[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 222 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.119 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:40
freshprince schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:43:
[...]

BUSD is een stablecoin eh. Of wat bedoel je hiermee?
Het pair is TSLA/BUSD, of snap ik jou niet?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Remy!!!! schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:45:
Het pair is TSLA/BUSD, of snap ik jou niet?
Jij verwacht dat het Tesla aandeel significant gaat stijgen omdat het op Binance aangeboden wordt?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
TomTorquay schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:46:
[...]

Jij verwacht dat het Tesla aandeel significant gaat stijgen omdat het op Binance aangeboden wordt?
Wacht, misschien snap ik het niet helemaal.
Hier staat toch dat vanaf 15:35 vandaag, de eerst Binance Stock Token gelanceerd wordt?
Dus dan kan je die traden op Binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
TomTorquay schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:46:
[...]

Ah ok. Was even niet mee. Succes daarmee :p
Wat ik wel interessant zou vinden is dat pre-market en after-market hiermee verhandelbaar wordt. Dit zou wel huge zijn... Is nu echt niet beschikbaar voor de "gewone mens"...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Remy!!!! schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:48:
[...]

Wacht, misschien snap ik het niet helemaal.
Hier staat toch dat vanaf 15:35 vandaag, de eerst Binance Stock Token gelanceerd wordt?
Dus dan kan je die traden op Binance?
wat? Er staat dat binance voor het eerst een stock gaat verhandelen in dit geval Tesla, dat is geen crypto maar ouderwetse aandeel. die kan je verhandelen met BUSd. waar zit jij met gedachte dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
mannowlahn schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:49:
[...]

wat? Er staat dat binance voor het eerst een stock gaat verhandelen in dit geval Tesla, dat is geen crypto maar ouderwetse aandeel. die kan je verhandelen met BUSd. waar zit jij met gedachte dan?
Maar dan zit ik toch niet verkeerd?
Je kan dadelijk BUSD verhandelen voor Tesla, en dat het een aandeel is ipv crypto snap ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16-09 15:57
Als straks alles mondjesmaat weer opengaat in de wereld zal dit naar mijn verwachting wel impact hebben op de cryptomarkt. Niet meer hele dag binnenzitten met geld dat je niet kan uitgeven = minder geld om te beleggen in crypto. Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Nu online
Remy!!!! schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:51:
[...]

Maar dan zit ik toch niet verkeerd?
Je kan dadelijk BUSD verhandelen voor Tesla, en dat het een aandeel is ipv crypto snap ik.
Jij zegt ff kijken hoe hard het gaat, Jij denkt dat het aandeel op binance harder dan gewone stock markets gaat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
mannowlahn schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:52:
[...]

Jij zegt ff kijken hoe hard het gaat, Jij denkt dat het aandeel op binance harder dan gewone stock markets gaat ofzo?
Nee?
Ik denk (als n00b zijnde) dat dit mogelijk invloed heeft op de stock market van Tesla, al verwacht ik geen x2/x10 of iets dergelijks. Maar dat je ineens via een andere weg/markt makkelijk deze aandelen kan bemachtigen, kan toch invloed hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Nu online
Remy!!!! schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:54:
[...]

Nee?
Ik denk (als n00b zijnde) dat dit mogelijk invloed heeft op de stock market van Tesla, al verwacht ik geen x2/x10 of iets dergelijks. Maar dat je ineens via een andere weg/markt makkelijk deze aandelen kan bemachtigen, kan toch invloed hebben?
Ik ga er vanuit dat binance die aandelen van tesla zelf moet kopen/verkopen op de ouderwetse aandelen markt, dus de prijs op binance zal naar mijn inziens niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Remy!!!! schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:54:
Nee?
Ja, dat zou kunnen. Maar ik verwacht het niet.
Als je nu nog geen Tesla-aandeel had, waarom zou je het vanmiddag dan opeens wel willen. Zo moeilijk was er nu ook niet aan te geraken.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
TomTorquay schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:57:
[...]
Als je nu nog geen Tesla-aandeel had, waarom zou je het vanmiddag dan opeens wel willen. Zo moeilijk was er nu ook niet aan te geraken.
Goed punt, maar als je toch al op Binance zit is het net zo makkelijk om toch even wat aandelen op die manier te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 09:38
Grootste voordeel is tokenized, die kleine stukjes zijn eenvoudig. En feeless.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Kol Nedra schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:19:
[...]

Denk ik ook, ik verwacht dinsdagavond een bloedbad, cardano naar 1.18 en BTC naar 55.6k
Een bloedbad??
Cardano naar 0.18 en BTC naar 5.5K, dat is een bloedbad.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:42
Katala schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:47:
[...]

Morgen wordt het verhandelbaar, ik verwacht alles behalve stabiliteit ;)
Weet je ook de tijd (NL) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Flufje INJ gekocht.
Je weet nooit dat Binance een announcement doet dat het INJ gaat gebruiken voor die aandelen exchange O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16-09 13:57
Ik heb sinds 2018 Tesla aandelen dus van mij mag er wel wat extra wind in de zeilen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
TomTorquay schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:57:
[...]
Klopt wel, maar ik koop mijn bier in de supermarkt terwijl de slijterij ernaast ligt. Gemak dient de mens.
Ik heb vroeger in aandelen gehandeld, momenteel niet. Zodra er meer keus is op Binance, wordt dat echt wel een interessante optie.
Ik vind Tesla overigens overgewaardeerd, vandaar dat ik er niet aan begin.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
sOid schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:33:
Gisteren de nieuwste editie van BNR Cryptocast geluisterd. Een van de beste afleveringen tot nu toe, kan 'm van harte aanraden!

[...]

https://www.bnr.nl/podcas...at-de-genuanceerde-versie
Ik ben net klaar met luisteren. Erg prettige aflevering inderdaad. Zeker de moeite waard (2 uur)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:15:
[...]

Ik heb ook een lading CRO maar ik ga deze wel proberen te verkopen voor de bear. Waarom zou je deze willen vasthouden tijdens de weg omlaag? Mits je tijdig kan uitstappen koop je het dubbele terug op de bodem.
Denk dat ze tegen die tijd ook maar dump. Zit nauwelijks beweging in momenteel, en als er al beweging in zit is die naar beneden. Je zou verwachten dat het geweld aangaande BNB ook een positieve uitwerking heeft op CRO, vooralsnog niets maar let's see.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

_Animal schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:48:
[...]

Als blijkt dat tlm toch niet op de $6 a $7 zit kan het inderdaad wel eens hard gaan
Blijkbaar kan je alleen minimaal 100 TLM naar Binance overmaken. Mensen die dus de boot hebben gemist hebben er dus niks aan.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Zo, mijn positie UNI betaalt eindelijk uit. Mooie kaarsen Sell order voor ~50% van de stack staat op 34USD klaar.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
_Gast_ schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:00:
[...]

Weet je ook de tijd (NL) ?
Het schijnt morgen 8 uur, heb ik hier een tijdje terug gelezen.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:25

knakworst

Get more sats!

Volgende week:

Fellow kucoiners,

Ctrl-v

Happy trading!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 20:39
Ja klopt, morgen ochtend 13 april om 08:00u kan TLM verhandelt worden.
Ik verwacht overigens nog wel een stijging naar boven, zal denk ik naar de $8 gaan en dan stabiel naar 5$ terugzakken.

[ Voor 46% gewijzigd door themikes op 12-04-2021 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 17:33
Waah schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:06:
Om er ff wat anders in te gooien :+

Safemoon komt met een eigen exchange :Y)

De volgende BNB? O-)
spoiler:
geloof er niets van, maar quote me gerust over 5 jaar hoe ik een Lambo ben misgelopen
Tjsa, ze zouden het maar wel waarmaken allemaal. Ik vind het ook allemaal nog wat vaag, maar goed.. we zijn net op weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Alternatieve route TLM > via Alcor naar WAX > WAX > EOS > EOS transfer naar Binance > Mochten mensen te weinig TLM hebben verdiend met Alienworlds ofzo.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Worden jullie ook altijd zo blij als een sellorder wordt geraakt en de koers daarna daalt? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

themikes schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:06:
Ja klopt, morgen ochtend 13 april om 08:00u kan TLM verhandelt worden.
Ik verwacht overigens nog wel een stijging naar boven, zal denk ik naar de $8 gaan en dan stabiel naar 5$ terugzakken.
Sh*t dan moet ik die CZ poster boven mijn bed hangen. Ik denk trouwens dat je met een dollar per stuk blij mag zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:19
Jedi_Pimp schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:05:
Zo, mijn positie UNI betaalt eindelijk uit. Mooie kaarsen Sell order voor ~50% van de stack staat op 34USD klaar.
Ik had er kennelijk nog 400 gratis van een airswap. Naja lekker harken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

freshprince schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:49:
[...]

Ah ok. Was even niet mee. Succes daarmee :p
Wat ik wel interessant zou vinden is dat pre-market en after-market hiermee verhandelbaar wordt. Dit zou wel huge zijn... Is nu echt niet beschikbaar voor de "gewone mens"...
Er staat bij "Trading of stock tokens will follow traditional exchange hours". Dus ik vrees dat er geen pre- en post-market mogelijk is.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

roflexx schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:09:
Worden jullie ook altijd zo blij als een sellorder wordt geraakt en de koers daarna daalt? :)
Ja, maar met BNB gaat het de hele dag andersom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Bensimpel schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:08:
Alternatieve route TLM > via Alcor naar WAX > WAX > EOS > EOS transfer naar Binance > Mochten mensen te weinig TLM hebben verdiend met Alienworlds ofzo.
Tenzij je ze op MXC hebt getrade/gekocht, dan is het simpeler :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
knakworst schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:09:
[...]

Sh*t dan moet ik die CZ poster boven mijn bed hangen. Ik denk trouwens dat je met een dollar per stuk blij mag zijn.
Juist vanwege de TKO hype, die het ook bizar goed deed, verwacht ik dat TLM morgen eerder zal stijgen dan dalen. Ik denk dat er een hoop mensen klaarzitten om TLM te kopen, veel mensen proberen snelle winst te maken door een kort ritje te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
YES schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:42:
[...]

Ja dat is het dus, die van mij groeit niet. Ik heb coins die elkaar corrigeren/in balans houden denk ik :+
Heb dat ook een tweetal weken gehad. Voornamelijk omdat 2 van mijn grotere holdings wat slechter aan het runnen waren. De rest van mijn portfolio steeg wel, maar het totaal bleef ongeveer gelijk.

Nu sinds dit weekend weer goed los en portfolio een dikke 20% gestegen :P
Voornamelijk door BNB en privacy coins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
Ik wacht eigenlijk nog op Elon musk / tesla die via twitter de Binance mededeling deelt. Vindt het eigenlijk nog verdacht stil.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Voor mezelf wel...

Je kunt dan eventueel lager inkopen

[ Voor 8% gewijzigd door _Gast_ op 12-04-2021 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 22:47

YES

Moderator General Chat
Nubtrix schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:14:
[...]

Heb dat ook een tweetal weken gehad. Voornamelijk omdat 2 van mijn grotere holdings wat slechter aan het runnen waren. De rest van mijn portfolio steeg wel, maar het totaal bleef ongeveer gelijk.

Nu sinds dit weekend weer goed los en portfolio een dikke 20% gestegen :P
Voornamelijk door BNB en privacy coins :)
Netjes. Ja ik houd al even vast aan ANKR en BIFI terwijl die niet super gaan. Maar goed, ik laat het lekker zo staan. Komt wel weer, of niet. We zullen het wel zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Dat had ik bij ENJ vorige week, toen stond ie op 3.80 en heb m'n sell order op 3.82 er in gezet. Hij pakte nog iets van 3.95 maar klapte daarna in een paar dagen naar nu 3.04.

Wat heb jij net verkocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Echt balen dat ik niet eerder in BNB gestapt ben. Mede door FOMO een bult KCS ingekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:09:
[...]

Je kunt hier eerlijk zijn beste knakworst.

Die poster hangt daar al lang :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

StevenzeN schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:19:
Echt balen dat ik niet eerder in BNB gestapt ben. Mede door FOMO een bult KCS ingekocht.
Same, paar dagen geleden ook ingestapt, tot nu toe al de moeite waard. Als je er 6 hebt kan je ze op de exchange laten voor een soort van winstdeling op Kucoin. Bonus heet dat bij hen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IPyxpIJefDcBIfnpKSwX_WoubMg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vkf2fh3gFvb6pWSkO5fqxpjG.png?f=fotoalbum_large

Komt waarschijnlijk bij lange na niet in de buurt van je BNB vaulten maar het is tenminste iets extra's.

(en nee, ik impliceer niet dat ik nu al 10k KCS heb met dit plaatje :X )

(nog niet tenminste :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:04

Mooody

elmoody

mannowlahn schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:56:
[...]

Ik ga er vanuit dat binance die aandelen van tesla zelf moet kopen/verkopen op de ouderwetse aandelen markt, dus de prijs op binance zal naar mijn inziens niet anders zijn.
Het gaat om synthetische assets zoals ik het begrijp, niet om daadwerkelijke stocks.

Je koop "sTSLA" op Binance, niet TSLA. Het stock TSLA wordt niet beinvloed door het verhandelen van de "sTSLA" asset.

Via een oracle wordt de huidige stockprijs getoond in het "sTSLA" pair. Je moet hierbij dus vertrouwen in de Binance oracle en er vanuit gaan dat Binance geen invloed uitoefent in het verhandelen van de synthetische asset. Het is een gecentraliceerde oplossing, dus praktijken zoals bij RobinHood (GameStop) kunnen nog steeds voorkomen.

Dáárom FTT, Injective, Synthetix e.d.

Kan daarbij ook prima dat Binance zich verschuild als een decentrale oplossing (bijv. Injective) en dit op een gecentraliseerde manier in de praktijk brengt. Altijd blijven opletten, maar dat geldt voor alles in dit wereldje :)

[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 12-04-2021 14:25 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Blaim schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:22:
[...]

Same, paar dagen geleden ook ingestapt, tot nu toe al de moeite waard. Als je er 6 hebt kan je ze op de exchange laten voor een soort van winstdeling op Kucoin. Bonus heet dat bij hen.

[Afbeelding]

Komt waarschijnlijk bij lange na niet in de buurt van je BNB vaulten maar het is tenminste iets extra's.

(en nee, ik impliceer niet dat ik nu al 10k KCS heb met dit plaatje :X )

(nog niet tenminste :+ )
Yes had het gezien inderdaad, gewoon hodl in je main wallet en na 24 uur je bonus claimen right?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

StevenzeN schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:23:
[...]

Yes had het gezien inderdaad, gewoon hodl in je main wallet en na 24 uur je bonus claimen right?
Ja, hebbes - overigens duurde de eerste keer uitkeren 48 uur bij mij maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 17:18
Blaim schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:26:
[...]

Ja, hebbes - overigens duurde de eerste keer uitkeren 48 uur bij mij maar dat terzijde.
Is toch een korting op je trading fees? Of hoef je niet te traden voor die bonus?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Dat is een negatieve gedachte, terwijl je dit soort overduidelijk fomo ook positief kunt uitleggen

We zitten in een bull market. De kansen voor leuke gains liggen voor het oprapen. Je hebt BNB gemist, whatever. Ga niet instappen in torenhoge groene dildo's, maar probeer in te schatten waar de volgende groene dildo zal ontstaan.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Ik hoop dat INJ nog eens een torenhoge groene dildo laat zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
YES schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:18:
[...]

Netjes. Ja ik houd al even vast aan ANKR en BIFI terwijl die niet super gaan. Maar goed, ik laat het lekker zo staan. Komt wel weer, of niet. We zullen het wel zien :+
Heb zelf ook een berg Ankr. Die is samen met Celr helemaal kapot aan het consolideren :p

Komt goed, hopelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nubtrix schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:34:
[...]

Heb zelf ook een berg Ankr. Die is samen met Celr helemaal kapot aan het consolideren :p

Komt goed, hopelijk :+
Ik heb van mijn ANKR ongeveer 2/3 verkocht inmiddels, al een tijdje terug vlak bij de top destijds. ANKR is de grootste verantwoordelijke voor de groei die mijn PF sinds begin februari gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:30

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:23:
[...]

Het gaat om synthetische assets zoals ik het begrijp, niet om daadwerkelijke stocks.

Je koop "sTSLA" op Binance, niet TSLA. Het stock TSLA wordt niet beinvloed door het verhandelen van de "sTSLA" asset.
Als ze niet gekoppeld zijn, wat is het nut dan van sTSLA?

Daarnaast: Wat voor markt maak je als de prijs niet bepaald wordt door kopers/verkopers, maar door een aandeel op een andere beurs?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:22

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Hebben jullie nou ook dat je "stakend" eerst als "stekend" leest :+

Link

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Mooody schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:28:
[...]

Dat is een negatieve gedachte, terwijl je dit soort overduidelijk fomo ook positief kunt uitleggen

We zitten in een bull market. De kansen voor leuke gains liggen voor het oprapen. Je hebt BNB gemist, whatever. Ga niet instappen in torenhoge groene dildo's, maar probeer in te schatten waar de volgende groene dildo zal ontstaan.
Klopt en je hebt gelijk. Leuke ritjes gemaakt en ik ben ook niet halsoverkop in KCS gestapt hoor maar toch een gemiste kans -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Jep. Dat is balen, same here aangezien ik hem in m'n PF 'had' zitten toen ie sub $50 was. Maar ja hij deed zo weinig he. ;)

Ga het nu proberen met Metal. Ik heb m'n handen al afgebonden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik heb net een driehoekje getekend in de koers van Siacoin en gedacht, die kan wel eens uitbreken (naar boven of beneden) binnenkort (vandaag of morgen). Toen heb ik ook maar het gokje genomen en er een heel klein beetje van gekocht. Mijn eerste soort van TA trade? Nou ja, je mag het niet eens TA noemen denk ik, twee crappy lijntjes en daarmee het casino in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:39:
[...]

Als ze niet gekoppeld zijn, wat is het nut dan van sTSLA?

Daarnaast: Wat voor markt maak je als de prijs niet bepaald wordt door kopers/verkopers, maar door een aandeel op een andere beurs?
Het doel van Binance is in alle gevallen om haar omzet te verhogen natuurlijk :) Meer users, meer handelsvolume, meer fees. Maar dat is een gezond doel (het enige zinnige doel) voor een regulier bedrijf.

Binance doet het niet om Elon Musk rijker te maken in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Twee Dee schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:41:
Hebben jullie nou ook dat je "stakend" eerst als "stekend" leest :+

Link
Haha ik dacht precies hetzelfde toen ik het bericht las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:47:
[...]

Het doel van Binance is in alle gevallen om haar omzet te verhogen natuurlijk :) Meer users, meer handelsvolume, meer fees. Maar dat is een gezond doel (het enige zinnige doel) voor een regulier bedrijf.

Binance doet het niet om Elon Musk rijker te maken in ieder geval.
Dat snap ik. En nu vanuit de gebruiker en vanuit technisch oogpunt gezien:

Ik koop sTSLA... hoe gaat de prijs omhoog of omlaag?
1. Prijs sTSLA is hard gekoppeld aan => TSLA, dus kopers en verkopers hoeven niet gematcht te worden? Waar komt dat extra geld dan vandaan? (vreemde markt)
2. Prijs sTSLA wordt bepaald door kopers/verkopers => Prijs staat compleet los van sTSLA.

Zegt u het maar...

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Bnb 50% meer omzet dan btc vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Ik heb wat $FST gekocht gisteren.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Kol Nedra schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:17:
[...]

Ooit zal BTC niet meer op nr1 staan, zelfs de grootste tiranen kunnen klein worden.
Nokia was vroeger ook de nr1in smartphone gebied. Toen kwam Apple met een beter product (Ethereum/cardano/polkadot maybe)

Niets is zeker, ook BTC kan kapot 👀
Apple kwam met een slechter product waarmee ze veel fanboys verworven. In die zin vind ik de vergelijking met Cardano prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brnbtc
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-01 21:40
Bizar natuurlijk wat BNB doet.

Toch even een vraagje aan de kenners hier. Ik ben meer van meeliften op de trends en kennis inhoudelijk ben ik niet goed onderlegd.

Zelf heb ik ook al een tijdje een account op GATE.IO
Dit gebruikte ik voornamelijk om vroeg in te stappen op listings van BINANCE. en wanneer de coin dan daadwerkelijk gelist werd was het rendement altijd lekker meegenomen.

GATE.IO heeft ook een token. GT GATETOKEN. Dit is technisch toch hetzelfde als BNB? staat nu op 4,5dollar maar als deze bullrun nog even aanhoudt en GATE.IO doet goede marketing en zal groeien als exhange zou je hier toch ook meer van mogen verwachten?

Wat zijn jullie gedachtes hierover?

Meer info: https://www.gate.io/en/gt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Nu moon?

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
BNB is uitgeboost of wat?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

REKT :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nee. De correctie is mooi geweest en nu weer op naar de 1000+ EUR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Laatst online: 07:53
Meer mensen aan het meegenieten van een beetje AUDIO op de maandag? :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens.

Binance is momenteel 1 van de grootste exchanges.

Naast BNB als exchange muntje heeft BNB nu een eigen (gecentraliseerde) smartchain. Met adoptie. Het volume op de chain is hoog, BNB als native token voor swaps, BNB als stake model voor de launchpad, BNB als stakemodel voor de vault, BNB voor trading fees.

Niet ieder exchangemuntje is de next BNB. Binance is BNB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ken. schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:11:
[...]

Van mij mag BNB even hierop hangen als BTC ook even een dikke biem van 20 procent doet. Zou namelijk wel tijd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
BNB right in my veins godverdomme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Mr.P!nk schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:12:
Meer mensen aan het meegenieten van een beetje AUDIO op de maandag? :9
'Genieten' is een groot woord. Was op 2,5 ingestapt de afgelopen dagen dus begin nu wat te voelen.

[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 12-04-2021 15:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

knakworst schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:14:
[...]

Van mij mag BNB even hierop hangen als BTC ook even een dikke biem van 20 procent doet. Zou namelijk wel tijd worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T2iTT-TaMSfRcAlg1OsVzeQvmR8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Y4P2MZGCUYBURpiH5Lv2yB7x.gif?f=user_large

In mijn PF heb ik onderhand evenveel BNB als BTC, dus kom maar doorrrr *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:14:
Jongens.

Naast BNB als exchange muntje heeft BNB nu een eigen (gecentraliseerde) smartchain. Met adoptie. Het volume op de chain is hoog, BNB als native token voor swaps, BNB als stake model voor de launchpad, BNB als stakemodel voor de vault, BNB voor trading fees.

Klinkt niet als een gewoon shit cointje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 19:31
Ken. schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:17:
[...]

[Afbeelding]

In mijn PF heb ik onderhand evenveel BNB als BTC, dus kom maar doorrrr *O*
je hebt op beide 50? :+
Of bedoel je in waarde in FIAT :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

MicroWhale schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:53:
[...]

Dat snap ik. En nu vanuit de gebruiker en vanuit technisch oogpunt gezien:

Ik koop sTSLA... hoe gaat de prijs omhoog of omlaag?
1. Prijs sTSLA is hard gekoppeld aan => TSLA, dus kopers en verkopers hoeven niet gematcht te worden? Waar komt dat extra geld dan vandaan? (vreemde markt)
2. Prijs sTSLA wordt bepaald door kopers/verkopers => Prijs staat compleet los van sTSLA.

Zegt u het maar...
Ik geef zelf maar even antwoord voor de geinteresseerden:
Binance Stock Tokens are zero-commission digital tokens fully backed by a depository portfolio of underlying securities that represents the outstanding tokens. Holders of stock tokens qualify for economic returns on the underlying shares, including potential dividends.
Je kunt dus in fracties (delen) van een TSLA aandeel handelen. De prijs komt overeen met de prijs van TSLA stock en wordt door Binance volledig gecoverd door een onderliggend TSLA portfolio. Bij veel koop, zal Binance dus haar portfolio aanvullen met TSLA stock en jou de fractie geven die je gekocht hebt. Hetzelfde geldt voor veel verkoop.

Stel de handel begint en jij bent de eerste koper:
- Jij koopt 1/10 TSLA (uitgedrukt in sTSLA).
- Binance koopt 1 TSLA op exchange, verdeelt dat in x sTSLA
- Binance geeft jou het aantal sTSLA dat 1/10 TSLA representeert

sTSLA is niet inwisselbaar voor de echte TSLA, maar representeert wel exact dezelfde (fractionele) waarde als TSLA doordat Binance een TSLA portfolio aanhoudt en de exchange buys en sells doet.

Althans, dat is wat ik lees. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:14:
Jongens.

en binnenkort de eerste mini apps in de binance app. eerste is travala. kan je met elk muntje in je wallet hotels/ vluchten, pakketreizen en activiteiten boeken. en daarna zullen nog veel andere projecten volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Nopheros schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:28:
[...]

Is toch een korting op je trading fees? Of hoef je niet te traden voor die bonus?
Hoeft alleen maar 6 KCS te HODLen voor de bonus. Je kunt wel KCS ook automatisch inzetten om daarvan je trading fees te betalen maar dat is gekkenwerk als ie qua waarde nog een mooie parabool pakt straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Waah schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:18:
[...]

je hebt op beide 50? :+
Of bedoel je in waarde in FIAT :D
Haha pretty close, ik had aanvankelijk een mooie, diverse PF, maar ik ben vrij hard gegaan op BNB en BTC middels DCA, waardoor die respectievelijk op 48% en 42% zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 19:31
Ken. schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:22:
[...]

Haha pretty close, ik had aanvankelijk een mooie, diverse PF, maar ik ben vrij hard gegaan op BNB en BTC middels DCA, waardoor die respectievelijk op 48% en 42% zitten.
DCA is ook mijn doel. Moet alleen nog ff plan bedenken en hoeveelheden.... Geeft toch een stuk meer rust.

Eerst die BNB overmorgen maar ff de winst afromen nadat die "unstaked" is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
brnbtc schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:05:
Bizar natuurlijk wat BNB doet.

Toch even een vraagje aan de kenners hier. Ik ben meer van meeliften op de trends en kennis inhoudelijk ben ik niet goed onderlegd.

Zelf heb ik ook al een tijdje een account op GATE.IO
Dit gebruikte ik voornamelijk om vroeg in te stappen op listings van BINANCE. en wanneer de coin dan daadwerkelijk gelist werd was het rendement altijd lekker meegenomen.

GATE.IO heeft ook een token. GT GATETOKEN. Dit is technisch toch hetzelfde als BNB? staat nu op 4,5dollar maar als deze bullrun nog even aanhoudt en GATE.IO doet goede marketing en zal groeien als exhange zou je hier toch ook meer van mogen verwachten?

Wat zijn jullie gedachtes hierover?

Meer info: https://www.gate.io/en/gt
is dat niet zo met elke exchange eigen token? ik heb bv wat HTB ander voorbeeld is CRO. denk dat ze allemaal wel potentie hebben als er straks zoveel word getrade als op binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Waah schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:24:
[...]

DCA is ook mijn doel. Moet alleen nog ff plan bedenken en hoeveelheden.... Geeft toch een stuk meer rust.

[...]
Nou ja, rust.. In het begin, toen het bedrag nog klein was, had ik beduidend minder last van dips zoals vandaag. Toen vond ik het niet zo erg als het in elkaar donderde, maar naarmate de tijd vordert en het totaalbedrag hoger wordt - zeker met de gains daarbovenop - slaat dat toch meer de andere kant op.

Ik lees en hoor vaak dat je niet moet vergeten je winst af te romen, maar van welke munten haal ik dan wat af..
Als die dan weer stijgen heb ik ook weer minder winst. First world problems.. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:02

oNo

Ken. schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:11:
[...]
Je voelt gewoon dat zoiets er aan komt. Deze keer heb ik er mooi van kunnen profiteren. Heb nog nooit zo snel zo veel geld verdiend. Maar je moest er wel bovenop zitten.

Een vorige keer, met MATIC eind 2019, ging ik flink nat. Daar ben ik lange tijd bagholder van geweest. Die ging toen van 0.012 naar 0.042. Tussen de 0.025 en 0.035 ingestapt. En dan in een dump terug naar minder dan 0.012. Nu staat MATIC op 0.36, dus waar hebben we het over :+

XRP blijf ik vanaf, maar is wel leuk om te zien. Daar gebeurt zoiets gewoon meerdere keren per jaar... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:00
GRT gaat ook opeens mooi door! Nu naar de ATH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:02

oNo

Ken. schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:31:
[...]
Nou ja, rust.. In het begin, toen het bedrag nog klein was, had ik beduidend minder last van dips zoals vandaag. Toen vond ik het niet zo erg als het in elkaar donderde, maar naarmate de tijd vordert en het totaalbedrag hoger wordt - zeker met de gains daarbovenop - slaat dat toch meer de andere kant op.

Ik lees en hoor vaak dat je niet moet vergeten je winst af te romen, maar van welke munten haal ik dan wat af..
Als die dan weer stijgen heb ik ook weer minder winst. First world problems.. :X
Af en toe wat aggressiever worden in verkoop zeg maar. Dan maar een keer minder winst. Verkopen, voor minder geld hetzelfde aantal terug kopen en de rest terugsluizen en iets leuks mee doen (fiat spaarpotje, vrouwtje een kado geven, bedenk het maar, in elk geval iets cryptoloos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wehave schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:18:
[...]

Klinkt niet als een gewoon shit cointje..
Dit is een extravagante shitcoin inderdaad.

Veel gecreëerde demand maar gecentraliseerder dan een accupakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Bananeman schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:03:
[...]

Denk dat ze tegen die tijd ook maar dump. Zit nauwelijks beweging in momenteel, en als er al beweging in zit is die naar beneden. Je zou verwachten dat het geweld aangaande BNB ook een positieve uitwerking heeft op CRO, vooralsnog niets maar let's see.
Volume van CRO stelt tov BNB echt geen zak voor.. Crypto.com exchange heeft erg weinig volume en grootste exchange waar CRO verhandeld wordt is Huobi. Zou leuk zijn als CRO gelist werd op Binance :9 Was MCO (Voorganger CRO) niet eerst verkrijgbaar op Binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:32
Als ze Injective protocol passeren dan naaien ze hun weel een beetje. Maar goed dat mainnet duurt maar en dat duurt maar.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
keanu_ schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:34:
GRT gaat ook opeens mooi door! Nu naar de ATH!
Stijve pielemuis materiaal, eindelijk weer boven de 2usd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

oNo schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:34:
[...]

Af en toe wat aggressiever worden in verkoop zeg maar. Dan maar een keer minder winst. Verkopen, voor minder geld hetzelfde aantal terug kopen en de rest terugsluizen en iets leuks mee doen (fiat spaarpotje, vrouwtje een kado geven, bedenk het maar, in elk geval iets cryptoloos)
Goeie ja, maar wel lastig in een nagenoeg constant opwaartse markt. Vooral dat goedkoper terugkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Raaafie schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:36:
[...]

Volume van CRO stelt tov BNB echt geen zak voor.. Crypto.com exchange heeft erg weinig volume en grootste exchange waar CRO verhandeld wordt is Huobi. Zou leuk zijn als CRO gelist werd op Binance :9 Was MCO (Voorganger CRO) niet eerst verkrijgbaar op Binance?
ik heb ook het liefst dat KCS, HTB en CRO naar binance komt, dan gaan ze pas hard stijgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 16-09 21:05

Chaes

#HODL

Morgenmiddag 16:00 dus Mina tokensale. Doen er nog mensen mee hier?

[ Voor 4% gewijzigd door Chaes op 12-04-2021 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Je kan blijkbaar alleen hele TSLA kopen/traden, of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 08-09 16:14
Chaes schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:38:
Eerst proberen van men containerschip TLM'tjes af proberen komen morgenvroeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Meer mensen die aan de Mina sales meedoen? Coinlist heeft het zwaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:58

ThunderNet

Flits!

Remy!!!! schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:39:
Je kan blijkbaar alleen hele TSLA kopen/traden, of zie ik het verkeerd?
per 0.01busd

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:11
mohaa51 schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:40:
[...]

marketsell op de groene candle piek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Chaes schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:38:
plaatsen zijn helaas beperkt, maar ik ga het proberen

[ Voor 20% gewijzigd door _Gast_ op 12-04-2021 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
mohaa51 schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:40:
[...]

en wat wordt je sell prijs morgen?
Pagina: 1 ... 222 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!