Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:06:
[...]
Ik kan er nog niet om lachen, dat kost tijd denk ik. 10k Cake verkocht op €0.20 p/s, 1400 BNB verkocht @ €35 enz.
Ik moet kappen met m'n gejank, sorry. Het is gewoon bizar. Daar wacht je dan 3 jaar op, en schuif je nét op het verkeerde moment.
Maar jij had toch naast SXP ook een lekkere klapper met LINK?
Nagenoeg iedereen herkent dit wel. Ik heb +-4.000 DOT gekocht rond 1 USD en ze veel te vroeg weggedaan, ik wilde >100 ETH kopen op 70 USD, maar durfde het niet aan, omdat ik dacht dat die nog wel naar <50 zou gaan. Bij ADA zat ik op 0,03 USD te twijfelen om er 100.000 weg te zetten. Ik had >250 BNB in staking staan, maar dat deed weinig dus grotendeels omgezet vóór de grote stijging. Ik heb 2 jaar geleden 1,75 BTC vergokt op BitMEX en ByBit. Op 3.000 Euro heb ik een aantal BTC bijgekocht, maar door verkeerde keuzes met ICO's en alts voorafgaand aan deze run is daar weinig meer van over. Over de afgelopen jaren heen heb ik denk ik wel >500 BNB uitgegeven aan fee's, tegen de huidige prijs had ik beter kunnen holden. Had ik alles maar gewoon weggezet en laten renderen, dan had ik tegen de huidige koers al lang niet meer hoeven te werken en de volgende paar generaties ook niet. Ach ja... Het had ook allemaal in kunnen klappen.
Achteraf allemaal klote, maar je hebt er niets aan. Het enige wat je kunt doen is vooruit kijken en er van leren. Daarom weet ik dus wel wat mijn strategie voor de volgende bearmarket gaat worden
Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen