Gek genoeg is er in 2000 al een nummer gemaakt over op de maan aan het strand liggen: YouTube: Einmal Mond und zurück Sportfreunde StillerAli Baba 1001 schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:07:
[...]
En waar Ali Baba random onzin roept. Dat krijg je als je schatkamers gevuld zijn met chipscoins, je steevast aan de hopium lurkt en de babes van Jaapio het hoogtepunt van je leven geworden is.
Maar als we straks coronaproof aan het strand liggen op de maan, dan kijken we elkaar knikkend en lachend aan, want het was het allemaal waard
WhySoSerious schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:11:
[...]
Mja, ik zelf speel met 750 BTC en komt inderdaad wel goed allemaal. Begin me wel een beetje te storen aan al die diarree aan shitcoins die langskomen hier. Sterker nog, als ik een user die ik niet moet een bepaalde coin zie shillen wil ik nog wel eens een sellwall opwerpen om de koers juist te drukken.
Scheißemünze
Lekkere winst dan. Wie weet gaat alles nog x10, het kan ook -85% worden. Jij hebt de buit binnen.benchMarc schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:11:
[...]
Ik zat er met iets meer dan 1 BTC aan waarde in, maar vandaag bijna alles de deur uit gedaan (4K winst) en nu nog 3K over in 2 andere coins die ik laat staan.
Heb niet echt heel veel vertrouwen in de toekomst van bijna alle crypto coins die in het lijstje staan. Denk dat dit een type bubbel is zoals de internetbubbel in 2000/2001 en dat er een paar stabiele jongens overblijven tot slot, maar de rest verdwijnt allemaal in het niets.
Plus ik ben er bang voor dat de overheid dit allemaal niet zint op den duur en ze mogelijk bepaalde type (of alle) crypto gaan verbieden. Het is decentraal, de overheid kan er niks van bijdrukken en mensen over de hele wereld kunnen minen en daardoor kunnen mensen in arme werelddelen relatief veel geld verdienen. 2 zaken waar een overheid niet zo heel blij mee gaat zijn, ben ik bang. De volatiliteit, aantal nieuwe shitcoins, aantal mensen dat is begonnen met crypto is ook wel een hint van bubbelgedrag.
Maar goed, het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, dat weet men pas achteraf.
Ik zie niet zo snel de overheid ingrijpen, het is denk ik eerder de standaard cycles die nog voor heftige reacties gaan zorgen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ach over een paar jaar zijn dat ongeveer 2 safemoons.WhySoSerious schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:11:
[...]
Mja, ik zelf speel met 750 BTC en komt inderdaad wel goed allemaal. Begin me wel een beetje te storen aan al die diarree aan shitcoins die langskomen hier. Sterker nog, als ik een user die ik niet moet een bepaalde coin zie shillen wil ik nog wel eens een sellwall opwerpen om de koers juist te drukken.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ja 4K is op zich mooi, maar zo komt die lambo er nietGelukszoekr schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:15:
[...]
Lekkere winst dan. Wie weet gaat alles nog x10, het kan ook -85% worden. Jij hebt de buit binnen.
Ik zie niet zo snel de overheid ingrijpen, het is denk ik eerder de standaard cycles die nog voor heftige reacties gaan zorgen
Tja als ik alles had gehodled had ik nu een heel fors bedrag gehad.. zal hierin niet de enige zijn hier verwacht ik.. hodl is gewoon erg lastig. Tussen januari en maart heb ik voor zo'n 0.5 aan btc waarde verkocht. Mijn inleg en een leuk deel winst opgenomen waarvan een deel over 2 weken op mijn dak ligt in de vorm van 19 zonnepanelen.Gelukszoekr schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:15:
[...]
Lekkere winst dan. Wie weet gaat alles nog x10, het kan ook -85% worden. Jij hebt de buit binnen.
Het restant (60% btc, 30% eth en 10% shit) laat ik zolang mogelijk staan, dat zal lastig worden trouwens.. maar als 1 van mijn coins een hele dikke biem doet gooi ik ze er echt voor 50% uit. Als we weer in een bearmarket komen hodl ik mijn deel btc en eth gewoon verder trouwens, shitcoins vliegen als eerste de deur uit.
Van mij mag alles nog x10 gaan, maar ik betwijfel het.. x2 zou ook al leuk zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 05-04-2021 17:24 ]
Zero.
Op de 4u nu een mooie flatline tegen de MA25 aan. Komt ie daar overheen, dan zie ik 'm wel weer een mooie stijging maken.
Als je met 50k+ zit te traden en 4k winst hebt, gok ik dat je nog niet heel lang bezig bent?benchMarc schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:18:
[...]
Ja 4K is op zich mooi, maar zo komt die lambo er nietIk wil eigenlijk een 20 of 30K ergens lang in vastzetten, maar tegelijkertijd zint die hele volatiliteit en onzekerheid in de cryptomarkt mij ook niet. Maar ik weet er verder ook niks van af. Economie is nooit mijn ding geweest, dus ik moet gewoon mijn muil houden
Voor mij persoonlijk zou 50k echt teveel zijn om mee “te spelen” in deze tijd van de markt.
Ik ben wel benieuwd welke munten je nu nog hebt gehouden? Neem aan iig BTC?
Misschien kan Daniel er iets over zeggen. Dat is toch een van de TA koningen hier.Antifon schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:25:
[...]
Op de 4u nu een mooie flatline tegen de MA25 aan. Komt ie daar overheen, dan zie ik 'm wel weer een mooie stijging maken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zelfde hier. Veel te snel verkocht. Winst is winst, toch zuur als je hierdoor tonnen misloopt.Pelox schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:22:
[...]
Tja als ik alles had gehodled had ik nu een heel fors bedrag gehad.. zal hierin niet de enige zijn hier verwacht ik.. hodl is gewoon erg lastig. Tussen januari en maart heb ik voor zo'n 0.5 aan btc waarde verkocht. Mijn inleg en een leuk deel winst opgenomen waarvan een deel over 2 weken op mijn dak ligt in de vorm van 19 zonnepanelen.
Het restant (60% btc, 30% eth en 10% shit) laat ik zolang mogelijk staan, dat zal lastig worden trouwens.. maar als 1 van mijn coins een hele dikke biem doet gooi ik ze er echt voor 50% uit. Als we weer in een bearmarket komen hodl ik mijn deel btc en eth gewoon verder trouwens, shitcoins vliegen als eerste de deur uit.
Van mij mag alles nog x10 gaan, maar ik betwijfel het.. x2 zou ook al leuk zijn
Ik hodl enkel nog 1 BTC, vast in een contract tegen 6.5% apy. Ik dacht na 4 jaar shitcoins, laat ik eens verstandig doen
Ach, nu maar eens proberen te sparen om over 3 jaar als iedereen crypto al lang weer is vergeten grof in te stappen
Het valt sowieso niet mee.
Voorlopig leven we nog in een wereld waar we met euro "moeten" betalen.
Als ik dan de waarde van de muntjes in usdt zie zakken en daar door minder euros overhoud ga ik ook verkopen.
Ik heb net als velen niet blind vertrouwen in crypto.
Je kunt er leuk mee verdienen maar voorlopig is fiat voor mij belangrijker dan een muntje hodlen voor de tech.
Ik ben momenteel de woonkamer aan het verbouwen. Nieuw plafond en nieuwe vloer.
Mijn leverancier ziet me aankomen: wat wil je heben eth btc of bnb 🤣
Voorlopig leven we nog in een wereld waar we met euro "moeten" betalen.
Als ik dan de waarde van de muntjes in usdt zie zakken en daar door minder euros overhoud ga ik ook verkopen.
Ik heb net als velen niet blind vertrouwen in crypto.
Je kunt er leuk mee verdienen maar voorlopig is fiat voor mij belangrijker dan een muntje hodlen voor de tech.
Ik ben momenteel de woonkamer aan het verbouwen. Nieuw plafond en nieuwe vloer.
Mijn leverancier ziet me aankomen: wat wil je heben eth btc of bnb 🤣
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Klopt, heb mijn eerste kleine trade 21 maart gemaakt. Ik heb nu nog wat BNB en CKB (de laatste kreeg ik een paar van Binance, maar daar heb ik voor de fun ongeveer 1K in gestoken omdat ik nog iets over had waar ik wat mee moest.-Sander- schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:26:
[...]
Als je met 50k+ zit te traden en 4k winst hebt, gok ik dat je nog niet heel lang bezig bent?
Voor mij persoonlijk zou 50k echt teveel zijn om mee “te spelen” in deze tijd van de markt.
Ik ben wel benieuwd welke munten je nu nog hebt gehouden? Neem aan iig BTC?
Ik heb mijn btc en eth op de ledger staan.. durf het niet ergens te parkeren voor wat rente eigenlijk..Gelukszoekr schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:27:
[...]
Zelfde hier. Veel te snel verkocht. Winst is winst, toch zuur als je hierdoor tonnen misloopt.
Ik hodl enkel nog 1 BTC, vast in een contract tegen 6.5% apy. Ik dacht na 4 jaar shitcoins, laat ik eens verstandig doen![]()
Ach, nu maar eens proberen te sparen om over 3 jaar als iedereen crypto al lang weer is vergeten grof in te stappen
En wat is te snel verkocht.. winst is winst en alle bedragen zijn maar virtueel, het zijn pas harde euro's als het op de rekening staat. Ik zie het als de miljoenenjacht koffertjes, als je tevreden bent lekker op die knop drukken.
[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 05-04-2021 17:37 ]
Zero.
Dat snap ik helemaal. De transactie is toch ook best wel spannend.Pelox schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:30:
[...]
Ik heb mijn btc en eth op de ledger staan.. durf het niet ergens te parkeren voor wat rente eigenlijk..
Ik krijg vanwege mij betaalkaart van crypto.com hier 6.5%. Wat voor 1 Bitcoin neerkomt op ongeveer €10 rente per dag. Ik ben dan toch te gierig om dit te laten liggen..
Ik ben 1 feb begonnen met crypto voornamelijk om te leren wat er allemaal nog meer is naast Bitcoin. Als de bullmarket nu voorbij is zou ik alles houden en DCA bijkopen. Ik zit er niet alleen in voor de tech maar probeer wel zo veel mogelijk te leren over de achtergrond van alle coins en wat ze doen. Zo heb ik CRO voor die crypto.com VISA kaart waarmee je 2% korting krijgt op al je creditcard aankopen en gratis Spotify. Ik wist echt niet dat dat kon voordat ik op dit topic kwam. Ook heb ik geprobeerd om CASPER te kopen want ik had nog nooit aan een ICO meegedaan. Heel veel shitcoins zullen niet meer bestaan over 3 jaar maar sommige misschien nog wel.
Momenteel bestaat de pf uit:
KEY, ANKR, GRT, REN, ARK, FIS, BNB, ADA, ALGO, ONE, CAKE, BIFI, CRO, BTC, DODO
Op het verlanglijstje staan nog:
DOT, ETH, STMX, IOTA, LTO, KSM
Momenteel kijk ik welke van mijn pf te veel gestegen zijn en dan room ik een stuk van de winst af en koop ik er coins van mijn verlanglijstje mee. Zo spreid ik zo veel mogelijk en leer ik ook beter hoe de andere coins reageren op de markt. Ik heb ook gekeken naar coins zoals CHZ, NPXS, HOT en WIN maar vond eigenlijk dat ik altijd te laat was met candlechasen. Eigenlijk is mijn pf verbazend stabiel, sommige dagen maar +5%of -5%. Liever dat hij moont natuurlijk maar voor mij ook belangrijk om te begrijpen wat crypto precies allemaal inhoudt.
Wellicht uiteindelijk wel naar een PF van 50% BTC, 15% ETH, 15% ADA en shitcoins maar vooralsnog bevallen mij de afgelopen twee maanden wel. Hopelijk kan ik mij ook vermaken in een bearmarket. Vergeleken met mijn real life aandelenportefeuille (VWRL, VTI) is crypto veel vermakelijker (bv CAKE staken op BEEFY.FINANCE
)
Momenteel kijk ik welke van mijn pf te veel gestegen zijn en dan room ik een stuk van de winst af en koop ik er coins van mijn verlanglijstje mee. Zo spreid ik zo veel mogelijk en leer ik ook beter hoe de andere coins reageren op de markt. Ik heb ook gekeken naar coins zoals CHZ, NPXS, HOT en WIN maar vond eigenlijk dat ik altijd te laat was met candlechasen. Eigenlijk is mijn pf verbazend stabiel, sommige dagen maar +5%of -5%. Liever dat hij moont natuurlijk maar voor mij ook belangrijk om te begrijpen wat crypto precies allemaal inhoudt.
Wellicht uiteindelijk wel naar een PF van 50% BTC, 15% ETH, 15% ADA en shitcoins maar vooralsnog bevallen mij de afgelopen twee maanden wel. Hopelijk kan ik mij ook vermaken in een bearmarket. Vergeleken met mijn real life aandelenportefeuille (VWRL, VTI) is crypto veel vermakelijker (bv CAKE staken op BEEFY.FINANCE

[ Voor 1% gewijzigd door Mighty op 05-04-2021 17:44 . Reden: DODO vergeten... die coin is echt de meest crappy buy ever op $6,5 ]
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Mah, lastig... altcoin season is zo wel in full effect nu bitcoin zijwaarts gaatdedonn schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:11:
Wat denken jullie gaan we 59K+ blijven of dalen
Mijn tip.. probeer als een alt flinke winst heeft in ieder geval een deel om te zetten in btc en of eth. Steeds je alt pf wat verkleinen.. dat zou mijn advies zijn.. ik hodlde ook 18 alts in 2017 en 18.. geen long term succes.Mighty schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:41:
Ik ben 1 feb begonnen met crypto voornamelijk om te leren wat er allemaal nog meer is naast Bitcoin. Als de bullmarket nu voorbij is zou ik alles houden en DCA bijkopen. Ik zit er niet alleen in voor de tech maar probeer wel zo veel mogelijk te leren over de achtergrond van alle coins en wat ze doen. Zo heb ik CRO voor die crypto.com VISA kaart waarmee je 2% korting krijgt op al je creditcard aankopen en gratis Spotify. Ik wist echt niet dat dat kon voordat ik op dit topic kwam. Ook heb ik geprobeerd om CASPER te kopen want ik had nog nooit aan een ICO meegedaan. Heel veel shitcoins zullen niet meer bestaan over 3 jaar maar sommige misschien nog wel.
Wellicht uiteindelijk wel naar een PF van 50% BTC, 15% ETH, 15% ADA en shitcoins maar vooralsnog bevallen mij de afgelopen twee maanden wel. Hopelijk kan ik mij ook vermaken in een bearmarket. Vergeleken met mijn real life aandelenportefeuille (VWRL, VTI) is crypto veel vermakelijker (bv CAKE staken op BEEFY.FINANCE)
Maar vooral dyor.
Zero.
Als je met je ballen in de alts zat in 2017, 2018, waarom verwacht je dan nu geen x10?Pelox schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:48:
[...]
Mijn tip.. probeer als een alt flinke winst heeft in ieder geval een deel om te zetten in btc en of eth. Steeds je alt pf wat verkleinen.. dat zou mijn advies zijn.. ik hodlde ook 18 alts in 2017 en 18.. geen long term succes.
Maar vooral dyor.
Omdat alles al x10 is gegaan. Omdat we weten dat alles net zo makkelijk weer -85% kan gaanStrongArmLance schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:55:
[...]
Als je met je ballen in de alts zat in 2017, 2018, waarom verwacht je dan nu geen x10?
Iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken? Bij withdraw usdt heb je de keuze tussen erc20 en trc20. Erc heeft een fee van 30usdt en trc een fee van 1 usdt . Maar ik zie bij usdt deposit op binance geen trc20, wel bep2 en bep20 maar weet niet of dat werkt?
Ja nou ja, dat is toch echt allemaal vóór altseason gebeurd.Gelukszoekr schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:56:
[...]
Omdat alles al x10 is gegaan. Omdat we weten dat alles net zo makkelijk weer -85% kan gaan
Wat @Gelukszoekr zegt, alles is al dik gegaan.. ik heb in 2017 en 18 mijn pf x15 zien gaan en daarna -90% gepakt.. dat nooit meer.StrongArmLance schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:55:
[...]
Als je met je ballen in de alts zat in 2017, 2018, waarom verwacht je dan nu geen x10?
Ik hoop uiteraard dat we nog x10 of x78 gaan
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 05-04-2021 18:00 ]
Zero.
ADA en BTC zijn zo ongeveer identiek; hun grafieken lijken best veel op elkaar.
beide stable, zit geen beweging in
beide stable, zit geen beweging in

nothing stops this train
What to do.
Ik verwacht dat BTC komende week door de 60k zal gaan en vervolgens in een ruk doorgaat naar 70k. Maar wat betekent dit voor de ALT’s?
Ik verwacht dat BTC komende week door de 60k zal gaan en vervolgens in een ruk doorgaat naar 70k. Maar wat betekent dit voor de ALT’s?
[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-04-2021 18:03 ]
De over gepumpte alts zonder waarde zullen dan wel deels leeglopen. Andere alts zullen btc volgen.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:03:
What to do.
Zero.
En met andere bedoel je dan top 20 CMC zeg maar?Pelox schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:04:
[...]
De over gepumpte alts zonder waarde zullen dan wel deels leeglopen. Andere alts zullen btc volgen.
Nee daar valt geen pijl op te trekken.. weet ik gewoon echt niet..fRiEtJeSaTe schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:07:
[...]
En met andere bedoel je dan top 20 CMC zeg maar?
Zero.
ADA en ETH zullen BTC volgen verwacht ik, misschien DOT, LTC, BCH en LINK ook?Pelox schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:04:
[...]
De over gepumpte alts zonder waarde zullen dan wel deels leeglopen. Andere alts zullen btc volgen.
nothing stops this train
Twijfel om alle ubershitcoins vandaag te verkopen en weer in wat solide coins te stappen. HNT bijv.
Hmmm, interessant product. Mining mbv Proof of Coverage. Met hardware die bestaat!mathiasc schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:29:
weet iemand waarom HNT (helium) zo pumpt? ik heb vermoedelijk weer iets gemist ofzo?
gelukkig heb ik een mooi zakje dankzij iemand hier vanop het forum (de naam ontsnapt me even).
Als ik het goed begrijp stel je met een zelf aan te schaffen radio-ontvanger jouw internetverbinding tba allerlei IoT apparaten. Daarmee verdien je HNT. In Amsterdam staan al diverse doosjes en die verdienen best goed.
Hier mensen daarmee bezig?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dit. Het is inderdaad allemaal al x10 gegaan.Gelukszoekr schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:56:
[...]
Omdat alles al x10 is gegaan. Omdat we weten dat alles net zo makkelijk weer -85% kan gaan
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
En dat is het magische getal?
Ik weet niet wat je precies zei hier, maarehh 56.5k was wel perfect gecalled zo lijkt het nuJedi_Pimp schreef op maandag 5 april 2021 @ 11:55:
verkeerde topic
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee. Kan nu instorten, kan pas na x30 instorten of na x80. Niemand kan dat zeggen.
Belangrijk is om ook winst te pakken zo nu en dan. Te gretig de max winst nastreven kan je behoorlijk duur komen te staan.
ja ik heb dat ook met vlagen dat ik dat shitcoin geshill zo zat ben dat ik gewoon ff paar dagen dit topic niet open. Laatste 3 a 4 dagen heerlijk ff wat anders gedaan.Pelox schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:55:
[...]
Tja wat is relatief weinig.. veel posts vallen ook weg tussen alle nieuwelingen shitcoin shill random pump berichten. Moeilijk te meten zo
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zijn die stimulus checks al binnen?Richh schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:13:
[...]
Ik weet niet wat je precies zei hier, maarehh 56.5k was wel perfect gecalled zo lijkt het nu
Zijn de ETF's al beschikbaar? Een of andere grote bank ging dat per april doen toch?
Moon soon.
Maar goed iedereen die dan wel Bitcoin en ETH koopt, die kan natuurlijk ook patsboem -85% doen.
Net zo stabiel als alle shitcoins. Ik vraag me af of bitcoin ooit blijft zonder ingrijpen qua Proof of Work.
Om heel Bitcoin in de lucht te houden is het dagelijks stroomverbruik ervan net zoveel als er in heel Zwitserland word gebruikt
Maar goed.. we shall see!
Net zo stabiel als alle shitcoins. Ik vraag me af of bitcoin ooit blijft zonder ingrijpen qua Proof of Work.
Om heel Bitcoin in de lucht te houden is het dagelijks stroomverbruik ervan net zoveel als er in heel Zwitserland word gebruikt
Greed he mooi iets is dat het kan allemaal idd nog x10 gaan of -90%
Ik heb mijn inleg er al lang en breed uit en sta nu nog met een kleine 3K in wat alts die wisselen per week. Ben geen goede hodler en nog een slechtere trader maar soms wat leuke ritjes mee gepakt.
Ben allang blij met een pf die 400% totaal is gegaan en wat er nu in zit is pure winst en toch doet het net zo goed zeer wat te zien verdampenen hiervan
Voor mij is namelijk 300 euro minder in een dag best veel en een x2 ala 6K veel geld.
Voor de ander is dat peanuts.
Heb ook altijd gezegd als het boven de 10x komt gaat er 75% uit en koop ik de felbegeerde motor die ik wil en de rest bewaar ik voor de bearmarket.
Ik heb mijn inleg er al lang en breed uit en sta nu nog met een kleine 3K in wat alts die wisselen per week. Ben geen goede hodler en nog een slechtere trader maar soms wat leuke ritjes mee gepakt.
Ben allang blij met een pf die 400% totaal is gegaan en wat er nu in zit is pure winst en toch doet het net zo goed zeer wat te zien verdampenen hiervan
Voor mij is namelijk 300 euro minder in een dag best veel en een x2 ala 6K veel geld.
Voor de ander is dat peanuts.
Heb ook altijd gezegd als het boven de 10x komt gaat er 75% uit en koop ik de felbegeerde motor die ik wil en de rest bewaar ik voor de bearmarket.
In de toekomst zegmaar +15 jaar staat BTC niet meer op plaats 1, op plek 1 zien we Etherium of Cardano!Jelmer93 schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:17:
Maar goed iedereen die dan wel Bitcoin en ETH koopt, die kan natuurlijk ook patsboem -85% doen.
oke of misschien Safemoon
nothing stops this train
Nee, maar als je uitzoomt dan kan je niet anders dan concluderen dat alles als een malle is gestegen.
ADA bijvoorbeeld, we weten niet beter als dat die een euro per stuk waard is. Daar wen je heel snel aan. Ik durf wel de weddenschap aan dat ADA ooit weer zal dippen onder de €0.20 (wat nog steeds een ruime verdubbeling is van de prijs van 6 maand geleden)
ADA is maar een voorbeeld. Het geld voor de hele markt. Je went snel aan een bepaald prijsniveau. Als het sentiment omslaat dan kan het hard gaan
Nee, maar als iemand vraagt waarom er nu geen x10 wordt verwacht, en die x10 is al geweest, dan kan dat een antwoord zijn
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik vind het wel een noemenswaardige prestatie dat je Ethereum nog steeds niet correct weet te spellenKol Nedra schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:20:
[...]
In de toekomst zegmaar +15 jaar staat BTC niet meer op plaats 1, op plek 1 zien we Etherium of Cardano!![]()
oke of misschien Safemoon

Haha, grapjas.Pelox schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:30:
[...] harde euro's [...]
Het liefst heb ik 0 euro op de rekening staan en de rest op de coldcard.
[ Voor 20% gewijzigd door DaCoTa op 05-04-2021 18:24 ]
We gaan nu toch niet weer dagenlang tegen die F**king 59/60K aan zitten hikken he? Nu er op en er over, klaar met dat slappe gesodemieter. Op naar de 70K. En beyond. Where no man has gone before. De maan is te dichtbij. Space is the final frontier
[ Voor 28% gewijzigd door jowi op 05-04-2021 18:29 ]
Tja en ik heb liever een pak cash euro's bij me als ik wat moet handelen.DaCoTa schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:23:
[...]
Haha, grapjas.
Het liefst heb ik 0 euro op de rekening staan en de rest op de coldcard.
Meeste mensen gaan vlot overstag als ze cash zien.
Zo van dit kun je nu krijgen en anders wacht je maar op de volgende...
Nee, dit wordt hem! 68/72k next. Toch?jowi schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:28:
We gaan nu toch niet weer dagenlang tegen die F**king 59/60K aan zitten hikken he? Nu er op en er over, klaar met dat slappe gesodemieter. Op naar de 70K. En beyond. Where no man has gone before. De maan is te dichtbij. Space is the final frontier
Nog geen enkele euro gecasht sinds 2017.
Om even wat tegen de stroom van "je moet winst pakken" in te gaan.
Dat moet zeker niet, tenzij je een daytrader bent natuurlijk
Ik heb het geld ook niet nodig.
Dat is voor anderen misschien anders, maar dan zit je er sowieso in met scared money volgens mij.
Ik heb wel een doel in gedachten, maar daar zijn we nog niet.
Dat is voor anderen misschien anders, maar dan zit je er sowieso in met scared money volgens mij.
"Winst pakken" is ook winst pakken bij coin 1 en dit weer in coin 2 steken. Niet zozeer uitcashen naar je bankrekening dus, dat heb ik ook nog niet gedaan.Nubtrix schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:32:
Nog geen enkele euro gecasht sinds 2017.
En als je verder uitzoomt? Ik denk dat er tov btc nog zoveel groei gemaakt kan worden met de alts.Gelukszoekr schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:20:
[...]
Nee, maar als je uitzoomt dan kan je niet anders dan concluderen dat alles als een malle is gestegen.
ADA bijvoorbeeld, we weten niet beter als dat die een euro per stuk waard is. Daar wen je heel snel aan. Ik durf wel de weddenschap aan dat ADA ooit weer zal dippen onder de €0.20 (wat nog steeds een ruime verdubbeling is van de prijs van 6 maand geleden)
ADA is maar een voorbeeld. Het geld voor de hele markt. Je went snel aan een bepaald prijsniveau. Als het sentiment omslaat dan kan het hard gaan
ADA begin ik niet over. Misschien een zelfde toekomst als REQ(t).
Ja, laten we maar gewoon ophouden met Zwitserland dan, die voegen echt helemaal niks toe aan de mensheid.Jelmer93 schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:17:
Het schijnt dat ze goeie uurwerkjes maken.Glenn Hoddle schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:40:
[...]
Ja, laten we maar gewoon ophouden met Zwitserland dan, die voegen echt helemaal niks toe aan de mensheid.
Oké, dat heb ik wel al meermaals gedaan. Met wisselend succesBananeman schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:38:
[...]
"Winst pakken" is ook winst pakken bij coin 1 en dit weer in coin 2 steken. Niet zozeer uitcashen naar je bankrekening dus, dat heb ik ook nog niet gedaan.
Maar ben toch vooral een Hodler
Ik heb 99% BNB om 16:30 omgezet naar BTC. Dus nu:
- 93% BTC
- 2% ETH
- 2% BNB
- 2% Safemoon
- 1% Safemars
Let's go!
Dat kan zeker. Maar "de alts" zijn nu wel met zo'n 8000 stuks tegenover de ruim 2000 die er waren toen bitcoin's dominantie op een atl was.StrongArmLance schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:39:
[...]
En als je verder uitzoomt? Ik denk dat er tov btc nog zoveel groei gemaakt kan worden met de alts.
ADA begin ik niet over. Misschien een zelfde toekomst als REQ(t).
De vraag is dus, welke alt moet je dan hebben?
Ik denk dat Bitcoin wel een andere level heeft bereikt door de brede interesse van het institutionele geld.
Maarja. Ik gok ook maar wat
Beetje nostalgie moet er wel bij vind ik.Taro schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:47:
[...]
In een digitaal tijdperk maakt dat toch niet meer uit. Apple Watch met Bitcoin ticker for teh win!
Apple heb ik sowieso niks mee

Nou nou, pats boem? Hier zit dus exact het wezenlijke verschil tussen het shitcoin casino en Bitcoin.Jelmer93 schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:17:
Ja, Bitcoin kan 85% crashen. Ik zelf geloof zelf ook dat dat binnen 12 maanden gaat gebeuren.
Echter: dat gebeurt niet in 1-2 dagen. Dat zal op zn minst een paar weken of maanden duren. Tenzij natuurlijk BTC 'gehacked' wordt, Satoshi opstaat of Tether een scam blijkt, maar dan gaan de shitcoins hoe dan ook fors fors harder omlaag.
Bij Bitcoin heb je best effe de tijd als je elke dag kijkt. Bij shitcoins kan er in een uur enorm veel gebeuren. Pumps and dumps vinden veelal in dezelde week plaats. En bovenal met een volume wat erachter zit wat er niet toe doet. Bij Bitcoin zullen (tenzij de 3 bovenstaande rampscenarios voltrekken) er altijd mensen zijn die het willen kopen, zeker nu de marketcap ver over het miljard is.
Het stroomverbruik is een belangrijke discussie, maar heeft met dit onderwerp geen drol te maken.
Ligt het aan mij of is de bullmarkt vooral voelbaar wanneer de weddes gestort worden in het begin van de maand. En dan weer even op en neer tot de volgende maand? Ik zie toch zo'n patroon..
Toch even een vraagje. Ik zie heel veel mensen BTC hebben als hun vaste coin in hun PF. Maar waarom en zou ik dat ook "moeten" doen?
Ik heb nu bijv. ongeveer 50% van mijn pf in Polkadot zitten. Gezien de grotere % stijging denk ik zelf dat ik het beter hier in kan laten ipv omzetten naar BTC. Waarom? Ik denk dat Polkadot wel een 2de etherneum market cap kan halen en denk dat die beslissing beter is om te blijven. Onderbouwing? Mijn onderbuik gevoel zegt dat.
Ik heb nu bijv. ongeveer 50% van mijn pf in Polkadot zitten. Gezien de grotere % stijging denk ik zelf dat ik het beter hier in kan laten ipv omzetten naar BTC. Waarom? Ik denk dat Polkadot wel een 2de etherneum market cap kan halen en denk dat die beslissing beter is om te blijven. Onderbouwing? Mijn onderbuik gevoel zegt dat.
Als een soort van "stabiele" factor. Zo zie ik hem. Gewoon veel minder volatiel. Ideaal als basis.Nielsjuhz schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:52:
Toch even een vraagje. Ik zie heel veel mensen BTC hebben als hun vaste coin in hun PF. Maar waarom en zou ik dat ook "moeten" doen?
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 05-04-2021 18:56 ]
Zero.
Ik denk vooral omdat als BTC 30% zakt er van de alts niet veel meer zal overschieten. Hoe jammer ik dat ook zou vinden. Die bepaalt gewoon de cryptomarkt momenteel.Nielsjuhz schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:52:
Ik heb ook geen BTC of ETH hoor..
Ik zie de BTC als een soort relatieve ophangstok voor alle crypto. Net zoals de Amerikaanse dollar een reservemunt is.
Als alles in de wereld relatief is, moet je iets pakken als uitgangspunt. Dat is bitcoin. Bitcoin heeft tevens mechaniek in zich dat wel erg goed werkt als Ponzi. Gelimiteerde munt, de halvings etc. Gemaakt om extreem deflatie te krijgen.
Als alles in de wereld relatief is, moet je iets pakken als uitgangspunt. Dat is bitcoin. Bitcoin heeft tevens mechaniek in zich dat wel erg goed werkt als Ponzi. Gelimiteerde munt, de halvings etc. Gemaakt om extreem deflatie te krijgen.
#Tezos #XTZ is het laatste uur echt als een raket gegaan. ongeveer 16% erbij met op de 24H totaal 20% tov de euro. Iemand enig idee waar deze pump vandaan komt?
Als het echt een heftige beweging is en er is geen nieuws? Dan heb je waarschijnlijk te maken met "insider trading". Binnenkort dan waarschijnlijk positief nieuws waarna normaal gesproken weer een dump zal volgenDVDL schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:58:
#Tezos #XTZ is het laatste uur echt als een raket gegaan. ongeveer 16% erbij met op de 24H totaal 20% tov de euro. Iemand enig idee waar deze pump vandaan komt?
Niet laatste pump. Maar het is het afgelopen jaar toch echt de markt geweest van de zogenaamde "ecosysteem" munten. Net zoals Android, Windows e.d. een ecosysteem is. Zo is er nu de race om de beste ecosysteem neer te zetten. Ethereum kwam hier natuurlijk als eerste mee, maar er zijn nu heel veel concurrenten in opkomst met allerlei verschillende technieken. Soort evolutionaire soep.DVDL schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:58:
De vraag is, welke Ecosysteem zal de grootste worden.... Ik denk dat er zeker wat gaan afvallen. Omdat je developers nodig hebt. Net zoals Steve Ballmer zei:
Het wordt een gigantische ecosysteem strijd.
Alles wat een beetje stijgt wordt direct gekocht door mensen die even snel wat winst willen maken lijkt me, aangezien alles stijgt. Teveel mensen met geld langs de zijkant = green candles.DVDL schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:58:
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 05-04-2021 19:04 ]
4 jaar geleden was EOS zo'n munt, iedereen all-in, grote beloftes, grootste ICO ooit, ETH-killer, the swappening & flippening megamax to the moon and beyond -> Nu een schim van wat het ooit is geweest en BTC en ETH are still going strong.Nielsjuhz schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:52:
Ik zeg niet dat DOT dit ook gaat overkomen, maar, de top 20 is de afgelopen >5 jaar jaarlijks veranderd, veel veelbelovende coins komen en gaan. De kans dat Bitcoin en ETH over 2 jaar nog steeds #1 en #2 zijn is erg groot, de kans dat de 8 daarna voor >75% zijn gewijzigd ook.
Persoonlijk ben ik ook DOT fan, ik heb ze al sinds +-1 USD regelmatig meegepakt en zie echt wel een mooie toekomst, maar, of DOT er over 3-4 jaar nog toe doet... Ik weet het niet, BTC 99% zeker wel.
Van al dat papier wat wordt gebruikt om maar dollars bij te drukken (40% !!!!!! van ALLE dollars zijn afgelopen jaar gedrukt...) kun je het hele amazonegebied 10x opnieuw van bomen voorzien.Jelmer93 schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:17:
En die kun je dan weer opstoken om stroom te maken voor miners
Verwijderd
Dit is niet helemaal hoe het werkt...jowi schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:04:
[...]
Van al dat papier wat wordt gebruikt om maar dollars bij te drukken (40% !!!!!! van ALLE dollars zijn afgelopen jaar gedrukt...) kun je het hele amazonegebied 10x opnieuw van bomen voorzien.
En die kun je dan weer opstoken om stroom te maken voor miners
Maar pro Bitcoin, dus dikke +1.
Het gros van de mensen gebruikt alts om BTC te vergarenNielsjuhz schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:52:
Dit hele verhaal draait om BTC. Ruim de helft van alle cryptocurrency waarde (als in market cap) is Bitcoin. De 2000+ altcoins buiten de top 10 hebben vrijwel niks te zeggen en zijn nihil als je er feitelijk naar kijkt. BTC heeft waarde, want wereldeconomie, want bedrijven die het kopen, want geprogrammeerde schaarste, want de naam.
Gezien veel altcoins verhandeld worden tegen bitcoin (omdat mensen de alts gebruiken om bitcoin te verdienen) is de totstandkoming van de altcoin waarde extreem afhankelijk van Bitcoin.
Verhalen over dat andere coins dit zouden overnemen bestaan al meerdere halvings, maar nog geen enkele coin is in de buurt gekomen...
Nu is Polkadot in mijn persoonlijke ogen (net als wellicht ADA?) inderdaad interessant tov Ethereum. Persoonlijk zou ik ook zeggen dat er meer rek in DOT en ADA zit dan in ETH wat dat betreft. Maar vergeet niet dat ze het nog wel even moeten waarmaken, waar ETH de naam al heeft: het hoeft niet te gebeuren.
The flippening ging toen op een paar procent na niet door hèRichh schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:07:
Verhalen over dat andere coins dit zouden overnemen bestaan al meerdere halvings, maar nog geen enkele coin is in de buurt gekomen...
Check het andere topicRichh schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:13:
[...]
Ik weet niet wat je precies zei hier, maarehh 56.5k was wel perfect gecalled zo lijkt het nu
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zo alles omgeruild naar ETH, HNT, STORJ, KSM, SUPER. Daarnaast nog een flinke hoeveelheid CHZ, PUNDIX en CKB als gok en wat klein spul dat niet de moeite waard was om te verkopen.
Toch lekker een maandsalaris verdiend in 2 dagen.
Maar als XRP al omhoog knalt trek ik m’n conclusie...
[ Voor 26% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-04-2021 19:17 ]
Hebben we het dan over burgers flippen bij de Mc Donald's of Managing Director bij een bank?fRiEtJeSaTe schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:13:
Zo alles omgeruild naar ETH, HNT, STORJ, KSM, SUPER. Daarnaast nog een flinke hoeveelheid CHZ, PUNDIX en CKB als gok en wat klein spul dat niet de moeite waard was om te verkopen.
Klein verschil.
Maar congrats
Daar mag ik van de mod geen uitspraken over doen. Het is geen burger flippen bij de Mc.Chaes schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:18:
[...]
Hebben we het dan over burgers flippen bij de Mc Donald's of Managing Director bij een bank?
Klein verschil.
Maar congrats![]()
Fair enoughGelukszoekr schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:10:
[...]
The flippening ging toen op een paar procent na niet door hè
Maar dan nog, zelfs al was ETH een paar dagen ietsje hoger, wat had dat dan gezegd? ETH had daarvoor een track record van jaren bestaan.
Ondertussen zijn er zoveel nieuwelingen die even denken dat Shitcoin X wel even 'de nieuwe BTC' gaat worden

Ja en daar telt nog bij dat de market cap van BTC nu vele malen groter is dan toen. Kans dat er nu een shitcoin zo dichtbij komt als toen met eth is vele malen kleiner op het momentRichh schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:19:
[...]
Fair enough
Maar dan nog, zelfs al was ETH een paar dagen ietsje hoger, wat had dat dan gezegd? ETH had daarvoor een track record van jaren bestaan.
Ondertussen zijn er zoveel nieuwelingen die even denken dat Shitcoin X wel even 'de nieuwe BTC' gaat worden
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mijn zegen heb je, het is alleen een advies om er voorzichtig mee om te gaanfRiEtJeSaTe schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:19:
[...]
Daar mag ik van de mod geen uitspraken over doen. Het is geen burger flippen bij de Mc.
Ik vind percentages altijd interessanter om van anderen te horen dan winst in euro'sfRiEtJeSaTe schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:13:
Verwijderd
Daarom hebben we nu de shitcoin flowchart.Richh schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:19:
[...]
Fair enough
:strip_exif()/f/image/HWWUFZLNcpImJYoYA1XX6gNP.jpg?f=fotoalbum_large)
Om het nou solide project te noemen gaat me wat ver. BTC is gewoon de moeder aller shitcoins. Institutionele beleggers hebben zichzelf aangepraat dat het een solide investering is. Maar die hebben net zoveel FOMO als de rest.
Verwijderd
Ja klopt is alleen groot omdat het toevallig de eerste was.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:31:
Om het nou solide project te noemen gaat me wat ver. BTC is gewoon de moeder aller shitcoins. Institutionele beleggers hebben zichzelf aangepraat dat het een solide investering is. Maar die hebben net zoveel FOMO als de rest.
Wat is dat nou voor bullshit? Meen je dat serieus?Nielsjuhz schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:59:
[...]
Ik vind de drop ook nog wel meevallen na de listing.
Hou het nog lekker aan. Vind het alleen wel jammer dat alle 5% trades to holders in bitmart ook alleen naar bitmart holders gaat. We gaan hierdoor wel veel coins mislopen denk ik
https://opensea.io/seaart
Hm, jammer. Er leek even heel veel te halen te zijn met Safemoon-arbitrage (de prijs op Bitmart is 50% hoger dan die op Pancakeswap), maar het volume op Bitmart is te klein om hier echt iets mee te kunnen verdienen. Nou ja, misschien een paar tientjes of zo. Bijna alle trades die plaatsvinden gaan over een paar euro. Dus een paar honderd euro is denk ik wel het maximum wat er nu uit te halen is.
Ik ga het zo toch proberen, sowieso ziet het er wel uit als een interessante extra site om op te handelen, maar eerst de KYC afwachten, anders zit mijn geld dadelijk vast.
Ik ga het zo toch proberen, sowieso ziet het er wel uit als een interessante extra site om op te handelen, maar eerst de KYC afwachten, anders zit mijn geld dadelijk vast.
Sterker nog, het is simpelweg nodig om in te schatten of het een goede trade is geweestsOid schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:26:
[...]
Ik vind percentages altijd interessanter om van anderen te horen dan winst in euro's
Stel je voor je verdient "een maandsalaris" met een initiële long positie van 10 maandsalarissen, kan je je afvragen of je risk-reward gezien blij moet zijn. Tenzij je een dusdanig hoge trading pot hebt, dat 10 maandsalarissen in één positie niet bijzonder is. Het gaat allemaal om risk corrected EV (risicogewogen verwachtingswaarde).
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Je verliest wel 10% per trade als je ze verstuurt, dus een deel van het prijsverschil zit hem in het smartcontract dat bij koop/verkoop wat afroomt naar holders.Specy schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:40:
Hm, jammer. Er leek even heel veel te halen te zijn met Safemoon-arbitrage (de prijs op Bitmart is 50% hoger dan die op Pancakeswap), maar het volume op Bitmart is te klein om hier echt iets mee te kunnen verdienen. Nou ja, misschien een paar tientjes of zo. Bijna alle trades die plaatsvinden gaan over een paar euro. Dus een paar honderd euro is denk ik wel het maximum wat er nu uit te halen is.
met welke coins heb je maandsalaris verdiend en op welke manier, spot of futures? denk dat mensen daar in geinteresseerd zijnfRiEtJeSaTe schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:13:
Ik zit nu in die situatie met XOR, mits ik nu verkoop. Staat op $902 as we speak, maar ik neem het risico en wacht de airdrop af. Dikke kans dat het daarna zakt, maar toch gok ik erop dat dat later wel weer goedkomt. Project begint nu meer visibility te krijgen ook.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:13:
Haha dat is eigenlijk wat ik bedoel alleen jij gebruikt er een boel ingewikkelde woorden bijJedi_Pimp schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:45:
[...]
Sterker nog, het is simpelweg nodig om in te schatten of het een goede trade is geweest
Stel je voor je verdient "een maandsalaris" met een initiële long positie van 10 maandsalarissen, kan je je afvragen of je risk-reward gezien blij moet zijn. Tenzij je een dusdanig hoge trading pot hebt, dat 10 maandsalarissen in één positie niet bijzonder is. Het gaat allemaal om risk corrected EV (risicogewogen verwachtingswaarde).
Zondag CHZ (eigenlijk terugverdienen) door te verkopen op de tijdelijke piek waarvoor ik ze gekocht had.nemesis2212 schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:51:
[...]
met welke coins heb je maandsalaris verdiend en op welke manier, spot of futures? denk dat mensen daar in geinteresseerd zijn
Vandaag MITH, en daarna met dat geld meteen in NKN gestapt. Alleen spot, futures waag ik me niet aan. Totaal 20% PF gestegen in 2 dagen.
[ Voor 7% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-04-2021 19:56 ]
Mn handelspotje even all in op ksm gezet. Heeft de meeste ruimte atm.
Mmm Sterk argument. Die 2 hebben idd wel naamsbekendheid wat hun voordeel is waardoor de kans groter is dat ze erin blijven jahTaro schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:03:
[...]
Ik zeg niet dat DOT dit ook gaat overkomen, maar, de top 20 is de afgelopen >5 jaar jaarlijks veranderd, veel veelbelovende coins komen en gaan. De kans dat Bitcoin en ETH over 2 jaar nog steeds #1 en #2 zijn is erg groot, de kans dat de 8 daarna voor >75% zijn gewijzigd ook.
Naja het gaat mij niet om het overnemen van BTC. Denk dat daar geen enkele coin aan te tippen is.Richh schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:07:
[...]
Het gros van de mensen gebruikt alts om BTC te vergaren
Dit hele verhaal draait om BTC. Ruim de helft van alle cryptocurrency waarde (als in market cap) is Bitcoin. De 2000+ altcoins buiten de top 10 hebben vrijwel niks te zeggen en zijn nihil als je er feitelijk naar kijkt. BTC heeft waarde, want wereldeconomie, want bedrijven die het kopen, want geprogrammeerde schaarste, want de naam.
Gezien veel altcoins verhandeld worden tegen bitcoin (omdat mensen de alts gebruiken om bitcoin te verdienen) is de totstandkoming van de altcoin waarde extreem afhankelijk van Bitcoin.
Misschien dat ik teveel in de nu kijk ipv straks van vind bijv. nu de 25euro transactiekosten ook erg veel op het bedrag wat ik nu eventueel kan omzetten.
Maar waren iig wel goede argumenten waar ik aan ga denken als mijn safemoon iig de lucht in gaat.
Denk dat ik die dan om zet naar BTC.
Ik ben geen frietjestoof maar op elke coin kan je een maandsalaris verdienen, het gaat om met hoeveel je speelt. 10% op 25.000 dollar is een maandsalaris. Dan kan je een willekeurige uit je binance pakken en kijken welke relatief laag zit. Dan is een percentage te pakken die dat makkelijk geeft. Maar dat zijn bedragen die voor een hoop niet weg gelegd zijn en heb je dus grote percentages nodig, maar soms zijn er tokens die even x3 doen in een dag en is een inleg van 900 dollar al toereikend ipv 25k. Ik zelf brand mij niet aan futures want ik heb al genoeg verneukt met gewoon traden haha. Ter voorbeeld, ik heb al eerder in dit topic Perl genoemd, die heeft net sprongen gemaakt waarmee je leuke dingen kan doen. Het maakt niet uit wat je kiest maar verwacht niet dat je nu met ada dikke winsten ga pakken, die is al aardig aan de top bv. Kijk ik naar dot of atom, dan is een keer twee niet onwaarschijnlijk. Chilliz is zo’n token waarmee je in korte termijn ook goed kon verdienen, maar een fucking file coin ging ook keer zoveel.nemesis2212 schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:51:
[...]
met welke coins heb je maandsalaris verdiend en op welke manier, spot of futures? denk dat mensen daar in geinteresseerd zijn
Maw het is een shitcoins casino uiteindelijk gaat het er om, verkoop niet te snel als het naar beneden pleurt, als ik vast had gehouden had ik mijn portfolio keer twee gehad.
Holochain heeft meer opgeleverd dan BTC voor mij. Dus lang leve de shitcoins
Scientia Potentia Est
GET Protocol komt op Bittrex!
https://medium.com/get-pr...ttrex-global-2da895855e38
Eindelijk een degelijke CEX waar Neerlands trots op verhandeld kan worden. Ook mooi dat er een USDT pair komt. Ben benieuwd waar het komende maanden heen gaat met GET, zit een hoop in de pipeline.
https://medium.com/get-pr...ttrex-global-2da895855e38
Eindelijk een degelijke CEX waar Neerlands trots op verhandeld kan worden. Ook mooi dat er een USDT pair komt. Ben benieuwd waar het komende maanden heen gaat met GET, zit een hoop in de pipeline.
Je hebt wel flink geluk gehad met deze shitcoins (40% en 60% gestegen in 24 uur). Glazenbol?fRiEtJeSaTe schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:55:
[...]
Zondag CHZ (eigenlijk terugverdienen) door te verkopen op de tijdelijke piek waarvoor ik ze gekocht had.
Vandaag MITH, en daarna met dat geld meteen in NKN gestapt. Alleen spot, futures waag ik me niet aan. Totaal 20% PF gestegen in 2 dagen.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!