocht op 2$ / stuk. WTF. Wat nu?
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
M'n maatje heeft nog 500 BNB. Gekocht in 2017 voor zo'n €500. Hij heeft nog geen haast met verkopen ook. Doet niet mee aan launchpad dingen of de kaart. "Teveel gedoe..." zegt ie
Niet geschreeuwd, heb al mijn 3,5 BNB nog altijd trouwens
Toch meer dan 50% gestegen. Dus de Lambo besteld

Champagne lostrekken en de rest van de dag niks meer doen denk?KirovAir schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:28:
Door deze BNB discussie mijn oude wallet even teruggezocht met 125 BNB, gekocht op 2$ / stuk. WTF. Wat nu?
Correctie: dat soort percentages aan winst worden alleen bereikt door er op tijd bij te zijn. De supply maakt wat dat betreft niet uit.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:18:
[...]
Helemaal eens als dat een gegeven zou zijn. Dan pompte ik alles erin wat ik had.
Maar ik doel meer op een BNB-achtige toestand. Waarbij je met €1000 in 2018, nu 5 ton eruit had kunnen trekken. Dat soort niveaus worden toch echt alleen bereikt met beperkte uitstaande voorraad.
CRO kan op termijn best dezelfde gains laten zien als BNB heeft gedaan. Maar dan moet je niet de huidige marketcap van CRO als startpunt van je berekening nemen, maar een datum in het verleden natuurlijk. Net zoals je in je voorbeeld met BNB doet.
De market cap van CRO is nu namelijk 'al' 5 miljard. Had je in 2018 geïnvesteerd in CRO (of MCO, de voorloper), dan zou dezelfde winst mogelijk zijn als met BNB, mits ze door blijven groeien.
Als je hem nog hebt goed opletten dat ie niet straks als een baksteen naar beneden valt, anders vast een proefritje aanvragen voor een lambo?KirovAir schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:28:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mag toch hopen dat hij ze minimaal in de earn vault heeft gezet.Gelukszoekr schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:28:
M'n maatje heeft nog 500 BNB. Gekocht in 2017 voor zo'n €500. Hij heeft nog geen haast met verkopen ook. Doet niet mee aan launchpad dingen of de kaart. "Teveel gedoe..." zegt ie
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Verwijderd
Lambo kopen lijkt me de enige geschikte uitweg voor je probleemKirovAir schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:28:
Of hij gaat naar de 1000 of 2500, etc...wat is dan FOMO he haha.Chaes schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:28:
Moet niet FOMO'en in BNB
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Feesten maat, feesten alsof morgen niet bestaat.KirovAir schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:28:
dat is nu ongeveer 78k$ waard dus bedenk of je wilt uitcashen en die sportwagen kopen een aanbouw aan je huis of een wereldreis of natuurlijk HODL!KirovAir schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:28:
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd
In de earn vault zitten is toch echt wel het minimale. Daar heb je met 500 BNB makkelijk een riant maandsalaris rendement van.Gelukszoekr schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:28:
Ik zou een dagje vrij nemen!KirovAir schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:28:
Ondertussen wordt er ook gewoon druk gebakken, cake binnen paar uur op $30,-.? Wat een doldwaze BNB & co circus

[ Voor 3% gewijzigd door Willem Egel op 12-04-2021 11:32 ]
Ik dacht volkomen kansloos terug instappen op 600
en hij gaat maar door heej
PIII 800@804 Mhz
BNB naar $1000, CAKE naar $50. Ik bak nog wat pannenkoeken. Of was het nou pannekoeken?Willem Egel schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:32:
Ondertussen wordt er ook gewoon druk gebakken, cake binnen paar uur op $30,-. Wat een doldwaze BNB & co circus
Zeker, relatief gezien was het niet mijn grootste klapper, wel mijn grootste misser dus ik kijk met gemixte gevoelens naar de chartsBananeman schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:27:
[...]
2500? Dat was op 2 april toch ook al een fortuin? (Ja, nu een nog veel groter fortuin)
duhh we weten toch allemaal dat het een pyramidespel isLuuk schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:31:
Ergens vertrouw ik dit hele BNB ding niet helemaal. Snode plannetjes van Changpeng Zhao?
CZ heeft het beste marktetingteam ongeveer zitten.
Bij iedere suggestie van een dip knallen ze weer wat nieuws de wereld in.
Straks als het echt gaat dippen - de Q1 burn tweet en fixed tot 1k.
Bij iedere suggestie van een dip knallen ze weer wat nieuws de wereld in.
Straks als het echt gaat dippen - de Q1 burn tweet en fixed tot 1k.
Ik durfde gister niet meer in te stappen in BNB omdat ie "zo hoog" stond...
Bleek dat ik nog maar liefst 0,2 BNB op m'n metamask had staan, HODL!
Bleek dat ik nog maar liefst 0,2 BNB op m'n metamask had staan, HODL!
Dit is toch gewoon organische groei?Luuk schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:31:
Ergens vertrouw ik dit hele BNB ding niet helemaal. Snode plannetjes van Changpeng Zhao?
Ja, je snapt hem, een combi. Die combi is alleen lastig te vinden nu alles al keer 10 is gegaan.Antifon schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:30:
[...]
Correctie: dat soort percentages aan winst worden alleen bereikt door er op tijd bij te zijn. De supply maakt wat dat betreft niet uit.
CRO kan op termijn best dezelfde gains laten zien als BNB heeft gedaan. Maar dan moet je niet de huidige marketcap van CRO als startpunt van je berekening nemen, maar een datum in het verleden natuurlijk. Net zoals je in je voorbeeld met BNB doet.
De market cap van CRO is nu namelijk 'al' 5 miljard. Had je in 2018 geïnvesteerd in CRO (of MCO, de voorloper), dan zou dezelfde winst mogelijk zijn als met BNB, mits ze door blijven groeien.
wooow deze drop was epic! 
8% in 5 seconden, iemand een grote sellorder gedaan?
8% in 5 seconden, iemand een grote sellorder gedaan?
[ Voor 50% gewijzigd door Khaelos op 12-04-2021 11:36 ]
Moest er van komen. Op 440 mijn laatste dikke BNB's verkocht. Niet meer terug willen kopen omdat er te weinig dip was.
Gefeliciteerd!KirovAir schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:28:

Ik zou minimaal de helft verkopen en er van gaan genieten.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
die troep moet ook gewoon ff doorgespoeld worden. ff mega klap naar beneden en rap een beetje.Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:36:
KirovAir heeft gecasht.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Tijd voor een BNB blowoff top
but why? is toch mooi als mensen hier er een leuke winst op kunnen pakken?anti elppa schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:38:
[...]
die troep moet ook gewoon ff doorgespoeld worden. ff mega klap naar beneden en rap een beetje.

Afgunst staat nooit goed ;-)
BNB volgt papa bitcoin gewoon.
Zag het ook gebeuren idd BTC gaat ook best hardmjjveldt schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:39:
BNB volgt papa bitcoin gewoon.
Als van een altcoin er ineens een drop komt, vergelijk het dan met Bitcoin, want die is nu even aan het droppen.
Verwijderd
Omdat je niet met zn allen winst kan pakken zonder een drop te veroorzaken.Waah schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:39:
[...]
but why? is toch mooi als mensen hier er een leuke winst op kunnen pakken?![]()
omdat dit soort luchtkastelen de bull run eerder in elkaar laten storten. Dit is minder brandstof voor btc, en dus een minder sterke market structure......dat er hier een paar mensen rekt gaan is jammer, maar is genoeg voor gewaarschuwd volgens mijWaah schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:39:
[...]
Dat BNB gevecht momenteel
. Leuk om die candle te bekijken. Wat gaat er gebeuren?
Ah, duidelijk verhaalanti elppa schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:41:
[...]
omdat dit soort luchtkastelen de bull run eerder in elkaar laten storten. Dit is minder brandstof voor btc, en dus een minder sterke market structure......dat er hier een paar mensen rekt gaan is jammer, maar is genoeg voor gewaarschuwd volgens mij
En met wat "muziek" erbij nog leukerfreshprince schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:41:
Dat BNB gevecht momenteel. Leuk om die candle te bekijken. Wat gaat er gebeuren?
https://bnbusd.aggr.trade/
Ik denk dat ik de cryptokoersen en dit topic maar even laat voor vandaag. Deze volatiliteit is niet goed voor mijn gemoedsrust...
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Vet! ik gebruik die site altijd voor BTC, nooit geweten dat eer meerdere pairs op stondenDutchCrownNL schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:43:
[...]
En met wat "muziek" erbij nog leuker![]()
https://bnbusd.aggr.trade/
Helaas, deze keer was ADA zelf al aan het dalen. Daarna kwam de dump van BTC en deed er nog een schepje bovenop.peterhhh schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:44:
WEER een btc dump zodra ADA stijgt
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Chill.
Gewoon een natuurlijke correctie op basis van de organische groei in de afgelopen periode... Niks om je druk om te maken..
Gewoon een natuurlijke correctie op basis van de organische groei in de afgelopen periode... Niks om je druk om te maken..
The problem with communication is the illusion it has taken place.
VROUWEN EN KINDEREN EERST! laten we in GODSNAAM rustig bijven!jack zomer schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:47:
Chill.
PindakaasMicroWhale schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:47:
[...]
Helaas, deze keer was ADA zelf al aan het dalen. Daarna kwam de dump van BTC en deed er nog een schepje bovenop.
Ik ken de BTC versie, ETH, ADA en BNBGelukszoekr schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:47:
[...]
Vet! ik gebruik die site altijd voor BTC, nooit geweten dat eer meerdere pairs op stonden
Lekker in de vault zetten, geen moeite, meer gratis geld.Gelukszoekr schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:28:
Tja. Hoe vaak ik het ook zeg. Doet ie niet. Mogelijk heeft hij de oudste BNB in de spotwalletendless schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:49:
[...]
Lekker in de vault zetten, geen moeite, meer gratis geld.
ja wat moet je nou met 3 ton, zo matig 😂Gelukszoekr schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:28:
De Binance app is hier een beetje stukkig, iets te veel volume voor de servers?
Wordt dit weer een instapmoment voor BNB?
Btc is nu zelf aan de beurt.
Die stijgt sneller dan bnb
Die stijgt sneller dan bnb
Same.. grafieken updaten niet of ze blijven continu knipperen.. hahaDutchCrownNL schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:52:
De Binance app is hier een beetje stukkig, iets te veel volume voor de servers?
Bensimpel
Positieve meneer
Hij is nog wat aan het zakken, maar prima instapmoment idd
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
Ja hier ook haha.thefox231 schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:53:
[...]
Same.. grafieken updaten niet of ze blijven continu knipperen.. haha
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwacht dat DOT ook nog wel zijn moment gaat hebben deze week, aardig stabiel de laatste dagen t.o.v. de rest
Ik hoop wel meer altskeanu_ schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:54:
Verwacht dat DOT ook nog wel zijn moment gaat hebben deze week, aardig stabiel de laatste dagen t.o.v. de rest

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Cake en bake volgen mooi door het putje, weer uitverkoop straks

Verwijderd
De echte winnaars hier zijn de grote jongens, de early BTC adopters die BTC/BNB traden.
Wat zal dat zakken vullen zijn voor zulke gasten.
Ook wel eens lekker om een ander hoog volume ritje te pakken dan ETH.
Wat zal dat zakken vullen zijn voor zulke gasten.
Ook wel eens lekker om een ander hoog volume ritje te pakken dan ETH.
Heh, zie ik ze vliegen of zit en een gat van 9 minuten met bijna 0 volume middenin die BNB/BTC vrije val?
Bitcoin dipTheSelfishGene schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:57:
Is er een aanwijzbare oorzaak van BNB dip?
Verwijderd
Organische afbraak.TheSelfishGene schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:57:
Bensimpel
Positieve meneer
Correctie, BTC deed een dump, en de rest volgt netjes.TheSelfishGene schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:57:
😆 - Denk ook eens om ;)
Vaak als bitcoin gaat.. gaan alts nog veel harder
HahaTheSelfishGene schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:57:
Zero.
Ik weet het niet, BNB deed net een aanloopje met veel volume vlak voor de val, alsof hij over een hekje moest om van het gebouw te springen...
Parkour, parkour!
Parkour, parkour!
Zeau, dat was een goed inkoopmomentje bij BNB
Lekker hoor.
Maar even buyorder rond de $505 gezet voor BNB, benieuwd of ie die gaat halen
BRB = Be Right Back
BNB = Be Never Back
Whats going on boys?
Ik zie btc op 60k en eth op 2k, helemaal niks aan het handje
BNB = Be Never Back
Whats going on boys?
Ik zie btc op 60k en eth op 2k, helemaal niks aan het handje
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Dat dipje onder de 0.0090000 en meteen omhoog naar 0.0095000 is netjes cashen...
Heeft hij wel vaker, kan niet hebben als andere coins het goed doen.Waah schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:39:
[...]
Verwijderd
Hahhaa dit is toch machtig jongens, zo'n markt geweld op m'n vrije dag. Heerlijk.
Bizar.
En dan te bedenken dat het voor de no-coiners weer een gewone saaie maandag is. 0.01% 24h inflatie, no biggie.
Je zou dit toch voor geen goud Bitcoin willen missen?
Fucking addicted hiero.
Bizar.
En dan te bedenken dat het voor de no-coiners weer een gewone saaie maandag is. 0.01% 24h inflatie, no biggie.
Je zou dit toch voor geen goud Bitcoin willen missen?
Fucking addicted hiero.
Ik pakte hem net op de 536, wel echt een gelukje. Maar prima zo denk ik. Nu alweer +5%DutchCrownNL schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:01:
Maar even buyorder rond de $505 gezet voor BNB, benieuwd of ie die gaat halen
Cake door het putje? Gaat volgens mij nog dikke prima_Animal schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:56:
Cake en bake volgen mooi door het putje, weer uitverkoop straks
Buy order BNB ook gehit. We gaan het meemaken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ik hitte op 551 en 541 en miste op 531 op 2 naWo Ve schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:03:
[...]
Ik pakte hem net op de 536, wel echt een gelukje. Maar prima zo denk ik. Nu alweer +5%
Pfew, schade valt mee. Op 615 de stoploss afgegaan. Daarna meteen een buy order op 550 om het vallende mes op te vangen. Maar het mes is er weer uit.
Bensimpel
Positieve meneer
Dit is echt zo'n vrijeval toren
En weer omhoog, hupsakee.
😆 - Denk ook eens om ;)
Om er ff wat anders in te gooien
Safemoon komt met een eigen exchange
De volgende BNB?
Safemoon komt met een eigen exchange
De volgende BNB?

spoiler:
geloof er niets van, maar quote me gerust over 5 jaar hoe ik een Lambo ben misgelopen
Ik ga ff wat anders doen, all in vallend mes gevangen.
En ik maar hopen dat hij ver genoeg dropte zodat mensen wat sats in mijn ingekakte shitcoins zouden steken....maar nee.
Gaan we een W patroon zien of door omhoog...?
Gaan we een W patroon zien of door omhoog...?
Bensimpel
Positieve meneer
Heb alle BNB gestaked in TLM, ben er te lui voor om te traden. Ik vind prima.
😆 - Denk ook eens om ;)
Nee dat is het niet. Ik kijk naar het totaal en wat het beste is voor het totaal. En zon soort shitcoin storm is niet goed, ook niet voor alts in de long run. En ik weet gewoon 100% zker dat er net 1000en mensen exact op die top gekocht hebben bij DNB, en net in het dal verkocht hebben. Helaas is het zelfs de meerderheid. Ik kan dat prima hebben dat 5min daarvoor mensen helemaal happy de peppy zijn, en nu moord en brand schreeuwen. Hell, ik heb dat in 2013 ook vaak zat gedaan. Maar nu ga ik er geen tijd meer insteken, en die paar knaken die je met alts kan pakken is het mij niet waard. Risico is mij veel te hoog. Ik ga toch niet met vol verstand 1 btc in een alt stoppen? Ik houd het wel bij leverage trading op btc. Heeft ook een risico maar die voor mij veel beter te managen. Ieder zijn dingwehave schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:03:
[...]
Heeft hij wel vaker, kan niet hebben als andere coins het goed doen.
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 12-04-2021 12:11 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!