[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 214 ... 251 Laatste
Acties:
  • 958.570 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:17
orderboeken verbeteren best aardig zo voor het weekend. Ik denk dat er wel eens wat actie omhoog kan komen vandaag, of anders morgen. Niet slecht zo

ondertussen gaan de honden er goed op los :9

[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 11-04-2021 12:30 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:22
Khaelos schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:10:
wat denken jullie dat TLM zal gaan doen als ie over 1 dag en 20 uur word genoteerd?
net zoals alle andere munten een fikse stijging en daarna een flinke daling? :9
Moeilijk te zeggen. Ik ga het even aankijken en als hij begint te zakken onder de startprijs dan verkoop ik gelijk. Ik zit even helaas niet in een positie dat ik risico's kan nemen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door _Gast_ op 11-04-2021 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ferra schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:18:
Ik probeer wat uit te cashen op binance, maar blijf het verificatie scherm krijgen bij withdrawal. Dit terwijl ik op beide stappen, zowel id als adres verified ben. Iemand een idee? Ik probeer het via de app.
Probeer het even op de pc.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
_Gast_ schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:31:
[...]

Moeilijk te zeggen. Ik ga het even aankijken en als hij begint te zakken onder de startprijs dan verkoop ik gelijk. Ik zit even helaas niet in een positie dat ik risico's kan nemen 8)7
maar ja wat wordt te startprijs. is altijd een beetje random of gaan we uit van mxc.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-08 11:31
Alles is mooi meegenomen met gratis TLM, ik zal niet snel genoeg zijn voor de initiële kaars/wick, dus probeer een later piekje te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
nemesis2212 schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:33:
[...]

maar ja wat wordt te startprijs. is altijd een beetje random of gaan we uit van mxc.com?
Vraag ik me ook af. Ik ga eigenlijk wel uit van de mxc.com prijs. Maar je weet het nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-07 16:29
mercapto schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:36:
Alles is mooi meegenomen met gratis TLM, ik zal niet snel genoeg zijn voor de initiële kaars/wick, dus probeer een later piekje te pakken.
is het niet mogelijk om een sellorder te zetten voordat ie gelist word?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
jack zomer schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:32:
[...]

Probeer het even op de pc.
Al gelukt. App paar keer opnieuw geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-08 11:31
Khaelos schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:36:
[...]

FIFO toch?
Ik denk niet dat ik ze van de "game" naar WAX/BSC en dan Binance krijg voordat 10.000 anderen al een order klaar hebben staan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Khaelos schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:36:
[...]

Nope niet binance in elk geval.
De waarde is 0 tot het gelist is. Dus je krijgt een error dat de opdracht niet kan omdat de waarde meer dan x% afwijkt van de koers. (0 in dit geval)

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
_Gast_ schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:28:
Is dit een goed moment om weer in BNB te stappen?

Is altijd lastig om te schatten of het niet verder gaat dippen 8)7
Heb een kleine buy order geplaatst. Kijken of het uitkomt. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
mercapto schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:36:
Klopt, zou ik normaal gesproken ook doen. Maar speel op dit moment safe om een recente verlies nog een beetje te compenseren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:49
Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:12:
Ja, bedankt hè :P

Zoals met alles in het leven. Tijd heelt alle wonden. Ik moet het relativeren. Kijken wat je wel hebt enzo. Over 3 jaar een volgende kans ofzo
Onderweg naar Domburg, daar even lekker een rondje hardlopen over het strand. Heerlijk relativeren :*)

Zero.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:29
Oké, ik ben eruit.

Geen nieuwe auto, geen huis, nee.

Als Bitcoin naar de 288k gaat koop ik een Spot.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
_Gast_ schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:28:
Is dit een goed moment om weer in BNB te stappen?

Is altijd lastig om te schatten of het niet verder gaat dippen 8)7
Wat voor methodes / modellen gebruik je om het in en uit stappen te bepalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Tukker_T schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:55:
[...]

Wat voor methodes / modellen gebruik je om het in en uit stappen te bepalen?
Als redelijke beginner op dit moment helemaal niets.

Ik was op een perfect moment in BNB gestapt. Namelijk bij de aankondiging van Tokocrypto.

Maar achteraf gezien had ik nooit moeten uitstappen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Als BTC (semi?)hodler went het best wel snel.
de 5K. was een dingetje, de 10,20 etc. ook.
Over een tijdje bij de 100K ook? Mwha, denk van wel. ;)
edit: het meest memorabele, ik verrichte toen nog betaalde arbeid, was het ongeloof bij collega;s
toen 1 BTC gelijk in waarde werd als 1 troy ounce goud. 8)

[ Voor 34% gewijzigd door RaptorXS op 11-04-2021 13:13 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:06:
[...]

Ik kan er nog niet om lachen, dat kost tijd denk ik. 10k Cake verkocht op €0.20 p/s, 1400 BNB verkocht @ €35 enz.

Ik moet kappen met m'n gejank, sorry. Het is gewoon bizar. Daar wacht je dan 3 jaar op, en schuif je nét op het verkeerde moment.
Maar jij had toch naast SXP ook een lekkere klapper met LINK?

Nagenoeg iedereen herkent dit wel. Ik heb +-4.000 DOT gekocht rond 1 USD en ze veel te vroeg weggedaan, ik wilde >100 ETH kopen op 70 USD, maar durfde het niet aan, omdat ik dacht dat die nog wel naar <50 zou gaan. Bij ADA zat ik op 0,03 USD te twijfelen om er 100.000 weg te zetten. Ik had >250 BNB in staking staan, maar dat deed weinig dus grotendeels omgezet vóór de grote stijging. Ik heb 2 jaar geleden 1,75 BTC vergokt op BitMEX en ByBit. Op 3.000 Euro heb ik een aantal BTC bijgekocht, maar door verkeerde keuzes met ICO's en alts voorafgaand aan deze run is daar weinig meer van over. Over de afgelopen jaren heen heb ik denk ik wel >500 BNB uitgegeven aan fee's, tegen de huidige prijs had ik beter kunnen holden. Had ik alles maar gewoon weggezet en laten renderen, dan had ik tegen de huidige koers al lang niet meer hoeven te werken en de volgende paar generaties ook niet. Ach ja... Het had ook allemaal in kunnen klappen.

Achteraf allemaal klote, maar je hebt er niets aan. Het enige wat je kunt doen is vooruit kijken en er van leren. Daarom weet ik dus wel wat mijn strategie voor de volgende bearmarket gaat worden :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
_Gast_ schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:57:
[...]

Als redelijke beginner op dit moment helemaal niets.

Ik was op een perfect moment in BNB gestapt. Namelijk bij de aankondiging van Tokocrypto.

Maar achteraf gezien had ik nooit moeten uitstappen. 8)7
Niet helemaal wat je gevraagd had maar als redelijke beginner zou ik gewoon een HODL en DCA strategie aanhouden en ook niet proberen te daytraden.

Ik ben zelf In februari/maart in BNB gestapt en ik pak lekker alle pieken en dalen mee. De grote tendens is up.

Als ik verwacht dat we tegen het einde van de bullrun aan zijn dan DCA ik ook weer uit de markt. Niet de manier om de meeste winst te halen maar wel een die het minste energie en stress kost voor mijzelf.

ik kijk zelf dan ook maar een keer per dag naar mijn portfolio en maak beslissingen op vaste momenten zodat ik zo min mogelijk uit emotie handel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 16:54
Taro schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:14:
[...]

Nagenoeg iedereen herkent dit wel. Ik heb +-4.000 DOT gekocht rond 1 USD en ze veel te vroeg weggedaan, ik wilde >100 ETH kopen op 70 USD, maar durfde het niet aan, omdat ik dacht dat die nog wel naar <50 zou gaan. Bij ADA zat ik op 0,03 USD te twijfelen om er 100.000 weg te zetten. Ik had >250 BNB in staking staan, maar dat deed weinig dus grotendeels omgezet vóór de grote stijging. Ik heb 2 jaar geleden 1,75 BTC vergokt op BitMEX en ByBit. Op 3.000 Euro heb ik een aantal BTC bijgekocht, maar door verkeerde keuzes met ICO's en alts voorafgaand aan deze run is daar weinig meer van over. Over de afgelopen jaren heen heb ik denk ik wel >500 BNB uitgegeven aan fee's, tegen de huidige prijs had ik beter kunnen holden. Had ik alles maar gewoon weggezet en laten renderen, dan had ik tegen de huidige koers al lang niet meer hoeven te werken en de volgende paar generaties ook niet. Ach ja... Het had ook allemaal in kunnen klappen.

Achteraf allemaal klote, maar je hebt er niets aan. Het enige wat je kunt doen is vooruit kijken en er van leren. Daarom weet ik dus wel wat mijn strategie voor de volgende bearmarket gaat worden :)
10 nieuwe projecten in een bear market kiezen waar een goed verhaal achter zit, 1000 dollar insteken hopen op met minimaal 10.000 stuks per project, op de ledger en pas na 3 maanden bullmarket nadenken over verkopen. Althans volgens mij is dit gewoon de beste tactiek. Als de helft succesvol is hoef je ook nooit meer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
[...]

Ik dacht precies het zelfde... maar als velen net zo denken? :|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Prutzertje schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:28:
[...]

Ja inderdaad. Daarom stijgt de koers gemiddeld natuurlijk ook over langere tijd en ligt de volgende bodem ook steeds hoger. Prijzen wennen snel en als je ETH op 2.200 USD hebt zien staan is 800 USD een koopje. Maar ik heb ADA een paar jaar geleden rond 1,20 USD verkocht en toch dacht ik bij 0,03 USD dat het nog lager kon.

Daarom is een Ledger ook wel een mooie oplossing. Gewoon wegzetten, vooral niet via Delta of andere zaken naar de waarde kijken die steeds verder en verder afneemt, gewoon wachten op de volgende run.

Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Tukker_T schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:22:
[...]

Niet helemaal wat je gevraagd had maar als redelijke beginner zou ik gewoon een HODL en DCA strategie aanhouden en ook niet proberen te daytraden.

Ik ben zelf In februari/maart in BNB gestapt en ik pak lekker alle pieken en dalen mee. De grote tendens is up.

Als ik verwacht dat we tegen het einde van de bullrun aan zijn dan DCA ik ook weer uit de markt. Niet de manier om de meeste winst te halen maar wel een die het minste energie en stress kost voor mijzelf.

ik kijk zelf dan ook maar een keer per dag naar mijn portfolio en maak beslissingen op vaste momenten zodat ik zo min mogelijk uit emotie handel.
Ja inderdaad dat lijkt mij ook het beste. En wat je ook zegt een goeie coin gwn holden geeft minder stress.

Die emoties moet ik mezelf idd zien af te leren. Als ik had gehold had ik ong. 50% winst op mijn inleg (TKO, BNB, TLM opgeteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-08 22:33
[...]

Je hebt helemaal gelijk hoor. En ik kan vaak ook wel dingen makkelijk naast me neer leggen. Ik wordt niet warm of koud van coin X of Y zelfs niet als deze eerder in mijn mandje zat. Nu, bijvoorbeeld bij CAKE is het een x100 letterlijk weken nadat ik verkocht. Dat voel ik nu toch wel even.

Los daarvan ben ik verslaafd. Niet weg te slaan uit Crypto. Ik begin weer bij 0. Op een stukje BTC voor de hodl na dan. Misschien de komende maanden dat daytraden eens proberen. Dat is wat meer actie dan hodlen voor een paar honderd euri's :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-08 15:48
Taro schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:32:
[...]

Ja inderdaad. Daarom stijgt de koers gemiddeld natuurlijk ook over langere tijd en ligt de volgende bodem ook steeds hoger. Prijzen wennen snel en als je ETH op 2.200 USD hebt zien staan is 800 USD een koopje. Maar ik heb ADA een paar jaar geleden rond 1,20 USD verkocht en toch dacht ik bij 0,03 USD dat het nog lager kon.

Daarom is een Ledger ook wel een mooie oplossing. Gewoon wegzetten, vooral niet via Delta of andere zaken naar de waarde kijken die steeds verder en verder afneemt, gewoon wachten op de volgende run.
Moraal van het verhaal is dus dat je moet kopen als niemand ze wil en dan er veel van kopen en hopen dat je de juiste beslissing hebt genomen en idd hodlen op de Ledger. Ik herinner nog wel dat Kucoin gehacked was en dat KCS minder dan 1 dollar stond...

@Gelukszoekr wat denk je van m'n 400 UNI verkocht te hebben op $2,5. Of 1000 Sushi op $0,96. Ach als je maar gezond bent en blijft.. Maar kut is de gemiste winst wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Sahara op 11-04-2021 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Sahara schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:42:
[...]

Moraal van het verhaal is dus dat je moet kopen als niemand ze wil en dan er veel van kopen en hopen dat je de juiste beslissing hebt genomen en idd hodlen op de Ledger. Ik herinner nog wel dat Kucoin gehacked was en dat KCS minder dan 1 dollar stond...
Vooral dit is een uitdaging. Het kan na de aankoop nog verder instorten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Het is heel tegenstrijdig. het liefst zet je het weg op een offline wallet zodat je minder impulsief zal reageren. Alleen wil je het toch het liefst op een exchange hebben staan zodat je sneller kan reageren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Dit hebben we dus gedaan. Het is niet relevant of het BTC is of een ander crypto(shit)coin.

We waren gewoon vroeg bij, maar te vroeg verkocht. Het is een Lambo speelgoedauto geworden. -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZLvR-yUVL97P5pC80k5EY3OIE4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8dwncULPhtblHf2mnkIKBqur.jpg?f=user_large

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Prutzertje schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:28:
[...]

Je kan er je klok op gelijk zetten. De hele cryptomarkt is een 4- jaar cycle. De beer gaat komen.

Alles mag x10 gegaan zijn, er is qua fundamentals niet veel anders dan een jaar geleden. De altcoins hebben sinds de vorige bullrun minimale adoptie gehad imo. Dus ride the big wave guys

YouTube: Just a Matter of Perspective - Bitcoin 4-year Journey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
En wat te doen als de bearmarket begint (je weet pas achteraf dat ie begonnen is, maar toch)? Alles naar fiat, inclusief btc?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:46:
[...]

Je kan er je klok op gelijk zetten. De hele cryptomarkt is een 4- jaar cycle. De beer gaat komen.

Alles mag x10 gegaan zijn, er is qua fundamentals niet veel anders dan een jaar geleden. De altcoins hebben sinds de vorige bullrun minimale adoptie gehad imo. Dus ride the big wave guys

YouTube: Just a Matter of Perspective - Bitcoin 4-year Journey
Maar deze keer is anders want institutions en Tesla! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik beredeneer zo dat als TLM bij de listing zijn waarde behoudt, of stijgt, dat BNB ook een dikke groene balk krijgt. Het lijkt me dat er dan wel wat mensen zijn die ook BNB in de launchpool zetten voor gratis TLM.

Mijn vermoeden is echter dat ie hard zakt bij de listen :P

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bananeman schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:49:
En wat te doen als de bearmarket begint (je weet pas achteraf dat ie begonnen is, maar toch)? Alles naar fiat, inclusief btc?
Yup, gewoon een paar maanden in fiat afwachten, weer leuke dingen doen met je tijd ;) en na verloop van tijd langzaam aan starten met maandelijks weer iets te investeren en DCA'en.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:27
Bananeman schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:49:
Alles in een 25x SHORT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-08 09:59
Iemand heeft 't hondje weer uitgelaten? Ik heb geen Tweet van Elon gezien..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Tukker_T schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:50:
Maar deze keer is anders want institutions en Tesla! :o
Afbeeldingslocatie: https://www.wegenforum.nl/images/smilies/icon_01.gif

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Taro schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:52:
[...]

Yup, gewoon een paar maanden in fiat afwachten, weer leuke dingen doen met je tijd ;) en na verloop van tijd langzaam aan starten met maandelijks weer iets te investeren en DCA'en.
Haha je bedoelt niet meer direct de koersen checken als je wakker wordt, de hele dag door "toch ff koersen kijken", dromen over kaarsen (bij voorkeur groen), etc.? :)

Kom op maar op met die bearmarket! :+

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Taro schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:52:
[...]

Heb al even wat dingen gelezen over (alt coin) exit strategie / bear market strats maar als jij zegt 'in fiat afwachten' doe je dat dan letterlijk door uit te cashen in EUR of in een stable coin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MRDutchfreakNL schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:46:
Het is heel tegenstrijdig. het liefst zet je het weg op een offline wallet zodat je minder impulsief zal reageren. Alleen wil je het toch het liefst op een exchange hebben staan zodat je sneller kan reageren.
Klopt, zo heb ik het ook altijd gezien, maar als munt X van 1.00 naar 0.03 daalt, dan kan je besluiten te verkopen omdat je verwacht dat die de 0.02 zal aantikken. Procentueel verlies je dan natuurlijk ineens behoorlijk veel, of je had er 1.5x zoveel kunnen kopen. Maar je zit er achteraf toch altijd naast en 3-4 jaar later is die x50 gegaan, dus daarom is DCA'en en afblijven tijdens een bearmarket een prima keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Het Fantoom schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:17:
[...]

Welk platform raad je daarvoor aan dan? Ik doe namelijk ook alles via bitvavo :$
Gisteren 4k BTC verkocht is meteen 12 euro transactiekosten, aankopen zal ook wel weer zoiets zijn.
Dus hakt er flink in zo en ik doe dat regelmatig.

Verder heb ik ook nog binance met 400 dollar erop, maar ik vind dat platform te moeilijk :')
Geen idee zelfs hoe ik dat geld eraf krijg, heb het er in 2018 500 euro opgestort. Binance is lekker basic.
Er zijn er zoveel;
https://cryptoradar.co/ Hier kun je goed vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Blaim schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:56:
[...]

Heb al even wat dingen gelezen over (alt coin) exit strategie / bear market strats maar als jij zegt 'in fiat afwachten' doe je dat dan letterlijk door uit te cashen in EUR of in een stable coin?
Ik heb de afgelopen periode Euro's veiliggesteld richting de rekening ivm exitstrategie, het bedrag waarmee ik er nu inzit zal ik op een gegeven moment naar een stablecoin (BUSD/USDT) omzetten en tijdens de bearmarket weer inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:56
Taro schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:58:
[...]

Ik heb de afgelopen periode Euro's veiliggesteld richting de rekening ivm exitstrategie, het bedrag waarmee ik er nu inzit zal ik op een gegeven moment naar een stablecoin (BUSD/USDT) omzetten en tijdens de bearmarket weer inzetten.
Heb je dan geen lichte FOMO? Als je nu ziet dat 't deze week vrijwel zeker (*) naar boven gaat, krijg ik snel de neiging nog wat fiat in BTC te stoppen.

*niets is zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:23

Wimo.

Shake and Bake!

mannowlahn schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:24:
[...]

10 nieuwe projecten in een bear market kiezen waar een goed verhaal achter zit, 1000 dollar insteken hopen op met minimaal 10.000 stuks per project, op de ledger en pas na 3 maanden bullmarket nadenken over verkopen. Althans volgens mij is dit gewoon de beste tactiek. Als de helft succesvol is hoef je ook nooit meer te werken.
Zo zit ik er ook in. De vraag is echter.. welke projecten steek je de 1000 dollar p.s. in :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Wimo. schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:10:
[...]

Zo zit ik er ook in. De vraag is echter.. welke projecten steek je de 1000 dollar p.s. in :)
XRP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:35

-Sander-

///M Powerrrrrr

ADA begint weer te bewegen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ray_ schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:08:
[...]

Heb je dan geen lichte FOMO? Als je nu ziet dat 't deze week vrijwel zeker (*) naar boven gaat, krijg ik snel de neiging nog wat fiat in BTC te stoppen.

*niets is zeker
Het meeste heb ik op ~58k gecashed, dus nee, geen fomo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhou schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:46:
Dit hebben we dus gedaan. Het is niet relevant of het BTC is of een ander crypto(shit)coin.

We waren gewoon vroeg bij, maar te vroeg verkocht. Het is een Lambo speelgoedauto geworden. -O-

[Afbeelding]
Maar dat ben je nog steeds. Over 5 jaar zit je tegen hetzelfde plaatje aan te staren maar met andere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wimo. schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:10:
[...]

Je hebt nog tijd zat daar over na te denken. De beer slaapt nog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:11
ik zie opeens dat ik meer BTC en ETH binnen heb --> ada targets gehaald d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
ada wtf?

Heb ik iets gemist of gewoon een pump en dump?

Edit: zo te zien een pump en dump.

[ Voor 24% gewijzigd door Overgeef Dave op 11-04-2021 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-07 16:29
Ja hoor ik zet m'n Ada vast en hij gaat ineens iets doen.. |:( :F

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
Khaelos schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:33:
Zet nog wat meer vast! Ik heb net de helft van mijn stake gehaald omdat ik die wou verkopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Khaelos schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:33:
lekker vast houden, ~70% staat bij mij vast, alleen me daily trade ctyptogeld gebruik ik, zit voornamelijk in ada/btc en ada/eth
heb ook LUNA/BTC gekocht, hopelijk gaat LUNA volgende week omhoog

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 11-04-2021 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-08 15:59
Dagelijkse pump bij CHZ is weer aan de gang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:39:
[...]

lekker vast houden, ~70% staat bij mij vast, alleen me daily trade ctyptogeld gebruik ik, zit voornamelijk in ada/btc en ada/eth
heb ook LUNA/BTC gekocht, hopelijk gaat LUNA volgende week omhoog
LUNA zakt nog wel verder.
De support ligt op 17680 waar die op kan terugvallen.
Tenzij er uiteraard goed nieuws over de coin naar buiten komt en het een pump geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:14
Neblio $NEBL heeft er erg veel zin in. Tijdje geleden, dat deze boven de 500 op CMC stond. Vraag me af waar dit gaat eindigen, zie verder op twitter ook geen aankondigingen van iets of wat, dus een ordinaire pump en dump (die dan al even bezig is) zou ook kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:35

-Sander-

///M Powerrrrrr

fRiEtJeSaTe schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:45:
Dagelijkse pump bij CHZ is weer aan de gang.
Idd, maar dit keet schop ik hem eruit. Wat een drama ding. De gains lijken er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-08 15:59
-Sander- schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:50:
[...]
Idd, maar dit keet schop ik hem eruit. Wat een drama ding. De gains lijken er wel uit.
Ik kijk het deze maand nog even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
Mooi dat ze in ieder geval risico management accentueren denk dat daar heel veel mensen de boot in gaan. Alleen jammer dat ze het dan weer niet over liquiditeit in alt coins hebben en gebruik maken van een lineaire in plaats van Logaritmische prijsschaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Tukker_T schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:51:
[...]

Mooi dat ze in ieder geval risico management accentueren denk dat daar heel veel mensen de boot in gaan. Alleen jammer dat ze het dan weer niet over liquiditeit in alt coins hebben en gebruik maken van een lineaire in plaats van Logaritmische prijsschaal.
Als je de top100 coins uitzoekt moet liquiditeit geen probleem zijn lijkt me. en waarom zou je liever op een logoritmische schaal kijken? Lijkt een stuk lastiger in het bepalen van support/resist levels toch?

Vind dat ze lekker no-nonsense kijken naar de markt. Waarbij BNB natuurlijk een belachelijke trade is op dit moment :P

[ Voor 9% gewijzigd door Gelukszoekr op 11-04-2021 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-08 17:31

Chaes

#HODL

0108daniel schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:49:
[...]

LUNA zakt nog wel verder.
De support ligt op 17680 waar die op kan terugvallen.
Tenzij er uiteraard goed nieuws over de coin naar buiten komt en het een pump geeft.
Welk chart/indicator gebruik je daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-08 15:48
Hebben jullie tips voor coins op Pancakeswap waar je mooi mee kunt traden, die volatiel zijn? Ik vind het wel wat om tussen de $0,4-0,70 te betalen voor transactiekosten per order ongeacht de transactiegrootte.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 17:38

MicroWhale

The problem is choice

Sorry, afgehaakt bij de titel van het kanaal + de eerste zin "...Bij altcoins verdien je juist de pegels...".

Er zit zeker een kern van waarheid in deze markt, maar dit popi gepraat kan ik niet tegen als het gaat om investeringen. Zo voelt het meteen alsof het een spelletje is waar je met monopoly geld betaalt.

Als er na de 3 seconden dus nog iets nuttigs gezegd werd, kan iemand dat dan vertalen naar een normale volzin? :P

[ Voor 9% gewijzigd door MicroWhale op 11-04-2021 15:21 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukker_T
Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:52:
[...]

Als je de top100 coins uitzoekt moet liquiditeit geen probleem zijn lijkt me. en waarom zou je liever op een logoritmische schaal kijken? Lijkt een stuk lastiger in het bepalen van support/resist levels toch?

Vind dat ze lekker no-nonsense kijken naar de markt. Waarbij BNB natuurlijk een belachelijke trade is op dit moment :P
Oh eens hoor ze kijken er met een nuchtere blik naar, dat kan ik ook wel waarderen.

Over een langere tijdsperiode (Die ze zelf ook aangeven en hebben in hun youtube video) vind ik het zelf fijner om te kijken naar de logaritmic scale aangezien dat voor mij meer duidelijkheid geeft. Op een kortere timeframe zou linear nog wel bruikbaar kunnen zijn.

Logartimic
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/PBIB2Wrm//

Zelfde tijdframe Linear
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/VvMRjLRP/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23:50
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:51:
[...]

Ik kijk het deze maand nog even aan.
hier ook.. verwacht nog wel een run naar boven

Storj is ook helemaal waardeloos de laatste week :(

[ Voor 11% gewijzigd door 0re0 op 11-04-2021 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Laatst online: 05-08 00:10
Voor de mensen die via Coinlist een ICO hebben gedaan (bijvoorbeeld voor Casper); hoe gaat het proces precies in zijn werk?

Mina begint bijvoorbeeld 14 april om 16.00. Is het dan een first-come policy, of is het pure loting?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 03-08 20:31

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Gaat het vandaag nog goedkomen met BTC?

1D zou ik bullish durven zijn, maar de 4H weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peterhhh
  • Laatst online: 26-07 11:13
Na elke ADA pump lijkt BTC gedumpt te worden...

Waar ADA ook weer mee naar beneden gaat

[ Voor 31% gewijzigd door peterhhh op 11-04-2021 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-08 23:23
Tukker_T schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:21:
[...]
...

Over een langere tijdsperiode (Die ze zelf ook aangeven en hebben in hun youtube video) vind ik het zelf fijner om te kijken naar de logaritmic scale aangezien dat voor mij meer duidelijkheid geeft. Op een kortere timeframe zou linear nog wel bruikbaar kunnen zijn.
...
Zelf ben ik ook meer fan van een logaritmische grafiek. Daarmee kun je het stijgingspercentage/richting beter zien. TA's die geen rekening houden met een logaritmische verdeling vind ik vaak ook wat twijfelachtig (sowieso vind ik de meeste TA's twijfelachtig ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23:50
peterhhh schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:36:
Na elke ADA pump lijkt BTC gedumpt te worden...

Waar ADA ook weer mee naar beneden gaat
Lijkt bijna op manipulatie de laatste tijd bij ADA ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:01

St@m

@ Your Service

MicroWhale schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:20:
[...]

Sorry, afgehaakt bij de titel van het kanaal + de eerste zin "...Bij altcoins verdien je juist de pegels...".

Er zit zeker een kern van waarheid in deze markt, maar dit popi gepraat kan ik niet tegen als het gaat om investeringen. Zo voelt het meteen alsof het een spelletje is waar je met monopoly geld betaalt.

Als er na de 3 seconden dus nog iets nuttigs gezegd werd, kan iemand dat dan vertalen naar een normale volzin? :P
Ze investeren dus ook niet, ze traden. Maar je moet lekker zelf weten wat je er van vindt. Deze heren verdienen (al jaren) grof geld en delen zo ongeveer alles op YouTube. Ik vind dat ze leuke informatieve video's maken.
Voor investeren hebben ze ook zat video's.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Laatst online: 26-07 11:13
0re0 schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:40:
[...]

Lijkt bijna op manipulatie de laatste tijd bij ADA ;)
Ben op zich niet zo van deze gedachten... maar het is wel opvallend ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Xamsix schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:33:
Voor de mensen die via Coinlist een ICO hebben gedaan (bijvoorbeeld voor Casper); hoe gaat het proces precies in zijn werk?

Mina begint bijvoorbeeld 14 april om 16.00. Is het dan een first-come policy, of is het pure loting?
Volgens mij first come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-04 21:31
Is Injective Protocol nog een beetje populair hier onder de hodlers? Beefy.Finance heeft er nu een vault voor, mocht je willen hodlen én nog wat extra INJ tokens vergaren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QEA6A21FWvX3FqLAQj1K6SCkqks=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8BsestMCrpei7Vj9u5PyHBEH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Chaes schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:53:
[...]

Welk chart/indicator gebruik je daarvoor?
Dit kan je zien op alle charts, even uitzoomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BNB uitbraakje incoming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reno69
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 04-08 15:29

Mina sell begint op 13 april, niet te laat komen he :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Laatst online: 05-08 00:10
Reno69 schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:13:
[...]

Mina sell begint op 13 april, niet te laat komen he :-)
Goed punt! Thanks haha

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
AGAIN?! :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zag er goed uit, totdat iemand besloot zijn hele voorraad te koop te zetten. Die sell wall is opgegeten, nu staat er weer één van 1.500 stuks. Jammer, maar gaat vast alsnog lukken.

Edit: Die is ook weg, nu plempt iemand er weer één neer van 2.500 stuks. Zal CZ zelf wel zijn :)

Ook hier wederom een prachtige organische groei:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HImx6pKJYr05kfHQoRZmnhWxBic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AqqGMmeJZCzFQzDJxW1bzqRj.png?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 11-04-2021 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55

Zal deze net zo moonen als casper?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
roflexx schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:23:
[...]

Zal deze net zo moonen als casper?!
Volgens mij moet Casper nog moonen? Kan natuurlijk ook tegenvallen, al verwacht ik dat niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BNB zet bijna een nieuwe ATH neer, en dat op een zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Taro schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:28:
[...]

Volgens mij moet Casper nog moonen? Kan natuurlijk ook tegenvallen, al verwacht ik dat niet.
Ik zag dat casper al x400 was gegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:49
Neo doet weer lekker mee vandaag! Hup hup hup!!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Pfff wou BNB kopen op 470 toen het op 473 stond. Opeens schoot het omhoog en moest ik wel meegaan op 478...

So far so good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
roflexx schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:33:
[...]

Ik zag dat casper al x400 was gegaan?
Dus je inleg van $1000 zou dan 400.000 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Iedereen gaat CASPR natuurlijk gelijk verkopen voor dat bedrag dus die prijs is zo weer een stuk lager.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-08 21:43

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Sahara schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:15:
Hebben jullie tips voor coins op Pancakeswap waar je mooi mee kunt traden, die volatiel zijn? Ik vind het wel wat om tussen de $0,4-0,70 te betalen voor transactiekosten per order ongeacht de transactiegrootte.
Ik had die gedachte ook maar heb er niet heel lang naar gekeken. Veel munten hebben te weinig liquidity om iets aan te hebben. Wel wat stapjes tussen CAKE en BNB gedaan, dat kan prima...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
_Gast_ schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:42:
[...]

Dus je inleg van $1000 zou dan 400.000 zijn?
Klinkt te mooi om waar te zijn he haha. Maar ik zag bij iemand op instagram die had voor 1000dollar casper gekocht op 0,01 en hij liet zien dat de koers iets van 4,32 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-08 17:31

Chaes

#HODL

Ik zie CSPR voor ca. $2.70 op CMC staan. De tokens zijn al een tijdje unlocked voor mensen die via Optie 3 tokens hebben kunnen aanschaffen op $0.03. Komt neer op een ~x90?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Ik heb trouwens weer HOT gekocht. Benieuwd of die weer richting de 0,025 gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
roflexx schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:48:
[...]

Klinkt te mooi om waar te zijn he haha. Maar ik zag bij iemand op instagram die had voor 1000dollar casper gekocht op 0,01 en hij liet zien dat de koers iets van 4,32 is.
Extra pijnlijk dat ik te laat was

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BNB nieuwe ATH *O*, >500 soon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Bij Coinlist ben ik nog steeds niet door de KYC heen 8)7 Zit er nu al weken op te wachten. Op support ticket komt geen reactie.

Kansloos. Balen van de mogelijke dikke gains op b.v. Casper, maar vind het iig echt een ruksite.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Taro Ja. Sowieso bij de komende BNB-burn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Biem BNB. $500 gaan we absoluut zien, ik ga mijn BNB iig voorlopig vasthouden, durf er niet mee te daytraden :P

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Zou dat zijn omdat die nu gestaked worden voor TLM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Bananeman schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:51:
Bij Coinlist ben ik nog steeds niet door de KYC heen 8)7 Zit er nu al weken op te wachten. Op suppor ticket komt geen reactie.

Kansloos. Balen van de mogelijke dikke gains op b.v. Casper, maar vind het iig echt een ruksite.
Ik dacht dat ook te zijn maar ik zag later dat er een button bij de sale stond om alsnog m'n KYC opnieuw in te dienen. Heb het 2x geprobeerd met een rijbewijs en afschermen BSN maar helaas wordt dat afgewezen.
Pagina: 1 ... 214 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!