Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Nog even pumpen en dan bereikt hij de max waarde van zijn huidige vorm. Dan transformeert hij van dikke BNB naar super BNB twee, en bereikt hij zijn volgende powerpump level.
Tron
Flow
Sia
Cardano
Storj
Ik vraag me inmiddels af of ik m'n fees niet gewoon in de coin zelf wil betalen. Die 0,025% wordt makkelijk teniet gedaan door moonende BNB.Taro schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:56:
[...]
O.a., maar BNB heeft écht een usecase ivm de lagere fee's, met de Binance Smart Chain, Pancakeswap, de launchpool, etc. Daarnaast nog de burns waardoor het aantal afneemt, etc. etc. Ziet er gewoon over de hele linie positief uit.
nothing stops this train
Maar nog niet boven de ATH van $25,3. Ik ga dan pas weer enthousiast doen.
Ik bij de $30Glenn Hoddle schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:03:
[...]
Bijkopen wordt intussen wel erg prijzig. Van de andere kant, door de gains op Beefy en/of Pancakeswap kan het de moeite waard zijn. Eind van de maand maar wat DCA-geld in steken.
Dat is zeker een optie. Ik zit er ook aan te denken om mijn maandelijkse Binance Card inleg niet in Euro's in de wallet te zetten, maar in de vorm van BNB. Een deel van je boodschappen wordt op deze manier gratisGlenn Hoddle schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:02:
[...]
Ik vraag me inmiddels af of ik m'n fees niet gewoon in de coin zelf wil betalen. Die 0,025% wordt makkelijk teniet gedaan door moonende BNB.
Een vriend van mij heeft 4 jaar geleden voor +-15 Euro BTC gekocht om een Usenet account mee te betalen. Hij had toen niet alles nodig voor het betreffende abonnement en heeft het restant laten staan. De jaren daarna heeft hij zonder bij te betalen hetzelfde abonnement kunnen betalen en nu staat er nog een leuk bedrag op
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zo mag ik het horen! Lekker CAKE staken bij Beefy.Finance voor 200% APY en van je yield weer wat anders doen!Bananeman schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:05:
[...]
Ik bij de $30
Bijkopen wordt intussen wel erg prijzig. Van de andere kant, door de gains op Beefy en/of Pancakeswap kan het de moeite waard zijn. Eind van de maand maar wat DCA-geld in steken.
Ik betaal het gewoon in euro's, maar de cashback in BNB gaat naar de vaultTaro schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:05:
[...]
Dat is zeker een optie. Ik zit er ook aan te denken om mijn maandelijkse Binance Card inleg niet in Euro's in de wallet te zetten, maar in de vorm van BNB. Een deel van je boodschappen wordt op deze manier gratisSterker nog, waarom doe ik dat niet gewoon...
Een vriend van mij heeft 4 jaar geleden voor +-15 Euro BTC gekocht om een Usenet account mee te betalen. Hij had toen niet alles nodig voor het betreffende abonnement en heeft het restant laten staan. De jaren daarna heeft hij zonder bij te betalen hetzelfde abonnement kunnen betalen en nu staat er nog een leuk bedrag op
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Staken doe je beter op Beefy.Finance, Beefy herinvesteerd steeds je CAKE, zodat je effectief met een groter en groter aandeel CAKE aan het staken bent en dus ook meer en meer opbrengsten genereerdRaaafie schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:11:
Ik hodl CAKE sinds 2.2usd, wat bijgekocht op 14usd. Helaas veel te laat pas gaan staken op PancakeSwap, had het de hele tijd gewoon op Binance staan. Voor de early adopters, hoe is de APY in een bear market? Blijft die hoog of zakt dat ook in? Nu de prijs van CAKE hoger wordt en er meer mensen staken zie ik de APY wel zakken in ieder geval. Als de rente in een bear market ook hoog is dan ga ik zeker wat bijkopen wanneer de prijs weer dropt.
Ben benieuwd wat het resultaat van mijn trading bots gaat zijn als de waarde weer op het oude niveau is.
Tot nu toe (30 uur) is de APR 300%+, maar door de zakkende marktprijs alsnog -10% 🤔😁.
Als hij weer rond de 19 dlr staat, dan kan ik het rendement beter inschatten.
HODL dan maar tot we BEAR krijgen.
iemand een verklaring waarom VTHO niet beweegt?
Daar kan je niks over zeggen, want er is helemaal geen bear market geweest voor CAKE. Maar als CAKE wat daalt gaat die APY (wat) omhoog meestal. Maar van groter belang is dat de CAKE-community zich heeft voorgenomen om maandelijks het aantal tokens dat wordt uitgegeven naar beneden te brengen en eind dit jaar 'emissieneutraal' te worden, oftewel er worden niet meer CAKE uitgegeven dan er via burns verdwijnen. Als dit plaats gaat vinden, zal je de APY maandelijks naar beneden zien gaan.Raaafie schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:11:
Ik hodl CAKE sinds 2.2usd, wat bijgekocht op 14usd. Helaas veel te laat pas gaan staken op PancakeSwap, had het de hele tijd gewoon op Binance staan. Voor de early adopters, hoe is de APY in een bear market? Blijft die hoog of zakt dat ook in? Nu de prijs van CAKE hoger wordt en er meer mensen staken zie ik de APY wel zakken in ieder geval. Als de rente in een bear market ook hoog is dan ga ik zeker wat bijkopen wanneer de prijs weer dropt.
Anderzijds drijft dit bij gelijke vraag natuurlijk wel de prijs van Cake weer op.
Cake was er nog niet toen het een bearmarket was dus dat is lastig te zeggen. Zover ik het begrijp is niet de prijs verantwoordelijk voor de APY maar de hoeveelheid cake in stake, dus hoe meer er in omloop is en in de stake, hoe lager de AYP. Elke dag komt er meer Cake bij dus zal de APY omlaag gaan.Raaafie schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:11:
Wel zijn er acties waarbij Pancakeswap Cake burnt, dat soort acties dragen weer wel bij aan een hogere prijs aangezien de supply daalt.
Eens! Al heb ik 50% op Beefy staan, en de overige 50% stake ik op Pancakeswap voor coins waarbij ik hoop/verwacht dat ze nog harder stijgen dan ik op Beefy kan vergaren. Deze verkoop ik dan weer voor meer Cakemjoaris schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:15:
[...]
Staken doe je beter op Beefy.Finance, Beefy herinvesteerd steeds je CAKE, zodat je effectief met een groter en groter aandeel CAKE aan het staken bent en dus ook meer en meer opbrengsten genereerd
Soms werkt niet, soms ook niet
Ik weet niet, om een of andere reden voelt staken op PCS veiliger, slaat misschien nergens op wat ik zeg maargoed. En als ik het handmatig compound heb ik ongeveer 180% APY, dat scheelt niet heel veel met beefy.finance.mjoaris schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:15:
[...]
Staken doe je beter op Beefy.Finance, Beefy herinvesteerd steeds je CAKE, zodat je effectief met een groter en groter aandeel CAKE aan het staken bent en dus ook meer en meer opbrengsten genereerd
Thanks voor jullie inzichten
[ Voor 3% gewijzigd door Raaafie op 11-04-2021 17:22 ]
Gebruik je die bot op de site/app? Kwam dat laatst tegen en was wel benieuwd hierna.DaWayne schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:16:
Ook KCS gaat nu weer wat omhoog.
Ben benieuwd wat het resultaat van mijn trading bots gaat zijn als de waarde weer op het oude niveau is.
Tot nu toe (30 uur) is de APR 300%+, maar door de zakkende marktprijs alsnog -10% 🤔😁.
Als hij weer rond de 19 dlr staat, dan kan ik het rendement beter inschatten.
Denk ik niet hoor. Maar BNB is goed voor ieders pf op het moment._Gast_ schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:21:
Ethereum wordt dit jaar achterhaald door BNB?
En ook pijnlijk als je ziet wat ik, maar ook anderen in het verleden weg hebben gedaan
Heb ook een hoop weggedaan, maar ik had never nooit verwacht dat we (weer) op dit niveau zouden komen. Gaat wel erg hard nu, maar je hoort me niet klagen, zeker niet omdat het ook CAKE meesleurt in het kielzog.feye1 schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:22:
[...]
Denk ik niet hoor. Maar BNB is goed voor ieders pf op het moment.
En ook pijnlijk als je ziet wat ik, maar ook anderen in het verleden weg hebben gedaan
[ Voor 20% gewijzigd door Bananeman op 11-04-2021 17:27 ]
Nee ik ook niet. Achteraf pijnlijk, maar terugkijken is toch zinloos wat dat betreft.Bananeman schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:26:
[...]
Heb ook een hoop weggedaan, maar ik had never nooit verwacht dat we (weer) op dit niveau zouden komen.
Ja, er staan allemaal absurde (27000%) percentages die behaald zouden zijn.Harveo schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:22:
[...]
Gebruik je die bot op de site/app? Kwam dat laatst tegen en was wel benieuwd hierna.
Als ik daar 1/10 Van behaal, zou het mooi zijn.
Beetje spelen, alleen ging de KCS koers toevallig gelijk naar beneden...
:strip_exif()/f/image/KKH53wOCJOEOadQHFD6b1q1J.jpg?f=fotoalbum_large)
Darrell schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:25:
Pundix rockets ignited

Lijkt al terug te gaan landen...Darrell schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:25:
Pundix rockets ignited
Jij moet doen waar jij je prettig bij voelt! Ik kan alleen maar zeggen dat Beefy geaudit is (en dus veilig) en dat wat jij handmatig doet en je eigen transactie kosten voor betaald doet Beefy dat geautomatiseerd en verdeeld de transactie kosten over alle CAKE in de complete vault. Obvious disclaimer: ik zit lekker met m'n CAKE bij BeefyRaaafie schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:20:
[...]
Ik weet niet, om een of andere reden voelt staken op PCS veiliger, slaat misschien nergens op wat ik zeg maargoed. En als ik het handmatig compound heb ik ongeveer 180% APY, dat scheelt niet heel veel met beefy.finance.
Thanks voor jullie inzichten
Btw, Beefy UI V2 komt er aan. Alles zal er dan wat gelikter uit zien, misschien dat dat wat helpt!
[ Voor 6% gewijzigd door mjoaris op 11-04-2021 17:30 ]
Maar het risico zit er volgens mij in dat Beefy niets zelf staket maar het bij andere partijen wegzet. En die moeten dan dus ook geaudit zijn.mjoaris schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:29:
[...]
Jij moet doen waar jij je prettig bij voelt! Ik kan alleen maar zeggen dat Beefy geaudit is (en dus veilig) en dat wat jij handmatig doet en je eigen transactie kosten voor betaald doet Beefy dat geautomatiseerd en verdeeld de transactie kosten over alle CAKE in de complete vault. Obvious disclaimer: ik zit lekker met m'n CAKE bij Beefy
BTC verliest terrein!
nothing stops this train
Klopt er zitten zeker riskantere projecten tussen, maar het ging over Pancakeswap toch?Bananeman schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:30:
[...]
Maar het risico zit er volgens mij in dat Beefy niets zelf staket maar het bij andere partijen wegzet. En die moeten dan dus ook geaudit zijn.
Verwijderd
Ik denk dat een deel van Ethereum marktaandeel is verdwenen in BNB inderdaad._Gast_ schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:21:
Ethereum wordt dit jaar achterhaald door BNB?
Maar decentralisatie FTW. (Niet dat Ethereum daar een schoolvoorbeeld van is overigens met een supply zonder hardcap maargoed, dat terzijde.) Die Binance chain werkt mooi, heeft adoptie en is goedkoop met de fee's. Maar ik heb zo'n vermoeden dat er vroeg of laat iets gebeurd waarop Binance een grote rollback gaat uitvoeren op de chain die de community weer even wakker schudt waarom decentralisatie matters.
Adoptie is 1 ding maar een bedrijf als Binance die feitelijk de absolute controle heeft over het netwerk is niet goed, in mijn optiek dan.
Staat ver af van de crypto gedachte als je kijkt naar fundamentals, niet om dikke BNB te bashen ofzo maar centralisatie met chain en supplybeheer is niets beters dan het huidige fiat systeem. Blijkbaar doet het er weinig toe want rendement = rendement, maar vroeg of laat komt de aap wel uit de mouw verwacht ik.
Kan ik mis hebben natuurlijk.
Nee, jij verwees naar Beefy die geaudit was.mjoaris schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:32:
[...]
Klopt er zitten zeker riskantere projecten tussen, maar het ging over Pancakeswap toch?
Top. Maar: resultaten uit het verleden...In ieder geval doen de Devs van Beefy het zelf ook vrij aardig, er is nog nooit een project gelist op Beefy Finance wat een zogeheten "rug pull" kan uitvoeren.
De winnaar "kwaliteitspost van de dag"Verwijderd schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:33:
[...]
Ik denk dat een deel van Ethereum marktaandeel is verdwenen in BNB inderdaad.
Maar decentralisatie FTW. (Niet dat Ethereum daar een schoolvoorbeeld van is overigens met een supply zonder hardcap maargoed, dat terzijde.) Die Bincance chain werkt mooi, heeft adoptie en is goedkoop met de fee's. Maar ik heb zo'n vermoeden dat er vroeg of laat iets gebeurd waarop Binance een grote rollback gaat uitvoeren op de chain die de community weer even wakker schudt waarom decentralisatie matters.
Adoptie is 1 ding maar een bedrijf als Binance die feitelijk de absolute controle heeft over het netwerk is niet goed, in mijn optiek dan.
Staat ver af van de crypto gedachte als je kijkt naar fundamentals, niet om dikke BNB te bashen ofzo maar centralisatie met chain en supplybeheer is niets beters dan het huidige fiat systeem. Blijkbaar doet het er weinig toe want rendement = rendement, maar vroeg of laat komt de aap wel uit de mouw verwacht ik.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ach ja, dat geldt voor alle crypto projecten toch?Bananeman schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:33:
[...]
Nee, jij verwees naar Beefy die geaudit was.
[...]
Top. Maar: resultaten uit het verleden...
BTC levert nog steeds marktaandeel in, gaat niet hard maar iedere keer een tiende procent tikt wel aan.Kol Nedra schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:30:
Weet iemand nog wat BTC is?
BTC verliest terrein!
Nu al onder de 55%.
BNB is verrassend goed bezig.
Ooit wat BNB gekocht en daarvan een stukje gebruikt voor wat trades.
Een heel klein BNB overgehouden en zelfs dat maakt nu een flink stuk van mijn PF uit.
Hoe vreemd kan het lopen.
Ja dat is wel zo. Alleen noobs (zoals ik) en mensen die puur voor de winst gaan kijken over dit soort dingen heenVerwijderd schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:33:
[...]
Maar decentralisatie FTW. (Niet dat Ethereum daar een schoolvoorbeeld van is overigens met een supply zonder hardcap maargoed, dat terzijde.) Die Binance chain werkt mooi, heeft adoptie en is goedkoop met de fee's. Maar ik heb zo'n vermoeden dat er vroeg of laat iets gebeurd waarop Binance een grote rollback gaat uitvoeren op de chain die de community weer even wakker schudt waarom decentralisatie matters.
Ik had eergister mijn BNB verkocht voor $400 en zelfs dat deed achteraf behoorlijk pijnfeye1 schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:22:
[...]
Denk ik niet hoor. Maar BNB is goed voor ieders pf op het moment.
Dus ik kan het me voorstellen..
Helemaal mee eens. Vanwege de gains zijn de meeste mensen bereid de andere aspecten zoals decentralisatie aan de kant te schuiven of iig minder prioriteit te geven. Denk zelfs dat velen niet eens in de gaten hebben dat het een rol speelt en wat het belang ervan is.Verwijderd schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:33:
[...]
Wat dit soort zaken betreft is het bij Cardano veel beter geregeld. Alleen is daar de koers momenteel vrij stabiel en is het voor de kortetermijngains dus minder interessant.
Het blijft onwerkelijk wat er de afgelopen dagen gebeurt.Bananeman schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:31:
Zou mooi zijn als BNB vandaag al de $500 pakt. ATH $496 nu.
Verwijderd
De dominance all-time low is ongeveer 36% dus er is zeker nog ruimte voor de alts:HoppyF schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:39:
[...]
BTC levert nog steeds marktaandeel in, gaat niet hard maar iedere keer een tiende procent tikt wel aan.
Nu al onder de 55%.
BNB is verrassend goed bezig.
Ooit wat BNB gekocht en daarvan een stukje gebruikt voor wat trades.
Een heel klein BNB overgehouden en zelfs dat maakt nu een flink stuk van mijn PF uit.
Hoe vreemd kan het lopen.
https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/
Wel leuk om te zien welke impact zo'n altseason kan hebben voor de dominance.
Overigens niet veel aan de hand voor Bitcoin aangezien het Bitcoin vs de rest is en dan zelfs nog 55% dominantie terwijl de alts boomen als geen ander.
Hopen dat het nog mooi wat daalt komende tijd, maar de next BTC leg-up gaat erin hakken voor de meeste alts vrees ik
Verwijderd
Spijker op zijn kop. En zolang de alts met hun usecase geweld marktaandeel bij elkaar wegsnoepen is het al helemaal niet zo spannend.Berry powel schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:55:
btc dominance zegt toch eigenlijk vrij weinig, er blijven steeds maar meer alts bijkomen die ook weer meegenomen worden in de berekening...
Wat dat betreft is er voorlopig weinig dreiging voor de positie van Bitcoin.
Ben benieuwd hoe dat is (cryptowinter), ik ben namelijk ingestapt in crypto halverwege feb, dus ik moet zeker tijdig uitstappen.Taro schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:58:
Op 8-1-2018 was de BTC dominance 36.83, nu 55,85, grote kans dat je rond 40% moet gaan nadenken over winstpakken en je moet voorbereiden op de cryptowinter.
als je bv sinds vorig october in crypto zit heb je minder snel te vrezen lijkt me....
mijn exit strategie is denk ik wanneer btc ~65-70k haalt dat ik eruit stap, ik ga niet geloven dat btc boven de 70-75k komt
nothing stops this train
Waarom niet? Ik kan haast niet geloven dat het eronder blijft of zelfs onder de 100k. Langere termijn nog veel hoger. Het is de ideale store of value, marketcap is nog niet eens die van Apple.Kol Nedra schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:03:
[...]
Ben benieuwd hoe dat is (cryptowinter), ik ben namelijk ingestapt in crypto halverwege feb, dus ik moet zeker tijdig uitstappen.
als je bv sinds vorig october in crypto zit heb je minder snel te vrezen lijkt me....
mijn exit strategie is denk ik wanneer btc ~65-70k haalt dat ik eruit stap, ik ga niet geloven dat btc boven de 70-75k komt
Deze cycle of nooit?Kol Nedra schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:03:
[...]
Ben benieuwd hoe dat is (cryptowinter), ik ben namelijk ingestapt in crypto halverwege feb, dus ik moet zeker tijdig uitstappen.
Deze cycle, maargoed ik ben nog te nieuw in crypto, dus zal sneller fout zitten
nothing stops this train
Als we zo'n zelfde "winter" mee maken als in 2018 dan staan je in Oktober gekochte crypto echt wel in het rood, en goed ook.Kol Nedra schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:03:
[...]
Ik vraag me alleen af of we zulke dalingen weer gaan zien. Er zit nu zo veel meer geld in als toen. Dat moet toch ook zijn effect hebben op dalingen?
Dat is allemaal relatief. Als er in 2018 bijv. 66% van de marketcap af ging en in 2022 bijvoorbeeld weer, dan gaat de daling gemiddeld net zo hard. Even los van de verdeling per specifieke coin uiteraard.MRDutchfreakNL schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:11:
[...]
Als we zo'n zelfde "winter" mee maken als in 2018 dan staan je in Oktober gekochte crypto echt wel in het rood, en goed ook.
Ik vraag me alleen af of we zulke dalingen weer gaan zien. Er zit nu zo veel meer geld in als toen. Dat moet toch ook zijn effect hebben op dalingen?
Verkoop je dan ook je partner?Ladonna schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:15:
Als we ooit zo'n daling als 2018 krijgen, dan gaat alles wat ik bezit er in.
[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 11-04-2021 18:18 ]
You ain't seen nothing yet...Kol Nedra schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:03:
[...]
Het mooie is dat het vertrouwen daarin toeneemt. Je eerste bullrun is niet je beste bullrun, pas de 2e of 3e profiteer je denk ik maximaal, tenzij je er natuurlijk heel vroeg bij was met Bitcoin, er nooit meer naar hebt omgekeken en rond 19-20k hebt gecashed.Ladonna schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:15:
Als we ooit zo'n daling als 2018 krijgen, dan gaat alles wat ik bezit er in.
Des te meer mensen deze strategie gaan toepassen, des te hoger worden de dalen (zoals eerder vandaag ook aangegeven). Ook neemt het percentage Bitcoin holders toe, de verkoopdruk wordt lager door de holders en halving van de blockreward. En dan stappen ook nog verschillende grote bedrijven in. Benieuwd hoe de komende jaren er uit zien
Ik heb in ieder geval zojuist weer wat BNB omgezet naar BTC (ik room af boven een bepaalde BTC hoeveelheid) en naar de Ledger overgezet, zodat de verdeling hodl vs handelspot 50/50 blijft en de extra sats niet meer verloren kunnen gaan.
Naar mijn mening omdat het een markt is die nog vol in de 'price discovery modus' zit. Dit gaat (bijna) altijd gepaard met pieken en dalen en vandaar dat ik nog wel weer een goede dip verwacht.TheSelfishGene schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:16:
Noob(?)vraag: waarom is iedereen zo zeker dat er een ‘winter’ komt? Er is nogal wat veranderd de afgelopen jaren (meer volwassen tech, veel meer mensen die meedoen, institutioneel geld etc).
Groot verschil met vorige dip is dat er nu veel meer coins zijn met een echte usercase waardoor ik verwacht dat de dip daar korter/minder diep zal zijn. Alle hypecoins/whitepaper coins zonder echte userbase zullen (hopelijk) afsterven en een aantal grote zullen bovendrijven en de markt voor lange tijd domineren (beetje a la de dot.com bubbel)
Oke bedankt weer wat geleerd Taro.Taro schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:14:
[...]
Dat is allemaal relatief. Als er in 2018 bijv. 66% van de marketcap af ging en in 2022 bijvoorbeeld weer, dan gaat de daling gemiddeld net zo hard. Even los van de verdeling per specifieke coin uiteraard.
Hoe dan ook heb ik er (hopelijk) genoeg van geleerd. Ik stapte toen na wat tips van een game maatje vol in de bullmarket in. Het kon niet op en alles stond groen. Ik zal ook nooit meer vergeten hoe snel alles weer verdampt was. Het zal dus nu zo te lezen vast niet anders zijn. Hopelijk duurt het nog een aantal maanden maar we zijn er in ieder geval beter op voorbereid dan 3 jaar geleden
Je kan dan lijkt mij prima eth/btc, dot/btc, bnb/btc en ada/btc pairings doen in een bearmarket, veranderd daar in principe niks aan toch?
nothing stops this train
Aan het begin van een bearmarket handel ik vs stablecoins, omdat je immers enkele maanden later met dezelfde hoeveelheid fiat veel meer crypto kunt terugkopen.Kol Nedra schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:30:
Het enige voordeel als het in een keer in elkaar zakt dat je geen keuze hebt en dus maar blijft HODL'en en staken
Je kan dan lijkt mij prima eth/btc, dot/btc, bnb/btc en ada/btc pairings doen in een bearmarket, veranderd daar in principe niks aan toch?
In een bullmarket vs BTC handelen, in een bearmarket vs stablecoins handelen. Heb je het gevoel dat de bodem is bereikt, dan weer vs BTC gaan handelen.
De BTC zal niet verdwijnen maar de invloed ervan neemt wel af.Verwijderd schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:49:
[...]
De dominance all-time low is ongeveer 36% dus er is zeker nog ruimte voor de alts:
https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/
Wel leuk om te zien welke impact zo'n altseason kan hebben voor de dominance.
Overigens niet veel aan de hand voor Bitcoin aangezien het Bitcoin vs de rest is en dan zelfs nog 55% dominantie terwijl de alts boomen als geen ander.
Hopen dat het nog mooi wat daalt komende tijd, maar de next BTC leg-up gaat erin hakken voor de meeste alts vrees ik
Goed voor de alts al is het wel zo dat er maar een beperkt aantal alts zijn die levensvatbaar zijn en over een paar jaar nog zullen bestaan.
Helaas zitten er ook veel shitcoins bij, die verdwijnen vanzelf wel weer.
Ik heb alleen minder winst aangezien ik steeds aan het uit- en instappen ben
edit: fuck, daar gaat ie net. En gemist doordat ik dit bericht typte
[ Voor 16% gewijzigd door Raaafie op 11-04-2021 18:48 ]
Daarna sinds btc op 3500 stond steeds bijgekocht.
Na al die tijd ben ik er nog niet goed in.
Daarom een potje hodl en hetzelfde potje traden.
Als mn traden potje groter is dan de ander, dan denk ik dat ik de truuk doorheb
En laat de boormachines maar liggen. Ik zal nooit een lambo rijden.
Een Ferrari Laferrari dan?Ladonna schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:47:
Je neemt toch alleen verlies als je wat gaat verkopen?Ladonna schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:47:
Ik heb in 2018 heel veel verlies genomen. Hij bleef maar zakken.
Daarna sinds btc op 3500 stond steeds bijgekocht.
Na al die tijd ben ik er nog niet goed in.
Daarom een potje hodl en hetzelfde potje traden.
Als mn traden potje groter is dan de ander, dan denk ik dat ik de truuk doorheb
Hopelijk heb je wat je in 2018 gekocht hebt gewoon aangehouden, dan sta je nu in de plus.
👉🏻 Blog 👈🏻
Verwijderd
Een slimme investeerder heeft geen partner, dan kan hij/zij ook geen geld opmaken en kan alles naar de spaarrekening voor bear-buy-in
Wat bedoel je met 'vs X handelen'?Taro schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:33:
[...]
Aan het begin van een bearmarket handel ik vs stablecoins, omdat je immers enkele maanden later met dezelfde hoeveelheid fiat veel meer crypto kunt terugkopen.
In een bullmarket vs BTC handelen, in een bearmarket vs stablecoins handelen. Heb je het gevoel dat de bodem is bereikt, dan weer vs BTC gaan handelen.
Ik snap deze zinnen niet, maar dat zal vast en zeker aan mij liggen.
https://opensea.io/seaart
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Gewoon holden het beste. Geen stress en je maakt toch winst.TomTorquay schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:54:
Ik vraag me af wanneer BNB eens een ferme tik krijgt. Straks staat die op 1k
Verwijderd
Hihi een quote van mezelf uit 2019...TomTorquay schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:54:
D'oh.Verwijderd schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:00:
NANO, heerlijk! Ga maar door, ga maar door.
HaruHaru ik Hodl BNB ook.
Denk dat wanneer er serieuze stijgingen komen Binance goed voorbereid zal zijn op een explosieve toename in klanten. Mede door hun succes van afgelopen jaren em de daarmee opgebouwde reserves.
Waardoor BNB wel eens hele leuke dingen kan gaan doen.
Dit is natuurlijk een gokje maar ik geloof wel dat wanneer Binance een belangrijke exchange blijft, BNB ook mee zal groeien.
Ik hoop op Ethereum eind 2017 prijzen
Taro bedoeld volgens mij de verschillende pairs waar je in kunt handelen.enomiss schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:53:
[...]
Wat bedoel je met 'vs X handelen'?
Ik snap deze zinnen niet, maar dat zal vast en zeker aan mij liggen.
In een bear market bijvoorbeeld
BTC/USDT handelen
en in een bullmarket om zoveel mogelijk sats te verzamelen. Sats zijn meer waard dan fiat.
ADA/BTC
ETH/BTC
VET/BTC
etc.
Ik zie dat wel gebeuren dit jaar. Sterker nog, ik zie BNB straks ETH overnemen qua prijs. Sowieso in heb was BNB nog 60 dollar, dan kunnen we nu ook we stellen dat de 1k ook mogelijk isTomTorquay schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:54:
Oftwewel in een bear market fiat in BTC stoppen en in een bull market winsten van altcoins in BTC stoppen?Tukker_T schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:02:
[...]
Taro bedoeld volgens mij de verschillende pairs waar je in kunt handelen.
In een bear market bijvoorbeeld
BTC/USDT handelen
en in een bullmarket om zoveel mogelijk sats te verzamelen. Sats zijn meer waard dan fiat.
ADA/BTC
ETH/BTC
VET/BTC
etc.
Weet je wat we over 10 jaar zeggen? Je hebt BNB en ALT coins, BTC staat op plek 2mannowlahn schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:08:
[...]
Ik zie dat wel gebeuren dit jaar. Sterker nog, ik zie BNB straks ETH overnemen qua prijs. Sowieso in heb was BNB nog 60 dollar, dan kunnen we nu ook we stellen dat de 1k ook mogelijk is
nothing stops this train
Dan moet je het wel eerst bezitten_Gast_ schreef op zondag 11 april 2021 @ 18:56:
Gewoon holden het beste. Geen stress en je maakt toch winst.
Wil nu niet de gek zijn die erin fomo't, waarna de koers terugvalt naar $400
Nemo potest nocere meam me invito tactiost

[ Voor 17% gewijzigd door _Gast_ op 11-04-2021 19:20 ]
Je weet het nooit zeker, maar ik denk dat je voorlopig geen reuzendippen gaat krijgen voor BNB. Mensen zijn bang om te verkopen. Net kon je bijv inkopen rond de $470. Zo'n kans komt er mss nog wel.TomTorquay schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:14:
[...]
Dan moet je het wel eerst bezitten![]()
Wil nu niet de gek zijn die erin fomo't, waarna de koers terugvalt naar $400
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 11-04-2021 19:22 ]
Voor de Safemoon prijs kijk ik altijd bij de Safebot op Discord._Gast_ schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:14:
Waarom zijn de prijzen van Safemoon zo verschillend? https://coinmarketcap.com/currencies/safemoon/
[Afbeelding]
Je vindt deze optie door op de 3 bolletjes te klikken.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
ATH $25,64Glenn Hoddle schreef op zondag 11 april 2021 @ 17:03:
[...]
Kijken waar dit eindigt.
Huh, dat is toch juist slecht? Misleidend...WhySoSerious schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:35:
Pro-tip. Als een candle groen is en je de zoomfunctie op 150% zet in Chrome lijkt de stijging veel groter!
Thanks! Als als de grafiek daalt CTRL + ALT + Down arrow om de boel om te draaienWhySoSerious schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:35:
Pro-tip. Als een candle groen is en je de zoomfunctie op 150% zet in Chrome lijkt de stijging veel groter!
Booooh, had ik eerder moeten weten.Egeau schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:38:
[...]
Thanks! Als als de grafiek daalt CTRL + ALT + Down arrow om de boel om te draaien
Iedere x een 34" UWQHD-scherm omdraaien ga je ook voelen na verloop van tijd.
Thanks man!
Buy high sell lowdano_nl schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:39:
Hm nu bnb kopen of te laat?
Als je solidair bent help je even mee BNB door de 500 heen te drukkendano_nl schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:39:
Maar of je op tijd of te laat bent kan helaas niemand je vertellen.
Ik durf het niet te zeggen. Maar veel mensen wouden het terugkopen als hij weer naar $400 zou zakken.dano_nl schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:39:
Maar dat moment kwam er nooit...
Ik denk aan de late kant, BTC is al een maand rustig en verwacht dat BNB iets terug gaat lopen als die aangeslingerd gaat worden. Ik heb ook wel wat BNB maar ga zelf pas in de bear market bij kopen. Maarja, niemand kan t met zekerheid zeggen, dat is mijn gevoel.dano_nl schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:39:
Super noob vraagje hier. Maar wil graag wat INJ staken op beefy.finance. Maar hoe krijg ik mijn INJ vanuit Binance op beefy.finance ?
UberLurker Departement #GG.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!