[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 208 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.206 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:27:
En bij een 500k BTC moet er toch ergens wel een BTCBBQ komen ofniet dan?
Die Slowchat Fastcar meeting toch? Goed plan d:)b

Wel besloten ivm boormachines? :')

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezer818
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-09 16:12
Taro schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 21:51:
[...]

Eens, blauw.

Maar, de 59k blijft zo lastig... Heb BNB op 441 verkocht, lagere buy orders ingesteld.
Waar heb je je buy orders op ingesteld? Ik gok tussen de 370 en 390..

"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Raaafie schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:51:
Eergister voor het eerst een dip exact getimed en extra CRO aangeschaft. Die klimt nu weer mooi uit zijn dalletje. Die APR zakt wel flink nu de prijs weer omhoog gaat. Toch al 5% minder dan gister.

[Afbeelding]
Op basis waarvan heb je die dip getimed dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
sOid schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:53:
[...]

Op basis waarvan heb je die dip getimed dan?
Op prijsactie (weerstand/support) uit het verleden, maar die zie je niet in de afbeelding die ik hierboven geplaatst heb :P

[ Voor 3% gewijzigd door Raaafie op 09-04-2021 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 11:25
mannowlahn schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:48:
[...]

Is die 6,5% echt het risico waard?
Voor de één wel, voor de ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:16
mannowlahn schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:48:
[...]

Is die 6,5% echt het risico waard?
Nogal lastig om hier een goed antwoord op te geven. Je moet het voor jezelf afwegen denk ik. Voor een inhoudelijk antwoord:
YouTube: Risks of Lending Bitcoin

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Freezer818 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:53:
[...]

Waar heb je je buy orders op ingesteld? Ik gok tussen de 370 en 390..
In een normale markt wel, maar in deze bullish markt een stukje hoger. De eerste is al geraakt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:01
Richh schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:52:
[...]

Die Slowchat Fastcar meeting toch? Goed plan d:)b

Wel besloten ivm boormachines? :')
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zwy0EBP11ZmbTzyYZGMPmSs85vU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QW6hZf1Zxnbc9OvaZ9v8Gg32.jpg?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
Paar dagen afwezig geweest.. nog mooie nieuwe muntjes gemist? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KNk0dnJvPC6Z5jRxCNattw5OaYA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/l6cU29fJQclr4P9lKuNIBd6W.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 23:07:
Paar dagen afwezig geweest.. nog mooie nieuwe muntjes gemist? [Afbeelding]
Dikke BNB, VET en CAKE.

Ik zie correlaties. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 23:08:
[...]

Dikke BNB, VET en CAKE.

Ik zie correlaties. 8)7
ja inderdaad, ssshhh wegwezen dus :o

_O-

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04

St@m

@ Your Service

Pelox schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 23:07:
Paar dagen afwezig geweest.. nog mooie nieuwe muntjes gemist? [Afbeelding]
Je was er vanmiddag en gisteravond nog :+
(Ja ik heb gezocht :p )

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
St@m schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 23:12:
[...]

Je was er vanmiddag en gisteravond nog :+
(Ja ik heb gezocht :p )
Oh.. vergeten haha.. ik heb na maanden eindelijk weer wat zaken op mijn agenda staan en ben direct de weg kwijt.

Als ik straks weer een baan heb, krijg ik hopelijk weer wat meer tijd om hier bewust rond te hangen :+

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 09-04-2021 23:17 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Moon?

[ Voor 96% gewijzigd door Aarebe1 op 09-04-2021 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Wat/wie zou er precies moonen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Het Fantoom schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 21:43:
Ik ga zo slapen. Alles verkopen nu of alles laten staan, wat zeggen de wijze heren hier?
Voordeel van alles verkopen is dat ik niet 3x wakker schiet om de koersen te checken.
Ik heb nog nooit gewonnen door te verkopen in de avond Europese tijd. Daarnaast zijn vrijdagen en zaterdagen prima te volharden qua prijsactie de laatste weken.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

KCS lijkt BNB achterna te gaan qua gains. Wat in vredesnaam moet me nu tegenhouden om (deels) (all in) op KCS te gaan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 23:59:
KSC lijkt BNB achterna te gaan qua gains. Wat in vredesnaam moet me nu tegenhouden om (deels) (all in) op KSC te gaan?
Ik zit er ook in.

Epic fail gegarandeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 00:02:
[...]

Ik zit er ook in.

Epic fail gegarandeerd.
Same here xD alles of niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 10:14
KSC lijkt BNB achterna te gaan qua gains. Wat in vredesnaam moet me nu tegenhouden om (deels) (all in) op KSC te gaan?
Bedoel je soms KCS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ja. 8)7 Iemand die al gebruik maakt van de Kucoin bonus? Verkapt staken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ff serieus.

Wat ik er van weet: ze gaan een smartchain launchen in q2 van 2021, net zoals Binance dus.

Wat je nu ziet is een flinke hype pre-pump maar feitelijk is er nog geen werkend produkt. De beta fase wordt afgerond en de migratie naar mainnet v1.0 gaat dan beginnen. Datums enzo kan ik nog niets over vinden;

https://m.kucoin.com/news...network-token-ktst-to-kcs

Al met al is het een vrij linke investering momenteel, toen Bitcoin laatst even een scheetje liet zakte het ook heel snel van 12.5 dollar naar 8.4, behoorlijk zenuwachtig dus. En de koersen laten momenteel zien dat er voor Bitcoin hoogstwaarschijnlijk volatiliteit aan zit te komen.

KCS stond 10 weken terug nog rond de 1 dollar(!) Binance heeft een werkende smartchain met BNB als native token maar inmiddels ook flinke adoptie, dus die situatie ligt wel even anders. KCS kan net zo goed de zoveelste zinloze blockchain worden waar verder geen fuck mee gedaan wordt. Niet ieder muntje met smart chain plannen is een nieuwe BNB.

Maar momentum en hype hebben ze mee.

Tot zover mijn bevindigen rondom deze prachtige shitcoin.

(Ik zit er alleen met dom toeval in omdat ik ooit een tijdje shitcoins getrade heb op KuCoin en daar een stapel KCS voor heb aangeschaft 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 00:15:
[...]

Ja. 8)7 Iemand die al gebruik maakt van de Kucoin bonus? Verkapt staken?
Ja sowieso. Ik kwam daar na een jaar pas achter, kon toen ineens 300 nogwat bonusjes claimen...

Dat was wel grappig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:49
''Hotbit.io is under maintenance.
...
Dear Respected Users:First, we would like to express our sincere apology for the inconvenience brought to all of you caused by the lengthy period of maintenance. Considering the fact that Hotbit has experienced a huge influx of new users within the last few months, and that Hotbit now supports the trading function of more than 1,300 assets, which makes Hotbit the world’s No. 1 cryptocurrency trading platform with greatest number of assets listed, currently, Hotbit’s platform and system are under great pressure. The current upgrade will conduct a huge amount of upgrades on Hotbit’s underlying system as well as optimization on each asset. We would be very appreciated if you could wait patiently while our team is working hard on this very crucial upgrade.It is expected that Hotbit will finish this round of upgrade by 10:00 AM, April 10th, 2021 (UTC). The exact time regarding the finish of the upgrade will be subject to the situation of our actual tests. In case of any changes to the schedule of our maintenance, we will inform all users immediately. After resuming all functions of Hotbit platform, Hotbit will provide all Hotbit users with a free 14-Day VIP6 level membership. Meanwhile, during this period, we will gradually resume trading services, and the deposit and withdrawal services of all mainnets will be gradually resumed as well. The exact time of resumption will be based on the actual situation of our tests. We would be very appreciated if all our users could wait patiently for further announcements.We hereby sincerely apologize once again for any inconvenience caused! Hotbit will continue to provide services of top standards for all our users. From Hotbit Team''

8)7 8)7 8)7 8)7
echt waar, ik stop met hotbit, leuk die extra shitcoins, maar ga er weg (wel mooi winst gehaald, maar tevaak offline)

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 10-04-2021 00:43 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mum9xJshGt9A4R7Z0kng6YRa-Q4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AEIZEnQKmyQRWbHO3vnnwqXo.jpg?f=fotoalbum_large

Dikke BNB zal ik Maar zeggen

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Net ook een Binance account geopend, omdat er meer aanbod is dan Bitvavo.

Ik denk alleen dat ik even wacht met wat BNB aankopen voor de korting op fees aangezien de prijs nu skyhigh is lol!

Je zou denken dat de koers een keer moet dalen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
WoodyWindoW schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 01:56:
Net ook een Binance account geopend, omdat er meer aanbod is dan Bitvavo.

Ik denk alleen dat ik even wacht met wat BNB aankopen voor de korting op fees aangezien de prijs nu skyhigh is lol!

Je zou denken dat de koers een keer moet dalen toch?
Hij zal vast een keer dalen.
Was vanmorgen met een stop loss op 410 uitgestapt toen ik lag te slapen.
Toen ik waker werdt was het 420 8)7
Eerst zou ik de zondag dip afwachten maar toch met wat fomo weer ingestapt. Tot nu toe tevreden :9
Heb ze dan ook maar gelijk gestackt voor TLM op binance. Dan kan ik er mischien beter afblijven de komende 26 dagen.
Er staat volgens mij ook nog een burn op het programma deze maand, dan zou er nog wat stijging achterweg moeten komen.
We gaan het beleven.. d:)b

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Geruchten in de wandelgangen gaan dat de koers van BNB iets terug zal vallen en op exact $420.69 weken tot maanden sideways zal gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 02:08:
Geruchten in de wandelgangen gaan dat de koers van BNB iets terug zal vallen en op exact $420.69 weken tot maanden sideways zal gaan.
Ja en vlak voor een burn komt er een grote dump omdat mensen niet willen dat hún coins worden geburnd.

Klein offer voor de cryptogoden, geen probleem toch?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
De tijd zal het leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Momenteel Binance storing?
Alle koersen staan stil en het orderboek is leeg.
In mijn portfolio gaat het wel gewoon door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

0108daniel schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 02:25:
Momenteel Binance storing?
Alle koersen staan stil en het orderboek is leeg.
In mijn portfolio gaat het wel gewoon door.
Hier in de mobiele app lijkt alles normaal te werken.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:21
Potdikke, had ik maar de bevlogenheid voor mijn werk die ik voor crypto's heb. Dan was ik een hele goeie voor de baas geweest... Nou ja, nog beter dan nu :P.
Terwijl ik mijn werk best leuk vind.
En dan kom je aan het thuiswerken (heb soort van kantoorbaan; vnl. advies, contracten opstellen en ontwerpwerk/engineering) en moet je proberen crypto's links te laten liggen tijdens 'kantooruren'.
Terwijl werken eigenlijk geld kóst, als je de cryptogains per uur tegenover het salaris per uur zet...
Brrr.
En ik kan niet de discipline opbrengen om mijn eigen schermen uit te laten staan.
(Mancave gebouwd hier met 2 opstellingen, één voor privé en één voor het werk. Kwestie van bureaustoel kwartslag draaien. Telefoons meegerekend 7 schermpies.)
Komt nog bij dat ik graag een potje mag quaken tussen de bedrijven door. 'Ach dat uurtje haal ik vanavond of morgen wel in'.
Not.
Heb gelukkig wel vrij veel afspraken (vnl via Teams) tussendoor. Maar ik neig ernaar om altijd met de neus bovenop de koersen te (kunnen) zitten.
Voor de baas zou 't beter zijn als ik weer op kantoor zou kunnen zitten.
Ben wel benieuwd hoe jullie daarmee omgaan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
toilet_paper schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 02:45:
Potdikke, had ik maar de bevlogenheid voor mijn werk die ik voor crypto's heb. Dan was ik een hele goeie voor de baas geweest... Nou ja, nog beter dan nu :P.
En dan kom je aan het thuiswerken (heb soort van kantoorbaan; vnl. advies, contracten opstellen en ontwerpwerk/engineering) en moet je proberen crypto's links te laten liggen tijdens 'kantooruren'.
Terwijl werken eigenlijk geld kóst, als je de cryptogains per uur tegenover het salaris per uur zet...
Brrr.
En ik kan niet de discipline opbrengen om mijn eigen schermen uit te laten staan.
(Mancave gebouwd hier met 2 opstellingen, één voor privé en één voor het werk. Kwestie van bureaustoel kwartslag draaien. Telefoons meegerekend 7 schermpies.)
Komt nog bij dat ik graag een potje mag quaken tussen de bedrijven door. 'Ach dat uurtje haal ik vanavond of morgen wel in'.
Not.
Heb gelukkig wel vrij veel afspraken (vnl via Teams) tussendoor. Maar ik neig ernaar om altijd met de neus bovenop de koersen te (kunnen) zitten.
Met net zo weinig discipline als jij!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Brrr.
Not.
www.brijder.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:45:
[...]

Mijn BTC staat vast in een rentecontract. Dat helpt ook prima tegen impulsverkopen :P
Hoe/waar heb je dat gedaan? Ik ben namelijk ook op zoek naar mogelijkheden voor mijn Btc aangezien ik ze niet ga verkopen.

Mvrgr, ballie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:49
Hmmmmmm, LUNA kan interessant worden de komende dagen 🚀👀??

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:46
Verwacht dat NKN weer gaat stijgen...

[ Voor 65% gewijzigd door _Gast_ op 10-04-2021 05:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Ik ben veel meer benieuwd naar BTC eigenlijk, die lijkt nu een uitbraak te hebben met een close op 4H?

Edit: hmm echt overtuigend is het nog niet

[ Voor 18% gewijzigd door WoodyWindoW op 10-04-2021 05:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
WoodyWindoW schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 05:25:
Ik ben veel meer benieuwd naar BTC eigenlijk, die lijkt nu een uitbraak te hebben met een close op 4H?

Edit: hmm echt overtuigend is het nog niet
Hoezo niet? Dit gaat toch prima zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
En weg is de muur van 60k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
60k!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
We zijn los!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 22:09
:9 bijna 61 al

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

So we meet once again, 60k...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WoE3M0uY2CL00s_rYuCdMAnp4O4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mcnq0PxHWb1U4mnfUPyAGzr2.jpg?f=fotoalbum_large

Bitcoin. Dikke volle pamper.

Wat is het leven ook mooi. Als je het maar zien wilt :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 22:09
En of we zien dat het mooi is. :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:01
Brrr.
Not.
Zelfde verhaal hier. En toch vind ik thuiswerken de beste uitvinding van dit decennium _/-\o_
Hopen dat we er nog lang van mogen genieten, terug naar kantoor trek ik echt niet meer.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 06:23:
So we meet once again, 60k...

[Afbeelding]

Bitcoin. Dikke volle pamper.

Wat is het leven ook mooi. Als je het maar zien wilt :*)
Wordt jouw account door meerdere mensen beheerd dit gaat 24/7 door???

Edit: dit belooft een supercycle dagje te worden zelfs ADA is al ruim een halve procent omhoog.

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 10-04-2021 07:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:02
Komop @Verwijderd waar blijft de 61 :P

Serieus, hopelijk trekt BTC al mijn alts ook even mee vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Biohazzard21 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 07:20:
Komop @Verwijderd waar blijft de 61 :P

Serieus, hopelijk trekt BTC al mijn alts ook even mee vandaag.
Vooralsnog eerst de afgrond in en per saldo heb je altijd minder sats dan ervoor bij deze grappen ;w

Krijg nu lichtelijk FOMO, heb nog 1/3 in fiat staan, maar ik ga dit weekend even wachten met aankopen van alts...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
RickvN schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 07:22:
[...]

Vooralsnog eerst de afgrond in en per saldo heb je altijd minder sats dan ervoor bij deze grappen ;w

Krijg nu lichtelijk FOMO, heb nog 1/3 in fiat staan, maar ik ga dit weekend even wachten met aankopen van alts...
Zelfde verhaal hier. Al zit ik voor 70% in fiat, 25% in btc en 5% alt. Maar nu in de alts stappen is echt een risico, ik zit het wel even uit :).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
Goeiemorgen guys.

MOOOOON!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

-Sander-

///M Powerrrrrr

Het Fantoom schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 21:43:
Ik ga zo slapen. Alles verkopen nu of alles laten staan, wat zeggen de wijze heren hier?
Voordeel van alles verkopen is dat ik niet 3x wakker schiet om de koersen te checken.
En hoe werd je wakker ? :P *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Ik werd vanochtend wakker van het doorbreken van de 61k grens. :)
Helaas betekent dit voor mij rekt omdat ik vol in alts zit.

Met Pundi als triest dieptepunt! Bijgekocht... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:15

WhySoSerious

Be the change.

knakworst schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 07:10:
[...]

Wordt jouw account door meerdere mensen beheerd dit gaat 24/7 door???

Edit: dit belooft een supercycle dagje te worden zelfs ADA is al ruim een halve procent omhoog.
Ho ho 1% op de daily al hè.

Shitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Naamloos-
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-11-2024
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 08:19:
Ik werd vanochtend wakker van het doorbreken van de 61k grens. :)
Helaas betekent dit voor mij rekt omdat ik vol in alts zit.

Ik sta ook zwaar in de - bij PundiX. Heb ook bijgekocht ipv te verkopen met verlies.

Denk dat we allemaal ermee eens zijn, dat we niet op basis van emoties moeten gaan handelen😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 08:19:
Gelukkig, niet de enige :o Ik laat wat er staat wel met rust en zie wel wat er van komt. Wellicht doen de tokenburns nog iets positief.

Daarentegen doet BTC het wel lekker en gaan we hopenlijk weer een stapje omhoog. Hij zorgt er in ieder geval weer voor dat mijn pf groen kleurt :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Het mag nu weer toch?

MOOOOOOOOOOOOON!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Zat volledig in BNB (Earn) met de handelspot, de extra BTC sluis ik direct door naar de Ledger, die pakken ze niet meer af (Op een kleine fee na :) ).

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Lekker wakker worden weer. Ik heb het gevoel dat we de komende week door de 70k knallen. Nergens op gebaseerd.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 08:28:
Het mag nu weer toch?

MOOOOOOOOOOOOON!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Zat volledig in BNB (Earn) met de handelspot, de extra BTC sluis ik direct door naar de Ledger, die pakken ze niet meer af (Op een kleine fee na :) ).
Idem, ik wacht nog heel even af. Lijkt nog goed omhoog te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heerlijk wakker worden. Zou dit weer gewoon een typische weekendpump zijn?

Ik hou het maar goed in de gaten, zou niet de eerste keer zijn dat we nu flink stijgen en maandag weer precies zijn waar we vrijdag stonden. :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:26
Deze biem van BTC en BNB niet echt zien aankopen. Handelspot wat vooral BNB is :P, gisteren voor het slapen verkocht. Wilde er toch een rustig weekend van maken qua trade en koersen. De echt HODL vooral BTC en ETH gaan prima. Vind die combinatie van echte HODL hardware wallet en trade toch wel voor mijzelf het fijnst werken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
SanderTje! schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 08:31:
Heerlijk wakker worden. Zou dit weer gewoon een typische weekendpump zijn?

Ik hou het maar goed in de gaten, zou niet de eerste keer zijn dat we nu flink stijgen en maandag weer precies zijn waar we vrijdag stonden. :)
Dat kan maar zo, maar vannacht is de stijging tot 600 USD onder de ATH gekomen, dat maakt de situatie wel iets anders. Als ik nu de weekly chart zie, dan is de kans groot dat deze stijging doorzet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IWhQvwimcsphA08DdHst6CULLjY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bQn7VhYMe4QHXGVF0AcDYSUF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 08:41:
[...]

Dat kan maar zo, maar vannacht is de stijging tot 600 USD onder de ATH gekomen, dat maakt de situatie wel iets anders. Als ik nu de weekly chart zie, dan is de kans groot dat deze stijging doorzet.

[Afbeelding]
Zo zie ik hem ook, draai voor de chart de chart maar eens op zijn kop. Die wil maar 1 kant op lijkt het.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 08:41:
[...]

[Afbeelding]
Ik hoop het. Ik hou ook aandachtig de indicators op Tradingview in de gaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MagniArtistique
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-09 06:35
** Vragen om referrals/invites is niet toegestaan **

[ Voor 76% gewijzigd door Taro op 10-04-2021 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zit behoorlijk te fomo-en met BNB.

Vermoed dat ie nog even goed doorstijgt maar ik wil m’n hand ook niet overspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Imperium schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 08:56:
Zit behoorlijk te fomo-en met BNB.

Vermoed dat ie nog even goed doorstijgt maar ik wil m’n hand ook niet overspelen.
Je kunt ook in kleine stapjes instappen en daar een stop loss op zetten, je hoeft niet direct all-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
MagniArtistique schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 08:50:
** Vragen om referrals/invites is niet toegestaan **
Dit stuurde iemand mij van de week ook.

Is dat wat?
Klonk mij een beetje als batterij slurpende onzin.

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 10-04-2021 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
_Gast_ schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 05:16:
Verwacht dat NKN weer gaat stijgen...
Waarom verwacht je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 10:14
Jordy198705 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:01:
[...]

Is dat wat?
app gebruikt niet veel bij mij, doe een dag met batterij is genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 17-09 16:07
Even een voorbeeld:

Ik koop 100x coin A op 2 USDT. Dus 200 USDT.

Deze piekt naar 3 USDT, waar ik alles verkoop voor 300 USDT.

Daarna zakt hij naar 2,5 USDT, waar ik alles weer terugkoop. Hier heb ik dan dus 120 coins in bezit.

Of de koers nu daalt of stijgt daarna: ik heb meer coins van Coin A, dus het is een betere deal dan vasthouden in dit voorbeeld.

Dat mijn USDT in mijn wallet dan daalt als er weer een dip is, is eigenlijk meer een mindfuck dan dat je echt verlies maakt t.o.v. je eerst trade.

Toch? Of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagniArtistique
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-09 06:35
Dank, is inmiddels gelukt. Wist niet dat dat niet toegestaan was. Hoe kom je er anders in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Jordy198705 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:01:
[...]

Is dat wat?
Ik merk er niets van met m'n batterij eerlijk gezegd en zie de app ook niet terug in de Battery Usage op Android. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:43

oNo

Het heeft wel goed uitgepakt, OCO order aan de bovenkant geraakt vanmorgen. Toch weer 2k er bij (naast de 2k gemist)
Bij sommige coins, met genoeg kennis, is FOMO minder risicovol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
StealthyPeanut schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:02:
Even een voorbeeld:

Daarna zakt hij naar 2,5 USDT, waar ik alles weer terugkoop. Hier heb ik dan dus 120 coins in bezit.

Of de koers nu daalt of stijgt daarna: ik heb meer coins van Coin A, dus het is een betere deal dan vasthouden in dit voorbeeld.

Dat mijn USDT in mijn wallet dan daalt als er weer een dip is, is eigenlijk meer een mindfuck dan dat je echt verlies maakt t.o.v. je eerst trade.

Leuk voorbeeld, onmogelijk te timen, gaat vaak mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19:35
Betreft die Pi network app, ik zou er voorzichtig mee zijn. Was er ook mee bezig maar zag toch wat shady berichten na onderzoek. O.a. https://www.google.com.au...elproject-in-de-stad/amp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Na weer een week waarin ik in USD iets omhoog kruip maar in sats kelder (uitgestapt BNB en BTC) begin ik me te realiseren dat ik meer geld verdien Dior gewoon helemaal niks te doen en te holden.

Maar wat ik eigenlijk zou willen is de trades kopiëren van een succesvolle tweaker, zonder winstgarantie natuurlijk, maar wel tegen een bepaalde schappelijke fee.
Zijn er modellen te bedenken waarop dit op een veilige manier kan? En zo ja, wie zou hierin geïnteresseerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Voor diegenen die nog een ritje willen maken vandaag. Pundi begint volgens mij nu echt uit te bodemen. Heb zelf geen fiat meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:01
Blij dat is niks verkocht heb :D
Al ga ik later vandaag wel doen denk ik, om de zondagdip te slim af te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:55

Chaes

#HODL

fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:15:
Voor diegenen die nog een ritje willen maken vandaag. Pundi begint volgens mij nu echt uit te bodemen. Heb zelf geen fiat meer.
Dat zei je gisteren ook al. Waarom heb je nu wel gelijk denk je? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:43

oNo

Even een voorbeeld:

De top en bottom beide precies raken is geluk hebben. Maar dit kan je prima DCA-en. Dan kom je misschien op 110 uit.

Met zoiets als dit verkoop ik dan de extra coins (of koop niet extra terug) en dit gaat dan in een ander potje.
Eerst was dat om m'n investering terug te brengen naar 0 😋 Momenteel is dat om te genieten van het leven 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 17-09 16:07
DarkShadow schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:14:
[...]

Leuk voorbeeld, onmogelijk te timen, gaat vaak mis.
Dat is niet mijn punt :-).

Ik heb het niet over een daytrade strategie of wat dan ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Hangt ervan af of de koers verder stijgt, die zekerheid heb je immers niet. De USDT waarde van je pf daalt nog enorm veel harder als de top is bereikt, geloof me, dat gaat met een snelheid waar je het toch wel even misselijk van kunt worden. Je kunt bijv. -33% op 1 dag van je altcoinwaarde zien verdampen.

Je staat in de moonboy stand, hou dat ook vooral vast, maar staar je er niet blind op en hou ook rekening met de mogelijke andere optie.

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 10-04-2021 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:15

WhySoSerious

Be the change.

Op payday gaat het meestal op haar initiatief, anders wacht ik tot ze slaapt.

Oh ja, en check dat rode vlak even voordat je op post klikt ;)

[ Voor 13% gewijzigd door WhySoSerious op 10-04-2021 09:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:50
Chaes schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:21:
[...]

Het leed met anderen delen zodat hij de pijn niet alleen draagt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ballie2210 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 03:58:
[...]

Hoe/waar heb je dat gedaan? Ik ben namelijk ook op zoek naar mogelijkheden voor mijn Btc aangezien ik ze niet ga verkopen.

Mvrgr, ballie
Dat kan op verschillende plaatsen. Zoals Ledn, Blockfi, Celcius, Nexo, cdc.com etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooie BTC actie. Maar volgens mij zijn we nog niet uitgebroken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Chaes schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:21:
[...]

Hij begon horizontaal te bewegen. Maar helaas daar gaan we weer. ;w

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x30XNukoCfqAjq_kzbnqsmjXwTs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/FR0BPcRWEoPGDwRdxe5NzG0r.png?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 10-04-2021 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:40
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:33:
[...]

Open net de charts, begon even terug te lezen in het forum en begreep al de fomo al niet. Dat was blijkbaar van korte duur _O-

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:30
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:33:
[...]

[Afbeelding]
Heb hier ook een zakje Pundi staan, vooralsnog 15% de min in. Houd het vast en hoop er toch komende weken wel enigszins quite uit te komen met de tokenburn. (En als BTC weer even braaf sideways gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisSmoKe
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01 16:56
Staken jullie de pundi x in f(x)wallet met 52% apy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Toevallig vannacht precies mijn sell order van 2200 (usdt) geraakt waardoor ik wakker werd met winst maar zonder ETH.. :P

Nu aan het zoeken naar het juiste level om weer te kopen maar de resistance levels zijn mij op het moment niet helemaal duidelijk.

Ladder order op 2000, 1950 en 1900 wellicht? Of beter wachten tot het 1800 gebied weer wordt opgezocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Sowieso lag het toch wel in de lijn der verwachtingen dat Pundi zou gaan dalen na de tokenswap? De prijsstijgingen van de afgelopen weken waren imo gebaseerd op niets meer dan fomo.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Chaes schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:48:
Sowieso lag het toch wel in de lijn der verwachtingen dat Pundi zou gaan dalen na de tokenswap? De prijsstijgingen van de afgelopen weken waren imo gebaseerd op niets meer dan fomo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jMLbA7T8OHw7zOQDfQTRgmN5i6Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yyxo2q8KakH8a8JhCnuZCdeU.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisSmoKe
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01 16:56
mannowlahn schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:46:
[...]

Staking? Dat zou ik niet aandurven met mijn btc.
Huh? Waarom zou je staken niet aandurven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Had het voor de tokenswap anders al gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

SXP gaat ook gewoon lekker door, boven de 5 dollar momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Animal
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-11-2022
knakworst schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:03:
SXP gaat ook gewoon lekker door, boven de 5 dollar momenteel.
Mijn laatste instap muntje in de laatste dip *O*

Helaas wel te weinig weer ingelegd -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
NKN waar ligt je bodem?
Pagina: 1 ... 208 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!