https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Moet wel wennen aan de nachten in crypto, i.e. ik voel me deels out of control waar dat met aandelen anders voelt.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Benieuwd hoe lang het duurt voordat Coinbase announced dat ze ADA gaan listenDutchCrownNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:29:
Maandag om 22:44 onze tijd gaat de Mary update (ADA) live, blok je agenda maar vast af
[...]
we only make way for the man who boldly pushes past us
*kuch* Discord *kuch*Firestorm schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:31:
Waarom is dit topic niet gewoon een link naar een embedded IRC client?
Ga het (beter) in de gaten houden, want sold out is de reden waarom ik op Kraken stake. Binance biedt betere APY.sOid schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:23:
[...]
Nee komt af en toe vrij. Ik heb anderhalve week terug nog DOT daarin gegooid.
Ik gok maandag om 22:45WiseGuy! schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:31:
[...]
Benieuwd hoe lang het duurt voordat Coinbase announced dat ze ADA gaan listen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bij HODL zie ik eerder een groot dal waar je voor staat. En dat je gaat wachten tot er een brug is gemaakt om dit dal over te kunnen gaan steken aangezien je bang bent dat je de daling naar beneden niet zal gaan overleven.
Maar misschien begrijp ik de term ook wel niet goed genoeg.
[ Voor 5% gewijzigd door Emiel1984 op 24-02-2021 21:44 ]
[LTS][MTS][HTS]
Als je gewoon crypto koopt en er een jaar of 5 totaal niet meer naar omkijkt, dan heb je wellicht wel gewoon plaatje 1 te pakken. Geen stress en hopelijk een mooie winst. Maar onze hebberigheid maakt dat we het continue gaan checken en plaatje 2 de realiteit is.
Hoort er ook gewoon bij natuurlijk, je waardeert die lambo die je er later van koopt gewoon meer en intenser als je met bloed, zweet en tranen op je handen bent blijven zitten tijdens al die crashes en bullruns.
Anoniem: 1032405
Hangt natuurlijk ook van je instap af. Als je in 2014 bent ingestapt, tja... Dat maakt nogal een verschil met bijv. een instap op 53k.YES schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:42:
[...]
Als je gewoon crypto koopt en er een jaar of 5 totaal niet meer naar omkijkt, dan heb je wellicht wel gewoon plaatje 1 te pakken. Geen stress en hopelijk een mooie winst. Maar onze hebberigheid maakt dat we het continue gaan checken en plaatje 2 de realiteit is.![]()
Hoort er ook gewoon bij natuurlijk, je waardeert die lambo die je er later van koopt gewoon meer en intenser als je met bloed, zweet en tranen op je handen bent blijven zitten tijdens al die crashes en bullruns.
Ik heb precies hetzelfde gevoel. In het verleden ook wel eens met aandelen gehandeld. Buiten kantooruren is de beurs gesloten. Er gebeurt niets met je aandelen terwijl je slaapt. Hoogstens nieuws bij de opening. Nu met crypto is het 24/7. Je kan miljonair zijn geweest in de nacht en weer arm in de ochtend. Toch wel next level om hieraan te wennen maar wel de toekomst denk ik....Jedi_Pimp schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:30:
Gisteren buy orders gezet rond de 45k en 44k. Allen niet gehit. Voor het eerst sinds het begin van mijn avontuur met crypto met ~de helft van inleg in fiat aan de zijlijn. Ik ga ze denk ik toch weer op ongeveer dezelfde levels plaatsen vanavond. Dan maar een potentieel ritje missen.
Moet wel wennen aan de nachten in crypto, i.e. ik voel me deels out of control waar dat met aandelen anders voelt.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ja zeg dat wel. Als je toen lekker ingestapt was had je nu wel 2 lambo'sAnoniem: 1032405 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:44:
[...]
Hangt natuurlijk ook van je instap af. Als je in 2014 bent ingestapt, tja... Dat maakt nogal een verschil met bijv. een instap op 53k.
Ik heb ongeveer 2 maanden terug een achteraf gezien ongelooflijk onhandige zet gedaan door zowel BNB als Cake te verkopen, rond de 45 dollar voor BNB en 0,75 dollar voor Cake. Die originele portefeuille staat nog steeds in Cointrackr. Als ik weer gedachten aan verkopen krijgen tijdens iets van een dip kijk ik altijd even terug naar die PF. Dan gaat dat meestal heel snel over.YES schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:42:
[...]
Als je gewoon crypto koopt en er een jaar of 5 totaal niet meer naar omkijkt, dan heb je wellicht wel gewoon plaatje 1 te pakken. Geen stress en hopelijk een mooie winst. Maar onze hebberigheid maakt dat we het continue gaan checken en plaatje 2 de realiteit is.![]()
Ligt er denk ik vooral ook aan met hoeveel geld je erin zit (in relatie tot hoeveel €€€ er op je spaarrekening staat natuurlijk).YES schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:42:
[...]
Als >50% van je vermogen maar zo 10% meer of minder kan gaan worden in 1 dag dan vind ik het plaatje nog licht uitgedrukt namelijk hahaha
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dan heb je er in ieder geval een goede les uit getrokken! Wel zuur inderdaad maar je moet toch ook proberen zulke dingen te relativeren. Kan dat je een gigantische klapper maakt is kleiner dan dat je zo op je bek gaat volgens mij. HODL is de duurzaamste strategie volgens mij.hsst schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:47:
[...]
Ik heb ongeveer 2 maanden terug een achteraf gezien ongelooflijk onhandige zet gedaan door zowel BNB als Cake te verkopen, rond de 45 dollar voor BNB en 0,75 dollar voor Cake. Die originele portefeuille staat nog steeds in Cointrackr. Als ik weer gedachten aan verkopen krijgen tijdens iets van een dip kijk ik altijd even terug naar die PF. Dan gaat dat meestal heel snel over.
Ja eens, vandaar de kreet:Richh schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:49:
[...]
Ligt er denk ik vooral ook aan met hoeveel geld je erin zit (in relatie tot hoeveel €€€ er op je spaarrekening staat natuurlijk).
Als >50% van je vermogen maar zo 10% meer of minder kan gaan worden in 1 dag dan vind ik het plaatje nog licht uitgedrukt namelijk hahaha
investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Ik heb dat wel aangehouden toen ik (weer) instapte een tijdje terug en hoewel het toch zuur is dat een deel van je PF in een paar dagen tijd verdampt, is het wel makkelijker om er dan vanaf te blijven.
Grootste risico is denk dat je tijdens een bullrun denkt, wauw hier kan ik echt snel mijn hypotheek mee gaan aflossen als ik meer erin steek, je dan een groot deel van je spaargeld erin gooit en de boel vervolgens crasht. Maar dat wil ik me dus nooit laten overkomen, daar zou ik echt last van hebben denk ik.
Wat zegt die bermuda driehoek....Richh schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:55:
Meer mensen die deze driehoek in de gaten houden?
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit is toch gewoon les\regel 1 aan het traden bent !YES schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:52:
[...]
Ja eens, vandaar de kreet:

En als je dan gelijk had heb je de volgende keer een stuk grotere PF om mee te spelen.
[LTS][MTS][HTS]
Ja maar FOMO kan je daarin wel opbreken. Ik denk echt wel dat er, in 2017/2018, veel mensen serieus rekt gegaan zijn, omdat ze dachten dat het nooit meer in zou kakken. Als je je inleest weet je dat dat altijd kan, maar ik heb zelf toen ook mensen gesproken die dachten dat het alleen maar zou blijven stijgen.Emiel1984 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:57:
[...]
Dit is toch gewoon les\regel 1 aan het traden bent !.
En als je dan gelijk had heb je de volgende keer een stuk grotere PF om mee te spelen.
Ja, nu je er over begint, kan die rare kreet eens voor eens en voor altijd afgevoerd worden? Niemand is bereid geld te verliezen. Maar ja, soms gebeurt het natuurlijk, dus ik zou dan zeggen dat je nooit meer geld moet investeren dan je kan missen.YES schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:52:
[...]
Ja eens, vandaar de kreet:
Plots nu wel meer volume (voornamelijk koop) op BTC, uitbraak in de maak?Richh schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:55:
Meer mensen die deze driehoek in de gaten houden?
[Afbeelding]
De afgelopen maanden toen ik me aan het inlezen was toen kwam ik steeds regelmatig berichten\verhalen\meningen tegen van mensen die meerdere keren al hun geld in de PF kwijt waren geraakt.YES schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:59:
[...]
Ja maar FOMO kan je daarin wel opbreken. Ik denk echt wel dat er, in 2017/2018, veel mensen serieus rekt gegaan zijn, omdat ze dachten dat het nooit meer in zou kakken. Als je je inleest weet je dat dat altijd kan, maar ik heb zelf toen ook mensen gesproken die dachten dat het alleen maar zou blijven stijgen.
En het overgrote deel daarvan had er blijkbaar niks van geleerd want er kwam een hoop onzin voorbij..

[LTS][MTS][HTS]
Grapje zekerDutchCrownNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:02:
[...]
Plots nu wel meer volume (voornamelijk koop) op BTC, uitbraak in de maak?
Ik zag het ja bizar!SpX schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:04:
Reddit down i.v.m. Gamestop naar 100$
Jup nevermind...

Wat een kut grap
Nog 1x 43k aantikken en dan weer omhoog? Moet nog bijkopen.AMARONE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:09:
Kut btc, ga gewoon omhoog. Te lang nu al dit gezeik gezien.
Ik had al zo'n voorgevoel dat er een 2e keer zou komen.SpX schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:04:
Kak, die had ik vandaag in de gaten moeten houden. Markt is nu geslotenSpX schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:04:
Ik ook. Mijn vaste DCA-day nadertRichh schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:11:
[...]
Nog 1x 43k aantikken en dan weer omhoog? Moet nog bijkopen.
Waarom zou Reddit hierdoor down zijn?
Serieus geïnteresseerde vraag
Haha!DutchCrownNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:15:
Iemand wilde wat extra centjes voor boodschappen denk![]()
[Afbeelding]
Weak hands gespot
Er wordt serieus uitbetaald vandaag...DutchCrownNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:15:
[Afbeelding]
GME is de "meme" stock van Reddit r/wallstreetbets. De koers heeft een hele tijd rond de 45$ gehangen, maar vandaag is de koers opnieuw geëxplodeerd. Gevolg: extreem aantal bezoekers r/wallstreetbets = Reddit downelektriekert schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:15:
[...]
Waarom zou Reddit hierdoor down zijn?
Serieus geïnteresseerde vraag
Als die allemaal gaan cashen vandaag dan hebben we diep rode dildos vanachtDutchCrownNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:15:
[Afbeelding]
Ach ik hoorde van onze ADHD duitser dat er iemand in Dubai klaar staat om voor 1+ miljard (als ik het goed onthouden heb) aan BTC te kopen, dus dat zit wel goedAMARONE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:19:
[...]
Als die allemaal gaan cashen vandaag dan hebben we diep rode dildos vanacht
ik hoop werkelijk dat al die whales hun btc omzetten naar dollars. dan kunnen we lekker vanaf beneden langzaam weer opbouwen. dit heen en weer gepingel 2 dagen lang is beetje boringAMARONE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:19:
[...]
Ik zag net dat mijn waarde in euro's ongemerkt weer een paar honderd euro lager staat. Ik blijf dus lekker zitten vannacht en morgen zien we wel weer....of overmorgen..AMARONE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:19:
[...]
Mag ik dan eerst nog ff alles in de verkoop doen, dan koop ik daarna wel weer terugnemesis2212 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:24:
[...]
ik hoop werkelijk dat al die whales hun btc omzetten naar dollars. dan kunnen we lekker vanaf beneden langzaam weer opbouwen. dit heen en weer gepingel 2 dagen lang is beetje boring
ben heel benieuwd welke "bodem" we nu weer gaan aantikken.DutchCrownNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:25:
[...]
Mag ik dan eerst nog ff alles in de verkoop doen, dan koop ik daarna wel weer terug
hele tijd rond die 45k aantikken, moest meteen denken aan wat ze in Jiskefet (lullo's) mooi zeiden: er een beetje lafjes tegenaan hangen.
Ik heb liever dat hij goed doorschiet en daarna een grote weg omhoog.
[ Voor 27% gewijzigd door nemesis2212 op 24-02-2021 22:30 ]
Dat doen whales uiteraard niet.nemesis2212 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:24:
[...]
ik hoop werkelijk dat al die whales hun btc omzetten naar dollars. dan kunnen we lekker vanaf beneden langzaam weer opbouwen. dit heen en weer gepingel 2 dagen lang is beetje boring
Ze kunnen later meer aan de verkoop verdienen dan nu.
Door BTC te kopen kunnen ze meer verdienen dan ze te verkopen.
Veel verkopen drukt de prijs dus krijgen ze er nog minder dollars ervoor dan verwacht.
Aan de rapportages kun je zien dat steeds meer whales meer BTC’s bezitten.
De Henk en Ingrids bezitten bij elkaar nog geen fractie hiervan.
De invloed daarvan is te verwaarlozen.
Whales kunnen natuurlijk wel flink geld verdienen door short-posities in te nemen voordat ze dumpen.HoppyF schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:28:
[...]
Dat doen whales uiteraard niet.
Ze kunnen later meer aan de verkoop verdienen dan nu.
Door BTC te kopen kunnen ze meer verdienen dan ze te verkopen.
Veel verkopen drukt de prijs dus krijgen ze er nog minder dollars ervoor dan verwacht.
Aan de rapportages kun je zien dat steeds meer whales meer BTC’s bezitten.
De Henk en Ingrids bezitten bij elkaar nog geen fractie hiervan.
De invloed daarvan is te verwaarlozen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
:{ ²
blijft maar dalen sinds vanochtend..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zero.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
idd bam naar 43 of 40k, zodat iedereen daar kan inkopen en blij is onderweg omhoogPelox schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:33:
Nou... pleur maar omlaag en snel een beetje.. kort maar krachtig dan.
https://coinmarketcap.com/currencies/hodlearn-net/
+74% in 24 uur
Niks vreemds toch tov de rest? BTC daalt ook.Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:32:
iemand enig idee wat er met DOT aan de hand is? hij lijkt wel ziek![]()
blijft maar dalen sinds vanochtend..
* Glockner heeft zonet nog DOT bijgekocht.
Ik was bekend met het GME verhaal.SpX schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:18:
[...]
GME is de "meme" stock van Reddit r/wallstreetbets. De koers heeft een hele tijd rond de 45$ gehangen, maar vandaag is de koers opnieuw geëxplodeerd. Gevolg: extreem aantal bezoekers r/wallstreetbets = Reddit down
Maar ik was niet bekend met het extreme aantal bezoekers op WSB.
Wel hadden ze een paar weken terug rond de 7 miljoen volgers
Edit: thanks voor de info
[ Voor 3% gewijzigd door elektriekert op 24-02-2021 22:46 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/PnA9lrXCACe8TjbqQKlhcnpC.png?f=user_large)
Edit; Ze hebben de smaak te pakken

:fill(white):strip_exif()/f/image/vSMYD6AjfXBKTdhgwe6NdNik.png?f=user_large)
[ Voor 36% gewijzigd door DutchCrownNL op 24-02-2021 22:46 ]
Er is overigens ook zat te vinden op Youtube hierover, maar er zijn ook een boel die onzin verkopen dus je moet heel erg voorzichtig zijn met wat je op Youtube kijkt. Het is allemaal niet zo moeilijk. Houd het simpel. Dan komt het vanzelf!
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 19:02:
[...]
Geintje joh. Sorry.
Ik zou geen trading boek weten, misschien @DAMAGE eens vragen. Die heeft er wel een aantal gelezen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik ga dr vanavond fftjes uit. Slecht gevoel bij vannacht. Morgenvroeg weer inkopen, hopelijk tegen lagere prijzen, waarschijnlijk tegen hogere
fixedpieterbas99 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:45:
Omdat dit het slow chat topic is en je hier stukjes dagboek zonder analyse mag zetten...
Lieve dagboek,
Ik ga dr vanavond fftjes uit.
Slecht gevoel bij vannacht.
Morgenvroeg weer inkopen, hopelijk tegen lagere prijzen, waarschijnlijk tegen hogere
Beter gewoon wat winst nemen.
Hmja, ik lees sinds een paar dagen keiveel van die tweets. Is het nu echt zo veel meer dan zeg.. een maand geleden, of is iedereen hier nu ineens op gefocust?DutchCrownNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:43:
En nog 1..
[Afbeelding]
Edit; Ze hebben de smaak te pakken![]()
[Afbeelding]
Er zijn natuurlijk best wat mensen die al < 2012 BTC hebben gekocht, dus dan is het ook niet zo gek dat er af en toe iemand bij komt die een dot uitcashed.
Morgen de boot weer missen!pieterbas99 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:45:
Omdat dit het slow chat topic is en je hier stukjes dagboek zonder analyse mag zetten...
Ik ga dr vanavond fftjes uit. Slecht gevoel bij vannacht. Morgenvroeg weer inkopen, hopelijk tegen lagere prijzen, waarschijnlijk tegen hogere
Je weet het nooit met crypto
Lijkt de laatste tijd wel meer te zijn inderdaad, maar voornamelijk de grote mining pools (f2pool bijv) dumpen een vrachtwagen aan BTCLennardnl schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:47:
[...]
Hmja, ik lees sinds een paar dagen keiveel van die tweets. Is het nu echt zo veel meer dan zeg.. een maand geleden, of is iedereen hier nu ineens op gefocust?
Er zijn natuurlijk best wat mensen die al < 2012 BTC hebben gekocht, dus dan is het ook niet zo gek dat er af en toe iemand bij komt die een dot uitcashed.
Als het daarna gewoon weer moont ben ik akkoord._Gast_ schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:51:
sorry voor de bagholders, maar hoop op een verdere daling om te kopen
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLRaaafie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:52:
Net 3 blikken monster gedronken, blijf wakker heel de nacht voor de gains.
Zou de ideale situatie zijn.YES schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:52:
[...]
Als het daarna gewoon weer moont ben ik akkoord.
Hoog volume ineens. Bijna 9 BTC op een dagelijks volume van 119.YES schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:50:
ANKR schiet tegen alle dalingen in de laatste minuten ineens lekker omhoog. Gewoon kijken of er ergens nog een muntje opstijgt en je kan lekker positief gaan slapen (daarbij niet nog je PF raadplegen!)
https://twitter.com/tradingyid/status/1364692883895439363
Ik heb ze net precies verkocht aan 0.028043 en buy orders gezet vanaf 0.026 voor vannacht.
Ik gok op een dodelijk saaie sideways. Morgen wakker worden op 48.9K.
wachten tot 1 ark 50K isTominatie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:58:
Gewoon es kijken wat ie rond die 42K gaat doen. Denk dat de aziaten dat ook wel willen weten vannacht.
Ik gok op een dodelijk saaie sideways. Morgen wakker worden op 48.9K.
The first casualty in war is always the truth...
2 dagen geleden had de spike 5x zoveel volume dan vandaag.pieterbas99 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:58:
[...]
Hoog volume ineens. Bijna 9 BTC op een dagelijks volume van 119.
https://twitter.com/tradingyid/status/1364692883895439363
Ik heb ze net precies verkocht aan 0.028043 en buy orders gezet vanaf 0.026 voor vannacht.
Het zullen whales zijn die Ankr aan het inslaan zijn, wellicht om nodes te kunnen gaan draaien via Ankr.
Gewoon hodlen. Binnenkort komt staking eraan. Ik zit er sinds eind 2019 voor de langere termijn in.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Als ik iets kon cashen voor 1-1.5Mil, dan had ik 75% gecashted, rest in crypto laten en lekker me leven lijden zonder stress. Zou echt niet gaan wachten op 10Miljoen...
Yes, morgenochtend koop ik gewoon terug. Ook als de prijs hoger is.Mooooody schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:05:
[...]
2 dagen geleden had de spike 5x zoveel volume dan vandaag.
Het zullen whales zijn die Ankr aan het inslaan zijn, wellicht om nodes te kunnen gaan draaien via Ankr.
Gewoon hodlen. Binnenkort komt staking eraan. Ik zit er sinds eind 2019 voor de langere termijn in.
Als je op marketsell drukt en er echt iets gebeurtQunix schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:08:
Wanneer ben je een whale?
Is geen eerlijke situatieschets natuurlijk.Jumpiefox schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:07:
Steeds meer whale alerts..denk dat veel mensen zoiets hebben van lekker me miljoenen cashen nu het nog zo hoog steeds en lager weer inkopen of gewoon eruit stappen en van het leven genieten.
Als ik iets kon cashen voor 1-1.5Mil, dan had ik 75% gecashted, rest in crypto laten en lekker me leven lijden zonder stress. Zou echt niet gaan wachten op 10Miljoen...
Mensen die momenteel €1 miljoen in crypto hebben staan, zijn niet afhankelijk van dat bedrag. Anders waren ze er bij 500k al uitgestapt. Logischerwijs staat het moment van winst nemen vaak in relatie met de hoogte van de rest van je vermogen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wanneer je op sell drukt en de koers daaltQunix schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:08:
Wanneer ben je een whale? meer dan 1000 btc?
Op een vage exchange op een pair met een dun orderbook kan iedereen een Whale zijnPilatuS schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:10:
[...]
Als je op marketsell drukt en er echt iets gebeurt
het is al een wonder dat bitcoin boven 200 gingJumpiefox schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:07:
Steeds meer whale alerts..denk dat veel mensen zoiets hebben van lekker me miljoenen cashen nu het nog zo hoog steeds en lager weer inkopen of gewoon eruit stappen en van het leven genieten.
Ik kijk het nog even aan, de pagina's staan wel open om op sell te drukken hoor, maar beetje afhankelijk hoe BTC zich gaat gedragen nuAMARONE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:13:
Maar voor vanavond.. Gaan jullie in Fiat of blijf je lekker zitten en zie je het morgen wel?
Als je op Binance 10k dollar van een laag volume shitcoin verkoopt gebeurt er ook wel iets. Een echte whale ben je als je op Coinbase BTC verkoopt en op Binance gaat BTC met 1k omlaagpaul-s83 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:11:
[...]
Op een vage exchange op een pair met een dun orderbook kan iedereen een Whale zijn
Hodl bags worden gehodld. De trade bag zit in fiat en zie ik morgen wel weer..of vanacht als ik nog wakker ben. Wat buy orders uit staan voor alt coins die net wat hoger zijn de laagste koers de vorige daling. Misschien cancel ik dat en buy order voor bitcoin..keuzes keuzes hehe.AMARONE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:13:
Maar voor vanavond.. Gaan jullie in Fiat of blijf je lekker zitten en zie je het morgen wel?
door weak hands verloor ik 16KTominatie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:13:
krijg wel een beetje zwakke handjes van dit gerommel in de markt.
💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤 2189.53 #BTC (105,569,298 USD) was just moved from an inactive address (last used 7 years ago)!https://t.co/75kcgxWQMs
— Whale Alert (@whale_alert) 24 februari 2021
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Voor alsnog lijkt het niet naar een exchange te gaan, gelukkig
500 stuks zal ook wel het een en ander in beweging brengen denk, maar geen idee vanaf hoeveel je daadwerkelijk iets ziet.Qunix schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:17:
Koersmanipulatie, maar vanaf wanneer is dat? Inbreng van 1000 BTC in orderboek? Ik heb echt geen idee.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!