Nog ietsjes zakken en ik koop bij. Nu nog steeds te hoog.
Zoals al vermeld heb ik ze gestaked via Yoroi. Als je een pool delegate komt de beloning dan automatisch of moet je hiervoor zelf iets doen?Oli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:14:
[...]
Oeps, fout gelezen dan. Goed om te horen dat je ADA hebt ingeslagen. Niet vergeten te staken en voten he. Scheelt toch weer wat tokens in je wallet
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Koersmanipulatie zie ik meer als een langere termijn iets. 1000 BTC verkopen zal de boel wel wat omlaag drukken, maar dat gaat niet het verschil zijn op langere termijn. Ook met 10k BTC ga je niet een bullmarket naar een bearmarket krijgen.Qunix schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:17:
Koersmanipulatie, maar vanaf wanneer is dat? Inbreng van 1000 BTC in orderboek? Ik heb echt geen idee.
Verder geloof ik niet echt in manipulatie op laag volume shitcoins na. Wil je BTC echt manipuleren op iets meer dan een korte short moet je achterlijk veel geld hebben of samenspannen met genoeg mensen om effectief achterlijk veel geld te hebben. Tuurlijk Elon weet wel moves voor elkaar te krijgen, maar zelfs hij gaat de koers niet op langere termijn laten stijgen of dalen. De markt doet op de langere termijn toch wel wat de meeste mensen doen, zowel whales als alle kleine visjes samen. Dan kan je met 100 miljoen aankomen en even een dikke short cashen, maar de koers over de komende weken ga je ook met dat bedrag niet veranderen.
Hoop btc naar coinbase. Ik zet een buy order op 34k neer
Ik was er redelijk op tijd uit voor de grote dip maandag en had alles in fiat. Nieuwe buy orders gezet maar allemaal iets te hebberig net te laag. Ik blijf dat toch erg moeilijk vinden wanneer weer te kopen. Maar ja als t makkelijk was......
[ Voor 6% gewijzigd door bukkum op 24-02-2021 23:23 ]
Definieer 'te hoog'.Qunix schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:20:
Nog ietsjes zakken en ik koop bij. Nu nog steeds te hoog.
35k tot 41k kan nog getest worden. Als hij daar komt koop ik wat bij.
Het duurt 4 epochs (~20 dagen) voordat de beloningen in je wallet staan. Vanaf dat moment krijg je iedere 5 dagen automatisch de belongingen gestortBjorn180179 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:21:
[...]
Zoals al vermeld heb ik ze gestaked via Yoroi. Als je een pool delegate komt de beloning dan automatisch of moet je hiervoor zelf iets doen?
Zie allerlei berichten voorbijkomen dat we gaan dippen.. whales verplaatsen btc, maar ondertussen kleurt alles weer groen. Lekker duidelijk weer..
Zero.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Nou echt groen wil ik het nog niet noemen hoor, kan nog alle kanten opPelox schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:38:
Zie allerlei berichten voorbijkomen dat we gaan dippen.. whales verplaatsen btc, maar ondertussen kleurt alles weer groen. Lekker duidelijk weer..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja je weet het nooit he..op dit soort momenten gewoon de koers in de gaten houden anders gewoon lekker laten. Op whale alerts zag je veel btc verplaats worden maar ook veel usdt naar exchanges verplaatst worden....meer dan wat je aan de verkopen van die btc had gekregen. Dus wie weet joh..grafiekjes je beste vriend.Pelox schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:38:
The first casualty in war is always the truth...
Hele dag niet bezig geweest met crypto en ik lees hier wat bearish sentiment.. Ik de prijs checken, staat nog op rond de 49k.
Niks aan het handje toch? Waarom al die paniek, of mis ik iets? Hier en daar wat uitverkoop, mooi toch.
Niks aan het handje toch? Waarom al die paniek, of mis ik iets? Hier en daar wat uitverkoop, mooi toch.
Nog wat nieuws: https://www.arabianbusine...oin-investment-in-history
Gast gaat ff een titanic amount aan btc kopen blijkbaar.
The first casualty in war is always the truth...
Ik begin zo langzamerhand te denken dat we met zijn allen maar wat roepen. Het kan vriezen, het kan dooien.
²

:{ ²
Kees PrinsBansheeBoy schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:42:
Ik begin zo langzamerhand te denken dat we met zijn allen maar wat roepen. Het kan vriezen, het kan dooien.²
Dank voor je uitleg. Dan hoef ik daar de komende 3 weken niet naar te kijkenOli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:38:
[...]
Het duurt 4 epochs (~20 dagen) voordat de beloningen in je wallet staan. Vanaf dat moment krijg je iedere 5 dagen automatisch de belongingen gestort
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Goed offtopic. Herman Finkers: "Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zouden het wel rooienBansheeBoy schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:42:
Ik begin zo langzamerhand te denken dat we met zijn allen maar wat roepen. Het kan vriezen, het kan dooien.²
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zaten mooi te klooien
Zijn in een wak gereden, volledig overleden
Zo heb je ’t over Friezen, zo heb je ’t over dooien"
Dat nieuws is PAS 4 dagen oudJumpiefox schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:42:

We gaan langzaam omhoog....time to sleep dan maar...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Steeds sneller omhoog.. snel slapen! Morgen staan we weer lekker boven de 55k!zwembroek schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 00:03:
We gaan langzaam omhoog....time to sleep dan maar...
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 25-02-2021 00:07 ]
Zero.
Toch nog even kijken
Als je genoeg van B hebt volgt A vanzelf.
Als je vriendin alleen nog maar bovenop wil.Qunix schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:08:
Wanneer ben je een whale?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En rekt ben je na het slikken van een blauwe pil.Richh schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 00:11:
[...]
Als je vriendin alleen nog maar bovenop wil.
Ach ja, dat gaat er in een paar minuten doorheen met de huidige volumes
Maarehh... hoe kijk jij hier tegenaan? Ik vind het toch wel lastig om in te schatten hoeveel Bitcoin je op de markt moet pleuren om de koers te laten vallen.
Nog buiten het gegeven dat ook dit soort accounts geen belang hebben bij een dalende koers.
#wishfullthinking - misschien is het wel een sell aan Greyscale oid, gewoon onchain ipv on exchange
Van hetzelfde...morgen alles groen ofzo...AMARONE schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 00:15:
[Afbeelding]
Glas hopium erin en we zien het morgen weer. Houden jullie die aziaten weg van de sell knoppen?
50k is back! 
Long gesloten op 2% winst maar er zat meer in zo te zien

[ Voor 68% gewijzigd door Richh op 25-02-2021 01:45 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Gisteren ook, ik vind het er nog steeds maar labiel aanvoelen.dit kan wel eens een paar dagen zo doorgaan. Van 50 naar 46 heen en weer bouncenRichh schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 01:24:
50k is back!
Dank je wel voor de informatie (wordt gewaardeerd, geldt ook voor @Verwijderd)DAMAGE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:44:
@Crawl NL een goed trading boek is Naked Forex. Kun je wel op Amazon vinden. Gaat niet over crypto of zo, maar dus over Forex. Daar leer je prijsactie begrijpen en 'naakt' traden dus puur op prijsactie en zonder indicatoren. Dit omdat indicatoren ook hun informatie uit de prijs halen en als je die dus gebruikt je altijd een soort 'lag' hebt. Je kunt dan veel beter zelf leren hoe je de prijsactie kun lezen. Op basis van levels traden etc. Dat kun je allemaal uit dat boek halen.
Er is overigens ook zat te vinden op Youtube hierover, maar er zijn ook een boel die onzin verkopen dus je moet heel erg voorzichtig zijn met wat je op Youtube kijkt. Het is allemaal niet zo moeilijk. Houd het simpel. Dan komt het vanzelf!
Daar gaat dus mijn eerste winst naar toe
Stapje voor stapje.
Daar staat niet dat hij het gaat kopen, alleen dat hij het toezegt. Dat kan betekenen dat hij het al heeft, of dat hij het bedrag in USD even in bitcoin omrekent om het thema te versterken.Jumpiefox schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:42:
En ja, het kan ook zijn dat ze het gaan kopen en dan versturen naar Miami. Maar dat lijkt me een beetje omslachtig....
Kan zelfs betekeken dat hij het heeft, gaat verkopen, en de fiat gaat investeren. (maar dat denk ik niet)deppenboks schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 07:42:
[...]
Daar staat niet dat hij het gaat kopen, alleen dat hij het toezegt. Dat kan betekenen dat hij het al heeft, of dat hij het bedrag in USD even in bitcoin omrekent om het thema te versterken.
En ja, het kan ook zijn dat ze het gaan kopen en dan versturen naar Miami. Maar dat lijkt me een beetje omslachtig....
interessante video, maar geruststellen dat we dus richting 37k kunnen gaan?
Nee.mannowlahn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:36:
[...]
/f/image/2wEkKNRnggUDCWxPnyzyXDNj.png?f=fotoalbum_large)
Lijkt me wel, al blijft het lastig in te schatten. Zo ben ik 3 jaar geleden vol voor redcoin gegaan. Bijna op zijn top gekocht, maar die zie ik nooit meer recoveren 😅mannowlahn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:36:
[...]
dat kwam idd later als de V break out komt. Maar ik heb ook het gevoel dat we nog niet ver genoeg gedipped hebben.
Hij heeft het overigens wel over 37K/38K hoor. Hij heeft het ook veel over zichzelf, trouwens. Maar ik denk dat we nog wel even een goeie dip moeten zien om hier in z'n geheel uit te komen.
Of het was een early miner die ineens bedacht dat ie nog een paar BTC had staan ergens, na lang zoeken toch de inlog gegevens gevonden die hij ergens op een bierviltje had geschrevenRichh schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 00:17:
[...]
Ach ja, dat gaat er in een paar minuten doorheen met de huidige volumes
Maarehh... hoe kijk jij hier tegenaan? Ik vind het toch wel lastig om in te schatten hoeveel Bitcoin je op de markt moet pleuren om de koers te laten vallen.
Nog buiten het gegeven dat ook dit soort accounts geen belang hebben bij een dalende koers.
#wishfullthinking - misschien is het wel een sell aan Greyscale oid, gewoon onchain ipv on exchangegunstig voor de langdure hodler (want alles verkopen zonder koersdrop), gunstig voor greyscale (want de hodl pot blijft wat waard).
Nu heeft ie niet 1 maar 5 Lambo's en een huis in Monaco met eigen helicopter platform en 5 badkamers
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dat er nog teruggetest moet worden lijkt me wel duidelijk. Maar wanneer gaat dat gebeuren, dat is interessant 
Nou, nu lijkt me wel een mooi moment dan maar
Nou, nu lijkt me wel een mooi moment dan maar
[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 25-02-2021 09:24 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wanneer je hier met je muis over de grafiek beweegt kun je zien wat voor volumes er per 5 min. zijn verhandeld. Bij de strepen naar beneden krijg je dan een beetje beeld van wat er nodig is.Richh schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 00:17:
[...]
http://bitcointicker.co/stamp/btc/usd/3days/
Maar dat is dus per exchange. De ene exchange heeft meer volume nodig dan de ander, lijkt het. En exchanges onderling kennen ook weer arbitragehandel, wat dubbelop volume isfRiEtJeSaTe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:15:
[...]
Wanneer je hier met je muis over de grafiek beweegt kun je zien wat voor volumes er per 5 min. zijn verhandeld. Bij de strepen naar beneden krijg je dan een beetje beeld van wat er nodig is.
http://bitcointicker.co/stamp/btc/usd/3days/
Ik heb echt geen idee hoeveel BTC je moet market sell/buy doen om de koers doen te bewegen.
[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 25-02-2021 09:51 ]
Is wat we nu zien niet gewoon normaal in een bullmarket ? Zijn paar weken echt bananas gegaan, vervolgens begin deze week kregen we een drop en nu krijgen we misschien een tijdje sideways movements. Na die periode zou er ... indien we uitgaan van een effectieve bullmarket weer een stijging moeten komen. Ik blijf er in elk geval in geloven
Deze blijft ook mooi.
[YouTube: HOW TO NOT BE A BITCOIN CRYPTOMORON - Dan Peña | Create Quantum Wealth 2020]
[YouTube: HOW TO NOT BE A BITCOIN CRYPTOMORON - Dan Peña | Create Quantum Wealth 2020]
[ Voor 75% gewijzigd door Raaafie op 25-02-2021 10:48 ]
True. Nou ja een ding weet je zeker. Jij en ik gaat het niet lukken.Richh schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:42:
[...]
Maar dat is dus per exchange. De ene exchange heeft meer volume nodig dan de ander, lijkt het. En exchanges onderling kennen ook weer arbitragehandel, wat dubbelop volume is
Zeer bescheiden bedrag in ERGO gestopt, kan wel eens naar de maan gaan binnenkort. Schijnt na de hardfork van ADA hard te kunnen gaan en kan ook worden opgenomen in de YOROI wallet.
Getver, heb last van greed. Telkens als ik boven de Sell knop hang click ik niet, "Nog een procent puntje, kom op!", maar helaas, -3% in de volgende minuut
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:59:
[...]
True. Nou ja een ding weet je zeker. Jij en ik gaat het niet lukken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bm8gqRXL8NQsnK4q3W0smOV4.jpg?f=user_large)
Vanochtend een margin sell gedaan van bitcoin op 50499, voorlopig ben ik happy =). Hij mag nog wel dieper zakken nu.
Heeft Binance ook prijs alerts met geluid trouwens? Alleen die tekstnotificaties mis ik wel eens namelijk.
Heeft Binance ook prijs alerts met geluid trouwens? Alleen die tekstnotificaties mis ik wel eens namelijk.
Had ik ook maar direct verkocht vanmorgen.. het gaat weer top deze ochtend. Altjes, sorry ik bedoel ultra shitcoins, staan weer heel dik in de min tov gisteren zelfs..mjjveldt schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:18:
Vanochtend een margin sell gedaan van bitcoin op 50499, voorlopig ben ik happy =). Hij mag nog wel dieper zakken nu.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 25-02-2021 10:25 ]
Zero.
Wat zal jij snachts lekker slapen...wat een timing om je winst te pakken zeg.
Volgens mij is ie ze eerst aan het verkopen, om ze dan zometeen weer terug te kopen

Kerel weet volgens mij exact wat hij doet.. En kijkt waarschijnlijk met een glimlach toe wanneer er correcties komen van 20% en meer om bij te kopenRichh schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:29:
[...]
Volgens mij is ie ze eerst aan het verkopen, om ze dan zometeen weer terug te kopen
Ik heb het vannacht laten staan en vanochtend er uit gegaan. Beetje verlies goed gemaakt vannacht en ik dacht niet te hebberig zijn. Als ik elke nacht 100 euro verdien dan teken ik ervoor. Maar ik vertrouw het ook niet meer. Ik stap ook weer pas in als de markt iets rustiger wordt. Het was idd een daling van niks maar iedereen is zo zenuwachtig as fuck. Ik spring wel weer in als het weer groene candles all over is. Liever wat winst mislopen dan meer verlies pakken.mjjveldt schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:18:
Zo denkt dus een groot deel van de markt en daarom is alles zo volatielzwembroek schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:32:
[...]
Het was idd een daling van niks maar iedereen is zo zenuwachtig as fuck. Ik spring wel weer in als het weer groene candles all over is. Liever wat winst mislopen dan meer verlies pakken.
En dat maakt het meteen lastig. Gaat hij nou nog verder corrigeren en is het slim nu even uit te stappen, of gaat het straks weer omhoog en loop je die stijging mis als je nu uitstapt.Raaafie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:35:
[...]
Zo denkt dus een groot deel van de markt en daarom is alles zo volatiel
Verwijderd
Ach, inleg en winst eruit is wel fijn maar lange termijn zal het vast worden: 'had ik maar...'zwembroek schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Wat zal jij snachts lekker slapen...wat een timing om je winst te pakken zeg.
200k soon.
Had ik maar alles verkocht bij 50k..Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:40:
[...]
Ach, inleg en winst eruit is wel fijn maar lange termijn zal het vast worden: 'had ik maar...'
200k soon.
Zero.
Heb ik ook hoor.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:40:
[...]
Ach, inleg en winst eruit is wel fijn maar lange termijn zal het vast worden: 'had ik maar...'
200k soon.
Ik heb mijn inleg eruit, maar die leg ik er ook zo weer in in een dal.
Heb net alle posities geliquideerd naar USDT die op de exchange staan op REN en CAKE na. Die flufjes kunnen blijven.
Vanavond even op nieuw beginnen te bedenken.
Ja joh, je kan er toch niet zoveel mee. Met Bitcoin dan, veel meer usecase in sommige alts.mannowlahn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:36:
[...]
Maar ik ben hier natuurlijk alleen voor het speculeren en meer fiat te genereren.
Totdat je op genoeg plekken met crypto kan betalen.
Is het bij Binance mogelijk om een order te plaatsen die af gaat bij een bepaalde waarde, en dan verkoopt tegen marktprijs? Zo ja, zit er een tijdslimiet op deze order of kun je deze eeuwig laten staan? En kun je de order ook automatisch mee laten groeien met de huidige prijs? (bijv. 10% van hoogste punt)
Eerst zat ik ook te denken hey die correctie lijkt op de vorige, en toen ging een alarmbel af alle vorige keren dat ik anticipeerde op gelijk gedrag zonder inhoudelijke onderbouwing koste dat geld ging ik de mist in. Maar ach onderbouwing en crypto alle redelijkheid op een stokje die crypto markt muhahahaYES schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:36:
[...]
En dat maakt het meteen lastig. Gaat hij nou nog verder corrigeren en is het slim nu even uit te stappen, of gaat het straks weer omhoog en loop je die stijging mis als je nu uitstapt.
Dooie bedoeling is het wel, behalve Ftm die is echt bizar hard gegaan. X14 in een maandje, heeft iemand dat bootje nog gepakt?
[vidjeo].....[/vidjeo]Raaafie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:57:
Deze blijft ook mooi.
YouTube: HOW TO NOT BE A BITCOIN CRYPTOMORON
Edit: Hoe embed ik nou een YT video hier?
Tsja en eigenlijk als je naar het hele plaatje kijkt zou het nergens voor nodig moeten zijn. Met het nieuwe Institutional geld zou het toch wat stabieler moeten zijn. Ook zouden we nog maar op de helft van de cyclus moeten zitten. Heel veel alts hebben nog lang niet hun all time high bereikt. Maar zoom je weer uit dan kan je ook zien dat heel veel alts alweer +1000% zijn gegaan. Wat verwacht je eigenlijk nog meer dan? Maar goed ik was weer vrij laat van de partij zoals ook in 2018 het geval was. Ik stond binnen een paar weken op 2000 plus winst en dat is nu allemaal al weer verdwenen. En dat is ook grotendeels mijn eigen schuld door een slechte trade. Ik zat aardig diep in NEO en Vechain maar een poging om deze te vermeerderen is finaal mislukt. En ik weet dat je nooit naar aantallen van muntjes moet kijken, maar ik ben daar te autistisch voor dat ik minder kan terugkopen. Dan wil ik dat weer goed proberen te maken en daar gaat het mis. Dikke Noob acties haha. Maar stel dat de hele boel weer in elkaar pleurt dan ga ik ook elke maand goedkoop muntjes inslaan tot aan de next bullrun. Dan zal ik beter voorbereid zijn.Raaafie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:35:
[...]
Zo denkt dus een groot deel van de markt en daarom is alles zo volatiel
Follow the money of fuck the money?Tominatie schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:44:
Dooie bedoeling is het wel, behalve Ftm die is echt bizar hard gegaan. X14 in een maandje, heeft iemand dat bootje nog gepakt?
[vidjeo]https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ[/vidjeo]
Werkt niet
twee opties: spelling is een ding met tags, of je klikt gewoon op het video knopje en voert de url in.Richh schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:46:
[...]
Werkt niet
Ja, het werkt. Sorry voor de repost.
Hout altijd schroefjes over of is zijn kluts kwijt,Firestorm schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:47:
[...]
twee opties: spelling is een ding met tags, of je klikt gewoon op het video knopje en voert de url in.
Dit is ook mijn insteek. Vorige bullrun compleet de plank misgeslagen, hele PF naar de shit. Maar ben al die jaren bij blijven kopen.zwembroek schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:45:
[...]
Tsja en eigenlijk als je naar het hele plaatje kijkt zou het nergens voor nodig moeten zijn. Met het nieuwe Institutional geld zou het toch wat stabieler moeten zijn. Ook zouden we nog maar op de helft van de cyclus moeten zitten. Heel veel alts hebben nog lang niet hun all time high bereikt. Maar zoom je weer uit dan kan je ook zien dat heel veel alts alweer +1000% zijn gegaan. Wat verwacht je eigenlijk nog meer dan? Maar goed ik was weer vrij laat van de partij zoals ook in 2018 het geval was. Ik stond binnen een paar weken op 2000 plus winst en dat is nu allemaal al weer verdwenen. En dat is ook grotendeels mijn eigen schuld door een slechte trade. Ik zat aardig diep in NEO en Vechain maar een poging om deze te vermeerderen is finaal mislukt. En ik weet dat je nooit naar aantallen van muntjes moet kijken, maar ik ben daar te autistisch voor dat ik minder kan terugkopen. Dan wil ik dat weer goed proberen te maken en daar gaat het mis. Dikke Noob acties haha. Maar stel dat de hele boel weer in elkaar pleurt dan ga ik ook elke maand goedkoop muntjes inslaan tot aan de next bullrun. Dan zal ik beter voorbereid zijn.
De echte altcoin run moet nog beginnen
EnderQ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:51:
[...]
Hout altijd schroefjes over of is zijn kluts kwijt,hoe maak je web interpretabele tags zichtbaar in een discussie
code:
1
| [video]...[/video] |
zoiets?
Niet alles zo letterlijk nemen.Richh schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:46:
[...]
Werkt niet
Voor jou mag de “j” eraf. 2x zelfs
Lijm hout ook altijd, wat is het probleem?EnderQ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:51:
[...]
Hout altijd schroefjes over of is zijn kluts kwijt,hoe maak je web interpretabele tags zichtbaar in een discussie
Weet ikelektriekert schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:58:
[...]
Niet alles zo letterlijk nemen.
Voor jou mag de “j” eraf. 2x zelfs
CHZ lijkt weer wat te klimmen en dat zal wel te maken hebben met de introductie van ACM. Ik blijf het toch wel vreemd vinden dat de fan tokens meer waard zijn dan het platform waar ze op draaien. ACM gaat voor $18,- van de hand terwijl CHZ maar wat blijft hangen rond de 5 cent. Is dit gewoon ondergewaardeerd of begint het tijd te worden om CHZ uit de PF te gooien...
Wel een ATH in USD trouwens....
Wel een ATH in USD trouwens....
[ Voor 4% gewijzigd door jvp op 25-02-2021 11:03 ]
Niemand?fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:43:
Is het bij Binance mogelijk om een order te plaatsen die af gaat bij een bepaalde waarde, en dan verkoopt tegen marktprijs? Zo ja, zit er een tijdslimiet op deze order of kun je deze eeuwig laten staan? En kun je de order ook automatisch mee laten groeien met de huidige prijs? (bijv. 10% van hoogste punt)

Dat eerste is een stop limit order denk ik?fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:43:
Dat 2de kan niet zonder dat je dat zelf doet dmv bijv de API van Binance, dan ga je dus periodiek (kan elke minuut bij wijze van) je order cancelen en nieuwer orders plaatsen aan de hand van de koers op dat moment. Als developer geen rocket sience, maar als je dat niet kan is het wel erg lastig.
[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 25-02-2021 11:07 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Is dat niet gewoon een trailing stop order?
https://www.binance.com/e...0033779452-Types-of-Order
Mijn eerste post hier.
Volgens mij heet dat een "Trailing stop order"
Een googletje bracht mij hier:
https://www.binance.com/nl/support/faq/360042299292
Ik gebruik zelf geen Binance, maar dit lijkt me een goed beginpunt om het zelf verder te onderzoeken
Donders! Daar lijkt het wel op: https://www.binance.com/en/support/faq/360042299292mjjveldt schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:09:
Ik zal wel een andere (binance) app hebben maar ik zie het nergens staan...mjjveldt schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:09:
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Dat is hem.mjjveldt schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:09:
Thanks.
Via de api zou dat moeten kunnen lijkt me, misschien even op GitHub kijken of iemand iets geschreven heeft voor repeated scheduled trading with moving target price oid let wel op de betrouwbaarheid veiligheid van de code etc.
Ah bestaat dus al. Trailing order
[ Voor 4% gewijzigd door EnderQ op 25-02-2021 11:13 ]
Wil je er over praten? Ga dan naar Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #3jvp schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:05:
[...]
Als dit bestaat ga ik mij dom voelen! Dan had ik heeeeel veeel geld kunnen verdienen.
Wil je er over kleien? Blijf dan hier
Ondertussen blijft de DXY index maar dalen (zwakke dollar).. In theorie zou dit goed moeten zijn voor de BTC prijs
Volgens mijn is dit order type inderdaad niet beschikbaar op de spot-market. Tegelijkertijd, met de shakeoutdumps zou het geen verschil moeten maken qua winst. Je order wordt getriggerd, je verkoopt, en de prijs bounced daarna harder omhoog. - Weg profit.watercoolertje schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:11:
[...]
Ik zal wel een andere (binance) app hebben maar ik zie het nergens staan...
Ja ik zou het ook niet aanraden, maar ik zit idd spot only te kijkenmjjveldt schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:19:
[...]
Volgens mijn is dit order type inderdaad niet beschikbaar op de spot-market. Tegelijkertijd, met de shakeoutdumps zou het geen verschil moeten maken qua winst. Je order wordt getriggerd, je verkoopt, en de prijs bounced daarna harder omhoog. - Weg profit.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!