Hahaha heerlijk. Hier is crypto voor bedoeld!JohnW1 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:58:
@Verwijderd , thanks voor je herhaling betreft KuCoin, besefte me dat ik daardoor ooit nog een flufje daar had staan van 46 dollar, heb net gekeken en flufje is nu 1100dollar waard haha.
Wat een stappen heeft die BNB de voorbije twee maanden toch gezet jongensTaro schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:09:
Ik heb de bende maar weer even veiliggesteld. Ik zie BTC echt wel een nieuwe ATH halen ergens de komende dagen, maar nu winst gepakt. Wanneer ik weer instap bekijk ik nog even.
[Afbeelding]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Goed idee, de weekenddip staat weer voor de deur.Taro schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:09:
Ik heb de bende maar weer even veiliggesteld. Ik zie BTC echt wel een nieuwe ATH halen ergens de komende dagen, maar nu winst gepakt. Wanneer ik weer instap bekijk ik nog even.
[Afbeelding]
Heb overigens mijn DOT nu terug uit het unstaken in fixed staking bij Binance.DaWayne schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:11:
[...]
I know, vandaar dat ik dacht ik deel het even.
Duurde 72 uur in dit geval, gelukkig niet de 30 dagen die erbij stond.
Nu ga ik het in ieder geval niet meer doen

@Verwijderd @JohnW1
Dankzij jullie heb ik ook even mijn dood en begraven Kucoin-account terug opgespit. Staat er zowaar $50 op. Niet veel, maar als gratis zakgeld op een druilerige zaterdagmiddag is dat toch leuk
Dankzij jullie heb ik ook even mijn dood en begraven Kucoin-account terug opgespit. Staat er zowaar $50 op. Niet veel, maar als gratis zakgeld op een druilerige zaterdagmiddag is dat toch leuk
Hopelijk heeft ie het over BTC...
… going to moon very soon
— Elon Musk (@elonmusk) 10 april 2021
Sure am.
— SafeMoon (@safemoon) 10 april 2021
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
12% op Kraken zonder lockup. Niet flipperkasten, gewoon hodlen.DaWayne schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:23:
[...]
Heb overigens mijn DOT nu terug uit het unstaken in fixed staking bij Binance.
Duurde 72 uur in dit geval, gelukkig niet de 30 dagen die erbij stond.
Nu ga ik het in ieder geval niet meer doen
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Haha lekker toch. Leuk speelbedragje voor een overleveraged future!TomTorquay schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:28:
@Verwijderd @JohnW1
Hoezo? Die 1100 USD is nu evenveel waard als 46 USD toen...Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:16:
[...]
Hahaha heerlijk. Hier is crypto voor bedoeld!
Nou...Beetje kort door de bocht, niet?WhySoSerious schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:36:
[...]
Hoezo? Die 1100 USD is nu evenveel waard als 46 USD toen...
lijkt erop dat we gaan zakken, ik kijk nog even aan maar het wordt fiat voor mij waarschijnlijk!Kol Nedra schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:10:
belangrijk punt zo voor btc, gaat ie zo stijgen of niet, bij stijgen wacht ik, bij dalen naar de fiat!
nothing stops this train
Heb hem nu voor 37% met 15 dagen lockup vastgezetMooody schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:31:
[...]
12% op Kraken zonder lockup. Niet flipperkasten, gewoon hodlen.
En nu echt afblijven.
37% toch? Beetje jammer dat 't maximaal 10 DOT is. KSM met hetzelfde rendement, maar helaas ook max 1 muntje. Moest even uitrekenen of het wel de moeite waard was om het van Kraken naar Binance te sturen met die feesDaWayne schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:47:
[...]
Heb hem nu voor 33% met 15 dagen lockup vastgezet![]()
En nu echt afblijven.
Misschien even de ~59.200 opzoeken met Bitcoin? Daarna waarschijnlijk weer door.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
33% klinkt nice, maar dat is dus eigenlijk 1,35% voor die 2 weken.DaWayne schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:47:
[...]
Heb hem nu voor 33% met 15 dagen lockup vastgezet![]()
En nu echt afblijven.
Met deze nadelen;
- lockup
- slechts 10 DOT inleg (schiet niet op)
- 33% jaarrente nu is geen garantie op 33% voor de volgende pool
- gedoe (elke 2 weken weer op zoek naar een nieuwe pool)
12% per jaar zonder lockup is imo een stuk aantrekkelijker. Niet meer naar omkijken verder
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Kol Nedra schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:51:
belangrijk moment nu: eventueel een bounce naar boven voor ada en btc, als die failed dan zakken we voor de rest vd dag
Het glazenbol gehalte is weer hoog vandaag zie ik.Kol Nedra schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:54:
[...]
korte termijn niet nee, maar Q3/Q4 dit jaar gaat ie nog zeker x20
HODL is de enige optie
(geen advies, DYOR)
Je vindt VeChain een echte shitcoin? Verklaar je nader.TomTorquay schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:31:
[...]
Als zelfs de grootste shitcoins terug wakker worden, dan weet je dat het alt season is
60k gone. Wel gelijk stijging omzet, dus wellicht valt het mee.
Bestaan er niet echte shitcoins dan? Iemand poste laatst een mooie flow chart, daarmee kun je direct zien wat wel en geen shitcoin is. @Verwijderd volgens mij?Justevo schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:55:
[...]
Je vindt VeChain een echte shitcoin? Verklaar je nader.
Zit een beetje rond te kijken op Kucoin wat ik met m'n vers ontdekte kapitaal kan aanvangen en ik kwam lending tegen. Leen je USDT uit, dan krijg je 0.15% intrest per dag. Je geld staat voor een week vast, maar op 't eind van die week krijg je wel 1%. Ik ben misschien naïef in deze hypervolatiele daytrading- en pannekoekenwereld, maar dat vind ik een mooi resultaat voor een vrijwel risicoloze investering (stable coin, stable exchange).
Wie andersNopheros schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:57:
[...]
Bestaan er niet echte shitcoins dan? Iemand poste laatst een mooie flow chart, daarmee kun je direct zien wat wel en geen shitcoin is. @Verwijderd volgens mij?
prima investering, zoiezo veel beter dan op de bank laten staan met 0.1% renteTomTorquay schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:02:
Zit een beetje rond te kijken op Kucoin wat ik met m'n vers ontdekte kapitaal kan aanvangen en ik kwam lending tegen. Leen je USDT uit, dan krijg je 0.15% intrest per dag. Je geld staat voor een week vast, maar op 't eind van die week krijg je wel 1%. Ik ben misschien naïef in deze hypervolatiele daytrading- en pannekoekenwereld, maar dat vind ik een mooi resultaat voor een vrijwel risicoloze investering (stable coin, stable exchange).
alleen bij de bank staat je geld wel veiliger dan op een exchange server
nothing stops this train
Justevo schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:55:
Je vindt VeChain een echte shitcoin? Verklaar je nader.
Mijn bericht was half met een knipoog bedoeld, zo ook nu
De fuk is dit nu weer voor een domme machine.TomTorquay schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:06:
[...]
[YouTube: VeChain Smartchip Automation Workstation]
Mijn bericht was half met een knipoog bedoeld, zo ook nu

Dikke scam

37 ja, heb er ook 1 KSM in staan inderdaad.Ray_ schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:49:
[...]
37% toch? Beetje jammer dat 't maximaal 10 DOT is. KSM met hetzelfde rendement, maar helaas ook max 1 muntje. Moest even uitrekenen of het wel de moeite waard was om het van Kraken naar Binance te sturen met die fees
Zo hoog alweer inkopen?Taro schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:51:
Misschien even de ~59.200 opzoeken met Bitcoin? Daarna waarschijnlijk weer door.
Voor het eerst de helft van m'n BTC veiliggesteld in BUSD. Dat was bij 60k. Dan is het risico beide kanten op te overzien
Wie heeft nog meer z'n btc geparkeerd en bij welke prijs kopen jullie weer in?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Jongs pak de popcorn! Tijd voor leuke reacties lezen.
https://www.nu.nl/economi...r.html#coral_talk_wrapper
Had ook nog een plukje op Kucoin staan, ‘all in’ op KCS dan maar
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Nee, niks geparkeerd. Ik blijf gewoon rustig zitten want verwacht binnenkort een ATH. Heb wel al een tijdje zo'n 10% opzij staan voor moest het toch nog stevig retracen. Voorlopig nog niet gebruikt, ook niet in de voorbije dips.resusaapje schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:21:
Wie heeft nog meer z'n btc geparkeerd en bij welke prijs kopen jullie weer in?
Zoals gewoonlijk gaat alles weer volledig rekt vanaf zaterdagmiddag.feye1 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:28:
HOT gaat compleet door het putje, blij dat ik ben uitgestapt op 0.025.
Morgenavond of maandag weer oppikken.
Waarom kijk ik nog naar mijn Pf en dit topic in het weekend
HOT gaat sowieso al een paar dagen naar de klote volgens mij, maar nu net even heel hardHet Fantoom schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:29:
[...]
Zoals gewoonlijk gaat alles weer volledig rekt vanaf zaterdagmiddag.
Morgenavond of maandag weer oppikken.
Ubx alweer van 0,004 naar 0,005 cent in een kleine 5 uur.. bizar
Als ik het goed begrijp hebben ze 7 miljoen nfxs geburned preswap. Wat nu dus 7.000 burned pundix is op een circulation supply van 258 miljoen pundix.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:38:
Jezus Pundi. Moet dat?
Volgens mij is dat verwaarloosbaar.
Ah heerlijk, alleen hier al mogelijk REKT om gaan is het het dubbel en dwars waard.StevenzeN schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:22:
Jongs pak de popcorn! Tijd voor leuke reacties lezen.
Verwijderd
Nopheros schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:57:
[...]
Bestaan er niet echte shitcoins dan? Iemand poste laatst een mooie flow chart, daarmee kun je direct zien wat wel en geen shitcoin is. @Verwijderd volgens mij?
:strip_exif()/f/image/HWWUFZLNcpImJYoYA1XX6gNP.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze bedoel je?
Heeft er iemand ervaring met die trading bots op Kucoin?
Ik heb nu een flufje uitstaan op KCS-USDT en KCS-BTC. Ben benieuwd of dat wat gaat opleveren, hopelijk wat extra KCS en BTC. Iemand ervaring ermee?
Ik heb nu een flufje uitstaan op KCS-USDT en KCS-BTC. Ben benieuwd of dat wat gaat opleveren, hopelijk wat extra KCS en BTC. Iemand ervaring ermee?
Ik heb precies hetzelfde gedaan 10 dot vast op 37.73% 15 dagenDaWayne schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:47:
[...]
Heb hem nu voor 37% met 15 dagen lockup vastgezet![]()
En nu echt afblijven.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Maar is dat 37.73% APY? Dat wordt namelijk berekend over een periode van 365 dagen. Dus voor 15 dagen is dat 1.5%. En 1.55% over 10 is 10.155. Daar word je niet rijk vanKhaelos schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:19:
[...]
Ik heb precies hetzelfde gedaan 10 dot vast op 37.73% 15 dagen
Wie de kleine staking niet eert, is de grote lambo niet weerd.sOid schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:23:
[...]
Maar is dat 37.73% APY? Dat wordt namelijk berekend over een periode van 365 dagen. Dus voor 15 dagen is dat 1.5%. En 1.55% over 10 is 10.155. Daar word je niet rijk van
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Als DOT in je PF zit is het gratis geldsOid schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:23:
[...]
Maar is dat 37.73% APY? Dat wordt namelijk berekend over een periode van 365 dagen. Dus voor 15 dagen is dat 1.5%. En 1.55% over 10 is 10.155. Daar word je niet rijk van
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Wat denken jullie momenteel van VeThor (VTHO)? Via tradingview zijn er veel charts te vinden waar het op lijkt dat het weer een flinke stijging kan verwachten!
Oh, zeker. Maar door die limiet van 10 DOT (toch?) schiet het niet op. Ik stake zelf op Binance met 30-day lock up periode voor iets van 13% APY. Maar wel met meer dan 10 DOT.
Meteen handig om dan auto transfer in te schakelen. Op die manier komt de DOT die je dagelijks verdient direct in je flexible savings earn-gebeuren voor een whopping 0.5% APY
[ Voor 21% gewijzigd door sOid op 10-04-2021 16:29 ]
Zit ook niet mee, om 13.30u besloot BTC te zakken. Toen was Pundi net bezig met een lichte opmars.whycrypto? schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:26:
En Pundi X zakt dieper en dieper...
Pundi is mijn eerste baghodler ervaring. Had ik ook zonder gekund.
[ Voor 12% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 10-04-2021 16:32 ]
De swap en token burn hebben vooral veel lucht uit de koers gehaald. Ik denk dat pundi in nieuwe vorm wel wat tijd nodig heeft om terug momentum te krijgen.whycrypto? schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:26:
En Pundi X zakt dieper en dieper...
Mijn advies is om gewoon ff niet meer naar te kijken ;-)
De echte bagholder experience duurt minimaal vanaf 2018 tot nu ;-) . Pundi gaat echt wel weer momentum krijgen.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:31:
[...]
Zit ook niet mee, om 13.30u besloot BTC te zakken. Toen was Pundi net bezig met een lichte opmars.
Pundi is mijn eerste baghodler ervaring. Had ik ook zonder gekund.
Ik heb al 2 x Pundix bijgekocht, maar ga we nu toch mee ophouden 🤭
Het zou mij niet verbazen al zet VET hem rustig door naar de 0.20 USDT de komende weken.
Zit al enkele maanden in Loom Network, en heeft me nog niet teleurgesteld...
Ik heb het gedaan om niet in de verleiding te kunnen komen er aan te zittensOid schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:23:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dan mag je ze ook bij mij stallen hoorresusaapje schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:43:
[...]
Ik heb het gedaan om niet in de verleiding te kunnen komen er aan te zitten
Hoe is het eigenlijk met EOS? Dat was toch 'het nieuwe Ethereum'?
Mja, die gedachte speelde bij mij ook. Maar het geld is op. Misschien maar beter ook.kamieltje schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:40:
Ik heb al 2 x Pundix bijgekocht, maar ga we nu toch mee ophouden 🤭
[ Voor 5% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 10-04-2021 16:55 ]
Verwijderd
Wat niet tegenwoordig?The Redman schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:47:
De smart chains vliegen je om de oren. 1 grote bubble.
Maar kan nog prima wat lucht in.
Tjah, blijkt maar weer eens dat goede marketing en hype het op termijn altijd verliest van de waarheid en de praktijk. De grootste ICO ooit heeft het niet gered.The Redman schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:47:
Ik heb toen wel aan die ICO meegedaan, daarna nog EOSdac ofzo mee verdiend als spinoff, maar tegenwoordig geen interesse meer in.
M'n real-life buddy zit sinds begin 2017 diep in EOS. Naast BNB en VET.
Ondanks de belachelijke runs van BNB en VET is hij overtuigd van een EOS run binnenkort. Er is al maanden een soort radiostilte rond nieuwe ontwikkelingen. Maar zoals hij zegt "Ze hebben destijds een miljard opgehaald aan funds, er gaat nog wat moois komen".
Ik had ze al lang gedumpt voor BNB of VET maar we zullen zien
Ondanks de belachelijke runs van BNB en VET is hij overtuigd van een EOS run binnenkort. Er is al maanden een soort radiostilte rond nieuwe ontwikkelingen. Maar zoals hij zegt "Ze hebben destijds een miljard opgehaald aan funds, er gaat nog wat moois komen".
Ik had ze al lang gedumpt voor BNB of VET maar we zullen zien
[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 10-04-2021 17:00 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik zit er ook nog infRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:54:
[...]
Mja, die gedachte speelde bij mij ook. Maar het geld is op. Misschien maar beter ook.

Zo vermoeiend dat we weer de hele VET shitcoin discussie krijgen. Ja het is een shitcoin, DOES ANYBODY CARE? nee.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Volgens mij is ooit al uitgezocht dat een overgroot deel van de ETH's die ze via die ICO hebben opgehaald via exchanges is verkocht. Er gaat dus zeker nog wat moois komen, de vraag is voor wie, want de mensen achter EOS (Block.one) hebben een zorgeloos leven.Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:00:
Of rond de 60k al afketsen? Mag ook toch?Taro schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:51:

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Graag! Ik ben alweer BNB aan het inslaan, hopelijk niet te hoog
Nou voor 't eerst in mijn leven een ASIC miner gekocht, de Goldshell CK5. Ben nu denk ik de oorzaak van energieverspilling en dus de opwarming van de aarde. Bij dezen mijn welgemeende excuses.
Best frustrerend om te zien dat NEO de laatste tijd niks doet... Misschien komt het pas nadat het Mainnet live gaat maar vooralsnog is er niet veel volume. Wat denken jullie van NEO. Als ik Reddit moet geloven is dit een veelbelovende upgrade met alles wat blockchain te bieden heeft. Alleen de concurrentie zit ook niet stil en is killing...
Verwarming lager zetten, dan kun je het prima compenserenJaïr.exe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:10:
Nou voor 't eerst in mijn leven een ASIC miner gekocht, de Goldshell CK5. Ben nu denk ik de oorzaak van energieverspilling en dus de opwarming van de aarde. Bij dezen mijn welgemeende excuses.
Ja toevallig hadden we een te vochtige kelder, en 2800W aan voornamelijk warmte komt eigenlijk goed uit nu.sOid schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:13:
[...]
Verwarming lager zetten, dan kun je het prima compenseren
Hallo,
Ik lees geregeld mee in dit topic en mij valt op dat Taro vaak goede calls maakt. Daarom zou ik graag wat informatie willen omtrent het traden. Bijvoorbeeld waarop je bepaalde calls baseert. Ik heb me de laatste tijd meer verdiept in indicatoren (MA, RSI, Bollinger Bands, Volume etc.), maar merk dat ik vaak nog verkeerde trades maakt (te vroeg verkopen, te laat terugkopen, helemaal niet terugkopen etc.). Soms maak ik ook goede calls, maar doordat ik te laat wacht met terugkopen, wordt de goede call uiteindelijke een slechte call.
Ik lees geregeld mee in dit topic en mij valt op dat Taro vaak goede calls maakt. Daarom zou ik graag wat informatie willen omtrent het traden. Bijvoorbeeld waarop je bepaalde calls baseert. Ik heb me de laatste tijd meer verdiept in indicatoren (MA, RSI, Bollinger Bands, Volume etc.), maar merk dat ik vaak nog verkeerde trades maakt (te vroeg verkopen, te laat terugkopen, helemaal niet terugkopen etc.). Soms maak ik ook goede calls, maar doordat ik te laat wacht met terugkopen, wordt de goede call uiteindelijke een slechte call.
Niks doet? 16% erbij laatste week, ruim 47% laatste 2 wekenHoldem_NL schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:13:
Best frustrerend om te zien dat NEO de laatste tijd niks doet... Misschien komt het pas nadat het Mainnet live gaat maar vooralsnog is er niet veel volume. Wat denken jullie van NEO. Als ik Reddit moet geloven is dit een veelbelovende upgrade met alles wat blockchain te bieden heeft. Alleen de concurrentie zit ook niet stil en is killing...
Zoiets kan ook gewoon wat geluk zijn. En meestal kun je pas echt wat verdienen met zulke calls als je pittig veel geld erin doet. We zitten nu ook erg in een markt die hard stijgt, dus bijna iedere call is een ''goede'' call.Schiavoni schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:16:
Hallo,
Whoa gebruikt dat ding 2800W?! Aparte groep aangelegd?Jaïr.exe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:16:
[...]
Ja toevallig hadden we een te vochtige kelder, en 2800W aan voornamelijk warmte komt eigenlijk goed uit nu.
Herkenbaar probleem van die kelder. Hier idem.
Misschien ivm de KYC vereisten?Ernemmer schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:21:
Iemand een idee waarom Nederland in dit rijtje er bij staat?
[Afbeelding]
eindelijk een nieuwe EGLD ATH, heeft lang geduurd. Kan ik er eindelijk vanaf straks.
Nederland wil misschien weer het beste jongetje van de klas zijn en overdrijft het mogelijk hier en daar. Ik weet eigenlijk niet hoe brokers dat in andere EU landen doen. Maar als je adressen waar je je crypto heen wil overmaken ook eerst moet verifiëren, dan gaat het allemaal wel erg ver.
Kelder zit gelukkig aan een aparte groep. En verder draait er niks in die groep. Moet alleen geen andere miner erin prikken...sOid schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:20:
[...]
Whoa gebruikt dat ding 2800W?! Aparte groep aangelegd?
Herkenbaar probleem van die kelder. Hier idem.
De extra eisen van De Nederlandse Bank.Ernemmer schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:21:
Iemand een idee waarom Nederland in dit rijtje er bij staat?
[Afbeelding]
Ik was op nu.nl in discussie met R_Veld "Financieel expert" en tevens mod van de reacties. Toen hij er niet meer uit kwam verwijderde hij onze discussie.
Zure no-coiners tegenwoordig
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ook ff oppassen met stofzuigers en dat soort dingen. Door piekspanning kan je groep er eventueel uit springen. Toch zonde van je miner.Jaïr.exe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:27:
[...]
Kelder zit gelukkig aan een aparte groep. En verder draait er niks in die groep. Moet alleen geen andere miner erin prikken...
Prijzig ding trouwens. Wanneer denk je 'm te hebben terugverdiend?
Succes met de herrie!Jaïr.exe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:27:
[...]
Kelder zit gelukkig aan een aparte groep. En verder draait er niks in die groep. Moet alleen geen andere miner erin prikken...
Mijn stablecoin pBTC35A doet het nog steeds aardig. Krijg dagelijkse inkomsten.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
ROI is bij 45-60 dagen met de huidige prijs. Kan het ook resellen voor het dubbele, maarja wil eerst het zien aan te krijgen.sOid schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:29:
[...]
Ook ff oppassen met stofzuigers en dat soort dingen. Door piekspanning kan je groep er eventueel uit springen. Toch zonde van je miner.
Prijzig ding trouwens. Wanneer denk je 'm te hebben terugverdiend?
Denk dat ik ergens wel een surge protection ding heb liggen en bij een te hoge piek springt de aardlek, dus het zit wel goed denk ik. Maar idd niet gaan stofzuigen daar haha.
@Taro heeft iets wat jij (nog) niet hebt en wat geen enkele indicator kan vervangen: ervaring. Daarnaast kun je toch niet verwachten dat hier nu eventjes in tweehonderd woorden een feilloze tradingstrategie wordt uitgelegd? Als het zo makkelijk was, dan was iedereen daytrader.Schiavoni schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:16:
Wat ik wel als tip kan meegeven: analyseer voor het instappen al je uitstapcondities. Instappen zonder uitstapplan is zeker voor een beginner om problemen vragen. Lees je verder in en kijk wat verder dan de beginner doet: kijk bvb niet naar RSI maar naar MFI. Niet dat die indicator feilloos is. Geen enkele indicator is feilloos. Als je indicator 60% van de tijd juist zit, heb je een goede indicator. Zeker als de indicator signalen geeft met een goede winst/verliesverhouding (bvb potentiële winst van 10% en stop loss op -2%). Dan is het enkel nog kwestie om standvastig de juiste stop loss te hanteren (dat is ook weer een studie op zich, gezien de fake- en shake-outs) en op tijd winst te nemen. Als je dat riedeltje keer op keer herhaalt, dan ben je vroeg of laat rijk.
Trader worden vraagt veel tijd en eigen inspanning. Niemand gaat je alles tot in de puntjes uitleggen. Dat kan simpelweg ook niet. Het vergt veel oefening, en kritisch naar je eigen resultaten kijken. Tenzij je een persoonlijke coach inhuurt kan niemand op een internetforum je zoiets aanleren. Dat moet je zelf doen.
Sommigen zijn hier wel erg verwend. NEO doet niks. Zoom eens uit man!Holdem_NL schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:13:
Heb je zakelijk stroomtarief? Of overschot ivm zonnepanelen?Jaïr.exe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:32:
[...]
ROI is bij 45-60 dagen met de huidige prijs. Kan het ook resellen voor het dubbele, maarja wil eerst het zien aan te krijgen.
Denk dat ik ergens wel een surge protection ding heb liggen en bij een te hoge piek springt de aardlek, dus het zit wel goed denk ik. Maar idd niet gaan stofzuigen daar haha.
4:26 nu doet die mafkees illuminati symbolen met zijn hand
YouTube: PREPARE FOR THIS HISTORIC MOVE FOR BITCOIN!!!!!!! [big warning, CME ...
YouTube: PREPARE FOR THIS HISTORIC MOVE FOR BITCOIN!!!!!!! [big warning, CME ...
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
@Taro Of "gratis" warmte in huis. Al zit je niet alleen warm met zo'n airbus fan xD
Nope, 60 dagen ROI met 0.24 euro/kWh, KD2/KD5 hebben soortgelijke ROI, en Kadena heeft best lage marketcap met goed team. Ook veel support vanuit CoinMetro, waar ik persoonlijk groot fan van ben (en al actief volg sinds 2018)Taro schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:38:
[...]
Heb je zakelijk stroomtarief? Of overschot ivm zonnepanelen?
Dat is ook een optie idd, mooie set oordoppen erbij.BurnerT schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:39:
@Taro Of "gratis" warmte in huis. Al zit je niet alleen warm met zo'n airbus fan xD
TomTorquay schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:33:
[...]
@Taro heeft iets wat jij (nog) niet hebt en wat geen enkele indicator kan vervangen: ervaring. Daarnaast kun je toch niet verwachten dat hier nu eventjes in tweehonderd woorden een feilloze tradingstrategie wordt uitgelegd? Als het zo makkelijk was, dan was iedereen daytrader.
Wat ik wel als tip kan meegeven: analyseer voor het instappen al je uitstapcondities. Instappen zonder uitstapplan is zeker voor een beginner om problemen vragen. Lees je verder in en kijk wat verder dan de beginner doet: kijk bvb niet naar RSI maar naar MFI. Niet dat die indicator feilloos is. Geen enkele indicator is feilloos. Als je indicator 60% van de tijd juist zit, heb je een goede indicator. Zeker als de indicator signalen geeft met een goede winst/verliesverhouding (bvb potentiële winst van 10% en stop loss op -2%). Dan is het enkel nog kwestie om standvastig de juiste stop loss te hanteren (dat is ook weer een studie op zich, gezien de fake- en shake-outs) en op tijd winst te nemen. Als je dat riedeltje keer op keer herhaalt, dan ben je vroeg of laat rijk.
Trader worden vraagt veel tijd en eigen inspanning. Niemand gaat je alles tot in de puntjes uitleggen. Dat kan simpelweg ook niet. Het vergt veel oefening, en kritisch naar je eigen resultaten kijken. Tenzij je een persoonlijke coach inhuurt kan niemand op een internetforum je zoiets aanleren. Dat moet je zelf doen.
[...]
Sommigen zijn hier wel erg verwend. NEO doet niks. Zoom eens uit man!
Wat iemand van de week hier ook nog zei en waar ik het 100% mee eens ben "je stapt nooit op de hoogste piek uit of je stapt nooit in het laagste dal in (tenzij je geluk heb) dus eigenlijk is traden alleen maar teleurgesteld worden" wees blij met de percentages die je pakt en kijk niet om
Scheißemünze
Spontane kotsneigingen krijg ik van die kerel. Bewezen scammer ook: "He buys fake comments to pretend they are making money with his calls so can get more Bybit referrals"A87 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:38:
4:26 nu doet die mafkees illuminati symbolen met zijn hand
[ Voor 11% gewijzigd door TomTorquay op 10-04-2021 17:47 ]
Ah, ik dacht dat je Bitcoin ging minen, kende KDA niet. Dit is nog best wel een interessante case...Jaïr.exe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:42:
[...]
Nope, 60 dagen ROI met 0.24 euro/kWh, KD2/KD5 hebben soortgelijke ROI, en Kadena heeft best lage marketcap met goed team. Ook veel support vanuit CoinMetro, waar ik persoonlijk groot fan van ben (en al actief volg sinds 2018)
Maar wat als KDA inkakt, kan je er dan verder nog iets mee?
Was leuk om naar te kijken in vooral 2018 toen hij 2000 followers had en nog ''real '' wasTomTorquay schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:44:
[...]
Spontane kotsneigingen krijg ik van die kerel. Bewezen scammer ook: "He buys fake comments to pretend they are making money with his calls so can get more Bybit referrals"
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!