[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 209 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.202 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:49
Nog steeds spijt van mijn afscheid van vet. 2,5 week geleden ingestapt en laatst verkocht. 60% stijging in 2,5 week... heb alleen nog bnb waar ik laatst maar 2K in had gestoken voor de fun. Complete gekte op de markt. Bizarre stijgingen en ik vraag me af hoe lang deze gekte nog door kan zetten. Iedereen snapt dat dit onrealistisch is maar lift lekker mee in de raket naar de maan :P Totdat een keer aan de handrem getrokken wordt en dan klapt de hele boel weer in elkaar. Volgens mij is het nu niet meer verstandig in te stappen met het idee om te hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:01
Chaes schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:53:
[...]

Had het voor de tokenswap anders al gezegd ;)
Wat is je volgende tip? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
benchMarc schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:13:
Nog steeds spijt van mijn afscheid van vet. 2,5 week geleden ingestapt en laatst verkocht. 60% stijging in 2,5 week... heb alleen nog bnb waar ik laatst maar 2K in had gestoken voor de fun. Complete gekte op de markt. Bizarre stijgingen en ik vraag me af hoe lang deze gekte nog door kan zetten. Iedereen snapt dat dit onrealistisch is maar lift lekker mee in de raket naar de maan :P Totdat een keer aan de handrem getrokken wordt en dan klapt de hele boel weer in elkaar. Volgens mij is het nu niet meer verstandig in te stappen met het idee om te hodlen.
Als grote bedrijven als Grayscale nog steeds doodleuk honderden BTC kopen op $59k dan is hodlen een prima idee :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Katala schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:15:
[...]

Als grote bedrijven als Grayscale nog steeds doodleuk honderden BTC kopen op $59k dan is hodlen een prima idee :)
* De klanten van Grayscale :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:16
Ik zie nog geen volume. Fakeout in de maak bij BTC?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Katala schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:15:
[...]

Ook die bedrijven kunnen domme moves maken. Zie de dotcom bubble. Genoeg serieuze bedrijven die destijds domme investeringen gemaakt hebben, en grote spelers die plat gegaan zijn. Dat zegt niks. En zie de financiele crisis maar, met de subprime mortages in de US waar banken gewoon te gretig worden vanwege de bullmarkt.

Alles en iedereen kan hieraan meedoen. Wat is nu serieus een rationele onderbouwing voor deze explosie op de markt? Ik zeg niet dat de blockchaintechnologie niet deugt, maar de cryptomarkt er omheen is twijfelachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
benchMarc schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:18:
[...]

Ook die bedrijven kunnen domme moves maken. Zie de dotcom bubble. Genoeg serieuze bedrijven die destijds domme investeringen gemaakt hebben, en grote spelers die plat gegaan zijn. Dat zegt niks. En zie de financiele crisis maar, met de subprime mortages in de US waar banken gewoon te gretig worden vanwege de bullmarkt.

Alles en iedereen kan hieraan meedoen. Wat is nu serieus een rationele onderbouwing voor deze explosie op de markt? Ik zeg niet dat de blockchaintechnologie niet deugt, maar de cryptomarkt er omheen is twijfelachtig.
Helemaal mee eens. Maar ik vind dat er een verschil zit tussen Bitcoin en de rest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Een hele geile groene goedemorgen allemaal.

Moon! ;)

Mijn glazenbol zegt binnen 24 uur een nieuwe ATH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:20:
[...]

Helemaal mee eens. Maar ik vind dat er een verschil zit tussen Bitcoin en de rest
Ik wilde mijn bericht nog editen, maar idd, btc is anders. Ook al denk ik dat die munt mogelijk al overpriced is. Het grootste gevaar met btc blijf ik de overheid vinden die niet van decentralisatie houdt. Btc is nog niet groot genoeg om een gevaar te vormen, dus dat zal nog wel een tijd goed gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 00:01
Aarebe1 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:20:
Mijn glazenbol zegt binnen 24 uur een nieuwe ATH.
Dat zou dus betekenen dat we geen traditionele weekenddip krijgen vanaf vanmiddag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 15:12
wann0wfhc schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 21:37:
Ik lurk hier meestal maar ik zie nog niks genoemd worden over Ubix Network (UBX)
Staat op kucoin onder UBX/ETH (dus niet UBXT).

Website: https://ubix.network/
Marketcap en circulation cijfers: https://ubix.network/#numbers (de omschrijving staat er onder)

Uitleg wat een DAG is: https://twitter.com/UBIX_.../1378367049500663814?s=19

Deze heeft me tot nu toe niet teleurgesteld, zit er nu zelf een kleine 3 weken in. Gigantische potentie en er zit nog veel aan te komen o.a. Ubix exchange en BSC integration.

Last but not least, 0.1% daily airdrop als je meer dan een miljoen op de ubikiri wallet hebt staan! Dat tikt dus ook lekker aan.
Vorige week getipt, we zijn een week verder en de prijs is ten opzichte van 7 dagen terug 330% hoger: https://www.coingecko.com/nl/coins/ubix-network

Ik verwacht nog steeds meer groei, market cap is nog maar 130/140 mil. Paar punten om rekening mee te houden:

- BSC Integration is done
- Reapplied for Binance listing, het volume was eerst een probleem zei die NL dev die bij het team zit. Volume is de afgelopen week zeer hoog! Dat moet geen probleem meer zijn
- Exchange gaat live, gaan meer pairings op komen deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
De overheid kan er ook op vertrouwen dat de 1% straks bijna alle BTC bezit, weg probleem.
Kunnen wij straks lekker geld schuiven van 1 alt naar de ander, bezigheidstherapie terwijl de echte buit al verdeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Wie heeft er tijd voor een simpele vraag, maar ik kan het even niet vinden?

Sinds kort heb ik de crypto.com card. Hoe zet je fiat op die kaart? Zoals ik het lees moet ik een banktransfer doen die een paar dagen duurt.

Is er makkelijkere manier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:38
Weekend pumps, zie ze liever niet. Kan zomaar zijn dat we maandag weer de CME gap gaan opvullen... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
wann0wfhc schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:24:
[...]

Vorige week getipt, we zijn een week verder en de prijs is ten opzichte van 7 dagen terug 330% hoger: https://www.coingecko.com/nl/coins/ubix-network

Ik verwacht nog steeds meer groei, market cap is nog maar 130/140 mil. Paar punten om rekening mee te houden:

- BSC Integration is done
- Reapplied for Binance listing, het volume was eerst een probleem zei die NL dev die bij het team zit. Volume is de afgelopen week zeer hoog! Dat moet geen probleem meer zijn
- Exchange gaat live, gaan meer pairings op komen deze maand.
Nice , zo juist ingestapt even het verlies van Pundi X goed maken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
benchMarc schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:22:
[...]

Ik wilde mijn bericht nog editen, maar idd, btc is anders. Ook al denk ik dat die munt mogelijk al overpriced is. Het grootste gevaar met btc blijf ik de overheid vinden die niet van decentralisatie houdt. Btc is nog niet groot genoeg om een gevaar te vormen, dus dat zal nog wel een tijd goed gaan denk ik.
Het begint wel "gevaarlijke vormen" aan te nemen wanneer je dit vanuit een overheids-angst bekijkt. Maar ik denk juist dat we de regulatie stappen aardig achter de rug hebben. Vanuit de VS zijn steeds meer ondernemingen betrokken in deze wereld. Daar gaan ze niet zomaar meer de stekker uit trekken. En de landen waar men panisch reageert (zoals India kort geleden nog, het 2e land ter wereld qua inwoners) lijkt al geen invloed meer te hebben op de prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Rep7 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:25:
Wie heeft er tijd voor een simpele vraag, maar ik kan het even niet vinden?

Sinds kort heb ik de crypto.com card. Hoe zet je fiat op die kaart? Zoals ik het lees moet ik een banktransfer doen die een paar dagen duurt.

Is er makkelijkere manier?
Kan vanaf de wallet app. vanaf een andere kaart, of een SEPA overboeking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19:49
Was een weekje diamond hands met Btc.. achteraf toch minder stressvol dan steeds in en uit stappen.

Hodl strategie werkt toch beter op mijn gemoedsrust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Laatst online: 23:42
Ricardovv schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:33:
Was een weekje diamond hands met Btc.. achteraf toch minder stressvol dan steeds in en uit stappen.

Hodl strategie werkt toch beter op mijn gemoedsrust.
Haha een weekje hodlen al diamond hands, maar bij mij werkt hodlen ook beter, in het verleden ook wel eens uitgestapt waarna het gewoon door bleef stijgen en dan de hele tijd fomo hebben en te hoog weer instappen. Ik zoek bij btc alleen of er aanwijzingen zijn voor grote correcties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
  • Laatst online: 16-09 20:06
Sluw schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:37:
[...]

Haha een weekje hodlen al diamond hands, maar bij mij werkt hodlen ook beter, in het verleden ook wel eens uitgestapt waarna het gewoon door bleef stijgen en dan de hele tijd fomo hebben en te hoog weer instappen. Ik zoek bij btc alleen of er aanwijzingen zijn voor grote correcties.
Wat voor aanwijzingen dan? BTC -10% ? BTC -20% ? Hoe kun jij de top callen?
Toppen voorspellen, is voor mij persoonlijk veel moeilijker als dips en bodems.

[ Voor 7% gewijzigd door Immutable op 10-04-2021 10:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Zoom even uit op je charts.
NKN is behoorlijk hard gestegen afgelopen week en is overbought.
De bodem is nog lang niet in zicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 03:04
Wat een tijden. Zelfs mijn flufje bcash ABC uit de vorige bull market is intussen evenveel waard als de inkoop (met wat wisselgeld voor de fun een flufje gekocht). :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:17:
Ik zie nog geen volume. Fakeout in de maak bij BTC?
Ik rekende zelf eigenlijk op een fakeout naar onder om daarna lijntjes te breken omhoog.

Maar andersom kan natuurlijk ook ja -O-

Aan de andere kant. Het volume zal pas komen als we uitbreken verwacht ik... Plus het is weekend.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19:49
Sluw schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:37:
[...]

Nouja als je btc bijna 5000 dollar minder waard ziet worden en je er iets meer als peukengeld in heb zitten dan is dat echt wel een puntje voor mij.

Overigens gaat het nog niet eens om “verdampen” maar precies wat jij aangeeft het fomo vs Fud gevoel bij het timen van de markt wat natuurlijk 8 van de 10 keer niet lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
benchMarc schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:18:
[...]

Wat dacht je van de wereldwijde crisis waar we middenin zitten waarin geld wordt bijgedrukt als water en flinke inflatie op de loer ligt. Dat is waarom Bitcoin explodeert. En de rest stijgt mee omdat Bitcoin de koers en het sentiment bepaalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-09 18:32
Luuk schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:55:
[...]

Wat dacht je van de wereldwijde crisis waar we middenin zitten waarin geld wordt bijgedrukt als water en flinke inflatie op de loer ligt. Dat is waarom Bitcoin explodeert. En de rest stijgt mee omdat Bitcoin de koers en het sentiment bepaalt.
Oftewel BTC daalt vanzelf weer in absolute waarde zodra inflatie doorzet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

peterhhh schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:57:
[...]

Oftewel BTC daalt vanzelf weer in absolute waarde zodra inflatie doorzet
Deze snap ik niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Immutable schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:38:
[...]

Ooh de top callen kan ik zeker niet en ben wat dat betreft ook wel conservatief maar er zijn wel wat aanwijzingen die kunnen helpen, bijvoorbeeld de relative unrealized profit/loss. Elke keer als die boven de 77% gaat komt er een flinke correctie, meer dan -20%. Op die site staan wel meer interessante grafieken waar je patronen in kunt herkennen. Daarnaast houd ik wat youtubers in de gaten. 10-15% bewegingen vind ik niet zo interessant omdat je toch niet exact die top en bottom kunt weten dus gaat het uiteindelijk om een paar % als je geluk hebt maar dat kan ook uitmonden in wat % verlies. Ik moet zeggen dat ik ook niet de tijd en energie heb om het dagelijks meerdere keren te checken wat sommigen hier wel lijken te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thefox231
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 22:45
0108daniel schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:41:
[...]

Zoom even uit op je charts.
NKN is behoorlijk hard gestegen afgelopen week en is overbought.
De bodem is nog lang niet in zicht :)
Dit gedrag was te verwachten bij NKN, ENJ en 1INCH. Bij een Coinbase listing aankondiging gaan ze altijd flink omhoog en na live gang dalen de coins. Buy the Rumor Sell the News.

Daar integen staan ze allemaal nog ver boven hun prijs van voor de aankondiging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
Ricardovv schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:48:
[...]

Nouja als je btc bijna 5000 dollar minder waard ziet worden en je er iets meer als peukengeld in heb zitten dan is dat echt wel een puntje voor mij.

Overigens gaat het nog niet eens om “verdampen” maar precies wat jij aangeeft het fomo vs Fud gevoel bij het timen van de markt wat natuurlijk 8 van de 10 keer niet lukt.
Ja dat kun je als potentieel verlies of een gemiste kans zien of als hobbels in de langere weg naar boven. Mij geeft elke keer proberen te anticiperen meer stress en verkeerde beslissingen dan dat ik win met langer hodlen. Maar als je er bovenop zit kun je daar inderdaad winst pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Nog net op tijd geweest om wat RAMP (15 dagen) te staken. Ik drukte op stake now en kreeg daarna sold out te zien. :)

[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 10-04-2021 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walsumhof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-02 13:47
wanneer gaat de tokenburn plaatsvinden? Net ook weer noodgedwongen pundix bijgekocht pff..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:50
walsumhof schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 11:14:
wanneer gaat de tokenburn plaatsvinden? Net ook weer noodgedwongen pundix bijgekocht pff..
Hahaha noodgedwongen, de drama lol.

Heeft iedereen hier korte termijn geheugen ofZo. De boel pleurt elk weekend in, mijn God. Zet je notificaties uit, kijk een week niet en alles staat weer op oude niveau, misschien duurt het 4 weken.

Ps hier moest ik hartelijk om lachen, wat een frustratie spreekt er uit die man zeg. https://www.dumpert.nl/?selectedId=8100641_8e094ca1 Piramidespel, papieren geld, geen maatschappelijk doel. Hahaha ja want de bedrijven die op de beurs zitten zijn totaal anders.

[ Voor 23% gewijzigd door mannowlahn op 10-04-2021 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Dip Donderdag, "Weg Alts :(" Weekend.
Dus er zijn 4 goede dagen per week, nou ja, tenzij Dipsdag of Vrijevaldag een showtje geven...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
mercapto schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 11:35:
Dip Donderdag, "Weg Alts :(" Weekend.
Dus er zijn 4 goede dagen per week, nou ja, tenzij Dipsdag of Vrijevaldag een showtje geven...
Moonsdag is mijn favoriete dag.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03
Richh schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:45:
[...]

Ik rekende zelf eigenlijk op een fakeout naar onder om daarna lijntjes te breken omhoog.

Maar andersom kan natuurlijk ook ja -O-

Aan de andere kant. Het volume zal pas komen als we uitbreken verwacht ik... Plus het is weekend.
precies dit. En volume is zeker niet heel erg laag. Maar mag nog wat dikker. En ga er maar vanuit dat weekenden dikker en dikker worden, naarmate we verder in de bullmarkt komen (retail). Dat was eind 2017 ook. CME gaps zeggen sowieso vrij weinig. En die gaten die we trekken naar het einde toe zullen enorm zijn. Die gaan dan pas weer gevuld worden in de bear markt.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

@Verwijderd die kutcoin KCS holt ook maar door. Een mini dikke BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
StealthyPeanut schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:02:
Even een voorbeeld:

Ik koop 100x coin A op 2 USDT. Dus 200 USDT.

Deze piekt naar 3 USDT, waar ik alles verkoop voor 300 USDT.

Daarna zakt hij naar 2,5 USDT, waar ik alles weer terugkoop. Hier heb ik dan dus 120 coins in bezit.

Of de koers nu daalt of stijgt daarna: ik heb meer coins van Coin A, dus het is een betere deal dan vasthouden in dit voorbeeld.

Dat mijn USDT in mijn wallet dan daalt als er weer een dip is, is eigenlijk meer een mindfuck dan dat je echt verlies maakt t.o.v. je eerst trade.

Toch? Of zie ik dit verkeerd?
Zolang EUR/USD de basisvaluta blijft in de wereld is het wel relevant. Al heb je 10.000 coins verdiend, als de waarde daalt naar 0,0001 cent dan heb je wel degelijk verlies. Met coin A kan je niets kopen. Met EUR/USD wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:46
Omdat NKN al op $1.40 was gekomen (laat de potentie zien) denk ik dat het daar sws weer terecht zal komen. En zelfs daar overheen. Alleen is het altijd lastig om een goede buy moment te kiezen.

[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 10-04-2021 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:49
BTC staat veel te hoog weer, verwacht een keiharde drop vandaag/morgen naar de 55.6k
fiat ready :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
Kol Nedra schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:12:
BTC staat veel te hoog weer, verwacht een keiharde drop vandaag/morgen naar de 55.6k
Mocht hij droppen dan denk ik dat mensen weer terugvallen op de hype coins van afgelopen dagen: BNB, VET, Enjin, NKN en nog een paar.

NKN gaat op dit moment weer omhoog.

[ Voor 5% gewijzigd door _Gast_ op 10-04-2021 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Immutable schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:38:
In een bull market wel. In een bear market is het juist omgekeerd.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Laatst online: 13-07-2022
VET is weer onderweg hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Half uurtje geleden ook ingestapt en hij gaat voorlopig nog lekker door. Aangezien het toch weer een regenachtige zaterdag lijkt te worden besloten om maar weer eens een dag candles te chasen :9 Vanavond waarschijnlijk weer een hoop haaruitval verder maar ach het blijft toch leuk om te doen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03
Kol Nedra schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:12:
mijn bol zegt nieuwe ATH en vol gas naar de 70-75k regio :P

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
walsumhof schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 11:14:
Is google weer eens stuk? :+
Morgen, ergens ;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
VeChain wat doe je met m'n portfolio damn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Hehe, de Televaag is ook wakker:

Bitcoinprijs stijgt tot boven $60.000
Door JOHAN WIERING

1 min geleden in FINANCIEEL

tsja, dan moet het wel waar zijn dus ;) :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Wouter schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:30:
VeChain wat doe je met m'n portfolio damn.
Als zelfs de grootste shitcoins terug wakker worden, dan weet je dat het alt season is :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pundi moon! Van 5.000 naar 5.001....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Cake is niet kapot te krijgen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
Ff een dagje rommelen rond de 61k en morgen nieuwe ATH? Ik teken ervoor.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
HNT is weer in beweging. Mocht ook wel na de afgelopen dagen. Hopelijk gaan we de 21.50 weer opzoeken.

[ Voor 25% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 10-04-2021 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:25:
[...]

Half uurtje geleden ook ingestapt en hij gaat voorlopig nog lekker door. Aangezien het toch weer een regenachtige zaterdag lijkt te worden besloten om maar weer eens een dag candles te chasen :9 Vanavond waarschijnlijk weer een hoop haaruitval verder maar ach het blijft toch leuk om te doen.
Ja VET kennende zakt ie straks weer gewoon onder de 12 cent. Gebeurt iedere keer na een sterke stijging. Maarja, tot nu toe durf ik er nooit op te handelen. Ik HODL VET al sinds 2017. Misschien toch eens een gok nemen door nu te verkopen en buy order op 12 cent te zetten. Maarja, dan zal dit net de enige keer zijn dat de groei doorzet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Laatst online: 05-07 09:53
Wouter schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:36:
[...]

Ja VET kennende zakt ie straks weer gewoon onder de 12 cent. Gebeurt iedere keer na een sterke stijging. Maarja, tot nu toe durf ik er nooit op te handelen. Ik HODL VET al sinds 2017. Misschien toch eens een gok nemen door nu te verkopen en buy order op 12 cent te zetten. Maarja, dan zal dit net de enige keer zijn dat de groei doorzet. 8)7
Of het wat voor de groei doet is de vraag maar VET heeft een software update aangekondigd ergens in q2. Dus wellicht toch hodl? Ik hou hem voorlopig even vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Wouter schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:36:
[...]

Is altijd moeilijk. Het stijgt altijd als je het verkoopt he :P Vorige week ook afscheid genomen van een gedeelte van m'n 2017 bag (geen vet btw) en vrij snel daarna natuurlijk plus 20%. gelukkig alles in een coin gezet die meer is gestegen dan die 20% maar het blijft zuur.

Mijn laatste vet trade was op 0.04 (EUR) op 13 Februari, we schrijven nu op 0.117 (EUR) dus je hodl bag moet het hoe dan ook goed doen. Ik zou het lekker houden maar wie ben ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Taro schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:23:
[...]

Hangt ervan af of de koers verder stijgt, die zekerheid heb je immers niet. De USDT waarde van je pf daalt nog enorm veel harder als de top is bereikt, geloof me, dat gaat met een snelheid waar je het toch wel even misselijk van kunt worden. Je kunt bijv. -33% op 1 dag van je altcoinwaarde zien verdampen.

Je staat in de moonboy stand, hou dat ook vooral vast, maar staar je er niet blind op en hou ook rekening met de mogelijke andere optie.
Nee klopt. Maar ik heb het over een munt die ik HODL.

Kleine toelichting: vanmorgen BTC op 61k verkocht.... ik zag die enorme spike en dacht: die zal zo ook weer snel dalen na zo'n pump. Maar kort daarna direct spijt van mijn onhandige emotionele actie :+ .

Dus toen kocht ik BTC snel terug toen hij op 60,5K stond. Meer BTC voor hetzelfde bedrag terug gelukkig.

Leermoment om mijn HODL PF echt ergens anders te gaan houden en niet tussen mijn trades te laten staan. :/ . Het klinkt zo makkelijk allemaal, maar het is gewoon psychische topsport dit .

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 10-04-2021 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
belangrijk moment nu: eventueel een bounce naar boven voor ada en btc, als die failed dan zakken we voor de rest vd dag ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H143
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:40
Denk dat ik toch mijn verlies maar moet pakken een week geledenen een partij safemoon gekocht en nu zit ik er mee verwacht niet dat deze nog eens gaat stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
H143 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:53:
Denk dat ik toch mijn verlies maar moet pakken een week geledenen een partij safemoon gekocht en nu zit ik er mee verwacht niet dat deze nog eens gaat stijgen
korte termijn niet nee, maar Q3/Q4 dit jaar gaat ie nog zeker x20
HODL is de enige optie
(geen advies, DYOR) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 10-04-2021 12:55 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 12:58
H143 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:53:
Ik weet niet hoeveel geld je erin heb gestopt, zelf heb ik een bedrag erin zitten waarbij het mij niet uitmaakt of ik het kwijtraak. Hij zit nu in een dip, ik hodl gewoon door en zie het wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
De crypto's bij elkaar 2 biljoen marketcap. :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Tominatie op 10-04-2021 13:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Kol Nedra schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:54:
HODL is de enige optie
Afbeeldingslocatie: http://gifsbest.com/wp-content/uploads/The-shitty-GOP-health-care-bill-to-repeal-Obamacare-is-dead.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
Tominatie schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:58:
De crypto's bij elkaar 2 miljard marketcap. :*)
Biljoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geertwa
  • Laatst online: 13-07-2022
Kol Nedra schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:54:
[...]

HODL is de enige optie
(geen advies, DYOR) :)
Doe mij ook zo´n glazen bol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:58:
De crypto's bij elkaar 2 miljard marketcap. :*)
*biljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ilovetechno schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:24:
Kijk ook eens naar https://www.coingecko.com/en/coins/fairmoon. Het contract is ge-audit door War on Rugs (https://twitter.com/waronrugs). Launch was 1 april. Ik skip Safemoon
Waarde van deze "audit": nul.
[Twitter: https://twitter.com/WARONRUGS/status/1380286354093932545]

Motor-forum.nl

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 11:43:
@Verwijderd die kutcoin KCS holt ook maar door. Een mini dikke BNB.
Ik zie het ja. Terwijl ik lag te pitten uit de nachtdienst heeft ie gewoon de 20 aangetikt...

Ik heb er nog over gedroomd, dat het echt wat werd.

Dus zonet nog even research gedaan en gekeken op de flowchart:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cIzmOy6GdamNs_CVCqV6O1wVTmA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HWWUFZLNcpImJYoYA1XX6gNP.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Iemand kennissen in Turkije?
Mooie arbitragemogelijkheden met de Turkse Lira!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven9
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18-01-2024
Hier nog iemand in CSC (casinocoin) ? Is afgelopen weken wel goed gestegen.
Wat zijn jullie verwachtingen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Steven9 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:26:
Sorry casinocoin?
Dat zijn ze allemaal! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
https://www.nu.nl/economi...betalen-om-te-sparen.html
Klanten met meer dan ton op rekening moeten bij ING betalen om te sparen
ING berekent vanaf 1 juli een negatieve rente van 0,5 procent voor klanten met een saldo van meer dan 100.000 euro per rekening, heeft de bank vrijdag bekendgemaakt. De drempel voor het negatieve rentetarief lag eerder op 250.000 euro.
Rekt. Crypto moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht wel dat ie doorstijgt als de complete markt ook doorstijgt. :+

Mocht de complete markt naar de vinkentering gaan denk ik dat Casinocoin ook compleet naar de vinkentering gaat.

Tenzij het de nieuwe Bitcoin is natuurlijk.

Maar dat verwacht ik niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Fuck the (((bankers))).

Zodra ik zelf ook maar iets van negatieve rente ruik flikker ik hier alles op Nexo.

Dan maar kapot.

Smerige honden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
Ik had mij eigenlijk voorgenomen om alles te verkopen zodra ik deze weer voorbij zag komen :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:31:
[...]

Fuck the (((bankers))).

Zodra ik zelf ook maar iets van negatieve rente ruik flikker ik hier alles op Nexo.

Dan maar kapot.

Smerige honden.
Maar waarom kan nexo wel die rente geven? Want we praten om aanzienlijke bedragen, dus hoe kan het dat nexo wel een verdienmodel heeft en de banken niet? Als straks half Nederland zijn spaargeld bij nexo stalt, wat dan? Klapt dan de nexo rente?, ik ben oprecht benieuwd hoe dit in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mannowlahn schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:35:
[...]

Maar waarom kan nexo wel die rente geven? Want we praten om aanzienlijke bedragen, dus hoe kan het dat nexo wel een verdienmodel heeft en de banken niet? Als straks half Nederland zijn spaargeld bij nexo stalt, wat dan? Klapt dan de nexo rente?, ik ben oprecht benieuwd hoe dit in elkaar steekt.
Ik ook. Laten we wachten tot er iemand opstaat met verstand om dit uit te leggen.

Ik roep gewoon maar wat emotioneel aangeslagen dingen als ik artikelen lees over banken en negatieve rente.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
[...]

Ik ken Nexo niet in detail maar de algemene regels van economie werken hier ook gewoon.

Risico en rendement gaan hand in hand. Als Nexo op fiat meer rente kan bieden dan reguliere banken die vallen onder het depositogarantiestelsel dan is één van de volgende scenario's van toepassing (of een combinatie daarvan):

- je fiat is minder veilig door ontbreken van een vangnet (garantiestelsel) mocht Nexo illiquide blijken op enig moment, om dit te compenseren bieden ze een hogere rente
- de rente wordt uitbetaald in een eenheid met hoog prijsrisico, om dit te compenseren bieden ze een hogere rente
- je fiat is niet direct opeisbaar, om dit te compenseren bieden ze een hogere rente
- Nexo is bereid om nu tegen een fors verlies fiat te stallen om op agressieve wijze klanten te werven die dan hopelijk blijven plakken zodra de voorwaarden normaliseren

Iedereen moet voor zichzelf afwegen of enkel bullet 4 van toepassing is en of de risico's uit de eerste 3 bullets het rendement waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
[...]

Hoeveel filialen heeft Nexo? Hoeveel werknemers? Hoeveel EV? Hoeveel schuld? Wat verdient de CEO? Met welk winstpercentage zijn de aandeelhouders tevreden? Hoeveel belasting betalen ze? Wat doen ze met de tegoeden? Een hoop vragen...

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
Pundi beweegt!
En nog de goede kant op ook!
Enjoy it while it lasts 8)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19:35
Is dit de langverwachte pundi pump!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Jongs iemand enig idee hoelang een Ideal betaling naar Kucoin duurt? Ik wacht ondertussen al 12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:02

Louw Post

Cerenas

[...]

De gewone banken zijn zover ik weet verplicht om een deel van hun vermogen bij de ECB te stallen. De ECB vraagt, om de economie te stimuleren, op het moment geld om geld bij hun te mogen stallen (zodat mensen eerder geneigd zijn hun geld uit te geen, omdat sparen niet loont). Als ze denken dat de economie vooruitgang boekt zou dat weer kunnen veranderen, maar zolang corona een issue is zal dat niet snel gebeuren gok ik en ook niet snel erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
BTC100K2021 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:42:
[...]

Ik ken Nexo niet in detail maar de algemene regels van economie werken hier ook gewoon.

Risico en rendement gaan hand in hand. Als Nexo op fiat meer rente kan bieden dan reguliere banken die vallen onder het depositogarantiestelsel dan is één van de volgende scenario's van toepassing (of een combinatie daarvan):

- je fiat is minder veilig door ontbreken van een vangnet (garantiestelsel) mocht Nexo illiquide blijken op enig moment, om dit te compenseren bieden ze een hogere rente
- de rente wordt uitbetaald in een eenheid met hoog prijsrisico, om dit te compenseren bieden ze een hogere rente
- je fiat is niet direct opeisbaar, om dit te compenseren bieden ze een hogere rente
- Nexo is bereid om nu tegen een fors verlies fiat te stallen om op agressieve wijze klanten te werven die dan hopelijk blijven plakken zodra de voorwaarden normaliseren

Iedereen moet voor zichzelf afwegen of enkel bullet 4 van toepassing is en of de risico's uit de eerste 3 bullets het rendement waard is.
Okay even in Jip en janneke taal, wat doet nexo met die euro’s blijkbaar weer tegen hogere rente uitlenen? Waarom lenen ze dan bij de particulier en betalen daar 5 procent voor terwijl banken tegen een lage rente uitlenen? Ik kan het gewoon niet rijmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
Elongate heeft mij een goed weekend gewenst. Heb er nog een stuk op gelaten. Benieuwd hoever hij gaat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
@Verwijderd , thanks voor je herhaling betreft KuCoin, besefte me dat ik daardoor ooit nog een flufje daar had staan van 46 dollar, heb net gekeken en flufje is nu 1100dollar waard haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:31:
[...]

Fuck the (((bankers))).

Dan maar kapot.

Smerige honden.
Hoezo ZODRA??!?!?!! :( :(

Naar NEXO pompen die hap! oOo

En snel een beetje!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
PUNDI en HNT omhoog. Nou alleen CHZ nog en de dag is compleet.

https://twitter.com/alex_.../1380576833767407621?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven9
BTC100K2021 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:33:
[...]

Ik had mij eigenlijk voorgenomen om alles te verkopen zodra ik deze weer voorbij zag komen :o
Waarom?

De toekomst van deze coin ziet er toch veelbelovend uit?
1 van dezer dagen wordt deze geswapt naar XRPL op XUMM.
binnen de 60 dagen na de Swap komt deze op een top 15 exchange en wordt dan ook gebruikt in minimum 2 online casino's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:37
Bananeman schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:10:
[...]

Waarde van deze "audit": nul.
[Twitter]
Nee, met de audit worden er geen tokenomics meegenomen. Ik heb bijgekocht. Er komt een 1:1 swap naar een nieuw contract met een lagere MCAP en minder tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Steven9 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:03:
[...]

Waarom?

De toekomst van deze coin ziet er toch veelbelovend uit?
1 van dezer dagen wordt deze geswapt naar XRPL op XUMM.
binnen de 60 dagen na de Swap komt deze op een top 15 exchange en wordt dan ook gebruikt in minimum 2 online casino's.
Jazeker, net als een paar jaar geleden en daarna heeft echt een enorme adoptie plaatsgevonden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

BTC100K2021 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:42:
[...]

[... argumenten ...]

Je vergeet dat je bank het saldo op jouw rekening 10x uitleent en jou daar niks voor teruggeeft... bovendien vragen ze nog een abonnementsgelden ook voor het openhouden van je rekening (omgekeerde wereld, want de bank heeft een schuld bij jou!) én vragen ze dus ook nog rente omdat die bank een schuld bij jou heeft.

NEXO heeft daarentegen een meer uitstekende dekkingsgraad voor haar leningen EN is daar volledig open over (te lezen in hun verslagen). Gezien de omzet/winst die ze halen met hun (in verhouding tot een bank) 'kleine onderneming' is het blijkbaar een business model dat werkt. Ze geven de providers van de assets een deel van de winst en houden er zelf genoeg aan over om er goed van rond te komen. Al dik 3 jaar lang.

Daarnaast zijn ze bezig met het behalen van 2 banklicenties zodat NEXO als 'bank' onder het EU garantiestelsel komt te vallen. Het enige dat hierin bemoeilijkt is de regelgeving en regels waaraan volgens de ECB voldaan moet worden. Want het nieuwe business model zorgt voor een 'afwijkende' manier waarop met (il)liquide middelen en winst omgegaan wordt.

Je mag me compleet gestoord noemen, maar als ik maar op één plek mijn geld mocht stallen, dan zou het Nexo zijn.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik heb de bende maar weer even veiliggesteld. Ik zie BTC echt wel een nieuwe ATH halen ergens de komende dagen, maar nu winst gepakt. Wanneer ik weer instap bekijk ik nog even.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/11TCDChTlebB0NIxfJLBnXm2ONA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/21xjsjQ5AfPVxVCW0KISIXwQ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
belangrijk punt zo voor btc, gaat ie zo stijgen of niet, bij stijgen wacht ik, bij dalen naar de fiat!

manmanman; Hotbit, semi in de lucht nu, kan wel bij Wallet maar traden gaat nog niet, ook mijn investment kan ik nog niet inzien :X
echt exit voor mij, Hotbit niet aan beginnen teveel offline/laag volume, enige voordeel zo, iedereen krijgt vip6 gratis voor 2 weken

[ Voor 57% gewijzigd door Kol Nedra op 10-04-2021 14:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven9
Taro schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:04:
[...]

Jazeker, net als een paar jaar geleden en daarna heeft echt een enorme adoptie plaatsgevonden.
Er is intussen al veel veranderd. Volledig nieuwe start met nieuw management.
Zullen wel zien wat de toekomst brengt. Zit er al enkele jaren in en mag zeker niet klagen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 12:58
Gister voor het eerst eens mijn Binance VISA card gebruikt, werkt prima! Morgen kijken of de cashback werkt, die zou na 2 dagen teruggestort moeten worden.

En nu maar hopen dan PancakeSwap niet helemaal inkakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aXLL38eq9JHdsnC99lZqmuXEfj0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1vwbCqrGfTcdIMz6Fhr3Kxzv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FceqOIMAQwAMo4Ql2ANQLn60RGM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xy5y4dsiq74oIeHx4DeP54gi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Raaafie schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:12:
Gister voor het eerst eens mijn Binance VISA card gebruikt, werkt prima! Morgen kijken of de cashback werkt, die zou na 2 dagen teruggestort moeten worden.

[Afbeelding]
Het is altijd nog een leuke hoodie die over het stapelen van pannenkoeken gaat.
Kinderen zouden dit zonder meer kunnen waarderen, ook als ze niet weten wat het eigenlijk betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:02
Geen idee waarom ARDR zo absurd gestegen is de afgelopen dagen.. Bedacht me wel dat ik ergens nog wat had staan uit 2018 :P

Maar er af halen en weg doen voordat de hele boel weer in elkaar zakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

Raaafie schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:12:

[Afbeelding]
Weekend telt niet mee, cashback komt maandag of dinsdag.
Pagina: 1 ... 209 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!