vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Bloedbad? Ding staat nog steeds sky high man!mengenli schreef op zondag 11 april 2021 @ 08:38:
Enjin is pas een bloedbad

Ik ben ook benieuwd, ik had al mijn gefarmde alice verkocht op 34 dollar bij de opening op binance, misschien met wat geluk maar ik sta nergens meer van te kijken. Knmiddels ook al een flinke stapel TLM hier.mercapto schreef op zondag 11 april 2021 @ 04:42:
TLM op $7 zag ik?
Maar bij introductie was TLM 0.2 en 0.3 cent?
Lijkt mij een enorme sprong voor een shitcoin die zo makkelijk te minen is in een shitgame.
Er zijn shillers met honderduizenden coins, kan mij moeilijk voorstellen dat die gasten van middelbare leeftijd met petjes op en opmerkingen als "Dude, I found this amazing game..." straks stinkend rijk zijn....
Alice was 10 cent, DODO $2.27, LIT 25 cent
Ik gok op 7 cent als start op Binance, met een wick naar $40 en misschien stabiel op $7 over een paar weken?
Ondertussen heeft die "game" al 5 TLM laten verdwijnen, na het minen staat de unstaked teller op 1.03, ga je naar een ander scherm dropt hij naar 0.82
Lekker buggy, geen idee waar die TLM naartoe gaat, maar iemand anders wordt zo slapend rijk
edit: een tool of wapen shinen kost 500 TLM? Ouch, heb ik liever pizza.
Vorige week ook ergens deze wijze beslissing gemaakt. BTC, ETH, CRO en USDT. Alles lekker stabiel of staat te staken. Niet wachten op die ene shitcoin die toevallig een keer x10 gaat.Crawl NL schreef op zondag 11 april 2021 @ 08:53:
Heb mijn portfolio flink uitgedund (werd aardig rood allemaal). Alles verdeeld over BTC, ETH, BNB en DOT. Na 5 minuutjes kleurde het weer lichtgroen
Geeft een hoop rust.
ETH
ADA
DOT en KSM
BNB
CRO
CAKE
Mijn focus voor nu. ADA is kandidaat om deels te verkopen, geloof wel dat het wat gaat opleveren maar grotere en snellere gains zijn mogelijk met andere coins.
[ Voor 23% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-04-2021 09:16 ]
hoe werkt het ook alweer tov Bitcoin?
Bitcoin stijgt = de meeste Altcoins dalen ?
Bitcoin daalt = altcoins dalen ook
Bitcoin gelijk = kans op stijging?
Zoiets?
WASPmercapto schreef op zondag 11 april 2021 @ 09:26:
WAN/WASP redden mijn PF, anders zat ik op -7% ongeveer, geen bloedbad, maar toch
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Zero.
Ik had hetzelfde. Zag de koers op coincap en heb onmiddellijk al mn REN omgezet in BUSD en ben gaan stakensolidslayer schreef op zondag 11 april 2021 @ 09:02:
[...]
Ik ben ook benieuwd, ik had al mijn gefarmde alice verkocht op 34 dollar bij de opening op binance, misschien met wat geluk maar ik sta nergens meer van te kijken. Knmiddels ook al een flinke stapel TLM hier.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Mooi moment om in te slaanPelox schreef op zondag 11 april 2021 @ 09:32:
Dot gaat deze week niet echt lekker.. en dat is nu juist wat ik van mijn safemoon winsten had bijgekocht..
Ik zing vandaag even uit, anders vanavond/morgen bijkopen en lekker staken, veel vertrouwen in voor 2021
[ Voor 17% gewijzigd door RickvN op 11-04-2021 09:52 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
DOT is vorige week ~33% gestegen, lijkt me niet zo gek dat het nu wat rustiger gaatPelox schreef op zondag 11 april 2021 @ 09:32:
Dot gaat deze week niet echt lekker.. en dat is nu juist wat ik van mijn safemoon winsten had bijgekocht..
Dat zeg je nu wel maar ik werd van de week door ICS transactiemonitoring gebeld waarom ik zoveel geld overmaak van Bijenkorfcard naar Revolut. 3600 euro in totaal afgelopen 3 maanden lijkt me niet heel spannend maar blijkbaar spannend genoeg of ik niet de boel aan het witwassen ben. Dus ook in de non-crypto wereld vinden dit soort controles plaats.Crawl NL schreef op zondag 11 april 2021 @ 08:05:
Als ik fiat overmaak van de ene bankrekening naar een andere dan hoef ik deze onzin toch ook niet uit te voeren.
https://www.quotenet.nl/f...-miljoen-met-concert-nft/
Hmm, okay. Ik weet dat tegenwoordig strenger naar transacties wordt gekeken. Wat mij betreft okay en verder ook geen probleem. Alleen waarom dit nodig is bij zulke kleine bedragen (<€1000) snap ik niet helemaal. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heb gecheckt of dit een eenmalig check is op het wallet adres of dat je dit bij elke transactie naar deze wallet moet gebeuren.knakworst schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:08:
[...]
Dat zeg je nu wel maar ik werd van de week door ICS transactiemonitoring gebeld waarom ik zoveel geld overmaak van Bijenkorfcard naar Revolut. 3600 euro in totaal afgelopen 3 maanden lijkt me niet heel spannend maar blijkbaar spannend genoeg of ik niet de boel aan het witwassen ben. Dus ook in de non-crypto wereld vinden dit soort controles plaats.
Eigenlijk zit hier ook niet zozeer mijn frustratie. Deze zit voornamelijk in het feit waarom zo’n verificatie niet op een mobiel of tablet kan plaatsvinden.
Bitonic heeft een recente rechtszaak gewonnen, https://bitonic.nl/nl/news/224/rechtszaak-bitonic-vs-dnb.Crawl NL schreef op zondag 11 april 2021 @ 08:05:
Daar zit je dan met een iPad en Bitvavo. Wil je wat coins overmaken naar een andere wallet moet je het adres valideren met een schermopname. Dit werkt (vanwege veiligheidsredenen) dus niet op een tablet of mobiel. Geef me een reden uit gebruikers oogpunt waarom een iPad niet veiliger is dan bv. een laptop. Zullen wel veiligheidsredenen zijn die de DNB oplegt. Wordt er een beetje onpasselijk van. Ik hoop dat Bitonic de zaak die ze tegen de DNB hebben aangespannen gaan winnen al kan dat er een zijn van de lange adem.
Als ik fiat overmaak van de ene bankrekening naar een andere dan hoef ik deze onzin toch ook niet uit te voeren.
Bitvavo ik ga wel verder op andere exchanges.
Dit is toch gewoon ordinair graaien ?mannowlahn schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:19:
Wtf een miljoen voor een NFT voor een concert van fucking don diablo. Dit gaat echt helemaal nergens meer over
https://www.quotenet.nl/f...-miljoen-met-concert-nft/
Schaamteloos.
Of is Don een NFT expert en is dit een weloverwogen beslissing ?

Had jij het laten liggen?Aarebe1 schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:33:
[...]
Dit is toch gewoon ordinair graaien ?
Schaamteloos.
Zoals ik heb vernomen is er nog geen definitieve uitspraak en moet Bitonic nog steeds verifieren.EnderQ schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:33:
[...]
Bitonic heeft een recente rechtszaak gewonnen, https://bitonic.nl/nl/news/224/rechtszaak-bitonic-vs-dnb.
Kun je ze ook alle 32 versturen? Ik heb ook nog 20 XRP in een wallet waar je dus niks mee kan...fRiEtJeSaTe schreef op zondag 11 april 2021 @ 09:15:
Nog 32 XRP gevonden in de donkere krochten van mijn iPhone. Die komen goed van pas bij de zomibo.
Als die straks maar 589 vliegt is het gewoon meer dan 10k
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Dit heb ik dus ook, waarom kun je niet ene optie aangeven om de wallet te "verwijderen/uitschakelen" en die 20 XRP eraf halen?Ali Baba 1001 schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:39:
[...]
Kun je ze ook alle 32 versturen? Ik heb ook nog 20 XRP in een wallet waar je dus niks mee kan...
Als die straks maar 589 vliegt is het gewoon meer dan 10k

Graaien? Nee man snap don Diablo wel, maar wie de fuck gaat een miljoen uitgeven voor een live concert, met alle respect voor een house dj, op een harde schijf van don Diablo.Aarebe1 schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:33:
[...]
Dit is toch gewoon ordinair graaien ?
Schaamteloos.
1 zo boeiend is die gast niet( uiteraard mijn mening) en het is bv niet het laatste concert van bv een grote dode artiest zoals Amy Winehouse die nooit vertoond is.
2 ik snap die NFT überhaupt niet, ik vind het een vrij kinderlijke consensus toegespitst op bezit wat niet eens bezit is, slechts een definitie dat jij de echte eigenaar bent. Al die anderen die de content gratis bekijken doet er niet toe, jij bent de echte bezitter hoor hahaha
Schiet mij maar lek
Bij grote koersbewegingen omhoog gaan de kleine coins die dikke gains hebben gemaakt vrijwel altijd door het putje.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 11 april 2021 @ 08:28:
Goedemorgen.
Wat een bloedbad. Iemand duiding? Is dit omdat we wederom zijn afgeketst op de 60/61k?
Wat minder shitcoins kopen (of eerder uitstappen en tevreden zijn met een iets meer bescheiden winst) en/of gewoon meer Bitcoin en Ethereum hodlen is de oplossing.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Er zijn prima shitcoins die over de bull periode btc outperformed dus ook al dippen ze tijdelijk trekken ze bij en in de btc stagnatie periode pieken ze weer. Kortom HODL. De timing is vaak lastig/onmogelijk dus proberen slimmer dan de markt te zijn kan bloed veroorzaken.Richh schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:42:
[...]
Bij grote koersbewegingen omhoog gaan de kleine coins die dikke gains hebben gemaakt vrijwel altijd door het putje.
Wat minder shitcoins kopen (of eerder uitstappen en tevreden zijn met een iets meer bescheiden winst) en/of gewoon meer Bitcoin en Ethereum hodlen is de oplossing.
Die zijn er idd, maar het gros doet dit niet.EnderQ schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:47:
[...]
Er zijn prima shitcoins die over de bull periode btc outperformed dus ook al dippen ze tijdelijk trekken ze bij en in de btc stagnatie periode pieken ze weer. Kortom HODL. De timing is vaak lastig/onmogelijk dus proberen slimmer dan de markt te zijn kan bloed veroorzaken.
Ieder zijn eigen strategie natuurlijk, maar ik zou dus echt niet nu al besluiten wat 'nieuwe' shitcoins een jaar ofzo vast te houden. Als de pump voorbij is, is het simpelweg geen zekerheid dat er nog een nieuwe pump komt
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, tot de dominantie de andere kant op gaat. Dan is het meestal weer snel rektaroni. Longterm winnen maar weinig coins van Bitcoin. Long term is dan wel 6maand+. Niet anderhalve weekEnderQ schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:47:
[...]
Er zijn prima shitcoins die over de bull periode btc outperformed dus ook al dippen ze tijdelijk trekken ze bij en in de btc stagnatie periode pieken ze weer. Kortom HODL. De timing is vaak lastig/onmogelijk dus proberen slimmer dan de markt te zijn kan bloed veroorzaken.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
idd. LTC en zelfs doge gaan uitstekend de laatste dagen....zelfs nu btc best wat gestegen is. Mij hoor je niet klagen iigRichh schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:42:
[...]
Bij grote koersbewegingen omhoog gaan de kleine coins die dikke gains hebben gemaakt vrijwel altijd door het putje.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat dus. Probeer de juiste shitcoins maar eens te cherry picken. Daar gaan de meeste mensen de boot in.EnderQ schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:47:
[...]
Ik lul ook zomaar wat
ja en de meeste komen daar achter ergens midden in de bear markt nadat ze dikke bagholders geworden zijn. Vrijwel iedereen moet die geweldige periode een keer mee maken om die lessen te leren (ik in 2013/2014)shovelhead1340 schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:52:
[...]
Dat dus. Probeer de juiste shitcoins maar eens te cherry picken. Daar gaan de meeste mensen de boot in.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Voor mij was dit 18/19. Dus ik dacht, ik doe verstandig, Bitcoin is al verdubbeld. Ik cash m'n inleg en koop gewoon Bitcoin. Waarna al m'n voorgaande altbags tot ongekende hoogte gingenanti elppa schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:54:
[...]
ja en de meeste komen daar achter ergens midden in de bear markt nadat ze dikke bagholders geworden zijn. Vrijwel iedereen moet die geweldige periode een keer mee maken om die lessen te leren (ik in 2013/2014)

Ik weet nog niet welke les ik hier uit moet trekken
Er zijn altijd tokens die stijgen die jij niet hebt, heb je ze wel dan doet de stijging weinig omdat je er te weinig hebt.Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:56:
[...]
Voor mij was dit 18/19. Dus ik dacht, ik doe verstandig, Bitcoin is al verdubbeld. Ik cash m'n inleg en koop gewoon Bitcoin. Waarna al m'n voorgaande altbags tot ongekende hoogte gingen![]()
Hahahaha, zo herkenbaar! Ik heb de meeste lessen ook wel geleerd sinds 2013.Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:56:
[...]
Voor mij was dit 18/19. Dus ik dacht, ik doe verstandig, Bitcoin is al verdubbeld. Ik cash m'n inleg en koop gewoon Bitcoin. Waarna al m'n voorgaande altbags tot ongekende hoogte gingen![]()
Toch verkocht ik begin februari m'n zakje HOT (die ik puur voor de fun zou houden tot 0 of oneindig). Doet daarna gewoon x20

Ik lul ook zomaar wat
Misschien ga ik vandaag all in op in fiat.
Die btc gaat maar niet omhoog.
Of stop limit.
Twijfel Twijfel..
Ik kan er nog niet om lachen, dat kost tijd denk ik. 10k Cake verkocht op €0.20 p/s, 1400 BNB verkocht @ €35 enz.shovelhead1340 schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:02:
[...]
Hahahaha, zo herkenbaar! Ik heb de meeste lessen ook wel geleerd sinds 2013.
Toch verkocht ik begin februari m'n zakje HOT (die ik puur voor de fun zou houden tot 0 of oneindig). Doet daarna gewoon x20
Ik moet kappen met m'n gejank, sorry. Het is gewoon bizar. Daar wacht je dan 3 jaar op, en schuif je nét op het verkeerde moment.
Gewoonlijk Ada/BTC Ada/eth verkopen wanneer ie mooi hoog staat en dan weer inspringen als ie laag staat 👍🏼Verwijderd schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:04:
Wat gaan we vandaag eens kopen in de dip.... Bitcoin of shitcoin?
Verwijderd
Achteraf is t altijd mooi wonen Roellie. Je hebt t met je SXP niet onaardig gedaan toch.Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:06:
[...]
Ik kan er nog niet om lachen, dat kost tijd denk ik. 10k Cake verkocht op €0.20 p/s, 1400 BNB verkocht @ €35 enz.
Ik moet kappen met m'n gejank, sorry. Het is gewoon bizar. Daar wacht je dan 3 jaar op, en schuif je nét op het verkeerde moment.
Ik begrijp je terughoudendheid en er is geen zekerheid, exitscams bad teams etc. Wel als je historische data erbij pakt 2017 run bijv gedragen veel coins zich wel als volger en dan verder. Een aantal waren stuk grilliger maar netto toch sterker in gains dan btc. Als investeerder probeer je onzekerheden te minimaliseren goed team succesvol zakelijke formule etc. Maar vaak zijn het hype runs, in Bear markt worden die 90-97% minder waard.Richh schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:50:
[...]
Die zijn er idd, maar het gros doet dit niet.
Ieder zijn eigen strategie natuurlijk, maar ik zou dus echt niet nu al besluiten wat 'nieuwe' shitcoins een jaar ofzo vast te houden. Als de pump voorbij is, is het simpelweg geen zekerheid dat er nog een nieuwe pump komt
Hier hetzelfde verhaal.. 20k ada, 1.5mil holo, bnb.. etc etc eigenlijk alles wel haha.. Verkocht en een paar maanden later biem..Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:06:
[...]
Ik kan er nog niet om lachen, dat kost tijd denk ik. 10k Cake verkocht op €0.20 p/s, 1400 BNB verkocht @ €35 enz.
Daarom hodl ik nu alles, verkoop en trade zo goed als niks meer.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 11-04-2021 11:08 ]
Zero.
Ik ben wel iemand die zeker dicht bij z'n principes blijft ja.
Uiteindelijk met Swipe een x3 gedaan. Ook typisch op een dip verkocht.Verwijderd schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:07:
[...]
Achteraf is t altijd mooi wonen Roellie. Je hebt t met je SXP niet onaardig gedaan toch.
Winst is winst. En dat gevoel gaat ook nog wel bovenkomen. Ik ben over het algemeen geen zuur persoon en kan alles goed relativeren. Deze moet alleen nog ff landen
Dit soort verhalen zorgen ervoor dat ik grotendeels hodl. Zelfs ADAPelox schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:07:
[...]
Hier hetzelfde verhaal.. 20k ada, 1.5mil holo, bnb.. etc etc eigenlijk alles wel haha.. Verkocht en een paar maanden later biem..
Crawl NL schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:35:
[...]
Zoals ik heb vernomen is er nog geen definitieve uitspraak en moet Bitonic nog steeds verifieren.
Beetje van beide; het ligt genuanceerd. Rechter heeft de praktijken van DNB niet onrechtmatig verklaard of gezegd dat het nu moet stoppen. Rden is dat dat teveel verwarring zou veroorzaken als het eerst wel, dan niet, later mssn weer wel moet.EnderQ schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:33:
[...]
Bitonic heeft een recente rechtszaak gewonnen, https://bitonic.nl/nl/news/224/rechtszaak-bitonic-vs-dnb.
Echter heeft de rechter wel gezegd dat de complexe regels die DNB oplegt tever lijken te gaan voor een regestratie-plicht. Letop; dat -lijken- ze. DNB heeft verzaakt om een verklaring te geven maar dat moeten ze nu op last van de rechter binnen 6 weken toch doen.
DNB kan ervoor kiezen de regels vrijwillig te schrappen.
DNB kan er ook voor kiezen de regels te handhaven. In dat geval kan Bitonic in hoger beroep en zal er een rechtzaak komen waarin de rechter een besluit moet maken of het wel of niet rechtmatige regelgeving is. Dat zal lang duren want de rechtbank heeft aan gegeven dat het lastige materie is.
https://bitonic.nl/news/2...ept-dnb-op-eis-te-herzien
Hahahaha okay man. En vervolgens wel in crypto zitten.Aarebe1 schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:07:
[...]
Ada voor xrp zou ik nou net niet doen gezien de stijging van xrp afgelopen dagen.Ladonna schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:04:
Ik heb gisteren al mn ada verkocht voor xrp. Een gokje gedaan.
Misschien ga ik vandaag all in op in fiat.
Die btc gaat maar niet omhoog.
Of stop limit.
Twijfel Twijfel..
All in op fiat zal ik zelf ook nooit doen, wat als alles ineens weer omhoog gaat? Koop je weer duurder in.
Stop limit/losses ook niet, kijk naar bnb bijv. Soms word de atop loss getrigered en schiet de prijs direct erna weer terug omhoog.
DCA dipjes en hodl. Heeft mijn portfoilio afgelopen 5 maanden x7 doen gaan. (Ook dankzij staken en launchpools 😆)

In it for the tech
Wat is dit nou weer voor opmerking?mannowlahn schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:09:
[...]
Hahahaha okay man. En vervolgens wel in crypto zitten.
Wat is daar fout aan in jou ogen dan?
Weer een nieuwe bank die de techniek overgenomen heeft?elektriekert schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:10:
Kijk eens aan, iedereen is weer aan het meeliften op de pump van XRP![]()
In it for the tech
Je bedoelt iedereen gaat straks weer REKT op XRP.😅elektriekert schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:10:
Kijk eens aan, iedereen is weer aan het meeliften op de pump van XRP![]()
In it for the tech
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Ik vind het lachwekkend. Stellen dat je niet 1 miljoen zou accepteren als jij je eigen productie digitaal kan verkopen omdat zoiets not done is in jouw ogen maar wel leuk raak de grootste onzin digitaal te bezitten en vervolgens verkopen.Aarebe1 schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:10:
[...]
Wat is dit nou weer voor opmerking?
Wat is daar fout aan in jou ogen dan?
Hier hebben ze de term keyboard warrior voor in het leven geroepen.
[ Voor 7% gewijzigd door mannowlahn op 11-04-2021 11:12 ]
Mijn 3-zits met lounge deelWhySoSerious schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:11:
[...]
Weer een nieuwe bank die de techniek overgenomen heeft?
Je doet een partij aannames waar je bang van wordt. Ga ik niet eens op in. Wel knap beoordeeld vanachter je toetsenbordje.mannowlahn schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:12:
[...]
Ik vind het lachwekkend. Stellen dat je niet 1 miljoen zou accepteren als jij je eigen productie digitaal kan verkopen omdat zoiets not done is in jouw ogen maar wel leuk raak de grootste onzin digitaal te bezitten en vervolgens verkopen.
Klote man.Pelox schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:07:
[...]
Hier hetzelfde verhaal.. 20k ada, 1.5mil holo, bnb.. etc etc eigenlijk alles wel haha.. Verkocht en een paar maanden later biem..
Ik had dus eind vorig jaar al zoiets van, laten we maar wat veilig stellen. Het ging relatief hard als we keken naar de voorgaande maanden. En nu helemaal in BTC. Er is zoveel bullish gaande m.b.t. Bitcoin. Maar vanwege de grote marketcap is het ook rete duur deze markt te laten bewegen...
Nog genoeg winst hoor, ik denk iets van 60% van wat het had kunnen zijn.. Was vol in eth en btc gegaan met alle inleg van ada en hot bijvoorbeeld. Dat was voor de eth pump, dus al met al geen klagen hierGelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:14:
[...]
Klote man.
Ik had dus eind vorig jaar al zoiets van, laten we maar wat veilig stellen. Het ging relatief hard als we keken naar de voorgaande maanden. En nu helemaal in BTC. Er is zoveel bullish gaande m.b.t. Bitcoin. Maar vanwege de grote marketcap is het ook rete duur deze markt te laten bewegen...
Uiteraard heb ik inmiddels ook een flink deel eth verkocht, maar dat was nodig voor mijn gemoedsrust. Inleg er 2x uitgehaald nu kan ik een stuk rustiger hodl toepassen. 21 april gaat een deel van miijn dot, eth en een beetje neo het dak op in de vorm van zonnepanelen. Soort van old-skool staking zeg maar.
Zero.
Welke principiële bezwaren zijn er dan als de markt kennelijk dusdanig is dat het om dergelijke bedragen gaat?Aarebe1 schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:07:
[...]
Dit nog wel een bijzondere dag worden. Eindelijk kan de waarde van een crypto-exchange vergeleken worden met bijvoorbeeld een bank. En gezien de Q1 cijfers van Coinbase kan wel zomaar eens een big-bang worden.
Het kan maar zo een van de grootste "lanches" worden ooit op de aandelenmarkt.
Zal het aandeel COIN naar de maan gaan? Of juist niet? En belangrijker, zal Bitcoin kunnen profiteren van deze enorme exposure?
Leuk stukje wat ze in de cryptocast ook behandelden afgelopen week.Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:20:
Hoe kijken jullie naar aankomende woensdag (14 april). De dag dat Coinbase gelist zal worden op Wall Street?
Dit nog wel een bijzondere dag worden. Eindelijk kan de waarde van een crypto-exchange vergeleken worden met bijvoorbeeld een bank. En gezien de Q1 cijfers van Coinbase kan wel zomaar eens een big-bang worden.
Zal het aandeel COIN naar de maan gaan? Of juist niet? En belangrijker, zal Bitcoin kunnen profiteren van deze enorme exposure?
Ik schrok toch wel van de enorme waardering voor de crypto bedrijfjes.
Kreeg een toch wel het beeld van een enorme opgeblazen bubbel (no fud).
Ook de discussie over wat Coinbase voor de community gaat betekenen vond ik interessant.
Schijnt nogal een oldboys network bedrijfje te zijn.. Hoe gaan die strijden tegen overregulering etc?
Volgens mij zetten ze overal de handtekening waar ze maar kunnen.
Ja, dat heb ik eerder ook gedaan. cashen voor zonnepanelen en een lagere hypotheek. Hierdoor ook een dag minder kunnen werken.Pelox schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:18:
[...]
Nog genoeg winst hoor, ik denk iets van 60% van wat het had kunnen zijn.. Was vol in eth en btc gegaan met alle inleg van ada en hot bijvoorbeeld. Dat was voor de eth pump, dus al met al geen klagen hier
Uiteraard heb ik inmiddels ook een flink deel eth verkocht, maar dat was nodig voor mijn gemoedsrust. Inleg er 2x uitgehaald nu kan ik een stuk rustiger hodl toepassen. 21 april gaat een deel van miijn dot, eth en een beetje neo het dak op in de vorm van zonnepanelen. Soort van old-skool staking zeg maar.
Het probleem met is dat we ons met elkaar vergelijken en dan altijd "verliezen". Ik zag gisteren nog een aardige docu over de instelling van Chinezen qua productiviteit. Miljoenen Chinezen werken 6- dagen per week (12 uur per dag) zonder klagen aan een lopende band. Dat is beter vergelijkingsmateriaal
Ik bespeur morele verhevenheid terwijl ik het gevoel krijg dat jaloezie meespeelt. Is niet zo heel moeilijk om dat achter een keyboard te bespeuren hoor.Aarebe1 schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:14:
[...]
Je doet een partij aannames waar je bang van wordt. Ga ik niet eens op in. Wel knap beoordeeld vanachter je toetsenbordje.
Welke docu was dat? De serie van Ruben Terlou?Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:25:
[...]
Ja, dat heb ik eerder ook gedaan. cashen voor zonnepanelen en een lagere hypotheek. Hierdoor ook een dag minder kunnen werken.
Het probleem met is dat we ons met elkaar vergelijken en dan altijd "verliezen". Ik zag gisteren nog een aardige docu over de instelling van Chinezen qua productiviteit. Miljoenen Chinezen werken 6- dagen per week (12 uur per dag) zonder klagen aan een lopende band. Dat is beter vergelijkingsmateriaal
https://www.binance.com/en/pos
lukraak...mannowlahn schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:12:
[...]
... maar wel leuk raak de grootste onzin...
/keyboard warrior
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
YouTube: American Factory | Official Trailer | Netflix_superboer_ schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:29:
[...]
Welke docu was dat? De serie van Ruben Terlou?
Hier zie je waarom China wint, en de VS verliest.
De Chinees groeit op in een wereld waar je je best zal doen om het onderste uit de kan te halen. Alles voor "het moederland". Zo is er een bepaalde werkethiek waar men niet klaagt over werktijden, secundaire arbeidsvoorwaarden, veiligheidsvoorschriften enz.
De Amerikaan is gewend aan een bepaalde levensstandaard en vecht voor zichzelf in plaats van voor het grote geheel. Wat resulteert in dikke mannetjes die vooral klagen over voorwaarden en daarmee niet concurrerend zijn.
Verwijderd
Daar hebben ze bij binance zelf hele goede instructievideos enzo van. Staan ook bij die locked staking producten, ik geloof een beetje verstopt achter een klikbare grijze i in een cirkeltje.PFY schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:33:
Heeft er iemand ervaring met locked staking op Binance ? Bij bijvoorbeeld 30 dagen locked staking van "auction "staat dan 26,65 % estimated apy. Maar stel dat je dit doet en de koers zat op stijgt van "auction" is daar dan de 26,65 % over berekend, of over de inzet koers ?
Je krijgt bij staking uitbetaald in de coin die je vastzet. De koers is dus niet van toepassingPFY schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:33:
Heeft er iemand ervaring met locked staking op Binance ? Bij bijvoorbeeld 30 dagen locked staking van "auction "staat dan 26,65 % estimated apy. Maar stel dat je dit doet en de koers zat op stijgt van "auction" is daar dan de 26,65 % over berekend, of over de inzet koers ?
Welke koers? Koers is altijd iets ten opzichte van iets anders. Welke Anders wil jij?PFY schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:33:
Dus met andere woorden, nee
Anoniem: 1420638
Dat zegt nooit iets als je inzet niet weet. Als 'ie 5K winst heeft gemaakt met 100K inzet lijkt me dat niet zo knapAnoniem: 1420638 schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:40:
Zijn er mensen die day traden op Bitvavo? maat van mij heeft al 5k hierdoor winst gemaakt in 2 maanden
Ik zit bij nance. Minder winst, meer muziekAnoniem: 1420638 schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:40:
Zijn er mensen die day traden op Bitvavo? maat van mij heeft al 5k hierdoor winst gemaakt in 2 maanden
Boeiend manAnoniem: 1420638 schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:40:

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dan maar hopen op de langere termijn. Ben voorlopig wel bagholder.
[ Voor 23% gewijzigd door The Redman op 11-04-2021 11:48 ]
Ik weet niet of ik het tegen jou zei gisteren, maar zoom eens uit op de charts._Gast_ schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:47:
NKN is verder gezakt. Ik hoopte dat ik het op de juiste dip had gekocht, maar ik had het fout.
Dan maar hopen op de langere termijn. Ben voorlopig wel bagholder.
NKN is afgelopen tijd erg hard gestegen en zit in een correctie.
0108daniel schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:41:
[...]
Zoom even uit op je charts.
NKN is behoorlijk hard gestegen afgelopen week en is overbought.
De bodem is nog lang niet in zicht
[ Voor 23% gewijzigd door 0108daniel op 11-04-2021 11:49 ]
Hier mag je ook gewoon best om janken. Wat je beschrijft is momenteel zo'n 7 ton waard en ik denk niet dat we het einde van de stijging al hebben. Zelf zou ik daar heel lang goed ziek van zijn - in elk geval tot m'n andere coins me financieel onafhankelijk maken of zo.Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:06:
[...]
Als ik iets zie laat ik dit weer weten
[ Voor 80% gewijzigd door 0108daniel op 11-04-2021 11:50 ]
Precies. Je kan het niet vaak genoeg herhalen
Lol lekker converseren met jezelf. In het weekend daalt alles. NKN is niet uniek daarin toch, het valt mij eigenlijk nog prima mee hoeveel die gezakt is.
Ik zag je edit even niet.
[ Voor 5% gewijzigd door mannowlahn op 11-04-2021 11:52 ]
Ja idd het heeft toch verkeerd uitgepakt. Leermoment voor mij.0108daniel schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:48:
[...]
Ik weet niet of ik het tegen jou zei gisteren, maar zoom eens uit op de charts.
NKN is afgelopen tijd erg hard gestegen en zit in een correctie.
[...]
Ik hoop op een wonder de komende week en anders langer holden helaaz
Op welk niveau ben jij ingestapt dan? Want vrijdag ochtend stond hij gewoon op 1 dollar, niet gek veel hoger dan nu._Gast_ schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:52:
[...]
Ja idd het heeft toch verkeerd uitgepakt. Leermoment voor mij.
Ik hoop op een wonder de komende week en anders langer holden helaaz
Rond de 1.20 tijdens een eerdere dip. Maar ik had gister nog de kans om te verkopen voor 1.18 (beperkte verlies) maar ik geloofde er nog in.mannowlahn schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:53:
[...]
Op welk niveau ben jij ingestapt dan? Want vrijdag ochtend stond hij gewoon op 1 dollar, niet gek veel hoger dan nu.

Nu geen andere optie dan holden voor de langere termijn
[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 11-04-2021 11:57 ]
Het aandeel COIN heb ik weinig mening over, maar ik denk dat BTC en in mindere mate de hele cryptomarkt een kleine boost gaan krijgen van deze listing. De simpele reden daarvoor is dat heel veel mensen naar wall Street kijken en veel daarvan nog niet weten dat Coinbase gelist gaat worden. Hoe groter de impact van de launch, hoe groter de impact op crypto - maar het belangrijkste is dat er een miljoenpubliek is dat nu voor het eerst met crypto in aanraking komt via een instituut dat ze inherent vertrouwen (of dat laatste terecht is laat ik even in het midden.)Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:20:
Hoe kijken jullie naar aankomende woensdag (14 april). De dag dat Coinbase gelist zal worden op Wall Street?
Als 1% daarvan hierdoor de stap maakt naar crypto heb je denk ik redelijk snel een nieuwe ATH te pakken.
Dat deed ik ook. Maar bitvavo vind ik meer holding platform dan daytraden, er zijn een goedkopere platformen daarvoor.Anoniem: 1420638 schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:40:
jzoin2 schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:58:
[...]
Dat deed ik ook. Maar bitvavo vind ik meer holding of instapplatform dan daytraden, er zijn een goedkopere platformen daarvoor.
Altijd fijn die remindersGlenn Hoddle schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:48:
[...]
Hier mag je ook gewoon best om janken. Wat je beschrijft is momenteel zo'n 7 ton waard en ik denk niet dat we het einde van de stijging al hebben. Zelf zou ik daar heel lang goed ziek van zijn - in elk geval tot m'n andere coins me financieel onafhankelijk maken of zo.
Zero.
Ja, sorry, ik wilde @Gelukszoekr er niet mee pesten, ik gun hem alle goeds natuurlijk en hoop dat z'n coins hem binnenkort een lambo brengen.
net zoals alle andere munten een fikse stijging en daarna een flinke daling?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zoals met alles in het leven. Tijd heelt alle wonden. Ik moet het relativeren. Kijken wat je wel hebt enzo. Over 3 jaar een volgende kans ofzo
Als je vriend op Binance zat had ie meer winst gemaakt.Anoniem: 1420638 schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:40:
TopKhaelos schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:10:
wat denken jullie dat TLM zal gaan doen als ie over 1 dag en 20 uur word genoteerd?
net zoals alle andere munten een fikse stijging en daarna een flinke daling?
Lambo
Moon
De afkorting zegt het al.
Welk platform raad je daarvoor aan dan? Ik doe namelijk ook alles via bitvavojzoin2 schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:58:
[...]
Dat deed ik ook. Maar bitvavo vind ik meer holding platform dan daytraden, er zijn een goedkopere platformen daarvoor.
Gisteren 4k BTC verkocht is meteen 12 euro transactiekosten, aankopen zal ook wel weer zoiets zijn.
Dus hakt er flink in zo en ik doe dat regelmatig.
Verder heb ik ook nog binance met 400 dollar erop, maar ik vind dat platform te moeilijk
Geen idee zelfs hoe ik dat geld eraf krijg, heb het er in 2018 500 euro opgestort. Binance is lekker basic.
[ Voor 17% gewijzigd door Het Fantoom op 11-04-2021 12:19 ]
Is altijd lastig om te schatten of het niet verder gaat dippen

Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!