we only make way for the man who boldly pushes past us
Nu ben ik niet rekt maar de lambo is een patatje Mayo...
AMARONE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 19:59:
Lief dagboek, vanavond wil ik graag naar de mmaan met btc omdat ik als noob nog kocht op 47k euro.
Nu ben ik niet rekt maar de lambo is een patatje Mayo...
:strip_exif()/f/image/McNZ4fUKStHvkvsgga0RNLjw.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag ff lekker de (denkbeeldige) middelvinger opgestoken naar de baas en gaan fietsen. Was schijnbaar niet de enige.
Heb ik nog iets gemist? Alles in m'n pf staat nog op precies dezelfde waarde als vanmorgen.
Snorkels?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Het dagboek van kapitein Ortega is ook op de zeebodem teruggevonden.
Was een crypto vakantie dag vandaag. Als het niet minimaal 9% omhoog is op één dag, het vermelden niet waardYpuh schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:02:
Heb ik nog iets gemist? Alles in m'n pf staat nog op precies dezelfde waarde als vanmorgen.
Btc stelt me ook aardig teleur trouwens.. gekocht op 41.3k€ maar hij is er nog amper meer boven geweest
[ Voor 37% gewijzigd door Khaelos op 24-02-2021 20:09 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dat is de eerste keer dat ik iemand hoor zeggen dat ie ADA voor de short-term heeftDutchCrownNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 19:42:
[...]
Mijn ETH heb ik omgezet naar ADA voor de short-term i.v.m. aanstaande upgrades/aankondigingen.
Voor long-term heb ik mijn BTC
Ik zit nu met een groot aandeel in REN. Deze is nog niet hersteld na afgelopen dagen en was daarvoor goed op stoom. Iemand anders had deze tip laatst ook en toen was ik eigenlijk net te laat. Nu staat ie weer op het niveau als voor die run.FiXeL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 19:55:
[...]
Beetje zoals ik nu over Ravencoin denk atm... Heeft ff een piek gehad, doet nu niet zoveel totdat maybe de bitcoin weer eens flink gaat stijgen... Magoed, ben wat dat betreft wel wat groen met betrekking tot crypto, dus deze opmerking kan geen waarde aan gehecht worden.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Omdat ik een volle zak gekocht heb op 100 dollar. Nog een halve zak over inmiddels.roflexx schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:08:
Waarom hebben zoveel mensen hier ETH? Ik zie die koers amper iets doen laatste weken.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 24-02-2021 20:10 ]
Zero.
Eens tegelijkertijd als sharding live gaat verhoogd de throughput met 100x geloof ik. En met mijn geluk is dat direct nadat ik uit mijn ethereum ben gestaptroflexx schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:08:
Waarom hebben zoveel mensen hier ETH? Ik zie die koers amper iets doen laatste weken.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubehttps://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik heb enkel mijn ETH omgezet voor de short-term, de rest van de rugzakken met ADA zijn long-termOli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:09:
[...]
Dat is de eerste keer dat ik iemand hoor zeggen dat ie ADA voor de short-term heeftJuist de lange termijn ziet er goed uit voor Cardano.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Valt toch wel mee. GRT was toch aardig diep gezakt en zit nu weer tegen de 2usd aan.Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:07:
Heeft iemand een idee waarom the graph (GRT) niet mee terug omhoog gaan net zoals de rest..?
Btc stelt me ook aardig teleur trouwens.. gekocht op 41.3k€ maar hij is er nog amper meer boven geweest
Oeps, fout gelezen dan. Goed om te horen dat je ADA hebt ingeslagen. Niet vergeten te staken en voten he. Scheelt toch weer wat tokens in je walletDutchCrownNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:12:
[...]
Ik heb enkel mijn ETH omgezet voor de short-term, de rest van de rugzakken met ADA zijn long-term
Je mag niet meer raden wat ze aan het doen zijnOli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:14:
[...]
Oeps, fout gelezen dan. Goed om te horen dat je ADA hebt ingeslagen. Niet vergeten te staken en voten he. Scheelt toch weer wat tokens in je wallet
Je kan je ook afvragen in hoeverre dit allemaal al ingeprijsd is.DutchCrownNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 19:42:
[...]
Mijn ETH heb ik omgezet naar ADA voor de short-term i.v.m. aanstaande upgrades/aankondigingen.
Voor long-term heb ik mijn BTC
Iets met efficient market hypothesis.
[ Voor 5% gewijzigd door Chaes op 24-02-2021 20:17 ]
Daar komen we over 2 uur achterChaes schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:17:
[...]
Je kan je ook afvragen in hoeverre dit allemaal al ingeprijsd is.

Maarrrrrr...... is er naast een slowchat dan wel ruimte voor een serieus topic?
Ach ja het maakt ook geen moer uit! Dan gaan we maar los: MOOOOOO0ON!! LAMBO!!! FIAT!!
Waar kan je ADA staken dan? Ik heb er aardig wat dus misschien wel aantrekkelijk.Oli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:14:
[...]
Oeps, fout gelezen dan. Goed om te horen dat je ADA hebt ingeslagen. Niet vergeten te staken en voten he. Scheelt toch weer wat tokens in je wallet
Tja het blijft een gok, maar dat is heel crypto land.Chaes schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:17:
[...]
Je kan je ook afvragen in hoeverre dit allemaal al ingeprijsd is.
Iets met efficient market hypothesis.
Merk vanzelf wel wat het gaat doen, vooralsnog staat mijn ADA en ADAUP in het groen
Je kunt via de Daedalus of Yoroi wallets een mooie pool uitkiezen en dan je ADA delegaten. Nu ken ik er zelf natuurlijk eentje die erg goed isYES schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:19:
[...]
Waar kan je ADA staken dan? Ik heb er aardig wat dus misschien wel aantrekkelijk.
Oli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:21:
[...]
Nu ken ik er zelf natuurlijk eentje die erg goed is

Deze snap ik niet maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik een groentje ben hier en ook enigszins qua crypto.Oli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:21:
[...]
Nu ken ik er zelf natuurlijk eentje die erg goed is
Ik ga eens kijken naar die wallets en staking pools..
Check zijn onderschrift, hij heeft zelf een stake pool opgezetYES schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:22:
[...]
Deze snap ik niet maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik een groentje ben hier en ook enigszins qua crypto.
Welke wallet gebruik je nu? De Daedalus en Yoroi wallets worden echt gesteund door Cardano zelf. Vooral Daedalus wordt goed bijgehouden en krijgt meestal het snelst de nieuwste functies (zoals staken en voten op projects). Stuur me een DM als je ergens hulp bij nodig hebtYES schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:22:
[...]
Deze snap ik niet maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik een groentje ben hier en ook enigszins qua crypto.
De grap was dat ik zelf een Cardano stake pool beheer.
[ Voor 11% gewijzigd door Oli4- op 24-02-2021 20:25 ]
Ik zou nog even wachten tot liqwid klaar is en daar staken. Lijkt me interessanter na al die hosanna over cake, syrup weet ik wat allemaal.YES schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:19:
[...]
Waar kan je ADA staken dan? Ik heb er aardig wat dus misschien wel aantrekkelijk.
Ze hebben dan first-mover advantage als eerste defi project op cardano.
Maar in de meantime kan je ook wel ergens anders terecht natuurlijk..
[ Voor 7% gewijzigd door WiseGuy! op 24-02-2021 20:25 ]
Wel gevote voor Liqwid toch hè?Oli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:23:
[...]
Welke wallet gebruik je nu? De Daedalus en Yoroi wallets worden echt gesteund door Cardano zelf. Vooral Daedalus wordt goed bijgehouden en krijgt meestal het snelst de nieuwste functies (zoals staken en voten op projects). Stuur me een DM als je ergens hulp bij nodig hebt
De grap was dat ik zelf een Cardano stake pool beheer.
Waarom zou je niet nu al staken? Alle beetjes helpen toch?WiseGuy! schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:24:
[...]
Ik zou nog even wachten tot liqwid klaar is en daar staken. Lijkt me interessanter na al die hosanna over cake, syrup weet ik wat allemaal.
Ze hebben dan first-mover advantage als eerste defi project op cardano.
Maar in de meantime kan je ook wel ergens anders terecht natuurlijk..
TrueOli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:26:
[...]
Waarom zou je niet nu al staken? Alle beetjes helpen toch?
Er gaan weer geruchten dat 2 whales Hooleedamp en misellnow weer zullen toeslaanroflexx schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:23:
Wat denken jullie. Gaan de aziaten vanavond weer dumpen?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dat die gaan dumpen?MrFX schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:27:
[...]
Er gaan weer geruchten dat 2 whales Hooleedamp en misellnow weer zullen toeslaan
Ik stake mijn ADA via Daedalus in een pool die ik volgens mij via adapools.org heb geselecteerd. Waarom is die van jou goed / beter?Oli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:21:
[...]
Je kunt via de Daedalus of Yoroi wallets een mooie pool uitkiezen en dan je ADA delegaten. Nu ken ik er zelf natuurlijk eentje die erg goed is
Mijn onderbuik zegt dat wij weer dump-lings gaan eten vannacht.roflexx schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:23:
Ik denk de Europeanen voor ze gaan slapen..roflexx schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:23:
Zero.
ik zeg dat de Amerikanen het gaan doen voor ontbijtPelox schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:31:
[...]
Ik denk de Europeanen voor ze gaan slapen..
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Ik heb hem gekocht op 1.82€ en het hoogste tot nu toe is 1.62€, terwijl alle andere munten alweer op hun oude prijs voor de 2 doos staanRaaafie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:13:
[...]
Valt toch wel mee. GRT was toch aardig diep gezakt en zit nu weer tegen de 2usd aan.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
ik open die video ik zie comment van mij van 3 jaar geleden ;'pamp iet crab 17Raaafie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 19:41:
Ah nice, een officieel slowchat topic. Hoef ik me niet meer in te houden!
YouTube: SMINEM VS. BOGDANOFF
TIME FLIES SON
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik houd het kort omdat ik verkopen niet zo chique vind. De pool heb ik vooral opgezet omdat ik het leuk vind om de decentralisatie en adoptie van Cardano te steunen.Bananeman schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:29:
[...]
Ik stake mijn ADA via Daedalus in een pool die ik volgens mij via adapools.org heb geselecteerd. Waarom is die van jou goed / beter?
Zodra ik uit de kosten kom wil ik een deel van de opbrengsten doneren aan maatschappelijke projecten (het liefst zelfs inzetten om projecten actief te begeleiden/ steunen). Dat is voor nu toekomstmuziek. Ik wil geen beloftes doen die ik niet kan waarmaken
[ Voor 7% gewijzigd door Oli4- op 24-02-2021 20:48 ]
Ik kan nu best in mijn fiat gaan zitten.. maar wat schieten we daarmee op?roflexx schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:36:
Ik twijfel om in mn fiat te gaan zitten.
Zero.
Zolang het een Panda is!roflexx schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:36:
Wel even ADA aankopen vandaag.roflexx schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:36:
Dan kun je volgend jaar in je Ferrari gaan zitten.
Dit is pertinent niet waar. Het dagboek van kapitein Ortega is namelijk ontdekt in een klooster dat uitkijkt over de zee. Daarnaast is de kapitein zelf nog een keer half-bewusteloos gevonden op het strand met het scheepsjournaal nog in de arm geklemd. Waarschijnlijk gaat het bij scheepsjournaal en dagboek om hetzelfde document - de verteller lijkt me wat onbetrouwbaar ,des te meer omdat half-bewusteloos natuurlijk niet kan, je bent bewusteloos of niet. Maar dat dagboek werd zeker niet op de zeebodem teruggevonden.WiseGuy! schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:03:
[...]
Het dagboek van kapitein Ortega is ook op de zeebodem teruggevonden.
Ik ben er trouwens ook nog steeds niet uit of die wezens nou niet veel groter waren dan zijn duim, of dat die hele onderwaterwereld vol wezens niet veel groter was dan zijn duim. Dat scheelt toch wel flink qua proportie.
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Mijn herinneringen zagen er net even anders uit dan de feitelijkheden. Maar wat maakt het eigenlijk ook uit, niemand geloofde hem toch!Glenn Hoddle schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:40:
[...]
Dit is pertinent niet waar. Het dagboek van kapitein Ortega is namelijk ontdekt in een klooster dat uitkijkt over de zee. Daarnaast is de kapitein zelf nog een keer half-bewusteloos gevonden op het strand met het scheepsjournaal nog in de arm geklemd. Waarschijnlijk gaat het bij scheepsjournaal en dagboek om hetzelfde document - de verteller lijkt me wat onbetrouwbaar ,des te meer omdat half-bewusteloos natuurlijk niet kan, je bent bewusteloos of niet. Maar dat dagboek werd zeker niet op de zeebodem teruggevonden.
Ik ben er trouwens ook nog steeds niet uit of die wezens nou niet veel groter waren dan zijn duim, of dat die hele onderwaterwereld vol wezens niet veel groter was dan zijn duim. Dat scheelt toch wel flink qua proportie.
jvp schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:19:
Slowchat!!!![]()
Maarrrrrr...... is er naast een slowchat dan wel ruimte voor een serieus topic?![]()
Ach ja het maakt ook geen moer uit! Dan gaan we maar los: MOOOOOO0ON!! LAMBO!!! FIAT!!
Let op:
De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
Dit is de officiele wallet. Betrouwbaarder kan haast niet.Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:41:
https://daedaluswallet.io/ is dit wel te vertrouwen zo'n open source wallet?
Eindelijk eens pertinente vragen en opmerkingen!Glenn Hoddle schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:40:
[...]
Dit is pertinent niet waar. Het dagboek van kapitein Ortega is namelijk ontdekt in een klooster dat uitkijkt over de zee. Daarnaast is de kapitein zelf nog een keer half-bewusteloos gevonden op het strand met het scheepsjournaal nog in de arm geklemd. Waarschijnlijk gaat het bij scheepsjournaal en dagboek om hetzelfde document - de verteller lijkt me wat onbetrouwbaar ,des te meer omdat half-bewusteloos natuurlijk niet kan, je bent bewusteloos of niet. Maar dat dagboek werd zeker niet op de zeebodem teruggevonden.
En dan zijn er nog die zeggen dat het slowchzt topic geen niveau heeft
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
JaJedi_Pimp schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:49:
Ik snap het even niet meer, vanaf welke post is het vorige topic afgesplitst?
Vanaf deze post:Jedi_Pimp schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:49:
Taro in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #2"
De eerste.Jedi_Pimp schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:49:
Pertinent onjuist. Daar was het nog 1 topic.
Sorry, ik word 'n beetje flauw van die kwakkelende btc...
[ Voor 45% gewijzigd door Ray_ op 24-02-2021 20:52 ]
Niet alle munten staan weer op hun oude prijs hoor. Zijn er nog genoeg die aardig diep gedropt zijn zoals bv. CAKE. Die was 21usd en is nu 14usd.Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:32:
[...]
Ik heb hem gekocht op 1.82€ en het hoogste tot nu toe is 1.62€, terwijl alle andere munten alweer op hun oude prijs voor de 2 doos staan
GRT was 2.8USD op de top dus je hebt bijna op ATH gekocht. Denk dat je iets meer geduld moet hebben
Vanuit de moderatorspost, de maarschalken!Jedi_Pimp schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:49:
[ Voor 4% gewijzigd door WiseGuy! op 24-02-2021 20:51 ]
alright, maar het lastige is natuurlijk wel dat als ik mijn ada naar daar verplaats ik ze niet als sellorder kan zetten voor als ada moon gaat of wel?Oli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:49:
[...]
Dit is de officiele wallet. Betrouwbaarder kan haast niet.
Nee, maar hoezo verkopen?! Het is nog geen 2025! Ik verkoop ze pas als Elon een stakepool op Mars heeft neergezet.Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:51:
[...]
alright, maar het lastige is natuurlijk wel dat als ik mijn ada naar daar verplaats ik ze niet als sellorder kan zetten voor als ada moon gaat of wel?
[ Voor 9% gewijzigd door WiseGuy! op 24-02-2021 20:52 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
gaat jullie serieus tot 2025 wachten in de hoop dat ada dan 100$ per stuk zijn en jullie miljonair?WiseGuy! schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:52:
[...]
Nee, maar hoezo verkopen?! Het is nog geen 2025!
of ik het niet ook gewoon slim om af en toe een beetje af te romen om iig mijn initiële inleg er uit te halen in case of bearmarkt?
ik kan trouwens niet op die daedalus, krijg deze melding "
We're working on a new version of Daedalus normal right now. Please check back soon!"
[ Voor 15% gewijzigd door Khaelos op 24-02-2021 20:54 ]
Nog niet nee. Dit staat wel op de planning geloof ik (net zoals de ondersteuning voor andere tokens zoals BTC en ETH). Yoroi (de andere wallet) heeft echt net mogelijkheden gekregen om te kopen/ verkopen via de wallet geloof ik. Ik gebruik die wallet niet dus kan het niet checken voor je.Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:51:
[...]
alright, maar het lastige is natuurlijk wel dat als ik mijn ada naar daar verplaats ik ze niet als sellorder kan zetten voor als ada moon gaat of wel?
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 24-02-2021 20:58 ]
Ik heb vertrouwen in de long-term. $ 100 zie ik persoonlijk niet gebeuren, maar dat zou wat zijn zeg! Ik stap er in ieder geval niet uit de komende jaren. Het geld wat erin zit heb ik toch niet nodig.Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:53:
[...]
gaat jullie serieus tot 2025 wachten in de hoop dat ada dan 100$ per stuk zijn en jullie miljonair?![]()
of ik het niet ook gewoon slim om af en toe een beetje af te romen om iig mijn initiële inleg er uit te halen in case of bearmarkt?
ik kan trouwens niet op die daedalus, krijg deze melding "
We're working on a new version of Daedalus normal right now. Please check back soon!"
Welke versie van de wallet heb je? 3.3.1#16693 is the latest en greatest.
Klinkt ook wel als een gekke melding trouwens. Heb je wel van de officiële site gedownload?
[ Voor 5% gewijzigd door WiseGuy! op 24-02-2021 21:04 ]
Sowieso zijn meer pools beter. Probleem dat ADA momenteel enorm heeft is dat er veel pools door de zelfde mensen beheerd worden. Sommige zijn er super eerlijk en open in dat ze meerdere pools runnen en andere geven ze opzettelijk totaal andere namen. Blijft beetje een crypto probleem, dat centraliserenOli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:35:
[...]
Ik houd het kort omdat ik verkopen niet zo chique vind. De pool heb ik vooral opgezet omdat ik het leuk vind om de decentralisatie en adoptie van Cardano te steunen.
Zodra ik uit de kosten kom wil ik een deel van de opbrengsten doneren aan maatschappelijke projecten (het liefst zelfs inzetten om projecten actief te begeleiden/ steunen). Dat is voor nu toekomstmuziek. Ik wil geen beloftes doen die ik niet kan waarmaken
Bekijk op YouTubeBITCOIN is FIXED SUPPLY............ MOney printer goes BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 24-02-2021 21:12 ]
jep kijk maarWiseGuy! schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:01:
[...]
Ik heb vertrouwen in de long-term. $ 100 zie ik persoonlijk niet gebeuren, maar dat zou wat zijn zeg! Ik stap er in ieder geval niet uit de komende jaren. Het geld wat erin zit heb ik toch niet nodig.
Welke versie van de wallet heb je? 3.3.1#16693 is the latest en greatest.
Klinkt ook wel als een gekke melding trouwens. Heb je wel van de officiële site gedownload?
https://daedaluswallet.io/en/download/
maar is er iets van een S2F van ada ofzo?
https://frbservices.org/app/status/serviceStatus.do
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Het is inderdaad niet perfect. Wat mij stoort is dat partijen als Binance tig pools opstarten en de ADA van klanten staken zonder dat zij het weten (nog niet gesproken over het uitzetten van handelen in ADA als de epoch wisseling er bijna is). Lekker achter de rug om. Echt klantgerichtgraceful schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:04:
[...]
Sowieso zijn meer pools beter. Probleem dat ADA momenteel enorm heeft is dat er veel pools door de zelfde mensen beheerd worden. Sommige zijn er super eerlijk en open in dat ze meerdere pools runnen en andere geven ze opzettelijk totaal andere namen. Blijft beetje een crypto probleem, dat centraliseren
Dat stinkt idd behoorlijk ja...Oli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:08:
[...]
Het is inderdaad niet perfect. Wat mij stoort is dat partijen als Binance tig pools opstarten en de ADA van klanten staken zonder dat zij het weten (nog niet gesproken over het uitzetten van handelen in ADA als de epoch wisseling er bijna is). Lekker achter de rug om. Echt klantgericht
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
wat krijg je eigenlijk terug voor die stake?Bjorn180179 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:11:
Ik heb nu de Ada's gestakes via de Yoroi wallet. Lekker een tijd laten staan en dan zien we wel weer.
ik heb zelf een aantal Polkadot gestake't op binance maar daar krijg je LIT voor terug wat geen reet waard is..

Ik ben begonnen met traden met een klein bedrag om te kijken of ik het traden kan leren.Ypuh schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:59:
Denk dat er vanavond niks gebeurd. Misschien wel een paar dagen niks voor de next big move. Zal wel weer een tweetje of één of andere instantie waar we nog nooit eerder van gehoord hebben die de volgende dip/launch initieert. Had eerlijk gezegd wel verwacht dat de dip van gister wel meer impact zou hebben, maar iedereen lijkt mondjes maat weer terug gekocht te hebben en niemand ge-ragequit.
Helaas had ik de vette pech dat ik dit besloot te doen net voor de bitcoin onderuit ging.
Na al het inlezen wist ik dat het momenteel een risico zou zijn maar zo leer ik direct hoe het ook kan lopen.
Heb momenteel minder in de PF dan ik had ingelegd maar ik zie het momenteel dan ook als leergeld op dit moment. Had er op gerekend dat ik nog wel een aantal fouten ging maken maar ik vind het erg leuk om deze wereld wat beter te leren kennen. Ik hoop dat ik spoedig de 'winst' op een dag wat groter kan maken dan een paar euro
[LTS][MTS][HTS]
Huh?Oli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:08:
[...]
Het is inderdaad niet perfect. Wat mij stoort is dat partijen als Binance tig pools opstarten en de ADA van klanten staken zonder dat zij het weten (nog niet gesproken over het uitzetten van handelen in ADA als de epoch wisseling er bijna is). Lekker achter de rug om. Echt klantgericht
Wat denk je dat je bank achter je rug om doen met jouw euros. Dat verkopen ze 10x aan andere mensen (lening, hypotheek, levensverzekering, etc...). Dat heet volgens mij (voor jou dan met een vies woord) 'verdienmodel'.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik heb mijn DOT op Kraken gestaked, 12% APY.Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:13:
[...]
wat krijg je eigenlijk terug voor die stake?
ik heb zelf een aantal Polkadot gestake't op binance maar daar krijg je LIT voor terug wat geen reet waard is..
Je kunt ook DOT staken voor DOT voor 15 en een beetje% per jaar (voor 30 dagen vastzetten).Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:13:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 24-02-2021 21:17 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Want dat de bank zoiets doet maakt het beter? Los van andere verdienmodellen zoals transactiekosten kun je ook gewoon je klanten laten staken en een kleine marge pakken. Wel zo eerlijk niet?MicroWhale schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:15:
[...]
Huh?
Wat denk je dat je bank achter je rug om doen met jouw euros. Dat verkopen ze 10x aan andere mensen (lening, hypotheek, levensverzekering, etc...). Dat heet volgens mij (voor jou dan met een vies woord) 'verdienmodel'.
Ik denk dat jij 'm in de launchpool hebt zitten dan? Want je kan ook gewoon DOT staken voor ~15% APY met fixed term vanaf 30 dagen meen ik.Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:13:
[...]
Hier precies hetzelfde. Afgelopen week ingestapt, "leergeld" is het inderdaad. Je bent dus niet de enige hahaEmiel1984 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:15:
[...]
Ik ben begonnen met traden met een klein bedrag om te kijken of ik het traden kan leren.
Helaas had ik de vette pech dat ik dit besloot te doen net voor de bitcoin onderuit ging.
Na al het inlezen wist ik dat het momenteel een risico zou zijn maar zo leer ik direct hoe het ook kan lopen.
Heb momenteel minder in de PF dan ik had ingelegd maar ik zie het momenteel dan ook als leergeld op dit moment. Had er op gerekend dat ik nog wel een aantal fouten ging maken maar ik vind het erg leuk om deze wereld wat beter te leren kennen. Ik hoop dat ik spoedig de 'winst' op een dag wat groter kan maken dan een paar euro.

Achtbaantje vandaag.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
ja dat klopt inderdaad.. my bad.. staken beter dan launchpool?sOid schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:17:
[...]
Ik denk dat jij 'm in de launchpool hebt zitten dan? Want je kan ook gewoon DOT staken voor ~15% APY met fixed term vanaf 30 dagen meen ik.
Dat hangt van je doel af natuurlijk. Als je DOT als rendement wilt hebben, kun je dus beter stakenKhaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:18:
[...]
ja dat klopt inderdaad.. my bad.. staken beter dan launchpool?
Dat een ander het doet maakt het niet direct goed/netjes natuurlijk. En dat banken geen zak om haar klanten geeft en vooral geld willen verdienen is al langer duidelijk. Het geld met geld maken snap ik nog wel maar zo ondoorzichtig en achter de rug van je klanten om is wel schimmig hoor.MicroWhale schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:15:
[...]
Huh?
Maar verbaast het me, nee eigenlijk niet. Elke (nieuwe of oude) markt waar geld te verdienen is trekt schimmige praktijken aan
Is al een tijdje uitverkocht hoor..MicroWhale schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:16:
[...]
Je kunt ook DOT staken voor DOT voor 15 en een beetje% per jaar (voor 30 dagen vastzetten).
Verkopers verdienen altijd veel meer aan je dan je denkt. Dus sorry, die discussie ga ik niet beginnen... want dan komt het er uiteindelijk op neer dat de manier waarop momenteel met alle producten ter wereld geld verdiend wordt, ten koste gaat van de koper.Oli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:17:
[...]
Want dat de bank zoiets doet maakt het beter? Los van andere verdienmodellen zoals transactiekosten kun je ook gewoon je klanten laten staken en een kleine marge pakken. Wel zo eerlijk niet?
roflexx schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:13:
Ik voel mezelf echt een protrader vandaag 50% winst gepakt op GAS.
:fill(white):strip_exif()/f/image/3ho35eqbWBcsjbCGFjO4qKwT.png?f=user_large)
als ik daar iets aan wil verdienen ipv het net als mn geld op de bank stil te laten staan, wat is het beste/slimste om te doen?
Maar ik wil meerrrrrrr....!!! 1!!!!
Was dat trouwens een ja of nee... of beiden?

[ Voor 7% gewijzigd door MicroWhale op 24-02-2021 21:29 ]
Het is voor mij ook nog steeds een deceptieGlockner schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 18:17:
Lol, heb tot een minuut geleden altijd gedacht dat Jaapio en Richh moderators van het topic waren![]()
Die T achter je naam kun je dus kopen

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
We shall shortly submit the update proposal for the Mary update to mainnet, ready to take effect via a hard fork combinator event at the border of epoch 251 at 21:44:51 UTC on March 1st 2021
[ Voor 54% gewijzigd door DutchCrownNL op 24-02-2021 21:30 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!